czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Reklama   |   Kontakt

Aktualności

Półki z ukraińskimi produktami powstaną w polskich supermarketach

Za sprawą realizacji projektu Ucare by FoodTech Shelf w marketach w Polsce powstaną "ukraińskie półki". Celem projektu UCARE jest stworzenie w ten sposób "pomostu" łączącego detalistów z Europy z ukraińskimi przedstawicielami branży.

Sprzedawcy detaliczni będą mogli dzięki wspomnianym zezwoleniu rozbudować swój dotychczasowy asortyment, zwiększyć przychody i pozyskać lojalnych klientów. Zaś uchodźcy z Ukrainy w końcu sami sobie poradzą i kupią ulubione wyroby z terenu Ukrainy. Jeszcze zanim nastąpiła agresja ze strony Federacji Rosyjskiej, przedsiębiorcy Ukraińscy z każdym kolejnym dniem rozszerzali geometrię swojego eksportu.

Ukraina trzeci co do wielkości światowy producent żywności, piąty eksporter kukurydzy i pierwszy w historii Europy producent żywności. Produkcję miodów - 73,7 tys. ton. Jednak z powodu agresji ze strony Rosji, możliwości wytwórcze przedsiębiorstw na terenie Ukrainy uległy znacznemu uszkodzeniu, a niektóre nawet fizycznie zostały zniszczone w walkach. Produkcja jako całość znacznie spadła, pojawiły się też problemy z dystrybutorami. Dziś łańcuchy dostaw towarów zostały zakłócone, a siła nabywcza ludności kraju spadła.

Ukraińscy liderzy rynku spożywczego spotykają się na targach Ucare by FoodTech Shelf, aby podjąć decyzje w ważnych sprawach. Za logistykę, składowanie, sprzedaż, działalność i prowadzenie rozmów o zaopatrzeniu odpowiedzialna jest spółka UCARE. Część swoich dochodów drużyna oddaje celom dobroczynnym, jak również wspiera realizację ukraińskiego projekty FOOD TECH. Ta akcja jest wdrażana wspólnie z Generalną Dyrekcją ds. obsługiwania delegatur obcych, ze wsparciem MHP, największą spółką rolniczą Ukrainy i w ramach partnerstwa z firmą Crowe Erfolg Ukraina.

Producenci na Ukrainie potrafią zaproponować detalistom z Europy szereg wyrobów, odpowiadających na potrzeby klientów. Wśród tych produktów znajdują w się znane produkty z branży mięsa, bakalie (przekąski), orzeszki, napoje bezalkoholowe, słodycze, przetwory z ryb, przetwory i produkty rybne. Mamy aktualnie przeszło stu wytwórców przygotowanych do wywozu. Wszystko spełnia wymagania regulacji UE i USA.

Dla sprzedawców handlowych UCARE stwarza szansę na zdobycie wysokiego standardu rynków zbytu z bezpośrednim dostęp do przeszło 2 000 Ukraińskich wytwórców oraz gotowego, pojedynczego pomysłu na ich promowanie. Ponadto fakt posiadania " ukraińskiej półeczki" spowoduje zwiększenie przywiązania klientów do danej miejscowości - gdyż popyt na wyroby pochodzące ze Ukrainy znacząco się powiększył z powodu toczącej tam się wojny.

UCARE stwarza "wieczystą" landing party do odbioru oferty według wymagań sprzedającego i dostarcza platformy transakcyjne, za pomocą której oferty mogą zostać złożone. W sieci złożone jest zlecenie - dostawca usługi gwarantuje dostarczenie. Zapłata według zasad zawartych w kontrakcie. Fachowcy od projektowania skalkulują końcowy koszty i wspomogą przygotowywanie akcji promocyjnej. Pomysłodawcy przedsięwzięcia oferują nie tyle klasyczną historię współdziałania na linii wytwórca - nabywca, ile platforma - twórca z wpływem socjalnym, poprzez którą sprzedawca zyskuje wiele atutów na płaszczyźnie handlowo - rynkowej.

UCARE obecnie aktywnie buduje partnerstwa na rynkach USA, Wielkiej Brytanii, Węgier i Niemiec. Detaliści mogą dołączyć do projektu zgłaszając się online lub pisząc na adres e mail: retail@ucare.foodtechshelf.com

Celem UCARE przez FoodTech Shelf jest niesienie pomocy tym, których los jest w niebezpieczeństwie, dzięki wspieraniu różnych projektami socjalnymi i organizacjami humanitarnymi. 50 proc. zysku przekazywane jest zweryfikowanym instytucjom dobroczynnym (UANIMALS itp.).

 

Projekt UCARE jest inicjatywą prywatną realizowaną we współpracy z państwowym przedsiębiorstwem Generalną Dyrekcją Obsługi Misji Zagranicznych. Również we współpracy z CROWE ERFOLG UKRAINA, jedną z dziesięciu największych międzynarodowych sieci audytorskich, oraz agencją komunikacyjną PointeR, jedną z 10 najlepszych agencji PR na Ukrainie; oraz przy wsparciu największej ukraińskiej firmy agro-biznesowej MHP.

 

Artykuł sponsorowany

Wyświetleń: 15277 komentarze: - Wrzuć na Facebooka 14:44, 15.12.2022r. Drukuj


Powrót