piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Reklama   |   Kontakt

Kandydaci do samorządu

Aktualności

W OTBS powstał Dział Obsługi Klienta. Pracę rozpocznie 1 lutego

Od 1 lutego tego roku w Ostrołęckim Towarzystwie Budownictwa Społecznego będzie funkcjonowała nowo powołana komórka - to Dział Obsługi Klienta. Dział będzie się zajmował obsługą techniczną dla wielu wspólnot na terenie miasta. To tam mieszkańcy będą mogli dzwonić w sytuacjach problemowych.

Dotychczas działu obsługującego kontakty z mieszkańcami czy wspólnotami mieszkaniowymi w miejskiej spółce nie było. Mieszkańcy, których bloki obsługiwał OTBS, dzwonili do pracownika, który zajmował się na przykład drobnymi naprawami, wymianą żarówek, naprawą domofonu czy usuwaniem innych awarii w budynkach. 

Reklama

Od 1 lutego będzie uruchomiony Dział Obsługi Klienta OTBS

Postanowiono, że czas najwyższy, aby usprawnić kontakty z mieszkańcami. Miasto zdecydowało o powołaniu w OTBS Działu Obsługi Klienta. 

- Mając na uwadze podniesienie jakości świadczonych usług oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców zdecydowałem, iż od 1 lutego powstanie w OTBS nowy Dział Obsługi Klienta. Dział ten będzie zajmował się obsługą techniczną wielu wspólnot na terenie Ostrołęki, jak również wszelkiego rodzaju reklamacji i sytuacjami problemowymi - poinformował nas prezydent Łukasz Kulik.

Reklama

Sprawy i problemy mieszkańców mają być teraz załatwiane sprawniej

Dotychczas brakowało punktu, do którego mogłyby spływać wszystkie skargi, zażalenia czy prośby mieszkańców odnośnie usterek i problemów technicznych w blokach. Od lutego ta sytuacja się zmieni.

- Na chwilę obecną brakuje odpowiedniego działu, z którym mogliby kontaktować się ostrołęczanie i do którego te wszystkie sprawy mogłyby spływać. Utworzenie Dział Obsługi Klienta ma przyspieszyć i usprawnić kontakt oraz finalne załatwienie sprawy. Jednocześnie z początkiem lutego rozpoczynamy proces weryfikacji jakości świadczonych usług i w tym celu możecie Państwo spodziewać się ankiet, dzięki którym lepiej poznamy państwa oczekiwania i problemy - mówił włodarz miasta.

Koordynowaniem pracy Działu Obsługi Klienta OTBS ma się zająć Maciej Kleczkowski, były wiceprezydent miasta. Szerzej o tym można przeczytać w naszym artykule: Maciej Kleczkowski pokieruje Działem Obsługi Klienta w OTBS.

Wyświetleń: 5642 komentarze: -
14:20, 29.01.2021r. Drukuj