środa, 19 czerwca 2019 r., imieniny Gerwazego, Protazego, Borzysława

Aktualności

Skrzynka skarg: załatwienie sprawy w Rejonie Energetycznym to ciągła udręka

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Dlaczego w Rejonie Energetycznym w Ostrołęce załatwienie jakiejkolwiek sprawy związanej z energią elektryczną wiąże się z obowiązkiem wzięcia wolnego dnia w pracy?

Za każdym razem kolejka osób oczekujących jest długa, a na obsłudze często jest tylko jedna pani, chociaż biurek jest kilka. Załatwianie spraw związanych z energia elektryczną zabiera wiele czasu.

Reklama Jeden klient spędza przy biurku często nawet 20 lub więcej minut. Na dodatek na sali obsługi nie ma numerków. Czy naprawdę w XXI wieku musimy spędzać jedną lub dwie godziny by załatwić sprawę związaną z energią elektryczną? Dlaczego na obsłudze nie ma wystarczającej ilości osób do obsłużenia klientów? Zaznaczę, że np. w poniedziałek 3 września o godz. 8.30 na sali obsługi oczekiwało około dziesięciu osób, a przy biurku siedziała tylko jedna pani. Dwie osoby w ciągu kilkunastu minut zrezygnowało z dalszego oczekiwania widząc, że przy biurku wciąż siedzi ten sam klient i wcale nie zapowiada się, że za chwilę skończy załatwiać swoją sprawę. Sytuacja powtarza się niemal codziennie. Proszę o wyjaśnienie i wprowadzenie zmian, aby wizyta w PGE Obrót w Ostrołęce nie wiązała się z udręką.

Reklama Odpowiada Agnieszka Węcławik, specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta, PGE Obrót S.A.:
Dziękuję za przekazanie uwag. Pracownicy PGE Obrót S.A. zgodnie z misją firmy, działają tak, aby wzmacniać wśród klientów opinię stabilnego, bezpiecznego sprzedawcy energii, który przykłada wagę do obsługi klienta na najwyższym poziomie. W dniu 3 września 2018 r. obsługa w naszej stacjonarnej placówce w Ostrołęce odbywała się w osłabionym składzie ze względu na okres urlopowy. Oczekiwanie na obsługę mogło być nieco wydłużone, co z kolei mogło przyczynić się do niecierpliwości klientów. Jednocześnie informuję, że zgodnie ze strategią spółki, klienci w BOK obsługiwani są przez konsultantów w kolejności oczekiwania, a czas obsługi jest czasem niezbędnym do udzielenia klientowi wszystkich oczekiwanych przez niego informacji.

Reklama Wychodząc naprzeciw potrzebom, rozwijamy zdalne kanały kontaktu, które pozwalają na sprawną obsługę. Wszystkie sprawy wymagające obecności w BOK, klient może zrealizować telefonicznie przy pomocy infolinii PGE pod numerem tel. 422-222-222 od poniedziałku do piątku w godz: 7.00-19.00 oraz przez internet dzięki serwisowi eBOK. Za zaistniałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia przepraszamy naszych klientów. Mamy nadzieję, że korzystanie ze zdalnych kanałów obsługi spotka się z ich aprobatą i uznaniem.

Wyświetleń: 4034 komentarze: 27 Wrzuć na Facebooka 22.09.2018, 10:24r. Drukuj




Powrót


Do pani urzędniczki @ 10:35, 22.09.2018

IP: 176.109...41

Przemiła pani musi pani wiedzieć że nie każdy korzysta z tych zdalnych kanałów . Pozdrawiam

Em @ 10:39, 22.09.2018

IP: 94.254...76

To się nazywa konkretna odpowiedź. Co do skargi to nie wiem czy kiedyś podpisywałes jakąś umowę ale sory 10 minut to to nie trwa szczególnie jak chce się to zrobic dobrze.

a @ 11:08, 22.09.2018

IP: 188.146...124

Właśnie dlatego powinno być więcej osób do obsługi (skoro wiadomo, że długo obsługuje się jednego interesanta). Ja też czekałam któregoś dnia - przede mną 20 osób, obsługujące 2 panie i przez 30 minut kolejna się nie ruszyła.

Marzena @ 11:39, 22.09.2018

IP: 188.146...82

Popieram przedmówcę. Lubię konkrety. Nigdy nie spotkałam się z tym że podpisanie umowy jakiej kolwiek trwało kilka minut.
W czym wogóle osoba pisząca skargę widzi problem, bo trzeba czekać, niestety kolejki są większe lub mniejsze ale są wszędzie. Po mojej ostatniej wizycie w Biurze PGE powiem: Z obsługi jestem zadowolona, powiem więcej zachwycona, gdyby obsługa wyglądała w ten sposób w innych biurach które odwiedzamy byłoby super. Nie narzekam pomimo tego że też czekałam na obsługę, Pani obsługująca mnie była kompetentna a jednocześnie o kulturze osobistej na wysokim poziomie. UDRĘKĄ BYM TEGO NIE NAZWAŁA!!!

Koper @ 12:11, 22.09.2018

IP: 94.254...39

Dla mnie kpiną jest prognozowanie zużywanego przeze mnie prądu i na tej podstawie wystawiania mi rachunków. Jest jakaś alternatywa?

M. @ 12:16, 22.09.2018

IP: 188.146...6

Bzdura!! Pracownicy mają chyba urlopy codziennie bo jak bylam w lutym to byla ta sama sytuacja. Podchodziłam do zalatwienia sprawy z pare razy. Za kazdym razem po godzinie oczekiwania rezygnowalam. Oststecznie udalo mi się w wolnym dniu doczekać się swojej kolejki. Mimo ze bylam dlugo przed otwarciem to o tak bylam 6 w kolejce. Dostalam sie do biurka po 2 i pół h....

Do M. @ 12:30, 22.09.2018

IP: 94.254...238

Alternatywa to zmiana warunków umowy co wiąże się z wizytą w PGE lub skorzystaniem z kanałów elektronicznych😊 Można zmienić okres rozliczeniowy na 1. lub 2. miesięczny i otrzymywać faktury za to co faktycznie zostało w tym czasie zużyte

Koper @ 13:15, 22.09.2018

IP: 94.254...39

Dzięki :)

Janusz @ 13:16, 22.09.2018

IP: 2a00:f41...d041

Tak czy inaczej kolejki są każdego dnia. Ja podpisywalem umowę do podłączenia nowego domu. Wysłałem się około trzech godzi i okazało się że trzeba jeszcze jakiś inny dokument z biura obok. Na szczęście tam poszło bardzo szybko a po powrocie Pani wypisala dokumenty dość sprawnie. Tak czy inaczej spędziłem tam około 3 godzin.

eduarda @ 13:22, 22.09.2018

IP: 176.109...169

Tam cały rok jest kolejka. Klient załatwia sprawę ok. 30 minut (bywa, że nawet 40 minut). Osób obsługujących jest jedna lub co najwyżej dwie. Byłam tam wiele razy i nigdy nie widziałam trzech osób obsługujący klientów. To co tam się dzieje to skandal. Można przyjść o godzinie 13 i niestety nie załatwić sprawy, bo 17 zamykają punkt obsługi.

eduarda @ 13:36, 22.09.2018

IP: 176.109...169

Do poprzedniego posta dodam tylko, że gdy już odstałam te 4 godziny i dostałam się do okienka, to Pani obsługująca była bardzo miła, kompetentna i chciała pomóc. Podziwiam Panie pracujące w biurze obsługi za cierpliwość :) Oczywiście to nie ich wina, że kolejka jest ogromna.

Olga @ 13:39, 22.09.2018

IP: 95.51...6

A mnie obsłużono bardzo grzecznie i miło pomimo, że było już grubo po 17. Wyszłam po 18:00 szacun dla tych pań. Może ktoś z kierownictwa w końcu się zainteresuje, że czasy niewolników się skończyły.

żurak @ 13:42, 22.09.2018

IP: 46.113...86

Państwowa firma, do tego monopolista. Wszystko w temacie.

K @ 13:49, 22.09.2018

IP: 185.166...207

Zgadzam się że skarga czekałam 2 godz w kolejce

Anonim @ 13:51, 22.09.2018

IP: 94.254...63

Niestety tak jest w każdym urzędzie aby załatwić coś raz a dobrze trzeba poświecić czas. Myślę że kolejkomat byłby świetnym rozwiązaniem dodatkowo jeszcze jedna osoba byłaby bardzo przydatna.

Kurp @ 13:53, 22.09.2018

IP: 94.254...253

Tam codziennie sa kolejki az szkoda tych kobietek a ze długo to jednak nie zakup bulek wytlumacz, wyjasnij, wstan i sie usmiechnij Panie Premierze jak zyc?

ZosiaSamosia @ 14:02, 22.09.2018

IP: 94.254...63

Ja robilam podejście 2 razy za pierwszym razem zrezygnowałam ponieważ było ok 10 może 15 osób a spieszyłam się do pracy 2 razem o dziwo natrafiłam na dzień kiedy nie było dosłownie nikogo. Podziwiam panie które tam pracują za cierpliwość nadmieniam dodatkowo ze obsługa na najwyższym poziomie. W wydziale komunikacji to dopiero jest skandal. Kolejki to już inna sprawa. Mysle ze wina leży po stronie kierownictwa które jest ponoc w Warszawie co tez jest śmieszne. Jak mogą wiedzieć co się dzieje skoro nikt tego nie widzi siedzą na tyłkach i nic z tym nie robią.

Janusz @ 15:41, 22.09.2018

IP: 2a00:f41...d041

Jak już tak te za i przeciw to i ja jeszcze raz coś od siebie dodam. Obsługiwała mnie młoda brunetka. Kompetentnie i bardzo fachowo przedstawiła ofertę i ku mojemu zdziwieniu dała mi odpowiedź na jedne techniczne pytanie na które ja jako mężczyzna nie miałem pojęcia. A że dziewczyna naklikala się i to trochę trwało to inna sprawa.

Hmmm @ 17:41, 22.09.2018

IP: 188.146...203

W tylko tyle w temacie obsuga profeska, niestety ilość pracowników za mała. Oczywiście cięcia kosztów, a co innego przez całą sytuację rozumieć.

Łukasz @ 19:39, 22.09.2018

IP: 144.4...181

Co za brednie, jaki okres urlopowy, od LAT tam przychodzę i zawsze jest kolejka i 1 max 2 osoby na obsłudze, średnio 20 minut na osobę przez co często nie załatwiam sprawy i muszę przychodzić jeszcze raz najlepiej o wschodzie słońca.
Żydzą kasy dla pracowników i tyle.
Z drugiej strony chcę podziękować obsłudze bo mimo kołchozu jaki tam mają, panie są miłe i zawsze idą na rękę klientowi szacun dla was że to wytrzymujecie.

kobieta @ 21:31, 22.09.2018

IP: 78.152...87

Byłam w PGE Obrót może jakieś trzy lub cztery lata temu. Na swoją kolejkę czekałam bez przesady ponad godzinę. Ludzie siedzieli i pod nosem klęli. Ale każdy, kto chce załatwić sprawę musi swoje odsiedzieć lub odstać. Tak więc niech pani Agnieszka Węcławik nie kręci, że urlopy itp. są temu winne.

Skutek @ 21:43, 22.09.2018

IP: 94.254...181

Jaka misja, jaki najwyższy poziom. A okres urlopowy? Tam trwa cały rok. Dwa dni temu w ciągu 45 minut z 3 stanowisk odeszła jedna osoba. Zrezygnowałam po raz 4; od maja próbuję się tam dostać.
Porażka.

Ona ona @ 22:38, 22.09.2018

IP: 94.254...204

Byłam i również oczekiwałam długo. Niestety nie wiedziałam czym to grozi i zabrałam ze sobą dziecko.... Koszmar... Natomiast obsługa faktycznie super. Panie bardzo miłe i kompetentne. 10/10. Jeśli nie te kolejki to do pełni szczęścia mogłyby tylko proponować kawę :)
Tam powinno być chociaż 10 stanowisk :(

ketuks @ 09:53, 23.09.2018

IP: 2a00:f41...ac06

na "wysoki poziom obsługi klienta" powinno się też składać krótkie oczekiwanie w kolejce a nie tylko merytoryczna pomoc na najwyższym światowym poziomie przy okienku.

Maria @ 10:12, 23.09.2018

IP: 176.109...41

Panie czy panowie z obslugi tej na najniższych szczeblach mogą dawać z siebie wszystko, a premie za ich miłą obsługę wezmą ci na gorze. A biorą setki tysięcy. Przeciez tam na górze poprostu im się NALEŻY.

Seniorka @ 11:44, 23.09.2018

IP: 37.47...99

Jeśli ktoś pisze o skardze powinien pójść do wydziału komunikacji albo do salonów sieci komorkowej-tam też są kolejki,a pracownicy tak jak by siedzieli za karę. Byłam w Rejonie w środę, miałam ciężką sprawę, Pani Kierownik tak jak konsultanci biegała żeby rozładować kolejkę, przepraszała klientów. Mnie przyjęła osobiscie- bardzo sympatycznie, miło, i przede wszystkim pomogła mi załatwić sprawę, wytłumaczyła szczegółowo wszystko.Sprawy są różne, a tam podchodzą nie obcesowo, a z sercem, z pełnym zaangażowaniem. Co innego, że jest ich poprostu za mało. Ja jestem pod wrażeniem obsługi i cierpliwości tych Pań.

Ewa @ 20:10, 24.09.2018

IP: 5.60...201

Mija już miesiąc po terminie płatności faktury a ja nadal nie mam naliczeń na następne pół roku. Na podaną linię dzwoniłam.Przy jednym z wybrań podanego numeru 422222222 czekałam 4 minuty nikt nie odbierał. Nie dość, że nie wywiązują się ze swoich obowiązków to mają fikcyjne numery. Rachunków za prąd nie dostałam, dodzwonić się nie można i mam stać w kolejce 2 godziny . Takie sytuacje powinny być zgłaszane przez telefon. Jak to jest? To my mamy tracić swój własny czas przez niekompetentnych pracowników. To są kpiny!!!!