wtorek, 26 maja 2020 r., imieniny Filipa, Pauliny, Eweliny

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Skrzynka skarg: Jestem zwolniona z noszenia maseczki, ale w OBI spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

Z powodów zdrowotnych, związanych z górnymi drogami oddechowymi, lekarz rodzinny wydał mi zaświadczenie zwalniające mnie z noszenia maseczki z powodu duszności. Niestety, w jednym z marketów w Ostrołęce spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja.

Ze względu na duszności, które występują u mnie podczas noszenia maseczki, zostałam zwolniona z tego obowiązku.

ReklamaRozporządzenie jasno mówi, że osoby mające problemy zdrowotne, nie muszą takich maseczek używać i nie potrzebują do tego celu żadnego zaświadczenia. Mimo to, aby uniknąć takiej sytuacji, jaka miała miejsce w markecie, poprosiłam lekarza o zaświadczenie.

Pod koniec kwietnia udałam się do OBI, gdzie w wejściu przedstawiłam ochronie moje zaświadczenie i weszłam zrobić zakupy. Jako, że potrzebowałam faktury, pani kasjerka na dziale ogrodniczym poprosiła mnie, abym udała się do głównego wejścia i odebrała fakturę. Już w wejściu zostałam zatrzymana przez drugiego ochroniarza, który oświadczył, że nie wpuści mnie na teren OBI bez maseczki i że nie interesuje go moje zaświadczenie.

ReklamaWówczas poprosiłam o rozmowę z kierownikiem, który oświadczył, że nie mogę wejść do sklepu, ponieważ takie ma wytyczne. Na moją prośbę okazania mi regulaminu sklepu, nie był w stanie tego zrobić twierdząc, że dostał odgórnie taki nakaz. Poprosiłam wobec tego, żeby nie przedłużać, o wystawienie mi faktury, bym nie musiała wchodzić na teren sklepu. Kierownik jednak odmówił mi tego i sprawdzenia zaświadczenia, które dobrowolnie chciałam mu okazać. Powiedział, że od sprawdzenia jest policja i że może ją wezwać myśląc, że mnie tym wystraszy.

Poprosiłam więc o interwencję policji, która po przyjeździe na miejsce i zapoznaniu się z zeznaniami obu stron, stwierdziła, że mogę swobodnie poruszać się bez maseczki zgodnie z zaleceniami zaświadczenia. Kierownik sklepu natomiast powiedział, że następnym razem mam się powołać na niego i powiedzieć, że już zostałam sprawdzona. Ponadto, kiedy poprosiłam któryś raz z kolei o wystawienie faktury, powiedział, że nie może tego zrobić, ponieważ nie może potwierdzić tożsamości mojej osoby, co jest wielką bzdurą, ponieważ fakturę można wystawić na każdego. Dodatkowo nie umiał mi wyjaśnić na jakiej podstawie nie mogę wejść na teren sklepu, ponieważ poprosiłam o regulamin, którego nie otrzymałam.

ReklamaMoim zdaniem zabrakło tutaj tylko i wyłącznie dobrej woli ze strony kierownika, który mógł wziąć paragon, wystawić fakturę i nie byłoby żadnego problemu. Jestem zbulwersowana zaistniałą sytuacją, ponieważ nie ja jedna borykam się z problemami zdrowotnymi i noszenie maseczki może mi tylko i wyłącznie zaszkodzić. Pomimo wyjaśnienia sytuacji z funkcjonariuszami Komendy Miejskiej Policji i potwierdzeniem, że mogę się poruszać bez maseczki, chciałabym przestrzec innych, aby walczyli o swoje prawa.

Od redakcji:

Skargę przekazaliśmy do OBI, w celu wyjaśnienia tego incydentu. Oczekujemy na odpowiedź.

Odsłon: 15219 komentarze: 57
10:42, 10.05.2020r. Drukuj




Powrót


oka @ 10:48, 10.05.2020

IP: 185.166...141

Po co chodzicie do tego sklepu.

Były klient @ 11:02, 10.05.2020

IP: 185.166...21

Brawo Obi oby tak dalej. Może w końcu was zamkną, a jak nie to zaczniecie się targać z ludźmi po sądach bo to co się w tym sklepie dzieje przechodzi ludzkie pojęcie.
OBI TAK TO ROBI hahahaha

Były klient2 @ 11:14, 10.05.2020

IP: 188.146...113

Dokładnie, przestać chodzić do tego sklepu i problem z głowy.Poza tym nie ma wytycznych aby pokazywać komukolwiek zaświadczenia odnośnie choroby bo to tylko i wyłącznie twoja sprawa na co jesteś chora.

Nieniec @ 11:25, 10.05.2020

IP: 37.47...20

Tam na wejściu chudzielec stoi i każe myć ręce i rękawiczki zakładać co za podejście do ludzi.... po prostu boją się tam wszyscy kierownika bo krzyczy po nich a oni są zaszczuci

Pomoc @ 11:32, 10.05.2020

IP: 5.174...244

Jeśli nie możesz używać maseczki to zakup sobie przyłbice i po problemie ;) a co do sklepu oni to oni kombinują na wszystkie strony jakie się da czy to z taką sytuacją czy inną

Kk @ 11:55, 10.05.2020

IP: 176.109...207

Ludzie przestańcie zachowywać się jak barany. Robicie wszystko co wam każą ! Nie musisz nosić gdy masz duszności i rozporządzenie o tym mówi. Macie wybór ale jesteście tak tępi że nie kumacie co się z wami robi.

Patyk @ 11:58, 10.05.2020

IP: 176.109...98

Wolność jednego człowieka kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiego.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz nosić maseczki to nie znaczy, że automatycznie masz prawo narażać innych ludzi. W dalszym ciągu możesz być nosicielem wirusa i to, że nie możesz nosić maseczki stwarza zagrożenie dla innych. Twoje oburzenie jest żałosne, niemoralne i wbrew zdrowej logice - powiem więcej, to tak jakbyś napluła w twarz rodzinom osób które umarły bo nie możesz zrobić zakupów.

Ona @ 12:15, 10.05.2020

IP: 5.173...150

To Oni to tragedia. Ochrona na wejściu zachowuje się gorzej niż skandalicznie.

Ktoś @ 12:17, 10.05.2020

IP: 2a00:f41...2afd

Wy KLIENCI weźcie się jeb... w te puste łby!!!!to W nie macie szacunku dla tych biednych pracowników.wchodzi taki pan i władca do sklepu bo ma parę groszy i służby szuka. Ostroleka to stan umysłu

Jacek @ 12:20, 10.05.2020

IP: 188.146...195

Zachowanie tkzw kierownictwa i ochrony sklepu to wielka kompromitacja i wstyd, ci ludzie nie rozumieją podstawowych rzeczy nie wspomnę już o rozporządzeniu i regulaminu sklepu, którego jak się okazało wogole nie mają!! Wielki obciach i wstyd!!

Ola @ 12:52, 10.05.2020

IP: 178.213...227

Z media Markt mnie wyprosili w piątek.mimo iż połowa obsługi nosiła maseczki i miala odkryty nos i usta. Po

Aga @ 13:13, 10.05.2020

IP: 178.235...29

Mam astmę.Też nie mogę nosić maseczki bo mnie dusi.Ale nigdy nie wchodzę bez do sklepu czy tam gdzie są inni ludzie z szacunku dla zdrowia innej osoby.Można kupić przyłbice Po co generować sztuczne problemy.

Korke @ 13:16, 10.05.2020

IP: 188.146...42

do Patyk:

To przeczytaj sobie rozporządzenie i miej pretensje do rządu za takie, a nie inne uregulowanie przepisów. Kobieta może chodzić swobodnie gdzie jej sie tylko podoba bez maseczki i nikt z tym nie może nic zrobić.

Z drugiej strony skoro masz kobieto problem z oddychaniem to może sobie daruj zakupy w OBI i siedź w domu również dla swojego bezpieczeństwa. A jak ci brakuje worka ziemi albo żarówek to poproś kogoś żeby Ci kupił. Myślcie ludzie to wszystkim będzie łatwiej

S @ 13:20, 10.05.2020

IP: 188.146...2

W Kauflandzie jest nie lepiej, musi być maseczka, mimo problemów zdrowotnych

H. @ 13:56, 10.05.2020

IP: 178.14...215

Ja też z powodów z zdrowotnych nie muszę nosić maseczki. Ale bez przesady jak idę do sklepu zrobić zakupy mimo to zakładam maseczkę, przecież z zakupów nie robię cały dzień tylko przez chwilę , A jak wychodzę ze sklepu to od razu zdejmuje i po problemie. Zdaje sobie sprawę, że moge i ja być nosicielem... w torebce zawsze mam leki i jeżeli zaczyna się coś dziać to zawsze interweniuje... jestem chora już ponad 20 lat i nauczyłam się żyć z chorobą... powodzenia w rozwiązaniu sprawy, zachowanie kierownika faktycznie nie na miejscu. Pozdrawiam

Tak @ 14:05, 10.05.2020

IP: 37.248...188

W Obi to już nie pierwsza sytuacja, coraz częściej się powtarzają problemy z kierownikiem. Brak rękawiczek, czepianie się o to że bierzesz rękawiczki a nie masz swoich i wiele innych. Zadzwoń na infolinię OBI i go zgłoś, zrobiłam tak jakis czas temu również skargę na niego składałam. Może wkoncu go zmienia

Do zwolnionej z noszenia maseczki @ 14:17, 10.05.2020

IP: 5.173...173

Jeżeli nie możesz nosić maseczki to nie chodź do sklepu.Proste.przecież jezteś w grupie ryzyka. Ciemny naród.nie myśli że w sklepie naraża pracowników i innych klientów.

Evu @ 14:33, 10.05.2020

IP: 176.109...233

Jak nie możesz chodzić w maseczce to nie wchodź do sklepu. Uszanuj zdrowie innych. A zakupy może zrobić Ci ktoś z obsługi. A 5 minut w maseczce napewno nic by Ci nie zaszkodziło. Żałosna ta skarga. Dziewczyna myśli tylko o swojej d... e, zdrowie innych się nie liczy.

Karol @ 14:37, 10.05.2020

IP: 83.24...83

Wdraża się przepisy i ustawy ,ktore ciemnogrod ze sklepów nie zna i tu cały balagan
Mam syna autystycznego , ktory tez jest zwolniony z noszenia maseczki I co? Nic po prostu z nim nie wychodze juz czwarty miesiąc

Świadek zdarzenia @ 15:51, 10.05.2020

IP: 157.25...130

Byłam akurat w kolejce jak ten ,,incydent" mial miejsce. Pan ochroniarz upomniał tą Panią, że nie ma maseczki (jakby nie patrzeć on ma odgórnie ustalone, żeby reagować na takie sytuacje), po czym ona zaczęła wymachiwać rękami i wydzierać się na ochroniarza z tekstem typu ,,W życiu nie spotkałam większego chama! Też pracuję z ludźmi i nikt mnie tak chamsko nigdy nie potraktował!"- w skrócie powtarzała cały czas słowo ,,chamstwo" i jego odmiany. Także skarga jest wyolbrzymiona.

XxX @ 16:16, 10.05.2020

IP: 2a00:f41...959a

Tak, noscie maseczki, w Ostrołęce wirus jest, mamy 2 tyś przypadków i możesz się zarazić.
Paranoja, nie ma wirusa A się boicie i robicie tylko szum.
Co do obu? Hmm niekompetentny kierownik ? Nie miał argumentów. Ktoś kazał? ( wytyczne odgórnie?)
Nie moze pokazac regulaminu
Czyli jest kolejna pacynką, ktoś każe to się słucha.

Moni @ 16:18, 10.05.2020

IP: 178.235...103

Żałosna skarga,jak zawsze nadokładane. Kobieto jak masz problemy to siedź w domu,albo poproś o pomoc znajomych,chodź wątpię,że przy takim charakterku jacyś są 🥴. Zakupy zwłaszcza teraz powinno się robić szybciutko i w tym czasie może by Pani nie umarła w maseczce, ale przecież trzeba się szlajać2 godziny ,wszystkiego dotykać i jeszcze mieć pretensje do ochrony,że dbają o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Ludzie w każdym sklepie powinniśmy mieć maseczki i zdezynfekować ręce,to nie wymysł OBI.

S @ 16:39, 10.05.2020

IP: 94.254...64

Sługogusy obcym. Az nie miło robić zakupy. Ochrojna przy wejściu pilnuje rękawiczek w dwie osoby. Tak rękawic za 0,0002 groszy. Założysz człowieku na pół dłoni patrzysz a na palcu rwie się, bierzesz druga to to takie podejrzenie jakbyś kradł milion złotych. Ludzie opanujcie się wszystko ma swoje granice. Robię zakupy np... Za 100zl.i żałują mi rękawiczki. To spotykam w nowym kaufmantlandzie.

Xxx @ 16:43, 10.05.2020

IP: 31.0...9

Przecież prawo zezwala chodzić bez maski bez zaświadczenia, ale nasz naród jest tępy i za 500+ donosi

Do: Aga @ 16:49, 10.05.2020

IP: 31.0...11

Też mam astmę- chodzę w maseczce.
Tak jak napisałaś- z szacunku dla zdrowia innych ludzi.

Do Patyka i Moni @ 16:56, 10.05.2020

IP: 194.50...136

Bardzo dobrze napisaliście . Jeśli nie może nosić maski to przyłbica nie utrudnia oddychania.A w ogóle to powinna siedzieć na d.. pie w chałupie.Jeśli chodzi o obsługę w OBI to nie wiem czego ludzie oczekują . Bywam tam dość często , robię zakupy , zwroty i nigdy powtarzam nigdy nie zdarzyło się abym był obsłużony w niegrzeczny sposób . Może zacznijcie od siebie być kulturalnym i uprzejmym a będziecie potraktowani w podobny sposób. Ale na buractwo i nowobogackich nie ma rady. wink

Dia @ 17:12, 10.05.2020

IP: 178.235...70

Tez miałam kiedyś nieprzyjemna sytuacje. Chodziło o pracowników magazynu. Byliśmy z mężem na magazynie odebrać towar. Nie wiem jak jest teraz ale kiedyś na magazyn trzeba było iść na około na tyły obi. Pamietam ze mój maz coś pakował do samochodu a ja stałam. W pewnym momencie mężowi czegoś zabrakło co jest na sklepie. Do sklepy do środka obi weszłam nie na około tylko normalnie przez cały magazyn. Wydaje mi się nawet ze jakiś pracownik sklepu mnie przeprowadzał przez magazyn żebym trafiła do środka sklepu. Weszłam kupiłam to co miałam kupić zapłaciłam i zapytałam pracownika/kierownika czy mogę znowu przejść przez magazyn bo jest tam mój maz i czeka na to co mam w ręku bo nie może się zapakować bez tego do samochodu. Pracownik powidzial ze oczywiście mogę wejść. Jak już byłam blisko mojego męża jakiś facet zaczął się drzeć do ochroniarza który był na magazynie ZASTRZEL JĄ. Według niego chyba powinien to zrobić bo przeciez terrorystka uzbrojona weszła.

Ja @ 18:21, 10.05.2020

IP: 5.173...53

Klienci w tych czasach myślą, że wolno im wszystko...BŁĄD !!!
Brak im kultury osobistej oraz taktu...

ok @ 21:02, 10.05.2020

IP: 83.31...35

jak nie możesz nosić maseczki to nie wyłaź z domu i nie zarażaj innych

klientka obi @ 21:07, 10.05.2020

IP: 94.254...143

Pani SKARŻĄCA.. dobrze Pani wie,że sytuacja wyglądała zupełnie inaczej..a teraz odwraca kota ogonem..i w powyższej skardze nie jest dokładnie opisane to co miało miejsca. Nie wspomniała Pani o córce,która siedziała w samochodzie..a skoro fakture można wystawić na każdego(skoro tak Pani twierdzi) to czemu Ona nie udała się do sklepu po nią?...Wielka dama co tylko afery robi bo myśli,że jest nie wiadomo kim..do swoich pracowników też Pani się tak chamsko odnosi jak do ochroniarza i kierownika Obi?..

Do skarżącej małointeligentnej baby @ 21:44, 10.05.2020

IP: 5.173...90

Droga Pani to nie tylko personel sklepu mógł się czuć zagrożony faktem, że nie nosi Pani maseczki, ale również inni klienci!

Pani szanowna wyglądała Pani na inteligentną, ale dzisiaj w tą powątpiewam... Maseczka ma nie chronić Pani przed zarażeniem się, ale innych przed zarażeniem przez Panią! Czy może Pani udowodnić wszystkim, że nie jest Pani nosicielem wirusa? Na pewno nie może Pani tego zrobić, bo ani nie miała Pani robionego testu tego samego dnia, ani nie wie Pani czy ktoś w między czasie Pani już nie zainfekował, a Pani działa jak roznosiciel.

Tak więc kobieto następnym razem pomyśl dwa razy nim z chałupy wyleziesz!

Do skarżącej małointeligentnej baby @ 22:22, 10.05.2020

IP: 5.173...90

Wielka dama a słoma z buciorów wystaje... Gdyby nie twój bogaty chłop coś go złapała to była byś nikim...

Komentujący maja IQ =0 @ 22:22, 10.05.2020

IP: 188.146...212

Kiedy w końcu zrozumiecie, ze wirus jest niegroźny i nie ma żadnej pandemii? Jak Kaczyński będzie wam kazał założyć wiadro na łeb, to tez to zrobicie?
Doinformujcie się i wyłącznie tvpis, bo już mózgi macie dobrze wyprane.

Katia @ 23:07, 10.05.2020

IP: 37.30...246

Ale macie problemy. Nie robię zakupów w pięciu sklepach, w kórych źle mnie potraktowano. Nie chcą moich pieniędzy, to nie będę się prosiła. Stać mnie kupować gdzie indziej. Mam spokój i przyjemne zakupy. Polecam.

Ratownik @ 00:51, 11.05.2020

IP: 5.173...90

Komentujący maja IQ =0 @ 22:22, 10.05.2020

Jesteś bezmózgiem czy tylko udajesz?
Włącz TV albo internet i zobacz, że gospodarki całego świata staneły, a kraje wydają miliardy, setki miliardów na walkę z wirusem... Jeden kraj mógłby się mylić, ale setki krajów całego cywilizowanego świata? Ja się boję bardziej, że nie mówią nam całej prawdy o tym wirusie i skutkach zarażenia... bo jak grypa panuje to świat nie staje.

Kaczyński @ 05:40, 11.05.2020

IP: 83.5...185

Mam nadzieję że wszyscy co nie noszą maseczki zachorują na covid 19, a dla tych co nie wierzą w covid 19 że ich rodziny zachorują i będą patrzeć jak się męczą.

vs @ 08:01, 11.05.2020

IP: 176.109...233

apropo tej faktury to już chyba nie wystawia się na podstawie paragonu tylko od razu przy zakupie się bierze fakturę

Petro @ 09:05, 11.05.2020

IP: 188.146...59

Mylą się Pani dwie sprawy. To, że nie musi Pani chodzić w maseczce nie daje Pani prawa wchodzić wszędzie bez niej. Po ulicy może Pani sobie chodzić, ale w miejscach takich jak OBI sklep ma swoje prawo. Zresztą to, że ktoś nie może chodzić w maseczce nie musi się podobać innym osobom przebywający w tym samym miejscu.

DoPetro @ 09:15, 11.05.2020

IP: 176.109...114

Sklep może mieć swoje prawo pod warunkiem, że jest identyczne jak prawo obowiązujące w Polsce. Ni mniej, ni więcej. A w Polsce póki co, nie wolno dyskryminować ludzi ze względu na stan zdrowia.

DO vs @ 09:21, 11.05.2020

IP: 178.235...149

jeśli na paragonie jest NIP to fakturę można wystawić. Druga sprawa..w Obi faktury drukuje się samemu przy wyjściu -wkładasz paragon i cyk..faktura gotowa. Więc ja się pytam..po co Pani SKARŻĄCA chciała wejść na sklep skoro fakturę drukuje się przy wejściu/wyjściu?

iza @ 09:54, 11.05.2020

IP: 37.30...88

Od takich klientek zachowaj nas Panie. Jeśli w sklepie jest zarządzenie że wszyscy mają być w maseczkach to po prostu mają być a nie wyżywać się na obsłudze i być świętą krową. Obsługa wykonuje tylko swoje obowiązki i nie wyróżnia świętych bo po godzinie już wszyscy chcieli by być świętymi. Jeśli Tobie babo duszno to po co tam lazłaś?

ja @ 12:04, 11.05.2020

IP: 94.254...119

Zamiast robić awanturę przeczytaj na stronie ministerstwa są obostrzena a w nich między innymi w jaki sposób zasłaniać usta i nos.Między maseczkami, częściami garderoby itp; jest zapis o przyłbicach. Jeśli nie zamierzasz nic stosowować to siedź po prostu w domu i problem rozwiązany .

e @ 13:10, 11.05.2020

IP: 83.24...143

Kobieto, spróbuj zobaczyć coś poza czubkiem własnego nosa!

Świadek zdarzenia @ 13:53, 11.05.2020

IP: 188.147...148

Byłam świadkiem sytuacji. Klientka miała zdecydowanie racje.
Grzecznie poprosiła kierownika o wystawienie faktury (nie chciała narażać innych), po czym TEN PAN (...cukrowy) (bo inaczej nie można o nim powiedzieć) jej tego odmówił.
Powiedział, że nie może potwierdzić jej danych osobowych - Tylko jedna ciekawostka, fakturę można wystawić na kogo się chce - Przyznał to na samym końcu. Nie wiem jak zatrudniają pracowników w tym OBI, ale chyba doświadczenie to w chipsach znajdują.

Polecam NASZYM KOCHANYM RODAKOM piszącym tak absurdalne komentarze zastanowić się dwa razy, bo nic nie wiecie a japą szczekacie.

Kobieta przyszła zrobić zakupy, a tu awantura o nic.

Co najlepsze wezwana została policja i po co?
Mogliby ratować czyjeś życie, robić zakupy starszym osobom.

A co robią?
Przyjeżdżają do jakiejś bezsensownej awantury.

Ludzie jesteście nie poważni. Pozdrawiam świadek zdarzenia.

Jas @ 14:20, 11.05.2020

IP: 188.146...22

A od kiedy lekarz rodzinny wystawia takie zaświadczenia? Jakiś przekret. Od kiedy lekarz rodzinny jest pulmologiem. Może ktoś zweryfikuje zaświadczenie tej kobiety. Według mnie naciągaczka prawa dla własnego lenistwa i wygody. To przez takie zachowanie ludzie umierają i przez takich ludzi jak ta mi kobieta. Jak chora to nie narażać siebie innych na utratę zycia tylko siedzieć w domu. Ale faktura ważniejsza od czyjego życia - egoistka !

DoPetro @ 14:29, 11.05.2020

IP: 176.109...114

Jak byście mogli, to byście zlinczowali kobietę bo jest chora. A jeszcze kilkanaście dni temu nikt nie nosił maseczki i było ok. Sam minister nie zalecał. A jak jutro powiedzą, że maski szkodzą, to będziecie linczować wszystkich w maskach? Zacznijcie od siebie. Mentalność niewolników.

Do Ewa @ 15:25, 11.05.2020

IP: 188.147...148

Czy stwierdzenie, że ktoś jest niekompetentny to wyzwisko? Proszę poszukać definicji słowa wyzwisko albo powiedzieć jakie to rzekomo wyzwiska padły - ja niczego takiego nie słyszałem. Jeżeli już o czymś piszesz to niech tą będą fakty poparte dowodami a nie rzeczy wyssane z palca.

Do: Do Ewa / Swiade zdarzenia / 188.147...14 ... @ 15:44, 11.05.2020

IP: 188.146...22

Jeśli nie wiesz jakie wyzwiska to poczytaj komentarze i się dowiesz albo zacznij czytać uważnie czy może lepiej ze zrozumieniem. Nie widze powodu żeby dalej rozwijać ten temat. Najlepiej jakby administrator tej strony usunął ten temat bo zbyt dużo nienawiści zaczyna się wylewać. Uważam że nie jest nikomu potrzebne.

Stały klient @ 17:40, 11.05.2020

IP: 31.0...195

Odnośnie pracowników OBI to tylko do ludzi pracujacych/wydajacych towar z tyłu magazynu mam spore zastrzeżenia. Uwazam ze kierownictwo sklepu powinno sie lepiej przyjrzeć ich pracy. Dotyczy to tez ochroniarza ktory tam jest. Ci ludzie nie powinni pracowac bezposrednio z klientami. Pracuja tak jakby to robili za kare. Magazynierzy potrafią nie zwracac uwagi na klientów, przeklinaja miedzy soba nawet w obecnosci kobiet i dzieci, odzywaja sie conajmniej nie kulturalnie, nie sa chetni do pomocy klientom, a Pan ochroniarz mysli chyba ze jesli ma dlugopis i pieczątkę to wszystkimi rzadzi. Bedzie wstyd i dyscyplinarka dla kierownictwa jak ktorys klient nagra te ich rozmowy i odzywki do klientow i wysle do siedziby głównej. Ci ludzie z magazynu tez reprezentują OBI i trzeba przyznac ze wychodzi im to bardzo żle. No ale za to wizerunek firmy ratuja Panie w punkcie info przy wejsciu. Mowie tu o wszystkich Paniach a mialem przyjemnosc byc obslugiwanym chyba przez wszystkie wiec wiem co piszę. Kierowniku, nie wiem ile one zarabiają ale napewno za mało.
Pozdrawiam
Klient, co często zwraca nadwyżki towaru, hehe. Pozdrawiam rowniez Panią od reklamacji.

Jan Kowalski @ 18:38, 11.05.2020

IP: 188.147...204

Wszyscy piszą kierownik i kierownik, a przecież tam od jest od groma. Co dział to kierownik, wszyscy z reszra na działach sprzedają jak inni pracownicy. Oprócz kierwnikow są jeszcze dyrekorzy o których chyba wypisujecie też ze to kierwnicy. Piszę o czymś o czym nie macie pojęcia. Za kasy i informacje też odpowiada jakiś kierownik a wy piszecie podwyżki i wszystko chcecie od jednego. Te wasz kierownik to naprawdę jakiś gość co ma nadludzka siłę bo wg was jest tam 7 dni w tygodniu od otwarcia do zamknięcia. Cyborg. 😊 pomyślcie zanim napiszcie jakąś bzdurę. Myślenie nie boli.

Olo @ 19:18, 11.05.2020

IP: 188.146...200

Też to wszystko słyszałem. U wszystkich zabrakło spokoju. Brak spokoju to pezez te wszystkie nerwy i informacje z TV. Tak klientka bardzo krzyczali i używała obraźliwych słow w stosunku do wszystkich tam zainteresowanych. To klientka rozpoczęła awanturę. Takie sytuacje nie tylko w obi są, w co drugim trafi się zbulwersowany klient i da upust swoich nerwów na ludziach niewinnych. Sprzedawcy wszystkich sklepów wybaczcie im.

pio @ 19:54, 11.05.2020

IP: 5.172...126

łatwo jest pisać ale moim zdaniem tam przewala się tyle ludzi że chyba dla własnego i ich bezpieczeństwa ta maska nie zbawi nikogo. ja współczuję tylko tym pracownikom którzy chodzą w tych maskach przez te 8 godzin czy ile oni tam pracują ja tylko do sklepu zakładam i mam dość po paru minutach. a jak komuś nie pasuje to niech siedzi w domu a nie obrabia dup.... to jest moje zdanie na ten temat

Apel o zdrowy rozsądek @ 20:16, 11.05.2020

IP: 5.173...8

Nie chcesz babsko nosić maseczki to nie noś, tylko wara od ludzi! Nie narażaj innych! Takie to ciężkie do zrozumienia paniusiu ze słomą w butach?

To, że jesteś chora to współczuję... ale nie musisz zaraz okazywać swojego braku inteligencji... Nie nosisz maseczki to przyłbica na ten pusty łeb albo z domu nie wychodź! Nie narażaj innych na chorobę...

Gosc @ 21:13, 11.05.2020

IP: 176.109...102

Jak masz problem zdrowotny to po kiego chodzisz po obi.to nie jest sklep z artykulami zywnosciiwymi.nie mizesz nosic maski to z dala od ludzi sie trzymaj dla dobra swego i innych

Anya @ 22:30, 11.05.2020

IP: 188.146...22

Ależ nam się Pani pedagog pogubiła. Na facebuku pisze zupełnie co innego, niby współczuję ludziom, a w rzeczywistości zachowuje się zupełnie inaczej jakby całkiem odwrotnie. Swoim postępowaniem zaprzecza sama sobie ? To jest jakieś rozdwojenie jaźni, to ma nawet swoją nazwę. Ze względu na szacunek do Pani osoby, proszę z tego miejsca niech napisze Pani do redakcji z prośbą o usunięcie tego artykułu. Proszę mi uwierzyć to co Pani zrobiła wcale nie pomogło nikomu, nawet Pani.

Łukasz @ 15:31, 12.05.2020

IP: 2a00:f41...636d

Ja się pozbyłem wirusa. Wyrzuciłem telewizor przez okno

Bla bla bla @ 15:46, 12.05.2020

IP: 2a00:f41...636d

Zwykłe pierdy przechodzą przez bieliznę i spodnie to jak materiałowa maseczka ma zatrzymać wirusa itp. Te maseczki to tak samo chronią twarz przed wirusem jak stringi d...e przed mrozem.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót