Quantcast

wtorek, 28 czerwca 2022 r., imieniny Ireneusza, Leona, Benigny

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Śmiertelne potrącenie w Ostrołęce. Ogromne utrudnienia w ruchu (zdjęcia, aktualizacja)

Do tragicznego potrącenia rowerzystki doszło dzisiaj na skrzyżowaniu ulic Witosa i Traugutta. Na miejscu znajdują się służby, które wyjaśniają okoliczności zdarzenia. Droga w miejscu zdarzenia jest zablokowana. Podróżujący muszą liczyć się z ogromnymi utrudnieniami na drodze.

Do zdarzenia doszło w środę 22 czerwca przed godz. 13.00 na skrzyżowaniu ulic Witosa i Traugutta.

Reklama

Z ustaleń naszego reportera wynika, że prawdopodobnie pojazd ciężarowy potrącił kobietę podróżującą rowerem.

W okolicy miejsca zdarzenia powstały ogromne korki. Policjanci kierują podróżujących na objazdy. Ulica Witosa w kierunku ul. Hallera jest całkowicie zablokowana.

Informacja o wypadku z udziałem samochodu ciężarowego i rowerzystki trafiła na stanowisko kierowania ostrołęckiej komendy policji około godziny 13.00. Na miejsce natychmiast skierowano policjantów z ostrołęckiego wydziału ruchu drogowego oraz służby ratunkowe.

O szczegóły zapytaliśmy kom. Tomasza Żerańskiego, oficera prasowego ostrołęckiej policji.

Aktualizacja

- Kierujący ciężarowym manem wraz z przyczepą 34-letni mieszkaniec powiatu ostrołęckiego wykonując na zielonym świetle z ul. Traugutta manewr skrętu w prawo w ul. Witosa nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu 68-letniej rowerzystce, która wjechała na ścieżkę rowerową również na zielonym świetle. Niestety, mieszkanka Ostrołęki zmarła. Na miejscu pod nadzorem prokuratora policjanci podejmują czynności mające na celu wyjaśnienie okoliczności zdarzenia. Ruch w miejscu zdarzenia jest zablokowany - mówi kom. Tomasz Żerański, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Mundurowi do późnych godzin popołudniowych wykonywali pod nadzorem prokuratora szereg czynności procesowych skierowanych na dokładne wyjaśnienie tego wypadku. W czynnościach brał także udział technik kryminalistyki. Ciężarowy man wraz z przyczepą został zabezpieczony na policyjnym parkingu. Kierowcy ciężarówki zostało zatrzymane prawo jazdy. Dalsze postępowanie w tej sprawie pod nadzorem prokuratora prowadzą policjanci z ostrołęckiego wydziału dochodzeniowo-śledczego.

Reklama

- Apelujemy do kierowców, pieszych i rowerzystów o daleko idącą ostrożność podczas zbliżania się do przejść dla pieszych. Kierowcy w rejonach przejść i przejazdów rowerowych  powinni zdecydowanie zmniejszyć prędkość, bądź się zatrzymać, aby upewnić się, czy nie znajdują się na nich piesi, bądź rowerzyści. Piesi i rowerzyści powinni zapamiętać, ze nawet najbardziej nowoczesny samochód nie jest w stanie zatrzymać się w miejscu. Dla swojego bezpieczeństwa piesi i rowerzyści nawet na zielonym świetle  powinni również dokładnie się rozejrzeć, czy zbliżający się pojazd ich widzi i się zatrzymuje. Tego rodzaju postępowanie z pewnością pomoże w zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim grupom uczestników ruchu drogowego - zaznacza rzecznik.

Zobacz zdjęcia:
Śmiertelne potrącenie w Ostrołęce

Więcej zdjęć: Śmiertelne potrącenie w Ostrołęce

Odsłon: 114018 komentarze: 113
13:24, 22.06.2022r. Drukuj






Powrót


DOXXX @ 13:44, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.135...118

Zgłaszam ten komentarz na policję skoro wszystko widziałeś będziesz świadkiem.

przestroga @ 13:45, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...231

przestroga dla tych wszystkich co mają pierwszeństwo na pasach... pomijam kwestie, że rowerem na przejściu dla pieszych nie jeździmy

Kiki @ 13:48, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...249

W tamtym miejscu bardzo ciężko dostrzec z ciężarówki nadjeżdżających od strony parku rowerzystów. Trzeba bardzo bardzo uważać. Ruszasz nikogo nie ma, nagle ktoś w lusterku qrwy ślę bo ma zielone a ty go nie puściłeś..

do przestroga @ 13:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...125

Widać na zdjęciach, że jest tam przejazd dla rowerów.

hhhhh @ 13:51, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 95.51...26

masakra

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:52, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 193.105...181

Tam jest droga rowerowa oraz przejazd dla rowerów, z sygnalizacją świetlną - pojazdy jadące ul. Traugutta, od strony mostu, chcące skręcić w lewo, w ul. Hallera, mają strzałkę warunkową, która nakazuje im, przepuszczenie pieszych oraz rowerzystów, przekraczających ul. Hallera, na wyznaczonych do tego pasach, a więc ustalenie, czy rowerzystka miała zielone światło, nie będzie chyba problemem.

