poniedziałek, 10 sierpnia 2020 r., imieniny Borysa, Filomeny, Wawrzyńca

Reklama   |   Kontakt
Ubezpieczenia

Aktualności

Tylko u nas: Działacz PiS z sądowym zakazem prowadzenia pojazdów rozbił służbowe auto żony, która pracuje w elektrowni

Sylwester Kamiński, działacz PiS złamał ciążący na nim sądowy zakaz prowadzenia pojazdów i w sobotnie przedpołudnie w miejscowości Drężek (gm. Myszyniec) rozbił osobową skodę superb. Auto jest w posiadaniu ostrołęckiej elektrowni, w której od czterech lat funkcję członka zarządu pełni jego żona.

Pojazd należący do państwowej spółki, którym bez uprawnień kierował Kamiński, zderzył się z osobowym peugeotem. Do kolizji doszło w sobotę 27 czerwca br. we wsi Drężek (gm. Myszyniec).

Reklama

Zdarzenie opisywaliśmy już w sobotę. Nie wiedzieliśmy wtedy jednak, że za kierownicą rozbitej skody siedział znany w regionie działacz PiS. Informację o tym, że służbową skodą kierował Sylwester Kamiński, przekazał nam były senator Krzysztof Majkowski, powołując się na źródła zbliżone do służb mundurowych.

- Obydwa pojazdy jechały w tym samym kierunku, od Myszyńca w stronę Wykrotu. W pewnym momencie kierujący peugeotem wykonał manewr skrętu w lewo, we wjazd na posesję. Kierujący tym pojazdem nie zauważył, że jest już wyprzedzany przez kierującego skodą i zajechał drogę. Doszło do zderzenia pojazdów - mówi asp. Krzysztof Kolator z KMP w Ostrołęce.

Obaj uczestnicy zdarzenia byli trzeźwi. Kierowca peugeota na skutek obrażeń został zabrany do szpitala. Za spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym został ukarany mandatem karnym w wysokości 250 złotych i sześcioma punktami karnymi. Z poważniejszymi konsekwencjami musi liczyć się Sylwester Kamiński.

Reklama

- Pojazd marki Skoda z uwagi na to, że 41-latek kierował nim pomimo zakazu, został odholowany na parking strzeżony. Kierujący odpowie przed sądem za niestosowanie się do wydanego orzeczenia w zakresie zakazu prowadzenia pojazdów - poinformował nas asp. Krzysztof Kolator z ostrołęckiej komendy policji.

Problemy może mieć także żona działacza PiS. Pracownikowi za udostępnienie firmowego auta nieupoważnionej osobie mogą grozić kary ze strony pracodawcy. Katarzyna Kamińska może zasłaniać się niewiedzą, ale tłumaczenie, że mąż korzystał z jej służbowego auta bez jej zgody, możne zostać uznane za niewiarygodne. Kamińska zasiada w zarządzie ostrołęckiej elektrowni. Posadę w państwowej spółce otrzymała po "dobrej zmianie" w 2015 roku, kiedy PiS wygrał wybory. Wcześniej pracowała w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce.

- Jak to się stało, że auto służące pracownikom elektrowni znalazło się w rękach osoby, która pomimo wyroku sądu, jeździ autem, jak swoim? - pyta były senator Majkowski.

Z Sylwestrem Kamińskim, pomimo wielokrotnych prób, nie udało nam się skontaktować. Nie odbiera telefonu.

Więcej na temat:

- Zderzenie w Drężku. Pierwszy wymusił. Drugi bez prawa jazdy (zdjęcia)

Wyświetleń: 35278 komentarze: 176
02.07.2020, 14:57r. Drukuj




Powrót


Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:00, 02.07.2020

IP: 217.146...86

PiS - zawsze dziewica laughing laughing laughing

Do redakcji @ 15:02, 02.07.2020

IP: 37.47...203

Gdyby to był działacz PO KO lub inny lewicowiec to byście tak obszernie nie opisali a napewno nie z imienia i nazwiska

Stały czytelnik @ 15:04, 02.07.2020

IP: 185.191...179

Akurat MO nie daruje nikomu i za to ich lubię. Wystarczy poczytać jakie były artykuły o PO przed i po wyborach.

Inga @ 15:04, 02.07.2020

IP: 77.111...90

Nam się należy!

Duda obrońcą pedofilów!
Duda cykor!

NEO @ 15:04, 02.07.2020

IP: 194.50...42

A co Boli cię du..

Ona @ 15:05, 02.07.2020

IP: 188.146...174

Karma wraca, na każdego przychodzi czas. Uważajcie rodzinko :)

Nie PIS @ 15:05, 02.07.2020

IP: 157.25...130

Trzeba pozbyć się samowoli PiSu. Czas na to będzie w następną niedzielę. Pogonić ich i niech Polska dożyję.
Młodzi wiecie co robić, do urn.

Sk/mUTEK @ 15:08, 02.07.2020

IP: 2001:67c...1e3

Konfederacja kocha Dudę!

Lal @ 15:11, 02.07.2020

IP: 188.146...60

Łał czy to ten co jakbym poszedł na studia w Ostrołęce to by się ze wstydu spalił.... I poszedł buhaha buhaha buhaha....

mia @ 15:15, 02.07.2020

IP: 83.24...123

Pewnie recydywiście i tak nic nie zrobią. Nastepna kara dla niego to zakład karny. Ale po co nasz rumiany wymieniał kadry w Prokuraturze czy w sadzie , żeby teraz za skodziankę za półtorej stówki wsadzać kolegę na wiele lat. .To już nawet nie jest śmieszne

Paweł @ 15:15, 02.07.2020

IP: 77.111...38

Sk/mUTEK,

Ale, Kaczor i PiS zniszczy Konfederacji.

cvx @ 15:31, 02.07.2020

IP: 213.186...66

Żenada!!!!!!! PiS Żenada!!!!!!!

5691 @ 15:33, 02.07.2020

IP: 176.109...216

Pojazd marki Skoda z uwagi na to, że 41-latek kierował nim pomimo zakazu, został odholowany na parking strzeżony. - a poza tym auto było jezdne, widać, ktoś zaprzeczy ?

Maciek @ 15:40, 02.07.2020

IP: 188.146...117

Co to są żrudła zbliżone do służb mundurowych?

Paweł @ 15:47, 02.07.2020

IP: 77.111...38

"żrudła" ?

He, he, hi, hi

Mieszkaniec @ 15:50, 02.07.2020

IP: 81.190...111

Działacze PiS mogą wszystko ich prawo nie obowiązuje . Mam pytanie co na to władze partii PiS ale nie te Regionalne z Ostrołęki
z posłem Czartoryskim tylko władze krajowe .Działacze PiS z Ostrołęki co chcą to robią czy nie ma na nich żadnego bata ,moim zdaniem jako sympatyka PiSu pani prezes powinna być natychmiast odwołana z funkcji prezesa elektrowni Ostrołęka ,bo jak ludzie mają głosować na Dudę ,ludzie z partii PiS chyba nie są świętymi krowami .Mąż pani prezes ,a zarazem działacz PiSu nie raz jeździł autem pani prezes bo ludzie PiSu mogą wszystko , są ponad prawem

Czarna @ 16:00, 02.07.2020

IP: 188.146...16

Bardzo bezstronny artykuł ot rzetelność dziennikarska ....
Szkoda marnować słowa na komentowanie

pe @ 16:04, 02.07.2020

IP: 178.235...209

Stały czytelnik @ 15:04, 02.07.2020

Z tym, że nie odpuszczają nikomu to nie żartuj smile jakoś śniadanko wiceprezydenta mocno grzane nie było laughing

Jerzy @ 16:05, 02.07.2020

IP: 188.146...59

A co z przepisem zakazującym wyprzedania pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo?

wyszło @ 16:09, 02.07.2020

IP: 176.109...148

Po prostu mu się należało. Tylko kto pokryje koszty wypadku? Ludzie w rachunkach za prąd.

Były pracownik elektrowni @ 16:09, 02.07.2020

IP: 81.190...111

Pani prezes powinna być natychmiast odwołana z funkcji prezesa elektrowni , ale sitwa w Ostrołęce może wszystko ,dlatego jako sympatyka PiSu muszę powiedzieć dosyć i zagłosuje w drugiej turze nie na Dudę tylko na Trzaskowskiego ,bo trzeba rozbić te układy pisowskie nie tylko w Ostrołęce ,ale w całej Polsce.Jezeli PiS chce aby w drugiej turze wyborcy zagłosowali na Dudę pani prezes elektrowni Ostrołęka musi natychmiast być odwołana ze stanowiska.Jest przykro za dzialaczy PiSu że takie numery robią przed drugą turą wyborów prezydentowi Dudzie ,ja i moji znajomi już nie zagłosują na kandydata PiSu .

Ja @ 16:11, 02.07.2020

IP: 188.146...75

To jest bardzo chory przepis bo nawet jeżeli ktoś sygnalizuje to pomimo tego zanim skręci powinien upewnić się czy nikt go nie wyprzedza i dopiero bezpiecznie wykonać manewr. Myślę o tym codziennie skręcając w posesję z ulicy głównej. Powinno być tak że jeżeli ktoś już sygnalizuję skręt nikt nie ma prawa go wyprzedzić, a tak są sytuacje, że ktoś wyprzedza kilka samochodów bo pierwszy z kolejki skręca i na końcu jest bum.

@tl @ 16:11, 02.07.2020

IP: 5.184...43

Czy Prezydent ułaskawi jak pedofila?

Szok @ 16:13, 02.07.2020

IP: 37.248...133

W głowie się nie miesci

123 @ 16:20, 02.07.2020

IP: 178.235...179

DZIECKO~PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

Sk/mUTEK @ 16:20, 02.07.2020

IP: 77.111...90

Towarzysz doktór Morawiecki ogłasza, że w Polsce koronawirus na odwrocie!
Brawo!
Staruszki, staruchy do urn!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:21, 02.07.2020

IP: 217.146...86

Cyt.:
"został odholowany na parking strzeżony"

W tym zdaniu nie chodzi o to, że został odholowany, tylko o to, że na strzeżony parking - poniał?

Gdyby nim nie kierował ktoś kto nie ma uprawnień, to nie policja, ale właściciel podejmowałby decyzję, gdzie ma być "odholowany" samochód - kapiszi?

Kłania się czytanie ze zrozumieniem.

Do kowalskiego @ 16:27, 02.07.2020

IP: 37.248...41

Nie bądź taki mundry. W tym zdaniu chodzi o to że ZOSTAŁ. Dotarło?:DDDD

wyborca @ 16:28, 02.07.2020

IP: 176.109...148

A tyle startował na posła i do sejmiku z PiS ! Taki prawy i sprawiedliwy.

PlS - święta krowa @ 16:34, 02.07.2020

IP: 80.50...118

Ciekawe kto zapłaci za remont auta?
Pewnie My wszyscy - znaczy podatnicy!

Nieuprawniona jazda autem należącym do firmy. To elektrownia powinna w drodze postępowania sądowego wyegzekwować należność za rozbity pojazd od sprawcy zdarzenia, oraz konsekwencje dyscyplinarne włącznie w wydaleniem z pracy pracownika, który udostępnił auto służbowe innej osobie (w dodatku osobie nieuprawnionej do prowadzenia pojazdów mechanicznych).

Tak powinno być!

Sk/mUTEK @ 16:39, 02.07.2020

IP: 77.111...90

Towarzysz doktór Morawiecki ogłasza, że 12 lipca nikt nie zachoruje na koronowirusa, nikt nie umrze.

Staruszki, staruchy do urn!
Duda czeka!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:50, 02.07.2020

IP: 217.146...86

Cyt.:
"Nie bądź taki mundry. W tym zdaniu chodzi o to że ZOSTAŁ. Dotarło?"

