sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Urząd miasta poszukuje inspektora do spraw komunikacji społecznej. Nabór potrwa do 12 czerwca

Prezydent miasta Łukasz Kulik ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko inspektora do spraw komunikacji społecznej w Biurze Prasowym   Urzędu Miasta Ostrołęki. Kandydaci zainteresowani pracą w ratuszu mogą składać dokumenty aplikacyjne do piątku 12 czerwca. 

Od kandydatów wymaga się m.in. trzyletniego stażu pracy oraz wyższego wykształcenia.

ReklamaOsoba na stanowisku inspektora do spraw komunikacji społecznej w Biurze Prasowym Urzędu Miasta Ostrołęki będzie odpowiedzialna m.in. za inicjowanie i prowadzenie działań związanych z promocją miasta we współpracy z komórkami urzędu i instytucjami zewnętrznymi, a także współdziałanie oraz udzielanie pomocy dziennikarzom w zbieraniu informacji.

Osoby zainteresowane zatrudnieniem, proszone są o składanie kompletu wymaganych dokumentów  do dnia 12 czerwca 2020r. do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową.

Szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie Urzędu Miasta Ostrołęki.

 

 

Wyświetleń: 1101 komentarze: -
09:53, 02.06.2020r. Drukuj