niedziela, 1 sierpnia 2021 r., imieniny Justyna, Nadii, Piotra

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Dwóch nastolatków walczy o życie po ciężkim wypadku na motocyklu. 17-latek ma już sądowy zakaz prowadzenia pojazdów!

Dwóch nastolatków walczy o życie po zderzeniu motocykla z samochodem osobowym. 17-latek i o dwa lata młodszy chłopiec podróżowali jednośladem i nie wyhamowali przed skręcającym w prawo samochodem osobowym. Obaj zostali zabrani przez Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Na miejsce wezwano dwa helikoptery!

Reklama

Do zdarzenia doszło w niedzielę po godz. 17.00 w Kuninie. O szczegóły zapytaliśmy podkom. Tomasza Żerańskiego, oficera prasowego ostrołęckiej policji.

- Według wstępnych ustaleń policjantów, osobowym volkswagenem w kierunku Wólki Kunińskiej podróżowało pięć osób, w tym dziecko. Za samochodem poruszał się motocykl, którym podróżowało dwóch nastolatków w wieku 17 i 15 lat.  Gdy 39-letni kierowca volkswagena wykonywał manewr skrętu w prawo, w bok samochodu uderzył motocykl - mówi podkom. Tomasz Żerański, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Doszło do zderzenia obu pojazdów. Stan zdrowia nastolatków był na tyle poważny, że na miejsce wezwano dwa helikoptery Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Chłopcy trafili po opiekę wykwalifikowanych lekarzy w specjalistycznych szpitalach.

Nastolatkowie podróżowali w kaskach, ale młody, zaledwie 17-letni kierowca motocykla (mieszkaniec powiatu ostrołęckiego) nie miał uprawnień do kierowania, za to posiadał sądowy zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych - ustalili wstępnie mundurowi.

Podróżującym volkswagenem pięciu osobom nic się nie stało. 

Na miejscu policjanci wraz z technikiem kryminalistyki pracowali do późnych godzin wieczornych, aby wyjaśnić wszystkie okoliczności tego wypadku.  

- Niestety zauważamy, że duża cześć rodziców w ogóle nie zdają sobie sprawy z tragicznych skutków na jakie mogą być narażone ich dzieci. Traktując quady, motorowery jako większy rower na który nie są wymagane żadne uprawnienia. Takie zachowanie jest skrajną nieodpowiedzialnością. Aby doszło do tragedii na takim pojeździe, jak skuter czy quad, wcale nie trzeba jechać szybko. Osoba nie posiadająca uprawnień, a więc nie znająca przepisów ruchu drogowego wystarczy, że nie zastosuje się do znaku A-7 mówiącym o ustąpieniu pierwszeństwa i wyjedzie z drogi podporządkowanej pod samochód. Skutki takiego zdarzenia są łatwe do przewidzenia - zaznacza podkom. Tomasz Żerański, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Pamiętajmy, że czasami ułamek sekundy decyduje o tragedii.

Reklama

- Apelujemy o odpowiedzialność i wyobraźnię za kierownicą. Pamiętajmy, że kierowca pojazdu mechanicznego odpowiada nie tylko za siebie, lecz również za pasażerów. To kolejny poważny wypadek na naszych drogach z udziałem motocykla w ostatnim czasie. Prosimy o zachowanie zdrowego rozsądku za kierownicą - dodaje podkom. Żerański.

Odsłon: 42116 komentarze: 85
19:00, 11.07.2021r. Drukuj




Powrót


Gość @ 19:16, 11.07.2021

IP: 2a00:f41...4c78

Kolejny motor wyeliminowany razem z kierującym.

X0X0 @ 19:24, 11.07.2021

IP: 5.184...15

Mam nadzieje, że rodzice tego dzieciaka zostaną pociągnięci do odpowiedzialności karnej za zniszczenie mienia (czyt. samochodu)

Ejdhhdhdhddb @ 19:26, 11.07.2021

IP: 37.47...140

To nie pustelnik czasem?

............... @ 19:28, 11.07.2021

IP: 176.109...141

Może brak kierunkowskazu w VW ?

Hmm @ 19:28, 11.07.2021

IP: 2a00:f41...eded

Wiadomo kto to?

................ @ 19:31, 11.07.2021

IP: 176.109...141

Jo. Kura z kulawą nogą . Dowiedziałaś się ?

ostrołęczanin @ 19:34, 11.07.2021

IP: 194.50...136

A gdzie rodzice tych małolatów. Ktoś wyżej dobrze napisał , rodzice powinni odpowiadać . wink

Ada @ 19:35, 11.07.2021

IP: 185.166...144

Do wyżej tak wiadomo to dwóch chłopaków

Elo @ 19:36, 11.07.2021

IP: 185.166...40

Mam nadzieję, że to jeden z tych, co jeżdżą tymi motorynkami bez tłumików

XD @ 19:50, 11.07.2021

IP: 31.0...130

A czy to ich wina że nie działają kierunkowskazy? Wy się ku00azajmiecie sobą ważne że żyją. Ogarnicjie się ludzie z tymi komentarzami bo to już przesada

Wma @ 20:17, 11.07.2021

IP: 5.173...74

Policja niech czasami przejedzie tu i tam ,jeżdżą bez kasków quadami i aż się proszą o .....A potem to o matko bosko!

Jednoślad @ 20:30, 11.07.2021

IP: 5.173...5

Do jakiej odpowiedzialności ?
Chłopak 17 lat może posiadał dokumenty na prowadzenie motocykla bo od 16 roku życia takie uprawnienia można uzyskać . I w takim wieku można poruszać się poruszać po drodze pojazdem o dopuszczalnej pojemności .
Więc nie piszcie głupot .
A może tej pani rodziców trzeba pociągnąć do odpowiedzialności ?
Często samochody wykonując manewr skrętu , zjazdu czy wymijania nie informują innych użytkowników o takim zamiarze tylko skręcają jak ,,krowy na pole ,,. Nie wiemy co było , więc nie oceniamy młodych ludzi.

... @ 20:33, 11.07.2021

IP: 176.109...147

Kierujący pojazdem nie upewnił się czy może dokonać manewru skrętu, więc to jego wina.

Do jednoslad @ 20:43, 11.07.2021

IP: 37.47...78

Wiesz co oznacza "ma juz sądowy zakaz prowadzenia pojazdów"?

PiSuardessa @ 20:48, 11.07.2021

IP: 176.109...43

@jednoslad
Kierujacy motocyklem miał Sądowy zakaz prowadzenia pojazdów! Nie powinno go w ogóle być na tej drodze!

@...
Ty tak poważnie?

Aaa @ 21:21, 11.07.2021

IP: 5.173...129

Niech więcej rodzice kupują lub pozwalają mieć guwniazom takie motory bez prawo jazdy bo takich to nie brakuje. Ojcem myślą że ma 16 lat to już może jeździć tylko szkoda że jeszcze do tych lat brakuje myślenia.

Michał 2235 @ 21:28, 11.07.2021

IP: 83.9...252

Jesteście wszyscy Bara nami powinniście chodzić pieszą po krzakach a nie gadać głupoty i swoje żale

Marcin @ 21:32, 11.07.2021

IP: 83.9...252

Sami się ogarnijcie a nie kur.. jeździcie jak świtę krowy

Grzesiek @ 21:38, 11.07.2021

IP: 2a01:110f...15fc

Ludzie wy chyba ku**a nie macie serca piszac "Mam nadzieję, że to jeden z tych, co jeżdżą tymi motorynkami bez tłumików"
Fakt jest taki że nie powinno go być na drodze itd ale tu chodzi o życie dwóch młodych osób. Mam nadzieje że chłopaki dostaną drugą szanse ale już nie popełnią takich głupot

2 sprawa @ 21:39, 11.07.2021

IP: 188.146...212

Często sprawcami takich wypadków są skręcający bi wyhamują do Zera u raz pykną kierunkowskazem albo i nie a gdyby jechała za nim ciężarówka to nie mial by szans

Aaa @ 21:40, 11.07.2021

IP: 178.213...228

Kodeks ruchu drogowego
Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu przejeżdżać z lewej strony wyprzedzanego pojazdu.

Wyprzedzanie pojazdu lub uczestnika ruchu, który sygnalizuje zamiar skręcenia w lewo, może odbywać się tylko z jego prawej strony.

ELO TO DO CIEBIE @ 21:43, 11.07.2021

IP: 2a00:f41...d601

ELO mam nadzeje ze tobie sie coś stanie że tak życzysz komuś źle do zobaczenia w szpitalu pajacu jak tak można życzyć komuś

Xxx @ 21:45, 11.07.2021

IP: 46.204...252

Miejmy nadzieję że do Warszawy ich wzięli to może przywrócą ich do zdrowia.
Trzymam za nich kciuki.

Jednoślad @ 21:51, 11.07.2021

IP: 31.0...152

Tak wiem , co to znaczy sądowy zakaz .
Ale wy oceniacie odrazu osoby poruszające się takimi pojazdami , osoby młode . Napisałem że takie osoby w takim wieku mogą mieć uprawnienia .
A to że ten młody człowiek znalazł się pomimo zakazu na drodze nie miał napisane na czole , koszulce czy to .
,,Mam Zakaz poruszania się ,, ,,Wał śmiało i tak będzie moja wina ,, To już inna strona tego zajścia . Piszący z was nie mają dzieci , i sami chyba nie byli w tym wieku hymmm . Czego wam współczuję gdy piszecie tak o młodych ludziach . Usiądzie spójrzcie w lustro i przypomnijcie sobie jacy wy byliście .

Czy to nie jest śmieszne .

Ta sytuacja , Nie zwalnia osoby która poruszała się drugim pojazdem i robiła manewr skrętu , która Musi !!! Się upewnić w lusterku , czy może taki manewr wykonać !

Ja @ 22:03, 11.07.2021

IP: 92.20...181

Dajcie spokój Rodzice przeżywają tragedię czy dziecko przeżyje.

Do jednoslad @ 22:14, 11.07.2021

IP: 178.235...236

jadący za pojazdem ma obowiązek zachowania bezpiecznej odległości tak by można było wyhamować w razie zatrzymania pojazdu z przodu. Następna sprawa to wyprzedzanie prawa strona które jest zabronione tym bardziej samochodu skręcającego właśnie w prawo. Jesteś prawdziwym dzbanem pisząc takie pie.rdoły. Widać że nie masz najmniejszego pojęcia o czym jeździe po ulicach. Po wakacjach lepiej się do edukuj. Nie pozdrawiam

XD @ 22:14, 11.07.2021

IP: 37.248...167

Czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem? Bo mi się zdaje że nie. Ten chłopak od dziś ma ten zakaz a nie od jakiegoś czasu, polecam się cofnąć do zerówki i nauczyć się czytać. Przestańcie pisać te nie zbędne komentarze bo oni walczą o życie. Deb***

Sid @ 22:17, 11.07.2021

IP: 95.49...215

Zdrowie ludzkie jest najważniejsze. Nie ma co jednak krytykować kierowcy osobówki. Wykonywał on skręt w prawo a nie w lewo. Wiadomo należy zawsze zachować ostrożność lecz tutaj szczególną powinien zachować kierowca motocykla , bo skręt w prawo jest dużo bezpieczniejszy gdyż nie przekraczasz osi jezdni.

Papik @ 22:22, 11.07.2021

IP: 94.42...133

"Ten chłopak od dziś ma ten zakaz a nie od jakiegoś czasu"

W którym miejscu jest mowa, że ma ten zakaz od dziś?o

Zakaz prowadzenia pojazdów jest ustanawiany przez sąd. Rozprawa się jeszcze nie odbyła, bo chłopak jest w szpitalu. Stąd wniosek, że zakaz był ustanowiony wcześniej.

Miał @ 22:31, 11.07.2021

IP: 83.28...205

Jak nie znacie sytuacji o zakazie to po co się wypowiadacie i tworzycie sto teorii.

Do xd @ 22:33, 11.07.2021

IP: 37.47...78

Nie ośmieszaj się.

Do papik @ 22:45, 11.07.2021

IP: 2a00:f41...225b

Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj ….

do xd@ @ 22:47, 11.07.2021

IP: 87.116...103

ty tak na powarznie to piszesz .diota dnia

Yhy @ 22:48, 11.07.2021

IP: 178.235...236

Jak bym jechał ta osobówką ze swoim 2 letnim dzieckiem to jeszcze poprawił bym po kopie na te puste łby za stworzenie tak bezmyślnego zagrożenia zdrowia mojej córeczki. Helikoptery nie były by już potrzebne. Nie pozdrawiam. Hejt na mnie
3
2
1
START

do idiotów @ 22:53, 11.07.2021

IP: 87.116...103

co piszą ze od dziś ktoś mu zakaz wydał jakim prawem jak, kto idioci odpowiecie nam

Klara @ 22:53, 11.07.2021

IP: 2a00:f41...9c4f

XDo
Proszę się nie kompromitowac uwagami o czytaniu ze zrozumieniem

kurp @ 22:56, 11.07.2021

IP: 2a01:119f...5fae

rodzicom nalezy sie ochrzan ze nie umieli upilnowac chlopakow a jesli jeszcze szczel mial zakaz prowadzenia to tym bardziej ........a nie teraz placz bo synek sie wywalil

olo @ 22:57, 11.07.2021

IP: 83.28...61

zapier..dalajcie bez opamiętania jednośladami, potem niech wasza rodzina biadoli, że zabiliście się, bo zapier...dalialiście bez opamiętania... no kur..a typowa patologia drogowa.
Yhy - zawołaj mnie to ci pomogę. kurestwo na drogach trzeba tępić.

Chcesz poszaleć - jedż na tor - nie stać cię, zmień hobby. dotyczy zarówno jedno jak i dwuśladów.
Stop patologi na drodze!!!

fdrsg @ 23:00, 11.07.2021

IP: 31.0...131

IUWHGLEGH L'KAE hLJ'SFGHBSODFGHS'FJH ASOFHs'dfjhs'dofgjhSD JOFHsgobJKSDGNHSOIGBWSUU FTHR3UIHR T'NBWEDSLMG,newg'[hi

@ 23:04, 11.07.2021

IP: 46.204...62

Dobra mamy rozumieć ze wszyscy tutaj komentujący tam byli i widzieli co dokładnie się stało ? Wydarzyła się tragedia myśle ze każdy kto tu pisze nie chciał by być na miejscu tych chłopaków czy nawet ich rodzin opanujcie się ludzie mniej jadu więcej empatii

Do... @ 23:06, 11.07.2021

IP: 178.235...236

Nie chciał bym być ale na miejscu rodziny w osobówce. Nie pozdrawiam

olo` @ 23:10, 11.07.2021

IP: 83.28...61

… @ 23:04, 11.07.2021IP: 46.204...62
Dobra mamy rozumieć ze wszyscy tutaj komentujący tam byli i widzieli co dokładnie się stało ? Wydarzyła się tragedia myśle ze każdy kto tu pisze nie chciał by być na miejscu tych chłopaków czy nawet ich rodzin opanujcie się ludzie mniej jadu więcej empatii

jestem pełen empatii dla ludzi rozsądych, a ty??

Do... @ 23:14, 11.07.2021

IP: 178.235...236

Jak zwykle wypaczona lewacka logika. Chłopaki mieli zakaz nie zastosowali że do najprostszych przepisow drogowych. Do tego zap.e.dalali jak szaleni sądząc bo wgnieceniwch na osobówce. Ale to wlasnich ich mam żałować i wielce współczuć. Współczuję rodzinie w osobówce bo niczemu nie zawinili. A chłopaki poprostu ponieśli konsekwencje swojej głupoty. Jestem realista a jadowite to są węże. Nie pozdriwam również Ciebie

! @ 23:36, 11.07.2021

IP: 37.47...252

Ludzie ogarnijcie się znam tych chłopaków i jak możecie pisac takie głupoty na ich temat czasem zastanówcie się co robicie .

Do ! @ 23:46, 11.07.2021

IP: 178.235...236

A ja znam czeska z Grajewa więc zastanów się co piszesz

@@@ @ 00:02, 12.07.2021

IP: 2a01:110f...5245

Znam tych chłopców od dziecka.Za rodziców powinni się wziąć bo brak zainteresowania wykazują swoim dzieciom.

Rudy @ 00:08, 12.07.2021

IP: 5.173...80

Dekelki co bronicie tych szczylkow, gdybyście chodzili na kurs prawa jazdy lub te chlopaczki/kumple to byście się nauczyli tam, że jak już jedziesz to zachowaj odstęp i predkość taką byś ZAWSZE dał radę wyhamować kiedy wyskoczy nagla potrzeba, ale wy mlodzi znajecie tylko jak "zap i e rda lać"

Marian @ 00:10, 12.07.2021

IP: 5.173...145

"17-letni kierowca motocykla, posiada już sądowy zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych"

Gdzie te głąby rodzice? Mam nadzieję że teraz za swoją głu*otę odpokutują!

Apel so innych rodziców: pilnujcie swoje latorośla i interesujcie się troche co wasi latorośla robią!

Piotre#K @ 01:04, 12.07.2021

IP: 5.173...147

Od kiedy to się wymija samochody po prawej stronie???
KOmentujacy to idioci czy jak?

Janusz @ 01:39, 12.07.2021

IP: 37.248...172

A na filmie strażak z papierosem. DOBRE...

Hko @ 06:07, 12.07.2021

IP: 31.0...169

W Laskowcu jeździ jeden potencjalny ………... . Jeździ przez wieś na pełnym gazie pewnie ponad 140, często bez kasku. Proszę zainteresujcie się zanim kogoś zabije !

Olo @ 07:04, 12.07.2021

IP: 37.30...148

Do póki nie będzie solidnych kar dla takich popapr..ców to nie stety będziemy wszyscy na tym cierpieli.
Jeśli chodzi o nieletnich to rodzica za taki wyczyn zamknąć do pie..la na miesiąc to może wtedy poskutkuje.

JFK @ 07:52, 12.07.2021

IP: 78.152...179

To wszystko wina rodziców. Wychowują tych bara nów bez (stresu) wszystko im wolno a jak mają 15=16 lat to już nad nimi nie panuja

cbr @ 08:16, 12.07.2021

IP: 2a01:110f...a2d9

Ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie bo czytając te wasze kom rzygać się che czy wy ludzie nie macie za grosz zrozumienia z powagi sytuacji powinno sie blokować te wasze głupie koment.....

tl @ 08:35, 12.07.2021

IP: 46.204...104

cbr @ 08:16, ktoś dał kasę na jednoślad i na paliwo, bo nie sądzę, że ci "motorzyści" zarabiali. Mądre to?

Oby jak najmniej było naśladowców.

suwer @ 09:07, 12.07.2021

IP: 78.152...27

tym razem masz rację. 17 latki mają problemy z myśleniem

tl @ 09:19, 12.07.2021

IP: 46.204...104

suwer @ 09:07, to nie wina chłopaków, to wina tych, którzy dali pieniądze na jednoślad i paliwo.

Użytkowników jednośladów są dwa rodzaje. Motocyklisci i motorzyści.

Motocyklista prowadzi motocykl, a motorzystę prowadzi motor.

Tu motor chciał, by chłopaki pojechali autem, ale znajdujący się wewnątrz nie otworzyli drzwi.

Skuter @ 09:46, 12.07.2021

IP: 176.109...161

Widzę po komentarzach, że większość tu piszących, to dzbany z Kunina i okolic. Bez szkoły i perspektyw, za to znający się na wszystkim. Nie skończyłeś szkoły jeden z drugim, to nie pisz, bo nawet nie wiesz, jak się ośmieszasz. Idź lepiej se wino obal :-)

sm @ 09:48, 12.07.2021

IP: 2a01:110f...71f1

Moim zdaniem to ten volkswagen zajechał drogę tym motocyklistom. Wyprzdził ich a następnie skręcił w prawo, myślał, że zdąży. w innym przypadku został by uderzony w tył.

tl @ 09:58, 12.07.2021

IP: 46.204...104

sm @ 09:48, moim zdaniem chłopaki jechali za autem, które zwolniło, bo chciało skręcić w prawo. Chłopaki nie zwolnili, nie ominęli z lewej tylko uderzyli w prawy bok.

. @ 10:13, 12.07.2021

IP: 83.9...192

tl poważnie ??? no coś nieprawdopodobnego jak ty na to wpadłeś o jajjajajajjaaaa aleś mi zaimponował o mój mistrzu szacunek szacunek laughing

M. K. @ 10:22, 12.07.2021

IP: 5.173...56

Wiadomo co z koerowcą motocykla i z pasażerem?

MIESZKANIEC @ 10:51, 12.07.2021

IP: 185.238...225

MOIM ZDANIEM POWINĄ BYĆ WIDAĆ KTO PISZĘ A NIE BYĆ ANONIMOWE :) CIEKAWE CZY BY LUDZIE PLULI TAK JADEM I BAWILI SIĘ W POLICJE!. CHŁOPAKI TRZYMAM ZA WAS KCIUKI ( WYJDZIECIE Z TEGO ) ALE OBIE RODZINNY POWINIEN OBJĄĆ KURATOR BO NIE DZIEJE SIĘ TAM DOBRZE A W SZCZEGÓLNIE JEDNEJ - DROGI TATUSIU ZAMIAST PIĆ BYŚ SIĘ ZAJĄŁ SYNEM ....

Onufry @ 11:21, 12.07.2021

IP: 80.52...171

Selekcja naturalna działa.

Mieszkaniec2 @ 12:13, 12.07.2021

IP: 2a00:f41...3179

1. Żaden z nich nie mogl mieć jeszcze uprawnień na taki motocykl.
2. Przez wieś(teren zabudowany) zap***li jak idioci, gdzie mając odrobinę rozumu i oliwy w głowie można wywnioskować, że ruch tam się zagęszcza są wysepki różne przeszkody.
3. Rodzice nieodpowiedzialni.
4. Nauka nie idzie w las, jak przeżyją więcej tak pajacować nie będą.

@ @ 12:52, 12.07.2021

IP: 5.184...21

Kierowanie jakimkolwiek jednośladem ,to bardzo duża szansa na kalectwo lub śmierć . Poczekać ,zrobić prawko i kupić sobie duży- ciężki i konkretny samochód - szanse na przeżycie są dużo większe .

ppp @ 13:01, 12.07.2021

IP: 31.0...56

!!!!!!!!W Ostrołęce!!!!!!!!!! jest kilka osób które krzyczą na całą Ostrołękę i nie wiadomo o co im chodzi. Ludzie mają już dość . Nie wiemy kto to . Ich zachowanie kwalifikuje się na odział psychiatryczny. Dzwońcie na karetkę !!!!!!!

ppppppp @ 15:00, 12.07.2021

IP: 83.28...238

im mniej tej zarazy na drogach tym lepiej

Ewa @ 15:14, 12.07.2021

IP: 5.184...35

Nik zapewne z was komentujących tam nie był i nie widział zdarzenia,a co jeżeli kierujący samochodem nie zasygnalizował chęci skrętu w prawo i na dodatek odbił do lewej (czyli osi jezdni) po czym wykonał skręt w prawo.Taki manewr bardzo często ma miejsce np.wjezdzajac na posesję.Mozemy tylko gdybać.Ludzie trochę współczucia,to jednak czyjeś dzieci 💖

tl @ 18:02, 12.07.2021

IP: 37.30...107

Ewa @ 15:14, w czym problem zwolnić i albo wyhamować albo ominąć auto skręcające w prawo?

Ale jak ma się skręconą manetkę gazu, oczy zamknięte to nic dziwnego, że dzwon.

jeden z motocyklistów @ 20:31, 12.07.2021

IP: 95.41...227

Ale macie nasrane we łbach, szkoda tylko że jedyne co możecie to wylać swoje żale w komentarzach. Wątpię że któryś z was ,,kozaków" miał by odwagę powiedzieć to co piszecie w twarz motocyklistom. Kozak w necie, p*zda, w świecie, tyle w temacie.

tl @ 21:00, 12.07.2021

IP: 37.30...82

jeden z motocyklistów @ 20:31, nie dość, że jeszcze powiedziałbym co myślę takiemu co mi w drzwi auta wjeżdża, to jeszcze bym go przez kolano przełożył i rozumu przez tyłek nalał.

Kozak jeden z drugim, nie wiem, czy mu rower dałbym, a co mówić motocykl.

Do It @ 21:04, 12.07.2021

IP: 46.204...62

Proszę jeszcze raz przeczytać komentarz Pani Ewy .
Najprawdopodobniej było tak jak Pani pisze bo przecież osobówka to jak ciężarówka trzeba łuk zap..

tl @ 21:46, 12.07.2021

IP: 37.30...82

Do It @ 21:04, jaka ciężarówka? Gdyby tak było, to byłyby ślady hamowania osobówki.

Jechali jeden za drugim, osobówka zwolniła, by skręcić na posesję, a motorzysta nie zwolnił, nie ominął z lewej tylko pojechał prosto w drzwi auta. Tak to jest gdy jeszcze nie umie się opanować pojazdu.

Aaa @ 21:58, 12.07.2021

IP: 46.204...55

Jeżeli skręca się w prawo to robi się to z prawego pasa a nie ze środka jezdni zjeżdżając do lewej(co widać na zdjęciu to nie ciężarówka 17m żeby brać taki łuk) poprostu zmylił kierowcę motocykla co nie zmienia faktu że nie powinien się nim poruszać bez uprawnień i z zakazem prowadzenia pojazdow

Zabawne @ 22:04, 12.07.2021

IP: 46.204...62

A czy ja wspomniałem ze tam była ciężarówka ? Proszę czytać uważniej
Do AAA jedyna osoba która to bardzo mądrze napisała

tl @ 22:18, 12.07.2021

IP: 37.30...82

Aaa @ 21:58, gdzie Ty widzisz, że auto ze środka jezdni skręca w prawo?

Auto po uderzeniu przez motocykl zostało przestawione. Tył auta jest lżejszy, więc po uderzeniu w bok tylne koła przesunęły się do środka jezdni.

Motorzysta opanował na razie manetkę gazu, umie dać ją do oporu, a nie umie jej puścić, nie umie dać na luz sprzęgłem, nie umie hamować ręcznym hamulcem, nie umie hamować nożnym.

Motorzysta jadąc za autem nie potrafił puścić manetki gazu, nie potrafił nacisnąć hamulca ręcznego czy nożnego, nie potrafił skręcić w lewo. Jechał prosto. W drzwi auta.

Xyz @ 08:19, 13.07.2021

IP: 37.47...239

I ktoś chce wmówić że motocykl z pasażerem tak uderzył samochód że ten z 5 osób się nasunoł około metr od krawężnika. Sory nie ma bata ze to połknę. Jechał samochodem i chciał wjechać na posesję tylko miał zamknięto bramę więc zrobił łuk jak by jechał ciężarówko z naczepą. Wyłożył się na lewo i skręcał w prawo. A każdy kto jrździ motocyklem wie że ciężko się zatrzymać na zawołanie jeszcze dodatkowo jak jest trochę piachu pod kołami. A zakazem sądowym proszę się nie sugerować tu chodzi o to czyją wina i policja to sprawdzi. Bo nie rozumiem czemu miałby być odrazu skreślony przez to że ma zakaz jak mogła być nie jego wina

tl @ 08:47, 13.07.2021

IP: 37.30...195

Xyz @ 08:19, jeśli auto dostało w bok rozpędzonym motocyklem z dwójką pasażerów, to mógł się tył auta przesunąć, bo jest lżejszy niż przód.
Jeśli zdjęcie auta jest zrobione tak jak zostało po wypadku, to widać, że motocykl jechał przy prawej krawędzi jezdni, uderzył w tylne drzwi, sunął do przednich i się odbił od auta i pojechał na posesję.

Auto mogło zostać przesunięte na skutek uderzenia.

Dziwi mnie, że jechali prosto, nie próbowali ominąć auta z lewej, może kierujący motocyklem odwrócił się do pasażera przed wypadkiem?

Auto jechało powoli, żeby zjechać z jezdni, dlaczego motocykl nie zwolnił czy próbował ominąć? Brak wprawy?

Do Tl @ 08:48, 13.07.2021

IP: 37.47...19

Tak, na pewno auto się przesunęło 🤣 jakby musiał zapierd.. mięso mielone by z nich zostało gdyby jechali tak szybko zeby siła uderzenia przesunęła auto, poza tym widać po samochodzie, że poszli ślizgiem wzdłuż auta i dlatego wylądowali na czyjejś posesji. Gdyby uderzyli centralnie pewnie by nie żyli bo dobrze szli. Policja nie musi nic sprawdzać, wiadomo czyja jest wina. Motocyklisty(chociaż tak nazwać go nie można bo prawdziwy motocyklista ma poukładane w głowie i potrafi pewne rzeczy przewidzieć, a nie zapier ... na złamanie karku. Ci tu to tzw. Dawcy i oby jak najmniej tego na drogach) bo nie miał uprawnień i miał do tego zakaz nie powinno go tam w ogóle być, a co za tym idzie nie powinien uderzyć w ten samochód narażając życie dziecka i reszty pasażerów, tacy to potencjalni zabójcy. Masz zakaz nie wsiadaj nie jedź. Poczekaj aż się skończy zrób prawko i jeździj jak Pan Bóg przykazał. Nikt nie będzie miał politowania dla czyjegoś dziecka skoro staje się potencjalnym mordercą, oni też nie mają litości tworząc takie właśnie sytuacje.

tl @ 09:36, 13.07.2021

IP: 37.30...195

Do Tl @ 08:48, tak, tył auta mógł się przesunąć w lewo po uderzeniu przez motocykl z pasażerami, a motocykl odbił się od boku auta i pojechał w prawo. Auto w lewo, a motocykl w prawo, po uszkodzeniach auta widać, że to było mocne uderzenie. I należy jeszcze dodać, że auto jechało wolno w skręcie w momencie uderzenia. Tył auta narzucało, a uderzenie motocykla z pasażerami spowodowało przesunięcie tyłu auta. Uderzenie motocykla ustawiło auto w poprzek jezdni.

Do Tl @ 10:28, 13.07.2021

IP: 37.47...167

To nieźle, a widziałeś to? Czy podejrzewasz? I nie widziałeś chyba mocnych uderzeń motocyklem w auta. Czasem zdarza się, że moto dosłownie przecina auto. Tu to było draśnięcie, jeśli sądzisz po uszkodzeniach, że auto zostało przesunięte.. z resztą szkoda tłumaczenia na takie głupie teorie. Idź na jakieś złomowisko i kopnij w drzwi auta zobaczysz co się stanie.

Do Tl @ 10:42, 13.07.2021

IP: 37.47...167

To nieźle, a widziałeś to? Czy podejrzewasz? I nie widziałeś chyba mocnych uderzeń motocyklem w auta. Czasem zdarza się, że moto dosłownie przecina auto. Tu to było draśnięcie, jeśli sądzisz po uszkodzeniach, że auto zostało przesunięte.. z resztą szkoda tłumaczenia na takie głupie teorie. Idź na jakieś złomowisko i kopnij w drzwi auta zobaczysz co się stanie. Zgodzę się, auto mogło się przesunąć ale nie o metr więc ta teoria odpada. Z resztą wina jest wiadomo czyja, pseudo motocyklisty. W ogóle kto dzieciom daje taki sprzęt? Patologia.

tl @ 10:45, 13.07.2021

IP: 37.30...195

Do Tl @ 10:28, nie, nie widziałem wypadku. Widzę tylko zdjęcie auta. Od tego są biegli, by ustalić co się stało.

Ale na podstawie uszkodzeń auta można wywnioskować, że to nie było draśnięcie, kopnięcie w drzwi.

Chłopaki może ważyli razem 100 kg, motocykl też swoje ważył, więc przy prędkości ta masa mogła przesunąć tył auta w lewo.

J @ 09:16, 14.07.2021

IP: 77.252...46

JEDNOSLAD chłopak 17 lat dosiadał fazera 600 cm3 100KM nie miał prawa na nim jeździć nawet gdyby nie miał zakazu to raz, druga sprawa to moim zdaniem spanikował gdy stanął przed nim vw

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót