« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Środa, 8 maja 2024 r., imieniny Stanisława, Lizy, Dezyderii

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Urząd gminy Łyse szuka pracownika

Nabór na wolne stanowisko pracy ogłosił wójt gminy Łyse. W urzędzie potrzebny jest pracownik do spraw kancelaryjno-technicznych, który zajmie się prowadzeniem spraw związanych z obsługą kancelaryjno-techniczną, sprawami socjalnymi oraz archiwum zakładowym.

Wymagania jakie musi spełniać kandydat to m.in. wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 5 lat, w tym 3 lata w administracji publicznej jako pracownik biurowy, nieposzlakowana opinia czy prawo jazdy kategorii B. Wymagane dokumenty, jakie należy przedłożyć w urzędzie to: podanie, CV, odpisy dyplomów, kursów, szkoleń, świadectwa pracy, oświadczenie o niekaralności, ewentualne referencje.

Dokumenty należy składać do 17 lutego 2016 roku (włącznie) do godz. 9.00 osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy w Łysych, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, pokój nr 107 z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy - stanowisko pracy ds. kancelaryjno-technicznych".

Wszelkie informacje dotyczące wymagań, zakresu obowiązków oraz warunków pracy znajdują się w opisie stanowiska pracy oraz w oficjalnym ogłoszeniu Urzędu Gminy Łyse.

Wyświetleń: 6868
 
09:42, 09.02.2016 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne