Prezydent Ostrołęki ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektora do spraw prowadzenia ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Kartografii w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Nabór kandydatów będzie prowadzony do 25 maja br.
Od kandydatów oczekuje się wykształcenia wyższego na kierunku geodezja oraz doświadczenie zawodowe: staż pracy 3 lata, w tym jeden rok w geodezji lub kierunkach pokrewnych.
Reklama
Do zadań wykonywanych na stanowisku będą należały m.in. wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów, budynków i lokali z urzędu i na wniosek stron, wykonywanie wypisów i wyrysów, przyjmowanie klientów i załatwianie spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, obsługa geodetów uprawnionych oraz pracowników komórek organizacyjnych Urzędu Miasta, przygotowanie dokumentacji czy sporządzanie rocznych wykazów gruntów ds. statystycznych miasta.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem, proszone są o składanie kompletu wymaganych dokumentów do 25 maja 2021 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce przy placu gen. J. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).
Więcej informacji na stornie BIP Urzędu Miasta w Ostrołęce.
Wyświetleń: 770 | komentarze: - | 08:06, 17.05.2021r. |