czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Wracamy do tematu: Mimo zaświadczenia, nie mogła wejść do OBI bez maseczki. Przedstawiciel marketu odpowiada

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:

Niedawno otrzymaliśmy zgłoszenie mieszkanki, która pomimo przedstawienia zaświadczenia o przeciwwskazaniach do noszenia maseczki, miała problemy z wejściem na teren marketu OBI w Ostrołęce. Przedstawiciel marketu odpowiada na zażalenie.

Skargę czytelniczki opisaliśmy szeroko na łamach naszego portalu: Skrzynka skarg: Jestem zwolniona z noszenia maseczki, ale w OBI spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja.

ReklamaSprawa dotyczyła osoby, która posiada zdrowotne przeciwwskazania do noszenia maseczki. Chociaż prawo reguluje, że osoby takie mogą poruszać się bez maski ochronnej, to mieszkanka naszego miasta napotkała trudności w jednym z marketów budowlanych. Sprawa zakończyła się na dyskusji z kierownikiem sklepu a nawet policją. Ostatecznie zakupy udało się zrealizować i doszło do porozumienia.

Na zarzuty klientki oraz opisaną sytuację odpowiedziała także przedstawicielka marketu OBI.

Odpowiada Agata Laskowska, koordynator ds. komunikacji OBI:

ReklamaUprzejmie informuję, iż w trosce o zdrowie klientów i pracowników, w marketach OBI realizujemy wszelkie wytyczne rządowe zapobiegając rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2. Wśród zaleceń jest obowiązek noszenia maseczki ochronnej, z którego zwolnione są osoby deklarujące przeciwwskazania zdrowotne. Potwierdzam, że również w tym przypadku dopełniliśmy wszelkich standardów i wskazana w opisie osoba zrealizowała zaplanowane zakupy. Policja została wezwana na prośbę klientki i nie stwierdziła żadnych uchybień ze strony OBI.

Jednocześnie przypominam, iż na wszelkie indywidualne reklamacje i uwagi klientów odpowiadamy bezpośrednio osobom zgłaszającym. W przedstawionej sprawie nie wpłynęło do nas żadne zawiadomienie od klienta.

Wyświetleń: 8308 komentarze: -
10:01, 16.05.2020r. Drukuj