Pamiętajmy wszak, że lepiej być żywym, bez racji, niż martwym, z racją.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:53, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 193.105...181

Errata:
- jest "chcące skręcić w lewo"
- powinno być "chcące skręcić w prawo"

loki @ 13:53, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...218

Chcę mi się rzygać gdy czytam wasze obrzydliwe komentarze. Zginął człowiek to po pierwsze. Po drugie traumę ma kierowca (nie chciał zabić, prawdopodobnie jej nie zauważył) a wy gadacie o jakimś wtargnięciu. Tam jest ruch kierowany światłami. Wątpię zatem, że rowerzystka wjechała na czerwonym świetle. Także Xxx zamknij japę patafianie. Jest tam ścieżka rowerowa kierowana oddzielną sygnalizacją dla rowerów więc po co "przestroga" piszesz, że: "pomijam kwestie, że rowerem na przejściu dla pieszych nie jeździmy". Ty także zamknij japę patafianie.

do Xxx @ 13:54, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 83.17...138

do Xxx IP: 178.235...196
Tylko tam jest przejazd dla rowerów.
O ile masz prawo jazdy, które nie znalazłeś w chipsach i wiesz co to jest.

do przestroga IP: 46.204...231
To samo ciebie dotyczy.
Poza tym tam są światła.
Wiem, trzeba uważać, bo czasami kierujący samochodami nie wiedzą co oznacza "zielona strzałka".

Kckd @ 13:54, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...94

A co do jazdy rowerem przez pasy to na tych akurat można przyjeżdżać

Ży_Dy @ 13:57, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...3401

Janek ma rację. Co nie znaczy, że nie trzeba uważać, obowiązuje zasada ograniczonego zaufania.

polak mały @ 14:22, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 192.95...101

Nawymyślają przejazdów, ścieżek itp., itd. Powinien obowiązywać jeden przepis : "Rowerzysta przed wkroczeniem na jezdnię musi się zatrzymać i zsiąść z jednośladu". Rowerzyści giną a inni mają problemy.
I niech respektują zakaz jazdy chodnikami dla pieszych.

Do Jan Kowalski @ 14:23, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...8ca3

Panie Janie, z ulicy Traugutta w Hallera nijak nie da się skręcić - ul. Witosa 😊

A tak poza tym, uważam, że jeśli człowiekowi życie miłe to trzeba mieć oczy dookoła głowy, bo to że jesteś na pasach lub przejeździe rowerowym to jedno, ale to, ze możesz stracić życie bo ktoś nie wyhamuje lub Cię nie zauważy to druga sprawa i trzeba zawsze martwić się o siebie samego. Zanim wjedziesz lub wejdziesz na pasy rozejrzyj się dobrze kilka razy. Jestem kierowcą ale tez poruszam się rowerem i pieszo. Nie raz pieszy czy rowerzysta weszli mi przed maskę nawet nie patrząc w bok czy nic nie jedzie, nie mówiąc już o tych co idą z telefonem w ręce jak święte krowy i wchodzą bo mają pierwszeństwo. To co się wyprawia na przejściach i przejazdach rowerowych w naszym mieście od jakiegoś czasu to istna paranoja. Zdecydowanie policja powinna kontrolować te miejsca, ale ostatnio wolą łapać kierowców którzy jadą „zamkniętą” Goworowską i wlepiać mandaty zamiast w tym czasie być może uratować czyjeś życie poprzez interwencję w okolicach pasów. Nigdy nie wchodzę i nie wjeżdżam na pasy jeśli nie mam pewności, ze przejdę/przejadę bezpiecznie. Trochę wyobraźni, bo naprawdę szkoda życia zarówno pieszego/rowerzysty jak i kierowcy który potrącił.

Ona @ 14:24, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...164

Ludzie, tam na tym przejsciu jest pas dla rowerów !!! Piszecie takie brednie, że głowa mała...

do loki @ 14:31, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...231

a jakie to ma znaczenie czy był przejazd czy go nie było? Nawet nie wiadomo czy osoba jechała przejazdem czy po pasach. W każdym razie nawet jak masz przejazd to należy zachować czujność nawet jak masz pierwszeństwo jeśli tego nie rozumiesz to jesteś smrodem którego jeszcze mama wozi do szkoły i woła na kanapki.

. @ 14:35, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...116

To skrzyżowanie to jakieś nieporozumienie,twierdzę od kiedy powstało.

Do J.K z Ostrołęki @ 14:36, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...249

Chyba rzadko, albo wcale nie jeździsz przez tamto skrzyżowanie. Pomijając że nie w Hallera a Witosa, nie w lewo a w prawo, takie drobne szczegóły.. Ale też nie wiesz jak tam działa sygnalizacja. Skręcając w WITOSA z Traugutta w PRAWO, masz jednocześnie zielone razem z pieszymi, rowerzystami i innymi uczestnikami ruchu na chodniku. Nie jest to BEZPIECZNE skrzyżowanie i ruch tam właśnie tak działa. Szczerze to na warunkowej strzałce jest tam bezpieczniej skręcić w Witosa. Przynajmniej piesi mają wtedy czerwone.. co do warunkowego skrętu w prawo działa tylko i wyłącznie kiedy zielone mają jadący od Witosa, skręcający w lewo, w prawo, i lub jadący na wprost...wtedy też piesi, rowerzyści, mają czerwone. Polecam podjechać, podejść, podskoczyć i sprawdzić. Zanim zacznie się włączać w dyskusję. Dziękuję...

Do Palak Mały @ 14:38, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 77.242...166

Dobrze prawisz, muszę się umówić z Tobą na wódkę wink

Olo @ 14:40, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...9c64

Lidzie ku22rwa troche myślenia nawet mając zielone to sie rozglądam czy nic nie jedzie nigdy nie wiadomo a wy macie zielone i jesteście bogami p. S. W trumnie.

Kiki @ 14:40, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...249

Spowolnić rowerzystę trudno nie jest. Wystarczą głupie i niedrogie "barierki Olsztyńskie" miasto ma takich w bród.

mieszkaniec @ 14:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.69...66

na pewno miała pierwszeństwo ale do św Piotra należy zawsze wychodzić z zasady ze duży ma pierwszeństwo bo jest silniejszy a nie odwrotnie to jest zdrowy rozsądek

do Kiki @ 14:40 @ 14:44, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 194.50...75

Gdyby kierowca zgodnie z przepisami zatrzymał się całkowicie przed warunkowym skrętem w prawo to tragedii by nie było.

