Środa, 8 maja 2024 r., imieniny Stanisława, Lizy, Dezyderii
Zdjęcie strony "Naszego Dziennika", fot. czytelnikSkrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Mam pytanie do dyrekcji Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce oraz samorządu miasta jako organu współprowadzącego obiekt odnośnie reklamy muzeum zamieszczonej w gazecie "Nasz Dziennik".
W wydaniu z 15 lutego br. w "Naszym Dzienniku" na piątej stronie zostało zamieszczone ogłoszenie na pół strony. Proszę o podanie informacji, ile takie ogłoszenie kosztowało i ile środków muzeum przeznaczyło na reklamę w mediach?
Odpowiada Jacek Karczewski, p.o. dyrektora Muzeum Żołnierzy Wyklętych:
Informujemy, że Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce nie prowadziło i nie prowadzi żadnej działalności związanej z wykupowaniem lub zamieszczaniem płatnych reklam w jakichkolwiek mediach. Zamieszczona w "Naszym Dzienniku" w dniu 20 lutego 2017 r. nr 42 (5795) ulotka, nie jest materiałem reklamującym Muzeum, lecz stanowi informację o prowadzonej akcji zbiórki pamiątek związanych z Żołnierzami Wyklętymi. Gromadzenie, konserwacja i przekazanie przyszłym pokoleniom dokumentów i artefaktów historycznych jest jednym z głównych celów działalności muzealnej. "Nasz Dziennik" jest jednym z patronów medialnych Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce, dzięki współpracy z którym ma ono możliwość nieodpłatnego informowania szerokiego grona odbiorców o działalności placówki muzealnej w Ostrołęce. Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce nie ma przewidzianego żadnego funduszu na umieszczanie płatnych ogłoszeń, natomiast otwarte jest na współpracę z mediami, które są zainteresowane bezpłatnym umieszczaniem naszych informacji, co oznacza, że tam gdzie pojawią się takie ogłoszenia jest to tylko i wyłącznie wyraz wsparcia naszej inicjatywy ze strony zarówno mediów lokalnych jak i ogólnopolskich.