wtorek, 23 kwietnia 2024 r., imieniny Jerzego, Wojciecha, Adalberta

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Praca w ratuszu miejskim. Poszukiwani m.in. specjalista ds. energetyki, archiwista, strażnik czy inspektor ds. miejskiej zieleni

Prezydent miasta Łukasz Kulik ogłosił kilka nowych naborów na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Ostrołęce. Samorząd potrzebuje m.in. głównego specjalisty ds. energetyki miejskiej, podinspektora do spraw audytu, archiwisty, inspektora ds. utrzymania zieleni miejskiej czy strażnika miejskiego.

W ogłoszeniach podano jakie są wymagania wobec kandydatów na poszczególne stanowiska, a także oczekiwane wykształcenie oraz staż pracy, umiejętności czy cechy osobowe. Wskazano także zakres obowiązków oraz wykaz dokumentów do złożenia aplikacji. Termin składania ofert upływa 12 października br.

Reklama

Osoby zainteresowane zatrudnieniem proszone są o składanie kompletu wymaganych dokumentów do 12 października 2020 r. do godz. 12.00 w Punkcie

Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się przy pl. gen. Józefa Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).

Szczegóły poszczególnych ofert dostępne są na stronie Urzędu Miasta w Ostrołęce:

Inspektor ds. poboru, ewidencji, ulg w spłacie należności z innych tytułów oraz kontroli podatków i opłat

Stanowisko strażnicze w Straży Miejskiej Ostrołęki

Podinspektor ds. realizacji inwestycji drogowych

Inspektor ds. utrzymania porządku i zieleni miejskiej

Stanowisko ds. archiwum zakładowego (archiwista)

Główny specjalista ds. energetyki miejskiej

Podinspektor ds. audytu w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu

Wyświetleń: 1598 komentarze: -
09:17, 02.10.2020r. Drukuj