Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Ostrołęce odpowiedziało na interwencje mieszkańców prawobrzeżnej części miasta, które dotyczyły ciągłości i jakości dostarczanej wody. Zarząd poinformował, że sytuacja jest następstwem niedotrzymywania warunków umowy cywilnoprawnej.
Zarząd przekazał, że OPWiK wykonuje wszystkie obowiązki zgodnie "z przepisami rangi ustawowej".
Reklama
- Spółka zawarła z Zakładem Gospodarki Komunalnej Gminy Olszewo-Borki Sp. z o.o. umowę cywilnoprawną, w której warunkach zakład ten jest zobowiązany do określonego świadczenia usług na rzecz spółki. Niestety, wykonanie tej umowy przez stronę nie przynosi oczekiwanego rezultatu i obecnie rozważane są adekwatne kroki prawne. OPWiK zapewnia przy tym, że przystąpiła do prac projektorowych w zakresie uniezależnienia się do monopolu zakładu, a prace wykonawcze są planowane na 2022 r. Do tego czasu, spółka podejmie wszelkie możliwie działania, celem zapewnienia Państwu usługi dostarczania wody zgodnej z zawartymi umowami. Wszelkie problemy dotyczące parametrów wody prosimy zgłaszać pod numerem tel. (29) 761-31-07 wew. 125. - zakomunikował Bogusław Mierzejewski, Prezes Zarządu OPWiK.
Choć w komunikacie zapewniono o planach rozwiązania problemu w 2022 r., nie podano przewidywanej konkretnej daty zakończenia prac.
Wyświetleń: 5260 | komentarze: - | 09:43, 14.04.2022r. |