« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 26 kwietnia 2024 r., imieniny Marzeny, Klaudiusza, Marceliny

Moja Ostrołęka

Archiwum artykułów

Skrzynka skarg: skrzynka z licznikami utrudnia wjazd na posesję

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłów:
Jakiś czas temu wyjechałem do Niemiec. W tym czasie trwał remont ulicy Bernardyńskiej w Ostrołęce. Po powrocie czekała na mnie niespodzianka. Skrzynka z licznikami została zamontowana praktycznie w mojej bramie.

Zaskoczony całą sytuacją zadzwoniłem do PGE Ostrołęka. Usłyszałem, że wszystkie skargi należy składać na piśmie. Tak też zrobiłem. Po kilku dniach dostałem od firmy odpowiedź, że dla PGE to dodatkowy wydatek i skrzynkę muszę przestawić na własny koszt. Jestem w szoku. Proszę redakcję o pomoc.

Odpowiada Katarzyna Burda-Mazurek, koordynator ds. komunikacji PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa:
Z naszych dokumentów wynika, że projekt i budowa złącza zostały zrealizowane na zlecenie Urzędu Miasta w Ostrołęce w 2007 r. w ramach modernizacji przy rewitalizacji Starego Miasta. W trakcie projektowania i w trakcie przebudowy sieci z napowietrznej na kablową, w przekazanej nam dokumentacji tej inwestycji nie odnotowano kolizji złącza z bramą wjazdową. Z tego wynika, że bramę przebudowano i poszerzono już po ustawieniu skrzynek w pasie drogi. W związku z tym zainteresowani otrzymali od rejonu w Ostrołęce odmowę przebudowy tych urządzeń na koszt przedsiębiorstwa energetycznego. W tego typu sprawach wyrażamy zgodę na dokonanie przebudowy urządzeń, ale na koszt zainteresowanego zmianą zagospodarowania terenu. Nie ma żadnych podstaw, aby kosztami przebudowy sprawnych urządzeń sieci energetycznej obarczać dostawcę prądu i pośrednio innych odbiorców energii.

Skrzynka skarg, pochwał i pomysłówMasz problem? Pytanie? Skargę? Pomysł? Napisz! , skorzystaj z formularza kontaktowego lub zamieść wpis na naszym forum.

Wyświetleń: 3293
 
17:55, 23.11.2014 r.

« Powrót do archiwum

Szukaj w archiwum

Reklama





Najbardziej poczytne