Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji od poniedziałku 18 maja wznawia obsługę interesantów w dziale obsługi klienta przy ul. Kurpiowskiej 21. Ze względów bezpieczeństwa w czasie trwającej pandemii bezpośrednia obsługa klientów będzie prowadzona w ograniczonym zakresie.
Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności. W biurze będzie mógł przebywać tylko jeden interesant.
ReklamaPomimo możliwości wizyty w siedzibie spółki, w dalszym ciągu sprawy można załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pllub telefonicznie:
- wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii - godz. od 7.00 do 15.00 - tel. (29) 769-47-57,
- rozliczenia odbiorców, faktury - tel. (29) 769-47-55,
- rozliczenia odbiorców, faktury - tel. (29) 769-47-76,
- warunki techniczne - tel. (29) 769-47-56.
ReklamaOPWiK wznawia przyjmowanie opłat za rachunki w kasie spółki.
Kasa będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-14.00.
Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632.
Wyświetleń: 683 | komentarze: - | 10:57, 14.05.2020r. |