czwartek, 21 listopada 2019 r., imieniny Janusza, Marii, Konrada

Aktualności

Skrzynka skarg: załatwienie sprawy w Rejonie Energetycznym to ciągła udręka

Skrzynka skarg, pochwał, pytań i pomysłów:
Dlaczego w Rejonie Energetycznym w Ostrołęce załatwienie jakiejkolwiek sprawy związanej z energią elektryczną wiąże się z obowiązkiem wzięcia wolnego dnia w pracy?

Za każdym razem kolejka osób oczekujących jest długa, a na obsłudze często jest tylko jedna pani, chociaż biurek jest kilka. Załatwianie spraw związanych z energia elektryczną zabiera wiele czasu.

Reklama Jeden klient spędza przy biurku często nawet 20 lub więcej minut. Na dodatek na sali obsługi nie ma numerków. Czy naprawdę w XXI wieku musimy spędzać jedną lub dwie godziny by załatwić sprawę związaną z energią elektryczną? Dlaczego na obsłudze nie ma wystarczającej ilości osób do obsłużenia klientów? Zaznaczę, że np. w poniedziałek 3 września o godz. 8.30 na sali obsługi oczekiwało około dziesięciu osób, a przy biurku siedziała tylko jedna pani. Dwie osoby w ciągu kilkunastu minut zrezygnowało z dalszego oczekiwania widząc, że przy biurku wciąż siedzi ten sam klient i wcale nie zapowiada się, że za chwilę skończy załatwiać swoją sprawę. Sytuacja powtarza się niemal codziennie. Proszę o wyjaśnienie i wprowadzenie zmian, aby wizyta w PGE Obrót w Ostrołęce nie wiązała się z udręką.

Reklama Odpowiada Agnieszka Węcławik, specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta, PGE Obrót S.A.:
Dziękuję za przekazanie uwag. Pracownicy PGE Obrót S.A. zgodnie z misją firmy, działają tak, aby wzmacniać wśród klientów opinię stabilnego, bezpiecznego sprzedawcy energii, który przykłada wagę do obsługi klienta na najwyższym poziomie. W dniu 3 września 2018 r. obsługa w naszej stacjonarnej placówce w Ostrołęce odbywała się w osłabionym składzie ze względu na okres urlopowy. Oczekiwanie na obsługę mogło być nieco wydłużone, co z kolei mogło przyczynić się do niecierpliwości klientów. Jednocześnie informuję, że zgodnie ze strategią spółki, klienci w BOK obsługiwani są przez konsultantów w kolejności oczekiwania, a czas obsługi jest czasem niezbędnym do udzielenia klientowi wszystkich oczekiwanych przez niego informacji.

Reklama Wychodząc naprzeciw potrzebom, rozwijamy zdalne kanały kontaktu, które pozwalają na sprawną obsługę. Wszystkie sprawy wymagające obecności w BOK, klient może zrealizować telefonicznie przy pomocy infolinii PGE pod numerem tel. 422-222-222 od poniedziałku do piątku w godz: 7.00-19.00 oraz przez internet dzięki serwisowi eBOK. Za zaistniałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia przepraszamy naszych klientów. Mamy nadzieję, że korzystanie ze zdalnych kanałów obsługi spotka się z ich aprobatą i uznaniem.

Wyświetleń: 4034 komentarze: 27
22.09.2018, 10:24r. Drukuj




Powrót


Do pani urzędniczki @ 10:35, 22.09.2018

IP: 176.109...41

Przemiła pani musi pani wiedzieć że nie każdy korzysta z tych zdalnych kanałów . Pozdrawiam

Em @ 10:39, 22.09.2018

IP: 94.254...76

To się nazywa konkretna odpowiedź. Co do skargi to nie wiem czy kiedyś podpisywałes jakąś umowę ale sory 10 minut to to nie trwa szczególnie jak chce się to zrobic dobrze.

a @ 11:08, 22.09.2018

IP: 188.146...124

Właśnie dlatego powinno być więcej osób do obsługi (skoro wiadomo, że długo obsługuje się jednego interesanta). Ja też czekałam któregoś dnia - przede mną 20 osób, obsługujące 2 panie i przez 30 minut kolejna się nie ruszyła.

Marzena @ 11:39, 22.09.2018

IP: 188.146...82

Popieram przedmówcę. Lubię konkrety. Nigdy nie spotkałam się z tym że podpisanie umowy jakiej kolwiek trwało kilka minut.
W czym wogóle osoba pisząca skargę widzi problem, bo trzeba czekać, niestety kolejki są większe lub mniejsze ale są wszędzie. Po mojej ostatniej wizycie w Biurze PGE powiem: Z obsługi jestem zadowolona, powiem więcej zachwycona, gdyby obsługa wyglądała w ten sposób w innych biurach które odwiedzamy byłoby super. Nie narzekam pomimo tego że też czekałam na obsługę, Pani obsługująca mnie była kompetentna a jednocześnie o kulturze osobistej na wysokim poziomie. UDRĘKĄ BYM TEGO NIE NAZWAŁA!!!

Koper @ 12:11, 22.09.2018

IP: 94.254...39

Dla mnie kpiną jest prognozowanie zużywanego przeze mnie prądu i na tej podstawie wystawiania mi rachunków. Jest jakaś alternatywa?

M. @ 12:16, 22.09.2018

IP: 188.146...6

Bzdura!! Pracownicy mają chyba urlopy codziennie bo jak bylam w lutym to byla ta sama sytuacja. Podchodziłam do zalatwienia sprawy z pare razy. Za kazdym razem po godzinie oczekiwania rezygnowalam. Oststecznie udalo mi się w wolnym dniu doczekać się swojej kolejki. Mimo ze bylam dlugo przed otwarciem to o tak bylam 6 w kolejce. Dostalam sie do biurka po 2 i pół h....

Do M. @ 12:30, 22.09.2018

IP: 94.254...238

Alternatywa to zmiana warunków umowy co wiąże się z wizytą w PGE lub skorzystaniem z kanałów elektronicznych😊 Można zmienić okres rozliczeniowy na 1. lub 2. miesięczny i otrzymywać faktury za to co faktycznie zostało w tym czasie zużyte

Koper @ 13:15, 22.09.2018

IP: 94.254...39

Dzięki :)

Janusz @ 13:16, 22.09.2018

IP: 2a00:f41...d041

Tak czy inaczej kolejki są każdego dnia. Ja podpisywalem umowę do podłączenia nowego domu. Wysłałem się około trzech godzi i okazało się że trzeba jeszcze jakiś inny dokument z biura obok. Na szczęście tam poszło bardzo szybko a po powrocie Pani wypisala dokumenty dość sprawnie. Tak czy inaczej spędziłem tam około 3 godzin.

eduarda @ 13:22, 22.09.2018

IP: 176.109...169

Tam cały rok jest kolejka. Klient załatwia sprawę ok. 30 minut (bywa, że nawet 40 minut). Osób obsługujących jest jedna lub co najwyżej dwie. Byłam tam wiele razy i nigdy nie widziałam trzech osób obsługujący klientów. To co tam się dzieje to skandal. Można przyjść o godzinie 13 i niestety nie załatwić sprawy, bo 17 zamykają punkt obsługi.

eduarda @ 13:36, 22.09.2018

IP: 176.109...169

Do poprzedniego posta dodam tylko, że gdy już odstałam te 4 godziny i dostałam się do okienka, to Pani obsługująca była bardzo miła, kompetentna i chciała pomóc. Podziwiam Panie pracujące w biurze obsługi za cierpliwość :) Oczywiście to nie ich wina, że kolejka jest ogromna.

Olga @ 13:39, 22.09.2018

IP: 95.51...6

A mnie obsłużono bardzo grzecznie i miło pomimo, że było już grubo po 17. Wyszłam po 18:00 szacun dla tych pań. Może ktoś z kierownictwa w końcu się zainteresuje, że czasy niewolników się skończyły.

żurak @ 13:42, 22.09.2018

IP: 46.113...86

Państwowa firma, do tego monopolista. Wszystko w temacie.

K @ 13:49, 22.09.2018

IP: 185.166...207

Zgadzam się że skarga czekałam 2 godz w kolejce

Anonim @ 13:51, 22.09.2018

IP: 94.254...63

Niestety tak jest w każdym urzędzie aby załatwić coś raz a dobrze trzeba poświecić czas. Myślę że kolejkomat byłby świetnym rozwiązaniem dodatkowo jeszcze jedna osoba byłaby bardzo przydatna.

Kurp @ 13:53, 22.09.2018

IP: 94.254...253

Tam codziennie sa kolejki az szkoda tych kobietek a ze długo to jednak nie zakup bulek wytlumacz, wyjasnij, wstan i sie usmiechnij Panie Premierze jak zyc?

ZosiaSamosia @ 14:02, 22.09.2018

IP: 94.254...63

Ja robilam podejście 2 razy za pierwszym razem zrezygnowałam ponieważ było ok 10 może 15 osób a spieszyłam się do pracy 2 razem o dziwo natrafiłam na dzień kiedy nie było dosłownie nikogo. Podziwiam panie które tam pracują za cierpliwość nadmieniam dodatkowo ze obsługa na najwyższym poziomie. W wydziale komunikacji to dopiero jest skandal. Kolejki to już inna sprawa. Mysle ze wina leży po stronie kierownictwa które jest ponoc w Warszawie co tez jest śmieszne. Jak mogą wiedzieć co się dzieje skoro nikt tego nie widzi siedzą na tyłkach i nic z tym nie robią.

Janusz @ 15:41, 22.09.2018

IP: 2a00:f41...d041

Jak już tak te za i przeciw to i ja jeszcze raz coś od siebie dodam. Obsługiwała mnie młoda brunetka. Kompetentnie i bardzo fachowo przedstawiła ofertę i ku mojemu zdziwieniu dała mi odpowiedź na jedne techniczne pytanie na które ja jako mężczyzna nie miałem pojęcia. A że dziewczyna naklikala się i to trochę trwało to inna sprawa.

Hmmm @ 17:41, 22.09.2018

IP: 188.146...203

W tylko tyle w temacie obsuga profeska, niestety ilość pracowników za mała. Oczywiście cięcia kosztów, a co innego przez całą sytuację rozumieć.

Łukasz @ 19:39, 22.09.2018

IP: 144.4...181

Co za brednie, jaki okres urlopowy, od LAT tam przychodzę i zawsze jest kolejka i 1 max 2 osoby na obsłudze, średnio 20 minut na osobę przez co często nie załatwiam sprawy i muszę przychodzić jeszcze raz najlepiej o wschodzie słońca.
Żydzą kasy dla pracowników i tyle.
Z drugiej strony chcę podziękować obsłudze bo mimo kołchozu jaki tam mają, panie są miłe i zawsze idą na rękę klientowi szacun dla was że to wytrzymujecie.

kobieta @ 21:31, 22.09.2018

IP: 78.152...87

Byłam w PGE Obrót może jakieś trzy lub cztery lata temu. Na swoją kolejkę czekałam bez przesady ponad godzinę. Ludzie siedzieli i pod nosem klęli. Ale każdy, kto chce załatwić sprawę musi swoje odsiedzieć lub odstać. Tak więc niech pani Agnieszka Węcławik nie kręci, że urlopy itp. są temu winne.

Skutek @ 21:43, 22.09.2018

IP: 94.254...181

Jaka misja, jaki najwyższy poziom. A okres urlopowy? Tam trwa cały rok. Dwa dni temu w ciągu 45 minut z 3 stanowisk odeszła jedna osoba. Zrezygnowałam po raz 4; od maja próbuję się tam dostać.
Porażka.

Ona ona @ 22:38, 22.09.2018

IP: 94.254...204

Byłam i również oczekiwałam długo. Niestety nie wiedziałam czym to grozi i zabrałam ze sobą dziecko.... Koszmar... Natomiast obsługa faktycznie super. Panie bardzo miłe i kompetentne. 10/10. Jeśli nie te kolejki to do pełni szczęścia mogłyby tylko proponować kawę :)
Tam powinno być chociaż 10 stanowisk :(

ketuks @ 09:53, 23.09.2018

IP: 2a00:f41...ac06

na "wysoki poziom obsługi klienta" powinno się też składać krótkie oczekiwanie w kolejce a nie tylko merytoryczna pomoc na najwyższym światowym poziomie przy okienku.

Maria @ 10:12, 23.09.2018

IP: 176.109...41

Panie czy panowie z obslugi tej na najniższych szczeblach mogą dawać z siebie wszystko, a premie za ich miłą obsługę wezmą ci na gorze. A biorą setki tysięcy. Przeciez tam na górze poprostu im się NALEŻY.

Seniorka @ 11:44, 23.09.2018

IP: 37.47...99

Jeśli ktoś pisze o skardze powinien pójść do wydziału komunikacji albo do salonów sieci komorkowej-tam też są kolejki,a pracownicy tak jak by siedzieli za karę. Byłam w Rejonie w środę, miałam ciężką sprawę, Pani Kierownik tak jak konsultanci biegała żeby rozładować kolejkę, przepraszała klientów. Mnie przyjęła osobiscie- bardzo sympatycznie, miło, i przede wszystkim pomogła mi załatwić sprawę, wytłumaczyła szczegółowo wszystko.Sprawy są różne, a tam podchodzą nie obcesowo, a z sercem, z pełnym zaangażowaniem. Co innego, że jest ich poprostu za mało. Ja jestem pod wrażeniem obsługi i cierpliwości tych Pań.

Ewa @ 20:10, 24.09.2018

IP: 5.60...201

Mija już miesiąc po terminie płatności faktury a ja nadal nie mam naliczeń na następne pół roku. Na podaną linię dzwoniłam.Przy jednym z wybrań podanego numeru 422222222 czekałam 4 minuty nikt nie odbierał. Nie dość, że nie wywiązują się ze swoich obowiązków to mają fikcyjne numery. Rachunków za prąd nie dostałam, dodzwonić się nie można i mam stać w kolejce 2 godziny . Takie sytuacje powinny być zgłaszane przez telefon. Jak to jest? To my mamy tracić swój własny czas przez niekompetentnych pracowników. To są kpiny!!!!

Reklama

Toyota Andrzejki
LUSAR
Carpexim
Bowling
Foton

Ogłoszenia

Forum

Reklama

Ynet.pl
Hydraulika
Targi Slubne
Sklep Enter