Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji informuje, że od dnia 12.10.2020 r. siedziba spółki przy ul. Kurpiowskiej 21 nie będzie dostępna dla interesantów do odwołania. Spółka przypomina o możliwości załatwienia spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Od poniedziałku 12 października bezpośrednie załatwienie sprawy w OPWiK nie będzie możliwe. Spółka zachęca do kontaktu mailowego i telefonicznego.
Reklama
- W trosce o zdrowie naszych odbiorców oraz pracowników Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. uprzejmie informujemy, iż od dnia 12.10.2020 r. siedziba spółki przy ul. Kurpiowskiej 21 nie będzie dostępna dla interesantów do odwołania. W trosce o Państwa potrzeby proponujemy skorzystanie z możliwości załatwienia spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pl lub telefonicznie - czytamy w komunikacie OPWiK.
- wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7.00-15.00): tel. (29) 769-47-57,
- rozliczenia odbiorców, faktury - (29) 769-47-55,
- wnioski, stan wodomierza, zgłaszanie awarii (7.00-15.00) - (29) 769-47-57,
- warunki techniczne - (29) 769-47-56.
Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto: Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632
Wyświetleń: 1083 | komentarze: - | 11:42, 09.10.2020r. |