Nie dość, że głupi, to dodatkowo uparty laughing laughing laughing

Smutek @ 16:51, 02.07.2020

IP: 5.173...111

I ty też będziesz kiedyś staruchem! Odrobinę kultury nieokrzesany....

Buhaha @ 16:52, 02.07.2020

IP: 31.0...245

W pisdu.. ale urwał!!!🤣🤣🤣

baca @ 17:13, 02.07.2020

IP: 95.49...202

PIS-PRAWO-dla nas,SPRAWIEDLIWOŚĆ -po naszej myśli.

pip @ 17:26, 02.07.2020

IP: 176.109...254

walcem rozjechac a nie takie drasniecie

hfg @ 17:33, 02.07.2020

IP: 5.174...187

tytuły macie jak na pudelku.

Wyborca @ 17:39, 02.07.2020

IP: 81.190...111

Proszę państwa szkoda naszych komentarzy sprawa i tak będzie zamieciona pod miotłę działaczom PiSu można wszystko , jeździć pojazdem bez uprawnień, samochody służbowe są do dyspozycji całej rodziny ,zatrudniane tylko swoim na różne posatki.Dziwie się że premier Sasin nie zwolnił jeszcze panią prezes że stanowiska w elektrowni, ale im wszystko wolno ,skarp państwa pokryje koszty naprawy pojazdu i po sprawie.Ale hola hola ten pojazd był kupiony za pieniądze nas wszystkich ,bo to jest spółka skarbu państwa my wszyscy na te spółki pracujemy. Pani prezes jakby miała honor to od razu podała by się do dymisji ,a nie trzymała się mocno stołka bardzo dobrze płatnego . Dosyć już tych rządów w naszym mieście ,bo to robi się druga komuna ,towarzysze też co chcieli to robili ale nie w takim wydaniu jak ludzie prawicy obecnie.Tylko ludzie obcji rządzącej ich rodziny dostają intratnej podatki w elektrowni i innych spółkach które podlegają rzadzacym . Przykładów w samej Ostrołęce jest bardzo dużo ,np.dawni samorządowcy na czele z byłym prezydentem miasta po przegranych wyborach samorządowych dostali bardzo dobrze płatne posatki w spółkach skarbu państwa .Zawsze w wyborach głosowałem na PiS , myślałem że ich rządy jak mówili zlikwidują układy ,ukladzki ,,kumoterstwo, a co jest sami widzimy jak były układy to są i jeszcze większe ,dlatego już nie zagłosuje na PiS ,a także na Dudę .

www @ 18:35, 02.07.2020

IP: 83.24...123

Ostrołęcka pis elyta swoimi aferami dorównuje takim tuzom jak Antoni Macierewicz - kolumna p. ministra pod Toruniem rozwaliła kilka samochodów. Ta sama sytuacja dotyczy p. Beaty Szydło , która w Oświecimiu zepsuła kilka lat życia Sebastianowi z Seicento. Kolejną ofiarą jest kierowca peugota spod Myszyńca , którego o mało nie rozjechał elektrownianą skodą , Sylwuś , który miał zakaz sądowy do kierowania samochodem. Czy przyjdzie opamietanie , gdy nie daj Boże , któryś wszystkomogący doprowadzi do śmiertelnego wypadku. . Ale od kogo mozna oczekiwać jakiejkolwiek poprawy , gdy nieudolny byłykatechetyczny prezydent zasiada w zarządzie spółki z wynagrodzeniem pół miliona rocznie , gdzie były wiceprezydent ( oczywiście katecheta ) pracuje w warszawskiej spółce ciepłowniczej , gdzie odwołany prezes z Energa Serwis , dostaje podobną fuchę w innym regionie kraku - oczywiście w spółce skarbu państwa. To są zaufani rumianego i za jego wstawiennictwem załatwiane są intratne stanowiska. Mój kolega mieszkający na Goworowskiej twierdzi , że Sylwek częściej jeżdził służbową skodą , niż jego żona.

Fan Totalnych idiotów @ 18:36, 02.07.2020

IP: 2a00:f41...7d01

To głosuj na Rychu&Zbychu&Miro Misiaki Sobiesiaki Chlebowiaki oni Ci pokażà co to jest uczciwošć.Sà zaprawieni w boju i potrzebują głosu dla Kolesia a potem pokażà co potrafią

fifa @ 18:45, 02.07.2020

IP: 37.248...151

Tak się bawi PiS laughing laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:50, 02.07.2020

IP: 217.146...86

Fan, jeśli są winni, to co robi Zorrowa prokuratura przez ostatnie 5 lat?

Stosujecie bolszewickie metody pomawiania ludzi, zamiast im wytoczyć procesy i rozliczyć - ile jeszcze lat miałoby to trwać?

Jokolol @ 19:02, 02.07.2020

IP: 2a01:598...79e8

Hahaha i tak mu niv nie zrobicie. Elektrownia, tez bedzie miec strach cos zglaszac, bo dowala taka kontrole, ze okaze sie ze eogole pradu nie robia.

stanislaw @ 19:28, 02.07.2020

IP: 178.235...50

Tak jak Pan Rydzyk wymyślił nazwę radia Radio Maryja z nadzieją że większość wierzących skojarzy to z matką Jezusa co się też tak stało,tak Pan Jarosław Kaczyński wymyślił nazwę partii Prawo i Sprawiedliwość sięgając do Psalmu 33 w którym słowo Pana jest prawe i dlatego on miłuje prawo i sprawiedliwość z nadzieją że wyborcy uwierzą w uczciwość i nieskazitelność członków partii co się też tak stało.W jednym i drugim przypadku chodziło o zdobycie wiarygodności i zaufania.Pan Rydzyk i Pan Jarosław Kaczyński ze swoimi posłańcami i sługami jawnie nie przestrzegają prawa często łamiąc prawo żeby czerpać korzyści finansowe bezczelnie przy tym kłamią śmiejąc się prosto w oczy mówiąc i co nam zrobicie w domyśle władzę mamy my i Dudę który będzie nas w razie czego ułaskawiał.Dla mnie PiS oznacza Prezes i Srebrna a nie Prawo i Sprawiedliwość w rozumieniu że prawo oznacza prawo a sprawiedliwość oznacza sprawiedliwość.

Tvn @ 19:36, 02.07.2020

IP: 5.173...66

Jutro pewno bedzie w Tvn....

hmmm @ 19:44, 02.07.2020

IP: 2a01:110f...a93c

tępiciel lemingów coś zaniemówił ? bronić pańcia nie bedziesz?

Hh @ 19:47, 02.07.2020

IP: 2a01:110f...eb74

Dudeł ulaskawi

filip @ 19:57, 02.07.2020

IP: 31.41...214

to Duda pewnie kazał Kamińskiemu jechać tym samochodem oj troszkie przesadziliście

filip @ 20:00, 02.07.2020

IP: 31.41...214

Pani prezes powinna ponieść konsekwęcję

Dolek @ 20:02, 02.07.2020

IP: 31.0...90

Myślę, że Prawo i Sprawiedliwość postąpi zgodnie z Credo jakim jest nazwa tej partii. Czekam i zobaczymy co nastąpi.

tl @ 20:07, 02.07.2020

IP: 185.242...68

Kierujący bez uprawnień powinien ponieść konsekwencje karne, a jego żona tak samo. Do zarządu elektrowni powinien trafić były senator.

do IP: 2a00:f41...1478 @ 20:28, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Arek to ty?

tempiciel lemingów @ 20:36, 02.07.2020

IP: 205.201...24

Spokojnie, poczekajmy do wyjaśnienia sprawy.
Bo teraz to takie gdybanie, a każde oczernianie w komentarzach może być ścigane przez sąd

ADAM @ 20:41, 02.07.2020

IP: 5.60...61

To się porobiło🙃

do IP: 205.201...24 @ 20:42, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Nikt nikogo nie oczernia, jak uważasz, że ktoś złamał prawo to zgłoś gdzie trzeba i nie strasz tylko działaj.

stanislaw @ 20:47, 02.07.2020

IP: 178.235...50

Gdyby w systemie wartości ludzi z PiS-u mieściła się też sprawiedliwość można by spokojnie oczekiwać szybkiego i zdecydowanego działania władz partii ale już wiele razy udowodnili że ze sprawiedliwością im nie po drodze.

Marian @ 21:51, 02.07.2020

IP: 5.173...23

Panie Duda jak można ułaskawić pedofila?
Panie Duda jak można ułaskawić osobę niewinną (Kamiński)?

Oderwijmy Dudę od koryta...

tl @ 22:07, 02.07.2020

IP: 185.242...68

Marian, jak można nie ułaskawiać pedofila na wniosek jego ofiary?

"Sąd Okręgowy właściwy dla rozpoznania tej sprawy w kwietniu bieżącego roku otrzymał postanowienie prezydenta o ułaskawieniu w zakresie zakazu zbliżania się do ofiar. Prezydent Duda tak tłumaczy, dlaczego postanowił pomóc pedofilowi: Sprawa dotyczyła jedynie zakazu zbliżania się. Inne kary były dawno wykonane (nie było gwałtu). Dorosła już od lat pokrzywdzona z matką prosiły o uchylenie zakazu zbliżania się, bo w praktyce mieszkają ze skazanym w jednym domu. To sprawa rodzinna. Wniosek popierały sądy i PG.

Do sytuacji odniósł się zastępca Szefa Kancelarii Prezydenta RP Paweł Mucha. „Decyzja była poprzedzona wnikliwą analizą sytuacji osób, których sprawa dotyczy, oraz pozytywnych rekomendacji zawartych w opiniach kuratora sądowego, sądów orzekających w obu instancjach oraz Prokuratora Generalnego, a także uzyskaniem dodatkowych informacji z sądu” – czytamy na jego Twitterze.

Głos w tej sprawie zabrała też Prokuratura Krajowa: "To one same (matka i córka - ofiara pedofila) wystąpiły z wnioskiem o skrócenie tego zakazu. Pokrzywdzone argumentowały, że mężczyzna pracuje, pomaga finansowo swojej rodzinie i wspiera ją w życiu codziennym. Nie pije również alkoholu, co było wcześniej przyczyną konfliktów rodzinnych. Córka skazanego, dziś już dorosła osoba, deklaruje, że w pełni wybaczyła ojcu, a orzeczony wobec niego zakaz kontaktowania się z rodziną działa na jej niekorzyść. Jej matka wskazuje, że zakaz, który miał ją chronić, stoi na przeszkodzie jej planom życiowym, które wiąże ze skazanym. Obie argumentują, że zakaz kontaktów nadmiernie ingeruje w ich sprawy rodzinne, a one same 'czują się ofiarami agresji ze strony służb państwa polskiego'. Podkreślają, że między nimi a skazanym doszło do dobrowolnego, autentycznego pojednania i pragną żyć razem w spokoju" - pisze PK."

Sk/mUTEK @ 22:10, 02.07.2020

IP: 185.166...73

W normalnym kraju, każdy kto łamie prawo powinien ponieść konsekwencje,
Jak znam PIS - wylecą z łask partii.

Co innego PO.
Można wszystko
* brać łapówki - pan koperta grodzka
* ustawiać przetargi - vice PO, obecnie senator ( ten od melioracji)
* kraść pod pozorem zwrotu, mieszkania tysiącami - ta z Warszawy - obecnie chroniona przez tego nowego kandydata na prezydenta
* prywatyzować, za darmo szpital, jest nagranie pani co za to wzięła torbę kasy - posłanka z PO, rozpłakała się i sąd stwierdził, że jak płacze ktoś z PO to na pewno niewinny
* promować fikcyjny bank, ( amber gold ) co okradł Polaków - rudy szpicel z niemiec
* oszukać ZUS na zwolnienie chorobowe - żona obecnego prezesa PO
itd
itd

Różnica jest taka, że w PO, robienie wszystkiego co szkodzi Polsce to powód do dumy. Członkowie wg, NAUMANA (szefa PO, jest nagranie ) mogą kraśćile cgcą i tak partia ich obroni.

PO TO MAFIA A NIE PARTIA

NIGDY NIE GŁOSUJ NA MAFIE Z PO.



laughing laughing laughing

do Sk/mUTEK @ @ 22:15, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Nie wysilaj się tongue laughing wink

PO tak kradło, że trwa szósty rok rządów PIS nikt nie trafił do więzienia?

Takie bajki to opowiadaj swoim dzieciom, ale i one nie uwierzą



laughing laughing laughing

Sk/mUTEK @ 22:16, 02.07.2020

IP: 185.166...73

Nie wiem czy PIS kocha KONFEDERACJE.

Ja osobiście uważam ich za piątą kolumnę Rosji i Izraela

KONFEDERACJA ośmiesza i oczernia słowo "patriotyzm".

do tl @ @ 22:18, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czyli na wniosek ofiary wypadku, kradzieży, gwałtu, pobicia można ułaskawić każdego to po co nam sądy? Polska to chyba jedyny katolicki kraj, w którym prezydent ułaskawia pedofila.

do tl @ @ 22:21, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy już wiadomo ilu jeszcze pedofilów prezydent planuje ułaskawić?

Marian @ 22:25, 02.07.2020

IP: 5.173...23

A gdzie się podział Macierewicz i jego zamach smoleński?

Duda nie krzyczy że to był zamach? Przecież w raporcie końcowym ma być zawarta konkluzja o zamachu i zamordowaniu ludzi...

Panie Duda jak można ułaskawić niewinnego Mariusza Kamińskiego?
tego polskie prawo jeszcze nie widziało, dopóki PiS nie nastało laughing laughing

tl @ 22:27, 02.07.2020

IP: 185.242...68

do tl @, dlaczego na wniosek ofiary przestępstwa nie można ułaskawiać skazanego?

Ile ofiar pedofilów złożyło wniosek o ułaskawienie przestępcy?

do tl @ @ 22:29, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Jak prezydent ułaskawia to teraz wszyscy pedofile będą składać wnioski.

tl @ 22:31, 02.07.2020

IP: 185.242...68

Marian, czy wiesz, na czym polega ułaskawienie?

"Ułaskawienie – indywidualny akt ingerencji odpowiedniego organu władzy wykonawczej lub ustawodawczej w kompetencje władzy sądowniczej polegający najczęściej na całkowitym darowaniu kary lub też częściowym złagodzeniu postanowień wyroku sądowego.

Ułaskawienie jest tradycyjną prerogatywą głowy państwa; w Polsce uprawnienie to przysługuje Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej. "

tl @ 22:32, 02.07.2020

IP: 185.242...68

do tl @,umiesz czytać ze zrozumieniem?

To nie pedofil złożył wniosek o ułaskawienie, tylko jego ofiara, pełnoletnia.

do tl @ @ 22:33, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Słyszałeś kiedykolwiek o "syndromie sztokholmskim" - to stan psychiczny kiedy ofiara broni swego oprawcę, nawet pomaga mu w ucieczce lub uniknięciu kary.

tl @ 22:37, 02.07.2020

IP: 185.242...68

do tl @, jeśli uważasz, że w w sprawie ułaskawienia pedofila chodzi o "syndrom sztokholmski" to zgłoś to organom ścigania.

"- Akt łaski dotyczył jedynie skrócenie środka karnego w postaci zakazu zbliżania się do pokrzywdzonych - zaznaczył Mucha.

Podkreślił, że sprawa ułaskawienia, które obecnie wywołało dyskusję, była nietypowa, m.in. dlatego że wystąpiła - co się bardzo rzadko zdarza - zgodność wszystkich osób, które w tej sprawie mają wiedzę. Wymienił w tym kontekście pokrzywdzonych, których sprawa bezpośrednio dotyczyła, kuratora sądowego, którego opinia - jak zaznaczył minister - była jednoznacznie pozytywna, podobnie jak sądu okręgowego, który orzekał w tej sprawie w pierwszej instancji, i sądu apelacyjnego.

- I wreszcie był wniosek prokuratora generalnego, pisemny, podpisany przez zastępcę prokuratora generalnego do pana prezydenta, który także wnosi o to, by zastosować prawo łaski - dodał.

Urzędnik podkreślił, że "wszystkie okoliczności były skrupulatnie i uczciwie rozpatrywane, ze względu na dobro osób nie mogą być ujawniane opinii publicznej"."

do tl @ @ 22:45, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Kobiety i dzieci, ofiary przemocy w rodzinie, które są bite, gwałcone, poniżane, poniewierane przez mężów, konkubinów, itd... w 90% będą broniły swoich oprawców, dlatego dochodzi do brutalnych zabójstw kobiet i dzieci, a teraz na wniosek tych ofiar będzie można ułaskawiać oprawców, gwałcicieli dzieci?

tl @ 22:53, 02.07.2020

IP: 185.242...68

do tl @ , jeśli uważasz, że w sprawie ułaskawienia pedofila doszło do nieprawidłowości, to zgłoś to organom ścigania.

Na wniosek ofiary można dokonać ułaskawienia przestępcy.

do tl @ @ 22:55, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Ile maltretowanych kobiet i dzieci prosi policję, aby męża, konkubina czy ojca nie zamykać? a potem mamy brutalne morderstwa na pierwszych stronach gazet?

DO Sk/mUTEK @ 15:08 @ 22:56, 02.07.2020

IP: 5.172...187

WEŹ TY JUŻ SPIERDA...J OD KONFEDERACJI , NIE KOCHAMY DŁUGOPISA BUDYNIA

do tl @ @ 22:56, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Nie pisz bzdur, ułaskawienia prezydenta nikt nie może cofnąć czy podważyć żaden sąd na świecie.

Sk/mUTEK @ 23:00, 02.07.2020

IP: 185.166...73

do
Sk/mUTEK @ 16:20, 02.07.2020
IP: 77.111...90
Towarzysz doktór Morawiecki ogłasza, że w Polsce koronawirus na odwrocie!
Brawo!
Staruszki, staruchy do urn!

Nazywanie Morawieckiego " towarzyszem ",
świadczy o całkowitej ignorancji politycznej.
Bo chyba nie próbujesz obrażać pana Morawieckiego.
Świadczyło by to, że jesteś z PO.
A jak wszyscy wiem PO nie cieszy się prawdomównością.

"STARUCHY" ? - to świadczy, że PO poniża również ludzi starszych.
PO strasznie ludzi nie sznuje.

NIGDY NIE GŁOSUJ ZA CHAMSTWEM
NIGDY NIE GŁOSUJ ZA KŁAMSTWEM
CZYLI NIGDY NIE GŁOSUJ NA PO


GŁOSUJ ZA SILNĄ GOSPODARKĄ
GŁOSUJ ZA DUDĄ, KTÓRY POMOŻE MORAWIECKIEMU BUDOWAŻĆ SILNĄ POLSKĄ GOSPODARKĘ.

GŁOSUJ NA DUDE



laughing laughing laughing laughing

tl @ 23:04, 02.07.2020

IP: 185.242...68

do tl, jeśli ułaskawiony nadal dokonuje przestępstw, to zgłoś to organom ścigania.

g @ 23:05, 02.07.2020

IP: 2a01:110f...2a2f

to jeden z pojazdów , które służą jako taxi w godzinach pracy , ale aDrian . obrońca pedofilów zapewnia ,że drukarka do pieniędzy będzie w każdej gminie ,tylko go wybierzcie a zdradziecka morda z kotem się pojawi

do tl @ @ 23:08, 02.07.2020

IP: 83.6...121

A jak ułaskawiony dokona następnego przestępstwa to gdy ofiara poprosi o ułaskawienie i prezydent ułaskawi?

Czyli można teraz każdego pedofila ułaskawić, gdy ofiara złoży wniosek o ułaskawienie? Ile mamy gwałcicieli dzieci w Polsce?

do tl @ @ 23:11, 02.07.2020

IP: 83.6...121

A co gdy ofiara pedofila czy przemocy w rodzinie zostanie zastraszona, przekupiona i złoży wniosek o ułaskawienie do prezydenta?

ketuks @ 23:14, 02.07.2020

IP: 77.111...9

niu niu niu paluszkiem jemu pogrożą.........że się dał złapać. laughing

do tl @ @ 23:17, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy duchowny , który dopuścił się gwałtu na dziecku, na wniosek ofiary pod presją rodziny, sąsiadów może być ułaskawiony i wrócić do nauki katechizmu w szkole i pracy z dziećmi, może mieć kontakt z nieletnimi?

Sk/mUTEK @ 23:19, 02.07.2020

IP: 185.166...73

Jest dużo obraźliwych wpisów
Widocznie PO się zaangażowało.
Skąd te obrażanie ludzi?


RZECZPOSPOLITA
Badania: Większa nienawiść po stronie zwolenników opozycji niż PiS.

"Z badań wynika za to, że „im lepiej wyborcy opozycji oceniali swoje warunki materialne, tym bardziej przyjazne było ich nastawienie wobec zwolenników PiS”. Czyli to nie bogaci i mieszkający w wielkich miastach zwolennicy opozycji najbardziej nienawidzą wyborców partii rządzącej, ale raczej ci mniej majętni i z mniejszych ośrodków."

Co Kowalski ?
O tobie ?
Znów poszukać ci artykułów o badaniach ?


NIE ZIOŃ JADEM JAK ZWOLENNIK PO KOWALSKI
ALBO Sk/mUTEK @ 16:20, 02.07.2020 z IP: 77.111...90


GŁOSUJ NA POLSKĄ GOSPODARKĘ
GŁOSUJ NA PIS
GŁOSUJ NA ANDRZEJA DUDE



laughing laughing laughing

do tl @ @ 23:20, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy sądy w Polsce na wniosek ofiar nie będą ścigać gwałcicieli dzieci, bo wystarczy złożyć wniosek przez ofiarę pedofila do prezydenta o ułaskawienie, aby być ułaskawionym?

do tl @ @ 23:22, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy gwałciciele dzieci mogą czuć się bezkarnie jak uda im się przekonać ofiarę, aby złożyła wniosek do prezydenta o ułaskawienie?

do tl @ @ 23:24, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy w Polsce planuje się amnestię i zbiorowe ułaskawienia przez prezydenta dla gwałcicieli dzieci (pedofilów) na wniosek ofiar gwałtów

Sk/mUTEK @ 23:25, 02.07.2020

IP: 77.111...38

@tl,

Nie, bo Duda lubi ich ułaskawić!
Obrońca pedofilów!

Sk/mUTEK @ 23:27, 02.07.2020

IP: 77.111...38

Duda klęczy przed Konfederacja!

do tl @ 23:29, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy ty przypadkiem nie jesteś gwałcicielem dzieci, albo znęcającym się nad rodziną babskim bokserem, który jest za ułaskawianiem pedofilów na wniosek ofiar?

do tl @ 23:35, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Czy Polska to jedyny kraj w UE gdzie pedofile teraz będą mogli czuć się bezkarnie jak uda im się przekonać nieletnią ofiarę gwałtu, aby złożyła do prezydenta wniosek o ułaskawienie?

Sk/mUTEK @ 23:39, 02.07.2020

IP: 185.166...73

PIS zaostrzył bardzo przepisy karne, przeciw pedofili.

Przez co rozwścieczył środowiska GENDER I LGBT+ których celem jest legalizacja małżeństw gey- owskich i lesbijskich i adopcja dzieci przez nich.

Jak wszyscy wiemy, pan Trzaskowski jak tylko został prezydentem Warszawy, natychmiast podpisał katę LGBT+.

