czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

ZUS uruchamia trzy nowe linie tematyczne. Chodzi o porady dla świadczeniobiorców i przedsiębiorców związane z koronawirusem

W środę 18 marca Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił dla swoich klientów trzy nowe linie tematyczne. Porad mogą zasięgnąć między innymi osoby poddane kwarantannie lub izolacji, opiekujące się dziećmi w czasie zamknięcia placówek edukacyjnych, a także przedsiębiorcy.

Nowe numery telefonów:

(22) 290-87-01 - obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły,

Reklama(22) 290-87-02 - obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców,

(22) 290-87-03 - obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Konsultanci są dostępni pod tymi numerami od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.

Zakład przypomina, że równolegle działa także ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu (22) 560-16-00 dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.

Po wybraniu "0" (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

Reklama1 - pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

2 - renty i emerytury,

3 - zasiłki,

4 - informacje dla ubezpieczonych,

5 - informacje dla płatników,

7 - wsparcie dla przedsiębiorców,

9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców można skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

Wyświetleń: 909 komentarze: -
09:23, 19.03.2020r. Drukuj