Urząd Miasta Ostrołęki ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Tym razem poszukiwany jest inspektor do spraw inwestycji wspólnych w Wydziale Inwestycji Miejskich. Kandydaci chętni do pracy w miejskim ratuszu, wymagane dokumenty powinni złożyć do 7 czerwca br.
Wśród wymagań niezbędnych od kandydatów oczekuje się wykształcenia wyższego, na kierunkach: budownictwo, ekonomia, zarządzanie lub administracja oraz doświadczenia zawodowego: staż pracy - 3 lata, w tym co najmniej jeden rok w branży budowlanej.
Reklama
Do zadań pracownika będzie należało m.in. przygotowywanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy dokumentacji projektowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, nadzór inwestorski nad przygotowaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie inwestycji wspólnych, sporządzanie wniosków o wydanie wymaganych prawem budowlanym decyzji administracyjnych i inne.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą składać komplet wymaganych dokumentów do 7 czerwca 2021 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się przy placu gen. Józefa Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).
Szczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Ostrołęce.
Wyświetleń: 663 | komentarze: - | 10:13, 29.05.2021r. |