W Niemczech ostatnio wybuchła afera, lewackich rządów.
Oddawano dzieci gey-om, lesbijkom, pedofilom. zabierane rodzinom biednym.
To lewackie POmysły na nowy świat.

z TVN24.
"W ramach "eksperymentu" prowadzonego przez seksuologa Helmuta Kentlera bezdomne dzieci z Berlina przez trzy dekady były celowo przekazywane pod opiekę mężczyznom ze skłonnościami pedofilskimi - informują niemieckie media. Ofiary po wielu latach przerwały milczenie, ale najważniejsze pytania wciąż pozostawały bez odpowiedzi. Teraz raport na ten temat przygotowali badacze z Uniwersytetu w Hildesheim"

z TVP INFO
"Władze Berlina przez 30 lat celowo przekazywały bezdomne dzieci pod opiekę pedofilom w ramach tzw. eksperymentu Kentlera – wynika z raportu dotyczącego działalności seksuologa Helmuta Kentlera, przygotowanego przez Uniwersytet w Hildesheim."

NIE GŁOSUJ ZA PEDOFILIĄ
NIE GŁOSUJ NA PO


TYLKO RODZINA OCHRONI DZIECI
GŁOSUJ ZA RODZINĄ
DUDA PODPISAŁ KARTĘ ZA RODZINĄ,

GŁOSUJ NA PIS
GŁOSUJ NA DUDE
JEST NADZIEJA


laughing laughing laughing laughing

Sk/mUTEK @ 23:40, 02.07.2020

IP: 77.111...38

Duda bardzo chciałby pochodzić z krakowskiej inteligencji, niestety pochodzi od nowosądeckiego kuśnierza, którego synek dostał się na studia zapewne dzięki punktom za pochodzenie, bo to tamte czasy. A jak tacy w Krakowie robili kariery "naukowe", to już Krakówek dobrze wie i pamięta.

do Sk/mUTEK @ @ 23:46, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Kolejna gazeta opisała sprawę ułaskawienia osoby skazanej za gwałt przez Andrzeja Dudę. Starający się o reelekcję prezydent dokonał jej przed końcem swojej kadencji. "Faktowi" udało się dotrzeć do akt sądowych. 

"Rzeczpospolita" poinformowała, że Andrzej Duda w kwietniu 2020 roku ułaskawił mężczyznę skazanego za gwałt.

Redakcji "Faktu" udało się dotrzeć do akt sprawy sądowej tego mężczyzny. Molestował on swoją córkę wielokrotnie.

Ułaskawiony mężczyzna nadal figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów.

Sk/mUTEK @ 23:46, 02.07.2020

IP: 185.166...73

Nie wiedziałem, skąd pochodzi.

Dla mnie ważniejsze jest co robi.

CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LOSEM GWAŁCONYCH DZIECI Z NIEMIEC.
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LGBT+GENDER
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED KARTĄ LGBT+ TRZASKOWSKIEGO
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LEWACTWEM PO


IDŹ NA WYBORY
GŁOSUJ ZA DUDĄ
GŁOSUJ ZA KARTĄ DLA RODZINY
JEST NADZIEJA


tongue laughing tongue

Paweł @ 23:49, 02.07.2020

IP: 77.111...40

Znakomity jest apel Morawieckiego do starszych ludzi. Zagłosujcie na Dudę a potem możecie już zdychać. Pisiory czują już koniec, zaraz obiecają wyborcom po sztabce złota na łeb.

do Sk/mUTEK @ @ 23:51, 02.07.2020

IP: 83.6...121

Prezydent DUDA przed końcem swojej kadencji ułaskawił w kwietniu 2020 roku mężczyznę skazanego za gwałt własnej córki, który figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów.

Czy tak prezydent DUDA walczy z pedofilia, gwałtami dzieci, molestowanie, znęcaniem się nad rodziną i dewiacją w Polsce?

do Sk/mUTEK @ @ 00:00, 03.07.2020

IP: 83.6...121

#Obrońcapedofilii – to od wtorkowego wieczoru jeden z najpopularniejszych hasztagów na Twitterze.

Sk/mUTEK @ 00:02, 03.07.2020

IP: 185.166...73

Kowalski...
możesz się PO.dpisywać jak chcesz..
Każdy i tak zna twoje kłamstwa.

Jak chcesz komuś wmówić, że PIS popiera pedofilie
.
To tylko w to uwierzą w to "wykształcone oby" popierające PO.
Znalazłeś artykuł ?
Czy jeszcze nie ?

Czyli PO.pierające i głosujące za małżeństwami homoseksualnymi i adopcje przez nie dzieci.


Dziś każdy jak chce może ocenić.
Dla mnie ważniejsze jest co, który kandydat robi

TRZASKOWSKI PODPISAŁ WARSZAWSKĄ KARTĘ LGBT+
- seksualizacje dzieci już w przedszkolu
- popiera adopcje dzieci przez małżeństwa homoseksualne
- popiera przyjmowanie uchodźców z Afryki
- niszczy polską gospodarkę ( przetarg na tramwaje, państwowa niemiecka firma wygrywa przetargi na przewóz MZK, wodociągi obsługuje francuski koncern itd..itd, aby nie polskie, aby nie polskie )

DUUDA
PODPISAŁ KARTĘ DLA RODZINY

CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LOSEM GWAŁCONYCH DZIECI Z NIEMIEC.
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LGBT+GENDER
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED KARTĄ WARSZAWSKĄ LGBT+ TRZASKOWSKIEGO
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LEWACTWEM PO
JEST ZA SILNĄ POLSKĄ GOSPODARKĄ

IDŹ NA WYBORY
GŁOSUJ ZA DUDĄ
GŁOSUJ ZA KARTĄ DLA RODZINY

tongue laughing tongue

do Sk/mUTEK @ @ 00:07, 03.07.2020

IP: 83.6...121

Skończ te propagandę i wskaż choć jednego prezydenta w historii chrześcijańskiej Polski, który ułaskawił pedofila, gwałciciela nieletniego dziecka, własnej nieletniej córki?


Kolejna gazeta opisała sprawę ułaskawienia osoby skazanej za gwałt przez Andrzeja Dudę. Starający się o reelekcję prezydent dokonał jej przed końcem swojej kadencji. "Faktowi" udało się dotrzeć do akt sądowych.

"Rzeczpospolita" poinformowała, że Andrzej Duda w kwietniu 2020 roku ułaskawił mężczyznę skazanego za gwałt.

Redakcji "Faktu" udało się dotrzeć do akt sprawy sądowej tego mężczyzny. Molestował on swoją córkę wielokrotnie.

Ułaskawiony mężczyzna nadal figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów.

Gdggh @ 00:10, 03.07.2020

IP: 178.213...84

To są właśnie rządy PiSu.

Sk/mUTEK @ 00:28, 03.07.2020

IP: 185.166...73

PO.Ko.walski...
możesz się PO.dpisywać jak chcesz..
Każdy i tak zna twoje kłamstwa.

Jak chcesz komuś wmówić, że PIS popiera pedofilie
.
To tylko w to uwierzą w to "wykształcone oby" popierające PO.
Znalazłeś artykuł ?
Czy jeszcze nie ?

Czyli PO.pierające i głosujące za małżeństwami homoseksualnymi i adopcje przez nie dzieci.


Dziś każdy jak chce może ocenić.
Dla mnie ważniejsze jest co, który kandydat robi

TRZASKOWSKI PODPISAŁ WARSZAWSKĄ KARTĘ LGBT+
- seksualizacje dzieci już w przedszkolu
- popiera adopcje dzieci przez małżeństwa homoseksualne
- popiera przyjmowanie uchodźców z Afryki
- niszczy polską gospodarkę ( przetarg na tramwaje, państwowa niemiecka firma wygrywa przetargi na przewóz MZK, wodociągi obsługuje francuski koncern itd..itd, aby nie polskie, aby nie polskie )

DUUDA
PODPISAŁ KARTĘ DLA RODZINY

CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LOSEM GWAŁCONYCH DZIECI Z NIEMIEC.
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LGBT+GENDER
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED KARTĄ WARSZAWSKĄ LGBT+ TRZASKOWSKIEGO
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LEWACTWEM PO
JEST ZA SILNĄ POLSKĄ GOSPODARKĄ

IDŹ NA WYBORY
GŁOSUJ ZA DUDĄ
GŁOSUJ ZA KARTĄ DLA RODZINY

laughing tongue laughing

do Sk/mUTEK @ @ 00:35, 03.07.2020

IP: 83.6...121

Skończ te propagandę i wskaż choć jednego prezydenta w historii chrześcijańskiej Polski, który ułaskawił pedofila, gwałciciela nieletniego dziecka, własnej nieletniej córki?


Kolejna gazeta opisała sprawę ułaskawienia osoby skazanej za gwałt przez Andrzeja Dudę. Starający się o reelekcję prezydent dokonał jej przed końcem swojej kadencji. "Faktowi" udało się dotrzeć do akt sądowych.

"Rzeczpospolita" poinformowała, że Andrzej Duda w kwietniu 2020 roku ułaskawił mężczyznę skazanego za gwałt.

Redakcji "Faktu" udało się dotrzeć do akt sprawy sądowej tego mężczyzny. Molestował on swoją córkę wielokrotnie.

Ułaskawiony mężczyzna nadal figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów.


W piśmie świętym ( nowy testament )

Piłat ułaskawił przestępce Barabasza, a niewinnego Jezusa kazał ukrzyżować.

Dlaczego ułaskawiono pedofila, gdy w wiezieniach jest tylu niewinnych ludzi?

tl @ 03:59, 03.07.2020

IP: 185.242...68

do tl, dlaczego ofiara pedofila nie może złożyć wniosku o ułaskawienie pedofila i dlatego prezydent nie może go ułaskawić?


do Sk/mUTEK, złóż wniosek o ułaskawienie niewinnego człowieka.

WIESŁAW @ 04:37, 03.07.2020

IP: 37.7...214

Skąd takie oszołomy jak " smutny " się biorą ? Ofiara losu czy gwałtu ?

Ygrek @ 05:31, 03.07.2020

IP: 95.49...163

I tak wygląda poszanowanie prawa i respektowanie wyroków sądowych. Żenada.

tl @ 06:11, 03.07.2020

IP: 185.242...68

Ygrek, masz rację, prezydent ma prawo do ułaskawienia, ofiara ma prawo do pisania wniosku o ułaskawienie przestępcy. Żenada. Jak to polityka wkracza w sądownictwo.

Komu się nie podoba, to niech popsuje to, co naprawił prezydent Duda i pójdzie do sądu, by wydał zakaz zbliżania się ojcu do dorosłej córki.

Marek i wacek @ 07:24, 03.07.2020

IP: 5.173...141

Tylko tęcza i wolność i równość brawo redaktorze z Moja Ostrołęka!!!!!!;

do tl @ @ 07:54, 03.07.2020

IP: 83.6...110

A co gdy ofiara pedofila czy przemocy w rodzinie zostanie zastraszona, przekupiona i złoży wniosek o ułaskawienie do prezydenta?

do tl @ @ 07:55, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Czyli na wniosek ofiary wypadku, kradzieży, gwałtu, pobicia można ułaskawić każdego to po co nam sądy? Polska to chyba jedyny katolicki kraj, w którym prezydent ułaskawia pedofila.

do tl @ @ 07:56, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Kobiety i dzieci, ofiary przemocy w rodzinie, które są bite, gwałcone, poniżane, poniewierane przez mężów, konkubinów, itd... w 90% będą broniły swoich oprawców, dlatego dochodzi do brutalnych zabójstw kobiet i dzieci, a teraz na wniosek tych ofiar będzie można ułaskawiać oprawców, gwałcicieli dzieci?

do tl @ @ 07:57, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Czy duchowny , który dopuścił się gwałtu na dziecku, na wniosek ofiary pod presją rodziny, sąsiadów może być ułaskawiony i wrócić do nauki katechizmu w szkole i pracy z dziećmi, może mieć kontakt z nieletnimi?

do tl @ @ 07:58, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Czy już wiadomo ilu jeszcze w przyszłości pedofilów, gwałcicieli własnych dzieci prezydent planuje ułaskawić?

aaa @ 08:04, 03.07.2020

IP: 31.41...96

Jak mawia jeden działacz partyjny ciemny lud zapłaci za nową skodę i Sylwek pojedzie dalej...bez prawka.

Lakalaka @ 08:12, 03.07.2020

IP: 188.146...91

Ale jesteście inteligentni. Daliście się podejść i komentujecie nie na temat. Jak tusie ma pedofil. Kierującego to nie dotyczy. Artykuł jest o potencjalnym mordercy bo tak takich kierowców trzeba nazywać mordercy z recydywą

prawnik @ 08:18, 03.07.2020

IP: 46.170...1

Czy policja z prokuraturą wystąpiła już do sądu o stosowną karę za złamanie wyroku sądowego? Przecież to jawne plucie na prawo.

do tl @ @ 08:32, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Ułaskawienie pedofila. "Fakt" ujawnia szczegóły sprawy

14 marca 2020 r. prezydent Andrzej Duda podpisał akt łaski dla mężczyzny skazanego za m.in. przestępstwa seksualne wobec osoby małoletniej.

Jak podaje "Fakt", mężczyzna w latach 2006-2011 wielokrotnie po pijanemu znęcał się nad córką i konkubiną.

Dziewczynkę, która nie miała skończonych 15 lat, przytrzymywał, bił po twarzy, dotykał jej krocza, zmuszał ją do czynności seksualnych. Sąd stwierdził, że mężczyzna robił to "przez stosunkowo długi okres", wielokrotnie.

Skazany nie przyznawał się do winy, twierdził, że jedynie z dziewczynką spał. Sąd uznał jednak jej zeznania za całkowicie wiarygodne - zostały potwierdzone przez członków rodziny, wychowawców czy biegłych.

"Rzeczpospolita" również informuje w piątek (3 lipca) o szczegółach sprawy. Jak czytamy, mężczyzna molestował dziewczynkę, kiedy ta była w wieku 11-12 lat. Bił ją natomiast już wcześniej. Jej dramat przerwało dopiero aresztowanie sprawcy. Później, po wyjściu z więzienia, od razu złamał zakaz zbliżania się do swoich ofiar, a wniosek o ułaskawienie został napisany niemal natychmiast po wyjściu z więzienia.

... @ 08:45, 03.07.2020

IP: 188.146...130

Kiełbasa zaraz pojedzie i wyjaśni sprawę. Jak można łamać prawo w naszym mieście kurdfa!! Jak można się pytam?! Niech no tylko kiełbasa ze swoją kamerką przyjży się tej sprawie to dopieru będzie!

max @ 08:47, 03.07.2020

IP: 83.6...84

Jestem pracownikiem Energi, myślę że tak mała stłuczka w porównaniu do wstrzymanej inwestycji Ostrołęka C to " pikuś " . A tak na poważnie, pracownik złapany na kradzieży przysłowiowej żarówki ma art 52 czyli dyscyplinarkę a co czeka p. Kaminską za zniszczoną skodę ?

... @ 08:51, 03.07.2020

IP: 188.146...130

Kto jest za tym, żeby pognać z Polski te dziadostwo Lgbt? Ich wszystkich powinno się w klatkach trzymać bo to odszczepieńcy, którzy chodzą na smyczy i z kulką w ryju. Mam nadzieję, że w ostrołęce jest tego padła mało. Najgorsze jest to że POtrzaskowski mówi, że to wspaniali ludzie, zdrowi i normalni. Jego polityka to promocja i zachęcanie do pedofilii i innych dewiacji seksualnych.

... @ 08:55, 03.07.2020

IP: 188.146...130

I żeby nie było że jestem pisior, tego za skodę za jajca i do pychy. Prawo musi być jednakowe dla wszystkich, a nie jak to było za PO tylko dla plabsu, a ich zupełnie nie dotyczyło. Schetyna ładnie to opisywał na nagraniach 😁😁😁😁. Ach wy POwsko Pisowsko KODowscy złodzieje, nie macie za grosz honoru.

Paweł @ 09:02, 03.07.2020

IP: 77.111...126

Okazuje się, że mężczyzna znęcał się nad córką od siódmego roku jej życia, a kiedy skończyła 11 lat, w ciągu tylko jednego roku wielokrotnie ją molestował.

A Duda?

Duda go ułaskawił!

Andrzej Duda zapewniał, że „stanął po stronie ofiar, a nie pedofila"

No, tak!

do tl @ 09:06, 03.07.2020

IP: 83.6...110

tl @

cyt.

"Ile ofiar pedofilów złoży wniosek o ułaskawienie przestępcy, to tylu prezydent ułaskawi."


Wskaż choć jednego prezydenta w historii chrześcijańskiej Polski, który ułaskawił pedofila, gwałciciela nieletniego dziecka, własnej nieletniej córki?

14 marca 2020 r. prezydent Andrzej Duda podpisał akt łaski dla mężczyzny skazanego za m.in. przestępstwa seksualne wobec osoby małoletniej.

Jak podaje "Fakt", mężczyzna w latach 2006-2011 wielokrotnie po pijanemu znęcał się nad córką i konkubiną.

Dziewczynkę, która nie miała skończonych 15 lat, przytrzymywał, bił po twarzy, dotykał jej krocza, zmuszał ją do czynności seksualnych. Sąd stwierdził, że mężczyzna robił to "przez stosunkowo długi okres", wielokrotnie.

Skazany nie przyznawał się do winy, twierdził, że jedynie z dziewczynką spał. Sąd uznał jednak jej zeznania za całkowicie wiarygodne - zostały potwierdzone przez członków rodziny, wychowawców czy biegłych.

"Rzeczpospolita" również informuje w piątek (3 lipca) o szczegółach sprawy. Jak czytamy, mężczyzna molestował dziewczynkę, kiedy ta była w wieku 11-12 lat. Bił ją natomiast już wcześniej. Jej dramat przerwało dopiero aresztowanie sprawcy. Później, po wyjściu z więzienia, od razu złamał zakaz zbliżania się do swoich ofiar, a wniosek o ułaskawienie został napisany niemal natychmiast po wyjściu z więzienia.

Czy już wiadomo ilu jeszcze w przyszłości pedofilów, gwałcicieli własnych dzieci prezydent planuje ułaskawić?

Sk/mUTEK @ 09:11, 03.07.2020

IP: 2001:67c...2a2

Duda jest prościuch uzależniony od kaczora!

do tl @ @ 09:11, 03.07.2020

IP: 83.6...110

"Fakt" napisał w piątek, że prezydent "pomógł bestii, która seksualnie znęcała się nad własnym dzieckiem".

"Trzymał córkę, bił po twarzy i wkładał rękę w krocze. Panie prezydencie, jak Pan mógł ułaskawić kogoś takiego" - pyta na pierwszej stronie gazeta.

Jak podaje "Fakt", mężczyzna w latach 2006-2011 wielokrotnie po pijanemu znęcał się nad córką i konkubiną.

Dziewczynkę, która nie miała skończonych 15 lat, przytrzymywał, bił po twarzy, dotykał jej krocza, zmuszał ją do czynności seksualnych. Sąd stwierdził, że mężczyzna robił to "przez stosunkowo długi okres", wielokrotnie.

ponad 5 lat bicia, gwałtów, molestowania na nieletniej dziewczynce i ułaskawienie prezydenta?

Alojzy Sieruta @ 09:34, 03.07.2020

IP: 178.213...11

Elita przecież !! Jak to nie można ? A co to trzeba mieć uprawnienia jak się jest działaczem PiS ? Żarty jakieś ! Niewinny !!!! Mam nadzieję, że rozejdzie się po kościach. Sylwek dobry człowiek. Wina Trzaskowskiego, jak tu nie być teraz zestresowanym.

tl @ 10:09, 03.07.2020

IP: 188.146...49

do tl, bardzo dobrze, że prezydent pozytywnie rozpatrzył wniosek o ułaskawienie, złożony przez dorosłą ofiarę, która wnioskowała o umożliwienie swojemu ojcu do zbliżania się.

Ale jeśli uważasz, że ułaskawiony nadal łamie prawo, to napisz wniosek o zakaz zbliżania się do swojej córki.

Np. taki:

"Z powodu tego, że jestem wyborcą Trzaskowskiego, zwracam się o wydanie zakazu zbliżania się do własnej córki przez ułaskawionego."

Jeśli ktoś

do tl @ @ 10:23, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Ten gwałciciel dzieci po wyjściu z wiezienia złamał zakaz sądowy zbliżania się do ofiary.

Nie pisz bzdur, ułaskawienia prezydenta nikt nie może cofnąć czy podważyć żaden sąd na świecie.

Kobiety i dzieci, ofiary przemocy w rodzinie, które są bite, gwałcone, poniżane, poniewierane przez mężów, konkubinów, itd... w 90% będą broniły swoich oprawców, dlatego dochodzi do brutalnych zabójstw kobiet i dzieci, a teraz na wniosek tych ofiar będzie można ułaskawiać oprawców, gwałcicieli dzieci?

Ile maltretowanych kobiet i dzieci prosi policję, aby męża, konkubina czy ojca nie zamykać? a potem mamy brutalne morderstwa na pierwszych stronach gazet?

A co gdy ofiara pedofila czy przemocy w rodzinie zostanie zastraszona, przekupiona i złoży wniosek o ułaskawienie do prezydenta?

Czy ty przypadkiem nie jesteś gwałcicielem dzieci, albo znęcającym się nad rodziną babskim bokserem, który jest za ułaskawianiem pedofilów na wniosek ofiar?

Czy już wiadomo ilu jeszcze w przyszłości pedofilów, gwałcicieli dzieci na wniosek ofiar prezydent planuje ułaskawić?

Czy ułaskawiając pedofila prezydent DUDA dba o polskie rodziny, walczy z pedofilia, dewiacją, gwałtami dzieci, molestowaniem, przemocą i znęcaniem się nad rodziną w Polsce?

do tl @ @ 10:32, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Czy ponad pięć lat bicia, poniżania, przemocy, molestowania, gwałtów na nieletniej zastraszonej dziewczynce

Andrzej Duda ułaskawił tego człowieka 14 marca 2020 r. "Fakt" ze względu na dobro matki i dziecka, ukrywa ich prawdziwe dane. Dziecko nazywa Anią. Zmieniono także imię i inicjał oprawcy. Jak się dowiadujemy, mężczyzna znęcał się nad córką i konkubiną w latach 2006-2011

"Upijał się, wszczynał awantury rodzinne, w których czasie znęcał się nad partnerką i córeczką Anią. Dziewczynkę, która nie miała nawet 15 lat, molestował seksualnie. Przytrzymywał ją, bił ręką w twarz, a drugą ręką dotykał w jej krocza. Do tego zmuszał ją do wykonywania posuwistych ruchów na swoim członku" – czytamy w materiale.
Sąd apelacyjny stwierdził ponad wszelką wątpliwość, że Piotr C. wykorzystywał seksualnie Anię przez stosunkowo długi okres i że robił to wielokrotnie ze znaczną częstotliwością.

do tl @ @ 10:39, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Andrzej Duda ułaskawił pedofila. Sędzia mówi o błędzie

Bardzo dużo mówi się na temat ułaskawienia pedofila przez prezydenta Andrzeja Dudę. Opinię publiczną bulwersuje chociażby to, że w przeszłości władze RP nie podejmowały takich decyzji.

Pedofilów nie ułaskawiał m.in. Bronisław Komorowski, poprzednik Andrzeja Dudy. - Nie wchodziliśmy w takie rzeczy. Zostawialiśmy je bez rozpatrzenia. Prezydent uważał, że sprawy o przestępstwa seksualne nie powinny podlegać procedurze ułaskawienia

Żaden wcześniejszy prezydent nie ułaskawił pedofila.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:42, 03.07.2020

IP: 78.152...118

* brać łapówki - pan koperta grodzka

Gdzie zarzuty prokuratorskie?

