« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Sobota, 27 kwietnia 2024 r., imieniny Teofila, Zyty, Żywisława

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: powolna obsługa w banku

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
W ostrołęckim oddziale banku Raiffeisen jest bardzo duży problem z obsługą. Jestem klientem tego banku i zazwyczaj korzystam z oddziału banku, który jest zlokalizowany przy ul. 11 listopada 27.

Od dłuższego czasu, mniej więcej od miesiąca, na sali obsługi jest tylko jedna kasjerka, co powoduje, że tworzą się bardzo długie kolejki. Na załatwienie sprawy trzeba czekać czasami nawet 3-4 godziny, bo przecież są osoby, które zakładają rachunki lub inne sprawy wymagające czasu. Nie każdy ma czas na tak długie oczekiwanie. Dlaczego w banku pracuje teraz tylko jedna osoba na obsłudze?

Odpowiada Marcin Jedliński, rzecznik prasowy Raiffeisen Polbank:
Nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności, niemal w jednym czasie, dwie osoby pracujące w oddziale przeszły na dłuższe zwolnienia lekarskie, co spowodowało, że przy okresowo większym zainteresowaniu klientów wydłużał się czas oczekiwania na obsługę. Mając tego świadomość, podjęliśmy działania zaradcze. Do zespołu dołączył nowy pracownik, a w najbliższych dniach pojawi się kolejny. Przepraszamy naszych klientów z Ostrołęki i okolic za wszelkie niedogodności i zapraszamy do oddziału, jak również do korzystania z bankowości internetowej, mobilnej oraz centrum telefonicznego Raiffeisen Polbanku.

Wyświetleń: 4737
 
08:33, 18.02.2017 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne