Quantcast

wtorek, 28 czerwca 2022 r., imieniny Ireneusza, Leona, Benigny

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Budowa linii kolejowej nr 35 trwa. Na szlaku między Ostrołęką a Chorzelami pracuje zgrzewarka torowa (zdjęcia)

Trwają intensywne prace przy remoncie linii kolejowej nr 35 Ostrołęka - Chorzele. Na szlaku pracuje zgrzewarka torowa. To kolejny etap prac dzięki którym, po 20 latach w 2023 r. na tej trasie znów pojadą pociągi. Dzięki inwestycji poprawią się warunki komunikacji i zwiększy się atrakcyjność regionu. 

Szlak zyskuje już nową infrastrukturę, budowane są tory, a w okolicy mostu kolejowego na Narwi torowisko wysypano tłuczniem, układane są też podkłady kolejowe. O bieżących postępach prac na tym odcinku informuje PKP Polskie Linie Kolejowe S.A:

Reklama

- Zgrzewarka torowa pracuje na szlaku między Ostrołęką a Chorzelami. To kolejny etap prac dzięki którym, po 20 latach w 2023 r. znów pojadą pociągi na tej trasie. Dzięki inwestycji poprawią się warunki komunikacji i zwiększy się atrakcyjność tej części regionu - informuje PKP na Twitterze.

Szybciej koleją z Ostrołęki do Chorzel

- Podróż koleją z Ostrołęki do Chorzel - po zakończeniu prac - zajmie około 50 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. Dla podróżnych przygotowane zostanie dziewięć stacji i przystanków w: Ostrołęce, Grabowie, Nowej Wsi, Zabielu Wielkim, Jastrząbce, Parciakach, Olszewce, Raszujce, Chorzelach. Powrót połączeń przewidywany jest w 2023 r. - informuje PKP.

Reklama

Na peronach będą nowe wiaty i ławki. Przewidziano jasne oświetlenie oraz gabloty informacyjne i czytelne oznakowanie.

Projekt "Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele" ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zobacz też:

Budowa linii kolejowej nr 35 trwa. Torowisko wysypano tłuczniem, układane są podkłady (zdjęcia)

Maszyny budują tor, a w Ostrołęce powstaje centrum sterowania ruchu pociągami

Fot. PKP PLK SA/Twitter

Odsłon: 10043 komentarze: 31
14:19, 21.06.2022r. Drukuj






Powrót


Kris @ 14:42, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.135...129

No 347 milionów złotych na nie potrzebną linię kolejową zamiast na linie kolejowe 29 Ostrołęka Tłuszczu dzięki czemu byśmy szybciej mogli dojechać do Warszaway brawo

Bodo @ 14:59, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.184...64

A ja widzę to optymistycznie. Zawsze to rozwój, przyszłość. A może jednak z czasem pójdą tiry na tory(oby). To nie kierunek Wwa, a bardziej Gdańsk, wybrzeże. W pewien sposób atrakcyjny. Kto powie jak się zmieni świat za 2, 5, 10 lat? Rym nie zamierzony. Pozdrawiam, malkontentów też.

maaa @ 15:13, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...2

chętni stoją już na peronie, szkoda ze to tylko powietrze

Kkkk @ 15:27, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.47...187

Kiedy wróci przystanek MZK pod dworzec?

oka @ 16:45, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.166...166

Po wybudowaniu dwa lat będą jeździły puste pociągi, I potem znowu nie będzie połączenia. Zobacz jakie jest połączenie z Gdańskiem. Nie ma na dzień dzisiejszy nawet w planach.

Xxx @ 18:56, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...a818

Byle 2 lata dzialalo bo takie sa wymogi.

Hotel ośmiogwiazdkowy @ 19:07, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.61...100

Zlikwidowano tą linię bo pociągi były puste tam nikt nie mieszka wszyscy mieszkańcy tych okolic nie zapełnią jednego szynobusu.Można było liczyć że do elektrowni przyjedzie ruski węgiel ale teraz co ma tu przyjechać .To jest taki sam pomysł jak elektrownia której nie ma ,muzeum bez eksponatów ale za to ze stołówka i kinem.To wyrzucanie pieniędzy i to tak bezmyślne że nikt nawet tego nie pozbiera.Więzienie to za mało dla ojca i matki tych poronionych pomysłów.

tl @ 19:13, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 79.185...158

Kris @ 14:42, no tak, Polacy mają chodzić boso po polnych drogach, bo kolej i drogi asfaltowe to w Niemczech, w Polsce niepotrzebne.

Gosc @ 19:59, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Bo w Niemczech koleje są piękne, teczowe
W Polsce koleje są brudne, faszystowskie
Tylko faszysci będą jeździć koleją.

Gość @ 20:32, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...b9b

Redaktorze! Chyba do Chorzeli wedlug was.

klm @ 20:54, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 95.49...8

jak zwykle cebulaki eksperci od siedmiu boleści siedzą w swoich norach i tylko krytykują bo nic innego nie potrafią angry

lsp @ 21:13, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...3

Zadziwiające jak niewielki styk z szynami ma pojazd czy jeszcze lepiej lokomotywa pociągu z wieloma wagonami. Jest to owal, który ma może dwa centymetry a jakie siły przenosi.