Ktoś @ 14:47, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 95.51...26

Po pierwsze, w lusterkach samochodów ciężarowych są tak zwane punkty martw,gdzie kierowca nie widzi nic, po drugie, rowerzyści rzadko kiedy schodzą z rowerów, bo uważają,że im wolno, a tu przecież chodzi o bezpieczeństwo,a przede wszystkim życie!Przepisy przepisami, ale każdy człowiek rozsądnie myślący, najpierw powinien dokładnie rozejrzeć się i upewnić, że spokojnie może przejechać, bądź przejść po pasach. Jeżdzę autem i wiem, jak zachowują się rowerzyści oraz piesi. Uważają,że mogą.

Lotto @ 14:48, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...7581

Wyrazy współczucia dla rodziny rowerzysty.dla kierowcy ciężarówki też nie jest to łatwe bo ma duuuuze problemy teraz.
.ps.
Dla Świętego Piotra nie ma znaczenia kto miał pierwszeństwo.😔

aninom @ 14:52, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 89.174...42

@Ktoś zgadzam się w stu procentach , mimo pierwszeństwa na przejeździe dla rowerów powinno się zachować szczególną ostrożność. Tylko rowerzysta który jest kierowcą zrozumie jak ciężko jest zauważyć w martwym punkcie rowerzystę lub pieszego. Każdy uczestnik ruchu powinien zachować szczególną ostrożność i nie ważne kto ma pierwszeństwo. Szkoda kobiety ale szkoda też kierowcę bo na pewno nie zrobił tego umyślnie.

Ja @ 14:58, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 195.12...148

Wszędzie tam gdzie są ścieżki rowerowe powinno być zlikwidowane światło warunkowego skrętu. Samochód skręcając musi zatrzymać się i w trakcie manewru obserwować zarówno lewą jak i prawą stronę o ile pieszy nie dostanie przyśpieszenia będąc kilkadziesiąt metrów od przejścia o tyle rowerzysta może nadjechać w każdej chwili. W mieście brak jest ścieżek z prawdziwego zdarzenia takie ulepy tu i tam. Tu się zaczyna tam kończy, trzeba trochę pojeździć zanim człowiek się rozezna gdzie i jak można jechać. Współczuję i rodzinie i kierowcy. Uważajcie na siebie.

mieszkaniec do do kiki @ 14:59, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.69...66

a jak ty se wyobrażasz skręcić na tym skrzyżowaniu takim składem żeby się nie zatrzymać ile kierowca tam mógł mieć prędkości 10 na godzinę a poszkodowany co nie z uwarzył ciężarówki czy o co chodzi jak miał klapki na oczach to teraz spadły

Kierowca @ 15:00, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 188.146...153

Mam pytanie do komentatorów w którym miejscu została uderzona rowerzystka. Którym miejscem pojazdu bo jak częścią boczną to nie ma winy kierowcy żadnej. Szkoda osoby co zginęła ale kierowca ciężarówki też ma traumę.

Obserwator @ 15:03, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.166...102

Rowerzystom brak wyobraźni .

12345 @ 15:19, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 87.205...220

od kiedy przechodnie uzyskakli nowe prawo to właza na wydre na przejscia i maja gdzies

jacek @ 15:31, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 95.49...1

Z miejsc ustawienia parawanu można wysnuć wniosek, że rowerzystka uderzyła w bok samochodu, czyli wjechała pod samochód.

Gosc @ 15:31, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Nawet szlaban na przejeździe kolejowym nie chroni
A co dopiero światła na skrzyzowaniu
Kierowcy jeżdżą jak chca
Jaka dla nich różnica czy jeździ 6 lat bez prawa jazdy
Czy jeździ 3lata po pijanym lub po narkotykach.

do mieszkaniec do do kiki @ 15:42, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 83.17...138

do @ mieszkaniec do do kiki
Jak sama nazwa mówi tzw warunkowa strzałka oznacza ze masz się zatrzymać, zawsze masz się zatrzymać nawet jak strzałka jest zielona, i dopiero można ci wykonać manewr skrętu jak wszystkim ustąpiłeś.
Wszystkim, tzn samochodom, pieszym, rowerzystom, którzy na drodze na którą skręcasz mają często zielone światło.

do @Kierowca z godzi 15:00
Nieważne w którym miejscu, patrz uwagę wyżej.

Spora rzesza tu komentujących albo nie ma prawa jazdy, albo je kupiła?

ZAWODOWY KIEROWCA @ 15:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a02:a319...1b37

A ŚLEPY, DOŻYWOCIE DLA NIEGO

mieszkaniec do mieszkaniec do do kiki @ 15:53, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.69...66

a skąd wiesz że się nie zatrzymał jak na tym skrzyżowaniu się nie da inaczej złamać takiego składu nie zatrzymując się co więcej trzeba wyciągnąć na drugi pas żeby nie wy haczyć krawężnika widać ze jeździsz tylko rowerem i w sporadycznych przypadkach taczko

Do Ktoś i innych @ 15:59, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...118

Nie wszyscy rowerzyści tak się zachowują. Dla mnie oczywiście przytrafi się przejechać przez pasy , ale tylko wtedy, gdy naprawdę nie ma żadnego samochodu. W innym przypadku przechodzę, a poza tym stosuję zasadę ograniczonego zaufania. Gdyby nie to, już kilka razy miałabym okazję spotkać Świętego Piotra. Czyli wniosek: dwie strony muszą bardzo uważać

mieszkaniec @ 16:00, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.69...66

a co do pierwszeństwa jak ktoś je ma to nie znaczy ze musi z niego skorzystać koniecznie czasami warto się zatrzymać i przepuścić a nie pędzić na zabój bo jestem na pasach albo nie chce mi się zsiadać z roweru myślenie nie zabija i nie boli często ratuje życie i zdrowie

Pop @ 16:08, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...80

Jezdza jak chca tymi autami. Dzisiaj i mnie i za chwile goscia na innym przejsciu by mloty za kierownica rozjechali zielone warunkowe mieli.

