Prezydent miasta ogłosił otwarty nabór kandydatów na stanowisko podinspektora do spraw rejestracji i oznaczenia pojazdów w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Komunikacji w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Komplet dokumentów aplikacyjnych można składać w ratuszu do poniedziałku 6 lipca 2020 roku.
Od kandydatów wymagane jest posiadanie wyższego wykształcenia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
ReklamaWśród wymagań dodatkowych określono:
Znajomość przepisów z zakresu: ustawy - Prawo o ruchu drogowym, ustawy o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ubezpieczeniowym funduszu gwarancyjnym i polskim biurze ubezpieczycieli, ustawy o ochronie informacji niejawnych, niezbędne akty wykonawcze do powyższych ustaw.
CV wraz z litem motywacyjnym oraz innymi, niezbędnymi dokumentami można składać do 6 lipca 2020 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy pl. gen. J. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).
Reklama
Zakres zadań do wykonywania na stanowisku oraz szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie BIP Urzędu Miasta w Ostrołęce.
Wyświetleń: 1531 | komentarze: - | 09:00, 23.06.2020r. |