* ustawiać przetargi - vice PO, obecnie senator ( ten od melioracji)

Sprawa w sądzie, a więc czekaj na wyrok.

* kraść pod pozorem zwrotu, mieszkania tysiącami - ta z Warszawy - obecnie chroniona przez tego nowego kandydata na prezydenta

Gdzie zarzuty prokuratorskie?

* prywatyzować, za darmo szpital, jest nagranie pani co za to wzięła torbę kasy - posłanka z PO, rozpłakała się i sąd stwierdził, że jak płacze ktoś z PO to na pewno niewinny

Ten szpital był od dawna prywatny - służby nie mają prawa stosować prowokacji, jeśli nie zachodzi ku temu żadna przesłanka - tak zdobyte dowody są tzw. "owocem z zatrutego drzewa".

* promować fikcyjny bank, ( amber gold ) co okradł Polaków - rudy szpicel z niemiec

Nie Amber Gold był promowany, tylko linie lotnicze - gdzie są zarzuty prokuratorskie?

* oszukać ZUS na zwolnienie chorobowe - żona obecnego prezesa PO

Napisała pismo wyjaśniające do ZUS i póki co, sprawa nie istnieje.

Kłamałeś, kłamiesz i kłamać będziesz, bo niczego innego nie potrafisz, PiSowski pachołku.

do tl @ @ 10:51, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Jak podaje "Rzeczpospolita", Andrzej Duda siedmiokrotnie skorzystał w marcu z prawa łaski. Jedno z jego ułaskawień miało dotyczyć mężczyzny skazanego m.in. za zgwałcenie blisko z nim spokrewnionej dziewczynki poniżej 15. roku życia i wywołanie u niej obrażeń cielesnych.

Sprawca został skazany z tytułu Art. 197 § 3, czyli przestępstwa zgwałcenia. Nie wiem, jaka jest dla prezydenta definicja gwałtu, ale Kodeks Karny jasno to określił i na podstawie tego właśnie przepisu skazał pedofila, o którym mowa.

W kwietniu wywalczyłyśmy możliwość izolacji sprawcy od ofiary w trybie przyspieszonym – co nie było łatwe – a teraz okazuje się, że w marcu prezydent ułaskawił pedofila właśnie dlatego, że żyje w jednym mieszkaniu z ofiarą.

Niestety zakaz zbliżania się niemal zawsze jest potwornie skomplikowaną sprawą. Bo nie oznacza, że państwo zapewni ofierze mieszkaniowe wsparcie, np. w postaci mieszkania socjalnego. Kobiety mogą jedynie zamieszkać w jednym z niedofinansowanych ośrodków wsparcia dla ofiar przemocy, ale to nie są miejsca, które mogą stać się domem.

Dlatego często dzielą ze sprawcą mieszkanie, więc jeśli sprawca nie chce się wyprowadzić, to w praktyce zakaz zbliżania się często nie działa. Co najwyżej ktoś wezwie policję, więc ofiara ma spokój przez 48 godzin, dopóki sprawca nie wróci jeszcze bardziej rozsierdzony.

I teraz, zamiast ponieść konsekwencje dotychczasowego łamania nakazu sądu, sprawca przemocy po prostu zostaje zwolniony z jego przestrzegania.

Reakcje osób doświadczających przemocy są bardzo różne. Zdarza się nawet, że przyjaźnią się ze sprawcami gwałtu czy molestowania. Nie można podawać w wątpliwość ich emocji, wystarczająco się już nacierpiały. Reakcji jest milion i każda z nich jest właściwa. Mogło być więc tak, że ta dziewczyna mu wybaczyła.

Ale mogło być tak, że ktoś z rodziny wywoływał na nią presję. Bardzo łatwo w takich sytuacjach naciskać i uprawiać gas-lightening, czyli podważać wiarę ofiary we własne wspomnienia czy uczucia. Gdyby w sprawę była zaangażowana była Fundacja Feminoteka, Fundacja Przeciwko Kulturze Gwałtu, czy inna organizacja zaangażowana w ochronę kobiet, byłabym spokojna, że to jest rzeczywiście decyzja tej dziewczyny. Sądom, prokuraturze i policji nie umiem w tym względzie ufać, zbyt wiele słyszałam historii o przemocy w systemie prawnym. Te instytucje nie mają wystarczających kompetencji w zakresie pomagania ofiarom.

Nawet więc jeśli do wybaczenia doszło, to niewłaściwa jest reakcja prezydenta, który skazanego człowieka klepie po ramieniu. To jest jasny komunikat do innych skrzywdzonych i bardzo zgrabnie się łączy ze sformułowaniem, że jest to "sprawa rodzinna".

Chcę tylko, żeby wszystkie ofiary przemocy wiedziały, gdzie zwrócić się po bezpłatną pomoc, zarówno prawną, jak i psychologiczną. Chcę, żeby wiedziały, że istnieje Niebieska Linia, Feminoteka, Fundacja Przeciw Kulturze Gwałtu.

To jest najważniejsza sprawa publiczna, w którą wszyscy powinniśmy być zaangażowani. Nie w ułaskawianie i wybaczanie sprawcom, a w ochronę ofiar. System prawny nie pomaga, a wsparcie psychologiczne NFZ często ograniczane jest do godzinnego wsparcia raz na dwa tygodnie, co nie jest żadnym rozwiązaniem.

Sk/mUTEK @ 10:54, 03.07.2020

IP: 185.69...66

Jak ktoś myśli, że Duda jest uzależniony od Kaczyńskiego.

Niech chwile pomyśli od kogo jest uzależniony Trzaskowski..

- OD SOROSA
- OD TAJEMNICZE GRUPY BILDELBERG / PODOBNO SATANIŚCI /
- OD MERKEL
- OD MACRONA
- OD TUSKA
- OD TVN
- OD GW I MICHNIKA
- OD ONETU I NIEMIECKIEJ PRASY
- OD WARSZAWSKIEJ MAFII REPRYWATYZACYJNEJ
- OD BUDKI
- OD GENDER
- OD LGBT+
- OD KASTY SĄDOWNICZEJ
- OD STARYCH KOMUCHÓW I UBEKÓW
- OD HOSEKSUALISTÓW LESBIJEK I PEDOFLI / galeria sztuki /
- ITD

TRZASKOWSKI TO CZŁOWIEK MARIOINETKA
/ to taki pajacyk na sznurkach /
A MA TYCH SZURKÓW TYLE, ŻE NIE SPOSÓB WYMIENIĆ


A DUDA NAWET JAK POSŁUCHA NIEKIEDY KACZYŃSKIEGO
W CELU BUDOWY POLSKIEJ GOSPODARKI.
TO CO W TYM ZŁEGO ?

TYLKO DUDA
GŁOSUJ NA DUDE.

-
laughing laughing laughing

do Sk/mUTEK @ @ 10:57, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Skończ te propagandę i wskaż choć jednego prezydenta w historii chrześcijańskiej Polski, który ułaskawił pedofila, gwałciciela nieletniego dziecka, własnej nieletniej córki?

Czy już wiadomo ilu jeszcze w przyszłości pedofilów, gwałcicieli dzieci znęcających się latami nad rodziną na wniosek ofiar prezydent planuje ułaskawić?

X @ 11:11, 03.07.2020

IP: 31.0...225

Szkoda że w Ostrołęce nie ma Marczaka ,on by to wszystko skomentowal ,aż żyły by wychodzily

tl @ 11:15, 03.07.2020

IP: 188.146...49

do tl, napisz wniosek o ukaranie ułaskawionego zakazem zbliżania się do własnej córki.

Przedstaw w nim swoje argumenty. Widzisz jakiś problem?

Twój ból jest lepszy niż mój @ 11:16, 03.07.2020

IP: 194.31...145

PiSowcy ustawiają swoje rodziny na najlepsze fuchy, nic z tego że te Misiewicze na niczym się nie znają. A co do Andrzeja to podpisuje wszystko co mu dają bez czytania i teraz pewnie dowiedział się, że stał się obrońcą pedofilii :( Andrzej nie może wygrać ile w następnej kadencji ułaskawi pedofilii ?

tl @ - obrońca gwałcicieli dzieci z PIS @ 11:23, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Jak podaje "Rzeczpospolita", Andrzej Duda siedmiokrotnie skorzystał w marcu z prawa łaski. Jedno z jego ułaskawień miało dotyczyć mężczyzny skazanego m.in. za zgwałcenie blisko z nim spokrewnionej dziewczynki poniżej 15. roku życia i wywołanie u niej obrażeń cielesnych.

Sprawca został skazany z tytułu Art. 197 § 3, czyli przestępstwa zgwałcenia. Nie wiem, jaka jest dla prezydenta definicja gwałtu, ale Kodeks Karny jasno to określił i na podstawie tego właśnie przepisu skazał pedofila, o którym mowa.

W kwietniu wywalczyłyśmy możliwość izolacji sprawcy od ofiary w trybie przyspieszonym – co nie było łatwe – a teraz okazuje się, że w marcu prezydent ułaskawił pedofila właśnie dlatego, że żyje w jednym mieszkaniu z ofiarą.

Niestety zakaz zbliżania się niemal zawsze jest potwornie skomplikowaną sprawą. Bo nie oznacza, że państwo zapewni ofierze mieszkaniowe wsparcie, np. w postaci mieszkania socjalnego. Kobiety mogą jedynie zamieszkać w jednym z niedofinansowanych ośrodków wsparcia dla ofiar przemocy, ale to nie są miejsca, które mogą stać się domem.

Dlatego często dzielą ze sprawcą mieszkanie, więc jeśli sprawca nie chce się wyprowadzić, to w praktyce zakaz zbliżania się często nie działa. Co najwyżej ktoś wezwie policję, więc ofiara ma spokój przez 48 godzin, dopóki sprawca nie wróci jeszcze bardziej rozsierdzony.

I teraz, zamiast ponieść konsekwencje dotychczasowego łamania nakazu sądu, sprawca przemocy po prostu zostaje zwolniony z jego przestrzegania.

Reakcje osób doświadczających przemocy są bardzo różne. Zdarza się nawet, że przyjaźnią się ze sprawcami gwałtu czy molestowania. Nie można podawać w wątpliwość ich emocji, wystarczająco się już nacierpiały. Reakcji jest milion i każda z nich jest właściwa. Mogło być więc tak, że ta dziewczyna mu wybaczyła.

Ale mogło być tak, że ktoś z rodziny wywoływał na nią presję. Bardzo łatwo w takich sytuacjach naciskać i uprawiać gas-lightening, czyli podważać wiarę ofiary we własne wspomnienia czy uczucia. Gdyby w sprawę była zaangażowana była Fundacja Feminoteka, Fundacja Przeciwko Kulturze Gwałtu, czy inna organizacja zaangażowana w ochronę kobiet, byłabym spokojna, że to jest rzeczywiście decyzja tej dziewczyny. Sądom, prokuraturze i policji nie umiem w tym względzie ufać, zbyt wiele słyszałam historii o przemocy w systemie prawnym. Te instytucje nie mają wystarczających kompetencji w zakresie pomagania ofiarom.

Nawet więc jeśli do wybaczenia doszło, to niewłaściwa jest reakcja prezydenta, który skazanego człowieka klepie po ramieniu. To jest jasny komunikat do innych skrzywdzonych i bardzo zgrabnie się łączy ze sformułowaniem, że jest to "sprawa rodzinna".

Chcę tylko, żeby wszystkie ofiary przemocy wiedziały, gdzie zwrócić się po bezpłatną pomoc, zarówno prawną, jak i psychologiczną. Chcę, żeby wiedziały, że istnieje Niebieska Linia, Feminoteka, Fundacja Przeciw Kulturze Gwałtu.

To jest najważniejsza sprawa publiczna, w którą wszyscy powinniśmy być zaangażowani. Nie w ułaskawianie i wybaczanie sprawcom, a w ochronę ofiar. System prawny nie pomaga, a wsparcie psychologiczne NFZ często ograniczane jest do godzinnego wsparcia raz na dwa tygodnie, co nie jest żadnym rozwiązaniem.

D @ 11:23, 03.07.2020

IP: 31.0...225

Drze morda że jest pro rodzinny !!!!! ,A ułaskawia Pedofilow

Jaja @ 11:25, 03.07.2020

IP: 83.19...69

Andżej zwany maliniakiem to cykor.

lou @ 11:27, 03.07.2020

IP: 176.109...57

Wiecie czemu ci wszyscy wiejscy prości pisowcy gardzą "elitami"? Cokolwiek to dla nich znaczy? Bo to są ludzie, którzy chcieliby, ale nie potrafią dosięgnąć do elit. Taki właśnie Kamiński i inni pieniacze to jest właśnie maksimum elit na jakie ich stać. Dlatego muszą się wyładowywać na ludziach zdolniejszych i ambitniejszych od siebie.

Wiecie jak to jest. To tak jak w szkole gdy są dzieci zdolne i tumany. Tumany zawsze wyszydzają tych lepszych i wtedy czują się dowartościowani.

Tak jest właśnie z PiSem w kraju

Tadeusz @ 11:37, 03.07.2020

IP: 5.184...37

co za mendy. kiedy sądy przestaną się patyczkować z takimi patałachami. zakaz prowadzenia złamał - do pierdla na 3 msc. do tego żonka won z zarządu za udostępnianie SŁUŻBOWEGO pojazdu pajacykowi mężusiowi. przecież to nie jej własność! i koszty z własnej kieszeni za rozbite auto! a ty szaraku zap... w robocie na takie tuczniki...

Gandalf @ 11:41, 03.07.2020

IP: 5.184...37

Nieuprawniona jazda autem należącym do firmy. To elektrownia powinna w drodze postępowania sądowego wyegzekwować należność za rozbity pojazd od sprawcy zdarzenia, oraz konsekwencje dyscyplinarne włącznie w wydaleniem z pracy pracownika, który udostępnił auto służbowe innej osobie (w dodatku osobie nieuprawnionej do prowadzenia pojazdów mechanicznych).

Tak powinno być!

qwe @ 11:47, 03.07.2020

IP: 217.97...9

Ciekawe czy chociaż tankował skodzianke za swoje, odpowiedzi się domyślam.

Sk/mUTEK @ 11:48, 03.07.2020

IP: 185.69...66

Jan Kowalski z Ostrołęki 10:42, 03.07.2020

* brać łapówki - pan koperta grodzka
Gdzie zarzuty prokuratorskie?

*** Tu nie chodzi o zarzuty tylko czy dana partia chroni łapów.karzy ? Bo są swoi. Tak jak robi to PO. Czy oczyszcza się i ze swoich szeregów wyrzuca takich ludzi. Tak jak to robi PIS.
Widzisz różnice ? Widoczna jest dla każdego po za tobą

* ustawiać przetargi - vice PO, obecnie senator ( ten od melioracji)
Sprawa w sądzie, a więc czekaj na wyrok.

*** Tak sprawa w sądzie. Ale człowieka oskarżonego o przekręty przy przetargach, PO wystawiło w wyborach na senatora.
Swoja droga co myślą, ludzie którzy głosują na polityków PO mimo, że to
- złodzi.eje. łapów,,,karze, itd..
Myślą, że komu dokuczają. ?
Sobie chcą dokuczyć ? Rodzinie czy sąsiadom ?
To dla mnie nie pojęta rzecz.

* kraść pod pozorem zwrotu, mieszkania tysiącami - ta z Warszawy - obecnie chroniona przez tego nowego kandydata na prezydenta
Gdzie zarzuty prokuratorskie?

*** Jest Komisja Weryfikacyjana. Ponad 40 000 ludzi wyrzuconych z mieszkań.
A pan Trzaskowski walczy z komisja w sądzie. Nie odpuszcza żadnej sprawy.
To dla mnie też fenomen.
Przecież każdy kto głosuje na PO i Trzaskowskiego tak naprawdę jest za taka reprywatyzacją w stylu reprywatyzacji w Warszawie. Oraz przykłada rękę do krzywdy tych niewinnych ludzi.
Kto tego nie rozumie ?
Nie wiem.

* prywatyzować, za darmo szpital, jest nagranie pani co za to wzięła walizkę kasy - posłanka z PO, rozpłakała się i sąd stwierdził, że jak płacze ktoś z PO to na pewno niewinny
Ten szpital był od dawna prywatny - służby nie mają prawa stosować prowokacji, jeśli nie zachodzi ku temu żadna przesłanka - tak zdobyte dowody są tzw. "owocem z zatrutego drzewa".

No oczywiście, że wszyscy wiedzieli walizke z pieniędzmi.
Sąd za czasów PO nie widział. Bo to była posłanaka PO.
A jak mówi Nauman ( SZEF PO ) CZŁONKA PO żaden sąd nie skarze.
(jest nagranie )
I ty nie widziałeś. walizki. Co ?
A kto daje walizke pieniędzy jak nie ma interesu ?

* promować fikcyjny bank, ( amber gold ) co okradł Polaków - rudy szpicel z niemiec
Nie Amber Gold był promowany, tylko linie lotnicze - gdzie są zarzuty prokuratorskie?

A gdzie prawie 900 000 000 PLN ?
Tuska by się trzeba było zapytać.
Ale do póki ludzię będą głosować na PO.
Nie odpowie.

* oszukać ZUS na zwolnienie chorobowe - żona obecnego prezesa PO
Napisała pismo wyjaśniające do ZUS i póki co, sprawa nie istnieje.

Ale kasę pani Budka wzięła. ? Temu nie zaprzeczyła.
Jak ktoś z PO kase bierze to jasne, że sprawy nie ma.

"Kłamałeś, kłamiesz i kłamać będziesz, bo niczego innego nie potrafisz, PiSowski pachołku."

Jak obrazić WYBORCE PO
- Proste.
- Wystarczy mówić prawdę.

Jak obrazić WYBORCE PIS
- Trzeba kłamać, posługiwać się fejkami, wyzywać, pluć i nienawi.dzieć zwykłych ludzi.

Dam przykłady takich stwierdzeń, które do czerwoności rozjuszają wyborców PO .

- PARA GE..Y. ów LUB PARA LE.SB ijek BIOLOGICZNIE / NIE MOŻE MIEĆ DZIECI.
- NIEMCY NA ŚCIAGALI SOBIE UCHODŹCÓW A TERAZ CHCĄ SIĘ NIMI PODZIELIĆ Z POLSKĄ A PO CHCE ICH TU NAM SPROWADZIĆ.
- PO WYSTWIA NA KANDYDATA NA SENTORA CZŁOWIEKA OSKARZONEGO O BRANIE PIENIĘDZY ZA USTAWIEANIE PRZETAGÓW
- PO WYSTAWIA NA CZECIEGO CZŁOWIEKA W PAŃSTWIE CZŁOWIEKA OSKARŻANEGO PRZEZ PACJENTÓW ZA BRANIE ŁAP.ÓWEK
- ITD..
- ITD..

*** ***
NIE GŁSUJ NA ZŁODZ.IEI I ŁAPÓW.KARZY
MOŻE MASZ MAŁO ALE I CIEBIE LUB TWOJA RODZINĘ MOGA OKRAŚĆ

** ***
IDŹ NA WYBORY
GŁOSUJ NA DUDE.
GŁSUJ NA GOSPODARKĘ I BĘDZIE DOBRZE.


tongue laughing tongue

do Sk/mUTEK @ @ 11:51, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Andrzej Duda ułaskawił pedofila. Sędzia mówi o błędzie

Bardzo dużo mówi się na temat ułaskawienia pedofila przez prezydenta Andrzeja Dudę. Opinię publiczną bulwersuje chociażby to, że w przeszłości władze RP nie podejmowały takich decyzji.

Pedofilów nie ułaskawiał m.in. Bronisław Komorowski, poprzednik Andrzeja Dudy. - Nie wchodziliśmy w takie rzeczy. Zostawialiśmy je bez rozpatrzenia. Prezydent uważał, że sprawy o przestępstwa seksualne nie powinny podlegać procedurze ułaskawienia

Żaden wcześniejszy prezydent nigdy nie ułaskawił pedofila.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:05, 03.07.2020

IP: 78.152...118

Cyt.:
"*** Tu nie chodzi o zarzuty tylko czy dana partia chroni łapów.karzy ?"

A, skąd wiesz, że on jest łapów/karzem?

Cyt.:
"Tak jak to robi PIS."

Nie rozśmieszaj mnie, naPiSz, co PiS zrobił w stosunku do łapów/karza Kaczyńskiego, który w dodatku składał fałszywe oświadczenia majątkowe i pomimo zarzutów, prokuratura najpierw przeciągała, niezgodnie z prawem, decyzję, a później jej odmówiła - jak można być tak załganym, jak Ty.

Druga sprawa, kwestia ministra Dworczyka i jego fałszywych oświadczeń majątkowych - na jakim Świecie Ty żyjesz, załgany do szpiku kości PiSowski pachołku, bo na pewno, nie na tym, na którym żyję ja.

Cyt.:
"*** Tak sprawa w sądzie. Ale człowieka oskarżonego o przekręty przy przetargach, PO wystawiło w wyborach na senatora."

Dopóki nie ma prawomocnego wyroku, człowiek jest niewinny, bo gdyby było inaczej, to o winie lub niewinności człowieka, decydowałaby prokuratura, a nie niezawisły sąd.

Cyt.:
"*** Jest Komisja Weryfikacyjana. Ponad 40 000 ludzi wyrzuconych z mieszkań. "

Bolszewicka komisja, powołana niezgodnie z konstytucją - ja pytam o zarzuty prokuratorskie - rozumiesz różnicę???

Dlaczego ta bolszewicka komisja, nie zajmowała się czasami prezydentury Lecha Kaczyńskiego, za czasów którego rozpoczął się ten proceder???

Cyt.:
"No oczywiście, że wszyscy wiedzieli walizke z pieniędzmi."

"Owocami z zatrutego drzewa", są dowody zebrane niezgodnie z obowiązującym prawem - rozumiesz, to, czy masz za daleko do łba???

Cyt.:
"Ale kasę pani Budka wzięła. ? Temu nie zaprzeczyła.
Jak ktoś z PO kase bierze to jasne, że sprawy nie ma."

Wzięła, bo była na świadczeniu chorobowym - każdemu ubezpieczonemu, który jest na takim świadczeniu, przysługuje zasiłek chorobowy, tej Pani również.

Ty, jak widać, prawo i sprawiedliwość, masz za nic, idocznie marzy Ci się powrót do PRL-u, bo państwo prawa, Cię uwiera.

do Sk/mUTEK @ @ 12:06, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Zaczem coś głupiego napiszesz zastanów się czy zwykły pracujący, płacący podatki uczciwy POLAK może jeździć bardzo drogim służbowym autem żony, która pracuje w elektrowni?

Jolanta @ 12:46, 03.07.2020

IP: 37.248...156

PiS może wszystko, jak w PRL partyjni dygnitarze. Takiej Polski chcemy?!

Janusz @ 12:51, 03.07.2020

IP: 178.213...11

Żyjemy w Państwie bezprawia... I takie są fakty, będzie 0 pociągnięcia do odpowiedzialności za czyny. Patologia Państwa Polskiego.

🤣🤣 @ 13:01, 03.07.2020

IP: 2a00:f41...bc03

On gdzieś się chwalił w komentarzach że właśnie rozbił żony skodę bo mu się należy 🤣🤣

Maruś @ 13:23, 03.07.2020

IP: 83.24...123

Karma wracała, wraca i wracać będzie. Ta pani od rozbitej szkody z jednej strony emanuje przywiazaniem do kościała , a z drugiej strony to kanalia bez serca i litości . Stań przed lustrem kobieto wiedząc że masz małe dzieci i odpowiedz sobie na pytanie czy warto dla kasy sprzedać wszystkie swoje ideały i unicestwiać osoby których wogóle sie nie zna. Ta pani to jest męska odmiana Judasza.

