sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Praca w ratuszu. Poszukiwany podinspektor ds. kancelaryjnych

Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych w Wydziale Obsługi Urzędu i Mieszkańców w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Zainteresowane osoby oferty mogą składać do piątku 29 stycznia do godz. 12.00.

Wymagania niezbędne:

1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

3. Wykształcenie średnie.

4. Doświadczenie zawodowe - staż pracy 3 lata, w tym 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Reklama

Wymagania dodatkowe:

Znajomość przepisów z zakresu:

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) ustawy o pracownikach samorządowych,

c) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

d) Statutu Miasta Ostrołęki,

e) ustawy o ochronie danych osobowych,

f) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

g) ustawy Prawo pocztowe (regulamin świadczenia usług pocztowych),

h) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem e-administracji i zastosowań ePUAP - elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Reklama

Oferty można składać do 29 stycznia do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ostrołęki, plac gen. Bema 1.

Wyświetleń: 1458 komentarze: -
10:24, 23.01.2021r. Drukuj