niedziela, 1 sierpnia 2021 r., imieniny Justyna, Nadii, Piotra

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Kurpie przeciwnikami szczepień? Niektóre z naszym gmin to wciąż białe plamy na szczepionkowej mapie

Mapa Polski pod względem szczepień przeciwko COVID-19 wskazuje jednoznacznie, że południowo-wschodni obszar kraju należy do tych, gdzie poziom wyszczepialności jest najniższy. Białe plamy są też na terenie powiatu ostrołęckiego. Pięć gmin zaliczono do terenów, gdzie szczepionkę przyjęło najmniej osób.

W sieci przedstawiono interaktywną mapę, na której wyraźnie oznaczono obszary, gdzie szczepionki są przyjmowane przez znaczącą część społeczeństwa, a gdzie mieszkańcy wciąż krytycznie odnoszą się do programu szczepień przeciwko COVID-19.

Reklama

Jak sugerują twórcy mapy, rząd bardzo stara się, żeby nie udostępniać nigdzie danych o poziomie zaszczepienia na koronawirusa w formacie przyjaznym do analizy danych.

- Publikują te dane na swojej stronie, ale nie da się tego łatwo pobrać, ale my jesteśmy uparci, poszperaliśmy w kodzie strony i prezentujemy mapę szczepień według gmin. Wyraźnie rzuca się w oczy kontrast między Polską zachodnią a wschodnią - i to, co ciekawe, również wśród mieszkańców miast. W szczepieniu przodują - bez zaskoczeń - największe aglomeracje miejskie kraju, szczególnie Warszawa z okolicami. Warto jednak zauważyć, że w czołówce najbardziej zaszczepionych gmin znalazł się także mały Radziejów w kujawsko-pomorskim - pozostaje tylko naśladować! - informują twórcy mapy.

Reklama

Najwięcej chętnych na szczepienie w Ostrołęce. Północna część powiatu to biała plama na mapie szczepień

Gdy spojrzymy na Ostrołękę i powiat ostrołęcki wyraźnie widać, że i tu jest spory podział. Według legendy mapy, im ciemniejszy kolor obszaru tym wyszczepialność wyższa, im jaśniejszy, to analogicznie, niższa. 

Jak widać to Ostrołęka przoduje i jest zaznaczona najciemniejszym kolorem, zatem mieszkańcy miasta szczepią się najchętniej. Analizując mapę można jednak stwierdzić, że Kurpie nie są przychylni szczepieniom. Najsłabiej jest w północo-wschodniej części powiatu - to biała plama na mapie szczepień. Na biało oznaczono gminy Czarnia, Myszyniec, Łyse, Kadzidło i Lelis. Tylko nieco lepiej jest w pozostałych gminach, które zaznaczono kolorem błękitnym.

Reklama

Jak to wygląda w skali procentowej?

Jeśli weźmiemy pod uwagę procent populacji, który przyjął przynajmniej jedną dawkę szczepionki przeciwko COVID-19, to najlepiej wypada Ostrołęka, plasując się w przedziale 40-50 proc. Znacznie gorzej jest w gminach. W przedziale 30-40 proc. zaszczepionych znalazły się: Baranowo, Olszewo-Borki, Rzekuń, Troszyn, Goworowo, Czerwin. Najsłabiej wypadały gminy oznaczone na biało czyli w przedziale 15-30 proc. - Czarnia, Myszyniec, Łyse, Kadzidło i Lelis.

W skali kraju widać wyraźny podział na Polskę wschodnią i zachodnią.

Reklama

Zobacz też:

Antyszczepionkowcy są wśród nas! Jak Ostrołęka i powiat prezentują się na tle innych regionów?

Fot. Kartografia ekstremalna/Facebook

Odsłon: 15549 komentarze: 169
14:31, 14.07.2021r. Drukuj




Powrót


Wschodnia Polska @ 14:38, 14.07.2021

IP: 5.173...46

się nie szczepi, wschodnia Polska nie choruje. tongue

105 @ 14:40, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...a938

Precz z komuna
Jestem sobą !

Oka @ 14:44, 14.07.2021

IP: 83.24...41

I prawidłowo!

Zenek @ 14:45, 14.07.2021

IP: 31.0...96

Patrząc jakiego prezydenta ma W-wa to fakt iż jest wiodącym miastem w tzw. Szczepieniach raczej do nich nie zachęca 😂

Mietek @ 14:45, 14.07.2021

IP: 5.173...109

Bara.ny dają się wyszczepić jak by.dło bo wmówiono im chorobę

MYK @ 14:49, 14.07.2021

IP: 31.182...200

Trzeba się szczepić, czwarta fala coraz bliżej #SZCZEPIMYSIĘ

106 @ 14:50, 14.07.2021

IP: 178.235...44

Ja po tych szczepieniach mam podbite oczy. O widzcie?

Rampampama @ 14:54, 14.07.2021

IP: 80.50...118

Bo Kurpie to świadome społeczeństwo, które nie daje się zmanipulować reżimowi.
Ludzie widzą co się dzieje... Obywateli pozamykali w domach, nakazali nosić maski, sklepy i restauracje pozamykali a zachorowań przybywało... Dzisiaj gdy wszystko pootwierane, ludzie prawie nie noszą kagańców epidemia wygasa...

Ktoś mi racjonalnie potrafi to wytłumaczyć? A może wcale nie chodziło o wirusa, tylko o wyszczepienie populacji?

Toro USA @ 15:11, 14.07.2021

IP: 2a01:6f00...4bc7

Kw MO sprzedaje się za grosze ( podejrzewam że nie są to godne dzięgi) yebana gebelsowska propaganda. Ch. Wam w d. Moroawiecki zdrajca Narodu Polskiego marionetka usraela. Im się marzy Polska z miską ryżu.

Toro USA @ 15:21, 14.07.2021

IP: 2a01:6f00...4bc7

Apeluje do Redaktora Naczelnego Mojej Ostrołęki o odrobinę obowiązku obywatelskiego i patriotyzmu. Chłopie nie sprzedawaj się za grosze.

Klara @ 15:21, 14.07.2021

IP: 46.113...250

do Rampampama
tak, Kurpie to bardzo świadome społeczeństwo srające pod siebie ze strachu przed przebierańcami w czarnych sukienkach. Pozazdrościć takiej "świadomości". angry

gosc @ 15:26, 14.07.2021

IP: 178.235...80

do Klara prawda super że masz odwagę to napisać Kurpie to ciemnogród chociaż jestem Kurpiem z dziada pradziada

Do "płaskoziemców" @ 15:27, 14.07.2021

IP: 83.9...57

ciemnogród.Szczepienia chronią!!!

Robert @ 15:43, 14.07.2021

IP: 37.30...36

Jeśli chronią to czego obawiają się zaszczepieni?

Kurpsiana @ 15:44, 14.07.2021

IP: 157.25...130

Gdyby nie wyjazdy za granicę, to bym się nie zaszczepiła, a tak siłą rzeczy musiałam. I żyję. Dobrze się mam.

do do "płaskoziemców" @ 15:45, 14.07.2021

IP: 46.204...95

szczepionki po wieloletnich badaniach tak. Pokaż mi badania na szczepionkę przeciwko covid, na chwilę obecną jest to eksperyment medyczny a nie pewna ochrona. Skoro tak chronią te szczepionki to dlaczego koncerny farmaceutyczne, rząd wraz ze służbą zdrowia zrzekli się odpowiedzialności za szczepienia oraz za jego ewentualne skutki uboczne? Dla dobra obywateli czy dla swoich posadek i kieszeni?

Jagna @ 15:47, 14.07.2021

IP: 178.213...237

Na Podhalu też nie szczepiają się.

kolo @ 15:51, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...801

Kupsie wierzą że ich kościół obroni i mają wyjebongo.

Robert @ 15:53, 14.07.2021

IP: 37.30...36

Jeśli chronią to czego obawiają się zaszczepieni?

Normalny, młody, racjonalnie myślący człowie ... @ 15:58, 14.07.2021

IP: 78.152...254

Raz, że w razie powikłań po szczepieniu oficjalnie nikt nie ponosi odpowiedzialności. Dwa, to i tak po zaszczepieniu można zachorować i zarażać innych. Trzy, są już statystyki z innych krajów, gdzie przy dobowej liczbie zgonów dwa razy więcej było osób po szczepieniu.
To po co się szczepić? Z resztą na jakieś przeziębienie czy tam grypę? Zrobili z igły widły. Wystarczy zrobić sobie odpoczynek od telewizji i innych mediów i nie odczujecie pandemii. Bo tylko tam to jest nakręcane, tak jak w przypadku tego durnego artykułu.

Kaśka @ 16:01, 14.07.2021

IP: 31.0...154

Widać klasę, bogactwo słów, kulturę pisania. Normalny człowiek ma inteligięcke wrodzoną. A wy nawet, nabyć inteligencji nie jesteście w stanie.

wielebny @ 16:02, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...db5c

Kurpie to edukacyjne dno

Do "Normalny, młody, racjonalnie myślący czł ... @ 16:05, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...bc09

Wierzę, że jesteś młody, może i "normalny i racjonalnie myślący" ale wciąż "człowie..", do człowieka Ci jeszcze trochę brakuje i mimo, że "normalny i racjonalny" to wciąż myślący nie na tym poziomie.

Szczepisz się młokosie, żeby wirus nie mutował i żebyś przeżył, bo jeśli zachorujesz to po zaszczepieniu masz przeciwciała i organizm jest przygotowany na wirusa dlatego przejdziesz go łagodnie lub nie wylądujesz na OiOM pod respiratorem. Proste? Jak widać w Twoim przypadku do "racjonalnego" myślenia jeszcze długa droga.

X0X0 @ 16:22, 14.07.2021

IP: 37.47...178

Proszę Państwa,
Żeby nikt tylko we wrześniu nie skomlał jak to znowu Nas zamykają w domach, że biznesy upadają, ludzie nie mają za co żyć. laughing Wraz z całą rodziną jesteśmy zaszczepieni i jesteśmy z tego dumni. Antyszczepom i foliarzom STANOWCZE NIE! Mam nadzieję, że niedługo zmuszą ludzi do szczepień. Zaczną prośbą, a skończą groźbą i segregacją. Gdyby rozdawano po pincet+ za szczepienie to madki raz ddwa by leciały jeszcze swoje bombelki by szczepiły tylko by kasę wyciągnąć od Państwa laughing laughing laughing

Klara @ 16:26, 14.07.2021

IP: 46.113...250

do X0X0
dokładnie w punkt.
W Lidlu powinni szczepić za opłatą 9,99 to by się pozabijali kto pierwszy.

Kaśka @ 16:28, 14.07.2021

IP: 31.0...154

Do wielebny. To nie Kurpie dno, Kurpie to tradycja to region, śpiew, muzyka. Ludzie i gadanie po próznicy to jest problem.

Tomek @ 16:29, 14.07.2021

IP: 148.252...10

Czy preparat medyczny mylnie zwany szczepionka jest obowiazkowy?
Nie. Zatem nie mam przymusu wziac tego specyfiku. Fundusz kompensacyjny dalej w fazie projektu, wiec zadnych odszkodowan za NOPy nie ma.

,,, do X0X0 @ 16:32, 14.07.2021

IP: 31.41...73

tylko by kasę wyciągnąć od Państwa laughing laughing laughing

a państwo to ma "swoją" kasę ? czy może moją ? do szkoły było pod górkę ?
nic dziwnego że jesteś dumny/a s siebie

otto @ 16:45, 14.07.2021

IP: 5.173...34

zaszcepeini są bezpieczni (np. Krawczyk), ale boją się niezaszcepionych, nie wiedzieć czemu. Ale mam też złą wiadomość, wczoraj WP pisała, że fajzer chroni tylko do 6 miesięcy, tak praktycznie przez lato, gdzie nikt praktycznie nie choruje. Jesienią już nie będzie chronił. Potrzebna 3 dawka, przypominająca.... Działanie szcepionek na ludzi jest jeszcze nieznane. Pewnie wkrótce się okaże. Mam złe przeczucia, ale się może mylę. Przecież wszędzie widać gołym okiem jak nasz kochany rząd dba o nasze zdrowie, jak wspaniale funkcjonuje służba zdrowia, jak jesteśmy leczeni, diagnozowani i badani. Bardzo im zależy na moim zdrowiu, więc nie dziwi mnie, że szcepionką też mnie chcą zabezpieczyć, tylko przed czym???? Powiadają, i tego uchwyciło się miliony, NIE UMRZESZ, przejdziesz koronę lekko i miło. Chciałbym w to wierzyć. Cały czas zastanawiam się co z tego wyniknie za kilka miesięcy, lat.

X0X0 @ 16:54, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...304f

A gdzie ja napisałem, że Państwa kasa to nie Nasza kasa? Tylko większość tej patologii pobierajaca 500+ nie pracuje albo robi na czarno więc jakie pieniądze oddaja krajowi? Nie szczepcie się, serio... mi to totalnie zwisa, ja dzięki COVID zarabiam większą pensję więc mi to na rękę tylko tak jak pisałem wcześniej. Żebyście na jesieni z ręką w nocniku nie zostali :)

tl @ 16:58, 14.07.2021

IP: 188.147...176

otto @ 16:45, co będzie za kilka miesięcy? Będą następne fale epidemii, głównie wśród nieszczepionych.


Zaszczepiłem się, bo nie chcę przebywać na kwarantannie.

Zaszczepiłem się, bo ciężko przechorowałem covid i nie chcę ponownie chorować.

Zaszczepiłem się, bo wielu moich znajomych i z rodziny zachorowało, a niektórzy zmarli, bo byli nieszczepieni.

Zaszczepiłem się, bo nikomu z moich znajomych i rodziny szczepienie nie zaszkodziło. Mnie także.

Zaszczepiłem się, bo słucham lekarzy specjalistów, a nie plotek.

Zaszczepiłem się, bo nie chcę dostać odszkodowania z powodu zachorowania na covid.

Zaszczepiłem się, bo nie chcę leczyć się przy pomocy leków przeciwko covid.

Zaszczepiłem się, bo chcę powrotu do normalności, do braku obostrzeń, braku masek, normalnej służby zdrowia, leczenia innych chorób.

Zaszczepiłem się, bo nie chcę dorabiać personelu na zakaźnym i grabarzy na cmentarzu.

Zaszczepiłem się, bo nie chcę robić na złość kochanemu rządowi, naszej służbie zdrowia.

Zaszczepiłem się, bo w krajach, gdzie jest wielu zaszczepionych jest niewiele ofiar śmiertelnych mimo dużej ilości zakażeń.

tl @ 17:00, 14.07.2021

IP: 188.147...176

X0X0 @ 16:54, chcesz, żeby dzieci pracowały i nazywasz je patologią?

Patologia to była wśród dzieci gdy nie było 500+.

Truth @ 17:17, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...321c

WIZJA PRZYSZŁOŚCI DORADCY BYŁEGO PREZYDENTA FRANCJI: Jacques Attali był w latach 1981-1991 doradcą François Mitterranda i napisał w 1981 r.:
„Przyszłość́ będzie polegała na znalezieniu sposobu na zmniejszenie populacji. Zaczniemy od starych, ponieważ̇ ludzie, którzy osiągną̨ wiek 60-65 lat, będą̨ żyli dłużej niż̇ produkują̨, a to stanie się̨ kosztowne dla społeczeństwa.
Potem słabi, a potem bezużyteczni, którzy nic nie wnoszą̨ do społeczeństwa, bo jest ich coraz więcej, a przede wszystkim, ostatecznie głupich.
Eutanazja jest skierowana do tych grup; w każdy razie eutanazja musi być́ podstawowym narzędziem w naszych przyszłych społeczeństwach.
Oczywiście nie będziemy w stanie ludzi likwidować ani zorganizować obozów. Pozbędziemy się ich, pozwalając im wierzyć́, że to dla ich własnego dobra.
Zbyt duża i w dużej mierze niepotrzebna populacja to coś, co jest zbyt kosztowne ekonomicznie.
Społecznie też jest znacznie lepiej dla ludzkiej maszyny, gdy nagle się zatrzymuje, niż gdy psuje się stopniowo.
Nie będziemy w stanie robić testów na inteligencję na milionach ludzi, możesz sobie to chyba wyobrazić!
Znajdziemy coś lub spowodujemy; pandemię wymierzoną w pewne osoby, prawdziwy kryzys gospodarczy lub nie, wirus, który dotknie starych lub starszych, to nie ma znaczenia, słabi i przerażeni poddadzą się.
Głupi będą w to wierzyć i będą prosić o leczenie. A my zatroszczymy się o to, by zaplanować przeprowadzenie leczenia, leczenia które będzie rozwiązaniem. Zatem selekcja idiotów załatwi się̨ sama: oni dobrowolnie pójdą̨ na rzeź.”

Cytat książki: Jaques Attali (1981): La médecine en accusation.
i

Zyg,zyg @ 17:21, 14.07.2021

IP: 178.235...73

Tam gdzie glosowali na jedyną i totalną a takze na obecnie brylujacego po zyrandolem , to tam sie nie szczepia. Nie zapominajmy tez o wiernych
KK

. @ 17:31, 14.07.2021

IP: 2001:67c...1c6

Czy ktoś może mi przestawić rzetelne badania żywności, która jest dostępna w sklepach?
Przecież to nie żywność tylko eksperyment żywieniowy.
Wszyscy, którzy jedzą te trutki wkrótce poumierają.

Gość @ 17:38, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...4c78

Poczekam na wynik tych eksperymentów.

Baca @ 17:39, 14.07.2021

IP: 37.30...31

Ciemny kurp z puszczy zawsze będzie ciemnym kurpiem z puszczy, nadającym się do chodzenia po drzewach i wykradania miodu pszczołom. A jak się żeni to po rodzinie i płodzi wiejskich głupków.

Baca do tl @ 17:42, 14.07.2021

IP: 83.9...146

Generalnie nie zgadzam się z twoimi poglądami i treścią komentarzy,które zamieszczasz na forach. To , że jesteś "pisior" to pewne jak 2+2=4. Ale z treścią komentarza z godz 16.45 zgadzam się w 100%. Na pohybel anty szczepionkowcom i tym, którzy nie wierzą w covid.Hej!!

MYK @ 17:46, 14.07.2021

IP: 31.183...82

Warto się szczepić, gdyż bezpieczeństwo szczepionek jest udowodnione naukowo, a wszystkie te NOPy niczym nie różnią się od tych, które powodują inne szczepionki. Słuchajcie popartych naukowo opinii, a nie teorii, które w żaden sposób nie są sprawdzone. Chrońcie siebie i innych #SZCZEPIMYSIĘ

Truth @ 17:50, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...321c

Przymusowe szczepienia to morderstwo.
Dobrowolne - samobójstwo.

Ogłosili też loterię szczepionkową. Do wygrania są m.in. zakrzepy, zawał, udar, zator płucny, choroby autoimmunologiczne, a główną wygraną jest zgon.

wwwww @ 17:56, 14.07.2021

IP: 95.160...115

Kurpie to mentalnie trzeci świat? zero zaskoczenia.

Jerzy @ 17:58, 14.07.2021

IP: 178.235...21

Pozdrawiam XOXO IP:37.47...178 i dziękuję za komentarz. Niepokoją różnice pomiędzy północą a południem powiatu. Władze powiatu ziemskiego z pewnością
spróbują to analizować. Może utrudniony dostęp do internetu?. Może należy jakoś
wzmocnić szkolnictwo?
Z poważaniem Jerzy Brojek z Ostrołęki dnia 14 lipca 2021 roku

Johny @ 17:59, 14.07.2021

IP: 5.173...181

Witam. Sam sie nie zaszczepilem jeszcze, ale pewnie na jesieni to zrobię. Mam takie pytanie do tych geniuszy internetowych naukowców, a sprawdźcie swoja lewą rękę, masz szczepione ? Masz. Zapytaj się jeden z drugim mamusi ile szczepionek na pysk przyjeliście. Myślicie, ze jak pojawiła sie grypa, swinka, ospa, odra to mieli czas na testowanie szczepionek ? XD halo. Jest 2021 rok. A co do tej depopulacji.... Dobra komedia :D. Tak. Masoni chcom wybić 90% ludności na świecie :D Jesteście durni, naprawdę. Połowie społeczeństwa należałoby odciąć internet i dać książki w łape. A nie !!!! Przeciez książki to też propagandy.... Yh, co teraz foliarze. Ratujcie nas.

