czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Od poniedziałku OPWiK wznawia bezpośrednią obsługę interesantów

Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji od poniedziałku 18 maja wznawia obsługę interesantów w dziale obsługi klienta przy ul. Kurpiowskiej 21. Ze względów bezpieczeństwa w czasie trwającej pandemii bezpośrednia obsługa klientów będzie prowadzona w ograniczonym zakresie.

Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności. W biurze będzie mógł przebywać tylko jeden interesant.

ReklamaPomimo możliwości wizyty w siedzibie spółki, w dalszym ciągu sprawy można załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pllub telefonicznie:

- wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii -  godz. od 7.00 do 15.00 - tel. (29) 769-47-57,

- rozliczenia odbiorców, faktury - tel. (29) 769-47-55,

- rozliczenia odbiorców, faktury - tel. (29) 769-47-76,

- warunki techniczne - tel. (29) 769-47-56.

ReklamaOPWiK wznawia przyjmowanie opłat za rachunki w kasie spółki.

Kasa będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-14.00.

Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632.

Wyświetleń: 683 komentarze: -
10:57, 14.05.2020r. Drukuj