Prezydent miasta Łukasz Kulik ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko inspektora do spraw komunikacji społecznej w Biurze Prasowym Urzędu Miasta Ostrołęki. Kandydaci zainteresowani pracą w ratuszu mogą składać dokumenty aplikacyjne do piątku 12 czerwca.
Od kandydatów wymaga się m.in. trzyletniego stażu pracy oraz wyższego wykształcenia.
ReklamaOsoba na stanowisku inspektora do spraw komunikacji społecznej w Biurze Prasowym Urzędu Miasta Ostrołęki będzie odpowiedzialna m.in. za inicjowanie i prowadzenie działań związanych z promocją miasta we współpracy z komórkami urzędu i instytucjami zewnętrznymi, a także współdziałanie oraz udzielanie pomocy dziennikarzom w zbieraniu informacji.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem, proszone są o składanie kompletu wymaganych dokumentów do dnia 12 czerwca 2020r. do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową.
Szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie Urzędu Miasta Ostrołęki.
Wyświetleń: 1101 | komentarze: - | 09:53, 02.06.2020r. |