W związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, od poniedziałku 16 marca br. nastąpi zmiana w organizacji pracy naszej redakcji. Podjęliśmy decyzję o możliwości pracy zdalnej dla wszystkich pracowników. Wierzymy, że ta dobra praktyka pomoże w zminimalizowaniu liczby bezpośrednich kontaktów.
Mając na względzie zapewnienie należytej opieki nad dziećmi, które z powodu zamkniętych placówek oświatowych muszą pozostać w domach, nasi pracownicy będą pracować z domów.
ReklamaOd poniedziałku 16 marca br. siedziba naszej redakcji będzie nieczynna. Telefony, konta e-mail oraz portale społecznościowe, będziemy obsługiwać tak jak dotychczas. Telefony odbieramy w dni powszednie w godz. 9.00-16.00. Na e-maile oraz na wiadomości w portalach społecznościowych odpowiadamy na bieżąco.
Redakcja: tel. 883-700-810, redakcja@moja-ostroleka.pl
Ogłoszenia i reklama: Cezary Gołaś, tel. 501-700-810,
ReklamaRedaktor dyżurny (w dni powszednie po godz. 16.00 oraz w weekendy) sprawdza na bieżąco pocztę e-mail oraz odpowiada na zgłoszenia na Facebooku.
Prosimy o wyrozumiałość, gdy oczekiwanie na połączenie lub naszą odpowiedź będzie wydłużone. Dokładamy wszelkich starań, aby obecna sytuacja miała jak najmniejszy wpływ na działanie naszej firmy. Dziękujemy za wsparcie i zrozumienie.
Krzysztof Chojnowski, redaktor naczelny "Mojej Ostrołęki".
Wyświetleń: 1098 | komentarze: - | 13:44, 13.03.2020r. |