sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Kontakt pracowników Urzędu Gminy w Goworowie z petentami ograniczony do minimum. Powodem COVID-19

Władze gminy Goworowo, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także pracowników urzędu w związku z narastającą liczbą chorych na COVID-19, podjęły decyzję o ograniczeniu do niezbędnego minimum kontaktu urzędników z petentami. Szczegółowe informacje poniżej.

Załatwiane będą tylko sprawy z zakresu:

  • USC - akty zgonu, urodzenia, dowody osobiste,
  • sprawy z zakresu ewidencji ludności,
  • decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
  • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.

Reklama

Sprawy wymagające bezpośredniego kontaktu można załatwić poprzez umówienie się drogą telefoniczną pod nr telefonów: (29) 761-40-66, (29) 761-40-43 lub za pośrednictwem e-maila: ug@goworowo.pl, a także wysyłając korespondencję za pomocą ePUAP.

Informacji o stanie spraw czy możliwości odbioru dokumentów należy zasięgać poprzez kontakt telefoniczny do USC pod numerem (29) 769-37-32 lub bezpośrednio do pracowników zgodnie z wykazem nr telefonów wewnętrznych.

Wszyscy interesanci zobowiązani są do pozostawienia dokumentów w wejściu do budynku w punkcie przyjęcia korespondencji "wrzutnia". Dostarczone dokumenty podlegają 24-godzinnej kwarantannie.

Reklama

Wykaz numerów telefonów do pracowników znajduje się na stronie internetowej urzędu.

Wyświetleń: 980 komentarze: -
10:14, 30.03.2021r. Drukuj