Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
W ostrołęckim parku wodnym zdarzają się sytuacje, że brakuje pasków do szatni. Przed kasami tworzą się wtedy długie kolejki. W którąś środę w kolejce stało około 30 osób, gdzie połowa czekała na opłacone z góry zajęcia.
Panie przy kasach rozkładają ręce, bo nie mogą wpuścić nikogo na pływalnię bez ewidencji. Kto odpowiada za tę sytuację i czy można podjąć działania, które spowodują, że problem się nie powtórzy?
Reklama
Najbliższym etapem modernizacji basenu będzie m.in. wymiana systemu obsługi klientów, który planowany jest na początek listopada br. W związku z powyższym poprawi się znacznie komfort obsługi klientów, korzystających z naszego obiektu. W planach mamy również uruchomienie sprzedaży biletów online, a także dostawienie dodatkowej bramki z czytnikiem dla stałych klientów z wykupionymi wejściami. Obecnie stale monitorujemy obłożenie obiektu i staramy się zapewnić komfortową obsługę.
Fot. czytelniczka
Wyświetleń: 10092 | komentarze: - | 12:30, 25.09.2023r. | ![]() |