W dobie internetu można by się spodziewać, że niektóre z tradycyjnych rozwiązań marketingowych przejdą do lamusa. Czasmi jest jednak wręcz odwrotnie. Drobne gesty przynoszą znacznie lepszy skutek niż agresywna i wszechobecna reklama.Coraz bardziej docenia się gadżety marketingowe, takie jak teczki ofertowe.
Sprawdzamy, czy tradycyjne metody są wciąż skuteczne.
ReklamaTeczki ofertowe to jedne z wielu produktów z logo firmy, które wpływają na budowanie jej profesjonalnego wizerunku, a jednocześnie pozwalają zwiększyć jej rozpoznawalność. Co istotne, ich produkcja jest niedroga, a zastosowanie bardzo szerokie. Teczki firmowe mogą służyć do prezentacji oferty, a także przechowywania i przekazywania dokumentów w obrębie firmy oraz poza nią. Wręczone klientowi stanowią również miły upominek, który następnie można ponownie wykorzystać do własnych celów.
Każda firma ma możliwość wyprodukowania teczki z logo lub dowolnym reprezentującym ją nadrukiem. Warto dokładnie przemyśleć zastosowany projekt, by odzwierciedlał działalność organizacji, ale również trafiał do klienta. Ponadto niezwykle ważna jest estetyka - teczki ofertowe z nadrukiem reprezentują dany biznes, a zatem powinny wyglądać schludnie i profesjonalnie. Dlatego ogromne znaczenie ma również nieskazitelne wykonanie.
W pierwszej kolejności warto zadbać o jakość każdej teczki z nadrukiem. Ich produkcję należy powierzyć firmie, która może pochwalić się podobnymi realizacjami. Dobrze zwrócić uwagę na możliwości druku. Drukarnia OpenPrint proponuje zarówno jednobigowe (pojedynczo zagięte) teczki firmowe, jak i wariant dwubigowy idealny na grubsze pliki dokumentów. W ofercie firmy znajdują się również różne rodzaje papieru oraz typy wykończenia (folią lub lakierem). Wszystko to sprawia, że wykonywane przez nią teczki ofertowe mogą być w pełni dostosowane do wizji i potrzeb zamawiającego. Pełną ofertę teczek znajdziesz na stronie www.openprint.pl.
Reklama
Jak wspomniano na początku, klienci coraz rzadziej ulegają wpływowi reklam i uodparniają się na wszelkie chwyty marketingowe. W dobie bezosobowej komunikacji bardzo doceniają jednak z pozoru drobne, personalne gesty. Dlatego indywidualnie przygotowana i złożona w teczce reklamowej oferta zawsze zrobi doskonałe wrażenie, podobnie jak umieszczona w niej umowa czy inne dokumenty. Im lepiej zaprojektowany i wykonany będzie gadżet, tym większe zrobi wrażenie, a z jego zalet może skorzystać każda firma.
Teczki firmowe to również niezwykle uniwersalne gadżety reklamowe. Mowa tu nie tylko o ich szerokim zastosowaniu. To produkty, które pomogą w budowaniu wizerunku zarówno małej, nowej na rynku, jak i dużej, doświadczonej firmy. Początkujący biznesmeni dzięki teczkom i innym podobnym drobiazgom mogą już na wstępie zdobyć poważnych klientów dzięki swojemu profesjonalizmowi. Z kolei więksi gracze mogą je wykorzystać do podtrzymania lub zmiany swojego wizerunku. Wszystko zależy od tego, na jaki projekt się zdecydują!
Czy produkcja teczek z logo się opłaca? W większości przypadków odpowiedź jest oczywista. To niedrogie gadżety, które świetnie wpiszą się w kulturę biznesową nowoczesnej firmy, a być może nawet pomogą jej pozyskać nowych klientów! Teczki ofertowe można wykorzystać na targach i eventach promocyjnych, a także podczas codziennej działalności - również w wewnętrznym obiegu dokumentów - wybierając wariant dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Artykuł sponsorowany
Wyświetleń: 858 | komentarze: - | Wrzuć na Facebooka | 09:36, 31.07.2020r. |