Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych w Wydziale Obsługi Urzędu i Mieszkańców w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Zainteresowane osoby oferty mogą składać do piątku 29 stycznia do godz. 12.00.
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie średnie.
4. Doświadczenie zawodowe - staż pracy 3 lata, w tym 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Reklama
Znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
d) Statutu Miasta Ostrołęki,
e) ustawy o ochronie danych osobowych,
f) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
g) ustawy Prawo pocztowe (regulamin świadczenia usług pocztowych),
h) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem e-administracji i zastosowań ePUAP - elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Reklama
Oferty można składać do 29 stycznia do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ostrołęki, plac gen. Bema 1.
Wyświetleń: 1458 | komentarze: - | 10:24, 23.01.2021r. |