Ed @ 13:54, 03.07.2020

IP: 2a00:f41...bc03

Duda boi sie debaty jak ognia , posluchaicie tylko logicznie o czym on wykrzykuje. Wszystko w Dudowych krzykach opiera sie na 500+, 300+ ,13 emerytura I inne rozdawnictwa . Spytajcie sie go o inwestycje jakie zostaly zrealizowane przez ostatnie 5 lat to zapadnie glucha cisza . Kazdy zas czlowiek rozwiniety umyslowo w stopniu chocby podstawowym wie ze rozwoj kraju zawiera sie zawsze I wszedzie w INWESTYCJACH a nie w ROZDAWNICTWIE . Amen

Sk/mUTEK @ 13:55, 03.07.2020

IP: 2001:67c...2a2

Duda cykor, duda cykor, duda cykor....

Ed @ 13:55, 03.07.2020

IP: 2a00:f41...bc03

prezydencie duda. Mówi pan często, gęsto o mafii watowskiej. Rocznie jest to kradzież w fakturach 50 000 000 000 ( pięćdziesiąt miliardów ). Ilu ludzi z tego przestępstwa siedzi, ilu skonfiskowano całkowicie majątki również te przepisane na rodziny. Ilu polityków siedzi za jak pan mówi, że nas okradali i wzbogacili się na naszych kościach. Niech pan poda do publicznej wiadomości całkowite dane osobowe tych osób.Jeżeli pan tego nie zrobi w ciągu najbliższych dni przed wyborami uznam ,że to wszystko kłamstwo

obywatel @ 13:59, 03.07.2020

IP: 80.50...118

Przykre to jest ale taka jest prawda , to zła kobieta i każdy kto ma do czynienia z tą panią potwierdzi te słowa . KARMA WRACA

Jarek @ 13:59, 03.07.2020

IP: 194.31...145

PiS to partia dla ludzi bez ideałów i wartości. Ich prezydent ułaskawił pedofila ale dla nich ważniejsze jest 500+. Na zachodzie prezydent po tej pedofilskiej aferze podał by się do dymisji ale Dudzie brakuje na to honoru i moralności.

? @ 14:00, 03.07.2020

IP: 46.170...1

Gzie jest Duda ? Gzie Qbajtek ?
Kto zapłaci za szkody i używanie samochodu służbowego?
Gdzie jest prokurator ?

Jarek @ 14:02, 03.07.2020

IP: 194.31...145

W sumie normalny prezydent podał by się do dymisji po aferze maseczkowej, to wtedy Duda się chwalił że on załatwił te maseczki. Ale te ułaskawienie pedofila to prawdziwy koniec Dudy, i tak przejdzie do historii jak ułaskawiacz pedofila :(. To najgorszy prezydent i hańba dla Polski :(

Basia @ 14:15, 03.07.2020

IP: 78.152...4

Wielkie hallo, już dostali nowiutką czarną Skodę Octawię, a co nie stać elektrowni, a raczej nas podatników? laughing

www @ 14:16, 03.07.2020

IP: 83.24...123

Mężulek naszej bohaterki staje sie coraz bardziej sławny. Portale ogólnopolskie o nim piszą , w może za chwilę we Francji , Niemczech czy USA - o kurpiowskich wybrykach będzie głośno.

do jk @ 14:21, 03.07.2020

IP: 83.31...154

dalej ublizasz nam ludziom popierajacych PiS kiedy przestaniesz czekasz tylko na info -pisz o swoich i ile gaz kosztuje -pisz prawde

Sk/mUTEK @ 14:42, 03.07.2020

IP: 185.69...66

ten ktoś kto jeździła bez prawa jazdy
w ogóle mnie nie obchodzi.
zajmie się nim prokurator i sąd

mam tylko nadzieje że nie jak członkami PO
czy jak dziennikarzem GW tym co bez prawa jazdy po pijaku na przejściu dla pieszych kobiete przejechał a sąd go uniewminił

TYLKO DA MU WYROK SPRAWIEDLIWY I JAK NALEŻY.

Antek @ 14:43, 03.07.2020

IP: 5.173...57

PiS ma bogate tradycje w rozbijaniu państwowych samochodów, kto zliczy ile limuzyn już rozbili.

Sk/mUTEK @ 14:44, 03.07.2020

IP: 185.69...66

PO.Ko.walski...
możesz się PO.dpisywać jak chcesz..
Każdy i tak zna twoje kłamstwa.

Jak chcesz komuś wmówić, że PIS popiera pedofilie
.
To tylko w to uwierzą w to "wykształcone oby" popierające PO.
Znalazłeś artykuł ?
Czy jeszcze nie ?

Czyli PO.pierające i głosujące za małżeństwami homoseksualnymi i adopcje przez nie dzieci.


Dziś każdy jak chce może ocenić.
Dla mnie ważniejsze jest co, który kandydat robi

TRZASKOWSKI PODPISAŁ WARSZAWSKĄ KARTĘ LGBT+
- seksualizacje dzieci już w przedszkolu
- popiera adopcje dzieci przez małżeństwa homoseksualne
- popiera przyjmowanie uchodźców z Afryki
- niszczy polską gospodarkę ( przetarg na tramwaje, państwowa niemiecka firma wygrywa przetargi na przewóz MZK, wodociągi obsługuje francuski koncern itd..itd, aby nie polskie, aby nie polskie )

DUUDA
PODPISAŁ KARTĘ DLA RODZINY

CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LOSEM GWAŁCONYCH DZIECI Z NIEMIEC.
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LGBT+GENDER
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED KARTĄ WARSZAWSKĄ LGBT+ TRZASKOWSKIEGO
CHCE CHRONIĆ DZIECI PRZED LEWACTWEM PO
JEST ZA SILNĄ POLSKĄ GOSPODARKĄ

IDŹ NA WYBORY
GŁOSUJ ZA DUDĄ
GŁOSUJ ZA KARTĄ DLA RODZINY


tongue laughing tongue

Sk/mUTEK @ 15:02, 03.07.2020

IP: 185.69...66

Jan Kowalski z Ostrołęki , 03.07.2020
Cyt.:
"*** Tu nie chodzi o zarzuty tylko czy dana partia chroni łapów.karzy ?"
A, skąd wiesz, że on jest łapów/karzem?

A bo w PIS jak ktoś bierze koperty to po prostu ŁAP..ÓWKARZ się mówi.

A w PO to faktycznie nie wiem. jak się nazywa ludzi którzy od pacjentów wymuszają koperty ? Ale niekiedy się usłyszy.

BOHATER walczący z państwem PIS ?
PATRIOTA walczący z państwem PIS ?
CZECI CZŁOWIEK W POLSCE walczący z Sejmem PIS ?
WÓDZ nasz prowadzący do walki z przeciwnikami KOPERT ?
PREZES wszystkich ?
GENIALNY biznesmen ?


Pan Kowalski podpowie może jak to jeszcze w PO nazywa się koperciarzy ?
Jak to jest w PO. ?


*NIE DAJ SIE ZWARIOWAC
TYLKO DUDA

Igor @ 15:22, 03.07.2020

IP: 5.173...174

Kiedy PiS je bie kurpie,a oni i tak głosują za :)

Ewa @ 16:25, 03.07.2020

IP: 95.160...206

W serwisie sejmowym pojawiło się oświadczenie majątkowe Jarosława Kaczyńskiego za rok 2019. Wiadomo, ile zarabia prezes Prawa i Sprawiedliwości .
oświadczenia majątkowego prezesa największego ugrupowania w Sejmie wynika, że
- w 2019 roku zarobił 94,2 tysiąca złotych z tytułu uposażenia poselskiego.
- W ramach diety poselskiej otrzymał natomiast ponad 30 tysięcy złotych
- . Otrzymał też emeryturę w wysokości ponad 82,8 tysiąca złotych.

W sumie w ubiegłym roku polityk zarobił ponad 200 tysięcy złotych.

Prezes PiS posiada oszczędności w wysokości około 104 tysięcy złotych. W porównaniu z poprzednim oświadczeniem majątkowym z grudnia 2019 roku jego oszczędności wzrosły o ponad 21 tysięcy złotych.

Dom
Prezes PiS posiada dom (współwłasność - 1/3 domu) o powierzchni około 150 metrów kwadratowych i o wartości 1,5 miliona złotych. W oświadczeniu polityk nie zadeklarował posiadania innych nieruchomości.

Jarosław Kaczyński nie posiada także udziałów w żadnych spółkach i nie prowadzi swojego biznesu.

Nie jest też właścicielem samochodu ani żadnych innych ruchomości, których wartość przekracza 10 tysięcy złotych.

Kredyt w SKOK
W swoim oświadczeniu majątkowym prezes PiS napisał również o posiadanym kredycie w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej imienia Stefczyka. Do spłaty zostało mu jeszcze 107 tysięcy złotych.

Kaczyński w oświadczeniu tłumaczy, że powodem zaciągnięcia kredytu była "opieka nad chorą mamą".

ZOBACZ OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE JAROSŁAWA KACZYŃSKIE

Ewa @ 16:35, 03.07.2020

IP: 95.160...206

CZy wiecie , pamiętacie , że Pan Kaczyński od 1989 roku jest Posłem .
CZy wiecie , pamiętacie , że Pan Kaczyński jest ochraniany non stopo za nasze pieniądze , za ochroniarzy prezesa PiS partia płaci 5 tysięcy złotych dziennie -

Ewa @ 16:37, 03.07.2020

IP: 95.160...206

CZy wiecie , pamiętacie , że Pan Kaczyński od 1989 roku jest Posłem .
CZy wiecie , pamiętacie , że Pan Kaczyński jest ochraniany non stopo za nasze pieniądze , za ochroniarzy prezesa PiS partia płaci 5 tysięcy złotych dziennie .


I Każdy niech głosuje jak chce :

Stop gwałtom dzieci w Polsce @ 19:48, 03.07.2020

IP: 83.6...110

Czy ułaskawiając pedofila prezydent DUDA dba o polskie rodziny, walczy z pedofilia, dewiacją, gwałtami dzieci, molestowaniem, przemocą i znęcaniem się nad rodziną w Polsce?

Toro USA @ 22:28, 03.07.2020

IP: 78.40...239

Do rydaktorów
Też nie popieram PiSu wręcz się nim brzydzę ale wasza stronniczość jest wręcz śmieszna zresztą wpisujecie się idealnie w nowe media tj. z obiektywnym dziennikarstwem niemacie nic wspólnego.

Pani @ 22:54, 03.07.2020

IP: 94.254...151

Się już nie macie czego uczelni. Naprawdę stronniczy portal,
Wejście się w końcu za pożarna robotę.

J @ 01:38, 04.07.2020

IP: 178.235...95

Kuta.. . Mo usuwają komentarze które im wadzą

Marek @ 08:32, 06.07.2020

IP: 81.219...67

Pisia władza pełną gębą. Pycha nie znająca umiaru! Typowe bmw z zarządu przekazuje służbową limuzynę typkowi bez uprawnień. Kiedy wreszcie ten Naród się ogarnie i takie miernoty odsunie od władzy. Inaczej niedługo nie będzie co tu zbierać!

Marek @ 08:53, 06.07.2020

IP: 81.219...67

#cykor ułaskawił pedofila gwałcącego swoją córkę, a pitoli, że broni wartości rodzinnych. Co za zakłamany osobnik! angry
Tylko #wyPAD2020!

Krzysztof @ 23:09, 06.07.2020

IP: 2a02:8388...8764

Komuniści się tak nie rozbijali, Partia trzymała swoich w ryzach i starała się, by ludzi w oczy nie kłuli.