sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Tak taniego paliwa z dostawą dawno nie było. Zbiorniki do oleju napędowego JFC Polska (zdjęcia)

Obecna sytuacja na rynku paliw jest dość skomplikowana. Zmniejszenie popytu na paliwa silnikowe na rynku światowym jest spowodowane w głównej mierze epidemią koronawirusa. Zamknięte fabryki w Chinach i we Włoszech nie zapewniają pracy firmom transportowym.

Nie pływają potężne kontenerowce, zwolnił transport kolejowy.

Cena za baryłkę ropy spadła poniżej 40 dolarów i jak zapewniają eksperci może być taniej.

Polityka koncernów paliwowych oraz lokalne uwarunkowania spowodowały, że różnica pomiędzy cena oleju napędowego na stacji paliw a ceną paliwa dowiezionego do własnego zbiornika przekracza w wielu wypadkach 80 groszy na litrze. Łatwo można policzyć, iż na każdym tysiącu litrów można zaoszczędzić aż 800 zł. Wbrew pozorom nawet małe gospodarstwo rolne w sezonie potrzebuje dużo więcej niż tysiąc litrów paliwa miesięcznie. Roczne oszczędności w sumie przekroczą z pewnością 8000 zł.

Sytuacja w firmach transportowych posiadających kilka-kilkanaście pojazdów i zużywających około 10 000 oleju napędowego miesięcznie wręcz wymusza zakup zbiornika. Tu oszczędność w skali roku może zbliżyć się do niebotycznych 100 000 zł.

Jeśli do powyższego dodamy oszczędność czasu potrzebnego na dojazd do stacji paliw to bezwzględnie uznać należy posiadanie własnego zbiornika jako najlepszą inwestycję o bardzo szybkim zwrocie poniesionych nakładów. Samochód ciężarowy jadący specjalnie na stację paliw spala paliwo, pokonuje często kilka dodatkowych kilometrów, dzień pracy kierowcy wydłuża się o kolejną godzinę. Powstają koszty, które pomnożone przez ilość tankowań i ilość pojazdów często przyprawiają o ból głowy.

W zakupach oleju napędowego należy zawsze kierować się bezpieczeństwem, bezpieczeństwem nie tylko z punktu widzenia pożarowego ale też skarbowego. Obecnie żadna z większych okolicznych hurtowni paliw nie zgodzi się na dostawę paliwa do nieatestowanego zbiornika. Ryzyko utraty koncesji na sprzedaż paliwa jest bardzo realna tak jak i wysoka kara dla odbiorcy.

Należy pamiętać, iż każda cysterna jest śledzona za pomocą lokalizatora GPS, każda dostawa paliwa jest zgłoszona do systemu celno-skarbowego SENT. Trzeba mieć świadomość, że jako odbiorcy paliwa z łatwością możemy być skontrolowania nawet za 5 lat. Kontrolujący zapewne zażąda wtedy od nas oprócz faktury za paliwo także dokumentów od zbiornika: poświadczenia producenta i dowodu zakupu. Jeśli kogoś nie odstrasza wysokość kary to na pewno groźna wyda się jej nieuchronność i wielokrotność.

Właściwym rozwiązaniem jest zakup wysokiej jakości dwupłaszczowego zbiornika JFC od autoryzowanego sprzedawcy. W Ostrołęce jest nim firma Berater, która od 2012 roku jest autoryzowanym sprzedawcą i serwisem producenta. Prawdą jest, iż nie są to najtańsze zbiorniki ale wysoka jakość musi mieć swoją cenę, która biorąc pod uwagę wieloletnią eksploatację okaże się najniższą. Już na pierwszy rzut oka zbiorniki JFC wyróżniają się ciekawą stylistyką i wysoką funkcjonalnością. Duża skrzynka na armaturę nalewczą zapewnia komfortową pracę, licznik jest w zasięgu wzroku, chowanie węża jest bezproblemowe. Zastosowane filtry wielorazowego użytku pomagają szczególnie w zimie gdy z ON potrafi wytrącić się parafina zaoszczędzić pieniądze. Duża pompa o wydajności aż 79 l/min zamontowana na amortyzowanej płycie dzięki wbudowanemu zaworowi by-pass sama reguluje szybkość wydawanego paliwa a fabryczny system odpowietrzenia zapewnia szybki start po całkowitym opróżnieniu zbiornika. Węże Trelleborg lub Semperit to gwarancja długiej bezproblemowej pracy. Włoskie liczniki PIUSI oraz JFC dokładnie policzą ilość wydanego paliwa nawet w mroźne dni.

Każdy zbiornik można na miejscu dowolnie rozbudować wykorzystując firmowe komponenty takie jak separatory wody, zwijadła, układy pomiarowe paliwa w zbiorniku, systemy tankowania na karty czy chipy, oświetlenie itp.

Nowością w sprzedaży zbiorników JFC są zakupy grupowe. Czasami wystarczy porozmawiać z sąsiadem czy znajomym - może potrzebuje kupić zbiornik do paliwa w niższej cenie. Już przy zakupie 2 sztuk można uzyskać rabat. Można także dopisać się do istniejącej grupy zakupowej dzwoniąc na jeden z poniższych numerów.

Dlaczego nie należy zwlekać z zakupem zbiornika do oleju napędowego:

- zbiorniki tańsze na pewno nie będą i podrożeją tak jak większość towarów,

- olej napędowy u dostawców jest w wyjątkowo korzystnej cenie,

- w najbliższym czasie może być problem z dostępnością zbiorników. Większość zbiornikowych komponentów jest produkowana we Włoszech, które walczą z epidemią koronawirusa i już widać problemy z dostawą niezbędnych części.

- ewentualna kara za brak zbiornika zazwyczaj przewyższa jego wartość

Firma Berater od wielu lat jest autoryzowanym dealerem i serwisem polskiego producenta zbiorników JFC Polska: www.zbiorniki.net, www.jfcpolska.pl. Oferuje zbiorniki "na miarę" - wyposażone wg potrzeb klienta. Berater nie jest sklepem wirtualnym, zbiorniki oraz wszystkie potrzebne części posiada w magazynie, tak więc w ciągu kilku godzin jest w stanie zrealizować każde zamówienie.

Na etapie zamówienia firma dobiera m.in.:

  • sposób zasilania pompy: elektrycznie AC 230V, DC 12V lub 24V,
  • wydajność pompy w litrach na minutę: 40, 56, 79, 110 lub więcej,
  • markę i klasę licznika: mechaniczny lub elektroniczny/turbinowy lub zębatkowy, z małym lub dużym wyświetlaczem/, o różnym przepływie, firmy: Piusi, Raasm, G-Flow,
  • filtr: jednorazowy lub wielorazowy (który można czyścić), z separatorem wody, z odstojnikiem,
  • rodzaj opomiarowania zbiornika czyli urządzenie, które pokazuje ilość paliwa w zbiorniku,
  • średnicę i długość węża do tankowania pojazdów,
  • pistolet: zwykły lub automatyczny, o małym lub dużym przepływie,
  • sposób tankowania zbiornika: z góry lub z dołu,
  • rodzaj zabezpieczenia przed przepełnieniem zbiornika: mechaniczny - elektroniczny,
  • system rozliczenia na karty magnetyczne lub chipy, który może komunikować się z komputerem za pomocą transmitera, WiFi, czy też karty telefonicznej,
  • program do rozliczeń tankowania na karty, robienia zestawień i kontroli spalania pojazdów,
  • rodzaj oświetlenia i wiele innych.

W sprzedaży zbiorniki do AdBlue o pojemnościach 450, 600, 1500, 2500 i 5000 litrów. Jedno i dwupłaszczowe także z izolacją i ogrzewaniem.

Wszelkie zapytania dotyczące zbiorników i agregatów prądotwórczych można kierować na adres e-mailowy: lub dzwonić 506-215-908, 508-503-674.

Odwiedź stronę tematyczną pod adresem www.paliwowiec.pl.

Zapraszamy,

Berater

Ostrołęka, ul. Graniczna 10

tel. 506-215-908, 508-503-674

Zobacz zdjęcia:
Tak taniego paliwa z dostawą dawno nie było. Zbiorniki do oleju napędowego JFC Polska

Więcej zdjęć: Tak taniego paliwa z dostawą dawno nie było. Zbiorniki do oleju napędowego JFC Polska

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 6585 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 10:49, 10.03.2020r. Drukuj


Powrót