Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce przypomina, że nadal obowiązuje stan epidemii i bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest przy zachowaniu wymaganych rygorów sanitarnych, co może się wiązać z wydłużonymi kolejkami. Urzędnicy zachęcają też do korzystania z usług elektronicznych.
- Zachęcamy do sprawdzonych już sposobów załatwiania spraw w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych: tj. Profilu zaufanego, platformy Emp@tia lub elektronicznej bankowości, czy też możliwości złożenia dokumentów poprzez wysłanie pocztą lub wrzucenia dokumentów do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku przy ul. Hallera 12 (od strony parkingu) - apelują pracownicy MOPR.
Reklama
Natomiast bezpośrednia obsługa możliwa będzie w godzinach przyjmowania interesantów przy zachowaniu bezpiecznej, wymaganej 1,5 m odległości między osobami.
- Klient po wejściu do budynku zobowiązany jest zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos. Z uwagi na ograniczenia lokalowe budynku przy ul. Hallera 12 i wymogi sanitarne w tym samym czasie, możemy obsłużyć jednocześnie 15 osób. Pozostałe osoby będą zmuszone poczekać na swoją kolej. Jednocześnie przypominamy o możliwości kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu (29) 764-41-30 - informują pracownicy.
Wyświetleń: 1132 | komentarze: - | 09:14, 08.10.2020r. |