piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Zbiorniki do AdBlue firmy JFC Polska. Bezpieczeństwo, wygoda i oszczędność w rozsądnej cenie (zdjęcia)

Wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikami diesla są wyposażone w układy oczyszczania spalin. Większość tych układów w swoim działaniu wykorzystuje 32,5 procentowy roztwór mocznika, który znamy jako AdBlue. AdBlue za pomocą pompy wysokiego ciśnienia jest wtryskiwany do katalizatora co powoduje jego zmieszania ze spalinami.

Następuje tam reakcja, w wyniku której szkodliwe tlenki azotu są zamieniana na neutralny azot i wodę. Zużycie AdBlue w nowoczesnych silnikach wynosi 4-5 procent objętości zużywanego oleju napędowego.

AdBlue jest płynem przezroczystym, o specyficznym zapachu, niepalnym oraz nieszkodliwym dla środowiska i zdrowia. Jest cięższy od wody, jego gęstość to1087-1093 kg/m3.

AdBleu posiada jednak niekorzystne właściwości: korozyjność oraz tendencję do krystalizacji. Korozyjność wymusza zastosowanie odpowiednich zbiorników oraz armatury: pompy, węży, liczników, zaworów. Wyroby ze stali węglowej już po kilku godzinach kontaktu z AdBlue pokrywają się rdzą. Niewłaściwy plastik oraz guma powodują uwalnianie barwników, które uszkadzają katalizator. Krystalizacja jest wrogiem numer 1 dla układów oczyszczania spalin. Osadzone na dnie zbiornika kryształy po przedostaniu się do instalacji technicznej powodują jej trwałe uszkodzenie, zaś dodatkowo po wykrystalizowaniu stężenie mocznika w górnej warstwie AdBlue spada gwałtownie co jest przyczyną pojawiania się usterek w pracy systemów oczyszczania spalin. Krystalizację AdBlue powodują głównie temperatura i niewłaściwe materiały zastosowane do budowy zbiorników i armatury. Należy też pamiętać, iż przed zatankowaniem AdBlue, które stało w zbiorniku kilka tygodni należy je wymieszać poprzez przelanie około 10 procent objętości np. w zbiorniku 2000 l. włączamy pompę, pistolet kierujemy do wlewu na górze zbiornika i przelewamy ponad 200 l.

Decydując się na zakup zbiornika do AdBlue musimy być pewni, że zastosowane do jego budowy materiały z czasem nie przyczynią się do uszkodzenia drogiego układu oczyszczania spalin. Wszelkie wady zbiorników i armatury niestety najczęściej ujawniają się po kilku latach czyli po zakończeniu gwarancji.

Dlatego warto jest zainteresować się ofertą zbiorników do AdBlue renomowanej firmy JFC Polska, a szczególnie wyrobami z pompą zatapialną. Ten rodzaj pompy zapewnia poza wieloletnią bezproblemową eksploatacją dokładne wymieszanie AdBlue. Pompa posiada też pływak, który zabezpieczy pompę przed pracą na tzw. "suchobiegu" gdy skończy się AdBlue. Zbiornik można zamówić w wersji jednopłaszczowej jak i dwupłaszczowej z ogrzewaniem.

Wersja przeznaczone do sprzedaży AdBlue posiadają elektroniczny panel z odpowiednimi certyfikatami i legalizacją Urzędu Miar.

Zbiorniki do AdBlue występują w wersji stacjonarnej o pojemnościach 1600, 2500 i 5000 l. oraz w wersji mobilnej TruckTunk o pojemnościach 250, 425, 600 i 950 l. Zasilanie pompy zbiornika to prąd stały 12V lub 24V, prąd zmienny 230V.

Pierwsza piątka klientów, którzy zdecydują się na zakup zbiornika do AdBlue będzie miała możliwość nabycia zbiornika jednopłaszczowego o pojemności 2500 z dużą skrzynią dystrybucyjną, pompą zatapialną, oświetleniem, skrzynką z bezpiecznikami, pistoletem z "kwasówki" i licznikiem Piusi za jedyne 3800 zł netto.

Zbiorniki JFC są dostępne w składzie fabrycznym Berater w Ostrołęce przy ulicy Granicznej 10.

Wszelkie zapytania dotyczące zbiorników, opon i agregatów prądotwórczych proszę kierować na adres e-mailowy lub dzwonić 508-503-674, 506-215-908.

Zapraszamy na stronę jfcpolska.pl.

Berater

Ostrołęka, ul. Graniczna 10

tel. 508-503-674, 506-215-908

Zobacz zdjęcia:
Zbiorniki do AdBlue firmy JFC Polska. Bezpieczeństwo, wygoda i oszczędność w rozsądnej cenie

Więcej zdjęć: Zbiorniki do AdBlue firmy JFC Polska. Bezpieczeństwo, wygoda i oszczędność w rozsądnej cenie

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 957 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 10:08, 04.05.2020r. Drukuj


Powrót