Masakra, nawet jak masz zielone na przejsciu to musisz sie rozgladac bo cie chu.je w autach rozjechac moga.

Bezkarni sie czują.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:12, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...118

Cyt.:
"Panie Janie, z ulicy Traugutta w Hallera nijak nie da się skręcić - ul. Witosa"

Faktycznie, nie wiem dlaczego, ale od zawsze te nazwy mi się mylą - dziękuję za sprostowanie.

Cyt.:
"masz jednocześnie zielone razem z pieszymi, rowerzystami i innymi uczestnikami ruchu na chodniku."

A, co na ten temat mówią przepisy ruchu drogowego, czy przypadkiem nie to, że pojazd skręcający w prawo, (napisałem erratę - wiesz, czym jest errata?) nie mający bezpiecznego światła, ma obowiązek ustąpienie pierwszeństwa, przechodzącym/przejeżdżającym, jeśli jest tam przejazd dla rowerów przez jezdnię, w którą skręca - tak trudno się do nich stosować?

Co do ostrożności, to również wyraźnie o tym napisałem, ale trzeba by, umieć czytać ze zrozumieniem laughing laughing laughing

Kierowca @ 16:15, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...27

Proponuję temu ci zaprojektował tam przejazd dla rowerów wsiąść w duże auto i przejechać się po stronie kierowcy ocenić widoczność prawej strony no.ruszahac że świateł przy przejściu jest pusto więc "zakładam" że mogę bezpiecznie wykonać manewr skrętu w prawo lecz po upłynięciu kilku sekund podczas ruszania wyciągnięciu się na drugi pas nie widząc prawej strony dokonuję skrętu (muszę zaufać przechodniom rowerzystom) że nie wejdą mi pod kabinę w tym czasie (jako pieszy dotrze w dłuższym czasie do przejścia tak rowerzysta zrobi to o wiele szybciej i również bez zatrzymania bo on ma zielone światło ale ja też w tym czasie mam zielone i do tego ograniczona a nawet zerową widoczność z prawej strony i dochodzi do tragedii współczuję i jednej i drugiej stronie ale ogólnie przejścia powinny być projektowane w dalszej odległości od skrzyżowania aby auto przed przejściem stało równolegle na jezdni i wtedy widoczności nic nie ogranicza a tak to robi się to na wyczucie tylko szkoda gdy rozsądku zabraknie pieszemu/rowerzyście i tragedia gotowa .

Złota zasada jeśli nie mam kontaktu wzrokowego z kierowcą czy to małego czy dużego auta nie podejmuje próby wejścia na pasy tu kontaktu nie mogli być bo nie jest to możliwe piszę to z doświadczenia pokonując to przejście niejednokrotnie ciężarówką.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:16, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...118

Pamiętajcie, każdy kierowca zawsze kiedyś jest pieszym, pieszy nie zawsze może być kierowcą - kierowca, to jest osoba, która posiada kwalifikacje do prowadzenia pojazdu - takie kwalifikacje zdobywa się na kursach i weryfikuje na państwowym egzaminie.

Powtórzę - lepiej, być żywym bez racji, niż nieżywym z racją.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:21, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...118

Cyt.:
"Złota zasada jeśli nie mam kontaktu wzrokowego z kierowcą czy to małego czy dużego auta nie podejmuje próby wejścia na pasy".

Bardzo mądra zasada, którą sam stosuję - popieram w 100%.

Sygnalizacja świetlna na tym skrzyżowaniu, powinna być zmieniona - jeśli jest zielone, dla skręcających w prawo z Traugutta w Witosa, to dla przechodniów/przejeżdżających rowerów, powinno być czerwone i odwrotnie.

@@@@ @ 16:24, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...45

Przepisy przepisami a rozsądek pieszych i roweżystów . zatrzymaj się przwd przejściem upewnij się że bezpiecznie możesz przejść przejechać . To chodzi o Twoje zdrowie a nawet życie

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:24, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...118

Dla mnie ul. Hallera, to jest nadal ul. Jaworskiego smile

Reksio @ 16:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...30

Zaraz, zaraz, przecież jak kierowca ma warunkową strzałkę, to piesi i rowerzyści w kierunku Wojciechowic mają czerwone światło. Zielone w tym czasie mają kierowcy jadący Witosa i Podchorążych. Coś ta wersja policji mętna jest.

Reksio @ 16:45, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...30

@Jan Kowalski z Ostrołęki

A Witosa to Wschodnia

Kuerowca @ 16:47, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...27

Do piszących o zielonej strzałce /warunkowym skręcie na tym skrzyżowaniu gdy pali się właśnie zielona strzałka piesi mają czerwone (wtedy jest najbezpieczniej przejechać ) a gdy zapala się zielone do jazdy na wprost co też upoważnia do skrętu w prawo to w tym czsie maja zielone również piesi i nie ma tu znaczenia czy kierowca się zatrzymał na warunkowym skręcie bo jeśli stało się to właśnie wtedy to pieszy/rowerzysta miał czerwone.

Driver Ostrołęka @ 16:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...121

Jeżeli kierowca miał strzałkę, to na przejściu dla pieszych zawsze jest tam czerwone. Rowerzystka widząc taki gabaryt powinna uważać, a nie jak święta krowa wjeżdżać na ulicę. Chyba, że w artykule jest źle napisane i kierowca oraz rowerzystka mieli zielone razem zamiast strzałki...

Kierowca @ 16:53, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...27

"Podczas wykonywania skrętu, na sygnalizacji świetlnej, widniała warunkowa zielona strzałka" - gdy widniała warunkowa strzałka to rowerzystki nie powinno być na przejściu gdyż miała czerwone światło przy warunkowym skręcie z Traugutta w Witosa zielone mają wyjeżdżający z Witosa siłą rzeczy piesi mają czerwone w tym czasie chyba coś tu jest nie bardzo w tych ustaleniach.

MIREK @ 17:07, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...27

reksio weź schowaj się do budy i nie szeczekaj głupot

MIREK @ 17:08, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...27

szczekaj

Paweł @ 17:17, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 83.28...121

Do Kierowca
Masz 100% racji. Też jeżdżę dużym. Zawsze, kiedy skręcę w prawo na tym skrzyżowaniu oddycham z ulgą, że nikogo nie przejechałem.

Gosc @ 17:18, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Jan Kowalski jest wierny komunistycznej symbolice i nazewnictwie.
Przepisy też zna z tamtego okresu.

Obiektywny @ 17:23, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2001:67c...18d

Po pierwsze jeżeli jest zielona strzałka na skrzyżowaniu warunkowym to obowiazkiem kierowcy jest sie zatrzymac i puscic pieszych ktorych ma przed soba na przejsciu, nastepnie skrecajac w prawo z tej ulicy(Witosa) piesi MAJA CZERWONE SWIATLO, wiec kierowca normalnie jedzie do przodu. Zatem kwestia nagrań z kamer czy sie kierowca zatrzymal na warunku z ulicy Traugutta jezeli szybko lecial i skrecil to jest to to wina jest 50/50. Jezeli sie zatrzymal i skrecil powoli a Rowerzystka miala i tak wtedy czerwone swiatlo, to wina w 100% lezy po stronie pieszego/rowerzysty. Z reszta tak tez wynika ze zdjec ze jest to w bok uderzenie.
Przypominam że ty jako pieszy/rowerzysta masz nogi i zawsze sie mozesz zatrzymac w miejscu a na tych pasach nie ma wydzielonej sygnalizacji ani pasa dla rowerzystow wiec jest obowiazek zejscia z roweru i pilnowania sie czy nie nadjezdza samochod.

Zbyszek Patałajko @ 17:26, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.61...191

Każdy przejazd dla rowerzystów jest bardzo niebezpieczny. Bez względu czy z sygnalizacją świetlną czy bez. Rowerzysta dojeżdżając już do takiego przejazdu i widząc zielone światło jedzie nie zwalniając ani rozglądając się czy moze nadjechać jakiś pojazd. A w przypadku tego wypadku kierowca ciężarówki na pewno miał ograniczone pole widzenia bo Pani rowerzystka zapewne była w martwym polu i o wypadek nie trudno. A wystarczyło TYLKO zejść z roweru i bezpiecznie przejść przez przejście dla pieszych.

olo @ 17:31, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...8a35

Kierowca @ 16:53, 22.06.2022Zgłoś komentarz zgłośIP: 94.254...27
"Podczas wykonywania skrętu, na sygnalizacji świetlnej, widniała warunkowa zielona strzałka" - gdy widniała warunkowa strzałka to rowerzystki nie powinno być na przejściu gdyż miała czerwone światło przy warunkowym skręcie z Traugutta w Witosa zielone mają wyjeżdżający z Witosa siłą rzeczy piesi mają czerwone w tym czasie chyba coś tu jest nie bardzo w tych ustaleniach.

brawo, dziekuje za ten rozsądny wpis

Reksio @ 17:37, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...30

@MIREK

Doucz się przepisów nieuku

Kierujacy @ 17:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 77.111...11

Po co takie brednie ten portal wypisuje i dalej podtrzymuje narracje ze piesi/rowerzysci maja wszedzie pierwszenstwo a konsekwencja tego sa tragedie i to jest wasza wina pismacy.
Kolejna rzecz skoro skrzyzowanie z strzalka warunkowa to piesi z ulicy witosa maja czerwone swiatlo, druga sprawa koles takim długim skladem na pewno zeby sie zlozyc w skrzyzowanie nie jechal szybko, musial zajac dwa pasy by odpowiednio sie zmiescic na ulicy i pragne przypomniec ze kierujac takim duzym składem jest bardzo mocno ograniczona widocznosc. A jezeli ktos uwaza inaczej niech wsiadzie za kolko tak duzego pojazdu.
Niemniej jednak ogromna tragedia.

Gosc @ 17:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Wg Onet jechała ścieżka rowerowa
Wjechała na zielonym swietle
Jakie miała strzałki warunkowe
Wjechała zgodnie z przepisami.

ccccc @ 17:50, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...72

na każdych pasach można przejeżdżać ale jest taki stereotyp debi^^lny że nie ma narysowanych linii to nie możesz, co za bzdety

Jola z porsze @ 18:02, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.166...84

Kiedyś pieszy miał respekt do samochodów i przez to żył. Teraz notorycznie pieszy lub rowerzysta nie bacząc na swoje życie w imię nadanych mu przepisów idzie na kontakt ze śmiercionośnym pojazdem. Ludzie !!!!! myślcie to nie boli.

Jola z porsze @ 18:05, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 185.166...84

Co jest lepsze spierać się kto ma rację czy rozejrzeć się wokół bez klapek na oczach zsiąść z roweru i żyć!!!

Kierowca @ 18:30, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...27

Do Olo - nie możesz wyjaśnić o co ci chodzi bo nie wiem za co te podziękowania ?

Krzychu @ 18:42, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.61...83

Chciałbym zaznaczyć, że wielu przechodniów NIE ogląda się, czy przejście jest bezpieczne. Ile razy widziałem, jak ludzie patrzą tylko przed siebie lub w smartfon, a nie rozgląda się!

Gosc @ 18:45, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...8

Oczywiście że ban,, "" "dytów drogowych to nie boli
Takich Najsztubow, Cimoszewicz ów, Gersdorf i wielu innych.

Rumcajs @ 19:30, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...211

pierszenstwo na pasach dla wszystkich i to są skutki bo pieszy i rowezysta niemają zadnych obowiązków

zszokowany @ 19:35, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...6

jestem ciekaw czy Ci wszyscy którzy tak prawią o tym że trzeba się zatrzymać wchodząc na zielonym świetle na pasy sami zatrzymują się samochodem przed skrzyżowaniem bo przecież ktoś może na czerwonym przejechać więc trzeba używać rozsądku i się zatrzymać na każdym skrzyżowaniu na którym świeci się zielone światło. MASAKRA co za "miasto"

Gość @ 19:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...4

Do wszystkich którzy piszą komętarze zapytajcie się swoich babć jak kiedyś uczono przekraczania jezdni od najmłodszych lat i tak na marginesie to pieszy wkracza na ulicę a nie kierowca wjeżdża pieszemu na chodnik i dlatego to pieszy ma większy obowiązek zachować ostrożność a nie iść jak ślepy koń a tak właśnię się zachowują piesi a najgorzej to jeszcze jak mają słuchawki w uszach albo gapią się w telefon.To niech pomyślą ci którzy wymyślili ten bzdurny przepis że pieszy dochodzący do jezdni ma już pierszeństwo . Chyba łatwiej jest się zatrzymać pieszemu zanim wtargnie na jezdnię niż zatrzymać półtorej tony na odcinku 1 metra

Tir @ 20:44, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...145

Dlaczego przejścia dla pieszych nie są robione np 15m od skrzyżowania? Nie byłoby problemu martwego pola przy skręceniu ciężarowym....

elly @ 20:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...c801

Wielka szkoda że tak się stało

Horny @ 20:52, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...39

Wyrazy współczucia.Niewinna kobieta straciła życie.Wiek emerytalny,może dopiero mogła odetchnąć i pożyć spokojnie a tu taki przykry wypadek.Naprawdę współczuję najbliższym.Kierowcy też i Jego rodzinie bo ta rodzina też ucierpi niestety.Wypadek poprostu,niestety wygląda na to że przez nieuwagę kietowcy.Szkoda obydwóch rodzin bo bardzo ucierpią

Prośba do radnych @ 21:08, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...92

To skrzyżowanie i rozmieszczenie tuż przy nim przejsc dla pieszych i dla rowerzystów to NIEPOROZUMIENIE!!!! NIECH przeniosą przejscia w inne bezpieczniejsze miejsca, by nie doszło do kolejnych tragedii.Tam do szkoly przechodzą codziennie dzieci!!!! Radni prosimy o interwencję

olo @ 21:15, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...8a35

Kierowca @ 18:30, 22.06.2022Zgłoś komentarz zgłośIP: 94.254...27
Do Olo - nie możesz wyjaśnić o co ci chodzi bo nie wiem za co te podziękowania ?

hmmm,otóż mogę i wyjaśniam... naprawdę napisałeś wartościowy wpis. Niech ludzie uczą się od Ciebie. Pozdrpwienia.

Eh @ 21:45, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 77.114...37

Człowieka wyjeżdża do pracy sklepu załatwić jakąś sprawę i chwila moment może nie wrócić

zzz do Gość @ 22:22, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 159.205...85

Zapytaj babci , czy słowo " komętarz " istnieje w słowniku polskim .

Olo @ 22:36, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...221

Wina pieszych i rowerzystów...
Święte krowy..

Andzej @ 22:49, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...120

Też pieszy czy rowerzysta powinien uważać

Driver Oka @ 23:05, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...185

Jeżdżę ciężarówka tam 20 razy dziennie i jak jest strzałka to pieszy czy tam rowerzysta ma zawsze czerwone dopiero na zielonym świetle też mają zielone żadna wina kierowcy a ile razy widzę jak na normalnym przejściu dla pieszych przejezdzaja rowerzyści nawet nie spoglądają czy ktoś jedzie a potem ło matko bosko

Pieszy @ 23:29, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...196

Tak przy okazji, czekam kiedy dla rowerzystów zostanie wprowadzony zakaz jeżdżenia chodnikiem. Nigdy nie wiadomo z której strony taka osoba wymija, bez żadnej sygnalizacji.

kkk @ 23:43, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a01:110f...9170

podobno pis ma wprowadzić pierwszeństwo dla samochodów na przejazdach kolejowych

Hmm @ 23:48, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...28

34-letni kierujący ciężarowym manem wraz z naczepą z ulicy Traugutta skręcał w ul. Witosa. Podczas wykonywania skrętu, na sygnalizacji świetlnej, widniała warunkowa zielona strzałka.

No to jak była zielona strzałka na traugutta to Witosa miało zielone a kobieta wjechała na czerwonym .

lsp @ 23:58, 22.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...3

Umożliwienie wjeżdżania rowerzystom na ich przejazdy rowerowe to poroniony pomysł. To nie to samo co wchodzenie, rowerzysta wjeżdża nieraz z dużą prędkością na taki przejazd, nie zatrzyma się tym bardziej nie cofnie jak pieszy. Przejazd dla rowerzystów, np. na rondzie przy "pałacyku" wymaga spojrzenia się niemal do tyłu czy nie nadjeżdża rowerzysta. Poroniony pomysł z przejazdami dla rowerzystów. Do tego jak w tej sytuacji, wielkie bydlęcie z martwymi polami w lusterkach i wypadek gotowy.

