« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 27 kwietnia 2024 r., imieniny Teofila, Zyty, Żywisława

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Urząd gminy Łyse szuka pracownika

Nabór na wolne stanowisko pracy ogłosił wójt gminy Łyse. W urzędzie potrzebny jest pracownik do spraw kancelaryjno-technicznych, który zajmie się prowadzeniem spraw związanych z obsługą kancelaryjno-techniczną, sprawami socjalnymi oraz archiwum zakładowym.

Wymagania jakie musi spełniać kandydat to m.in. wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 5 lat, w tym 3 lata w administracji publicznej jako pracownik biurowy, nieposzlakowana opinia czy prawo jazdy kategorii B. Wymagane dokumenty, jakie należy przedłożyć w urzędzie to: podanie, CV, odpisy dyplomów, kursów, szkoleń, świadectwa pracy, oświadczenie o niekaralności, ewentualne referencje.

Dokumenty należy składać do 17 lutego 2016 roku (włącznie) do godz. 9.00 osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy w Łysych, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, pokój nr 107 z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy - stanowisko pracy ds. kancelaryjno-technicznych".

Wszelkie informacje dotyczące wymagań, zakresu obowiązków oraz warunków pracy znajdują się w opisie stanowiska pracy oraz w oficjalnym ogłoszeniu Urzędu Gminy Łyse.

Wyświetleń: 6868
 
09:42, 09.02.2016 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne