sobota, 20 kwietnia 2024 r., imieniny Agnieszki, Czesława, Amalii

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Praca w ratuszu. Nabór na stanowisko dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Osoby zainteresowane zatrudnieniem wymagane dokumenty mogą składać do poniedziałku 11 stycznia do godz. 12.00.

Wymagania niezbędne:

Reklama

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • wykształcenie: wyższe, kierunki – administracja, ochrona środowiska,
  • doświadczenie zawodowe: staż pracy 5 lat w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności

Zadania wykonywane na stanowisku

  • prawidłowa organizacja pracy wydziału i równomierny podział obowiązków pomiędzy poszczególnych pracowników wydziału,
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez pracowników wydziału,
  • prowadzenie przez wydział spraw zgodnie z przepisami prawa,
  • organizowanie okresowych spotkań roboczych z pracownikami wydziału związanych z realizacją zadań oraz terminów i sposobów ich wykonania,
  • wykonanie kontroli wewnętrznej stanowisk pracy, w tym w zakresie nadzór nad  przestrzeganiem przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji  kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników wydziału przepisów prawa, w tym  z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej współdziałanie z innymi wydziałami, referatami i biurami, kancelarią urzędu, miejskimi  jednostkami organizacyjnymi, organami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej oraz innymi jednostkami i organizacjami społecznymi działającymi na terenie miasta,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów aktów stanowionych przez organy miasta oraz okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań dla potrzeb rady,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,  wnioski rady, wnioski komisji rady i organów osiedlowych,
  • współpraca z Wydziałem Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych w zakresie prowadzenia przetargów przez wydział,
  • prowadzenie bieżących spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
  • współpraca z Biurem Kontroli i Skarg w zakresie dotyczącym kontroli zarządczej w urzędzie.

Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów do dnia 11 stycznia 2022 r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się  w Ostrołęce, przy pl. gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).

Wyświetleń: 2135 komentarze: -
15:14, 05.01.2022r. Drukuj