sobota, 28 marca 2020 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Liczba zarażonych w Polsce wciąż rośnie. Jest już 1085 chorych, 15 osób zmarło. Przypominamy o nowych restrykcjach w przemieszczaniu się (aktualizacja)

Jest 1085 potwierdzonych przypadków koronawirusa w Polsce. 15 osób zmarło. Rząd wprowadził nowe restrykcje w przemieszczaniu się. Należy więc maksymalnie ograniczyć aktywność, a wszystkie sprawy, poza niezbędnymi takimi jak wyjścia do pracy, sklepu, apteki czy do lekarza, odłożyć na później.

- Mamy 34 nowe przypadki zakażenia koronawirusem, potwierdzone pozytywnym wynikiem testów laboratoryjnych. Potwierdzone przypadki dotyczą: 9 osób z woj. lubelskiego, 6 osób z woj. śląskiego, 4 osób z woj. kujawsko-pomorskiego, 3 osób z woj. pomorskiego,3 osób z woj. wielkopolskiego, 3 osób z woj. małopolskiego, 3 osób z woj. warmińsko-mazurskiego oraz po 1 osobie z woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego i zachodniopomorskiego - przekazało dziś rano Ministerstwo Zdrowia.

ReklamaResort zdrowia poinformował też o zgonie dwóch osób. Bezpośrednią przyczyną śmierci jednej z nich nie był COVID-19.

- Z przykrością informujemy, że w szpitalu w Koszalinie zmarł 67-letni mężczyzna zakażony koronawirusem, który miał choroby współistniejące. Natomiast w szpitalu w Kaliszu zmarł 75-letni pacjent zakażony koronawirusem, ale bezpośrednią przyczyną zgonu w tym przypadku nie był COVID-19. Dlatego pacjent ten nie zostaje włączony do statystyk osób zmarłych z powodu COVID-19. W sumie liczba osób zakażonych koronawirusem: 1085/15 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe) - podało MZ.

W województwie mazowieckim - według wczorajszych danych - pod obserwacją w szpitalach w celu wykluczenia zachorowania na COVID-19 jest 598 osób. Nadzorem epidemiologicznym objętych jest 9 955 osób, kwarantanną objętych jest 8936 osób. Potwierdzono 251 przypadków zachorowań, w tym jedna osoba zmarła (stan na 25 marca br.).

Pacjenci, u których potwierdzono obecność koronawirusa SARS-CoV-2 są hospitalizowani, a osoby, które miały z nimi kontakt są identyfikowane i obejmowane kwarantanną.

Rząd wprowadził nowe restrykcje w przemieszczaniu się. Musimy maksymalnie ograniczyć naszą aktywność, a wszystkie sprawy poza niezbędnymi odłożyć na później. 

Ograniczenia wprowadzone przez rząd zamieszczamy poniżej. 

Ograniczenia w przemieszczaniu się

ReklamaDo 11 kwietnia br. włącznie nie będzie można się swobodnie przemieszczać poza celami bytowymi, zdrowotnymi, zawodowymi. Obostrzenie nie dotyczy więc:

- dojazdu do pracy. Jeśli jesteś pracownikiem, prowadzisz swoją firmę, czy gospodarstwo rolne, masz prawo dojechać do swojej pracy. Masz również prawo udać się po zakup towarów i usług związanych ze swoją zawodową działalnością.

- wolontariatu. Jeśli działasz na rzecz walki z koronawirusem i pomagasz potrzebującym przebywającym na kwarantannie lub osobom, które nie powinny wychodzić z domu, możesz się przemieszczać w ramach tej działalności.

- załatwiania spraw niezbędnych do życia codziennego. Będziesz mógł się przemieszczać, aby zrobić niezbędne zakupy, wykupić lekarstwa, udać się do lekarza, opiekować się bliskimi, wyprowadzić psa.

Ważne! Przemieszczać się będzie można jedynie w grupie do dwóch osób. Obostrzenie to nie dotyczy rodzin.

W autobusie tyle osób, ile wynosi połowa miejsc siedzących

Środki publicznego transportu zbiorowego nadal działają. Jednak w autobusie, tramwaju lub metrze tylko połowa miejsc siedzących może być zajęta. Jeśli miejsc siedzących w pojeździe jest 70, to na jego pokładzie może znajdować się maksymalnie 35 osób.

Całkowity zakaz zgromadzeń - chyba że z najbliższymi

Nowe przepisy zakazują także wszelkich zgromadzeń, spotkań, imprez czy zebrań. Będzie można się jednak spotykać z najbliższymi.

Zasady bezpieczeństwa w trakcie uroczystości religijnych

ReklamaOgraniczenia w przemieszczaniu nie dotyczą również osób, które chcą uczestniczyć w wydarzeniach o charakterze religijnym. Tutaj jednak wprowadzono kolejną ważną zasadę. W mszy lub innym obrzędzie religijnym nie będzie mogło uczestniczyć jednocześnie więcej niż 5 osób – wyłączając z tego osoby sprawujące posługę.

Można jednak uczestniczyć w wydarzeniach religijnych za pośrednictwem telewizji, radia czy internetu.

Zakłady pracy

Ograniczenia co do liczby osób nie dotyczą zakładów pracy. Należy jednak stosować w nich szczególnie ostre zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie zachowania odległości pracowników, środków dezynfekcji.

Pozostałe ograniczenia nadal obowiązują

ReklamaMimo wprowadzanych zmian, w mocy pozostają wszystkie dotychczasowe zakazy, czyli ograniczenie w działalności galerii handlowych, działalności gastronomicznej i rozrywkowej.

Wciąż także działa obowiązkowa 14-dniowa kwarantanna dla powracających zza granicy.

- Jeśli osoby nie będą przestrzegały nowych przepisów, będziemy natychmiast reagować. Jeśli będzie taka konieczność, to osoby takie będą odpowiadały za swoje nieodpowiedzialne zachowanie, m.in. na podstawie art. 54 kodeksu wykroczeń - zapowiada podkom. Tomasz Żerański, oficer prasowy ostrołęckiej komendy policji.

Podwyższono karę za złamanie kwarantanny z 5 tys. zł do 30 tys. zł.

Aktualizacja

11.00 - W związku z otrzymaną informacją ze szpitala we Wrocławiu, o zmarłym wczoraj rano pacjencie w wieku 71 lat, jesteśmy zobowiązani do sprostowania informacji o liczbie zmarłych z powodu zakażenia koronawirusem. Przyczyną śmierci wskazanego pacjenta, zgodnie z kartą zgonu, była niewydolność krążeniowo-oddechowa niemająca nic wspólnego z koronawirusem. Pacjent okazał się być ostatecznie niezakażony koronawirusem. Stąd też liczba osób zmarłych z powodu zakażenia koronawirusem to 14 - poinformowało na Facebooku Ministerstwo Zdrowia.

14.50 - Mamy 35 nowych przypadków zakażenia koronawirusem, potwierdzonych pozytywnym wynikiem testów laboratoryjnych.

Reklama- Potwierdzone przypadki dotyczą: 14 osób z woj. łódzkiego, 7 osób z woj. dolnośląskiego, 4 osób z woj. śląskiego, 4 osób z woj. wielkopolskiego, 4 osób z woj. małopolskiego oraz po 1 osobie z woj. opolskiego i podkarpackiego. W sumie liczba osób zakażonych koronawirusem: 1120/14 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe) - podał resort zdrowia.

19.38 - Mamy 43 nowe przypadki zakażenia #koronawirus, potwierdzone pozytywnym wynikiem testów laboratoryjnych.

- Potwierdzone przypadki dotyczą: 10 osób z woj. śląskiego, 8 osób z woj. dolnośląskiego, 7 osób z woj. lubuskiego, 6 osób z woj. małopolskiego, 5 osób z woj. lubelskiego, 4 osób z woj. wielkopolskiego, 2 osób z woj. pomorskiego i 1 osoby z woj. zachodniopomorskiego. W sumie liczba osób zakażonych koronawirusem: 1163/14 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe) - podało Ministerstwo Zdrowia.

 

Odsłon: 5635 komentarze: 59
09:30, 26.03.2020r. Drukuj




Powrót


stalker malina @ 09:38, 26.03.2020

IP: 37.47...106

I przez 15 zgonów prace straci 3 mln ludzi??? hahahaha, przez zwykła grypę i głupotę gojów- recesja
że 75 lat? to i tak ładny wiek, widząc jak po 50e ludzie padają jak muchy, nie wspominając o dzieciach... koronoszajba a ciekawe jak rezerwy żywnościowe?

batman @ 09:41, 26.03.2020

IP: 83.0...253

a w ryja nie chcesz maliniaku?

do nieradiomaryjny @ 09:57, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Ile politycy lokalni z PIS przeznaczyli ze swoich diet, nagród i premii na pomoc seniorom czy na walkę z koronawirusem na sprzęt dla szpitali, wasze media milczą na ten temat.

Jako w wpływowy lokalny polityk PIS, siedząc na partyjnej państwowej posadzie i utrzymywany z podatków Polaków.

Czy zabrakło Ci Boga w sercu, że nie chcesz ze swoich nagród i premii wspomóc seniorów i kościół?

Ponawiam pytanie czy twoi koledzy partyjni radni z PIS przekazali swoje nagrody, premie, diety na Caritas – #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

„Pomoc dla seniora” – to nowa akcja pomocowa Caritas zainicjowana w odpowiedzi na rosnące zagrożenie koronawirusem. Szczególnie narażone są osoby starsze, stanowiące dużą grupę podopiecznych organizacji. Na start akcji Caritas przeznacza milion złotych z własnych środków, jednocześnie apelując do Państwa o wpłaty, które pozwolą dalej pomagać najbardziej potrzebującym seniorom.

Czy twoich kolegów partyjnych radnych z PIS ta akcja Caritasu nie dotyczy?

Cała Polska pracująca się składa na sprzęt, aby pomagać szpitalom i ratować innych Polaków, a gdzie są datki lokalnych polityków z PIS? nie znalazłem żadnej informacji, nawet w waszych partyjnych lokalnych mediach? Czy Ci którzy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych przy budowie elektrowni nie potrafią przeznaczyć diety, nagrody czy premii na pomoc w walce z epidemią i jej skutkami? Czy ratowanie zdrowia i życia Polaków nie jest najważniejsze dla partii PIS i chrześcijan, których widujemy w kościołach?

Bóg i Naród na was patrzy w tych ciężkich chwilach.

do powyżej @ 10:41, 26.03.2020

IP: 95.49...38

A Ty ile przeznaczyłeś na ten szlachetny cel, o którym piszesz?

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 10:42, 26.03.2020

IP: 188.147...90

do nieradiomaryjny,

Popieram. Oddajcie nagrody:

Nagrody w 2019 roku:

"Spytaliśmy Urząd Miasta Ostrołęki i Starostwo Powiatowe w Ostrołęce o wysokość nagród przyznanych urzędnikom w 2019 roku.

Łączna kwota nagród przyznanych w Urzędzie Miasta Ostrołęki z funduszu nagród w 2019 roku wyniosła 774 534 zł brutto. Otrzymali je ci, którzy mogli poszczycić się szczególnymi osiągnięciami w pracy."

Do spamera wyżej @ 10:43, 26.03.2020

IP: 5.173...73

A ja się pytam czy ojciec dyrektor z Torunia dał chociaż złotówkę?

ojciec dyrektor z Torunia @ 10:50, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

Tak, dałem.

do nieradiomaryjny @ 10:52, 26.03.2020

IP: 83.31...70

24/02/2020r

30 mln zł w dwa miesiące. Ministrowie dali nagrody urzędnikom
Szefowie ministerstw sowicie nagradzają podwładnych urzędników. Tylko w grudniu i styczniu na nagrody z budżetu państwa poszło aż 30 mln zł. Do przyznania premii wystarczyło choćby wykonanie obowiązków w wyznaczonym terminie.

Ile politycy lokalni z PIS przeznaczyli ze swoich diet, nagród i premii na pomoc seniorom czy na walkę z koronawirusem na sprzęt dla szpitali, wasze media milczą na ten temat.

Jako w wpływowy lokalny polityk PIS, siedząc na partyjnej państwowej posadzie i utrzymywany z podatków Polaków.

Czy zabrakło Ci Boga w sercu, że nie chcesz ze swoich nagród i premii wspomóc seniorów i kościół?

Ponawiam pytanie czy twoi koledzy partyjni radni z PIS przekazali swoje nagrody, premie, diety na Caritas – #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

„Pomoc dla seniora” – to nowa akcja pomocowa Caritas zainicjowana w odpowiedzi na rosnące zagrożenie koronawirusem. Szczególnie narażone są osoby starsze, stanowiące dużą grupę podopiecznych organizacji. Na start akcji Caritas przeznacza milion złotych z własnych środków, jednocześnie apelując do Państwa o wpłaty, które pozwolą dalej pomagać najbardziej potrzebującym seniorom.

Czy twoich kolegów partyjnych radnych z PIS ta akcja Caritasu nie dotyczy?

Cała Polska pracująca się składa na sprzęt, aby pomagać szpitalom i ratować innych Polaków, a gdzie są datki lokalnych polityków z PIS? nie znalazłem żadnej informacji, nawet w waszych partyjnych lokalnych mediach? Czy Ci którzy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych przy budowie elektrowni nie potrafią przeznaczyć diety, nagrody czy premii na pomoc w walce z epidemią i jej skutkami? Czy ratowanie zdrowia i życia Polaków nie jest najważniejsze dla partii PIS i chrześcijan, których widujemy w kościołach?

Bóg i Naród na was patrzy w tych ciężkich chwilach.

eh @ 11:01, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

"Ponawiam pytanie czy twoi koledzy partyjni radni z PIS przekazali swoje nagrody, premie, diety na Caritas – #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?"

Przekazali.

"Czy twoich kolegów partyjnych radnych z PIS ta akcja Caritasu nie dotyczy?"

Dotyczy.

"Cała Polska pracująca się składa na sprzęt, aby pomagać szpitalom i ratować innych Polaków, a gdzie są datki lokalnych polityków z PIS?"

Tam, gdzie składa się cała Polska.

"nie znalazłem żadnej informacji, nawet w waszych partyjnych lokalnych mediach?"

Wszyscy robią to anonimowo, nie zależy im na rozgłosie.

"Czy Ci którzy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych przy budowie elektrowni nie potrafią przeznaczyć diety, nagrody czy premii na pomoc w walce z epidemią i jej skutkami?"

Potrafią.

"Czy ratowanie zdrowia i życia Polaków nie jest najważniejsze dla partii PIS i chrześcijan, których widujemy w kościołach?"

Jest najważniejsze.

do IP: 95.49...38 @ 11:02, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Dziękuję za pytanie panie radny z PIS

ja wpłaciłem jak większość Polaków na szlachetny cel

" Doposażenie ośrodków medycznych w niezbędny sprzęt ",


Teraz ja spytam ile pan radny z PIS wpłacił na #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

„Pomoc dla seniora” – to nowa akcja pomocowa Caritas zainicjowana w odpowiedzi na rosnące zagrożenie koronawirusem. Szczególnie narażone są osoby starsze, stanowiące dużą grupę podopiecznych organizacji. Na start akcji Caritas przeznacza milion złotych z własnych środków, jednocześnie apelując do Państwa o wpłaty, które pozwolą dalej pomagać najbardziej potrzebującym seniorom.

do eh @ @ 11:05, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Bajki to opowiadaj swoim partyjnym kolegom z PIS

Niestety tylko jeden radny przekazał swoją dietę i nie jest on chyba z PIS.

Ostrołęcki radny Mariusz Łuba postanowił osobiście wesprzeć ostrołęcki szpital w obliczu zagrożenia epidemią koronawirusa.

Szanowni, mili, kochani! Sytuacja, z jaką przychodzi nam się zmierzyć jest bardzo trudna. Niesie ona wiele niewiadomych. Jednak nie raz pokazaliśmy, że w trudnych sytuacjach potrafimy łączyć siły, pokazując jaką jesteśmy fantastyczną ostrołęcką drużyną – napisał na swoim profilu facebookowym.

I zadeklarował, że przekaże na potrzeby szpitala swoją dietę radnego.

W tej nierównej walce, jako radny, rozpoczynam akcję #przekazujędietęradnegoszpitalowi. Dziś szpital ma niewielkie zapasy środków ochrony osobistej dla personelu. Zróbmy realnie coś, co zwiększy bezpieczeństwo nas wszystkich - pisze radny.

eh @ 11:12, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

"Bajki to opowiadaj swoim partyjnym kolegom z PIS"

Pytasz, wiec ci odpowiadam.
Gdybyś znał odpowiedzi to chyba byś nie pytał.

do eh @ 11:12 @ 11:16, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Jak jestes radnym z PIS to podpisz się i podaj konkretnie co komu przekazałeś na jaki szlachetny cel?

A pytanie bylo do nieradiomaryjnego, ponieważ to lokalny polityk partii PIS, który przyjazni się z radnymi, posłem i senatorem z PIS, więc to informacje z pierwszej ręki.

ewa @ 11:19, 26.03.2020

IP: 83.28...135

nic nie bedzie lepiej jesli ludzie na kwarantannie chodza po sklepach i w odwiedziny do sasiadow za male kary,,,,,,,

eh @ 11:21, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

"Jak jestes radnym z PIS to podpisz się i podaj konkretnie co komu przekazałeś na jaki szlachetny cel?"

Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie. Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Kiedy pościcie, nie bądźcie posępni jak obłudnicy. Przybierają oni wygląd ponury, aby pokazać ludziom, że poszczą. Zaprawdę, powiadam wam: już odebrali swoją nagrodę. Ty zaś, gdy pościsz, namaść sobie głowę i umyj twarz, aby nie ludziom pokazać, że pościsz, ale Ojcu twemu, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.

do eh @ 11:21 @ 11:25, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Ponawiam pytanie czy ty reprezentujesz radnych z PIS jak pytanie nie było skierowane do ciebie, a do nieradiomaryjnego wysokiego lokalnego polityka w strukturach PIS ?

Czy jesteś radnym z PIS, więc ile przekazałeś na szlachetny cel #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

eh @ 11:29, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

"Ponawiam pytanie czy ty reprezentujesz radnych z PIS (...) ?"

Tak.

"Czy jesteś radnym z PIS, więc ile przekazałeś na szlachetny cel #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?"

Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu.

do eh @ 11:29 @ 11:31, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Ile lokalni poliycy z PIS pracujacy na państwowych posadach przekazali pieniedzy na szlachetny cel #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

eh @ 11:32, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

100 000 pln

gość @ 11:49, 26.03.2020

IP: 95.223...107

Ludzie w sezonie jesienno-zimowym tzw. grypowym zawsze chorowali i umierali z powodu powikłań grypowych i ten tzw. rzund nic z tym nie robił, a teraz tak się zmartwił o zdrowie Polaków ha, ha, gówno prawda,. stalker malina do plebsu nic nie dotrze choćbyś wyszedł ze skóry i ustał koło siebie, jak będą ich zamykać w obozach a nie daj boże i strzelać to będzie już za późno na używanie rozumu, a do ewa kto ci broni zamknąć się w chałupie i siedzieć, ale nie ograniczaj swobód obywatelskich ludziom zdroworozsądkowym, a kary to możesz wiesz gdzie sobie wsadzić, ciebie potężnie za głupotę powinni ukarać i tyle w temacie.

do eh @ @ 11:52, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Nie pisz głupot trollu, pewnie nic nie daliście i nie macie odwagi napisać, a zatrudniają takich jak wy do pisania za pieniadze.

Nawet Orlen podaje ile dał. Wszędzie politycy PIS podają ile przekazali, a nasi nic cisza. W szpitalu również o tym nic nie mówią. Tylko nieradiomaryjny zna prawdę, kto z rady dał i ile i miliczy.

Zarząd Województwa Mazowieckiego podjął decyzję o przekierowaniu środków unijnych na specjalny projekt doposażający mazowieckie szpitale. To ogromny zastrzyk finansowy - nawet 150 mln zł. Wszystko zależy od potrzeb, jakie zgłoszą placówki.

gość @ 11:55, 26.03.2020

IP: 95.223...107

do Batman: o jakim maliniaku piszesz , bo jedynego maliniaka jakiego znam to ten z czterdziestolatka serialu za PRL no i obecny maliniak pełniący rolę pRezydenta na Polskę, mam nadzieję, że temu ostatniemu chcesz dać w ryja, notabene należy mu się jak 5*2= 10

do gosc i podobnych @ 12:17, 26.03.2020

IP: 83.31...104

wybierz sobie prezydenta i ublizaj mu a nie rob tego porzadnym ludziom madry czlowieku

eh @ 12:20, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

"Nie pisz głupot trollu, pewnie nic nie daliście i nie macie odwagi napisać, a zatrudniają takich jak wy do pisania za pieniadze."

Skoro tak piszesz, to pewnie tak jest, ty wiesz najlepiej.

do nieradiomaryjny @ 12:24, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Ile politycy lokalni z PIS przeznaczyli ze swoich diet, nagród i premii na pomoc seniorom czy na walkę z koronawirusem na sprzęt dla szpitali, wasze media milczą na ten temat.

Jako w wpływowy lokalny polityk PIS, siedząc na partyjnej państwowej posadzie i utrzymywany z podatków Polaków.

Czy zabrakło Ci Boga w sercu, że nie chcesz ze swoich nagród i premii wspomóc seniorów i kościół?

Ponawiam pytanie czy twoi koledzy partyjni radni z PIS przekazali swoje nagrody, premie, diety na Caritas – #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

„Pomoc dla seniora” – to nowa akcja pomocowa Caritas zainicjowana w odpowiedzi na rosnące zagrożenie koronawirusem. Szczególnie narażone są osoby starsze, stanowiące dużą grupę podopiecznych organizacji. Na start akcji Caritas przeznacza milion złotych z własnych środków, jednocześnie apelując do Państwa o wpłaty, które pozwolą dalej pomagać najbardziej potrzebującym seniorom.

Czy twoich kolegów partyjnych radnych z PIS ta akcja Caritasu nie dotyczy?

Cała Polska pracująca się składa na sprzęt, aby pomagać szpitalom i ratować innych Polaków, a gdzie są datki lokalnych polityków z PIS? nie znalazłem żadnej informacji, nawet w waszych partyjnych lokalnych mediach? Czy Ci którzy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych przy budowie elektrowni nie potrafią przeznaczyć diety, nagrody czy premii na pomoc w walce z epidemią i jej skutkami? Czy ratowanie zdrowia i życia Polaków nie jest najważniejsze dla partii PIS i chrześcijan, których widujemy w kościołach?

Bóg i Naród na was patrzy w tych ciężkich chwilach.

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 12:38, 26.03.2020

IP: 2001:67c...206

Odpowiedzi otrzymałeś już wyżej.

83.31 @ 12:39, 26.03.2020

IP: 178.235...14

Zacięła się płyta. Idź do lekarza zbadj się na wirusa. Wyjdzie ze jest w głowie i oglupia.

do IP: 2001:67c...206 @ 13:16, 26.03.2020

IP: 83.31...70

eh @ 11:32, 26.03.2020 IP: 2001:67c...d3

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 12:38, 26.03.2020 IP: 2001:67c...206

Po co kłamiesz i podajesz się za kogoś innego? Czyli kłamstwo za kłamstwem?

nieradiomaryjny nie ukrywa IP: 188.147...90

IP: 178.235... @ 13:18, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Witam radnego z PIS, wpłaciliście juz kolego swoje nagrody na szlachetny cel jak was prosi partia i rząd?

he @ 13:22, 26.03.2020

IP: 2001:67c...d3

Wpłacam, dokładnie tak samo jak ty.

Ooo @ 13:37, 26.03.2020

IP: 206.189...198

Mamy klęskę żywiołową - katastrofę naturalną, chorobę zakaźną … i rząd PiS

Ooo @ 13:41, 26.03.2020

IP: 2001:67c...48

... i totalną opozycję

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 14:21, 26.03.2020

IP: 188.147...90

do nieradiomaryjny, a któż to taki chce zostać radnym przy pomocy wirusa? Co artykuł to wklejka, daj spokój.

Jaaa @ 16:09, 26.03.2020

IP: 188.146...238

Ale de......e! Mamy kryzus swiatowy a wy tylko pieniadze. Startuj I ty w polityke I zarabiaj jak oni a nie po portfelach patrzysz. A do tych co tak to lekcewaza I nasmiewaja sie ze strachu ludzkiego. Pamietajj..... smiejesz sie bo narazie cie to nie dotyczy. Masz tylko siedziec na du.... Ale gdy zachorujesz ty lub ktos z twoich bliskich to wyszczekasz te obelgi do ludzi. Smieszne ze ludzie umieraja? Smieszne ze ludzie sie boja? Czlowiek jest bezradny medycyna bezradna. Ciezko tak sie zamknac I odizolowac ale musimy. To najlepsze co mozemy zrobic. Dla dobra waszego ja tez siedze. A wy siedzcie dla mojego.

Gość @ 17:36, 26.03.2020

IP: 37.47...66

Sprzeczacie sie kto ile dał. Czy to istotne w ten czas. Nawiązując do tematu apel do rodzicow: zwracajcie uwagę na swoje pociechy. Są prośby o zaprzestanie licznych spotkań a gówniarstwo nic sobie z tego nie robi. Wystarczy wejść na insta i podziwiać grupowe zdjęcia.

do nieradiomaryjny @ 18:07, 26.03.2020

IP: 83.31...70

Ile politycy lokalni z PIS przeznaczyli ze swoich diet, nagród i premii na pomoc seniorom czy na walkę z koronawirusem na sprzęt dla szpitali, wasze media milczą na ten temat.

Jako w wpływowy lokalny polityk PIS, siedząc na partyjnej państwowej posadzie i utrzymywany z podatków Polaków.

Czy zabrakło Ci Boga w sercu, że nie chcesz ze swoich nagród i premii wspomóc seniorów i kościół?

Ponawiam pytanie czy twoi koledzy partyjni radni z PIS przekazali swoje nagrody, premie, diety na Caritas – #PomocDlaSeniora jak prosi WAS rząd i partia PIS?

„Pomoc dla seniora” – to nowa akcja pomocowa Caritas zainicjowana w odpowiedzi na rosnące zagrożenie koronawirusem. Szczególnie narażone są osoby starsze, stanowiące dużą grupę podopiecznych organizacji. Na start akcji Caritas przeznacza milion złotych z własnych środków, jednocześnie apelując do Państwa o wpłaty, które pozwolą dalej pomagać najbardziej potrzebującym seniorom.

Czy twoich kolegów partyjnych radnych z PIS ta akcja Caritasu nie dotyczy?

Cała Polska pracująca się składa na sprzęt, aby pomagać szpitalom i ratować innych Polaków, a gdzie są datki lokalnych polityków z PIS? nie znalazłem żadnej informacji, nawet w waszych partyjnych lokalnych mediach? Czy Ci którzy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych przy budowie elektrowni nie potrafią przeznaczyć diety, nagrody czy premii na pomoc w walce z epidemią i jej skutkami? Czy ratowanie zdrowia i życia Polaków nie jest najważniejsze dla partii PIS i chrześcijan, których widujemy w kościołach?

Bóg i Naród na was patrzy w tych ciężkich chwilach.

? @ 20:21, 26.03.2020

IP: 5.173...34

Przechodził ktoś w okolicach stycznia silna grypę? Mam podejrzenie ten wirus był u nas już na początku roku...

Virus @ 21:05, 26.03.2020

IP: 94.254...32

Ponawiam pytanie ile dał biznesmen z Torunia?

ketuks @ 01:11, 27.03.2020

IP: 37.47...113

Zarażony koronawirusem ksiądz odprawiał nabożeństwa. Zamojski sanepid szuka wiernych, którzy uczestniczyli w nabożeństwach zarażonego księdza parafii w Łabuniach (woj. lubelskie). W odpowiedzi na jego komunikat zgłosiło się już kilkaset osób

nieradiomaryjny jest o wysługę lat tańszy @ 05:44, 27.03.2020

IP: 37.130...34

ketuks, dziękuję za troskę o chrześcijan, Bóg zapłać dobry człowieku.

WIESŁAW @ 06:02, 27.03.2020

IP: 37.249...7

Do Ooo . Dopiero siedem plag Egipskich przeszło do historii . Ty wymieniłeś pięć co u nas zapanowały . Ja bym dorzucił naszych polityków ze wszystkimi ich pomysłami , przywarami ale zostaje jeszcze jedno wolne miejsce . Co proponujecie ? U nich było siedem ale u nas może być więcej .

Kukuta s @ 06:06, 27.03.2020

IP: 2001:67c...391

Zakażony ksiądz Giuseppe Berardelli spod Bergamo oddał młodszemu pacjentowi respirator.

ketuks @ 06:22, 27.03.2020

IP: 2a00:f41...6d1

a miał inne wyjście jak już od dłuższego czasu i tak wybierają młodych w kolejce po respirator? Chyba że Księża są wyjątkiem w tym względzie

WIESŁAW @ 06:24, 27.03.2020

IP: 37.249...7

przeceniony 05 : 44 . Chcesz płacić to płać sam a nie " Bóg zapłać " Cholera jak się wycwanili . W NBP dwóm blondi - my , politykom - bo im się należy - my . Chłoptysiom Macierewicza - my a jak w tym przypadku kiedy sam nie możesz to " Bóg zapłać " .Ty sobie skrobiesz . Jak Bóg zapamięta że kazałeś / sugerowałeś Bogu zapłatę " ketuksowi " za siebie to masz przechlapane .

WIESŁAW @ 06:30, 27.03.2020

IP: 37.249...7

Ketuks . Nie bądż łajzą . Nikt księdza / człowieka nie zmuszał do tej ofiary .Podobnie jak KOLBE . Każdy z nas czasami coś palnie nie zastanawiając się . Masz czas poprawić swój błąd .

ketuks @ 07:45, 27.03.2020

IP: 37.47...113

cyt:
"Duchowny od dłuższego czasu miał problemy zdrowotne, dlatego zakażenie koronawirusem wywołało u niego dodatkowe komplikacje. Wiedział, że jest u kresu życia. "

Czyn godny uznania ale trochę propagandowy

cyt:
"Włochy: młodzi z pierwszeństwem do respiratora" Z powodu ograniczonej ilości sprzętu w północnych Włoszech nie zezwala się na podłączanie do respiratorów zakażonych koronawirusem osób powyżej sześćdziesiątego roku życia.

O ile wujek google mówi prawdę Ksiądz słynący z heroicznego czynu miał 72 lata.

ketuks @ 07:51, 27.03.2020

IP: 37.47...113

z perspektywy osoby wierzącej gdybym miał dokonać takiego heroicznego czynu życie za życie nie szukałbym poklasku u ludzi tylko uznania u Boga za swój czyn i zachował to w tajemnicy do końca. Każdy inny sposób niż niezwykle przypadkowe ujawnienie takiego czynu będzie budził dwuznaczne skojarzenia.

ketuks @ 07:56, 27.03.2020

IP: 37.47...113

i tak oto Katolicka gawiedź skrzętnie odsunęła uwagę od tego na co chciałem zwrócić uwagę- czyli nieskuteczności modlitwy i zarażania wiernych przez duchownych

ketuks @ 08:28, 27.03.2020

IP: 37.47...113

jeśli modlitwa ma chronić wierzących a nie chroni to możliwości są dwie:

- modlitwa jest nieskuteczna bo Boga nie ma

- jako że Bóg odpowiada za wszystko łącznie z chorobami zsyłanymi na ludzi to musi mieć jakiś ważny powód swojego działania, który nie jest nam znany ale wcale znany być nie musi żeby ukuć karkołomny wniosek że trzeba "Cię" zabić żebyś mógł żyć. W przypadku zwykłego śmiertelnika jest to sprawa dyskusyjna, tym powodem mogłoby być wpędzenie do piekła ale w przypadku duchownego będącego już za życia bliżej Boga jedyną drogą może być tylko niebo więc kontynuacja życia w innej formie.

WIESŁAW @ 08:41, 27.03.2020

IP: 37.249...7

Kutus . Miałem Cię do tej pory za rozgarniętego ale tu zaczynasz " masło maślane " . Ten ksiądz na pewno nie zwołał konferencji ani mediów żeby oznajmić jakim to pobożnym ani ludzkim jest . To podali ludzie z otoczenia . Po drugie - sam oddał / zaproponował a nie był do tego zmuszony czy namawiany . Po trzecie sama modlitwa na pewno nie pomoże ale wiara w coś może sprawić cuda . Nie szukaj dwuznaczności gdzie w grę wchodzą zachowania ludzkie bo każdy przypadek jest inny . Kiedyś bezdomnej pomogłem zawiązać sznurowadło a obok było dziesiątki ludzi .Mam to zachować w tajemnicy do śmierci czy powiedzieć o tym że jak mogę to staram się BYĆ OK i innym to polecam bo warto .

ketuks @ 08:51, 27.03.2020

IP: 37.47...113

Modlitwa jest emandacją wytrwałej wiary, więc nie doszukuję się sensu w stwierdzeniu że modlitwa nie wystarczy a wiara tak. Mnie nie przekonuje ten przypadek, Ksiądz najprawdopodobniej wiedział że i tak umrze i jeśli respirator akurat były potrzebny innej osobie i tak zostałby użyty dla kogoś młodszego. Także nie widzę tu jakiejś decydującej roli Księdza a jedynie brak sprzeciwu. Nic nie wnoszący do sytuacji Księdza gest obliczony na duży rozdźwięk propagandowy

ketuks @ 08:52, 27.03.2020

IP: 37.47...113

****emanacją

ketuks @ 08:58, 27.03.2020

IP: 37.47...113

najwiarygodniejsze poświęcenie ludzi jest takie które nigdy nie zyskało rozgłosu a wiedzą o nim nieliczni. jeśli ten Ksiądz na to zasługiwał a nie zależało mu na rozgłosie to trudno, zrobiono mu niedźwiedzią przysługę.

ketuks @ 09:05, 27.03.2020

IP: 37.47...113

a chęć ukrywania takich gestów przez takich ludzi jest dla mnie wręcz dowodem na ich heroiczność

ketuks @ 09:07, 27.03.2020

IP: 37.47...113

chęć ukrywania, spłycanie, sprowadzania do normalnej sprawy poświęcania swojego życia na rzecz innego życia - to jest twardy dowód na heroiczność

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:23, 27.03.2020

IP: 217.146...86

Tępy naziolu, podaj chociaż jeden powód, dla którego urzędnicy miejscy, mieliby się zrzec nagród - jeden powód.

Tępy naziomu, czy Kotowski przeprosił już za:

1. "Ujadającą sforę", którym to mianem określił przeciwników budowy elektrowni?

2. Pozostawienie miasta ze 130 milionowym długiem?

3. Doprowadzenie do cofnięcia przez PiSowskiego wojewodę dofinansowania na remont ul. Blachnickiego?

4. Dodatkowe koszty poniesione przez miasto, bo nie znaleziono fachowca, który określiłby, czy w filarach mostu jest zbrojenie?

5. Przeprawę zastępczą, na której trzeba było kilkakrotnie zmieniać nawierzchnię bitumiczną?

6. Zagrożenie zrujnowania budżetu, poprzez niedotrzymanie umowy z ministerstwem dziewictwa narodowego, na budowę muzeum bandytów?

7. Nie zakończenie z zakładanym terminie, remontu ul. Ostrowskiej?

8. Fontannę za 1,2 mln zł?

9. Sprzedaż OPECu?

10. Umorzenie, jednej z najbogatszych firm w regionie, ponad 70 tys. podatków należnych miastu, od właściciela której kupił dom?

11. Tolerowanie łamania przez Ostradę zapisów w dzienniku budowy i niedotrzymywania terminów zakończenia inwestycji?

12. Przynajmniej tolerowania wprowadzania cenzury prewencyjnej w kinie, będącym miejska spółką, czyli podlegającym Prezydentowi?

Przy okazji, tego ostatniego, czy Kotowski wniósł już pozew przeciwko Zbigniewowi Hołdysowi, który zarzucił mu zachowania cenzorskie?

Pamiętaj, pod każdym Twoim wpisem, znajdzie się mój z tymi pytaniami.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:27, 27.03.2020

IP: 217.146...86

Gdzie są potwierdzenia wpłat na Caritas, premii "które się należały" - te potwierdzenia, zgodnie z deklaracjami PiSiorów, miały zostać ujawnione.

Czy Ci, którzy tych wpłat dokonali, odliczyli je od podatku, dodatkowo dojąc państwo?

ketuks @ 11:49, 27.03.2020

IP: 37.47...113

Sławomir Świerzyński apeluje do Polaków. "Wbrew zakazom idźmy do kościoła" Sławomir Świerzyński zaczął piątkowy poranek od wpisu na Twitterze, który przeczy zdrowemu rozsądkowi i zaleceniom biskupów. Zdaniem lidera Bayer Full pandemia koronawirusa nie jest powodem, by nie gromadzić się w kościołach.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:59, 27.03.2020

IP: 217.146...87

Niech Świerzyński wraz z rodziną idzie, nie dostaną mandat, taki z górnej półki - kasa się zawsze przyda.

Z drugiej zaś strony, kto to kuźwa jest Świerzyński???

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót