« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 26 kwietnia 2024 r., imieniny Marzeny, Klaudiusza, Marceliny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: notoryczne spóźnienia lekarza

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Chcę zwrócić uwagę na coraz gorsze funkcjonowanie jednej z przychodni na terenie powiatu ostrołęckiego. Na drzwiach gabinetu lekarskiego widnieje godzina przyjęć od 8.15. Jednak często zdarza się, że lekarz przychodzi dopiero po 9.00.

Nie wiem czy chociaż raz zdarzyło się, że lekarz zaczął przyjmować pacjentów od ustalonej godziny. Zazwyczaj były to godziny 9.00 lub 9.30. Zdarza się też, że pacjenci czekają od godz. 6.00 w kolejce. Co prawda można zarejestrować się telefonicznie, ale numerek i tak otrzymuje się dopiero po przybyciu do przychodni. Inne ośrodki zdrowia poradziły sobie z tym problemem.
W związku z tym czy można złożyć skargę na notoryczne spóźnienia lekarza? Jeśli tak, to do jakiej instytucji?

Odpowiada Grażyna Duszak, kierownik ostrołęckiej delegatury NFZ:
Każdy lekarz udzielający świadczeń opieki zdrowotnej w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia jest zobowiązany przyjmować pacjentów zgodnie z harmonogramem pracy zgłoszonym do zawartej umowy i zgodnym z informacją wywieszoną dla pacjentów na drzwiach gabinetu. Czytelnika zapraszamy do Delegatury MOW NFZ w Ostrołęce, przy ul. Kościuszki 45 osobiście w celu zgłoszenia problemu, można także przesłać pocztą na wyżej wymieniony adres lub też pocztą elektroniczną na adres: ostroleka@nfz-warszawa.pl. Skarga powinna zawierać dane: imię i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę, a także dane dotyczące przychodni lub lekarza, bez tych danych nie jest możliwe przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego.

Wyświetleń: 7175
 
14:28, 26.04.2015 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne