wtorek, 26 maja 2020 r., imieniny Filipa, Pauliny, Eweliny

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: Czy sklep ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy za reklamowany towar?

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

W sklepie OBI próbowałem zareklamować piaskownicę drewnianą, którą zakupiłem w dniu 30.03.2929r., ponieważ posiadała wady i nie była dobrze pobejcowana. Zwracam się z zapytaniem do OBI czy ma prawo nie zwrócić pieniędzy za reklamowany towar?

Prawo do zwrotu pieniędzy za towar reklamowany przysługuje 14 dni od daty zakupu. Jak sprawdzałem na ostrołęckiej policji sklep nie ma prawa odmówić przyjęcia towaru i zwrotu pieniędzy zgodnie prawem konsumenta.

Reklama Zapewniam, że na deskach piaskownicy nie ma koronawirusa. Jeśli sklep ma wątpliwości to może zdezynfekować albo odłożyć na bok żeby bakterie wyeliminować.

Nadmieniam, że personel na czele z  zastępcą dyrektora był bardzo nieżyczliwy i nieprzyjemny.

Odpowiada Agata Laskowska, koordynator do spraw komunikacji OBI:

Przypominamy, iż klient powinien skierować skargę bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta OBI (infolinia) - nie otrzymaliśmy takiej. Wyjątkowo odpowiemy na państwa pytania, udzielając sprostowania, ponieważ opisana sytuacja zawiera nieprawdziwe informacje.

Stanowczo podkreślamy, iż nie odmawiamy reklamacji towarów i w tym przypadku też tego nie zrobiliśmy.

Reklama Wspomniany towar nie podlegał reklamacji, gdyż był pełnowartościowy, o czym klient został poinformowany. Tym samym istnieje możliwość zwrotu nieograniczonego w czasie. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, w czasie, gdy jest ogłoszony stan epidemii COVID-19 i wizyty w sklepach powinny ograniczać się do najpotrzebniejszych zakupów, tymczasowo zawiesiliśmy przyjmowanie zwrotów, o czym informujemy na naszej stronie obi.pl oraz w sklepach. Nasi klienci będą mogli zrealizować zwrot jak tylko sytuacja na to pozwoli.

Powyższe informacje zostały przekazane klientowi w sposób zrozumiały i uprzejmy. Tak jak na co dzień staramy się dostarczać naszym klientom najwyższą jakość obsługi, tak też tym razem dopilnowaliśmy wszelkich standardów, angażując kilku Pracowników wyjaśniających klientowi sytuację. Staramy się na bieżąco sprostać i odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Obecna sytuacja nie jest łatwa dla nas wszystkich, jednak wierzymy, że przy odrobinie zrozumienia i chęci współpracy obu stron można uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.

Wyświetleń: 5185 komentarze: 20
18.04.2020, 12:00r. Drukuj




Powrót


Jasiek @ 12:20, 18.04.2020

IP: 188.146...236

Byłem akurat w Obi jak ten Pan chciał zwrócić już stojąc w kolejce wszystko i wszystkich komentował ogólnie był bardzo nie przyjemny, a obsługa starała się jak mogła

On @ 12:21, 18.04.2020

IP: 5.173...167

Taaaa . Obi w Ostrołęce to tylko jedne wielkie oszustwo....

Winki @ 12:35, 18.04.2020

IP: 5.60...242

Widze 2929 piskownica przyszlosci

Xyz @ 12:59, 18.04.2020

IP: 188.146...31

W obi jak kupić to nie problem, jak zwrucić uszkodzone to już schody.
Niech pani przedstawiciel nie opowiada bzdur z kartki!!!!!!
Co robicie z glazurą jak okazuje się że ma kilka płytek wadę, zamiast wymienić, każecie zgłaszać reklamację, któsra trwa wieki, wyobraża sobie pani rozwaloną łazienkę na miesiąc czekania bo z 12m2, osiem płytek ma wadę. Płytki 30x60 sprzedajecie badziew produkowany metodą budżetową, ale wymiana towaru na wolny od wad, to zas, rany wasz obowiązek.

Tomek @ 13:49, 18.04.2020

IP: 37.248...155

Cym.ały jak zawsze nie znają prawa. Zwrot obowiązuje tylko w przypadku gdy zakup dokonany był przez internet. Zwrot w sklepie stacjonarnym może mieć miejsce tylko w przypadku dobrej woli samej sieci. Poza tym jak pójdziesz coś zwracać to dowiedz się najpierw z tytułu czego chcesz reklamować. Możesz też powołać się na rękojmię. To daje dużo więcej uprawnień.

x @ 14:14, 18.04.2020

IP: 178.235...228

Popieram Tomka. A swoją drogą "Wyjątkowo odpowiemy na państwa pytania" - To jest żadna łaska,to jest waszym "psim obowiązkiem". Chamstwo.

Nica @ 16:55, 18.04.2020

IP: 178.235...64

Reklamowałam w Obi różne rzeczy i nigdy nie było problemu. Ale jak potencjalny Kowalski kupił piaskownice i zajarzył że z niej w tym roku nie skorzysta to po prostu chcę ją oddać. Otóż drogi zwroty to jest tylko uprzejmość danej sieci , jednym słowem widziały gały co brały. Reklamacji nikt nigdzie nie odmówi. A kupujac w sklepie stacjonarnym to już niestety nawet w sieciowkach kończy się oddawanie towaru z powodu nie pasuje, nie trafiony prezent. Niestety. A kiedy już od drzwi klient obraża personel to już nic nie wskura . Przykre ale prawdziwe😭

Andrzej @ 17:26, 18.04.2020

IP: 176.221...222

A jakim prawem sklep nie przyjął towaru do reklamacji?

Marian @ 18:06, 18.04.2020

IP: 5.173...240

Tempy klient co poradzisz...

ostrołęczanin @ 22:24, 18.04.2020

IP: 176.109...192

Dużo artykułów kupuję w OBI i zdarzało się coś zwracać i nigdy nie było najmniejszego problemu ze zwrotem , nawet nie pytano dlaczego zwracam . Z własnej woli informowałem dlaczego dokonuję zwrotu , po prostu z grzeczności.
ja myślę ,że grzecznością i kulturą więcej zyskamy niż ch...stwem. Zgodnie z literą prawa sklep nie ma obowiązku przyjmować zwrotów to jest ich wolna wola, tak jest napisane w kodeksie cywilnym.Pozdrawiam. smile

Mark @ 00:15, 19.04.2020

IP: 188.146...41

To jest traktowanie ludzi w 2929 omg.
Matrix!!!!

mika @ 08:09, 19.04.2020

IP: 83.6...106

Nie nie możesz dostać siana, przysługuje tylko reklamacja.poza tym skoro to element drewniany to na pewno w instrukcji była mowa o jego konserwacji. Ale co tam Janusz będzie do instrukcji zaglądał przecież sam mądrzejszy wie lepiej. Taka piaskownica to na wieki bez dotykania haha pozal się panie nad januszami

Pio @ 08:25, 19.04.2020

IP: 5.172...189

Ale to z ciekawości weszłam na stronę obi to są piaskownice nie bejcowane tylko zaimpregnowane to surowe drzewo.

do Andrzej @ 10:19, 19.04.2020

IP: 37.47...200

Pewnie dlatego, że "Wspomniany towar nie podlegał reklamacji, gdyż był pełnowartościowy". laughing

Ppp @ 13:37, 19.04.2020

IP: 94.254...173

Piaskownica to te towary pierwszej potrzeby?
Jak taki zje.b wogole nie wstydzi sie pisac do internetu taka skarge?

wilk @ 14:57, 19.04.2020

IP: 176.109...31

przez okres 14 dni chyba można zwrócić bez podawania przyczyny, poza tym kupiłem kiedyś 3 żarówki. Kiedy wyjąłem bo były mi potrzebne. Z pudełka wysypały się w dwóch częściach, taka promocja była. Tylko jedna była coś warta aczkolwiek ta moc na pudełku to ściema

Martyna 123 @ 15:43, 19.04.2020

IP: 89.230...40

Ludzie zastanówcie się, co niektórzy co jest zwrotem co reklamacją, w jakim czasie rozpatruje się reklamację. Kiedy w ciągu 14 dni można oddać towar ?-tylko przy zakupie poza siedzibą firmy. Ktoś pisze :"psim obowiązkiem odpowiadać" puknij się w czoło zrobisz sobie kolejną dziurę. Stałam za tym Panem przy płytkach jak się odgrażał pracownikom, jak dzwonił na policję , że on to załatwi. Połowa ludzi przy kasie to słyszała. To sklep powinien w takim wypadku zadzwonić i zgasić napaść. Ja bym nie wytrzymała, a ci sprzedawcy stali i wysłuchiwali.

Gośćiu @ 15:47, 19.04.2020

IP: 89.230...40

"Pobejcowana"???? , przecież te ławki , piaskownice są na placu tylko zielonym impregnowane zobaczcie na parkingu sami oni tam to składują. Jak chcesz se pobejcować kupujesz bejce i malujesz.

Tola @ 17:06, 19.04.2020

IP: 178.235...249

Wedle ustawy z maja 2014 r.
ZWROT JEST TYLKO DOBRĄ WOLĄ SPRZEDAWCY!!!
Zapamiętajcie to sobie.
Przestańcie mieć pretensję do sprzedawców, bo to firmy z góry narzucają Swoją politykę.
Wiele sklepów wychodzi na przeciw kilentom i można zwracać w określonym czasie i warunkach, w niektórych możliwa jest tylko wymiana.
Sprzedawcy wykonują Swoje obowiązki i zazwyczaj nic wiecej nie mogą. To, że ktoś przyjdzie, nakrzyczy i myśli, że ma prawo, świadczy o nim samy i jego kulturze.
Biedny taki człowiek i biedni ludzie w jego najbliższym otoczeniu.

Felicja @ 23:25, 19.04.2020

IP: 79.163...159

Ludzie! Dlaczego piszecie z błędami ortograficznymi?Jaki macie poziom inteligencji?