. @ 18:05, 14.07.2021

IP: 2001:67c...1c6

"Do wygrania są m.in. zakrzepy, zawał, udar, zator płucny, choroby autoimmunologiczne, a główną wygraną jest zgon."

Dokładnie takie same nagrody czekają na tych, którzy spożywają wszelkiego rodzaju eksperymenty żywieniowe sprzedawane w sklepach.
Przecież to nie jest żywność, to eksperymenty bez żadnych rzetelnych, trwających wiele lat badań.

Ķkkk @ 18:31, 14.07.2021

IP: 78.152...234

No ten zachód taki postępowy i myślący, że już dali popis swojego myślenia w czasie wojny.. A to jakoś te ciemniaki ze wschodu walczyli o niepodległość. To niech się szczepią nawet po 10 razy.

Karbinadel @ 18:40, 14.07.2021

IP: 178.235...15

Energia jest słoneczna pragne cie!

ratownik @ 18:58, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...97a7

PIS znów na jesieni doprowadzi do dramatu, gdyż obserwują sondaże i nie chcą wprowadzić obowiązku szczepienia, a prze to, że nie mają jaj to umrze nadprogramowo kolejne 100 tysięcy Polaków, gdyż nie będą mogli dostać się do lekarza.

Sut @ 19:13, 14.07.2021

IP: 31.41...104

Jaki jest okres pomiędzy przyjęciem dawek?
Pan oświecony minister zmienia to na każdej konferencji!
Cóż za jaskinia wiedzy i nauki!

adolf christ @ 19:22, 14.07.2021

IP: 37.30...223

komu zalezy na pandemi? kto posiada BANK CENTRALNY?najwieksze koncerny farmaceutyczne czyje? prywatyzacje pozwoliły im przejac kontrole nad wszystkim, do czego dazyli od zawsze.Z Polski wypedzili ich nazisci, bo widzieli co sie swieci.Niestety dołaczyli tez czerwoni, ktorzy mieli inne zamiary niz tylko walka z jude gangiem.Teraz robia co chca na bliskim wschodzie z wielkim sojusem USfuckiem.Definicja jest prosta,ten rzad ktory nie zagra w ich gre nie dostanie szeleszczacy przelewow na ratowanie gospodarek.Zacznij myslec polaku naiwniaku

Wiszący Dzik @ 19:31, 14.07.2021

IP: 79.191...82

Mafia rządowo-farmaceutyczna z jakiegoś powodu nadal straszy- ale to nic. Takie dane znalazłem w internecie: Sąd w Portugalii orzekł że na covida zmarło 152 osoby. A rząd ( portugalski oczywiście) że na covida zmarło 17 tyś. ludzi. Ktoś tu mówi nieprawdę. Kto umie angielski to może sobie wystukać odpowiednio frazę i może coś mu wyskoczy. Może po prostu tam więcej się czegoś dowie... A jednak ludzie sa głupi. Ktoś tu porównuje żywność do szczepionek. Że przecież jemy, a żywność też przecież nie jest do końca przebadana- to i szczepionki można brać (!?). Ja może nie będę tego przypadku analizować bo głupoty nie ma co analizować. Chociaż i ta głupota ma pewien ciekawy aspekt, bo faktycznie Sanepid zamiast latać za niezamaseczkowanymi Polakami ,powinien robić naloty w sklepach i pobierać próbki żywności czy nie ma w nich pozostałości herbicydów np.

Ostroleczanin @ 19:46, 14.07.2021

IP: 185.166...32

.

Daczego te gminy w przedziale 15-30 proc. - Czarnia, Myszyniec, Łyse, Kadzidło i Lelis wypadly najslabiej ??Uwazam ze najlepiej,skoro jest tyle osob myslacych?
Nie dajcie sie zmanipulowac badzcie rozsadni.
Kumpel 27 lat zaszczepil sie i wyobrazcie sobie ze oprocz problemu ze wzwodem cierpi na wiele innych dolegliwosci chlopak ma dopiero 27 lat !!Oczywiscie to wszystko po jednej dawce!!!
Pozdrawiam wszystkich myslacych Kurpi i zycze duzo zdrowka

.

otto @ 19:47, 14.07.2021

IP: 5.173...34

Wiszący Dzik, bardzo mądrze, popieram.

Zaszczepiony @ 19:56, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...aa92

Płatny pobyt w szpitalu dla nie zaszczepionych.

otto @ 20:21, 14.07.2021

IP: 5.173...34

do Ostrołęczanina
popieram;
trochę zażartuję, może temu kumplowi, NFZ zrefunduje sztuczną protezę, będzie miał na każde zawołanie......

otto @ 20:33, 14.07.2021

IP: 5.173...34

jakie Kurpie mądre, podziw!!!
ja słyszałem sporo ludzi, którzy po szcepionce zdychali i żałowali, że się dali zaszcepić. Niektórzy już doszli do siebie. Byli i tacy co im nic nie dolegało. Spotkałem gościa, ok. 70 lat, sprawny, aktywny. Po kilku tygodniach, patrzę, nie może iść po schodach, ledwo idzie, tak myślę, co on tak źle wygląda, ledwo stoi, jakby mu ze 20 lat przybyło, potem opowiada, po szcepionce tak jakoś mu się stało, lekarze nie wiedzą co to, jak leczyć, (a korzysta z najlepszych lekarzy w Warszawie)..... Niestety, wielu pisze, że ich najbliżsi odeszli, czasem i dwie osoby w rodzinie...... Na co umarli, zawał, udar, zakrzep.....nic im nie dolegało, dobrze się czuli i pach, nie ma.

emil @ 20:40, 14.07.2021

IP: 31.0...104

Ja się za szczepiłem ale nie poyempiam tuch co tego nie zrobili.Wolność to jest wtedy kiedy w każdej sprawie twoje słowo jest najważniejsze.I nikt nie ma prawa nawet pytać dlaczego zrobiłeś tak czy siak.Twoja wola twoja sprawa twöj wybór.Od zawsze plułem na pis i będę to robił póki ta banda ruskich szpugöw nie wyläduje w więzieniu.Ale jestem przeciw zmuszaniu ludzi do tego by się szczepili chodzili do kościoła albo w trampkach .To ty wiesz lepiej nie rzäd ksiądz lub telewizja.TY MASZ WOLNOŚĆ DO I OD.

Tadeusz @ 20:41, 14.07.2021

IP: 37.47...38

a najśmieśniejsze jest to ze mamy RODO ochronę danych a zaraz zacznie się wskazywanie po nazwisku kto nie brał wyrobu medycznego, wytykanie, szykany, opaska na ramię... getto i komora. RESTART

do "tl" @ 20:44, 14.07.2021

IP: 37.47...38

"Zaszczepiłem się, bo chcę powrotu do normalności, do braku obostrzeń, braku masek, normalnej służby zdrowia, leczenia innych chorób." to ŻART? co nie? napisz że tak. Rząd wprowadził NIENORMALNOSC żeby tacy wzieli szprycę z pocałowaniem ręki. też chciałeś wyjechać na wakacje i dlatego brałeś szprycę?

Tadeusz @ 20:46, 14.07.2021

IP: 37.47...38

do fanów szczepień. Izrael i Wlk. Brytania - przodownicy szczepień = wynik wzrost zakażeń. śmiertelnosć nadal na poziomie grypy jak w Polsce.

do Znawcy @ 20:49, 14.07.2021

IP: 37.47...38

"Szczepisz się młokosie, żeby wirus nie mutował i żebyś przeżył, bo jeśli zachorujesz to po zaszczepieniu masz przeciwciała". ktoś nie wie czym są wirusy. po pierwsze - mutują co roku od zawsze. szczepionka nie poradzi sobie z kolejną 20 mutacją, wariantem peruwiańskim czy tam vietnamskim. przechorowałem - mam naturalne przeciwciała. mój organizm zna wroga a Twój ma wszczepione mRna i może (to jest w trakcie badań) moze uznać swojego żywiciela za wirusa i sam cię wyautuje....

Tomek do tl @ 20:56, 14.07.2021

IP: 2.126...227

Prosze lemingu podaj mi dlugoterminowe efekty uboczne "szczepionek".
Nie znasz? Producenci rowniez nie znaja. Dlatego nie biora odpowiedzialnosci.

. @ 21:02, 14.07.2021

IP: 2001:67c...1c6

"bo faktycznie Sanepid zamiast latać za niezamaseczkowanymi Polakami ,powinien robić naloty w sklepach i pobierać próbki żywności czy nie ma w nich pozostałości herbicydów np."

No właśnie, wszyscy biorą udział w tym eksperymencie żywnościowym, kupują i jedzą truciznę i nikt nie protestuje tylko grzecznie przyjmuje te preparaty, które nie przeszły żadnych badań.

. @ 21:05, 14.07.2021

IP: 2001:67c...1c6

a, i oczywiście nikt nie zna długoterminowych skutków ubocznych przyjmowania tych wszystkich eksperymentów żywnościowych oferowanych w sklepach.

odi @ 21:20, 14.07.2021

IP: 5.184...248

jezeli pfaizer i moderna oglaszaja ze wsrod mlodziezymiedzy 12 -17 rokiem po zaszczepieniu 7procent moze miec powiklania i umzec to jako rodzice postawcie sie w tej sytuacji przecierz lekarze nie badaja nikogo na przeciwskazania do zaszczepienia wypelniarz formularz gdzie zzekasz sie wszystkiego i robisz na wlasna odpowiedzialnosc oby nikogo z was nie spotkalo najgorsze mam 47 lat nigdy nie chorowalem na grype wiec szczepienia mam w POWARZANIU

. @ 21:26, 14.07.2021

IP: 2001:67c...1c6

"Takie dane znalazłem w internecie"

Hahaha, dla niektórych internet jest wiarygodnym źródłem informacji.
A ja znalazłem w internecie, że ziemia jest płaska.

"Ktoś tu porównuje żywność do szczepionek."
No rzeczywiście głupota, przecież skład szczepionek jest lepiej znany i przebadany niż skład żywności sprzedawanej w sklepach.

Tyty @ 21:30, 14.07.2021

IP: 145.128...241

Przecież to trzeba być imbe...... Cylem żeby dać s i e zaszczepić tym gów..... Nem!!! I jeszcze podpisywać kartkę ze w razie efektów ubocznych nikt nie będzie miał roszczeń hahahahaha no na prawdę trzeba być deb...... Lem

Inny Tomek do "tl" @ 21:42, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...920e

Podoba mi sie jak na początku napisales, czemu sie zaszczepiles. Wymieniles kilka konkretnych powodow w przeciwienstwie do innych osob, ktorzy maja bardzo ograniczone horyzonty. Ktos pisze ze eksperyment medyczny, a nie doczytal ze szczepionki mrna sa znane od paredziesieciu lat np. I tak mozna obalac te argumenty.

Ja jestem zaszczepiony 1-sza dawka. Zwlekalem ze szczepieniem bo przechorowalem w sumie ciezko i pomyslalem ze jak juz przechorowalem to pal licho. Teraz do domu wrocil moj Tata po 3 msc pobytu na oiom w tym ok 2.5 pod respiratorem i nie widze innego wyjscia jak sie zaszczepic. Zaluje, ze moja Rodzina nie zaszczepila sie wczesniej. To co przezylismy jak Tata byl w szpitalu to nie zycze nikomu, kto naprawde kocha swoja Rodzine. Dalo by sie tego uniknac gdybysmy byli zaszczepieni. Na szczescie mimo kilku krytycznych momentow wszystko wydaje sie, ze wraca do normy.

Myslcie ludzie o szczepieniu przede wszystkim w swoim interesie. Byliscie szczepienie na rozne choroby cale zycie i poki nie bylo internetu wszystko bylo ok. Teraz do internetu maja dostep praktycznie wszyscy i byle miernota moze stworzyc strone z roznymi klamstwami a jak widac wielu podatnych ludzi na teorie spiskowe wszystko lyka bez zadnej analizy zrodla i dokladnych tresci. Nie szczepienia sa szkodliwe a nadmiar klamliwych i niezweryfikowanych informacji. Jak ktos napisze, ze gowno szkodzi przed promieniowaniem 5G to tez bedziecie sobie czerepy smarowac?

tl @ 21:45, 14.07.2021

IP: 37.30...152

Tadeusz @ 20:46, kłamiesz, jest odwrotnie jak piszesz.

"Obecna czwarta fala, związana z mutacją Delta, sięga już 35 tys. nowych zakażeń dziennie, ale nie obserwuje się ciężkich przypadków wymagających hospitalizacji czy zgonów. Średnia 7-dniowa śmiertelność nie przekracza 25 zgonów dziennie.

To oznacza, że szczepienia po prostu działają. Dobrze zabezpieczają zaszczepionych, stąd też zachorowania obserwowane są głównie wśród osób młodych, które się jeszcze nie zaszczepiły."

'W Izraelu jest podobnie. Obserwuje się co prawda nowe przypadki, 8 lipca odnotowano ich już 611, ale w dniach 1–9 lipca łącznie odnotowano: 2 zgony – 9 lipca, 3 zgony – 8 lipca, 1 zgon – 5 lipca. Wcześniej jedna osoba zmarła 24 czerwca. Można powiedzieć, że ten kraj ma już epidemię COVID-19, pod względem zgonów, za sobą."

Do Tyty @ 21:45, 14.07.2021

IP: 2a01:110f...920e

Dlaczego wg Ciebie "tojest gowno"? Robiles badania w laboratorium, masz w ogole jakies pojecie o szczepionkach czy piszesz tak bo masz takie przekonania i gdzies o tym w internecie przeczytales? Kim jestes z wyksztalcenia i gdzie pracujesz na codzien?

Anna choromNska @ 21:58, 14.07.2021

IP: 188.109...192

Niech grupa mrozowicza odczepi sie od mojego syna a colins z nimi go wychowywac I punkciakiem I linda rubensthal I malkowski z farschule dusseldorf I myslak joanna z dziecmi pi colinsie

Do zaszczepionych @ 22:04, 14.07.2021

IP: 109.249...24

Jak tam powrót do normalnego życia po szczepionce?

Tomek do innego Tomka @ 22:05, 14.07.2021

IP: 2.126...227

A ja przechorowalem covid nawet nie wiedzac kiedy. Nie mozna tego preparatu nazwac szczepionka, bo wprowadzono go w zupelnie inny sposob niz nasze normalne szczepionki.

A skoro zlapalem covida i nic mi nie zrobil to jaki jest sens abym poszedl sie kluc? Swoim szczepieniem innym nie pomoge, bo dalej moge roznosic wirusa.
Ba, teraz osoby zaszczepione z wakacyjnych powrotow przywleka cos nowego ze soba (osoby niezaszczepione obowiazuje kwarantanna).

Janek @ 22:11, 14.07.2021

IP: 37.47...76

Istnieje wiele dostępnych leków na Covid, co najmniej tak samo skutecznych jak szczepionki. Są tanie i powszechnie dostępne. Wziewne kortykosteroidy używane przy astmie redukują objawy o około 90%. Wyniki badań opublikowano kilka tyg temu. Skutecznie leczy się hydroxychlorochiną. Bezpatentowy lek o nazwie Iwermektyna, który jest jednym z najczęściej stosowanych leków na świecie, także łagodzi objawy na każdym etapie choroby i redukuje śmiertelność o około 90%. Amantadyną wyleczyła się pierwsza prezes Sądu Najwyższego - Małgorzata Gersdor. Nabierajmy naturalnej odporności, a jeśli ktoś się rozchoruję, to leczmy jak każdą inną chorobę. Ale nie pseudoszczepionkami, które szczepionkami nie są.

R20 @ 22:12, 14.07.2021

IP: 46.204...252

Trzeba być dzbanem żeby wierzyć naszemu rządowi.
Zobaczymy za rok-dwa- trzy co wstrzyknęli...

tl @ 22:16, 14.07.2021

IP: 37.30...152

Janek @ 22:11, po co się leczyć na covid jeśli wystarczy się zaszczepić?

R20 @ 22:12, jakim trzeba być dzbanem żeby nie szczepić się na złość rządowi? Robiłeś badania, że za rok czy dwa ma się okazać, co wstrzyknęli? Za rok czy dwa zobaczymy co da nie wstrzyknięcie.

Maverickus @ 22:20, 14.07.2021

IP: 5.173...145

R20 @ 22:12, 14.07.2021
IP: 46.204...252

Trzeba być dzbanem żeby wierzyć naszemu rządowi.
Zobaczymy za rok-dwa- trzy co wstrzyknęli..

Masz dużo racji... Mnie zastanawia dlaczego każdemu z nas przyporządkowują numery serii szczepionek... Znakują nas? Co do licha jest w tych preparatach zwanych szczepionkami, że trzeba znakować ludzi? A może faktycznie technologia wojskowa poszła tak bardzo do przodu że są tam jakieś nano chipy...

NRD rfn @ 22:21, 14.07.2021

IP: 178.235...4

Powinni getta zrobić dla tych foliarzy antyszczepów. Murem oddzielić jak w NRD. Od zawsze wiadomo że Kurpie to durny naród. Ani to rolnicy, ani gospodarze, pijaki jedynie dobrzy.

hmmm @ 22:22, 14.07.2021

IP: 37.47...186

ja prdl.....ale ten tl to tłu.mok.ręcę opadają sad

tl @ 22:24, 14.07.2021

IP: 37.30...152

hmmm @ 22:22, ale tu argumentów. Jeśli brak argumentów to pojawiają się wyzwiska od mądrych inaczej.

tl @ 22:27, 14.07.2021

IP: 37.30...152

Maverickus @ 22:20, tak, a ziemia jest płaska a nawet wklęsła. To może kosmici.

Tomek do tl @ 22:45, 14.07.2021

IP: 2.126...227

Argumenty sa takie:
1. Prepraraty zostaly dopuszczone do uzytku warunkowo na okres jednego roku.
2. Brak odpowiedzialnosci za skutki uboczne- zapowiedz Funduszu Kompensacyjnego (jedynie zapowiedz).
3. Federacja Przedsiebiorcow Polskich naciska na przymusowe szczepienia, a jej viceprzewodniczacy Wiktor Janicki jest prezesem AstraZeneca Pharma Poland.
4. Brak wplywu na plodnosc, ciaze, na karmienie piersia- tzn. przy probie na zwierzetach nie stwierdzono. Na ludziach nie badano- ulotka Pfizera jest ogolnodostepna.
5. Maseczki nie pomagaja, ale potem jednak pomagaja. Simon gwiazda reklamy maseczek.
6. Wedlug danych MZ zaszczepilo sie 40% dentystow i 46% lekarzy.

Skoro ludzie wyksztalceni medycznie nie sa przekonani co do skutecznosci szczepien to czemu ja mam byc?

Lilo @ 22:56, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...b001

Widać jak bardzo jesteśmy podzieleni

Ci którzy przyjęli "s,czepienia" kontra ci którzy nie chcą się temu poddać
Chyba o to teraz chodzi żeby jedni drugim skakali do gardeł

A wydaje się że mamy wolność i każdy ma prawo podjąć decyzję sam !!!
Kto zdecydował dobrze to się dopiero okaże...w dalszej lub bliżej przyszłości

Może żałować będą ci nieszvzepieni...
Ale możliwe że swojej decyzji będą żałować ci którzy zgodzili się na iniekcję
Zobaczymy!!

Lilo @ 23:05, 14.07.2021

IP: 2a00:f41...b001

Chcę zwrócić jednie uwagę że autorytety z dziedzin medycyny są podzieleni (podobne jak reszta społeczeństwa)
jedni są bardzo za
inni bardzo przeciw

Maverickus @ 23:10, 14.07.2021

IP: 5.173...145

tl @ 22:27, 14.07.2021

Twoja durnota mnie przeraża pracowniku Muzeum ŻW.

tak tak wiemy żeś pracownik tej instytucji.

otto @ 23:10, 14.07.2021

IP: 5.173...34

śledzę dosyć uważnie propagandę głównego "nurtu". Można przytaczać setki opinii expertów, które są sprzeczne ze sobą, ciągle nowe i coraz to inne. Fakty są takie, że gro z tych expertów klasy sajmon, gót, korban, dworaczek, niecieltzki, gżegzioski to ludzie na pasku bigfarmy. Fakty są takie, ze skuteczne leczenie Amant...ną zablokowano. Dlaczego? Znam ludzi osobiście, że dzięki niej z tego wyszli. Lepiej takiego pod respirator i niech umiera. Po co mu szkodzić Amm...ną. Osobiście słyszałem jak córka opowiadała jak przemycono do szpitala Am...nę dla starszej pani. Lekarze wcześniejsze dawki skonfiskowali. Diagnoza była, że umrze, nie ma szans. Po podaniu, wyszła z tego. No cóż, szpital ,stracił kasę za kolejnego kovidowego trupa. Są ludzie, którzy zadają pytania logiczne i NIKT na nie nawet nie usiłuje odpowiedzieć. Najlepiej nazwać ich foliarzami, płaskoziemcami etc. ośmieszyć. To klasyka wojny propagandowej. Drugą taką rzeczą jest dezinformacja, podawanie sprzecznych ze sobą dużej ilości informacji. Co można obserwować. Dzisiaj expert mówi tak, a za dwa dni dokładnie odwrotnie i tak jakby nic się nie stało....., że wczoraj jego wersja było o 180 stopni inna. A my to łykamy. Pytanie jeszcze jedno, dlaczego tak się spieszą i chcą wyszcepić jak największą populację, włącznie z dziećmi, którym nic nie zagraża. Przecież logika nakazuje, poczekajmy, po kilku latach działanie preparatu będzie już bardziej znane i wtedy tym młodym można podać szcepionkę i ich zabezpieczyć. Po co ryzykować. A jak będą niepłodni???? Albo inne powikłania wystąpią? I tak by można mnożyć w nieskończoność różne pytania i przytaczać fakty, które na razie pozostają bez odpowiedzi. Dziwne szef fajzera się nie szcepi. Czyżby o czymś nie wiedział???? Pracownicy Astry zenka też nie. Podano, że nie mogą sobie pozwolić, aby za 4-5 lat mogło się okazać, że zrobili błąd i stracą załogę firmy. Oni nie wiedzą, ale reumatolog wie czy też ekonomista.

tl @ 23:11, 14.07.2021

IP: 37.30...152

Tomek do tl @ 22:45, czwarta fala pandemii już się zaczyna pojawiać, na razie za granicą, nie szczep się, gdy boisz się szczepienia ale będzie i u nas. Będzie rzeź niezaszczepionych.

Maverickus @ 23:10, g.wno wiecie, towarzyszu. Jestem operatorem koparki.

Brzydki_zły_i_szczery @ 00:03, 15.07.2021

IP: 185.166...64

Chciałem napisać tu coś mądrego, ale po przeczytaniu tych komentarzy, nie warto. Płaskoziemcy, spiskowcy i antyszczepionkowcy, wiek XXI, psia krew. wassat

RX2 @ 00:11, 15.07.2021

IP: 185.135...146

Dzicz.

Żołnierz @ 00:29, 15.07.2021

IP: 94.254...157

Idiotów w Polsce nie brakuje... Pokazują to statystyki szczepień... Na co was zaszczepili??? Sory... "przeciw czemu a może przed czym"??? Dajecie sobą pomiatać i wmawiać sobie jak chorągiewce na wietrze... w którą stronę zawieje tam leci... tak jak ten tępy zaszczepiony naród co wieży sam nie wie w co... bo przez powtarzanie w koło na około w

telewizji,

internecie,

radiu,

gazetach

i cholera wie w czym jeszcze naród po części GŁUPIM się stał i uwierzył zakłamanemu rządowi
Uwierzył w ich polityczną zagrywkę.
Ale przyjdzie czas i pora i się obudzą TYLKO BĘDZIE JUŻ ZA PÓŹNO.

Maverickus @ 00:48, 15.07.2021

IP: 5.173...145

tl @ 23:11, 14.07.2021
g.wno wiecie, towarzyszu. Jestem operatorem koparki.

To z takimi kompetencjami to pewnie kierownicze stanowisko w MŻW zajmujesz laughing laughing

doświadczenie w kierowaniu jest... a że koparką to pewnie towarzysz przełożony z wykształceniem co najmniej podstawowym nie pytał już o szczegóły.

tl @ 04:14, 15.07.2021

IP: 37.30...152

Żołnierz @ 00:29, na całym świecie, no prawie, bez Korei północnej czy Kuby, rządy powtarzają to samo, szczepcie się ludzie.

Przyjdzie czas, że się obudzisz, niezaszczepiony, tylko będzie już za późno.

Maverickus @ 00:48, ale żeś mi odpowiedział.

taki pan @ 06:25, 15.07.2021

IP: 46.204...172

Jaki pan, taki kram!
Taki Kurpś, jaki jego zarząd, zgrzybiały i chory na zyśk.
Nie ma zyśku, nie ma szczepień!
Zacofany, żyjący średniowieczem Kurpś (nie Kurp!) głupi się urodził i...głupi z.d.e.c.h.n.i.e - w męczarniach i pod respiratorem...

kl @ 06:28, 15.07.2021

IP: 178.235...26

Taki jest wpływ kościoła katolickiego. W tych gminach księży jeszcze po rękach całują. Tylko to jest ważne co klecha powie. A klecha nie każe się szczepić. To są prawdziwi siewcy zarazy!!

Apud @ 07:04, 15.07.2021

IP: 37.248...73

Polska wschodnia jest mniej rozwinięta technicznie, gospodarczo, naukowo. To biedniejsza część kraju, mniej wykształcona. Wnioski oczywiste w sprawie szczepień

Do tl @ 07:32, 15.07.2021

IP: 83.6...187

Kolego Trolu(biała myszko) ,zobaczymy za pare mięsięcy coś przyjął za zmutowany preparat,oczywiście podpisałeś prośbę że chcesz przyjąć jakieś gówno które nie zostało przebadane.Nie rozsiewaj fałszywych informacji TVP PIS ponieważ każdy ma prawo wyboru.

Tomek do tl @ 07:36, 15.07.2021

IP: 85.255...44

Lemingu.
Akurat przebywam w kraju, gdzie wedlug polskich mediow panuje odmiana delta.
Nie slysze karetek, nie widze trupow na ulicach. Znajomi byli ostatnio na marszu ku wolnosci w stolicy, ale w tv o tym cisza.
Jaka rzez? Ludzie umieraja, ale przez decyzje polityczne. Koledze ostatnio zmarla 40 letnia kolezanka po podaniu szczepienia. Kilku wrocilo po chorobie covid- ups, po pozytywnych wynikach, bo symptomow nie mieli.

fakt @ 07:41, 15.07.2021

IP: 46.170...1

Szczepili się, szczepili. W Kątach Rybackich.

tl @ 07:54, 15.07.2021

IP: 37.30...152

Wariant Delta koronawirusa coraz mocniej uderza również w Hiszpanię. Gwałtowny skok zakażeń COVID-19 widoczny jest od końca czerwca. Jeszcze miesiąc temu w kraju tym notowano 2,5 tys. nowych zachorowań, 9 lipca było ich już ponad 20,6 tys. Duże wzrosty infekcji obserwuje się szczególnie wśród młodych ludzi.

Do tl @ 08:22, 15.07.2021

IP: 2a00:f41...8f8e

Pewnie żeś w TVP obejrzał te brednie.Mam znajomych w Angli , Szwecji, Norwegi ,Hiszpani.Niewierz kolego co pokazują w telewizji tylko troszkę pomyśl i niesiej propagandy.

Ha! @ 08:43, 15.07.2021

IP: 5.173...109

Półtora roku i nie mogę zapamiętać, że najważniejszą rzeczą zabieraną do sklepu jest maseczka. laughing Nie wszystkim piorą mózgi. smile

. @ 09:08, 15.07.2021

IP: 83.9...152

Ha! żeby coś wyprać najpierw trzeba to mieć smile

Krol @ 09:15, 15.07.2021

IP: 37.30...66

Dobry towar nie potrzebuje reklamy jeśli ta szczepionka by była taka wspaniała to nie trzeba by było ludzi zmuszać do szczepienia się.Co ta za kraj i politycy gdzie szantażem zmusza się ludzi przeprowadzania na nich eksperymentów medycznych.

Gwiazdk @ 09:30, 15.07.2021

IP: 2a00:f41...232d

Ja zachorowałam na covid 19 bardzo szybko choroba się rozwinęła doprowadziła do takiego stopnia że dwa tygodnie w szpitalu spedziłam pod tlenem. Gdybym była zaszczepiona przeszłabym pewnie łagodniej.

tl @ 09:44, 15.07.2021

IP: 37.30...152

Krol @ 09:15, dobry towar nie potrzebuje reklamy, widocznie wirus jest tak dobry, że trzeba ludzi zmuszać do szczepień. Zobaczymy w następnych latach epidemii. Dobrze, że rządy wielu krajów chcą przerwać eksperyment medyczny - działanie wirusa na niezaszczepionego.

robert @ 10:04, 15.07.2021

IP: 37.30...89

czytam komentarze i same "eksperty". Nawet te co w telewizorze są, dziwnym zbiegiem okoloczności nie mogą się zejść i poprowadzić konkretnej debaty, a tu proszę wszystkiego można się dowiedzieć w komentarzach na portalu moja-ostrołęka. Wyśmienicie.

Hulajdusza @ 10:04, 15.07.2021

IP: 195.238...130

widać zabory

#SZCZEPIMYSIĘ @ 10:55, 15.07.2021

IP: 31.182...200

I wszystko w temacie.

Fabryka Małp @ 10:57, 15.07.2021

IP: 178.235...186

Hulajdusza...i więcej pisać nie trzeba. !!!! laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:25, 15.07.2021

IP: 217.146...87

Nie wiem, czy któryś z przeciwników szczepień, był na OIOMie, ewentualnie miał kogoś bliskiego, który tam przebywał z powodu COVID19 - taka wizyta, wiele by Wam wyjaśniła - wyjaśniłaby Wam, dlaczego ludzie, nie mogący samodzielnie oddychać, są wprowadzani w stan śpiączki farmakologicznej, bo mają mniej niż 20 - 30% wydajności płuc, a organizm nie chce "współpracować" z respiratorem - nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z tego, co dzieje się z płucami, po wspomaganiu respiratorem, który wtłacza do nich powietrze.

Wrrrrrr @ 11:27, 15.07.2021

IP: 5.173...112

Je... ć te szczepionki i cała tą PLANdemię. Segregacje sanitarne i piepszenie opłaconych tchurzy żeby straszyć ludzi. Won z Polski do Izraela pisiory!

ms @ 11:28, 15.07.2021

IP: 2a01:110f...d8f4

na jesieni zatęsknią za szczepieniem

lsp @ 11:40, 15.07.2021

IP: 193.176...246

Szczepią się bimbrem a najfajniejsze jest to że szczepionkę trzeba codziennie ponawiać

do redaktorka z Moja Ostrołęka @ 11:49, 15.07.2021

IP: 37.30...149

Ile dostał twój portal za propagowanie polityki proszczepionkowej ? Czy twoim celem jest zostać takim ostrołęckim Michnikiem ? 😂

Fabryka Małp @ 11:52, 15.07.2021

IP: 178.235...186

Wrrrrrr Jesteś "człowieku" tak "biedny" umysłowo że polemika z Tobą mija się z celem..... tongue

tl @ 11:57, 15.07.2021

IP: 37.30...152

do redaktorka z Moja Ostrołęka @ 11:49, ile dostajesz za propagowanie polityki antyszczepionkowej? Jesteś grabarzem i chcesz się obłowić na następnych falach pandemii. Mało Ci jeszcze?

Do tl @ 12:04, 15.07.2021

IP: 176.109...87

Jak palisz i pijesz, to możesz się szczepić bez końca. Uświadom sobie, że to ostatnie takie lato.

Oka @ 12:14, 15.07.2021

IP: 80.187...236

Sprzedam moja szczepionjie na swirusa ..ktos chetny

do toro i temu podobnych @ 12:28, 15.07.2021

IP: 95.49...123

ublizasz i to na calego przeczytaj cos napisal kim jestes ze tak nienawidzisz POLSKI i nasz KATOLIKOW ZYCZE ZDROWKA nie tylko na ciele --experci z TVN i GW ciagle pisali i wyli wirus to fikcja i narod oglupial WYJTA DALEJ i piszcie glupoty

Tomek do tl @ 12:29, 15.07.2021

IP: 85.255...44

Dlaczego lemingu nie odpowiedziales na moje wczorajsze pkty odnosnie braku zaufania do szczepionek?
W Manchesterze nie bylo namiotow pod szpitalem, a na polsacie material, ze tak.
Tutaj nikt nie odczuwa covida delty, a zaklad zatrudniajacy kilka tys osob. Jak ktos sie trafi chory to do domu na 10 dni i wraca pelen energii.

do @ 12:32, 15.07.2021

IP: 95.49...123

widac po WPISACH ilu tu madrych ogl upialych wpisow UBLIZAJCIE DALEJ ha niebne wpisy atyakuja atakuja i ponizaja nasz KURPI ZYCZE ZDROWKA --zobaczymy na jesieni tych od antyszczepien odpowoiadacie za tu manienie ludzi i skutki ktore nasz nie omina

Rampampama @ 13:05, 15.07.2021

IP: 80.50...118

tl @ 11:57, 15.07.2021

a ile tobie płacą koncerny farmaceutyczne za promowanie ich niezbadanych wyrobów medycznych?

Będą kazali ci zjeść g**no to też zjesz?

Do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:18, 15.07.2021

IP: 194.50...55

"...nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z tego, co dzieje się z płucami, po wspomaganiu respiratorem, który wtłacza do nich powietrze."

Tak, zdajemy sobie sprawę - płuca się rozrywają

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:19, 15.07.2021

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Jak ktos sie trafi chory to do domu na 10 dni i wraca pelen energii."

Widziałeś jak umiera 27-latek pod respiratorem?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:22, 15.07.2021

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Tak, zdajemy sobie sprawę - płuca się rozrywają"

Staraj się odpowiadać, w swoim własnym imieniu, ale masz rację, tak właśnie reagują płuca, ale gdyby nie respirator, to masz śmierć w ciągu kilku/kilkunastu minut z powodu niedotlenienia mózgu, a więc w imię ratowania życia, naraża się płuca - i właśnie dlatego, żeby nie było to konieczne, są szczepienia.

tl @ 13:38, 15.07.2021

IP: 37.30...152

Rampampama @ 13:05, więcej biorą firmy farmaceutyczne za leczenie chorych na covid i personel na zakaźnym. Więcej biorą producenci respiratorów. Grabarze też cieszą się, że dużo ludzi umiera. Ile Tobie płacą za promowanie tych firm poprzez propagowanie nieszczepienia? Będą kazali zjeść g**no to też zjesz?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:49, 15.07.2021

IP: 217.146...87

To nie kto inny, jak Rydzyk, twierdzi, że pandemia, to wymysł rządzących, jak w czasach "komuny", a więc widać, z kim, niektórym jest "po drodze" - przelew na radio, co ma ryja, poszedł?

Xxxx @ 15:40, 15.07.2021

IP: 5.173...165

Co to za choroba żeby ja wykryć trzeba robić specjalistyczne badania bo przechodzi się ja bezobjawwiwo co to za szczepionka ze chcą płacić za jej przyjęcie czy to nie zastanawiające ???

Tomek do Jana Kowalskiego @ 15:55, 15.07.2021

IP: 85.255...44

27 latka pod respiratorem nie widzialem.
Widzialem za to wypadki komunikacyjne, a nadal jezdze autem.
Widzialem otwarte zlamanie, a nadal czynnie uprawiam sport.
Znam kilkanascie osob, ktore byly bardzo skapoobjawowo i siedzieli najnormalniej w domu majac najgrozniejsza chorobe swiata.
Znam 2 przypadki gdzie lekarze dopiero po grozbach rodzin usuwali z aktu zgonu dopisek o covidzie.
Epidemie to mamy pozostalych chorob, ktore nie sa obecnie leczone.
70kilka tys zmarlo na covida z chorobami wspoistniejacymi, a do tego ponad 150tys zmarlych przez utrudniony dostep do lekarza. To powinno byc pietnowane, a nie watpiwosci co do szczepien.
Ja moge pojsc sie zaszczepic, ale kto w przypadku ciezkiego NOPu wezmie odpowiedzialnosc?

Maverickus @ 16:51, 15.07.2021

IP: 5.173...145

tl @ 13:38, 15.07.2021
Będą kazali zjeść g**no to też zjesz?

Narazie to ty jesz g**no szczepiąc się czymś o czym nawet nie masz pojęcia laughing laughing

Dlaczego w Federacji Rosyjskiej preparaty zarówno Astry, J&J jak i Phizera nie zostały dopuszczone do użytku przez tamtejszy wydział zdrowia publicznego? Badania tych specyfików trwały od lutego. Dopiero niedawno podano informacje o ostatecznym niedopuszczeniu powyższych do użytku na terenie Rosji.

Myślicie, że Rosja to gł**pi kraj?

tl @ 17:00, 15.07.2021

IP: 37.30...77

Maverickus @ 16:51, na razie to Ty jesz g**no nie szczepiąc się.

13 lipca 2021
"780 osób zmarło w Rosji w ciągu minionej doby na COVID-19. Jest to najwyższy wskaźnik zgonów od początku pandemii. W ciągu minionej doby wykryto 24 tys. 702 przypadki zakażeń i łączna ich liczba sięgnęła 5 mln. 833 tys. 175."

Rosja ma trzy własne szczepionki na covid.

Qwerty @ 19:10, 15.07.2021

IP: 5.173...181

Najbardziej mnie śmieszy jak ktoś pisze, "wyłącz TV i włącz myślenie" powiedział ekspert, doktor i profesor nauk internetowych XD. Jesteście durniami ludzie ;) Kurffa każdy znawca i ekspert od siedmiu boleści, wezcie ksiazki w lapy lepiej i zrezygnujcie z internetu. Zdajecie sobie paiace sprawe, ze w internecie można siać 192737472927x wiecej dezinformacji niz w takim TV i Radiu ? :). Zrobilem wspianialy test. Stworzyłem na poczatku pandemii strone i wsadzilem jakies artykuly o jakims wirusie (niepamietam jakims) z 2011 roku, oczywiście bardzo dużo falszywych informacji. Upubliczniłem na facebooku dla eksperymentu spolecznego i znalazlo się kilkanaście durniów co bralo to na powaznie, tak wiec, tak. walnijcie się mocno w czache głomby internetowe:D

Maverickus @ 19:36, 15.07.2021

IP: 5.173...145

tl @ 17:00, 15.07.2021

skąd masz te dane? z Gazety polskiej czy TV rydzyka?
Lepiej zmień źródło informacji bo propagandę widzę powtarzasz

tl @ 20:05, 15.07.2021

IP: 37.30...77

Maverickus @ 19:36, to jest info z Onetu. Rosja ma trzy własne szczepionki na covid i słabo działają, a nie chcą Astry, J&J jak i Phizera.

mixer @ 20:10, 15.07.2021

IP: 87.205...178

Z listu carycy Katarzyny II do Nikity Panina ministra spraw zagranicznych Tartarii Moskiewskiej w latach 1764-1780

„Istnieją różne narody, a raczej różne narody mają różnego ducha. Jedne można podbić i przesiedlić w celu zagarnięcia ich ziem, a świat nie podniesie wrzasku – to małe narody, plemiona. Z innych można uczynić małym wysiłkiem niewolników i będą chętnie lizali rękę Pana – to narody o podłej duszy, od kolebki niegodne samostanowienia, w wielkich obszarach Azji roztopią się bez śladu. Z trzecimi wreszcie nie można zrobić ani tego, ani tego, przynajmniej nie od razu – to Polacy.

Nie można zaanektować ich państwa, bo trzeba byłoby się dzielić z Prusami, Austrią, Turcją i Bóg wie jeszcze z kim; narzuca to europejska równowaga sił. Po drugie nie można tego zrobić od ręki, gdyż są to znakomici żołnierze, a cały naród gdy otwarcie zagrożony, przypomina wściekłego wilka w nagonce. Zbyt dużo by to kosztowało, należy więc zdemoralizować ich do szpiku kości. Trzeba … rozłożyć ten naród od wewnątrz, zabić jego moralność… Jeśli nie da się uczynić zeń trupa, należy przynajmniej sprawić, żeby był jako chory ropiejący i gnijący w łożu… Trzeba mu wszczepić zarazę, wywołać dziedziczny trąd, wieczną anarchię i niezgodę… Trzeba nauczyć brata donoszenia na brata, a syna skakania do gardła ojcu.

Trzeba ich skłócić tak, aby się podzielili i szarpali, zawsze gdzieś szukając arbitra. Trzeba ogłupić i zdeprawować, zniszczyć ducha, doprowadzić do tego, by przestali wierzyć w cokolwiek oprócz mamony i pajdy chleba. Będą Oni walczyć długo, bardzo długo, nasze prochy przepadną, ale przyjdzie czas gdy sami sprzedadzą swój kraj, sprzedadzą go jak najgorszą dziwkę. My rozpoczniemy ten proces Panin! Korupcją „milczących psów”, którzy będą nimi rządzić. Bogactwem i głodem, które biednych podjudzą przeciw możnym, tych drugich zaś napełnią takim strachem i podłością, że uczynią wszystko dla zachowania swego bogactwa.

Zepsujemy ich kultem prywaty, złodziejstwa, rozpusty, wszelaką demoralizacją i wiodącym ku niej alkoholem. Stworzymy tam nową oligarchię, która będzie okradać własny naród nie tylko z godności i siły, lecz po prostu ze wszystkiego, głosząc przy tym, że wszystko co czyni, czyni dla dobra ojczyzny i obywateli. Niższe szczeble tych krwiopijców będą uzależnione od wyższych w nierozerwalnej strukturze formalnej i nieformalnej piramidy.

Trzeba będzie starać się, by w piramidę wpasowany był każdy zdolny i inteligentny człowiek, by zechciwiał w niej i spodlał. Niedopasowywalnych szaleńców, nieuleczalnych fanatyków, nałogowych wichrzycieli i każdą inną wartościową jednostkę wyeliminujemy operacyjnie. Zadanie to jest wielkie Panin, lecz i efekty będą wielkie. Polska zniknie w samych Polakach! Wtedy właśnie, gdy będzie wydawało się im, że mają wolność. Ale ja tego nie doczekam Panin, zaczniemy jednak ten proces..."

Polak @ 20:45, 15.07.2021

IP: 37.30...4

Po przeczytaniu tekstu widać gdzie mieszkaja prawdziwi POLACY

Realny @ 21:25, 15.07.2021

IP: 31.0...188

Tak słucham tych wszystkich wywyższających się pseudo inteligentów idącym ślepo za tym co w TVNie usłyszą i biorą z uśmiechem na ustach w eksperymencie naukowym za który nikt nie bierze odpowiedzialności i faktycznie inteligencji się nie nabywa. Ile byście fakultetów i tytułów naukowych nie zrobili w Pułtusku i innych prywatnych pseudo uczelniach to inteligencji z nimi nie nabędziecie

Maverickus @ 21:29, 15.07.2021

IP: 5.173...145

tl @ 20:05, 15.07.2021
IP: 37.30...77

"Rosja ma trzy własne szczepionki na covid i słabo działają, a nie chcą Astry, J&J jak i Phizera."

Nie chcą? Czy nie przeszły rygorystycznych badań przez Ministerstwo Zdrowia Publicznego Federacji Rosyjskiej? i poczytaj dlaczego nie przeszły tych badań... Rosja to nie jest gł**pi i zacofany kraj.
Poczytaj też w Twoich ulubionych "źródłach" że UE też dopuściła te szczepionki warunkowo, ponieważ ostatni etap badań klinicznych nigdy nie został przeprowadzony przez producentów tych eksperymentów medycznych.

Maverickus @ 21:34, 15.07.2021

IP: 5.173...145

do tl @

a jak tam dzisiejsze posiedzenie rady Muzeum Żołnierzy Wyklętych z udziałem PiS sekretarza stanu Jarosława Sellina panie pracowniku?

Ostroleczanin @ 23:02, 15.07.2021

IP: 185.166...32

.Piepszyc PIS PO Plandemie i inne stwory badzmy soba

.

Ostroleczanin @ 23:05, 15.07.2021

IP: 185.166...32

Czy my na prawde musimy byc az tak podzieleni?Wypiepszyc w kosmos Pisowskich zdrajcow narodu polskiego a wtedy zapanuje lad i porzadek

Ostroleczanin @ 23:07, 15.07.2021

IP: 185.166...32

Te "Zaszczepiony"z kim sie zeszczepiles?

klich @ 05:57, 16.07.2021

IP: 37.30...17

w październiku 2020 media poinformowały o śmierci młodego nauczyciela który zmarł na covid bez chorób współistniejących. Dlaczego te same media nie informowały, że ów nauczyciel miał cukrzycę i zaawansowaną chorobę nowotworową ? No po co ciemny naród bedzie się prędzej szczepił.

Ciekaw jestem ile kasy za promowanie szczepień dostała MO ? bardzo jestem ciekaw.

Jak to jest z tymi preparatami? skuteczność duża, ale może się zarazić, ale z paszportem szczepionkowym to już można wszędzie i nic nikomu nie grozi.

Tępy jak koncerny farmakologiczne stwierdzą, że konieczne będzie trzecie i czwarte, a może nawet i piąte szczepienie (kto wie) to masz moją dawkę ba nawet koparkę możesz zaszczepić w ramię tuż przy siłowniku

tl @ 07:34, 16.07.2021

IP: 37.30...138

klich @ 05:57, możesz nie szczepić się na złość mediom, możesz nie szczepić się na złość MO, możesz nie szczepić się na złość paszportowi szczepionkowe mu, możesz nie szczepić się na złość koncernom farmaceutycznym, możesz nie szczepić się na złość operatorowi koparki, ale wiedz, że najpierw umierają na zarazę ci, dla których jeszcze nie wyprodukowano szczepionki, a potem tępaki, którzy nie szczepią się na złość.

klich @ 07:41, 16.07.2021

IP: 37.30...17

nie szczepię się nie na złość komukolwiek, najnormalniej na świecie nie chcę brać udziału w eksperymencie ot cała filozofia

a ty tępy jak zwykle przekręcasz jak w twoich tvpisach i tvenach i polsatach

Tomek do tl @ 07:59, 16.07.2021

IP: 85.255...38

Wedlug danych z gov.uk w Wielkiej Brytanii jest 3 razy wiecej ofiar wsrod hospitalizowanych zaszczepionych.
Reklamuja aby sie zaszczepic, bo przejdziesz lzej, ale jak trafisz do szpitala zycie pokazuje co innego.

jet i @ 08:14, 16.07.2021

IP: 188.147...50

popieram klicha krulików doświadczalnych z nas robią

🗿 @ 08:34, 16.07.2021

IP: 2a00:f41...bd9b

Wyszczepić to można psy koty świnie. Szczepionki to osłabione wirusy a ten preparat na pewno nie zawiera tych składników jest to coś

tl @ 08:42, 16.07.2021

IP: 37.30...145

klich @ 07:41, no to trzeba było tak napisać, a nie pisać o mediach, MO, paszporcie, koncernach farmaceutycznych, operatorze koparki.

Tomek do tl @ 07:59, nie znalazłem takiej informacji, a mam informacje, że w WB jest o wiele mniej hospitalizacji i zgonów niż przed szczepieniami mimo dużej ilości zakażeń.

09.07.21
"Obecnie w brytyjskich szpitalach z powodu COVID-19 przebywa ok. 2,7 tys. pacjentów. W szczytowym momencie poprzedniej fali było to ok. 39 tys. osób.

Spadła także liczba zgonów. W ciągu ostatniej doby zarejestrowano 29 zgonów spowodowanych zakażeniem koronawirusem. Dla porównania, w styczniu tygodniowa średnia plasowała się na poziomie 1,2 tys. zgonów dziennie.

Jak podkreśla brytyjski rząd, spadek hospitalizacji i zgonów jest efektem szczepień. W 66-milionowej Wielkiej Brytanii w pełni zaszczepionych jest prawie 34,4 mln obywateli. Przynajmniej jedną dawkę szczepionki przyjęło w tym kraju ponad 86 proc. społeczeństwa."

Rampampama @ 09:04, 16.07.2021

IP: 80.50...118

Wczoraj oglądałem ciekawą historię w TV... serial Lombard. Był wątek odnośnie szczepień dzieci... że jedno dziecko "antyszczepionkowców" zachorowało na odrę i prawie zmarło, bo rodzice nie zaszczepili celowo.
Na koniec serialu była informacja, że odcinek był sponsorowany a w szczegółach okazało się że sponsorami były dwie wielkie firmy farmaceutyczne... Ot cała prawda odnośnie szczepień.

baca @ 09:35, 16.07.2021

IP: 83.9...200

Mam propozycję dla pis rządu. Każdy niezaszczepiony który zachoruje na covid 19 ponosi pełen koszt leczenia . Hej!!

Rampampama @ 09:44, 16.07.2021

IP: 80.50...118

baca @ 09:35, 16.07.2021
IP: 83.9...200

"Mam propozycję dla pis rządu. Każdy niezaszczepiony który zachoruje na covid 19 ponosi pełen koszt leczenia"

Super... niech jeszcze rząd ponosi odpowiedzialność za każde powikłanie wynikłe po szczepieniu również te długofalowe wynikłe po kilku latach od szczepienia.
Ale gwarantuję że żaden rząd na to nie pójdzie, bo żaden rząd do tej pory się na to nie zgodził... Ba nawet koncerny farmaceutyczne nie są obciążone odpowiedzialnością za te "eksperymenty medyczne". Przecież niby ma to być takie bezpieczne i przebadane laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:55, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Cyt.:
"27 latka pod respiratorem nie widzialem."

Umierającego pod respiratorem - zapomniałeś o tym, bardzo ważnym fakcie.

Cyt.:
"Ja moge pojsc sie zaszczepic, ale kto w przypadku ciezkiego NOPu wezmie odpowiedzialnosc?"

A, kto weźmie odpowiedzialność za zarażonych przez Ciebie?

Podane przez Ciebie przykłady, nie mają nic wspólnego ze szczepieniem się, ale z nieudolnością polskiego rządu, nie mieszaj zatem tematów - to rząd doprowadził do tego, że kosztem chorych na Covid19, służba zdrowia się praktycznie rozsypała - można było, jednocześnie leczyć Covid19 oraz chorych na inne choroby, które przecież nie zniknęły, no ale jeśli rząd, co wiemy z e-maili, działa nie po to, żeby opanować sytuację, ale po to, żeby mu poparcie w sondażach nie spadło, to mamy to, co mamy.

Porozmawiaj z kimś, kto widział jak wyglądają pacjenci chorzy na Covid19, na OIOMach, bo mnie i tak nie uwierzysz.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:58, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Przecież niby ma to być takie bezpieczne i przebadane"

Ależ oczywiście, że można było te szczepionki testować przez kolejnych 10 lat, tylko czy byłoby dla kogo - jak widzę, niektórzy nie rozumieją powagi sytuacji - w warunkach wojennych, działa się jak na wojnie, ale tacy jak Ty, tego nie rozumieją - niech wróg nas atakuje, a my przez 10 lat, będziemy się zastanawiać na obroną przed nim.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:03, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Cyt.:
"70kilka tys zmarlo na covida z chorobami wspoistniejacymi, a do tego ponad 150tys zmarlych przez utrudniony dostep do lekarza."

Po pierwsze, skąd ma takie dane, a po drugie, tak wygląda ta choroba, na AIDS, też się nie umiera, umiera się na "choroby współistniejące".

tl @ 10:08, 16.07.2021

IP: 37.30...145

Rampampama @ 09:04, to dobrze, że są firmy farmaceutyczne które zarabiają. Na zdrowiu nie ma co dziadować bo grabarz się ucieszy.

Wiszący Dzik @ 10:25, 16.07.2021

IP: 79.191...13

Każdy ekspert który wypowiada się pro- szczepionkowo powinien wypełniać deklaracje że nie jest w jakikolwiek sposób związany z przemysłem farmaceutycznym ( i jego najbliższa rodzina też. Podobno młody Szumowski już zarobił kilka milionów). Wtedy sytuacja była by o wiele jaśniejsza. A tak to mamy coś takiego jak np. to że jakiś prezes "pracodawców" optuje za obowiązkiem szczepień szczepień a sie okazuje że jest tam w jakieś radzie ndazorczej jednej z firm szczepionkowych. No to do psa taka robota. Zresztą to są takie czasy niespokojne że na powierzchnie wypływa ludzka szumowina aby się wzbogacić na ludzkim nieszczęściu. To na co ludzie chorują to jest zwykła grypa, angina , itd. A powikłania po-grypowe zawsze były ,są i będą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:29, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Wiszący, lekarze szczepią siebie, swoje rodziny i zachęcają do szczepień - nie jacyś "eksperci", tylko zwykli lekarze - gdyby mieli wątpliwości, to by ani siebie, ani swych rodzin nie narażali na niebezpieczeństwo.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:46, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Cyt.:
" Na zdrowiu nie ma co dziadować bo grabarz się ucieszy."

Tępy naziolu - mizoginie, czy dlatego rząd wyebal miliony na trefne maseczki, respiratory i szpitale tymczasowe?

Czy dlatego Szumowski twierdził, ze maseczki nic nie dają i on nie wie, po co ludzie je noszą, czy dlatego na "narodowym" na 1200 łóżek, w respiratory wyposażonych było 355?

Czy dlatego Mateuszek, międzynarodowy kłamczuszek, przez 2 turą wyborów prezydenckich odwołał Covid19?

Po odsunięciu Was od władzy, sprawdzimy ile ten "bezcen" zdrowia kosztował Polaków.

jedność @ 10:58, 16.07.2021

IP: 2a00:f41...d40d

Były szef GIS się wygadał Pinkas: „Wirus to głównie socjologia. Miałem święty obowiązek mówić dokładnie tak samo, jak ECDC i cała UE”
Pinkas mówił też, że maseczki są po to, byśmy nie zapomnieli o pandemii, a Niedzielski mówił, że dzisiejsze pokolenie 40-latków do końca życia będzie już żyło w strachu przed wirusami.
Ten sam wywiad został przedrukowany przez dziennik kropka pl i znajduje się na ich portalu, do znalezienia po wpisaniu hasła "Niedzielski".
Szumowski gdy odchodził w sierpniu 2020r. też powiedział - nie potrafię patrzeć ludziom w oczy i kłamać . Było na yt. dlatego teraz pije na całego, bo może te 100 000 zmarłych przez niego miedzy innymi nie daje mu spać po nocach...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:25, 16.07.2021

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Miałem święty obowiązek mówić dokładnie tak samo, jak ECDC i cała UE”

Wobec kogo, miał ten "święty obowiązek"?

Cyt.:
"Wirus to głównie socjologia."

Czy za dwa tygodnie, nie okaże się, ze mówienie tego, to również jego "święty obowiązek"?

Cyt.:
" a Niedzielski mówił, że dzisiejsze pokolenie 40-latków do końca życia będzie już żyło w strachu przed wirusami. "

Ludzkość od zarania dziejów, żyje w strachu, pozostaje jedynie określenie parametrów tego strachu oraz tego, jak on wpływa na ludzkość.

Piszesz o jakichś "prawdach objawionych", tak, jakby wcześnie nie były one znane.

Jeszcze raz - zainteresuj się tym, co dzieje się na OIOMie w Ostrołęce, to może sam, przez nikogo nie namawiany, przejrzysz na oczy.

#SZCZEPIMYSIĘ @ 11:55, 16.07.2021

IP: 31.182...200

Weźcie wy się wszyscy zaszczepcie i będzie święty spokój!!!

do jk z o @ 12:15, 16.07.2021

IP: 23.106...37

"Ależ oczywiście, że można było te szczepionki testować przez kolejnych 10 lat, tylko czy byłoby dla kogo - jak widzę, niektórzy nie rozumieją powagi sytuacji - w warunkach wojennych, działa się jak na wojnie, ale tacy jak Ty, tego nie rozumieją - niech wróg nas atakuje, a my przez 10 lat, będziemy się zastanawiać na obroną przed nim"

nieee no argument trafiony w dychę

do jk z o @ 12:19, 16.07.2021

IP: 23.106...37

"A, kto weźmie odpowiedzialność za zarażonych przez Ciebie?"

zaszczepiłeś się to co się boisz ?

może wariant delta będzie atakował ?
może niedługo cały grecki alfabet zmutowanego wirusa zaatakuje ?

do do jk z o @ 12:24, 16.07.2021

IP: 95.49...70

ten pan wszystko rozumie jest inteligentny on wie wszystko tylko nie uznaje wiekszosci KURPI i nasz POLAKOW a wszegolnosci KATOLIKOW a my nie mamy na jego zachowanie wplywu mino to ZYCZE ZDROWKA

Tomek do leminga i kowalskiego @ 12:27, 16.07.2021

IP: 85.255...38

Ilosc nadmiarowych zgonow podana jest przez chocby GUS. Do aids bardzo slabe porownanie.
Co do 80kilku % zaszczepionych w UK to dobra komedia.O ile starsi sie szczepili to ponizej 40 roku zycia sa to pojedyncze przypadki. I nie bazuje tutaj na telewizji, ktora zastrasza, a rozmowach z ludzmi.

tl @ 12:57, 16.07.2021

IP: 37.30...145

Tomek do leminga i kowalskiego @ 12:27, dobra wiadomość jest taka, że w UK mają o wiele mniej chorych i zgonów teraz niż w poprzedniej fali, gdzie nie było zaszczepionych.

"Obecnie w brytyjskich szpitalach z powodu COVID-19 przebywa ok. 2,7 tys. pacjentów. W szczytowym momencie poprzedniej fali było to ok. 39 tys. osób.

Spadła także liczba zgonów. W ciągu ostatniej doby zarejestrowano 29 zgonów spowodowanych zakażeniem koronawirusem. Dla porównania, w styczniu tygodniowa średnia plasowała się na poziomie 1,2 tys. zgonów dziennie."

2700 teraz do 37000 chorych nieszczepionych.

29 zgonów teraz, do 1200 nieszczepionych.

Jaka to komedia, należy się cieszyć, że szczepionki działają. Mało Ci zgonów?

jedność @ 13:34, 16.07.2021

IP: 2a01:110f...8d17

Coś się zmienia?
„Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak na spotkaniu w Sejmie nazwał szczepienia przeciwko COVID-19 „eksperymentem”. Domagał się od prof. Andrzeja Horbana odpowiedzi, „czy eksperymentowanie na dzieciach jest dopuszczalne”.
Działo się to na spotkaniu parlamentarnego zespołu ds. sanitaryzmu. Kieruje nim posłanka PiS Anna Maria Siarkowska, ta sama, która na pytanie dziennikarza, czy się zaszczepiła, odpowiedziała pytaniem, czy ten chce też wiedzieć, kiedy miała ostatnio okres…
Myślę, że ta sprawa coś ruszy wreszcie u nas. na dużo Polak się zgodzi, ale krzywda dzieci ich pogrąży.
Być może, że skądś przyszły jakieś inne wytyczne, bo wymieniona wyżej pani posłanka PiS złożyła ze swoim kolegą z sejmu wizytę w domu dziecka w celu dowiedzenia się, czy to prawda, że dzieci są bez zgody ich opiekunów prawnych szczepione…
Z 'tłitera' tej pani: u wpis z wzoraj:

„A Wiceprezesem Rady Federacji Przedsiębiorców Polskich jest… Wiktor Janicki, czyli Prezes AstraZeneca Pharma Poland (!)
Ergo:
Ludzie związani z koncernami farmaceutycznymi, produkującymi szczepionki, lobbują u polityków za odebraniem praw i wolności obywatelskich niezaszczepionym”.
Takich jest więcej.

hdh @ 13:40, 16.07.2021

IP: 5.173...150

Nielegalnym eksperymentom medycznym mówimy NIE!!! Prędzej dam się zastrzelić niż zaszczepić

Tomek do tl @ 16:13, 16.07.2021

IP: 85.255...38

A mi sie wydaje, ze tych zachorowan jest mniej tylko dlatego, ze slabsze osoby niestety zmarly podczas wczesniejszych fal.
Ale specjalnie dla Ciebie spytalem dzis 20 Brytyjczykow ponizej 40 roku zycia ilu z nich sie zaszczepilo. Dokladnie jeden, astmatyk. Z kolei wiekszosc mowila, ze szczepionka to zwykle gow...

Zatem ogladaj telewizje dalej. Ja nie mam czasu na glupoty, wiec prosze mi odpowiedz na ktorym kanale bylo o niedzielnym strajku ludzi w Londynie aby wrocic do normalnosci? Na ktorym kqnqle wspomnieli o strajku we Francji przeciw przymusowym szczepieniom?

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót