sobota, 21 października 2017 r., imieniny Urszuli, Hilarego, Celiny

Kamila Meble

Aktualności

Most zastępczy niemal na półmetku (zdjęcia)

Zgodnie z harmonogramem idą prace przy budowie przeprawy zastępczej na Narwi. Stalowa konstrukcja, którą montuje specjalistyczne jednostka wojskowa z Inowrocławia, sięga już niemal do połowy koryta rzeki. Niebawem wojsko rozpocznie budowę po drugiej stronie Narwi.

Przewidywany czas wybudowania przeprawy, według zapisów umowy, to 30 listopada br. Jednak, gdy tylko warunki atmosferyczne będą sprzyjające, wojsko upora się z zadaniem szybciej.

Reklama- Deszcz niestety spowalnia nasza pracę, ale miejmy nadzieję, że pogoda dopisze i nasze prace ukończymy duzo szybciej niż to zakładaliśmy - powiedział nam kpt. Łukasz Kowalik, dowódca zgrupowania.

O stan przeprawy zastępczej oraz ostateczny jej kształt nie powinniśmy się raczej martwić, bowiem budowa mostów to specjalność tej jednostki.

- Jesteśmy kompanią mostową. Na co dzień stawiamy tego typu konstrukcje, z tego się szkolimy, a przeprawa w Ostrołęce to kolejne sprawdzenie naszych umiejętności. Wybudowaliśmy m.in. cztery mosty podczas Światowych Dni Młodzieży
- dodaje kapitan.

Wojsko chwali nie tylko przygotowanie terenu budowy, ale także życzliwe przyjęcie w naszym mieście oraz warunki zakwaterowania.

Reklama- Spotkaliśmy się z bardzo miłym przyjęciem, byliśmy też mile zaskoczeni warunkami zakwaterowania i wyżywienia. Wszystko jest na dobrej drodze, aby z sukcesem zakończyć to zadanie - mówił kapitan Kowalik.

Planowany czas zakończenia budowy to 30 listopada br. Gdy warunki pogodowe pozwolą, most zastępczy będzie wybudowany znacznie szybciej. Połączy on dwa brzegi Narwi, jedną stroną łącząc się z ulicą Spacerową od strony Starego Miasta, drugą zaś z wybudowana ulicą, która biegnie w stronę ronda im. ks. Siemowita. Most będzie miał dwa pasy ruchu, każdy po 120 metrów długości.

Więcej na ten temat:
Trwa budowa mostu zastępczego (zdjęcia, wideo z lotu ptaka)

Zobacz zdjęcia:
Budowa mostu zastępczego na Narwi

Odsłon: 22306 komentarze: 56 Wrzuć na Facebooka 13:38, 10.10.2017r. Drukuj




Powrót


R @ 14:24, 10.10.2017

IP: *.*.108.173

Raczej cwiercmetku

Rebeliant Remek @ 14:46, 10.10.2017

IP: *.*.37.190

Ja bije brawo. Nawet katecheta dojdzie w końcu do wniosku, że nie wszyscy chodzą po wodzie.

z @ 14:54, 10.10.2017

IP: *.*.*.*.*.df56.9085.feda

Wojsko się nie opier-dala tylko robi .

kaktus @ 14:55, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Radość podobna do tej, jaką odczuwamy, kiedy cieć..., pardon, gospodarz domu, odśnieży wreszcie chodniki, po tym jak kilka osób połamało sobie kulasy, a kolejnych kilka nabiło guza.

Prawy do lewego @ 14:56, 10.10.2017

IP: *.*.97.80

Lewactwo zabralo glos i oczywiscie , nie bylo mostu - zle , powstaje - tez zle

... @ 14:59, 10.10.2017

IP: *.*.*.*.*.1039.78b8.1f15

A wszystko dzieki kaktusowi.Gdyby nie on mostu by nie bylo.Nic by nie bylo..Taki jest. tongue

kaktus @ 15:06, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Do niektórych, dla których trud logicznego myślenia, jest taką katorga, że z założenia jej nie podejmują - ten most powinien być zbudowany przed zamknięciem starego dla ruchu ciężarowego, bowiem mija ponad rok, od kiedy mamy ten stan rzeczy, a przez ten czas, wiele firm poniosło w związku z tym, policzalne stary.
Wielu przedsiębiorców podlicza te straty i w momencie, w którym zostanie przywrócony ruch samochodów ciężarowych przez przeprawę zastępczą, mają zamiar składać do sądów pozwy w stosunku do miasta, pozwy w 100% uzasadnione - jak myślicie (przepraszam za ten kolokwializm), kto zapłaci zasądzone kary?

Antykaktus @ 15:18, 10.10.2017

IP: *.*.103.146

W czasach mojej młodości takim podwórkowym mądralom mówiło się krótko: spadaj na drzewo liście pompować.

kaktus @ 15:21, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

@up, to musiało być strasznie dawno, bo widać u Ciebie, głęboko posuniętą demencję starczą, skoro nawet nie rozumiesz, tego co czytasz i nie rozumiesz prostej zależności:
szkoda - odszkodowanie.

A, może ze swej emerytury i dodatku pielęgnacyjnego zapłacisz te odszkodowania?

Gościu @ 15:27, 10.10.2017

IP: *.*.156.104

Kaktus wydaje ci się że wyciągnięcie takiego odszkodowania jest takie proste jak piszesz, to chyba nie miałeś z tym do czynienia. Jeżeli ponieśli jakieś szkody to muszą to formalnie udowodnić na drodze procesowej co w tym przypadku jest trudne. Wcale nie jest oczywiste że takie odszkodowania dostaną.

kaktus @ 15:32, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Gościu, ależ oczywiście, że to udowodnią, bo to wszystko da się policzyć, jak nie wierzysz to zapytaj, pierwszego lepszego przewoźnika z Ostrołęki lub okolic, a przecież dotyczy to nie tylko przewoźników, no chyba, ze wcześnie PiSiory zmienią składy sędziowskie, wtedy nikt żadnemu PiSiorowi niczego nie udowodni.

Jak rozumiem, linią obrony władz miasta, może być to, że skoro most się jeszcze nie zawalił, to nie było potrzeby jego remontowania, albo, że ważniejsze było muzeum bandytów, bo niby jaki inny?

kaktus @ 15:35, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Może przy okazji takich procesów, dowiem się jak wygląda "biała księga" działań władz miasta przez ostatnie 12 lat w kwestii mostu, tyle, ze odpowiedzi na interpelację jednego z radnych, obawiam się, że to nie będzie żadna "biała księga", tylko "tabula rasa".

dwa słowa @ 15:36, 10.10.2017

IP: *.*.49.47

Prawy do lewego @ czy aby na pewno na taki most czekaliśmy? Pewnie zaraz się okaże, że to szczyt możliwości władz i oczekiwań mieszkańców, i jak to w Ostrołęce bywa - przeprawa zamiast służyć dwa lata zostanie na wieki wieków amen.

kaktus @ 15:45, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Gościu, ale ok, bez zbędnych wstępów, zastanówmy się, jakich argumentów, na oddalenie takich powództw, mogłoby użyć miasto?

Y @ 15:48, 10.10.2017

IP: *.*.242.41

Prowizorka zawsze dłużej wytrzyma 😂😂😂😂

Gościu @ 15:49, 10.10.2017

IP: *.*.156.104

Same wyliczenia nic nie dają w sądzie, każdy sobie może tak wyliczać, chodzi mi o to że muszą te "straty" udowodnić jakimiś konkretnymi fakturami, dokumentami, spadkiem dochodów i na to wszystko musi być papier itp, a nie "oddajcie kase bo zamkneliście most", jeden zamknięty most to nie całkowite odcięcie od świata i zysków,

kaktus @ 16:18, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Gościu, przecież bardzo wyraźnie napisałem, że to liczą, a nie wróżą z fusów - jeśli w analogicznym okresie, kiedy most nie był zamknięty, koszty wynosił "x", a w czasie kiedy był "x+", to chyba nie trzeba być docentem wydziału matematyki, żeby uznać, że "+", to jest dodatkowy koszt - w transporcie jest to proste jak konstrukcja cepa, wystarczy wyliczyć dodatkowe kilometry, przemnożyć to przez koszty i masz - czarno na białym.

W przypadku firm, które korzystają z transportu, jest to również bardzo proste - do czasu zamknięcia mostu płaciliśmy za km Y", a po zamknięciu, musieliśmy zapłacić "y+", bo za samo "y" nie byliśmy w stanie pozyskać środków transportu - sądzisz, że to jest jakaś filozofia?

Weź pod uwagę samochód, który przywiózł towar do Story Enso, a następnie miał załadunek w Silikatach, na Krukach - ile, dodatkowych kilometrów musiał pokonać i ile to kosztowało, dodatkowo przewoźnika?

Po raz kolejny, próbujesz mi wmówić, coś czego nie napisałem, a nie napisałem o plajtach tych firm, ale o ich stratach.

Gościu @ 16:50, 10.10.2017

IP: *.*.156.104

Nic ci nie wmawiam, po prostu chce przedstawić sprawę nieco z innej strony. Jeżeli chodzi o firmy transportowe to te nie poniosły żadnych strat bo przerzuciły koszta+ na swoich usługobiorców, a ci z kolei (którzy mogli, czyli większość) przerzucone na nich koszty+ przerzucili znowu na koniec tego "łańcucha" czyli na zwykłych konsumentów, wzrostem cen różnych artykułów. Naprawdę uważasz że prywatni przedsiębiorczyki są tak wielkoduszni że wzieli te koszty+ na siebie, żeby potem walczyć z ratuszem o te kasę w sądach? co wiąże się z wieloletnimi procesami i prawdziwymi kosztami.

kaktus @ 16:59, 10.10.2017

IP: *.*.49.58

Gościu, przewoźnicy, to mogli sobie naprzerzucać, zapytaj w Storze, Silikatach czy Melvicie, czy podnieśli stawki, jedynie którzy musieli to zrobić, to drobni zleceniodawcy - podałem Ci przykład, kiedy samochód rozładowujący się w Storze, jedzie na Kruki - sądzisz, że jakikolwiek załadowca płaci za dojazd na załadunek - Ty, przepraszam, ale nie wiesz o czym piszesz.

Twoje określenie przedsiębiorców, aż nadto świadczy o Twoim stosunku do nich, który jest haniebny i chyba w tym momencie, zakończę tę dyskusję, bo jak widzę, nie ma z kim.

Gościu @ 17:18, 10.10.2017

IP: *.*.156.104

Podnieśli ceny transportu na tyle ile się dało, wiem to doskonale bo sam z niego korzystam, podobnie jak firmy które dostarczają mi materiały własnym transportem - "panie gościu, będzie drożej bo musimy jechać na około". Tacy właśnie ludzie jak ja czyli zwykli konsumenci za to płacą a nie jakieś firmy, doskonale wiesz o czym mówię. Dla mnie jest to po prostu dobry pretekst do wyciągnięcia kasy, a panowie adwokaci już zacierają ręce.

?. @ 18:45, 10.10.2017

IP: *.*.172.61

30.km od O-KI budowa Via baltica, i obwodnicy miasta,a tu most zastępczy...

do kaktus @ 18:59, 10.10.2017

IP: *.*.146.6

Czy ty plastusiu dostajesz jakieś pieniądze za te trolowanie? Płacą ci dniówkę czy od komentarza? Najprawdopodobniej od komentarza bo bazgrolisz ile wlezie, że nawet czytać się tego nie chce. Pamiętaj, jak coś bierz kasę z góry bo jak pozamykają ewentualnych sponsorów od reprywatyzacji kamienic i innych alimenciarzy to zostaniesz z ręką w nocniku...
Nie wiem czy to łapiesz ale odwalasz taki piękny kawał kreciej roboty że powinieneś dostać medal za zasługi... Nawet Anki i inne tępiciele dali na luz. Tylko ty się biedaku zapętliłeś. To tak jak na imprezie u szwagra: wszyscy poszli do domu a on jeszcze im tłumaczy... laughing

tępiciel lemingów @ 19:00, 10.10.2017

IP: *.*.245.69

?., tak nas urządził poprzedni rząd, Via Baltica 30 km od O-ki, i most zastępczy zamiast obwodnicy i trzeciego mostu.

Jabadu @ 19:44, 10.10.2017

IP: *.*.43.27

Kaktus tak się wymądrza wszystkie rozumy poglądał i o wszystko obwinia PISiorów. W jakim ty świecie człowieku żyjesz?Most trzeba wyremontować i tyle. Przewoźnicy wygrają z miastem to odrobiną sobie straty i dobrze.

Zawodowiec @ 19:45, 10.10.2017

IP: *.*.160.30

Ja tam nie mam zamiaru jeździć tym mostem przy obecnych korkach, wszyscy będą stać w korku i na moście z tirami może być kilkaset ton. Tylko ciekawe czy most wytrzyma wtedy i się nie złamie?

Kleha @ 19:56, 10.10.2017

IP: *.*.243.27

Naj i do tego tak olbrzymie że aż nie możliwe przez swój ogrom do policzenia straty poniósł
Nasz Naj Naj ''łubu dubu'' prezes firmy um

Lewiczek @ 20:55, 10.10.2017

IP: *.*.*.*.*.7303.5959.7104

A której szkoły ten półmetek ? O.o

brexit @ 21:15, 10.10.2017

IP: *.*.131.1

No i gra gitara. smile

Aż miło popatrzeć , gdy wojsko pomaga w budowie kraju w czasie pokoju.
Profesjonalnie wyszkoleni chłopcy , tradycyjnie jak przystalo na polską armię zawsze z poczuciem obowiązku.Szacunek panowie.

Porównajcie to z ratuszem w Warszawie wyrzucaniem ludzi na bruk , miliardowymi przekrętami , spaleniem żywcem kobiety , która się temu łajdactwu usiłowała przeciwstawić.Aferze Amber Gold , o której Tusk wiedział , wiedział Komorowski ico ? I nic .Przez kilka miesięcy bezkarnie dalej okradano Polaków.Niewyjaśnione zgony- może pora się wziąć za to.
I mam nadzieję ,że tym razem po oczyszczeniu bagna w sądownictwie , żaden prokurator nie będzie się bał sięgnąc do najwyższych osób w państwie.
Karuzele VAT.Tworzenie przepisów pozwalających na nielegalny transfer kilkuset miliardów złotych przez 10 lat.Kradzież zuchwała 150 miliardów z OFE.Afera za aferą , wyprzedaż majątku państwowego za grosze.
Mordowanie ludzi.

antek @ 22:01, 10.10.2017

IP: *.*.144.103

KAKTUS MA RACJE MOST POWINIEN BYĆ ZBUDOWANY JUŻ DAWNO I NIE MA SIĘ CZYM PODNIECAĆ TO JEST MIASTA OBOWIĄZEK

tępiciel lemingów @ 22:24, 10.10.2017

IP: *.*.245.69

antek, przecież rząd obiecał budowę trzeciego mostu już dawno, więc po co miasto miałoby budować czwarty most?

Mieszkanka @ 05:56, 11.10.2017

IP: *.*.15.103

Most , most ,a z czego tu się cieszyć jeden po dwóch latach rozbiorą a stary po remoncie będzie poprostu po remoncie co nie zwiększy przepustowności Pieniążki które idą na tymczasowy mogły byc dołożone do remontu starego po to żeby poszerzyć o dwa pasy po jednym w każda stronę czyli most miałby 4 pasy i mimo ze jedno rondo a dwa mosty to przepustownosć by się poprawiła , a tak korki jak były , są to i nadal będą i nic tu nie pomoże darmowa komunikacja MZK smile

do Gościu @ 06:15, 11.10.2017

IP: *.*.165.133

Bredzisz jak dziecko we mgle,czytam te Twoje wywody na temat kosztow transportu itd ,ze przewoznicy ustalaja sobie dodatkowe stawki za dodatkowe kilometry i podnosza ceny uslug . Nie masz pojecia to nie udzielaj sie i nie osmieszaj. Drozej moze zaplacisz jak kupisz rynne w OBI to oni sobie policza i krzykna wiecej za dowoz do indywidualnego klienta to ci busem dowioza. Przeczytaj co kolega kaktus pisal, masz rozladunek w stora enso, dzwoni spedytor i w zasmrodzonej ostrolece daje ci zaladunek w silikatach kruki albo melvit,bo nie ma nic innego np dla auta z Polski,zeby stad gdzies ruszyc dalej, dymasz 70km ,wtedy ponosisz koszty za dojazd, silikaty maja w d...,ze most jest zamkniety,ceny frachtow i tak sa nisko zanizone ,wiec nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia

tępiciel lemingów @ 06:15, 11.10.2017

IP: *.*.245.69

Mieszkanka, żaby zrobić dwa pasy na moście więcej, to trzeba podpory wymienić, czyli praktycznie cały most. Tu nie most jest problemem, a rondo za mostem, tam jest ograniczenie przepustowości.

Jak sobie wyobrażasz na dwa lata zostać z jednym mostem bez tymczasowego, jeśli teraz z dwoma mostami są korki?

Rozwiązanie z darmową komunikacją MZK wiele pomoże.

Mieszkanka @ 06:34, 11.10.2017

IP: *.*.15.103

Czyli co rondo zlikwidować i problem z głowy :Nadal uważam ze most to problem ,a nie rondo : ja sobie nie wyobrazam teraz brak tam ronda a jeśli chodzi o MZK to gdzie zrobia uprzywilejowanie jazdy autobusom na którym pasie bo to jedynie pomogłoby ominać korki bo z darmową czy bez to korki będą gdyż mało kto przesiadzie się do autobusu znając dzisiejsze realia

Mieszkanka @ 06:40, 11.10.2017

IP: *.*.15.103

Niczyja wina tylko naszych włodarzy bo trzeci most na stałe a nie tymczasowy powinien juz dawno stać i nie było by problemy że zostajemy z jednym mostem bo ten idzie do remontu smile

tępiciel lemingów @ 06:48, 11.10.2017

IP: *.*.245.69

Mieszkanka, trzeci most miał zbudować poprzedni rząd, więc miasto nie budowało czwartego mostu.

krzys @ 07:07, 11.10.2017

IP: *.*.144.42

Tempy cielu powtarzasz jak mantrę poprzedni rząd obiecał, kto konkretnie? Według mojej wiedzy poprzedni rząd w osobie wojewody Kozłowskiego DAWAŁ no remont połowę nie pytając ile remont wyniesie. Pytam kto ci obiecał 3 most,imiennie tempy cielu

xxx @ 08:05, 11.10.2017

IP: *.*.120.126

W przeciwieństwie do brexit@, tępiciel lemingów @, którzy są utrzymywani przez podatników.

Polacy, mieszkańcy, pracodawcy płacą podatki miastu, więc to za nasze pieniądze są utrzymywane deficytowe i zadłużone spółki miejskie, a mieszkańcy ze swoich często skromnych dochodów muszą utrzymywać prezesów, dyrektorów, komendantów, wszelkiego rodzaju zastępców i członków, którzy mają kilkotysięczne wynagrodzenia za pieniądze Polaków, i pieniądze z budżetu miasta zamiast zostać wykorzystane na zaspokojenie potrzeb mieszkańców (poprawę bezpieczeństwa w mieście, poprawa infrastruktury) i inwestycje, są przeznaczone na wynagrodzenia, łatanie dziur budżetowych i umarzania długów miejskich spółek.

Skandaliczne jest fakt, że za rządów PiS na utrzymanie uprzywilejowanych prezesów spółek miejskich , zarabiających po kilkanaście tysięcy złotych na miesiąc, wciąż składają się najbiedniejsi Polacy, emeryci i renciści.

Gdzie jest ta wasza dobra zmiana i sprawiedliwość społeczna?

kaktus @ 09:13, 11.10.2017

IP: *.*.49.58

Gościu, w 100% potwierdziłeś to, co napisałem - duzi zleceniodawcy, jak Stora, Silikaty czy Melvit, nie podnieśli stawki nawet o jeden grosik, musieli to natomiast zrobić mali zleceniodawcy, co do których przewoźnicy nie mają żadnych zobowiązań - jeśli miejscowy przewoźnik nie zaakceptowałby stawki Story, Silikatów czy Melvitu, to nie dość, że nie dostałby zlecenia, to jeszcze w przyszłości miałby problem z ich otrzymywaniem - Ty naprawdę nie masz bladego pojęcia jak ten rynek funkcjonuje i dlatego piszesz głupoty, przy okazji obrażając przedsiębiorców, którzy, Twoim zdaniem, powinni ponosić koszty niekompetencji i bierności władz miasta.

tępiciel lemingów @ 10:23, 11.10.2017

IP: *.*.233.147

Pamiętasz poprzedniego wojewodę i posła partii rządzącej jak przez dwie kadencje wpisywali trzeci most i drogi do niego do planu budowy obwodnic? Nazwisko poprzedniego wojewody znasz, a nazwiska posła sobie poszukaj. Krótka pamięć, co nie?

To dlatego władze miasta nie budowały trzeciego mostu, po co miały budować czwarty most?

xxx @ 11:59, 11.10.2017

IP: *.*.123.110

Przypomnę, że od 2 lat mamy PIS, a to sejm, senat i prezydent PIS wprowadzają nowe ustawy, nowe opłaty i wysokość tych opłat dla Polaków. Niestety cierpią na tym najbiedniejsi ciężko pracujący Polacy, emeryci i renciści, którzy muszą umierać w całkowitej obojętności, bo służba zdrowia to fikcja i nikt ich nie chce leczyć. Zamiast wydawać miliony na idiotyzmy, to rozdajcie je pracującym, wykształcacie lekarzy i pielęgniarki, pobudujcie szpitale, Polacy cierpią, a wy się bawicie za ich pieniądze. Nie tak miało być.

ksionc @ 17:22, 11.10.2017

IP: *.*.91.188

ciekawe czy obowiązkowo oglądają dziennik telewizyjny i słuchają apeli smoleńskich?

krzys @ 18:31, 11.10.2017

IP: *.*.144.42

panie ksionc nie ta kolejność, najpierw apel później dtv w Kurvizji smile

az @ 20:41, 11.10.2017

IP: *.*.29.176

Za Tyg. Ostrołęckim 05.2014r.
"Informację tę skomentował na swoim profilu facebookowym wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski. Napisał: Obwodnica Ostrołęki pozytywnie zaopiniowana przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju po przeprowadzeniu konsultacji Dokumentu Implementacyjnego (...). To otwiera drogę do włączenie jej na listę projektów rządowego Programu Budowy Dróg Ekspresowych i Autostrad, a w konsekwencji na rozpoczęcie prac przygotowawczych. Pierwszym krokiem będzie przygotowanie studium uwarunkowań ekonomiczno-środowiskowych wraz z wariantowaniem i oceną oddziaływania na środowisko. Tak długo się o to staraliśmy wspólnie z samorządami miasta i powiatu. Wygląda na to, że wreszcie sprawa rusza z miejsca!!! Miejmy nadzieję, że wojewoda się nie myli. Warto jednak pamiętać, że trwa właśnie kampania przed wyborami do europarlamentu, w których Jacek Kozłowski walczy o mandat europosła... Oby jego optymizm był oparty na realnych przesłankach a nie na chęci zbicia szybkiego kapitału politycznego w naszym regionie..."

az @ 20:54, 11.10.2017

IP: *.*.29.176

Za tyg.Ostrołęckim
"M.in. tę wypowiedź wojewody bezlitośnie wypunktował na antenie radia OKO poseł Andrzej Kania. - Słyszałem przed wyborami do Parlamentu Europejskiego, jak jeden z kandydatów mówił, że praktycznie już maszyny wjeżdżają na plac budowy obwodnicy - mówił. -Wykonałem telefon do Ministerstwa Infrastruktury, a także do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i tam nikt nic nie wiedział. Trochę smutek mnie ogarnął, że do własnych celów kampanijnych oszukuje się ostrołęczan."

Ps. Wszystko wina PiS

az @ 21:21, 11.10.2017

IP: *.*.29.176

Za epowiatostrołęcki 13.12.2013r.
"Sejm głosami PO, PSL i Twojego Ruchu odrzucił poprawkę budżetową dotyczącą budowy obwodnicy Ostrołęki. Poprawkę zgłosiło kilkunastu posłów PiS z ostrołęckim parlamentarzystą Arkadiuszem Czartoryskim na czele. „To jest już piąty rok z rzędu, kiedy skrupulatnie, systematycznie odrzucana jest ta poprawka. To oznacza, że prezydent miasta w wyniku ocen technicznych będzie musiał zamknąć ciężki ruch na moście przez Narew” – mówił w dyskusji po głosowaniu Czartoryski.

W piątek, w trakcie głosowań nad przyjęciem budżetu Polski na rok 2014, ostrołęcki poseł Arkadiusz Czartoryski złożył poprawkę do części budżetowej 83, rozdział 75818 w grupie wydatków majątkowych na kwotę trzech milionów złotych. Poprawka nosiła tytuł: Utworzenie rezerwy celowej pod nazwa „Budowa obwodnicy Ostrołęki w ciągu drogi krajowej 61” – prace projektowe.

Faktycznym skutkiem przyjęcia poprawki byłoby wprowadzenie do Programu Budowy Dróg Krajowych tytułu inwestycyjnego i w przyszłości możliwość ubiegania się o dofinasowanie projektu ze źródeł zewnętrznych. Niestety, poprawka nie uzyskała żadnego głosu wsparcia ze strony posłów PO, także nikt, kto został wybrany do Sejmu z listy PSL, nie wsparł projektu budowy obwodnicy. Nikt z PO nie odważył się nawet wstrzymać od głosu. Przeciw poprawce głosował też praktycznie cały klub Twojego Ruchu [z wyjątkiem czterech posłów].

Czartoryski po głosowaniach zabrał głos, wskazując konsekwentną politykę PO-PSL, która zmierza do degradacji infrastrukturalnej północno-wschodniego Mazowsza. Poseł wskazał, że w czasie rządów Platformy i PSL nie zrealizowano żadnego projektu infrastrukturalnego na Kurpiach.

– Nikt z dwustu posłów Platformy Obywatelskiej nie odważył się wesprzeć tej poprawki, wszyscy zgodnie głosowali przeciwko budowie [obwodnicy – przyp. red.]. Nie wiem, dlaczego nikt z posłów Polskiego Stronnictwa Ludowego, z wyjątkiem jednego posła, który z Ruchu Palikota przeszedł do PSL-u, nie odważył się wesprzeć tej poprawki. To jest już piąty rok z rzędu, kiedy skrupulatnie, systematycznie odrzucana jest ta poprawka. To oznacza, że prezydent miasta [Ostrołęki – przyp. red] w wyniku ocen technicznych będzie musiał zamknąć ciężki ruch na moście przez Narew – mówił w Sejmie Czartoryski."

tępiciel lemingów @ 21:46, 11.10.2017

IP: *.*.245.69

Mieszkanka, już Ci jest jasne, kto jest winny temu, że zostaliśmy z mostem w ruinie?

cyt.:
"Niczyja wina tylko naszych włodarzy bo trzeci most na stałe a nie tymczasowy powinien juz dawno stać i nie było by problemy że zostajemy z jednym mostem bo ten idzie do remontu"

Trzeci most powinien już dawno powinien stać w pobliżu miasta, bo gdyby niespełnione obietnice poprzedniego rządu, to miasto już dawno wybudowałoby trzeci most.

Tak, wszystko wina władz miasta. Taa, jasne.

Rebeliant Remek @ 06:32, 12.10.2017

IP: *.*.37.190

az i tępy dureń. To poproś teraz tępy durniu swojego Rumianego pupila niech wniesie poprawkę w sprawie mostu i obwodnicy. Dlaczego nie składa? Powiem ci. Bo poprawki najprościej składać jak się jest w opozycji😀

Y @ 08:03, 12.10.2017

IP: *.*.12.62

Że tez nie mogli wyj.. go gdzie indziej wszystko przez te miast ładują. Koszmar jakiś. Chyba nie ma nigdzie zagęszczenie mostów co tu.

Oszukany Wyborca PiS @ 08:11, 12.10.2017

IP: *.*.115.204

Przypomnę, że od 2 lat mamy PIS, a to sejm, senat i prezydent PIS wprowadzają nowe ustawy, nowe opłaty i wysokość tych opłat dla Polaków. Niestety cierpią na tym najbiedniejsi ciężko pracujący Polacy, emeryci i renciści, którzy muszą umierać w całkowitej obojętności, bo służba zdrowia to fikcja i nikt ich nie chce leczyć. Zamiast wydawać miliony na idiotyzmy, to rozdajcie je pracującym, wykształcacie lekarzy i pielęgniarki, pobudujcie szpitale, Polacy cierpią, a wy się bawicie za ich pieniądze. Nie tak miało być.

Słoneczko @ 08:56, 12.10.2017

IP: *.*.43.117

Zastanawiam się nad skutecznością obrony naszego państwa przepraw przez rzekę żołnierzom zajmuje ponad miesiąc hmmm hmm tła na polu bitwy dramat

kaktus @ 09:37, 12.10.2017

IP: *.*.49.58

Cyt.:
"Za epowiatostrołęcki 13.12.2013r. "

Cyt.:
"To oznacza, że prezydent miasta w wyniku ocen technicznych będzie musiał zamknąć ciężki ruch na moście przez Narew”

Zwróćcie uwagę na datę tej wypowiedzi - to już wtedy, powinna się rozpoczynać budowa przeprawy zastępczej i natychmiast po jej ukończeniu remont mostu.

Tak, Czartoryski, za czasów rządów PO + PSL, kilka razy upominał się o nasz region, bowiem był w opozycji, ale od kiedy jest w partii rządzącej, jakoś zaniechał swojej aktywności w tym kierunku.

tępiciel lemingów @ 10:38, 12.10.2017

IP: *.*.123.75

Przygotowania do budowy przeprawy zastępczej oraz do remontu mostu rozpoczęły się natychmiast po zgłoszeniu miastu złego stanu mostu przez rzeczoznawców.

Kto robi remont mostu po którym ruch odbywa się normalnie, a rzeczoznawcy nie alarmują?

Dobrze, że nasz poseł nadal jest aktywny w sprawach naszego regionu.

Rebeliant Remek @ 11:09, 12.10.2017

IP: *.*.37.190

Aktywność się skończyła jak zaczęło koryto. Dlaczego teraz nie apeluje o most i obwodnicę? Ręka zdrętwiała, czy język kołkiem stanął? 😀

kaktus @ 11:25, 12.10.2017

IP: *.*.49.58

Tępy parchu, jeszcze raz Cię uprzejmie proszę o powstrzymanie się od komentowania moich wpisów, bowiem, w ten sposób niejako zmuszasz mnie do tego, czego robić nie chcę, czyli odnoszenia się do Twoich bredni.

Cyt.
"Kto robi remont mostu po którym ruch odbywa się normalnie, a rzeczoznawcy nie alarmują?"

Wszyscy, poza władzami Ostrołęki, bo wszyscy inni mają wyobraźnię i potrafią myśleć w perspektywie dłuższej niż dla miesiące.

Jeszcze raz przeczytaj wypowiedź Czartoryskiego, tylko tym razem postaraj się ją zrozumieć i prawidłowo osadzić w czasie, kiedy to powiedział.

tępiciel lemingów @ 21:06, 12.10.2017

IP: *.*.245.69

Wypowiedz Czartoryskiego świadczy o tym, że stan mostu był przez władze miasta na bieżąco monitorowany.

Cyt.:
"To oznacza, że prezydent miasta w wyniku ocen technicznych będzie musiał zamknąć ciężki ruch na moście przez Narew"

Ta wypowiedź znaczy tyle, że władze miasta czekały na orzeczenie specjalistów w sprawie mostu, spodziewały się ograniczeń w ruchu na moście.

Dobrze, że władze miasta opierały się nie na wyobraźni, a na wiedzy specjalistów.

Dobrze, że nie rządzisz miastem i nie zarządzasz już remontu mostu
Madalińskiego na podstawie swojej wyobraźni.

Dodaj komentarz

Dodając komentarz, akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Redakcja Mojej Ostrołęki nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów.
Należą one do osób, które je zamieściły.

Powrót

Reklama

Toyota
Bowling
LCE Roboty
Sklep Enter

Ogłoszenia

Forum

Reklama

Spaja
Ynet.pl