Ja @ 00:40, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 178.235...66

Istotne jest to czy wjechała jak tir był już na przejściu czy nie a nie jakieś rozważanie o strzałkach. Jeżeli on był już na przejściu to ona powinna uważać a nie jak koń z klapkami wjeżdżać jeśli ona pierwsza to wina tira proste tak czy siak ja współczuje tylko kierowcy

Kaka @ 01:11, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...187

Nie możliwe to jest,kiedy kierowca by mógł korzystać z drogi musi zdać egzamin ,uczyć się przepisów inie zdać przez głupotę i raz czy dwa razy(przez stres )bo odpowiedzialność za pieszych ,rowerzystów ma wbijaną jak siekierą w głowę.A taki rowerzysta bez znajomości przepisów lat 60plus nigdy się przepisów nie uczył i jest uczestnikiem drogi????prawo jazdy na rower obowiązkowe!!!!telewizja takim powie ,że pieszy ma pierwszeństwo i widać co się dzieje!jadą na oślep niewiadomo z której strony zza krzaków ,na czerwonym dla pieszych ale on ma pierwszeństwo bo na rowerze ze ścieżki rowerowej wjechał -emeryci nie kumają.KARTA ROWEROWA kiedyś i dziś.!!!!Z całym szacunkiem i wyrazy współczucia dla rodziny.Bliskia mi jest taka tragedia ale uchroni to nie jednego ojca,matkę,dziadka i babcię jeżdżących na rowerach na działki.

Jadżka @ 08:21, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...17

Jeśli kierowca skręcał w prawo wyłącznie na zielonej strzałce to na przejściu dla pieszych i rowerów musiało być światło czerwone więc może to być wina kobiety że wjechała na skrzyżowanie przy czerwonym świetle.

wonga @ 08:43, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...48

Kierowco!
Zbliżasz się do przystanku autobusowego, pasów, zachowaj szczególną ostrożność, w razie potrzeby zatrzymaj się.
(przepis z PRL-u na prawo-jazdy)
Wiem, teraz jest demokracja i każdy robi to co chce...

Ja @ 09:32, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2001:a17...be91

Ta sygnalizacja na tym skrzyżowaniu jest inna. Jadąc w prawo na warunkowym piersi mają zielone.

lsp @ 09:55, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...3

Kolejne przypadki z ostatnich dni odpowiednio z Polski i z Belgii gdzie matka czy ojciec zostawili swoje niemowlaki w samochodzie zamiast oddać je do żłobka. Dzieci zmarły. Warto zachować trzeźwość umysłu, żeby później nie walić głową w mur, że w piekarniku ugotowało się własne dziecko. Dziecko jest małe i szybko się odwadnia.

bądźcie ostrożni!! my wszyscy @ 11:54, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...55

to tragedia dla obu stron. proszę was jako kierowca i rowerzysta rozglądajmy sie w obie strony!! zejść z roweru to tylko sekunda czasem ratująca życie...

Rower @ 11:59, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 2a00:f41...8001

Na ostrowskiej ostatnio w okolicy kościoła zwolniłem przed przejazdem bo widzę biała toyotę która jedzie od strony kościoła i chce skręcić na Ostrowska kierująca również mnie widziała i zwolniła no to jadę a ta gazu rozmyśliła się o mało nie zginąłem żeby nie mój reflex pozdrawiam panią blondynkę ozięble 😁

laik @ 12:00, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.169...115

Fachowcy się wypowiadają bez pojęcia. Jeśli skręcam warunkowo na zielonej strzałce to pieszy i rowerzysta na Witosa mają zielone. Tyle w tym temacie.

do zszokowany @ 12:17, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 46.204...211

z całym szacunkiem dla Pańskiego toku rozumowania ale czy zdaje Pan sobie sprawę, że w aucie ochrania Pana 1 tonowa blaszana konstrukcja wraz z poduszkami i innymi elementami konstrukcji które mają amortyzować uderzenie? Co to w ogóle za idiotyczne porównanie? Trzeba mieć oczy szeroko otwarte i uważać. Instynkt samozachowawczy podpowiada, że nie mając żadnej zewnętrznej nie pcha się pod jadący samochód. Takie rzeczy dzieci rozumieją na Pan jest zszokowany.....

Do laik @ 12:19, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...96

Idź i zobacz a wtedy komentuj

Do laik @ 12:24, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...39

Jesteś laikiem to nic nie wiesz!!!!

Do rower @ 12:26, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...39

I dobrze że masz refleks i dlatego żyjesz. Wiec jednak żeby myślenie nie boli i samochód jest twardy mimo zielonego światła dla ciebie.

Jan Kowalski z Lelisa @ 12:27, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.0...130

Nie bronię nikogo

Ale wystarczy spojrzeć gdzie jest szoferka czyli (kabina kierowcy)

Chyba że pędził 90 km na godzinę

Do wonga @ 12:33, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...39

Rowerzysto!!!!!!!! Rozgladaj się przed jezdnią aby nie wpaść pod samochód nie wjeżdżają z impetem na jezdnię i zejdź z rowera.To chyba jasne w przedszkolu dzieci tego uczą!!!!!! Dorośli na tyle już zdurnieli że już na życiu im nie zależy!!!!

Jan Kowalski z Lelisa @ 12:42, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.0...130

Prawo OGRANICZONEGO ZAUFANIA

Kierowca - pieszy
Pieszy - kierowca
Kierowca samochodu - kierowca roweru
Kierowca roweru - kierowca samochodu

Nie zawsze zielone jest bezpieczne

ewa @ 13:24, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 91.225...9

sad

Jarek @ 14:02, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...116

Jestem kierowcą zawodowym,dużo też jeżdżę rowerem,ale nigdy nie przejeżdżam rowerem przez pasy,zawsze przeprowadzam.Policja niech się weźmie za pieszych,rowerzystów tych na hulajnogach,bo życie jest tylko jedno.Kierowca poniesie zapewne jakąś karę a pani rowerzystka do świata żywych nie wróci.

kierowca @ 14:13, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 78.152...128

tylko laik napisał prawdę jak tam jest zielona strzałka dla samochodów i zielone dla pieszych i rowerów kierowca ma patrzeć czy niema pieszych i rowerów

R @ 15:26, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 37.30...12

Ja słyszałem że PIS ma wprowadzić nowy przepis że samochody słabsze zakupione z 500 + będą miały pierwszeństwo przed droższymi

Dawid @ 16:11, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 188.146...0

Proszę rodzinę osoby zmarłej o kontakt, przekażę istotne informacje w sprawie. Dawid 5799 25890

Hades @ 17:13, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...44

I tak wpiszą że covid

Majster @ 18:59, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...18

Rower to nie man z przyczepą

Majster @ 19:00, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...18

Rower to nie man z przyczepą

Majster @ 19:03, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...18

W tych czasach to pieszy i rowerzysta to święte krowy oni mogą wszystko i zawsze jest ich racja i prawo

Do Jana Kowalskiego @ 23:23, 23.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 31.0...4

Jaworskiego
Mordo kiedy to było
Ile ty masz lat?

Lo @ 02:06, 24.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 5.173...59

Komentarze odnośnie zachowań wszystkich użytkowników dróg są w tej sytuacji naprawdę nie potrzebne .
Winą w tym wypadku nie powinno obarczać się tylko sprawcy i ewentualnie ofiary, że może nie dopełnili swoich obowiązków. Źle zinterpretowana
zielona strzałka też nie musiała tu wystąpić jako czynnik.
Winą należałoby tu obarczyć zarządce drogi za to że nigdy nie pokwapił się do przeprowadzenia analizy odnośnie bezpieczeństwa ruchu pojazdów ciężarowych w obrębie tego skrzyżowania, i nie tylko tego.
A nazbierało by się trochę niedociągnięć projektowych ,o innych nie wspomnę.
Ale skoro już mamy taki kwiat na drodze to może można by było zadbać o jakieś usprawnienia, wyposażenie które dało by choć namiastkę bezpieczeństwa, a wiele nie trzeba:
zmiana kombinacji wyświetlania zielonych sygnałów dla ruchu kołowego względem pieszego , rowerowego . Jak obecnie jest to widać nawet na niezbyt aktualnych zdjęciach w mapach Google (street view) ,bo to akurat się nie zmieniło.
montaż lustra,w takim miejscu na skrzyżowaniu w którym ten "nieszczęsny kierowca MANa" mugł by zobaczyć że z prawej strony ścieżką rowerową nadjeżdża jego "o-a" ,a jestem na 100% pewny że jej nie widział ,mimo wzorowo ustawionych lusterek w jego aucie .
I już było by milej a nie smutno
Zostawiam do przemyślenia i komentowania...

Brzydki_zły_i_szczery @ 12:07, 24.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...223

Jak ja lubię takie pergolenie, że niewinny, bo nie zauważył. Linia zatrzymania przed strzałką jest 5 metrów od skrzyżowania. Kierowca ma obowiązek zatrzymać się przed linią zatrzymania przed wykonaniem warunkowego skrętu w prawo (tzw strzałka ).
Druga sprawa, z tego miejsca IDEALNIE widać sytuację na skrzyżowaniu, widać jakie światła są na przejściu/przejeździe rowerowym, widać wszystkie auta które się na skrzyżowaniu znajdują. Więc jeśli nie miał oczu w telefonie/upie to spokojnie musiał ją zauważyć, po prostu zignorował swój obowiązek ZACHOWANIA SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI PRZED SKRZYŻOWANIEM oraz DWOMA PRZEJŚCIAMI DLA PIESZYCH. Nawet jeśli miał zielone a nie strzałkę.
Sprawa trzecie. ścieżka rowerowa jest w tej sytuacji po prawej stronie kierowcy, nie jest też w martwej strefie. 100% wina kierowcy.

Lo @ 14:51, 24.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...106

Do "Brzydki_zły_i_szczery"
Jak Ty to lubisz, bardzo Nas to cieszy że Ty to lubisz. Niestety ani twoje upodobania ,ani twoje "trafne" spostrzeżenia nie wnoszą nic ,zaznaczam nic sensownego wobec opisanej sytuacji.

Brzydki_zły_i_szczery @ 15:08, 24.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 176.109...223

@Lo takich jak Ty, którzy lubią przerzucać odpowiedzialność w lewo i w prawo też lubię bardzo, fajnie się czyta te wasze teksty o tym, że ktoś kto zrobił coś źle jest niewinny, bo ktoś kto zrobił coś źle 40 lat temu jest winny.
Takie teksty o tym, że droga jest źle wykonana i zarządca drogi powinien za to beknąć, to można było pisać jak droga była nowa. A jak tak bardzo Ci przeszkadza, że skrzyżowanie, wykonane poprawnie ( nie dobrze, tudzież bardzo dobrze, ale poprawnie) to gdzie twój obywatelski wniosek o przebudowę skrzyżowania?

Lo @ 23:56, 24.06.2022

Zgłoś komentarz zgłoś IP: 94.254...106

Do "Brzydki_zły_i_szczery"
Średnio mnie to że Ty lubisz czy nie lubisz takich jak Ja , czy takich jak Inni.Twoje uczucia nie powinny były występować w tej dyskusji , która tematyką odbiega od tematyki Twoich preferencji czy też upodobań.
Myślę że z takimi rozterkami należałoby się udać na jakiś portal randkowy.
Zastanów się czy na prawdę jesteś tak "wysoko" nad Wszystkimi jak Ci się wydaje.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót