piątek, 19 października 2018 r., imieniny Piotra, Pawła, Ziemowita

Aktualności

Ulicą Dobrzańskiego już możemy jeździć

W końcu doczekaliśmy się zakończenia remontu ulicy Dobrzańskiego w Ostrołęce. Skrótem łączącym ulicę 11 Listopada z Fieldorfa "Nila" można się już swobodnie przemieszczać, choć oficjalne otwarcie nastąpi w piątek 12 października br.

Usunięte zostały wszystkie, obowiązujące do tej pory znaki zakazu, chociaż wielu kierowców wcześniej, wbrew przepisom, wjeżdżało w ulicę, skracając sobie drogę i omijając korki w centrum miasta.

ReklamaByła to jedna z najbardziej wyczekiwanych przez mieszkańców miejskich inwestycji. Budowa tego odcinka zapowiadana była już kilka lat temu i miała połączyć ulice Korczaka, Rodziny Ulmów i Fieldorfa "Nila" z rejonem 11 Listopada i Hallera.

W ramach inwestycji powstały jezdnia, obustronne chodniki, dwukierunkowa ścieżka rowerowa, zjazdy do posesji, zatoki autobusowe, postojowe oraz parkingi. Przebudowana została również ul. 11 Listopada na odcinku od ul. Baśniowej do ul. Hallera. Tutaj także powstała ścieżka rowerowa i zamontowano oraz zmodernizowano sygnalizację świetlną.

ReklamaTa niezwykle ważna dla kierowców arteria komunikacyjna, jest ostatnim, tzw. czwartym odcinkiem ul. Korczaka. Pierwszy odcinek od ul. Sienkiewicza do ul. Poznańskiej został oddany do użytku w 2010 r. Z kolejnego, tj. do ul. Goworowskiej mogliśmy korzystać rok później. Trzeci odcinek, obecnie ul. Rodziny Ulmów, oddano do użytku w 2014 r. Ostatni uruchomiono obecnie. Niemal wszystkie prace zakończono w latach wyborczych.

Zakończenie prac wielokrotnie przekładano. Pierwotny termin ukończenia zadania to 30 maja 2018 roku. Wykonawca już wówczas ubiegał się o przedłużenie terminu na 31 sierpnia. Ostatecznie prace realizowane były z dużym poślizgiem.

W związku z opóźnieniami, do prezydenta miasta zwracano się z licznymi pytaniami o termin zakończenia prac, temat był też poruszany na sesjach rady miasta. Prace zakończono ostatecznie w październiku.

Oficjalne otwarcie nastąpi w piątek 12 października br.

Odsłon: 5201 komentarze: 56 Wrzuć na Facebooka 15:17, 11.10.2018r. Drukuj




Powrót


Apollo @ 15:33, 11.10.2018

IP: 37.248...42

Czekalem na ta ulice od 2004 roku, powstala kiedy juz tam nie mieszkam. Ul Dobrzanskiego to wyrzut sumienia rzadzacych

AZB @ 15:43, 11.10.2018

IP: 178.213...192

Ilość świateł poraża na 11 listopada przy skrzyżowaniu z Dobrzańskiego xD może zróbmy tam ze dwa ronda zamiast tych świateł laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:50, 11.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Ulicą Dobrzańskiego już możemy jeździć"

W miejsce słowa "już", bardziej zasadne byłoby "nareszcie".

Waldek @ 16:04, 11.10.2018

IP: 37.47...236

Z układu skrzyżowania z ul. 11 listopada wynika że największy ruch będzie na ul. Dobrzanskiego. Tymczasem ogromne korki są niestety na ul. 11 listopada. Rozwiązanie komunikacyjne fatalne

zaciekawiony @ 16:19, 11.10.2018

IP: 83.28...171

Dlaczego zniknęła "warunkowa strzałka w prawo" jadąc ul. 11 listopada od centrum i chcąc skręcić w prawo w ul. Hallera

chcą robić jeszcze większy paraliż miasta niż już jest ?

Też zaciekawiony @ 16:29, 11.10.2018

IP: 37.47...63

Z tą strzalka w prawo ktoś dał dup ala.

rew @ 16:38, 11.10.2018

IP: 31.0...7

Nigdy nie było korków na ul. 11 listopada. Dzisiaj od 15 do teraz , jest 16.30 , .zakorkowana od ronda do nowych swiateł. Niech projektant przystanie i popatrzy . Proponuje otwarcie jutro miedzy 15.oo a 17.oo. A mieszkańcy niech przyjdą i wyraża swoje zdanie zadowolenie , bądź krytykę.

Polski Kartofel @ 16:43, 11.10.2018

IP: 178.235...27

Strzałkę zlikwidowano ze względu na przygłupów na W0Sie



.

Kris @ 16:53, 11.10.2018

IP: 31.41...253

Strzałkę zlikwidowano aby jadący 11listopada od strony ul Bogusławskiego mając zielone światło bez problemu skręcali w ul Hallera gdy jadący 11listopada od strony ronda maja czerwone ale fakt zrobienia jednego pasa ul 11listopada tylko do jazdy w lewo w dobrzanskiego to porażka zbyt duży potok samochodów jedzie 11listopada na wprost aby jeden pas ich wszystkich przepuścił, rozwiązaniem jest dłuższy sygnał zielony dla 11listopada a kruszy sygnał zielony dla wyjeżdżających z dobrzanskiego.

FOTORADAR @ 17:50, 11.10.2018

IP: 178.213...210

Już zamiast na nakazie skręcać w lewo w dobrzańskiego to wielu kierowców jedzie prosto. Czekamy z niecierpliwością na nagrania na tym portalu laughing smile

Oka @ 17:54, 11.10.2018

IP: 188.147...78

Do zaciekawionych. Bo jest lewoskręt bezkolizyjny z 11listopada w Hallera

slawek @ 18:19, 11.10.2018

IP: 178.213...198

zgadzam sie z ,,Kris'' , co za pacan zaprojektował ? a urzędasy zatwierdzili projekt zabierający 1 pas ruchu do skrętu w lewo , jak nietrudno przewidzieć , że tam będzie skręcać co najwyżej 20% całego ruchu. Podczas gdy na prawym pasie gdy będzie zielone światło ,,staną '' (dosłownie) dwie eL-ki i będą skręcać w prawo w Halerra , ale w tym czasie oczywiście będzie gówniarz przechodził przez przejście ze smartfonem w łapach i wtedy na zielonym to przejadą tylko dwie eLki.
GRATULACJE państwo projektanci i spacjaliści od komunikacji w UM.
jedzcie do łomży i zobaczcie jak tam wyglądają nowe skrzyżowania ze światłami

No @ 18:34, 11.10.2018

IP: 5.173...129

I po co te światła??

leicipęt wógnimel @ 18:56, 11.10.2018

IP: 188.146...190

Dzięki.

FOTORADAR @ 19:02, 11.10.2018

IP: 178.213...210

Znając życie, pewnie w planach są już ronda. Jedno z Kubusia Puchatka czy jakoś tak, drugie z dobrzańskiego, a trzecie z hallera laughing

załamka @ 19:35, 11.10.2018

IP: 2a01:110f...ceae

Odnoszę wrażenie że pracownicy UM odpowiadający za układ komunikacyjny w mieście to dyletanci bez grosza wyobraźni. Nie wspomnę że każdy projekt opiniowany jest przez jakieś komisje które biorą za to wynagrodzenie. Czy ci ludzie ogarniają chociaż jazdę na hulajnogach? Czy wyjeżdżali gdzieś dalej (chociaż do Łomży czy Ostrowi Mazowieckiej bo o Warszawie to nawet nie wspomnę)?

Jak można główną, miejską arterię zpacyfikować do jednego pasa ruchu?
Jak można podrzędną ulicę Dobrzańskiego traktować na równi z 11-go Listopada?
Jak można budować ścieżki rowerowe z frezowanej kostki zamiast asfaltowych?
Jak można pomylić oznaczenia chodnika/ścieżki (na Nila)?
Po co stawiać bariery ochronne przy płocie (rondo przy komendzie)?
Jak można projektować kilka studzienek w pasie drogowym skoro obok jest chodnik, ścieżka itd. (Dobrzańskiego)?
Jak można przebudowywać jedyny most w Ostrołęce nie poszerzając go do 2 pasów?
Po co budować mikroronda w miejscach dużego natężenia ruchu pieszego (BGŻ)?
itd. itd. itd.
PO CO BUDOWAĆ OBWODNICĘ MIASTA która ZUPEŁNIE nie wpłynie na ruch lokalny?

Arekj @ 19:39, 11.10.2018

IP: 31.0...2

Fatalnie to zostało wymyślone. Lewy pas powinien być także dla jadących prosto. Przecież tu jest największy ruch. No i brak strzałki w prawo to jakaś porażka. Korki większe niż przed remontem. Ale udogodnienie. Żal po prostu.

zatoka @ 19:50, 11.10.2018

IP: 2a01:110f...c850

cd. zapytań od załamki:
Jak można zrobić parking na tym skrzyżowaniu koło sklepu pewnej osobistości?
Jak można na przejeździe rowerowym zrobić krawężnik wysokości 5cm?
I tak nikt tego nie zauważy :)

doleo @ 20:12, 11.10.2018

IP: 31.1...211

Dobra robota. Czekamy z wielką niecierpliwością na zagospodarowanie zniszczonego terenu wokół 11 listopada 14, który jest w centrum naszego Miasta. Etap funkcjonalności b.dobrze, a teraz prosimy o ,,dotyk, zapach'' estetyki, większego bezpieczeństwa przy tym budynku od strony ulicy. Może by lepiej, jak nie wierzyć ....

Artysta @ 20:29, 11.10.2018

IP: 83.28...120

Co za baran to projektował a drugi zaakceptował. Pożal się B....

leicipęt wógnimel @ 20:38, 11.10.2018

IP: 188.146...190

Załamka,
"Jak można projektować kilka studzienek w pasie drogowym skoro obok jest chodnik, ścieżka itd. (Dobrzańskiego)?
Jak można przebudowywać jedyny most w Ostrołęce nie poszerzając go do 2 pasów?
Po co budować mikroronda w miejscach dużego natężenia ruchu pieszego (BGŻ)?
itd. itd. itd.
PO CO BUDOWAĆ OBWODNICĘ MIASTA która ZUPEŁNIE nie wpłynie na ruch lokalny?"

Studzienki w pasie drogowym są potrzebne do np odwodnienia. Nie można ich budować obok, bo biegną pod pasem drogowym.

Co dadzą dwa pasy na moście skoro wąskim gardłem jest rondo?

Mikroronda upłynniają ruch.

Czy brak warszawki na rondzie przy McDonaldzie nie wpłynie na ruch lokalny?

ato @ 20:43, 11.10.2018

IP: 31.1...211

BARDZO dobrze, że nie ma tej strzałki w Hallera, w końcu można "po ludzku" przejść przez pasy. Niejednokrotnie na środku pasów samochody przejeżdżały prawie po nogach przechodniów. Przejście było tragiczne, samochody nie zatrzymywały się, pomimo zielonego światła dla pieszych. Dorośli mieli z tym problem, nie mówiąc już o dzieciach, aż strach pomyśleć.
Super decyzja. Popieram

BEATA @ 20:57, 11.10.2018

IP: 178.213...77

Nie wiecie dlaczego jest ten lewoskręt w Dobrzańskiego ,przecież tam mieszka ważna osbistość i zrobili mu wjazd na posesję a poza tym mają nas wszystkich za baranów i wszyscy powinniśmy skręcać do galerii Bursztynowej i gnać na zakupy (jakie to dla mnie płytkie) No to głosujmy tak dalej , czeka nas wspaniała przyszłość. Ta kampania tych samych osób mnie obrzydza. Boże widzisz i nie grzmisz !!!

ŁUKASZ @ 20:58, 11.10.2018

IP: 176.109...244

ale skrentu w leWO NA BLOK OD FINDOLFA NIE MA LIPA A TYLE KASY POSZĽO

Przechodniem @ 21:06, 11.10.2018

IP: 95.48...169

@ato Jeżeli dotychczas kierowcy naruszali przepisy jadąc na zielonej strzałce i nie przepuszczając pieszych to w jaki sposób ich powstrzyma brak zielonej strzałki?

Mieszkanka @ 21:11, 11.10.2018

IP: 31.41...213

Ciekawe kiedy w końcu Witosa otworzycie, bo paprają się z tą ulicą od roku XD

do tępego @ 21:51, 11.10.2018

IP: 83.31...25

Studzienki w pasie drogowym są potrzebne do np odwodnienia. Nie można ich budować obok, bo biegną pod pasem drogowym.

Popatrz, popatrz... To w jaki sposób są odwadniane drogi powiatowe, krajowe, ekspresowe itd? Retoryka ale poniżę się i odpowiem. Przy krawężniku robiona jest tzw rynna z kostki z odpowiednimi spadkami do kratek odpływowych. Jeżeli dla ciebie to nowość to szepnij swojemu szefowi - premia murowana.

Co dadzą dwa pasy na moście skoro wąskim gardłem jest rondo?

To dadzą, że ewentualny zator zacznie się przy rondzie a nie na skrzyżowaniu z Bogusławskiego gdzie jest zwężenie. To niefortunne skrzyżowanie jest blokowane przez cwane gapy, wypłochy itd. Blokada skrzyżowania tamuje ruch w kilku kierunkach - ewentualny korek przed rondem tylko w jednym. Ponadto wystarczy wybudować prawoskręt w stronę myszyńca a gwarantuję ci że przy dwóch pasach na moście w 80% problem korków byłby rozwiązany.

Mikroronda upłynniają ruch.

Pod warunkiem że ruch pieszy w jego obrębie nie jest zbyt intensywny. Każdy kto porusza się w rejonie BGŻ'u może to potwierdzić.

Czy brak warszawki na rondzie przy McDonaldzie nie wpłynie na ruch lokalny?

Warszawka występuje sezonowo w wakacje kiedy połowa dojeżdżających z Ostrołęki i powiatu jest na urlopach. To się jakoś bilansuje i problem jest tylko podczas przełomu turnusów ale w tych dniach każde rozwiązanie komunikacje będzie niewystarczające. Problem to ruch lokalny i naturalna bariera jaką jest Narew. Tak trudno spojrzeć na mapę i ustalić gdzie krzyżują się wszystkie potoki ruchu?

skk @ 22:10, 11.10.2018

IP: 194.50...27

Też uważam że rozwiązanie z pasem tylko do skrętu w lewo jest fatalne. Prez te rozwiazanie prawy pas jest blokowany.

filip @ 22:12, 11.10.2018

IP: 31.41...214

zrobili po 14ltach ulice ale normalnie jużnie umieli tylko zrobili jakies durne progi kturych tyle lat nie bylo i bylo lepjej jam mozna tak ulice sieprzyc zrozumiał bym gdyby nie bylo miejsca ale miejsca na 2pasy jest i tak pierdzielo kiedyszrobilipregrode jak dlakrów przy stadjonie teraz od ronda do basenu jakim to trzeba byc mondrym żeby natkich wąskich ulicach robic przegrody amoz totaka moda iprzegrodzicie wszystkie ulice w miescie oj durne to

Anna @ 22:23, 11.10.2018

IP: 5.173...67

Zbieg okoliczności czy celowe działanie? Każdy odcinek tej drogi dodawany do użytku w jak wybory samorządowe 2010,2014 i 2018 Jak obstawiacie jaka droga będzie oddana w 2022?

leicipęt wógnimel @ 22:42, 11.10.2018

IP: 188.146...190

Anna, inni u władzy celowo w wybory samorządowe mieliby rok bez inwestycji.

Anna & Tępiciel @ 23:31, 11.10.2018

IP: 83.31...25

W sumie to lepiej mieć trzy lata inwestycji i rok przerwy niż odwrotnie.

ostrołęczanka @ 23:58, 11.10.2018

IP: 87.205...158

Brawo Panie Prezydencie. Cieszę się, że ul. Dobrzańskiego skróci czas dojazdu do pracy. Mam nadzieję, ze mieszkańcy Ostrołęki widzą jak wspaniale rozwija się miasto. Krytykują Ci, którym nigdy nic nie pasuje, ale sami nigdy nic nie robili. Może niech startują w wyborach!

leicipęt wógnimel @ 04:14, 12.10.2018

IP: 188.146...190

Anna & Tępiciel, czy naprawdę mieliśmy tylko rok inwestycji i trzy lata przerwy? A most to kiedy zaczęto remontować?

Ostrołęka jest Wielka @ 07:20, 12.10.2018

IP: 5.172...80

Z Hallera w 11 Listopada są dwa pasy umożliwiające skręt w lewo (jeden w lewo, drugi w prawo i w lewo). Już widzę te obcierki. Dobrze, że blisko sklep z lakierami...

Leming z Mensy @ 07:36, 12.10.2018

IP: 178.235...216

.

Sorry, ale tak właśnie było!
Sytuacja z mostem, to raczej wstyd niż duma.
.

... @ 07:41, 12.10.2018

IP: 178.235...216

Jak ktoś jeździ, patrząc na znaki, to żadnych obcier nie zalicza ale W0Sy z wytrenowaną na pamięć marszrutą po Ostrołęce, mogą mnieć kłopot.

xyz @ 07:53, 12.10.2018

IP: 80.52...137

Noż kur.... a jak czytaj jakiegoś idiote który twierdzi że obwodnica wpłynie na ruch lokalny to mam ochote przywalić takiemu idiocie. Nie mam wakacji, nie ma Warszawki jadącej na mazury a i tak spędziłem pond 15 minut w korku na samym "Nowym Strarym Moście" a o próbie dojazdu do niego nie wspomnę. Więc prosze nie pieprzcie głupot że Obwodnica z Dobrołęki do Antoni pomoże na ruch lokalny.

iwonka @ 09:04, 12.10.2018

IP: 80.50...118

Katastrofalne rozwiązania ktoś kto podjął decyzję powinien odpowiedzieć posadą .

Ww @ 09:08, 12.10.2018

IP: 188.146...25

Ale dzisiaj super korek na ul. 11 listopada. Samochody rano stały od ronda przy PUP ie do tego nowego skrzyżowania. Przecież teraz zrobili tylko jeden pas do jazdy prosto, superrrrr!!!.

XYZ @ 09:15, 12.10.2018

IP: 195.38...110

Anna - w 2022 pewnie bedzie oddana ulica Ostrowska tongue

Ano @ 09:41, 12.10.2018

IP: 194.50...243

Gdzie tam ... Akurat oddadzą Witosa xDD

PKW @ 09:42, 12.10.2018

IP: 83.15...138

Następne wybory samorządowe za 5 lat. więc przez następne 4 lata będzie spokój w mieście.

leicipęt wógnimel @ 10:41, 12.10.2018

IP: 188.146...136

xyz, tu chodzi o ruch lokalny na rondzie przy McDonaldzie.

"Nie mam wakacji, nie ma Warszawki jadącej na mazury " czy na pewno nie było na rondzie żadnego pojazdu jadącego z Dobrołęki do Antoni? Ściemniasz.

No tak, jeszcze tego brakowało, żebyśmy protestowali przeciwko budowie tej obwodnicy.

mieszkaniec gminy @ 11:27, 12.10.2018

IP: 31.41...214

do pani ostrołetczanki a czy pani napewno byla natej drodze na tym odcinku można bylo zrobic 2 pasy w jeno i dwa w drugo a zrobiono po jednym i jakis glupek zrobil zapory zeby nie mozna bylo wyjechac od kina na 11listopadaai to ma byc sukces kotowskiego za tak wykonano drogie ja bym kogos ukarl i wywalil z pracy i dał dobro kare żeby nastepni nie robili takich numerów

... @ 12:07, 12.10.2018

IP: 178.235...238

Drogi są w gminie. W mieście są ulice tongue

Lech @ 12:07, 12.10.2018

IP: 5.60...163

Kiedy tym kurpiakom ktoś dogodził?

do ... @ 13:30, 12.10.2018

IP: 188.146...195

Ulica – droga na terenie zabudowanym lub przeznaczonym do zabudowy (głównie w mieście, ale także w osadzie oraz czasem na wsi) źródło wikipedia

Brumbrum @ 19:18, 12.10.2018

IP: 188.147...222

Porażka, kto to wymyślił, asfalt jest czarny przecież na słońcu będzie się nagrzewal, pasy białe, brudzące, w śniegu nie widoczne. No i te światła trzy kolory, przecież to się będzie mylić, nie mozna wprowadzić komend głosowych?

pytanko @ 19:25, 12.10.2018

IP: 213.184...58

A kiedy pierwsze naprawy lub wymiana nawierzchni jak na przeprawie?

Mika @ 20:34, 12.10.2018

IP: 5.173...233

Jeden pas do jazdy prosto w kierunku Bogusławskiego to porażka.

zenek @ 01:06, 13.10.2018

IP: 37.248...66

prawie 9lat budowali poltora kilometra drogi. Niebywaly sukces. Ta inwestycja to jest wlasnie wizytowka 12 letnich nie(rzadow . Prosze pamietac o tym i uwzględnić przy urnie

Kryspinek @ 07:27, 13.10.2018

IP: 5.184...219

To, co zrobiono na 11 Listopada teraz to jakieś nieporozumienie. Od tylu lat ruch przebiegał tam płynnie, a teraz ciągle korki. Może było jeszcze więcej tych świateł postawić?! A co, przecież stać nas!

no @ 07:55, 13.10.2018

IP: 176.109...50

Ja się pytam po co są tam światła na UL. Dobrzańskiego ?? Za dużo tam świateł i będzie kotek. Na UL 11 listopada. Tam gdzie jest 14 blok.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:15, 13.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"A most to kiedy zaczęto remontować?"

Wtedy, kiedy zaczął zagrażać bezpieczeństwu - decyzję podjął sam most, a nie władze miasta.

To mniej więcej tak, jakbyś się zaczął chwalić, ze zaplanowałeś zmianę kapcia w podróży - no, ale jak się nie ma czym pochwalić, to chwali się tym, co w żadnej mierze nie zależało od chwalącego się.

fasgshsdhs @ 09:54, 13.10.2018

IP: 83.28...123

Mam nadzieję że pokażecie w wyborach co o tym myślicie

Nóż się w kieszeni otwiera jak się patrzy co oni zrobili angry

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót