wtorek, 23 kwietnia 2024 r., imieniny Jerzego, Wojciecha, Adalberta

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Breloki reklamowe: dlaczego warto w nie zainwestować?

Zastanawiasz się, czy nadal warto inwestować w breloki reklamowe? Bez wątpienia jest to jeden z tych materiałów reklamowych, które można uznać za klasyczne i cieszące się największą popularnością. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. To gadżet, który jest przydatny i dobrze się nam kojarzy.

Jeżeli brelok może być czymś więcej, niż zwykłym brelokiem, warto to wykorzystać, by przyciągnąć klienta lub przypomnieć mu o sobie.

Badania jasno wskazują, że niemal 70 proc. firm korzysta z gadżetów reklamowych, by przekonać do siebie klientów. Czasami gadżety reklamowe, w tym breloki reklamowe, trafiają również do pracowników firmy. Czy to nadal ma sens? A jeśli tak, to dlaczego?

1. Breloki reklamowe: czy to nadal działa?

Breloki reklamowe od wielu lat są jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Ich produkcją zajmują się firmy, które znają moc gadżetów reklamowych. Jedną z nich można znaleźć np. tutaj: https://promoteca.pl/pl/c/Breloki-reklamowe/329.

Nowoczesne breloki reklamowe przyciągają klientów i mogą przyczynić się do tego, by nawiązać z nimi stałą relację. Mogą, ale nie muszą, ponieważ nie wystarczy sam gadżet - liczy się każdy szczegół. To, jak będzie wyglądał, w jaki sposób będzie świadczył o naszej firmie.

Jeśli coś otrzymujemy, to chcemy się odwdzięczyć. Tak działa nasz mózg. Dlatego brelok firmowy, choć to jedynie drobiazg, może mieć naprawdę wielką moc. Wykorzystajmy więc jego potencjał. Breloki są uniwersalnym i praktycznym gadżetem. Nasz klient, jeśli umocuje brelok np. przy kluczach lub portfelu, będzie na niego zerkał przynajmniej kilka razy dziennie. On i wszyscy ci, przy których wyjmuje dany przedmiot. Klient – nosząc daną rzecz – staje się naszą reklamą. Dlatego tak ważne jest, by wykonanie breloczka było na jak najwyższym poziomie.

2. Producent breloków reklamowych też ma znaczenie

Tu dochodzimy do miejsca, w którym warto wyjaśnić, dlaczego tak dużo zależy od tego, jakiego producenta wybierzemy, chcąc stworzyć gadżety reklamowe. Producent breloków reklamowych dla naszej firmy powinien stworzyć gadżet tak, by przy okazji wystawić i swojej firmie jak najlepszą wizytówkę.

Dziś najpopularniejsze są breloki firmowe poddawane obróbce metodą sublimacji. W dużym uproszczeniu chodzi po prostu o to, by napis się nie ścierał wraz z upływem czasu. W końcu nie po to inwestujemy w breloki reklamowe, by wkrótce napis na nich stał się nieczytelny.

Warto jednak wspomnieć, że wybór breloków jest zresztą w tym momencie naprawdę bardzo szeroki. Breloki promocyjne mogą być wykonane z różnego rodzaju materiałów, posiadać różne kształty i kolory.  Wiele firm stawia na klasyczne, eleganckie rozwiązania, a na brelokach umieszcza nazwę i dane kontaktowe firmy, a nawet hasło reklamowe. Ale są także firmy, których profil pozwala na bardziej oryginalne rozwiązania.

3. Breloki z logo na każdą potrzebę

Ciekawą opcją jest stworzenie breloka z logo firmy. Jeśli umieścimy go w widocznym miejscu, dzięki niemu wywołamy pozytywne skojarzenia z naszą marką. Warto przy tym zadbać o to, by breloki z logo były wykonane w sposób interesujący. Taki, który zaintryguje klienta i zapadnie mu w pamięć. Pamiętajmy, że nie tylko nasz firma walczy o uwagę klienta sprawdzonymi metodami.

Podsumowując, breloki promocyjne to świetny sposób na to, by trafić do klienta i zostać z nim na dłużej. Dobrze wykonany brelok firmowy może przetrwać długie lata.

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 695 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 09:15, 05.05.2021r. Drukuj


Powrót