piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Reklama   |   Kontakt

Kandydaci do samorządu

Aktualności

Praca w ratuszu dla inspektora ds. ewidencji dróg i mostów

Urząd miasta ogłosił otwarty konkurs na stanowisko urzędnicze. Wolna posada dotyczy inspektora do spraw ewidencji dróg i mostów w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Kandydaci zainteresowani pracą w miejskim ratuszu mogą składać dokumenty do 17 listopada br.

Wśród wymagań niezbędnych od kandydata oczekuje się m.in. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenia wyższego na kierunkach: budownictwo, drogownictwo oraz minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego.

Reklama

Wymagania dodatkowe to m.in. znajomość regulacji prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do ustaw jak również przepisów prawa miejscowego. Cechy osobowe mile widziane to sumienność, kreatywność, rzetelność, i lojalność. 

Osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą składać komplet wymaganych dokumentów do 17 listopada do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy pl. gen. Bema 1 lub przesłać ich adres urzędu drogą pocztową.

Reklama

Więcej informacji na temat oferty pracy znajduje się na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki.

Wyświetleń: 1004 komentarze: -
00:03, 15.11.2020r. Drukuj