piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Naklejki - w jakim charakterze można je wykorzystać?

Z różnej maści naklejkami spotykamy się w wielu okolicznościach. Czasami są to dziecięce książeczki, ale częściej znajdziemy je przy oznaczeniach sprzętów czy kampaniach marketingowych.

Zastosowań naklejek jest wiele. Wykorzystuje się je powszechnie w wielu branżach. W motoryzacji przy zakupie uniwersalnych kołpaków dostajemy naklejki z logiem marki auta, którym jeździmy. Umieszczane na sprzętach RTV i AGD zawierają dużo przydatnych informacji. Wykorzystuje się je także do utrwalania wizerunku marki. Często na samochodach lub laptopach dostrzec można naklejkę z nadgryzionym jabłkiem. Podkreśla to fakt, że użytkownik identyfikuje się z producentem, posiada jego sprzęt i z pewnością go poleci. Warto tę wiedzę wykorzystać.

Jaki rodzaj naklejek wybrać?

Producent naklejek jest dobrą osobą, z którą można skonsultować kwestie techniczne. W końcu, gdy chcemy oznaczyć naszym logo sprzęty instalowane na zewnątrz np. klimatyzatory, to papierowe wersje mogą szybko wyblaknąć lub zostać zniszczone przez warunki atmosferyczne. Zdecydowanie lepiej sprawdzą się wersje 3D, które zabezpieczone wysokiej klasy żywicą chronią przed niesprzyjającymi warunkami. Podobnie, gdy chcemy się wyróżnić lub uwypuklić jakość naszego sprzętu. Zwykła papierowa naklejka nie podkreśli tych walorów, ale metalowa z grawerem już tak. Ponadto istnieje wiele kampanii marketingowych opartych na naklejkach lub takich, gdzie są one ważnym elementem. W końcu to, co na pierwszy rzut oka wydaje się czymś zwykłym, nie musi takie być. Do takich zaskakujących akcji można wykorzystać naklejki fluorescencyjne, które po zgaszeniu światła zaprezentują nam nieco inne logo lub treść na naklejce. Efekt "wow" murowany.

Znajdź swój pomysł

Nawet, gdy sprzedajemy produkty powszechnego użytku lub świadczymy powtarzalne usługi, możemy zaskoczyć swoich klientów i pozyskać nowych. Naklejki można wręczać przy okazji zakupów lub zachęcić do zbierania ich określonej liczby. Mając taki komplet, zobowiązujemy się do udzielenia rabatu lub małego dodatku do codziennych zakupów. Taką drogę wybrała jedna z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce. Za wydane na zakupy pieniądze, gromadzimy naklejki, które możemy wymienić na pluszaki. Dzieci, a nawet niektórzy dorośli szaleją na tym punkcie. Jest to w skali firmy niewielki zabieg mający realne przełożenie na sprzedaż, ale przede wszystkim na wizerunek firmy. 

Drukarnia naklejek może stać się naszym ważnym partnerem biznesowym. Współpraca i doradztwo przyniesie wymierne korzyści naszej firmie, a wszystko to przez dobrze przemyślaną kampanię. Dlatego warto poświęcić nieco czasu na stworzenie dobrego planu. Z kolei druk naklejek najlepiej wykonać u profesjonalistów. Tych znaleźć można np. na https://polinal.pl/produkty/drukarnia-naklejek/.

Naklejki występują w różnych rozmiarach i kształtach. Można na nich umieścić treści informacyjne, grafiki, a także pomysły lub idee. Odpowiednio zaplanowana i przygotowana kampania z wykorzystaniem naklejek wpłynie na zainteresowanie naszą marką lub produktem. Warto być gotowym na niespodziewane, gdyż czasami efekty potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć. 

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 745 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 14:02, 26.10.2020r. Drukuj


Powrót