Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Jestem mieszkańcem wsi Lipniki w gminie Łyse. Od dwóch miesięcy mieszkańcy mają problem z zasięgiem sieci komórkowej, a uściślając od ostatnich gwałtownych burzy, które przeszły przez tę cześć Polski.
Kontakt z operatorem sieci Orange kończy się odbijaniem tzw. piłeczki czyli przerzucaniem odpowiedzialności na kogoś innego. Przedstawiciel w salonie Orange odsyła na infolinię, a na infolinii przekierowują do salonu i tak w kółko.
ReklamaProblem jest dość uciążliwy ponieważ oprócz ciągłego braku zasięgu sieci, telefony zaczęły wszystkim wariować i w szybkim tempie rozładowywać się z powodu ciągłego wyszukiwania zasięgu. Nie można w ten sposób ignorować klienta. Czy Orange podejmie jakieś kroki i naprawi tę, trwającą już zbyt długo, sytuację? Co jest przyczyną
Odpowiada Biuro Prasowe Orange Polska:
Od blisko trzech miesięcy w lokalizacji Lipniki (gmina Łyse) odnotowujemy okresowe utrudnienia w realizacji usług mobilnych. Ich przyczyną są zakłócenia zewnętrzne, spowodowane najprawdopodobniej przez nielegalny wzmacniacza sygnału, używany w tej okolicy.
Sprawa została zgłoszona przez Orange Polska do Urzędu Kontroli Elektronicznej - regulatora rynku telekomunikacyjnego. Liczymy na działania ze strony UKE, które skutecznie wyeliminują źródło zakłóceń.
Wyświetleń: 3922 | komentarze: - | 09:22, 20.07.2019r. |