W. K @ 22:28, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.166...98

Poroniony pomysł miliony wywalone w błoto. Kto będzie jeździł do Chorzel!!!! po co? żeby do Olsztyna to jeszcze ale też małe obłożenie. Do Warszawy powinna być szybka kolej to tak

. @ 22:50, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...11

Co chwilę remonty odcinek Ostrołęka - Pasieki. Zróbcie raz a porządnie a nie tylko utrudniacie.

otto @ 23:48, 21.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...133

oczywiście, pociągi, jak ktoś to już zauważył, będą jeździć przez 2 lata, puste, bo puste. Przecież kto do Chorzel będzie chciał jechać????? Po co???? Taniej byłoby zrobić kilka kursów busem z biletami w gratisie.... Dla potencjalnych kilku, max kilkunastu osób uruchamiać linię kolejową to absurd!!!

do Kris @ 00:04, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...b767

te 347 milionów widać ,ogrom prac ,przekop przez mierzeję 2 miliardy ogrom prac ,ale dwie wieże w Ostrołęce i 2 miliardy to dopiero się kacyki obłowili , powinna być konfiskata mienia i więzienie ze 20 lat

Ostrołęczanin @ 02:41, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...de15

A kto zarobi na tej linii? Oczywiście wykonawca!!!

tl @ 05:42, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 79.185...158

W. K 22:28, za kilka lat UE zakaże samochodów spalinowych, a elektryki drogie. To będzie wybór, pieszo, rowerem czy pociągiem.

tl @ 06:35, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 79.185...158

Ostrołęczanin @ 02:41, to chyba dobrze, że zarobi ktoś, kto potrafi zbudować linię kolejową.

090 @ 07:22, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...221

szkoda "wyrzuconych pieniędzy" odcinek niezelektryfikowany w związku z czym zaraz będzie zamknięty

Gosc @ 07:33, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Po co budowac
Putin to i tak wysadzi w kosmos
Lepiej siedziec, nic nie robic
A pieniędzy i tak nie było i nie będzie.

taka prawda @ 07:59, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...10

Kto bedzie jeżdził tą linią kolejową? Wojsko?Na pewno przez 100 lat nam się ona nie zwróci.

Tekst @ 10:16, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.172...10

Czy będzie połączenie bezpośrednie ze Szczytnem i Olsztynem?

123 @ 12:52, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...65

starosta Przasnysza buduje linię z Chorzel /a nie z Chorzeli/ do N Dworu Maz
i MY ostrołęcaki pojadziem do Warsiawy tamtędy

Stanisław Giżycki ekomena @ 12:57, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.213...164

Transport kolejowy jak najbardziej. Tylko z logiką. Dlaczego wrócono akurat do tej linii? Odpowiedż znam. W Chorzelach uzbrojono za grube, grube pieniądze olbrzymi teren jako strefę przemysłową. Nie ma inwestorów, bo brak ludzi do pracy. Ta linia to pokłosie pomysłu, że codziennie tysiące ludzi z Ostrołęki będzie dojeżdżać tam do pracy. Kto to wymyślił i lobbował to już innym razem.

Tl 6.35 @ 15:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 95.49...218

Problem w tym czy potrafi zbudować linię kolejową. Doświadczenie z OE3 pokazuje że tylko „ potrafią” zarobić! I nie ktoś! A przyjaciele KRÓLIKA. Może to i tl !!!

Papik @ 19:46, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 157.25...50

Pisałem to już wiele razy, ale widzę, że muszę kolejny raz powtórzyć.
W Chorzelach jest strefa ekonomiczna. Linia kolejowa jest potrzebna, aby mogli dojeżdżać pracownicy i towary. To będzie bardziej linia towarowa niż osobowa.

Inna sprawa, że rzeczywiście można by jeszcze zrobić odcinek za Chorzelami to byłoby połączenie z Olsztynem i Trójmiastem.
Tak się rozmarzyłem, nocny piątkowy pociąg na Hel, w niedzielę powrót, bez korków ma S7.

Kierowca bombowca @ 23:25, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 89.71...107

Czy ktoś wie co z odcinkiem codziennie Chorzele Wielbark?

Czy projekt przewiduje połączenia do Olsztyna?

Zobaczycie tak będzie pewnie @ 23:52, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...109

youtu.be/TrTphM59TZc

janek @ 17:30, 27.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.221...104

do Kierowcy bombowca. Tak, być może będzie połączenie z Olsztynem ponieważ jednak warmińsko-mazurskie zrobi ten odcinek z Chorzel do Wielbarka i będzie przejezdny. Wiec tylko kwestia dogadania sie województw w sprawie bezpośrednich połączeń Olsztyn-Ostrołeka.

janek @ 17:39, 27.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.221...104

Do kierowca bombowca: wpisz w wyszukiwarkę : Czartoryski: linia kolejowa Ostrołęka-Szczytno ma być gotowa w 2023 roku i przeczytaj pierwszy link co ci wyświetli

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót