sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Kilkadziesiąt tysięcy złotych za pochlebne artykuły w branżowej prasie. Tak zarząd MZK promował swój wizerunek w latach 2015-2018

Zarząd Miejskiego Zakładu Komunikacji w Ostrołęce w latach 2015-2018 korzystał z płatnej formy promocji swoich działań. W ciągu tych lat miejska spółka za pochlebne artykuły w branżowej prasie oraz promocję wizerunku zapłaciła co najmniej 45 tys. złotych brutto. To jednak nie wszystko.

Sytuacje miały miejsce w czasie, kiedy prezesem Miejskiego Zakładu Komunikacji w Ostrołęce był Ryszard Chrostowski, a prezydentem Ostrołęki Janusz Kotowski, obecnie dyrektor Muzeum Żołnierzy Wyklętych w naszym mieście.

Kwota, jaką zarząd MZK przeznaczał za pochlebne artykuły w branżowej prasie oraz za promocję wizerunku w latach 2015-2018 robi wrażenie. To 45 tysięcy złotych brutto! To jednak nie wszystko. Wydatki związane m.in. z udziałem w konferencjach oraz opłaty za noclegi pochłonęły ok. 85 tysięcy złotych!

- W MZK w latach 2015-2018 zarząd korzystał z płatnej formy promocji swoich działań. W ciągu tych czterech lat MZK za pochlebne artykuły w branżowej prasie oraz promocję wizerunku zapłaciło co najmniej 45 tysięcy zł brutto. Do tego doszły jeszcze wydatki związane z udziałem w spotkaniach, konferencjach, komisjach branżowych oraz opłaty za noclegi związane z wyjazdami, które pochłonęły ok. 85 tys. zł - poinformowała nas Malwina Łuba z Biura Prasowego Urzędu Miasta Ostrołęki.

Reklama

Okazało się, że Miejski Zakład Komunikacji w Ostrołęce w 2015 roku wydał 11 tys. złotych na promocję wizerunkową firmy kupując "Pakiet promocyjny projektu Liderzy Polskiej Gospodarki 2015". Spółka otrzymała podczas gali nagrodę specjalną - statuetkę Lidera Polskiego Transportu Publicznego 2015. Gala odbyła się w Hotelu Gromada w Warszawie.

W 2018 roku ponad 13 tys. złotych wydano na szkolenie z ochrony danych osobowych. Zamiast w Ostrołęce, szkolenie odbyło się na Mazurach w znanym hotelu.

Ponad 27 tys. złotych w latach 2015-2018 zapłacono firmie PubliCity Prasowa Promocja Biznesu za publikacje artykułów promocyjnych. Nie udało nam się jednak ustalić, w jaki sposób firma z Katowic promowała Miejski Zakład Komunikacji w Ostrołęce.

Reklama

Ostrołęka nominowana do nagrody Plebiscytu "Orzeł Polskiego Samorządu 2020"

Mamy też dobre wiadomości. Dowiedzieliśmy się, że nasze miasto otrzymało nominację do głównej nagrody Plebiscytu "Orzeł Polskiego Samorządu 2020" i nie zapłaciło za nią ani złotówki.

- Sama nominacja jest nie tylko bezpłatną formą zaproszenia do udziału w plebiscycie, ale również wyróżnieniem za dotychczasowe działania na polu samorządowym. Nie ponosiliśmy w przeszłości kosztów związanych z udziałem w jakimkolwiek plebiscycie, i nie mamy zamiaru tego robić w przyszłości - podkreśliła Malwina Łuba. - Spółki miejskie w czasie obecnej kadencji prezydenta Łukasza Kulika nie ponosiły kosztów udziału w plebiscytach - dodała.

Wyświetleń: 7234 komentarze: -
12:12, 11.01.2021r. Drukuj