środa, 12 grudnia 2018 r., imieniny Aleksandra, Adelajdy, Dagmary

Renault

Aktualności

Ksiądz Świerad wspiera "patriotycznymi kazaniami", a z Kotowskim jest na "ty". "Miastem trzęsą księża" (wideo)

Szokujące kulisy kampanii wyborczej w Ostrołęce ujawnił dziennik "Fakt". Dziennikarze sprytnie podeszli proboszcza parafii pw. Zbawiciela Świata. Ks. Jan Świerad otwarcie mówił o wspieraniu "patriotycznymi kazaniami" i "gratisowej budowie parkingu".

Reklama - Trzeba sympatyzować z PiS, inaczej nie ma szans. Równolegle rządzą kapłani. Nie ma miejsca dla kogokolwiek, kto myśli inaczej. Można powiedzieć, że w mieście, oprócz władz czyli prezydenta, ratusza, rady miasta, równolegle rządzą kapłani. Kapłani, którzy są bardzo wysoko sytuowani jeżeli chodzi o kontakty z władzami miasta - powiedział przed kamerą "Faktu" Bogdan, był dziennikarz lokalnych mediów.

Dziennikarze "Faktu" zadzwonili do ks. Jana Świerada, proboszcza parafii pw. Zbawiciela Świata w Ostrołęce, podając się za działaczy stowarzyszenia bliskiego Kotowskiemu. Zapytali go o sojusz prezydenta Kotowskiego z kościołem.

Reklama - Z Januszem jesteśmy na per "ty". Zresztą pan wie, on był cztery lata w seminarium warszawskim, ja też byłem w seminarium warszawskim. Cały czas ich tutaj wspieram i różne akcje, proszę pana. I on jako prezydent, bardzo dobrze, ma prawo zablokować [film "Kler" - przyp. red.] - powiedział w rozmowie z "Faktem" ks. Świerad.

Związki Kościoła z lokalną władzą, którą od kilkunastu lat sprawuje w Ostrołęce PiS są silne, bo chodzi o duże pieniądze i wzajemną pomoc - słyszymy w nagraniu "Faktu".

- Wspierają farę, wspierają klasztor, wspierają kościół pw. św. Franciszka. Parking zrobili gratisowo. Ja wspieram patriotycznymi kazaniami. Po to też jestem ich duszpasterzem - mówił o radnych popierających prezydenta Kotowskiego ks. Jan Świerad.

Reklama "Fakt" przytoczył także cytat radnego Ryszarda Żukowskiego (PiS), w przeszłości związanego z komunistyczną władzą, a teraz często mówiącego podczas sesji rady miasta o Jezusie i Maryi.

- W urzędzie miasta o innych poglądach niż prezydent miasta nikt nie pracuje. A przynajmniej oficjalnie ich nie głosi - skwitował przed kamerą radny Maciej Kleczkowski.

Artykuł o Ostrołęce ukazał się w papierowym wydaniu "Faktu" w ubiegły czwartek. Publikacja powstała w ramach cyklu "Samorząd od kuchni" mająca na celu nagłośnienie patologii w samorządach. Materiał wideo z wieloma wypowiedziami, w tym prezydenta Kotowskiego, opublikowany został na stronach dziennika "Fakt".

Wyświetleń: 29489 komentarze: 203 Wrzuć na Facebooka 07.10.2018, 11:29r. Drukuj




Powrót


Obywatel @ 11:31, 07.10.2018

IP: 31.0...139

Ręka rękę myje...

Zorro @ 11:33, 07.10.2018

IP: 188.146...186

Wszyscy Won

eh @ 11:37, 07.10.2018

IP: 178.235...181

Smutna ta kampania, opozycja nie ma kompletnie żadnych pomysłów na Ostrołęke na następne lata :/

Marta @ 11:38, 07.10.2018

IP: 2a00:f41...77a0

Idźmy wszyscy na wybory bo znów obudzimy się z ręką w nocniku 😕

normalny @ 11:39, 07.10.2018

IP: 5.173...144

A to fajnie się zapowiada

Mieszkaniec @ 11:39, 07.10.2018

IP: 188.147...196

Ostrołęką chcą rządzić peda..ły i cwaniak, którzy kręcą lody za plecami, a w oświadczeniach majątkowych wykazują marne grosze. Głosujemy na pedz..i i innych odszczepieńców to za parę lat nasze siostry, żony, córki, matki, koleżanki będą niewolnicami seksualnymi bojowników ISIS

Mobil3k @ 11:39, 07.10.2018

IP: 178.235...248

Oj mo ciekawe artykuł annty pis a w nim zdjęcie kulika, to tez ma znaczenie?, Po w oce dziekujemy !!! 😡😡😡

Mieszkaniec @ 11:41, 07.10.2018

IP: 188.147...196

Nie dajmy się opętać Tym, którzy uważają, że normalna rodzina to dwóch panów i to regularnie zmienianych.

Paweł 2 @ 11:43, 07.10.2018

IP: 78.8...143

Ale biją pianę o nic. A Janek i tak wygra w cuglach.Wymyślajcie dalej te głupty może ktoś wam uwierzy.Atak na rządzących Ostrołęka ma już charakter ogólnopolski i jest głęboko niesprawiedliwy. Żyjemy w tym mieście i widać ,że miasto zmienia się na plus.Brak kleru w kinach to pierduła i ta pierduła nie może wpływać na ocenę zarządzania miastem.

xxx @ 11:50, 07.10.2018

IP: 83.12...25

niedlugo nie bedzie komu tych kazan sluchac

ee @ 11:51, 07.10.2018

IP: 188.147...216

Dziennikarz MO wspiera jednego kandydata na prezydenta "patriotycznymi artykułami", a z Kleczkowskim jest na "ty". "Miastem trzęsą dziennikarze".

Yyy @ 11:51, 07.10.2018

IP: 185.66...57

Co za hieny

Pl @ 11:52, 07.10.2018

IP: 176.109...123

Wszyscy kandydaci,oprócz obecnego prezydenta mogą być potencjalnymi
zwolennikami eurokołchozowego''postępu'',jak i przytulania''biednych''uchodźców.
Aby nie mieć parad równości i muslimów''na karku'',należy o tym pamiętać

666 @ 12:00, 07.10.2018

IP: 2a00:f41...57c0

Oj zabolał pisuarów ten artykuł ale prawda musi boleć. Pogonić tą pisowską mafię z miasta 21.10. wszyscy do urn albo nadal będziemy zaściankiem Polski.

Marta @ 12:02, 07.10.2018

IP: 5.173...85

Jak miałam nie głosować na Kotowskiego by dać szansę komuś młodszemu, to teraz zmieniam zdanie i zagłosuje na Janusza Kotowksiego, widząc jaki niski poziom trzyma konkurencja polityczna... Poprostu dramat patrząc co robi opozycja,

Tymek @ 12:05, 07.10.2018

IP: 5.173...91

Dopóki nie zobaczę konkretnych propozycji na zarządzaniem miastem to głosuje spokojnie na Kotowskiego. Za jego kadencji miasto wypiękniało, mamy jedno z niższych zadłużeń, najniższe podatki, czego chcieć więcej?

pogonić pisuarów @ 12:10, 07.10.2018

IP: 5.172...29

To prawda, że w um jest większośc pracowników popierających pis i ci mają wygórowane płace wcale niewiele się napracując, chodzą tylko po korytarzach albo spotykają się z kolesiami śmiejąc się innym prosto w oczy, pozostali pracownicy to stara kadra, która musi pracować za trzech pisowskich nierobów za niewielką kasę

do pawel 2 @ 12:12, 07.10.2018

IP: 83.12...25

brak kleru w kinach to pierdula co ty p......sz ludzie sami maja prawo wybrac co chca obejrzec

Kotek @ 12:18, 07.10.2018

IP: 78.152...34

Głupota
Jestem przynajmniej raz w tygodni w kościele i nigdy nie słyszałem takich rzeczy jakie zarzuca się księdzu Świeradowi.
Celowa akcja.
Mądrym ludziom chyba nikt nie powinien mieszać w głowie- nawet artykuł w gazecie.

Joob @ 12:20, 07.10.2018

IP: 176.109...101

Ja też jak widzę tą ohydną nagonkę i chwyty poniżej pasa... a to ten a to tamten, a to ksiądz a to prezydent rozbił sobie nos i te wszystkie Wasze szyderstwa i wysmiewanie się z czyjegoś nieszcześcia!!!!! I co na takich ludzi mam głosować i ich poplecznikow co kwas i nienawiść widać na każdym waszym kroku!!!??? W życiu miałem nie iść na wybory ale dosyć tego - całą naszą liczną rodziną pójdziemy napewno!!! głosować na tego kandydata, którego ciągle obrżacie i gnoicie i to jest ten wasz... Fakt.

Trewor @ 12:21, 07.10.2018

IP: 188.146...43

Takiej szmatlawej nagonki jeszcze nie widziałem. Łapiecie się wszystkiego.

ostrołęczanin @ 12:21, 07.10.2018

IP: 176.109...122

Nie widzę w tym nic złego, że ks. Świerad budował parking przykościelny. Ten parking będzie służył ludziom, ostrołęczanom, a nikt go do grobu ze sobą nie zabierze! Związki na linii Kościół-lokalne władze są (moim zdaniem) jak najbardziej wskazane, gdy służą wszystkim ludziom, a nie tylko jednostkom ...W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIMI PROBOSZCZAMI PAR. ZBAWICIELA ŚWIATA ( ks. Orłowski, ks.Natkowski) KS. PROBOSZCZ ŚWIERAD OKAZAŁ SIĘ BARDZO DOBRYM GOSPODARZEM I NAD WYRAZ UCZCIWYM CZŁOWIEKIEM I ZASŁUGUJE NA OGROMNE UZNANIE I WDZIĘCZNOŚĆ PARAFIAN. Natomiast wszyscy, byli, gorliwi komuniści, a obecnie przebierańcy , oportuniści i wszelkiej maści cwaniacy, szukający oparcia (i nie tylko) pod opiekuńczymi skrzydłami Kościoła i udający nadgorliwców, ludzie bez kręgosłupa moralnego, honoru i żadnych zasad (z wyjątkiem pełnego korytka) powinni sami zrozumieć, że swoim postępowaniem.......
"Ubrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni."

Dolek @ 12:24, 07.10.2018

IP: 31.0...11

Szczerze powiem, że wyrazistej konkurencji ze strony opozycji - NIE MA. Tylko Dno i wodorosty co nie znaczy, że jestem za Kotowskim.

Katołęka @ 12:24, 07.10.2018

IP: 5.173...255

Czy ten ksiądz nie powinien zostać prezydentem miasta, było by taniej, kasa prosto do kościoła bez pośredników. Rada miasta niech uchwali że w Ostrołęce pedofili nie ma i nigdy nie było i nie będzie. A kto twierdzi inaczej to łamie prawo.

ee @ 12:30, 07.10.2018

IP: 188.147...216

Czy ten dziennikarz nie powinien zostać prezydentem miasta, było by taniej, kasa prosto do MO bez pośredników? A nowa Rada Miasta niech uchwali, gdzie w Ostrołęce jest pedofilia. A kto twierdzi inaczej to łamie prawo.

KODziarz @ 12:33, 07.10.2018

IP: 188.147...241

W tym mięście i tak nie ma na kogo głosować coś czuje ,że Janusz Kotowski znów wygra .

wyborca @ 12:35, 07.10.2018

IP: 109.241...46

Kleczkowski , Kulik , PO( tfu )pielarz , Frydryk , prosze przedstawic pomysl na zarzadzanie miastem a nie opluwać i manipulowac mieszkancami

htc @ 12:35, 07.10.2018

IP: 46.170...34

Opozycja czyt TOTALNI zamiast przedstawić jakikolwiek pomysł na nasze miasto wywołując tym samym konstruktywną debatę, ogranicza się wyłącznie do chwytów bazujących na najniższych instynktach... WSTYD MIERNOTY... najgorsze rozwiązanie dla naszego miasta, to dokonać wyboru w okresie gdy rządzi PIS kogoś spoza...stagnacja na lata, uwstecznienie... opluwajcie islam pismaki zamiast nas katolików, jakżeście tacy światli

Chrześcijanin @ 12:37, 07.10.2018

IP: 185.99...57

Prezydent, który trzyma 45 tysięcy złotych w reklamówce w szafie w mieszkaniu u znajomego rzekomo na telewizor dla dzieci, chce umoralniać mieszkańców miasta.

A ile ten pan przekazał z reklamówki dla potrzebujących, dla kościoła? Kiedy poszedł do potrzebujący, odwiedził chorych w szpitalu, pomógł chorym? Ile przekazał ze swoich astronomicznych zarobków na cele charytatywne, na Caritas?

To tacy ludzie jak pan prezydent zniechęcają wierzących (nie mylić z tymi co chodzą do kościoła na pokaz, a Boga w sercu nie mają) do uczestnictwa we mszy świętej.

Jak widzę tą całą śmietankę PIS obłudników w kościele, to modlę się do Boga za nich i przepraszam za gniew i odrazę, którą we mnie wzbudzają.

Panie Bożę bądź miłosierny dla tych grzeszników, którzy są obrazą dla Ciebie i twojego kościoła. Oni nie widzą jaką krzywdę czynią Tobie i swoim bliźnim. Amen

KLER i PIS was nie zbawi tylko miłość do Boga i do bliżniego.

Ogólnie lipa @ 12:42, 07.10.2018

IP: 178.42...156

Ogólnie wiadomo że to od groma trolli pisowskich, tak jak to robili w poprzedniej kampanii. Bez przesady ludzie piszący komentarze pro pisowe. Albo jesteście mega idiotami albo opłacani, nikt zdrowo myślący nie popiera pisu.

Chrześcijanin @ 12:42, 07.10.2018

IP: 185.99...57

Cwaniacy, hipokryci i dorobkowicze z PIS tak mi przez 12 lat obrzydliście, że całą rodziną będziemy głosować na innych, aby nie na PIS czy "bezpartyjne miasto", składające się w części z byłych członków PIS. tongue

Ile dzieci z gwałtów, porzuconych w szpitalach przez rodziców ciężko chorych dzieciaczków adoptowali lokalni politycy z PIS kotowski, czartoryski, mamątow, rosaki?

Oświadczenia majątkowe 2018

Według oświadczeń majątkowych opublikowanych wczoraj w BIP-ie najmniej z trójki prezentowanej w dzisiejszym zestawieniu najmniej w ubiegłym roku zarobił prezydent Kotowski. Na jego konto wpłynęło 160 670,80 zł z tytułu pensji z UM. Ostrołęcki włodarz zgromadził łącznie około 268 tysięcy złotych na bankowych kontach należących do niego i jego żony.

Zastępca prezydenta – Grzegorz Płocha – w ubiegłym roku zarobił aż o 40 tysięcy więcej od swojego szefa (201 526,76 zł – pensja z UM oraz dodatkowo 3 360 zł z innej działalności wykonanej osobiście i 400 zł z tytułu najmu)

Mariusza Prusaczyka – sekretarza Urzędu Miasta. W ubiegłym roku z tytuły pracy w ratuszy zarobił on 193 731,57 zł. Dla porównania zarobki Prusaczyka rok wcześniej kształtowały się na poziomie 172 000 złotych.

Poseł Czartoryski w ubiegłym roku zarobił łącznie 174 530,04 zł (uposażenie poselskie 144 467,64 zł i dieta 30 062,40 zł).

Senator Mamątow w ubiegłym roku senator zarobił 154 387,04 zł uposażenia i 30 647 zł. diety.

Piotr Liżewski z tytułu zatrudnienia na stanowisku komendanta Straży Miejskiej w Ostrołęce uzyskał dochód w wysokości 108 tys. 955 zł, z najmu - 270 tys. 332 zł, dieta radnego przyniosła mu 18 tys. 508 zł oraz inny dochód - 3 tys. 586 zł.

Radna Ewa Żebrowska-Rosak zgromadziła 410 tys. 850 zł oszczędności.

Ilu rodzinom pomogli? Róbcie jak mówię, a nie jak robię. Katolicy na pokaz i dla kasy.

ketuks @ 12:46, 07.10.2018

IP: 5.184...218

już nie tylko ateiści, nawet katolicy popadają w wątpliwość patrząc na to co wyprawia naziemny personel pana Boga (a do tego grona można spokojnie zaliczyć prezydenta Kotowskiego). Oglądając "Kler" od razu przychodzi na myśl: oni Boga w Boga nie wierzą w najlepszym przypadku Boga się nie boją.

Halucynacje przedwyborcze @ 12:47, 07.10.2018

IP: 188.146...185

Uuuu , widzę pełną mobilizację botów jedynej słusznej władzy..... Straszenie ciemnego luda islamem , to raczej polecenie z centrali ? Argumentów brak ,ludzie mają już dość więc pozostaje terror retoryką islamską.

@ @ 12:47, 07.10.2018

IP: 178.213...247

Pajace film nie działa

Krótko @ 12:49, 07.10.2018

IP: 188.146...211

Panie Kleczkowski zabrakło w filmie przebitki tablicy, którą w kościele Zbawiciela Świata umieścił pana szwagier Andrzej Kania. Obraz byłby pełniejszy:) A może na fb pan wrzuci? Śmiało!

Chrześcijanin @ 12:57, 07.10.2018

IP: 185.99...57

Katolicy z PIS, Ci z pierwszych ławek ile przeznaczyliście na pomoc dla potrzebujących, dla chorych, dla biednych, dla opuszczonych, dla dzieci, dla Caritasu, dla PCK, dla hospicjów, dla domów seniora, dla domów opieki prowadzonych przez duchownych i zakonnice ze swoich milionowych nagród i premii przyznanych przez prezydenta z pieniedzy odebranych wszystkim POLAKOM nawet tym najbiedniejszym?

Do dnia dzisiejszego prezydent nie może wykrztusić komu, za co przyznał te astronomiczne nagrody. Miliony złotych, które nie trafią do potrzebujących, a trafiły do cwaniaków z PIS na luksusowe samochody.

Piekło jest za płytkie, a smoła za zimna na takich grzeszników.

Mej @ 12:59, 07.10.2018

IP: 178.235...125

Nie ma ciekawszych tematów już naprawdę kaszana podnieceni bo Kler zabroniony niech se każdy ogląda jak nie teraz to potem

zxz @ 13:07, 07.10.2018

IP: 178.235...124

Nie rozumiem dlaczego film "kler" nie może być wyświetlany w Ostrołęce. Kto jest aż tak przeciwny. Księża pewnie pierwsi obejrzeli ten film. Ktoś kto jest wierzący nie odwróci się od Pana Boga. Jeśli w Ostrołęce nie będzie tego filmu to jeśli ktoś chce obejrzeć to pojedzie do pobliskiego miasta.

emigrant @ 13:10, 07.10.2018

IP: 185.223...159

Kotowski to nie dyktator, a marionetka i popychadło Czartoryskiego, specjalisty od gwałtów i ROSAKÓW, którzy zbili fortunę na zatrudnieniach w oświacie i na zasiadaniu w radach miasta i elektrowni. Chłop bez jaj, taki słup co nic nie może. Przywieźli nieszczęśnika z malutkiej wioseczki Rozóg, gdzie mieszkał w domku bez bieżącej wody i bez wychodka. Posadzili na posadkę, wykonuje rozkazy partyjne, za sznurki pociąga rumiany poseł. Wszystko to są kret.yńskie pomysły posła jak ten, aby okraść z ziemi Rzekuń, a za rozp.ierniczenie oświaty, inwigilacje odpowiedzialni są ROSAKI. Dziw bierze, że nauczyciele od lat dają sobą poniewierać, a powinni być przykładem odwagi i moralności dla reszty społeczeństwa. Ostrołęka to biblijna Sodoma i Gomora.

Jak dalej chcecie być okłamywani, okradani, poniżani, ignorowani, zastraszani, cenzurowani, inwigilowani, a wasze dzieci tanią siłą roboczą pracujące na nagrody i premie dla wybrańców to głosujcie na PIS. Macie dość to wybierzcie nowego prezydenta i nową radę miasta. Mieszkańcy jesteście jedyną nadzieją dla miasta.

Piszę z innego wolnego kraju, w którym nie ekstradują Polaków do PISlamu.
Mnie PIS cwaniacy nie zniszczycie, ani nie złamiecie jak wielu porządnych ludzi.

ee @ 13:11, 07.10.2018

IP: 188.147...216

zxz, to jest chwyt marketingowy producenta. W ten sposób zapewnił sobie darmową reklamę. Która to już wstawka na temat tego filmu?

ona @ 13:14, 07.10.2018

IP: 37.7...131

NADCODZI wasz KONIEC !!!!!!!!!!
BEDZIECIE NIEDŁUGO PRACY SZUKAĆ

Jar @ 13:14, 07.10.2018

IP: 144.4...70

Nie kupujta samochodów z dużymi przebiegami i powyżej 10 lat. Takie samochody powinny zostać poddane recyclingowi.

Do wyborcow @ 13:26, 07.10.2018

IP: 5.173...118

Zagłosujcie na Świerada

WO @ 13:32, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...c692

Je.bać kotowskiego i wszystkich śmieci związanych z pisem !!!

Dorobiński @ 14:00, 07.10.2018

IP: 185.174...34

Pan Kotowski jest na usługach posła, policji i kleru, dorabia i zatrudnia byłych policjantów, całe rodziny i znajomych kolegów patryjnych, a uczciwi wykształceni Polacy muszą opuszczać najbliższych, aby szukac pracy i równych szans w innych miastach, gdzie priorytetem nie jest legitymacja partyjna, a wiedza i wykształcenie.

Do Wo @ 14:02, 07.10.2018

IP: 83.6...167

Na smietniku to Cie matka znalazla c.elu je.any.

Wyborcy @ 14:09, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...9d31

Mialam okazje byc w kosciele w Myszyncu ogloszenia i msze prowadzil proboszcz Jaroszewski..
Tam dopiero fakty mialy by o czym pisac klika i uklady na calego nawet na mszy to sie da wyczuc a Glinka birmistrz na obrazie wisi w kosciele

do tymek @ 14:10, 07.10.2018

IP: 79.184...123

masz racje. Ja nie widze zeby inny kandyta cos proponowal konkretnego zmienic. niech wypisza dokladnie co obiecuja a jak tego nie dokonaja maja zrezygnowac ze stanowiska. Nie wiem które zło lepsze....

:) @ 14:13, 07.10.2018

IP: 5.173...30

Widać opozycja jakich ma zwolenników, teksty jak z rynsztoku, wulgaryzm, błędy ortograficzne... Jestem pewny wygrany Kotowskiego bo nawet jeśli zrobił coś zle to konkurenci nawet mu do pięt nie sięgają...

Między Klerem a Policją @ 14:18, 07.10.2018

IP: 212.117...73

Syn byłego komendanta ostrołęckiej policji prezesem miejskiej spółki

Bartosz Pawelczyk, syn byłego doradcy prezydenta Janusza Kotowskiego, bohatera incydentu "kopiuj wklej" w ostrołęckim ratuszu i głośnej w całej Polsce afery "blue taxi", został prezesem nowo powołanego Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego (w organizacji).

Na utworzenie Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego zgodę wyraziła rada miasta uchwałą z 5 października ubiegłego roku. Na ten cel samorząd zabezpieczył środki w kwocie 3 milionów złotych.

- Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne powołano 30 października ubiegłego roku, zgodnie z aktem notarialnym. Tym samym aktem notarialnym powierzono obowiązki zarządowi i radzie nadzorczej - poinformował nas Wojciech Dorobiński, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Ostrołęki.

Prezesem zarządu spółki został 32-letni Bartosz Pawelczyk, syn byłego komendanta ostrołęckiej policji, bohatera kilku afer, m.in. "kopiuj wklej" w ostrołęckim ratuszu czy opisywanej przez ogólnopolskie media "blue taxi". Po aferze z ostrołęckimi policjantami komendant Janusz Pawelczyk odszedł z policji i od razu trafił pod skrzydła prezydenta Janusza Kotowskiego zostając jego doradcą. Nasi komentatorzy długo zastanawiali się, czym zasłużył się były komendant lokalnemu politykowi tak szybko znajdując pracę w ratuszu.

Były komendant policji doradzał Kotowskiemu m.in. poprzez skopiowanie jota w jotę dokumentu "Bezpieczny Koszalin". W treści zmieniono niewiele, głównie nazwę miasta, a dokument zatytułowany "Program zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa i poprawy jakości życia mieszkańców na lata 2012-2020" zatwierdziła rada miasta. Pawelczyk odszedł z ratusza w ubiegłym roku i prowadzi własną kancelarię prawną.

Syn Pawelczyka swoje obowiązki zaczął pełnić wraz z powołaniem Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego, czyli 30 października ubiegłego roku. Z kolei funkcję przewodniczącej rady nadzorczej objęła Ewa Waszkiewicz-Sznyter (skarbnik urzędu miasta), zaś członkami zostali Janusz Kobyliński (radca prawny ostrołęckie ratusza) i Wojciech Dębski.

Daniel @ 14:19, 07.10.2018

IP: 178.42...75

Moja ostrołęka niemiecka propaganda,interesy, wybory tuż tuż wiec trzeba działać, każdy temat jest ważny. Teraz Kotowski to główny temat, niema nic ciekawszego ???

wyborca @ 14:24, 07.10.2018

IP: 188.147...81

Kleczkowski wystartuj do fotela prezydenta a nie wystawiasz Kulika . Tylko ktos o donosicielskim charakterze staje za czyimis plecami . Chodzenie z ,,konkubina " po obwodnicy i szczerzenie sie do kamery to jest twoj pomysl na przejecie wladzy ? Jakim prawem w reportarzu mowisz o miescie w takim negatywnym kontekscie ? Masz moralnosc rudego liska , dlatego masz posluch tylko wsrod ludzi mieszkajacych za granica Polski i nie znajacych realiow zycia

Do Marta @ 14:25, 07.10.2018

IP: 31.41...75

Idę w Twoje ślady. Miałam w ogóle nie brać udziału w wyborach ale pójdę i zaglosuję na obecnego Prezydenta.
Konkurencja na czele z klekowskim i tym obłudnym portalem reprezentuje żenadę. S...rają w swoje gniazdo robiąc szum wokół siebie. Całej Polsce to miasto już zawsze będzie kojarzyć się ze zgnilizną międzyludzką. Człowiek tak zawistny jak założyciel tego portalu niech się zajmie spacerami albo siedzeniem na kamerce ze swoją kolejną babą. Jeszcze dwa tygodnie nagonki na MO. Na wiadomości nie mamy co liczyć.

brudna kampania PO-PiS @ 14:28, 07.10.2018

IP: 5.184...119

Kler wspiera PiS, media PO i co w związku z tym?
Zobaczymy kto ma większą siłę przebicia- Kościół czy Moja Ostrołeka

brudna kampania PO-PiS @ 14:31, 07.10.2018

IP: 5.184...119

Czytając te komentarze u was to naprawdę duże szanse ma Kotowski głownie dzięki wam droga MO za tę nagonkę i brudną kampanie.

Stan @ 14:32, 07.10.2018

IP: 176.109...101

Co za sz mata z tego red ..ktora!!!

czesław @ 14:36, 07.10.2018

IP: 5.172...183

Jeszcze wrócę do szpitala w naszym mieście ,wszyscy do roboty i to bez szemrania ,wszyscy ,nie ma lekarzy,pielęgniarek ,to przyjadą ze wschodu i będzie ich nadmiar ,poszanują pacjenta ,uszanują jego cierpienie i krzyż który chory niesie ,dosyć pogardy i ciągłego narzekania ,najpierw zacznijcie szanować chorych ,,a potem oczekiwania ,piękną demokrację zbudowali nam w kraju ,pełną pogardy i wstydu ,i pytam ponownie-czyj jest parking ,pod szpitalem ,bo powinie być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,pytajcie i jeszcze jedno,siostry zakonne muszą wrócić do szpitali -dopilnujcie tego.....idą wybory ,rozliczcie każdego do bólu ,wtedy was poszanują KURPIE jesteście WIELCY -działajcie..i skończyć najwyższy czas z finansowaniem partii politycznych ,macie w mieście elektrownię a ceny za prąd warszawskie jak to jest ,który z tych wszystkich chętnych do władzy zmieni ,pamiętajcie od was zależy kolejne parę lat w tym mieście .....szacunek i podziękowania dla Pań salowych,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Do wyborca @ 14:36, 07.10.2018

IP: 31.41...75

Tekst w samo sedno. Mam takie samo zdanie o tym klekowskim. Po tym co się dzieje wierzę że ludzie po analizie będą woleli zostać przy Kotowskim. Nie jest idealny i jak każdy popełnia błędy ale w porównaniu z kandydatami oni wypadają blado i nie reprezentują sobą nic tylko zawiść żenadę. Skupiają się nie na naszym mieście i jego dobrach a na niszczeniu jednego człowieka. To chore. Ludzie to widzą.

Nigdy więcej PIS @ 14:40, 07.10.2018

IP: 212.117...73

Kolejna przeprawie tymczasowej - Kto za to zapłaci?

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Ostrada planuje jutro (tj. sobota) rozpoczęcie prac związanych z wymianą nawierzchni na przeprawie tymczasowej. Remontowana będzie nitka wyjazdowa z miasta.

- W zależności od warunków atmosferycznych i technicznych, roboty mogą być prowadzone również w niedzielę. W czasie trwania prac obowiązywał będzie ruch wahadłowy. Kierować nim będą uprawnione do tego osoby - informuje Urząd Miasta.

Poprzednia wymiana nawierzchni na przeprawie tymczasowej przeprowadzana była w sierpniu tego roku.

Paweł G @ 14:41, 07.10.2018

IP: 31.41...134

Jest dobrze. Jednym pomysłem antypisu w Ostrołęce jest atakowanie kościoła katolickiego i księży. Wycie szwabskiego Faktu i Onetu oraz całego soroszowego tawarisztwa świadczy o wielkiej desperacji i strachu przed kolejną przegraną w wyborach. Im więcej jazgotu i plucia, to znając przekorę Polaków, większa szansa na wygraną. Panie Kotowski ma Pan mój głos. Wiem, że przed wyborami to niemożliwe, ale życzę spokoju i dużo zdrowia.

Nigdy więcej PIS @ 14:43, 07.10.2018

IP: 212.117...73

Inwiligacja w szkołach.

Fragment imiennej ankiety w Szkole Podstawowej nr 6 w Ostrołęce
Czy w twoim domu jest bieżąca woda, czy nosicie ją ze studni? Czy rodzice dają ci kieszonkowe, czy pobierają zasiłki z opieki społecznej, czy piją alkohol? To niektóre z pytań imiennej ankiety w Szkole Podstawowej nr 6 w Ostrołęce. Sprawę opisuje TVP Info.

O sprawie imiennej ankiety ingerującej we wrażliwe dane osobowe, pytające o używki i pieniądze w konkretnych rodzinach poinformowało TVP Info. Jeden z rodziców nadesłał do naszej redakcji zdjęcie wypełnionej przez dziecko ankiety.

Do skandalu doszło w Szkole Podstawowej nr 6 w Ostrołęce, której dyrektorem jest Dorota Kupis. Jak informuje internetowy serwis stacji telewizyjnej TVP Info uczniowie Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrołęce otrzymali do wypełnienia ankiety zawierające szereg szczegółowych pytań dotyczących życia ich rodzin. Pytano m.in. o warunki mieszkaniowe (ilość pokoi, czy rodzina mieszka razem z dziadkami, wujkami itd.), sytuację materialną, zachowanie rodziców i stosowane przez nich metody wychowawcze.

Ankieta mocno naciskała na aspekt finansowy. Przykładowo w pytaniu o ilość spożywanych posiłków jedna z odpowiedzi "jemy nieregularnie, zależy to od pieniędzy" od razu sugeruje panującą biedę.

oka @ 14:45, 07.10.2018

IP: 185.166...171

Pisowskie Trole cały czas udają żę nie mieli głosować a teraz idą na głosowanie.
Ja i moja rodzina wstydzi się że raz głosowaliśmy na Kotowskiego. Tak samo jak
nie zrzeszeni radni startujący z list Pisu. Kręgosłup moralny to trzeba mieć cały czas. Pamiętajcie. Zobaczymy jakie posadki będziecie mieli po wyborach.

Anna @ 14:53, 07.10.2018

IP: 188.147...188

Moja Ostrołęko... Niziutki poziom...

Bogdan Bogdan @ 14:54, 07.10.2018

IP: 95.49...26

Może chcecie w Ostrołęce proboszcza z Borawego. On nic nie mówi. Tzn. mówi kasa, kasa, kasa. Zeszyty , koperta imienne przynosić , przynosić. Dawać, dawać, dawać.

Job @ 15:04, 07.10.2018

IP: 176.109...101

Tak tchórz tchórza pogania przy kompie każdy tchórz mądry bo pluje kwasem dookoła i nikt go nie widzi a sam niech się przyjrzy w lustrze jako ohydną ma twarz szydercy.

Historyk Polak @ 15:12, 07.10.2018

IP: 2001:ac8...10a0

do Paweł G @ 14:41

A co ty KSIĄDZ, że takiej s.raczki dostajesz na słowo kościół czy KLER? Masz coś na sumieniu? To przeproś ładnie POLAKÓW za krzywdy, za rozbiory, które wyrządził kościół katolicki POLAKOM i POLSCE.

A co ty KSIĄDZ, że takiej s.raczki dostajesz na słowo kościół czy KLER? Masz coś na sumieniu? To przeproś ładnie POLAKÓW za krzywdy, za rozbiory, które wyrządził kościół katolicki POLAKOM i POLSCE.

To papież Pius VI dał Rosji zielone światło do wojny z Polską i jej rozbioru, kierując 24.02.1792 r. brewe dziękczynne do Katarzyny II, w którym nazwał ją heroiną stulecia i sławił jej podboje. Wśród nich wymienił I rozbiór Polski. Wszak było tuż po uchwaleniu Konstytucji 3 maja, którą Kościół zwalczał jako jakobińską. Papież dążył też do wciągnięcia Rosji do wojny z rewolucją francuską. Nikt nie idzie na wojnę bez nadziei zdobyczy, najlepiej terytorialnych. Papież dał carycy jasny sygnał, że zapłaty należy szukać w Polsce. Toteż za trzy miesiące Rosja, pewna swego, uderzyła na Polskę.

To wróg Polski papież Pius VI pobłogosławił targowicę, „aby stworzenie konfederacji stało się początkiem spokojności i szczęścia Rzeczypospolitej”. Wspomniany nuncjusz Saluzzo namawiał króla do przystąpienia do targowicy. Nic dziwnego, że wielu biskupów aktywnie działało wśród targowickich zdrajców. Ich kapelanem był biskup Sierakowski; przywódcą na Litwie – Kossakowski; Skarszewski zwolnił Polaków z przysięgi na wierność Konstytucji 3 maja; biskup Okęcki listem pasterskim zarządził modły o powodzenie targowicy i został cenzorem wydawnictw; działali bp. Massalski i Adam Naruszewicz.
Wdzięczna targowica przywróciła Kościołowi majątki, cenzurę wydawnictw i zwróciła oświatę. Tenże nuncjusz Saluzzo czynił starania o wysłanie polskiej kawalerii narodowej na wojnę z… rewolucyjną Francją!

Kolejny raz pomocną dłoń Kościół katolicki podał Polsce na „sejmie hańby” w Grodnie w 1793 r., pomagając Rosji i Prusom zalegalizować II rozbiór.

Po klęsce Polski w wojnie w 1792 r. i zaprowadzeniu rządów targowicy Rosja przysłała do Warszawy ambasadora Sieversa z zadaniem doprowadzenia do II rozbioru i ratyfikacji traktatów rozbiorowych przez polski sejm. Koszty, czyli łapówki, pokrywała do spółki z Prusami. Kościół był wdzięczny targowicy i Rosji za obalenie jakobińskiej Konstytucji 3 maja, przywrócenie mu edukacji młodzieży i majątków zabranych przez Sejm Wielki na odbudowę wojska polskiego. Toteż wśród głównych aktorów „sejmu hańby” byli biskupi:

-Skarszewski, targowicki podkanclerzy, ten sejm organizował.
-Kossakowski rosyjskim złotem przekupywał i dobierał posłów (67 dukatów od głowy)
-Massalski wygłaszał prorosyjskie mowy „o nieograniczonej ufności we wspaniałomyślność cesarzowej.”

W kościołach warszawskich czytano list pasterski bpa Okęckiego z 2.09.1792 r., w którym wzywał do modłów, „ażeby Bóg błogosławił pracom konfederacji generalnej dla dobra ojczyzny podjętym.”

Historyk Polak @ @ 15:14, 07.10.2018

IP: 2001:ac8...10a0

Kiedy już po II rozbiorze uproszony przez króla Stanisława Augusta kardynał protektor Polski Antici błagał papieża Piusa VI o interwencję na rzecz Polski, papież odpowiedział, że uważa ją za nieodpowiednią w obecnych okolicznościach, i radził kapitulację przed zaborcami. Ważniejsze dla Kościoła było utopienie we krwi rewolucji francuskiej.

Przedstawiłem tylko te największe klęski w naszej historii do czasu rozbiorów. Ja już pomijam takie drobnostki historyczne, które nie miały żadnego, bądź większego znaczenia dla historii Polski, takich choćby jak np. to, że w słynnym strajku dzieci we Wrześni przeciw nauczaniu modlitwy „Ojcze Nasz” po niemiecku zaprotestowali rodzice poprzez swoje dzieci a nie Kościół poprzez swoich funkcjonariuszy. Temat ich nie interesował i nie byli stroną w sporze – skąd my to znamy…

Do doprowadzenia do rozbiorów walnie przyczynił się Kościół katolicki. Fałszerze historii w sutannach czynią wszystko, by wymazać z pamięci narodu rolę Kościoła w rozbiorach.

Hej @ 15:25, 07.10.2018

IP: 31.0...153

Co się dzieje ? Żyje w tym mieście i aż nie chce mi się wierzyć że aż tak jest źle?

wo @ 16:07, 07.10.2018

IP: 95.49...190

Ostrołęka dla Wszystkich = koalicjant PO.N + Psl ci rządzą polską od 24 lat
Bez partyjne miasto = koalicjant Pis Ci rządzą polską od 6 lat

hmmm @ 16:43, 07.10.2018

IP: 195.77...203

Kiedy Kleczkowski przeprosi za hejt dot. dotyczący dworca w Ostrołęce ? Tylko czekać kiedy powinien znowu przepraszać za hejt na prezydenta dot. Kleru. Zresztą on nie z tych co są skłonni przeprosić tylko siać propagandę. Wszystko to farsa. Masakra

mk @ 16:58, 07.10.2018

IP: 83.28...68

Ale naroiło się pła...tnych popleczników obecnej władzy i obecnego prezydenta.....ciekawe ile płacą za komentarze w stylu "nic nie oferują,więc będę głosować na kotka" ????
Typowa przedwyborcza agitacja...…..ale radzę przypomnieć sobie fakty z ostrołęki i popatrzeć co się dziej i co się działo....

ostrołęczanin @ 17:00, 07.10.2018

IP: 5.173...56

PiS to najgorsze bydło i hołota jaka się mogła kiedykolwiek Polsce przytrafić. To bolszewicka dyktatorska partia cwaniaczków religijnych na pokaz i mocnych w gębie u których kultura kojarzy się jedynie z kanałem telewizyjnym, a lizusostwo i włażenie w tyłek klechom i swojemu panu z Żoliborza jest na porządku dziennym..Mam tylko nadzieję, że jak już wróci normalność ta partia zostanie zdelegalizowana, a jej bossowie zostaną postawieni przed wolnymi sądami i dostaną takie wyroki, że zapomną jak się kiedyś nazywali

krzys @ 17:12, 07.10.2018

IP: 31.41...42

A ja się pytam;
1. Czy J.Kotowski płaci za umieszczenie plakatów wyborczych na przystankach MZK zależnego od ratusza?
1. Czy J. Kotowski ma wyłączność na umieszczanie plakatów wyborczych na przystankach?
Pytam ponieważ nie zauważyłem plakatów innych kandydatów.

Krzyś @ 17:14, 07.10.2018

IP: 31.0...168

Wpisy pod tym artykułe utwierdziły mnie w przekonaniu że katolik i chrześcijanin to dwie różne odmizny światopoglądu.PISdzielcy jak zwykle brzydzą się portalem MO ale w obronie koryta zapisalsięi zapiszą tyle stron żeby nikomu nie chciało się czytać.A JA ZAGŁOSUJĘ NA KANDYDATA KTÓRY NIE BĘDZIE SIĘ WPI..ALAŁ W REPERTUAR INSTYTUCJI KULTURALNYCH W MIEŚCIE.

to bydle @ 17:15, 07.10.2018

IP: 188.147...201

jeżeli Kotowski wygra pomimo tych wszystkich wpadek, tych 12 lat degradacji Ostrołeki, chaosu w edukacji, chaosu z mostami - to bedzie oznaczał że dla tego miasta nie ma już przyszłości i czas na wyjazd angry

Do jw krzysia @ 17:18, 07.10.2018

IP: 176.109...101

Jaki twój głos tak i.... tfuj kandydat. A na tematy światopoglądu się nie wypowiadaj bo nawet zwykłej moralności nie posiadasz.

Tenteges @ 17:20, 07.10.2018

IP: 78.152...206

Władza wita Was
W nieWolności czas...
Porządzimy w pięknym stylu
BOŻE!!! Jest nas TYLU...

Dopadniemy was.
Czas uklęknąć czas.
BezLitoŚciSKacieMój....
ROZWIJAJ SZNURA ZWÓJ.

WOLNOŚĆ... i na nas czas.
WIARA poniesie nas a...
WŁADZA... za plecami...
JUŻ TAŃCZY Z POCHODNIAMI!
NIE MA LITOŚCI
NIENAWIŚĆ dopadnie cię, bo....

Władza widzi was...
W ten rozliczeń czas
BezLitoŚcisKatZetnie...
GDY PALEC WSKAŻE CIĘ.

WOLNOŚCiemnościCzas
WIARA poniesie nas a...
WŁADZA... za plecami...
JUŻ TAŃCZY Z POCHODNIAMI!
NIE MA LITOŚCI
NIE!
KASA ma zgadzać się!
Tak WŁADZA tańczy z nami...
WALCA
Z szyderczyMiNami...

Zaśnij już.... wystraszone oczy zmruż...
Nie ma już nadziei.... żeby zapomnieli zabrać mnie...
Na twych oczach zabrać mnie.

Wezmą Cię...
Potem także wezmą Cię
Sztandary łopoczą...
Kolby załomoczą w nasze drzwi
Żeby zabrać Ciebie mi...

Niosą CIĘ!
Na sztandarach niosą CIĘ!
Władzy namiestnicy....
Chorzy fanatycy...
Wierz lub nie...
Wkrótce pożegnają Cię...

Władza szydzi z nas!
W nasz OFIARNY czas...
Honor... Bóg... Ojczyzna... Męka...
WSZYSTKO w WASZYCH rękach...

BezLitoŚciskaNaSStrach...
BO PALEC WSKAZAŁ PIACH...

WOLNOŚĆiNaNasCzas
WIARA ponosi NAS a
WŁADZA - wciąż krok za NAMI!
WSKAZUJE CEL PALCAMI!
NIE MA tam nadziei
NIENAWIŚĆ rozpleni się...
GDY PrawoLewiCentrownicy
CHCĄ TRUPÓW NA ULICY!!

WOLNOŚCiemnościCzas
WIARA zawiodła nas...
BO WŁADZA.... knuje nad nami
Nocami...
NOCAMI!
NIE MA tam litości...
NieCiemnyLudNaBierzeSię
A WŁADZA...
Sześć stóp nad nami...
ZATAŃCZY Z POCHODNIAMI...

HONOR... BÓG... OJCZYZNA... WIARA...
ŻĄDZA was rozpala
Mało...
MAŁO!
CHCECIE NAS!!!
Żądza spali Was.

Tenteges @ 17:22, 07.10.2018

IP: 78.152...206

Życzę wszystkim powodzenia.
W nowym nie pisowym mieście.

Do to bydle @ 17:23, 07.10.2018

IP: 176.109...101

Adekwatny nick sobie nadaleś pewnie z krzysiem w ostatniej szkolnej ławeczce siedzieliśmy jak dwa kozie bobki..

Krzyś @ 18:15, 07.10.2018

IP: 5.172...134

Do Joba cz Jooba jest taki film"Job ostatnia szara komórka" pasuje do Ciebie i tych wypocin które produkujesz na tym portalu.Przeczytaj dziecko Biblię, Katechizm tam jest sporo ciekawych rzeczy choć wątpię byś Joobnięty coś z tego zrozumiał.

Franciszek @ 18:32, 07.10.2018

IP: 195.225...39

Dalej głosujcie na tych z PIS to wszędzie będziecie ostatni, bo nie posiadacie legitymacji partyjnej PIS, nie należycie do kleru, policji czy innego układu.

Jak będziecie takich ludzi wybierać i nie rozliczać, to ani wy, ani wasze dzieci nie będą mieli nigdy szans z tymi z układów. Zawszę będziecie na gorszej pozycji.

Już w mieście osoby spoza układów muszą płacić PIS, aby dostać pracę i nie zawsze są to najlepsi, a to oni naszym głosom zawdzięczają stołki.

Tylko głosując możemy zmienić naszą przyszłość, nasze miasto i zwiększyć szansę naszych dzieci, wnuków na sprawiedliwe i uczciwe traktowanie.

do Franciszek @ 19:15, 07.10.2018

IP: 178.235...181

W czym ostatni? Co Ty tam "ćpiesz"? laughing laughing laughing

Pio @ 19:20, 07.10.2018

IP: 188.146...24

Dalej wychodzi na to że niema podziału między państwem a kościołem. Ja ci dam a ty mi dasz reklamę żenada.

Franciszek @ 19:30, 07.10.2018

IP: 195.225...39

do IP: 178.235...181

Czyżby niewygodna prawda dla trzymającego się kurczowo stołka? Prawdy nie wyśmiejesz, większość mieszkańców wie jak funkcjonuje nasze miasto pod rządami PIS. Młodzi wykształceni ludzie nie wracają ze studiów do Ostrołęki dlatego, że tylko Ci mniej uzdolnioni z układu partia-kler-policja zawsze dostaną pracę, aby mieć równe szanse trzeba wyjechać lub wyemigrować tam gdzie liczy się wykształcenie, wiedza i kompetencje. Gdzie nikogo nie interesuje przynależność partyjna czy układy. Miasto wyludnia się z młodych ludzi, gdyż partyjni cwaniacy poobsadzali wszystkie etaty w miescie, a co niektórzy mają po 3-4 stołki. Zachłanność tych ludzi nie ma granic. Nawet jak masz prywatną działalność to życie Ci utrudniają.

do Franciszek @ 19:52, 07.10.2018

IP: 46.170...34

Na jakiej podstawie mówisz w imieniu większości mieszkańców, czyli również moim ? Wyludnia się nie tylko Ostrołęka, a wszystkie miasta w Polsce - za wyjątkiem dwóch (słownie DWÓCH)... dzięki takim właśnie miłośnikom lew actwa jak ty i polityce róbta co chceta... nawiasem, spójrz w rankingi urodzeń w naszym mieście i porównaj z resztą, jeśli jeszcze mgłą z nienawiści nie zaszły tobie oczy do reszty wink wink wink

Kamil_29 @ 19:52, 07.10.2018

IP: 5.173...96

Jasne. Piszesz głupoty, żeby usprawiedliwić własne ułomności. Zobacz ilu młodych przedsiębiorców jest w Ostrołęce. Umiesz liczyć, licz na siebie. Miernoty zawsze uciekną do większych miast na zmywak lub inne korpo-etaty za 5 tys. Rob swoje. Ciężko pracuj to sobie poradzisz !

Parafianin @ 20:04, 07.10.2018

IP: 5.173...111

Proniemiecka gazeta broni filmu finansowanego przez Niemców... No ciekawe ciekawe...

Niemcom nie podoba się nasza jedność kulturowa...Od trzech lat staramy się być niezależnym państwem suwerennym, stąd zdecydowane ataki na nasz kraj.

Marcus @ 20:07, 07.10.2018

IP: 157.25...49

Święta prawda. Nie należysz do nich-nie masz żadnych szans na pracę. 12 lat lokalnych układow prowadzi do kolesiostwa, nepotyzmu , układów. Smutna prawda.

Franciszek @ 20:28, 07.10.2018

IP: 195.225...39

do IP: 46.170...34

Mówię w imieniu większości, gdyż większość mieszkańców nie należy do kasty partia-kler-policja. Zwolennicy kasty to Ci nietykalni na stołkach lub biznesmeni przychylni władzy, reszta albo tania siła robocza, albo podatnicy, którzy na was lub dla was muszą pracować. Ostatnio publicznie potwierdzono, że prezydent i rada miasta faworyzowała jedno firmę przy przetargach publicznych i w ten sposób wybiła konkurencję. To jest przykład na brak równości szans, albo jesteś w układzie albo poza nim. Miernoty to są ci co dostali pracę po znajomości lub dali łapówkę, aby te pracę dostać. Takie zachowanie to patologia.

Panowie z kasty partia-kler-policja nie umoralniajcie mnie proszę, ponieważ to nie na miejscu. Proponuje spojrzeć w lustro, zrobić porządny rachunek sumienia i zadać sobie pytanie: jakim jestem człowiekiem dla bliźniego i dla Boga?

tak @ 20:31, 07.10.2018

IP: 79.185...240

DNO!!!

klekot matołek @ 20:32, 07.10.2018

IP: 82.28...1

Krzyś @ 17:14, 07.10.2018IP: 31.0...168
Wpisy pod tym artykułe utwierdziły mnie w przekonaniu że katolik i chrześcijanin to dwie różne odmizny światopoglądu.PISdzielcy jak zwykle brzydzą się portalem MO ale w obronie koryta zapisalsięi zapiszą tyle stron żeby nikomu nie chciało się czytać.A JA ZAGŁOSUJĘ NA KANDYDATA KTÓRY NIE BĘDZIE SIĘ WPI..ALAŁ W REPERTUAR INSTYTUCJI KULTURALNYCH W MIEŚCIE."

A co zrobisz jak w OCK w kinie na porankach dla dzieci pracownicy będą wyświetlać filmy pornograficzne ?
Oczywiście nikt ma nie ingerować. laughing laughing laughing

do Kamil_29 @ 19:52 @ 20:43, 07.10.2018

IP: 195.225...39

Jak będziesz miał tyle lat pracy co ja to może napiszesz coś mądrego. Dorośniesz to być może zrozumiesz, że nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze, że są ludzie, którzy posiadają zasady moralne, szanują innych i dbają o całą chrześcijańską społeczność, a tych nie da się kupić czy zastraszyć.

H @ 20:45, 07.10.2018

IP: 37.47...220

Są tacy co ani wspólnota kościoła ani wspolnota narodowa są obce jedyne co im się marzy to wspolnota LBG, ale odszczepiency nie doczekanie wasze! Nie będziecie norm moralnych zdrowym Polakom wyznaczać.

Amen @ 20:51, 07.10.2018

IP: 5.173...145

Utnij rękę którą głosowałeś na PiS albo lepiej utnij sobie łeb za to co zrobiłeś swojej ojczyźnie.

klekot matołek @ 21:02, 07.10.2018

IP: 82.28...1

Takiej fali obrzucania błotem jaka na tym portalu teraz się przetacza to jeszcze nie widziałem.

Nie jestem zwolennikiem prezydenta Kotowskiego , ale to co się tu dzieje , poziom bezczelności i chamstwa przekracza i to znacznie poziom zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości.

Kampania negatywna, aż się rzygać chce.Zamiast kilkunastu , jak nie kilkudziesięciu artykułów przedstawiających jednostronnie obecnego prezydenta napiszcie choć jeden , w którym radni Kulik i Kleczkowski zaproponują coś konstruktywnego.
Nawet jakieś gruszki na wierzbie.Cokolwiek.Choć jeden artykuł , w którym wyborcy będą mogli ocenić co radni mają do zaproponowania.
Jak trzeba było napisać artykuł o umorzeniu przez prezydenta Kotowskiego podatków, to radny Kulik nawet za umieszczenie go na tym portalu zapłacił nawet.
Jak przychodzi do sklecenia kilku zdań czegoś konstruktywnego to mijają tygodnie , i nic się nie ukazuje.Jednemu wystarcza tylko zrobienie sobie zdjęcia na ławce w parku, drugi chodzi w tę i z powrotem z kamerką i lansuje się na pejsbuku.
To jest jakieś kuriozum.
Macie Wy jakiś program w ogóle oprócz dorwania się do koryta szanowni radni ?
Wydawało mi się jeszcze do dziś , że radny Kulik to jakaś alternatywa.
To jest porażka już na etapie kampanii.A co dopiero będzie jak zacznie rządzić, co nie daj Boże.
Prezydent Kotowski nie może tych 12 lat zaliczyć do udanych , przynajmniej moim zdaniem. I pora na zmianę.Ale nie ma na kogo go zmienić.
Politycy formatu Kulika i Kleczkowskiego to jest kompletna porażka jak widać.
Może i wygracie te wybory , tylko co dalej ? Co poza stołkami dla rodziny i znajomych macie do zaproponowania ?Ja nie widziałem na tym portalu ani jednego artykułu o tym co chcecie zrobić.Po co chcecie te wybory wygrać ?Czy sami to wiecie chociaż ?
To jest dramat Ostrołęki ,że trzeba zmienić włodarza miasta ,a nie ma na kogo.
O klerze jakieś wypociny pojawiają się już chyba codziennie.A cokolwiek co świadczyłoby o jakimś wysiłku intelektualnym radnych na K jakoś się nie może przebić na łamy.

Nie wiem jak będą głosować mieszkańcy. Mogą wybierać tylko między mniejszym i większym złem.
I jak się okazuje mniejszym złem jest obecnie urzędujący prezydent Kotowski.Choć to moja opinia i mieszkańcy mogą wybrać inaczej.

OKA @ 21:08, 07.10.2018

IP: 78.152...181

Juz pisalem kilkakrotnie ze ten portal musi zniknac,co robi to jedynie sieje nienawisc

Gaja @ 21:14, 07.10.2018

IP: 31.1...157

Ale nagonka przed wyborami na Kotowskiego. O co chodzi? Dlaczego na innych nic nie piszecie redakcjo bo nie wierzę że wszyscy tacy święci. Codziennie coś innego A po wyborach wszystko ucichnie jak prezydent zostanie ten sam. Mojej Ostrołęce płaci inna partia na to wychodzi

Ja @ 21:16, 07.10.2018

IP: 31.1...157

A ludzie coraz gorsi skąd ta nienawiść. Jak możecie wchodzić i czytać te wszystkie głupie artykuły. Już na to można się czegoś więcej dowiedzieć.

do klekot matołek @ 21:02 @ 21:24, 07.10.2018

IP: 195.225...39

Ty tak na poważnie ???

Nie jestem zwolennikiem prezydenta Kotowskiego laughing laughing laughing

Proszę nie kompromituj się od razu zaproponuj dożywotnie rządy pana KOTOWSKIEGO. Tu nie Rosja czu Korea PŁN. Każdy ma równe szansę.
Panu KOTOWSKIEMU i jego układom już podziękujemy, a kolejnych również rozliczymy, aż zrozumieją, że nic im się nie należy jedynie cieżką pracą dla miasta, a nie dla partii-kleru-policji mogą uzyskać szacunek mieszkańców, którzy zaufają im tylko wówczas ponownie jak zaczną słuchać wyborców, rozwiązywać problemy.

Pan KOTOWSKI do dnia dzisiejszego nam mieszkańcom nie powiedział ile, komu i za co wypłacił z naszych pieniędzy milionowe nagrody tyle dla niego znaczymy.

Niech wróci do katechizmu, Bóg dał mu misję ewangielizacji, ale to nie prezydentura miasta. Ma okazje odkupić swoje winy, gdy tylko będzie szczerze żałował za krzywdy , które wyrządził mieszkańcom naszego ukochanego miasta.

rzekuń @ 21:24, 07.10.2018

IP: 95.49...166

popieram przedmówcę
Dodać trzeba że z podobną nienawiścią atakowany jest jedne z najlepszych wójtów w powiecie

Wójt Rzekunia.

Teraz skupili się na mieście więc wójt odpoczywa od ataków.

jeju @ 21:42, 07.10.2018

IP: 178.175...107

co za matoły, przecież to nie moja ostrołęka robi nagonkę, oni tylko opisali co przedstawił fakt w tym artykule, a w poprzednim o czartoryskim, to grzech by było nie wykorzystać wspaniałych komentarzy i tyle, jakby nie mieli o czym pisać to by nie pisali, widocznie sami dają powody. No i gdzie tu jest kłamstwo?

do kelkot matołek @ 21:45, 07.10.2018

IP: 154.61...221

jeden se robi zdjecie na lawce a drugi nawet porzadnego zdjecia nie umie zrobic laughing ja program widzialem, cztery lata temu tez widzialem program pisu i go nie zapomne, amfiteatr, nowy stadion, super zagospodarowane nabrzeze narwi, trzeci most. Juz wole dac szanse komus nowemu sie wykazac niz znowu sie zawiesc, i jeszcze te muzeum nikomu niepotrzebne.

Kalina @ 21:48, 07.10.2018

IP: 185.212...124

Dlatego właśnie trzeba się ruszyć i zagłosować przeciw ostrołęckiemu pisowi, bo tak dalej być nie może. Miasto stoi, a może nawet się cofa. Nawet Łomża jest lepiej zagospodarowana od Ostrołęki.

Brzydki_Zły_i_Szczery @ 21:57, 07.10.2018

IP: 178.235...90

@Mobil3k SLD, PSL, Solidarności, PiS, .N i podobnym lewackim tworom również.

Brzydki_Zły_i_Szczery @ 22:03, 07.10.2018

IP: 178.235...90

Przepraszam za doubleposta, ale edycji komentarzy jak nigdy nie było, tak pewnie nie będzie.
Chciałem też dodać, że kilku księży i zakonników na temat "Kleru" jak i sprawy związanej z blokowaniem filmu w kilku miastach polski wypowiedziało.
A wypowiedziało się mniej więcej tak.
"Film jest niezły, trochę smutny, zwłaszcza zakończenie, ale ABSOLUTNIE KOŚCIOŁA NIE OBRAŻA, jedynie pokazuje, że w kościele, pewne patologie występują, występowały i będą występować, ponieważ to zbyt duża organizacja, by każdego dało się upilnować."
Jeden nawet dodał ( zaznaczam, że to osoba z "firmy" ), "Każdy kto robi dookoła tego filmu aferę i krzyczy, jak to nie jest obrażony przez ten film, albo go jeszcze nie widział, albo jest !d!0tą."
Uwaga, nie jest to precyzyjny cytat, a jedynie podsumowanie kilku wypowiedzi, których jest w sieci coraz więcej.
Jeśli księża mają taką opinię o filmie, to warto by się zastanowić, co mają w głowie osoby, które tak ślepo walczą z tym przejawem kina polskiego.

Iza @ 22:03, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...e607

Kto ma mikrofon ten ma władzę

choojnowski @ 22:06, 07.10.2018

IP: 82.28...1

A czemu to blokowane są moje posty ?

Z wyrazami braku szacunku

brexi

olo @ 22:16, 07.10.2018

IP: 185.107...147

idealnym przykładem jest sprawa terenu pod dworcem pks, prawdziwy chrzescijanin to bu teren oddal miastu dla dobra maista i ludzi, ale jak zwykle rozchodzi sie o pieniadze

x @ 22:20, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...ec20

Głosujcie za PISem , przeżarli to co było zaoszczędzone , wycieli lasy , nabrali kredytów , a te następne lata spowodują , że zadławią się gooownem , które wyprodukowali ,obżerając się bez opamiętania

krzysiek @ 22:23, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...d5ba

chojnowski z kulikiem i kleczkowskim chyba czujecie porazke ze juz takie dno osiaga ten portal :D

do krzysiek @ 22:36, 07.10.2018

IP: 80.179...30

a co ma kulik do artykułów na tym portalu laughing laughing laughing Przecież to nie on prowadzi ten portal, to że zna kogoś kto zna kogoś, haha. Z tego co pamiętam jak sam pisał artykuł to był to artykuł sponsorowany, a to że jego zdjęcie się wyświetla to też na pewno wykupił reklamę. Chyba krzysiek czuje porażkę, że takie komentarze pisze, weź się do roboty

iooi @ 22:57, 07.10.2018

IP: 87.205...16

Jakiś czas temu ksiądz z miasta o lub k leciał do Egiptu, poznał tam parę z tego samego miasta nalutowany przyznał , że do Egiptu leci szukać Jezusa na pustyni na może szukał czegoś innego?

Iza @ 22:57, 07.10.2018

IP: 2a01:110f...e607

Przez ten cały film,żałosny,moim zdaniem, wyznacznikiem życia stawiamy margines społeczeństwa,nie wszyscy księża to bezduszni pedofile,w tej samej pozycji powinni być , nauczyciele,lekarze,a także rodzice😱

Stasiek @ 23:15, 07.10.2018

IP: 46.169...136

A w Rzekuniu "Kler" nie jest zakazany …..

jhhnh @ 23:15, 07.10.2018

IP: 87.205...16

Nigdy więcej nie dam na tacę i tak samo radzę ludziom, którzy czują się wykorzystani przez kościół , który podczas mszy agituje do wyboru partii a politycy , którzy przekazują kasę w mieście na remonty kościołów powinni być pociągnięci do odpowiedzialności. Pytanie czy fara sama sfinansowała remont dachu z miedzi podkreślam miedzi?!

Stasiek @ 23:26, 07.10.2018

IP: 46.169...136

Czy ktoś wie - w Centrum Kultury w Lelisie wyświetlają "Kler" ?

kazik @ 23:33, 07.10.2018

IP: 31.1...210

do staśka - w Lelisie nima kina

zenek @ 23:43, 07.10.2018

IP: 31.0...201

marnie i na dnie konczyli ci,co probowali oczerniac kosciol i ludzi ,ktorzy deklarowali swoja wiare. Pamiętacie palikota jak skonczyl a krzyze chcial zdejmowac. Wole katolika prezydenta Kotowskiego niz jakies lewackie dziwadlo z PO

do jeju @ 23:49, 07.10.2018

IP: 31.0...201

sam jestes matolem do kwadratu nie potrafiacym samodzielnie myslec.

do jeju @ 23:49, 07.10.2018

IP: 31.0...201

sam jestes matolem do kwadratu nie potrafiacym samodzielnie myslec.

Zzz @ 01:26, 08.10.2018

IP: 37.47...81

CBA trzeba w Ostrołęce

Rebeliant Remek @ 03:31, 08.10.2018

IP: 188.147...211

Proszę księdza Świerada. Może ksiądz sprecyzować co ma wspólnego patriotyzm z popieraniem Kotowskiego? Dla mnie to jedynie obrona chorego układu w którym Kościół nie powinien brać udziału. Nie taka jego rola.

kl @ 05:22, 08.10.2018

IP: 178.235...219

W swojej wypowiedzi Świerad mówiąc, że Prezydent ,,miał prawo,, zatrzymać projekcję filmu KLER oraz wybudować parking przed jednym z kościołów ze środków budżetu miasta, potwierdził złamanie prawa przez tego ostatniego. Na pewno Prezydentowi za to włos z głowy nie spadnie. A nawet gdyby coś to Duda ułaskawi a ŚWIERAD ZROBI Z NIEGO MĘCZENNIKA. Prowokacja ,,Faktu,, była bardzo celna. Poruszyła lawinę przekleństw,nienawiści i wyzwisk ,,prawdziwych,, katolików i pisowskich tępych trolli. W Ostrołęce na nasze nieszczęście jest was zbyt dużo. Może rozumni i myślący tym razem jeszcze przegrają ale pamiętajcie ,,marty,, i inne ciemniaki , że rozum , rozwaga, dobroć i mądrość zawsze w końcu zwyciężą.

Fshj @ 07:24, 08.10.2018

IP: 178.235...31

Odczepcie się od KS. Swierada jeden z nielicznych ksiezy ktory dba o parafię A nie pieniążki do własnej kieszeni A w kościele zimno ciemno aż się nie chcę siedzieć a nowy samochód księdza stoi pod plebania bo do garażu nie wstawia, przecież musi się dziad pochwalić ze ma auto z salonu kupione za mszowe pieniążki. Pl

ketuks @ 08:11, 08.10.2018

IP: 37.47...155

trzeba przyjrzeć się konkordatowi, wyprowadzić religię ze świeckich szkół. w 90 roku Kler zarzekał się że absolutnie będzie nauczać religię w szkołach ZA DARMO ! oczywiście było to wierutne kłamstwo, zapytajcie się ile milionów już Kościół zgarnął od państwa za nauczanie religii w publicznych szkołach?

ketuks @ 08:15, 08.10.2018

IP: 37.47...155

Boga wmyślił człowiek żeby przez wiarę posiąść kontrolę nad łatwo-wiernym ludem.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:16, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Ci, którzy zamierzają głosować na Kotowskiego - zdobądźcie się na chwilę samodzielnego myślenia i zróbcie reasumpcję 12 lat jego sprawowania władzy, bo rządzeniem, trudno to nazwać.

hiehiehie @ 09:30, 08.10.2018

IP: 83.3...205

Żenujący artykuł i materiał. Posłuchajcie uważnie co mówi, o kulturze Kleczkowski, a potem obejrzyjcie jego transmisje na fejsie:) Okraszone dicho polo najniższego sortu:))))) laughing laughing Autorytet:D

Bułka z masłem @ 10:08, 08.10.2018

IP: 194.99...184

Artykuł zupełnie z idiotyczny i o niczym. Ewidentnie wpisujący się w ogólnopolską kampanię walki z KK bo wszystko zło to kościół. A jeden z drugim tumanem się nie zastanowi i nie pomyśli choć troszeczkę. Ale nieeeeeee bo kościół winny. A we łbie mam pusto i g ó w n o wiem. Ale nieeee bo kościół winny. Morda rozdziawiona we łbie szum ale nieeeee bo kościół winny.

WO @ 10:08, 08.10.2018

IP: 188.146...107

JAKI JEST CEL NAGŁAŚNIANIA TEGO ?!?
JEST WIELE INNYCH POWAŻNIEJSZYCH SPRAW DO NAGŁAŚNIANIA.

do @ 10:10, 08.10.2018

IP: 83.28...142

a warszawa rzadzi gronkiewicz walc i jest bardzo dobrze ??????????

do @ 10:14, 08.10.2018

IP: 83.28...142

[czego od Ostroleki ]PO niszczylo inwestycje Ostroleki bowygral PiS a teraz nagonka po chamsdalej niszcza nasz Kurpiku

Ostrołęka @ 10:19, 08.10.2018

IP: 188.146...202

Kotowski prezydentem Ostrołęki

STUDENT @ 10:26, 08.10.2018

IP: 194.242...89

a ja widzę szanse na rozwój miasta tylko dzięki Frydrykowi. ma Świeże spojrzenie
Kuba musisz wygrać

ketuks @ 10:35, 08.10.2018

IP: 37.47...155

do: Bułka z masłem. Obłudniku walka z homosexualną pedofilią w której to Księża są "poszkodowanymi" to walka z Kościołem? Walka z rozpasaniem Kościoła to walka z nim samym? Wpis z charakterystyczną prawicową ignorancją i arogancją.

ketuks @ 10:39, 08.10.2018

IP: 37.47...155

sprawy zaszły tak daleko że trzeba by zmienić treść niektórych modlitw: Proponuję zmienić: "któryś za nas cierpiał rany" na "któryś za nasz przepych cierpiał rany" tongue

imiona @ 10:58, 08.10.2018

IP: 91.229...26

Nie da się czytać komentarzy "reformatorów kościoła" i jednocześnie przeciwników obecnej władzy, wypowiadających się tutaj.... poziom wprost z rynsztoku. Dziwne, że moderator nie panuje nad sytuacją... Myślę, że urzędujący prezydent podziękuje wam za ta kampanię na jego rzecz... tymi sposobami, na pewno nie pomagacie swoim protegowanym, którzy jak do tej pory zresztą nie wyjawili swojego programu... wstyd jednym słowem angry

Zz @ 10:59, 08.10.2018

IP: 37.47...116

Zostawcie Kaplanow. Walczcie miedzy saba. A do Ketuks -mowisz "Boga wymyslil czlowiek", to Ty nim nie jestes skoro tak mowisz. A ja wierze ze jestes czlowiekiem tylko Ty tego nie wiesz.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:08, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Nikt kapłanów do polityki nie wciąga, sami decydują się na udział w niej.

WOSP @ 11:17, 08.10.2018

IP: 5.149...187

Przypominam mieszkancom Ostroleki, iz to wlasnie prezdent Kotowski zabronil zbiorki na wielka orkiestre swiatecznej pomocy, wedlug niego jedynie wiarygodny jest Caritas (czyli Kosciol). Jakos nie widac sprzetu medycznego z naklejka Caritas w szpitalu tylko WOSP. Prezydent powinien miec zakazane leczenie tym sprzetem i jego najblizsi rowniez! Obudzcie sie ludzie w koncu.

ketuks @ 11:18, 08.10.2018

IP: 37.47...155

Zz: Postęp jaki dokonał się w ostatnich 30 latach przypieczętował los wszystkich Religii i Bogów. Historyjka o kuglarzu który nie wiedział nawet że jest Bogiem wydaje się być dziś groteskowa.

ketuks @ 11:20, 08.10.2018

IP: 37.47...155

rzeczy niedorzeczne przeplatają się w Biblii z rzeczami z życia wziętymi, morałami które zapewne są mądre i prawdziwe ale wymieszane razem uwiarygadniają całą tą niedorzeczność w swojej istocie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:34, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Gdyby Jezus Chrystus, żył w dzisiejszych czasach, to skorzystałby z apostazji.

Środowisko PiSiorów, uczyniło z wiary, maczugę polityczną, która nie ma, absolutnie nic wspólnego z wiarą katolicką.

ketuks @ 11:41, 08.10.2018

IP: 37.47...155

sama wiara też jest wątpliwa nie ośmielam się teraz oceniać ostatecznie bo płynący czas i postęp nauki i tak mnie wyręczy.

Tomasz @ 11:46, 08.10.2018

IP: 37.248...23

Chociaż nie jestem zwolennikiem PiS to te artykuły i komentarze są więcej niż żenujące

Zzl @ 11:47, 08.10.2018

IP: 37.47...116

Zostawcie Kaplanow.Walczcie między soba. A do Ketuks- mowisz " Boga wymyslil czlowiek" to Ty nim nie jestes skoro tak mowisz. A ja wierze, ze jest odwrotnie i wierze, ze Ty tez jestes czlowiekiem tylko tego nie wiesz.

ketuks @ 11:58, 08.10.2018

IP: 37.47...155

Nie rozumiem, ktoś blokuje im posługę kapłańską? dziennie w Polsce odprawia się 5 mszy więc chyba cieszą się pełną swobodą, znowu charakterystyczna prawicowa ignorancja i arogancja.

ANONIM @ 12:51, 08.10.2018

IP: 5.173...65

I TAKA AFERA, PRZED SAMYMI WYBORAMI :)

Zmartwiony rodzic @ 13:11, 08.10.2018

IP: 2a00:1a28...1092

Jakie kroki podjał prezydent, aby chronić dzieci? Czy ksieża już wiedzą, że nie mogą dotykać dzieci i znajdować się sam na sam z dzieckiem?

Prymas Polski o walce z pedofilią w kościele


W środę prymas Polski arcybiskup Wojciech Polak zapowiedział programy ochrony małoletnich przed nadużyciami, które mają powstać w każdej diecezji, opracowanie dokumentu prezentującego podejmowane działania prewencyjne i zebranie danych o skali pedofilii w polskim Kościele. - Wiemy, że temat nie jest łatwy. Chodzi o to, żebyśmy się wzajemnie uwrażliwili przede wszystkim na krzywdę ofiar, ale także na budowanie takiego systemu, w którym dzieci, młodzi ludzie będą czuli się bezpiecznie - podkreślił. Arcybiskup Polak przypomniał, że temat nadużyć wobec małoletnich pojawiał się już w pracach KEP, a impulsem do ponownego jego podjęcia był między innymi sierpniowy List do Ludu Bożego papieża Franciszka, w którym stanowczo potępił on przypadki pedofilii w Kościele.

Goldstein @ 13:19, 08.10.2018

IP: 2a00:f41...3326

Mocno naciągane ale rozumiem, że idą wybory...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:04, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Goldstein, co jest "mocno naciągane"?

Maria @ 14:05, 08.10.2018

IP: 176.109...247

Kotowski to taki tchórz. Nie potrafi się nawet przyznać to tego, że zabronił wyswietlania KLERU. Podstawil dyrektora kina. On nie kandyduje i wziął na siebie. A kto zabronił w Ostrołęce akcji WOŚP ? Tez dyrektor kina? Panie prezydencie jak Panu nie wstyd? Co pan przez to uzyskał? Tylko to ze cala Polska mówi o Ostrołęce. Wstyd wstyd.

do @ 14:08, 08.10.2018

IP: 83.28...142

warszawa 20 polska 400 miljardow gdziesz ucieklo to nie prawda

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:11, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Maria, jeśli Rzecznik Praw Obywatelskich, przeprowadzi postępowanie wyjaśniające, to wówczas przekonamy się, kto jest gotów "umierać za Kotowskiego".

ostrołeczanka @ 14:51, 08.10.2018

IP: 77.114...162

Zejdźcie już z Prezydenta bo to zrobiło się już niesmaczne na siłę prowokujecie afery i zaczyna to ludzi drażnić a skutek będzie odmienny od waszych oczekiwań.Trzymam za Pana kciuki Panie Prezydencie -niezrzeszona partyjnie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:58, 08.10.2018

IP: 78.152...14

@up, kogo zaczyna drażnić, w czyim imieniu się wypowiadasz... a, przepraszam, w imieniu zwolenników Kotowskiego - no, to nic dziwnego, że Cię/Was to drażni.

12 lat Was nie drażniło?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:00, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Po wyborach skończy się korzystanie z paragrafu 212 KK i trzeba będzie, każdemu zakładać sprawę cywilną, bez wysługiwania się prokuraturą - to dopiero będzie problem.

Dolek @ 15:05, 08.10.2018

IP: 31.0...229

Ta pazerno-mafijna instytucja zwana " Kościołem" ma tyle wspólnego z prawdziwym Chrześcijaństwem co ja z Prezesem Jarosławem, o przepraszam, mam kota.

Madzik @ 15:07, 08.10.2018

IP: 188.146...2

Nie widzę w tym artykule nic nadzwyczajnego:) zreszta i nad filmem Kler się podniecacie a jak dla mnie jest on przereklamowany i paskudny. Drugi raz bym nie poszła, szkoda pieniędzy na bilet.

Do Madzik @ 15:29, 08.10.2018

IP: 31.0...229

Dziękujemy za opinię. Rozumiemy, że po osobistym obejrzeniu " Kleru " stwierdziłaś, że nie mamy po co tam chodzić i nie ma o co się spinać. Jeszcze raz dzięki. laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:30, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Madzik, gdyby ludożerca czytał o kanibaliźmie, to też nie widziałby w tym nic złego.

Ty nawet nie zauważyłaś, że problem nie był sam film, tylko zastosowana w stosunku do niego cenzura.

ketuks @ 16:36, 08.10.2018

IP: 37.47...155

po 3 dekadach Kościół zdążył już tak obrosnąć w piórka że taki film musiał powstać, byli tak pewni swego, swojej władzy i wpływom że myśleli iż nawet pedofilia im przejdzie ale się pomylili, film bije rekordy oglądalności.

Goldstein @ 16:55, 08.10.2018

IP: 2a00:f41...e4e

Cała ta afera jest mocno naciągana. Osobiście jestem już zmęczony tymi przepychankami. Dużo ludzi czeka na konkrety odnośnie rozwoju miasta, wojenek podjazdowych mamy po kokardę.

Mural @ 16:56, 08.10.2018

IP: 89.65...225

Ale biją pianę o nic. A Janek i tak wygra w cuglach.///Tak?to po co takie kosztowne kampanie i wybory???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:58, 08.10.2018

IP: 78.152...14

Goldstein, ale jaka afera jest mocno naciągana?

ketuks @ 17:20, 08.10.2018

IP: 37.47...155

Goldstein. Zakładnicy rozmnażania+ wzięci,nikogo innego nie wybiorą przez najbliższe 50 lat, pójdzie sobie taki do sklepu gdzie wszystko po 3 zł, dla niego 500 zł to majątek więc jedyna "słuszna" wizja rozwoju miasta to umacnianie w nim Katolicyzmu.

leicipęt wógnimel @ 18:51, 08.10.2018

IP: 188.146...92

Maria, prezydent nie zabronił i nie nakazał Kleru, tak samo jak WOŚP.

Brak Kleru u nas dał temu filmowi darmową reklamę, już 2,5 mln widzów obejrzało, są duże zyski do budżetu państwa.

Co do WOŚP to dobrze, że samorząd go nie wspiera, bo to byłaby pomoc dla rządu za pieniądze mieszkańców.

Uważam, że WOŚP jako prywatna fundacja powinna obyć się bez pieniędzy samorządu.

Jak myslicie? @ 19:05, 08.10.2018

IP: 197.231...211

A czy to prawda ze podczas potracenie pieszego przez Glinowieckiego jechal z nim Maciak i Kotowski i to dlatego musial uciec z miejsca wypadku? Podobno opijali dziecko Kotowskiego? Wiecie o tym?

realista @ 19:13, 08.10.2018

IP: 188.146...72

Wojciech Sumliński, najbardziej inwigilowany dziennikarz śledczy w Polsce, i Tomasz Budzyński, major Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, w swojej najmocniejszej książce odsłaniają nam niebezpieczne związki Donalda Tuska z niemieckim wywiadem, światem służb Niebezpieczne związki Donalda Tuska i mafijnym półświatkiem. w sprzedaży -gogle empik com

Słoik @ 19:13, 08.10.2018

IP: 91.235...162

..temat by się pokrywał z tymi średnio trafionymi decyzjami dot. Panów Pawelczyków. Zalatuje tu hakami albo chwytem za "jajca" ;-)
Podobnie ma się rehabilitacja Pana "G", który realizuje obecnie bardzo newralgiczną inwestycję (rondo) na osiedlu centrum. Coś w tym jest...

DUDA @ 19:14, 08.10.2018

IP: 51.15...134

Frydryk na prezydenta :))) hehehe widzialem w wakacje jak On Mierzejewski i Kotowski spacerowali sie po basenie i sobie slodzieli :P hlip hlip

ludzie glupie nie sa i wiedza ze ten bezpartyjny kandydat to kukielka pisu zeby nikt och nie rozliczal ich za te 12 lat zlodziejstwa

ludzie glupie nie sa :)))

Szok @ 19:17, 08.10.2018

IP: 2001:ac8...1001

Rzygać się chce wszędzie na przystankach KOTOWSKI, na plakatach, na płotach KOTOWSKI, ROSAK, GRABOWSKI, ulotki w szkołach KOTOWSKI, gazetki wrzucane do prywatnych skrzynek KOTOWSKI, wszędzie tylko PIS i TPO. Nic nie robili przez wszystkie te lata przy władzy, a teraz trzymają się kurczowo stołków. Pewnie się boją, że nowy prezydent prześwietli ich działalność i posypią się sprawy w sądzie, a byli pewni, że są bezkarni i nietykalni. Mieszkańcy was pogonią za ten wszechobecny syf, chaos panujący w mieście. Za wypłacanie sobie milionowych nagród i premii. Skończy się żerowanie na innych uczciwie i ciężko pracujących POLAKACH. Wszyscy do wymiany w wyborach, każdy inny będzie lepszy tylko nie PIS i TPO.

leicipęt wógnimel @ 19:19, 08.10.2018

IP: 188.146...92

DUDA, to tak samo jak Kulik i Kleczkowski, jeden SLD, drugi PO. Bezpartyjni?

Deja VU @ 19:23, 08.10.2018

IP: 195.123...108

Juz jeden Rudy probowal sprzedac nasz kraj teraz wybierzmy swojego Rudzielca niech sprzeda nasze miasto!

Była parafianka @ 19:33, 08.10.2018

IP: 188.146...7

Urodziłam sie w Ostrolece w latach 70. Nie mieszkam w niej dopiero od kilku lat. „Całe życie” należałam do parafii Zbawiciela Świata. Proboszcza Świerada nigdy nie znałam na per Ty wiec nie występuje tu w roli Jego adwokata. Byłam przez wiele lat zwyczajna parafianka. Sporadycznie bywam w Zbawicielu, ponieważ moja bliska rodzina nadal należy do tej parafii. Zgadza sie, ze ksiądz Świerad głosił kazania o treściach patriotycznych przy każdych świętach państwowych. Podkreślał obywatelski obowiązek podczas wyborów, ALE NIE WSkAZYWAL partii. To o czym pisze MO to słowa wyrwane z kontekstu. Jest księdzem z Ostrołęki wiec jest księdzem i ICH i NASZYM (Waszym). Co to za nagonka przy okazji Kleru. Uważam, ze film powinien być wyświetlony w mieście, bo ludzie maja swój rozum i półtoragodzinny film prania mózgu nikomu nie zrobi. Trzeba ludziom dac możliwość go obejrzeć, pozwolić zmierzyć sie z nim, z osobistymi poglądami, doświadczeniem i pozwolić na własne przemyślenia. Niebawem będzie dostępny dla każdego w internecie. Po co te zakazy. Lepsza jest rozmowa.
A metody dotarcia do księdza, aby otwarcie z Nim porozmawiać w moim odczuciu pozostawiają wiele do życzenia :(

nacjonal @ 19:47, 08.10.2018

IP: 2001:ac8...10e3

kefir2010. wordpress. com / 2013 /02 / 18/ zakazana-historia-kosciol-katolicki-a-rozbio
ry-polski/

Długie, ale warto zerknąć okiem. Kler to główny okupant Polski, gorszy, niż naziści i komuniści razem wzięci.

nacjonal @ 19:59, 08.10.2018

IP: 2001:ac8...10e3

Polska Konstytucja 3 Maja, była drugą na świecie konstytucją, po konstytucji USA i miała z nią wiele podobieństw.
Niosła ze sobą nowy ustój, zniesienie starych przeżytych i nieprzystających do rzeczywistości składników ustroju państwowego. Powstał ustrój państwa na tamte czasy nowoczesnego i mogącego się odbudować.
Ponadto zapewniała zrównanie mieszczan i szlachty a także utrudniała znacznie wszelkie nadużycia związane z pańszczyzną.

Przez wieki biskupi, opaci i ksienie klasztorów, jako posia­dacze folwarków nie tylko wymagali od chłopów powinności pańszczyźnianych, lecz wyróżniali się w ich ściąganiu szczególną chciwością i bezwzględnością, a w tępieniu nieposłuszeństwa chłopów szczególną nieludzkością i okrucieństwem.

Duchowieństwo katolickie zaprzęgło religię katolicką w służbę interesu szlachty. Kazań niedzielnych — chłopi polscy musieli wysłuchiwać pod karą kijów (patrz Kodeks klasztoru kasińskiego, Świętochowski, "Historia chłopów polskich",). Zadaniem tych kazań było utrzymywanie chłopów w religijnym szacunku dla panującego po­rządku społecznego; w pokornym godzeniu się z poddaństwem, przywiązaniem do ziemi oraz pana niczym niewolnicy i pańszczyzną w uniżonym posłuszeństwie dla ich wykorzystywania. Zadaniem proboszczów było pozbawienie chłopa poczucia godności osobistej. Szlachcic płacił księdzu za to, żeby ten robił z chłopa pokorne bydlę.

Przeciwnicy konstytucji mówią o tym, że jej wprowadzenie doprowadziło do upadku, podczas gdy fakty są inne. Mianowicie Rzeczpospolita bez przyjęcia konstytucji nadal musiała by słabnąć, tak jak słabła przed wprowadzeniem konstytucji. Dlatego uważam, że przy wprowadzeniu konstytucji nie było tak naprawdę nic do stracenia. Kraj i tak czekał upadek.

Stare skostniałe konserwatywne betony szlacheckie nie mogły jednak poradzić sobie z osłabieniem swej społecznej pozycji. Dlatego zawiązali konfederację targowicką z Carycą rosyjską na czele. I co ważne przy poparciu biskupów katolickich.

leicipęt wógnimel @ 20:06, 08.10.2018

IP: 188.146...92

nacjonal, ale to dawno i nieprawda.

nacjonal @ 20:17, 08.10.2018

IP: 2001:ac8...10e3

Jak najbardziej aktualne. Kościół zamiast ewangelizacją i naukami o Bogu, zajmuje się polityką i bogacenie się. Nakazuje głosować na wybrańców, a wybrańcy nakładają na Polaków coraz nowsze podatki (około 50-60% dochodów brutto), a sami wypłacają wysokie nagrody i premie. Zarabiają od 10 do 50 razy więcej niż najbiedniejsi Polacy składający się na nowych panów Polski i Kler

Na tych którzy nie chcą się podporządkować nasyła się różne instytucje, aby ich zniszczyć.

leicipęt wógnimel @ 20:23, 08.10.2018

IP: 188.146...92

nacjonal, ale jest zupełnie odwrotnie, to politycy zajmują się Kościołem i bogaceniem się. Nie słyszałem, by Kościół nakazywał głosować na wybrańców.

ketuks @ 20:26, 08.10.2018

IP: 37.47...155

"prawo pana- chłopa lać. prawo chłopa- baty brać"

Ddddd @ 21:17, 08.10.2018

IP: 89.67...22

Dlatego nie głosuje nigdy na PiS! Nie glosujemy

Omen @ 21:34, 08.10.2018

IP: 37.47...43

W końcu biorą sie za tych pe_ofili

Gosc @ 22:17, 08.10.2018

IP: 176.109...65

Obejrzycie sobie 7metrów pod ziemią na youtube(Byłem księdzem)
Tam koleś opowiada co się liczy dla Kleru,Władza i Pìęniądze.Masz te pierwsze nie zabraknie ci drugiego.
A ludzi tak naprawdę mają za śmieci!!!
Za każdą posługę wystawiają swój cennik.

JAKAŚ TAM ;-) @ 22:20, 08.10.2018

IP: 77.114...18

?

Maniek @ 22:37, 08.10.2018

IP: 185.166...175

W Ostrołęce nie powinno się nazywać wyborów "wybory samorządowe", tylko ciemnota popiera ciemnotę. Czy zaliczasz się do tej grupy? Najlepiej odpowiedz sobie sam. Jeśli stwierdziłeś że nie to idź na wybory i pogoń ciemnotę z miasta.

ketuks @ 23:42, 08.10.2018

IP: 37.47...155

tak się zastanawiam co ten film zmieni? Kościół się na pewno nie zmieni, trzeba mieć naprawdę mocny kręgosłup moralny żeby sobie odmawiać tego wszystkiego będąc praktycznie wyjętym spod prawa. Ktoś się rzuci na Kościół i odbierze im to? Nie widzę nikogo takiego. Iskrzyć będzie coraz bardziej ale chyba jednak kiedyś miarka się przebierze i harcownicy Kościoła go wykończą.

do ketuks @ 02:20, 09.10.2018

IP: 83.6...154

pomyliłeś wyjęcie spod prawa od żelaznego glejtu...

leicipęt wógnimel @ 03:26, 09.10.2018

IP: 188.146...92

Gosc, dla ludzi liczą się tylko Władza i Pieniądze. Dlaczego dla kleru miałoby być inaczej?

ketuks, ten film umacnia Kościół poprzez usuwanie czarnych owiec z jego szeregów. Przecież kler to tacy sami ludzie jak my, kiedyś siedziałeś w szkole obok obecnego kleru, tak samo jak np. obok policjanta, lekarza, sędziego, itp. Ten film jest o nas samych.

czesław @ 03:47, 09.10.2018

IP: 5.172...97

Jeszcze wrócę do szpitala w naszym mieście ,wszyscy do roboty i to bez szemrania ,wszyscy ,nie ma lekarzy,pielęgniarek ,to przyjadą ze wschodu i będzie ich nadmiar ,poszanują pacjenta ,uszanują jego cierpienie i krzyż który chory niesie ,dosyć pogardy i ciągłego narzekania ,najpierw zacznijcie szanować chorych ,,a potem oczekiwania ,piękną demokrację zbudowali nam w kraju ,pełną pogardy i wstydu ,i pytam ponownie-czyj jest parking ,pod szpitalem ,bo powinie być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,pytajcie i jeszcze jedno,siostry zakonne muszą wrócić do szpitali -dopilnujcie tego.....idą wybory ,rozliczcie każdego do bólu ,wtedy was poszanują KURPIE jesteście WIELCY -działajcie..i skończyć najwyższy czas z finansowaniem partii politycznych ,macie w mieście elektrownię a ceny za prąd warszawskie jak to jest ,który z tych wszystkich chętnych do władzy zmieni ,pamiętajcie od was zależy kolejne parę lat w tym mieście .....szacunek i podziękowania dla Pań salowych,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

do leicipęt wógnimel @ 07:58, 09.10.2018

IP: 195.38...141

chyba o takich jak ty

leicipęt wógnimel @ 08:33, 09.10.2018

IP: 188.147...37

do leicipęt wógnimel, przecież ksiądz to nie Bóg czy święty, on jest taki sam jak my.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:38, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Gosc, dla ludzi liczą się tylko Władza i Pieniądze. Dlaczego dla kleru miałoby być inaczej?"

Tępy, dla Ciebie liczy się tylko władza i pieniądze, nie wypowiadaj się w imieniu ludzi, bowiem przekonania Twoje i Twojego otoczenia, nie są reprezentatywne, dla całej ludzkości, a Ty, już nie raz, pokazałeś nam, na czym polega "wiara katolicka" i jej pasterze - słyszałeś o tym, że Jezus nie wpuścił kupców do świątyni, słyszałeś o służbie "złotemu cielcowi", słyszałeś co mówi, najważniejszy z Was, czeli Franciszek?

Gdyby Jezus Chrystus żuł, w dzisiejszych czasach, to, tacy, jak Ty, za nic mieliby, głoszoną przez niego wiarę.

Dla owiec, liczy się tylko trawa, dlaczego, dla pasterzy, miałoby się liczyć coś innego?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:45, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"ketuks, ten film umacnia Kościół poprzez usuwanie czarnych owiec z jego szeregów."

Tępy, czyli kogo, Gajosa, Jakubika, Więckowskiego, Braciaka, czy może grane przez nich postaci?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:39, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"przecież ksiądz to nie Bóg czy święty, on jest taki sam jak my."

To, dlaczego to ksiądz, odprawia msze i spowiada wiernych, a nie odwrotnie?

To, dlaczego na księdza, mówi się duszpasterz, a nie mówi się tego i wiernych, to dlaczego, to ksiądz jest kapłanem, a nie wierni?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:22, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Tępy, cała Twoja życiowa filozofia, opiera się na szukaniu winnych wszędzie, tylko nie tam, gdzie oni faktycznie są - to jest forma infantylizmu - dorosły człowiek, bierze całkowitą odpowiedzialność za swoje czyny lub ich brak, taki niedojrzały dzieciuch jak Ty, ogranicza się do szukania usprawiedliwień.

leicipęt wógnimel @ 10:27, 09.10.2018

IP: 188.147...37

Głupotą jest twierdzenie, że ksiądz to Bóg czy święty i z tego powodu odprawia mszę i spowiada wiernych.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:37, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Tępy, kwestia tego, co porównujemy - o ile mi wiadomo, to ksiądz jest łącznikiem z Bogiem, a chyba nie każdy człowiek, takowym łącznikiem jest.

Kim dla Ciebie jest Papież, czyli zwierzchnik KK, ma Ziemi, który mówi wprost o pazerności kleru, który uczula swoich podwładnych i nawołuje do rezygnacji z dóbr doczesnych, do której to, zobowiązuje ich Pismo Święte - pamiętasz?
"Pierwej wielbłąd przejdzie przez igielne ucho, niżli bogaty dostanie się do królestwa niebieskiego"? - uważasz, że dotyczy to tylko świeckich?

Po co KK, w Polsce, te wszystkie latyfundia, potrzebne są one, do głoszenia słowa bożego?

do leicipęt wógnimel @ 10:50, 09.10.2018

IP: 195.38...141

przeczytaj ze zrozumieniem to co wcześniej napisałeś, ja na pewno nie jestem taki jak ksiądz czy policjant choć być może w szkolnej ławie siedziałem z kimś kto w przyszłośći został tym czy tamtym. To, że oddychamy tym samym powietrzem itd, itp nie jesteśmy tacy sami NIE !

do Jana Kowal...z oki @ 10:56, 09.10.2018

IP: 195.38...141

taka mała dygresja tylko w wierzeniach pogańskich potrzebny jest łącznik pomiędzy wiernym a bogiem u chrześcijan nic takiego nie ma.

mieszkaniec makowa @ 11:01, 09.10.2018

IP: 213.199...212

niech fakt ustosunkuje się do rządków panów z po lub psl w powiecie obok, tu tez nie pracuje nikt kto choćby wspomni, że nie daj Boże coś PISowi wyszło.... są bezczelni w swym postępowaniu, nie mają skrupułów i nie wiedzą co to znaczy wygrać z honorem. Ale nie dziwi mnie to bo ludzie z tych nacji potrafią tylko gnoić. nie wiedzą jak wygrć wybory, o to może popiszemy trochę, zerwiemy plakat, postraszymy kogoś... pieniędzy w chusteczkę, bo przez tyle lat to się nazbierało!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:45, 09.10.2018

IP: 78.152...14

Tępy, ależ ja czytam te Twoje wypociny, najpierw twierdziłeś, że religia, to zwyczajny geszeft, a księdza, to geszefciarze, jak każdy inny, a teraz twierdzisz znowu, że księża, to dokładnie tacy sami ludzie, jak wszyscy pozostali - pytam więc o kryteria, które zastosowałeś - w jakim sensie "księża, to tacy sami ludzie, jak wszyscy pozostali"?

Cyt.:
"tylko w wierzeniach pogańskich potrzebny jest łącznik pomiędzy wiernym a bogiem u chrześcijan nic takiego nie ma."

A, znasz Ty, sakrament świętej spowiedzi?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:49, 09.10.2018

IP: 78.152...14

A, wiesz, dlaczego kapłan, podczas odprawiania mszy, unosi dwie ręce w górę, a nie czynią tego wszyscy pozostali uczestnicy mszy?