czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: Czy sklep ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy za reklamowany towar?

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

W sklepie OBI próbowałem zareklamować piaskownicę drewnianą, którą zakupiłem w dniu 30.03.2929r., ponieważ posiadała wady i nie była dobrze pobejcowana. Zwracam się z zapytaniem do OBI czy ma prawo nie zwrócić pieniędzy za reklamowany towar?

Prawo do zwrotu pieniędzy za towar reklamowany przysługuje 14 dni od daty zakupu. Jak sprawdzałem na ostrołęckiej policji sklep nie ma prawa odmówić przyjęcia towaru i zwrotu pieniędzy zgodnie prawem konsumenta.

ReklamaZapewniam, że na deskach piaskownicy nie ma koronawirusa. Jeśli sklep ma wątpliwości to może zdezynfekować albo odłożyć na bok żeby bakterie wyeliminować.

Nadmieniam, że personel na czele z  zastępcą dyrektora był bardzo nieżyczliwy i nieprzyjemny.

Odpowiada Agata Laskowska, koordynator do spraw komunikacji OBI:

Przypominamy, iż klient powinien skierować skargę bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta OBI (infolinia) - nie otrzymaliśmy takiej. Wyjątkowo odpowiemy na państwa pytania, udzielając sprostowania, ponieważ opisana sytuacja zawiera nieprawdziwe informacje.

Stanowczo podkreślamy, iż nie odmawiamy reklamacji towarów i w tym przypadku też tego nie zrobiliśmy.

ReklamaWspomniany towar nie podlegał reklamacji, gdyż był pełnowartościowy, o czym klient został poinformowany. Tym samym istnieje możliwość zwrotu nieograniczonego w czasie. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, w czasie, gdy jest ogłoszony stan epidemii COVID-19 i wizyty w sklepach powinny ograniczać się do najpotrzebniejszych zakupów, tymczasowo zawiesiliśmy przyjmowanie zwrotów, o czym informujemy na naszej stronie obi.pl oraz w sklepach. Nasi klienci będą mogli zrealizować zwrot jak tylko sytuacja na to pozwoli.

Powyższe informacje zostały przekazane klientowi w sposób zrozumiały i uprzejmy. Tak jak na co dzień staramy się dostarczać naszym klientom najwyższą jakość obsługi, tak też tym razem dopilnowaliśmy wszelkich standardów, angażując kilku Pracowników wyjaśniających klientowi sytuację. Staramy się na bieżąco sprostać i odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Obecna sytuacja nie jest łatwa dla nas wszystkich, jednak wierzymy, że przy odrobinie zrozumienia i chęci współpracy obu stron można uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.

Wyświetleń: 6188 komentarze: -
12:00, 18.04.2020r. Drukuj