Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną w Polsce, mając na uwadze dobro beneficjentów i pracowników, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego od 22 marca do 9 kwietnia 2021 r. wprowadziła nowe dyspozycje w sprawie obsługi interesantów i funkcjonowania placówki.
Na najbliższe tygodnie wprowadzono następujące rozwiązania:
Reklama
1. Ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów (placówka pozostaje otwarta)
- Do dyspozycji pozostają włożone druki i formularze, które po wypełnieniu należy pozostawić w wyznaczonym miejscu - wrzutnia na dokumenty. W przypadku pytań - kontakt z KRUS - telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej).
2. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem
Poniżej kontakt telefoniczny do pracowników:
- sprawy ubezpieczenia społecznego: numer tel. (29) 760-74-35,
- sprawy świadczeniowe: numer tel. (29)760-74-34,
- wypadki: numer tel. (29) 760-74-20,
- kierownik PT: numer tel. (29) 760-74-10,
- adres e-mail: ostroleka@krus.gov.p.
Reklama
- Prosimy o korzystanie z systemu informatycznego e-KRUS oraz o kontakt z jednostkami organizacyjnymi Kasy poprzez profil zaufany e-PUAP, za pomocą telefonu, poczty elektronicznej lub innego dostępnego kanału komunikacji na odległość. Jeżeli zaistnieje, zdaniem Państwa, potrzeba bezpośredniego kontaktu z pracownikami jednostek terenowych KRUS, bardzo prosimy o wcześniejsze skonsultowanie wizyty telefonicznie - informuje dyrektor Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
Źródło: KRUS
Wyświetleń: 1040 | komentarze: - | 07:59, 27.03.2021r. |