poniedziałek, 26 sierpnia 2019 r., imieniny Marii, Natalii, Sandry

Aktualności

Podajemy skład nowej Rady Miasta Ostrołęki

PiS z ośmioma radnymi, żadnego przedstawiciela TPO. Za to aż pięć mandatów dla radnych Naszej Ostrołęki, cztery dla Ostrołęki dla Wszystkich i po trzy z dla komitetów Bezpartyjnego Miasta Ostrołęki i Koalicji Obywatelskiej. Podajemy skład nowej rady miasta.

Reklama Prawo i Sprawiedliwość poniosło w wyborach do rady miasta sromotną porażkę uzyskując zaledwie osiem mandatów. W składzie nowej rady miasta zabrakło przedstawiciela Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki, które na pierwszym miejscu na liście w jednym z okręgów wystawiło... byłego polityka PiS i przyjaciela Janusza Kotowskiego, Dariusza Maciaka. Członkowie TPO, wieloletniego koalicjanta PiS w radzie miasta, lokalną politykę przez najbliższe pięć lat będą oglądać przez szybę monitora.

W składzie nowej rady pojawiło się kilka nowych nazwisk. Dużą rolę w nowej kadencji odegrają radni z komitetów Bezpartyjnego Miasta i Ostrołęki dla Wszystkich. Jeżeli Janusz Kotowski przegra drugą turę wyborów, bo jest bardzo prawdopodobne, w Ostrołęce powieje świeżością.

Reklama Pełny oficjalny skład nowej rady miasta w Ostrołęce
1. Jakub Frydryk (Bezpartyjne Miasto Ostrołęka)
2. Grzegorz Gołaś (Nasza Ostrołęka)
3. Jerzy Grabowski (Prawo i Sprawiedliwość)
4. Henryk Gut (Prawo i Sprawiedliwość)
5. Maciej Kleczkowski (Ostrołęka dla Wszystkich)
6. Janusz Kotowski (Prawo i Sprawiedliwość)
7. Łukasz Kulik (Ostrołęka dla Wszystkich)
8. Adam Kurpiewski (Koalicja Obywatelska)
9. Jacek Łuba (Bezpartyjne Miasto Ostrołęka)
10. Mariusz Łuba (Ostrołęka dla Wszystkich)
11. Mariusz Mierzejewski (Bezpartyjne Miasto Ostrołęka)
12. Grzegorz Milewski (Prawo i Sprawiedliwość)
13. Paweł Niewiadomski (Nasza Ostrołęka)
14. Wojciech Parzychowski (Nasza Ostrołęka)
15. Grzegorz Płocha (Prawo i Sprawiedliwość)
16. Mariusz Popielarz (Koalicja Obywatelska)
17. Waldemar Popielarz (Koalicja Obywatelska)
18. Grażyna Sosnowska (Prawo i Sprawiedliwość)
19. Stanisław Szatanek (Ostrołęka dla Wszystkich)
20. Piotr Wierzba (Nasza Ostrołęka)
21. Wojciech Zarzycki (Nasza Ostrołęka)
22. Ewa Żebrowska-Rosak (Prawo i Sprawiedliwość)
23. Ryszard Żukowski (Prawo i Sprawiedliwość)
Wyświetleń: 53072 komentarze: 303 Wrzuć na Facebooka 22.10.2018, 17:32r. Drukuj




Powrót


iwo @ 17:34, 22.10.2018

IP: 176.109...213

Frydryk i Kulik z bezpartyjnego miasta..........?

Pierwszy @ 17:36, 22.10.2018

IP: 185.166...33

Pierwszy

aaa @ 17:36, 22.10.2018

IP: 188.146...142

Brawo PIS won z Ostrołęki

Bezpartyjny @ 17:36, 22.10.2018

IP: 176.109...130

Tpo tzw. PiS bis odwalony i oto chodzi 15 do 8 PiS w Ostrołęce zniknie

to moj ostatni komentarz na MO @ 17:38, 22.10.2018

IP: 37.47...25

PiS z ZALEDWiE 8,za to AŻ pięć dla Naszej Ostrołęki...

MO dno @ 17:39, 22.10.2018

IP: 2a02:a310...35d5

Kulik ledwo co wygrał I turę i już zmienił barwy? xD

mieszkaniec @ 17:39, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...5c05

Super mniej PIS rozbity uklad

robert @ 17:40, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...4a39

A gdzie Janek Rzewnicki ? Pis wysterowal go ???haha

Audyt @ 17:40, 22.10.2018

IP: 5.173...225

Mam nadzieję że jeśli wygra Pan. Łukasz Kulig to przeprowadzi audyt w urzędzie miasta i wyjdą wszystkie machloje:)

Audyt @ 17:42, 22.10.2018

IP: 5.173...225

Przepraszam za błąd w nazwisku sprostowanie Kulik

tomkoś @ 17:42, 22.10.2018

IP: 188.146...29

nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing
nie ma pana laughing laughing Bralskiego laughing laughing

Oka @ 17:43, 22.10.2018

IP: 176.109...70

Bralski też hahaha

i @ 17:45, 22.10.2018

IP: 78.31...114

zobaczymy co będziecie pisać za dwa lata i na koniec kadencji

Ostrołęka to nasze miasto @ 17:45, 22.10.2018

IP: 178.42...114

Panowie Radni przypominam macie obowiązek pracować dla dobra mieszkańców i miasta nie dla partii. Za 5 lat Was rozliczymy.

8 osób za dużo @ 17:46, 22.10.2018

IP: 31.0...166

Wystarczy 15 osób. 8 (pis) nazwisk powinno zniknąć z tej listy. Okazali swoją klasę rządzenia. Należy pilnować jednego etatu a nie zagarniać co tylko możliwe. Chciwość sięga pod niebiosa.

do wyzej @ 17:49, 22.10.2018

IP: 178.42...84

dalej ublizacie nam

Pan B @ 17:50, 22.10.2018

IP: 94.254...177

Pan B stracił immunitet i już nie będzie vice prezesem.

do wyzej @ 17:51, 22.10.2018

IP: 178.42...84

dzieki za won

mieszkaniec Ostrołęki @ 17:52, 22.10.2018

IP: 176.109...101

O szok, czyżby Panowie ze spółek miejskich, wydziałów i ostrołeckiego centrum cenzury (przepr. kultury) szukali nowej pracy? po tylu latach? współczuje? rynek pracy szuka do budowlanki! Naprawdę wam współpczuje... zaczynać od nowa.. z takim wykształceniem kulturoznawstwa i kultury cenzury? Warszawa już zapchana! Pomimo niechęci do waszej "buty" braku szacunku do zwykłych ludzi, naprawdę współczuje. Pan Popielarz pracuje w urzędzie pracy- może pomoże!!!!

Szaolin @ 17:55, 22.10.2018

IP: 2a00:f41...2057

Pięknie!!! W II turze idziemy wszyscy głosować na Łukasza, po tylu latach ten beton pisowski w Ostrołęce pękł!!! :)

Budowlanka @ 17:58, 22.10.2018

IP: 5.173...225

W tej budowlane nie jest tak źle tylko trzeba mieć pojęcie a nie 2 lewe ręce, ale idzie się wszystkiego nauczyć brakuje 100 tyś ludzi dadzą radę. Nawet w ostradzie brakuje ludzi to może nie będzie opóźnień podczas budowania dróg!!!

Ev @ 18:02, 22.10.2018

IP: 176.109...111

Podoba mi się ta zmiana. Jest kilka nowych pracowitych osób. Aby w piórka nie obrośli, to będzie super. :)

Alojzy @ 18:03, 22.10.2018

IP: 2605:3e80...1079

Jakie 8 PIS jak 11. 8 PIS + 3 BMO = 11 ale to i tak im większości nie daje.

x @ 18:04, 22.10.2018

IP: 178.235...78

To co? Darusiowi i Jasiowi koryto pod....rzyli.

tren @ 18:06, 22.10.2018

IP: 78.152...49

Przecież BMO to nie PIS. Nie róbcie se jaj.

geos @ 18:07, 22.10.2018

IP: 178.235...77

do Pana B - DAB, bo o nim mowa, nie był wiceprezesem, pracował na stanowisku dozorcy, tylko karmę comiesięczną miał wiceprezesowską. A "parasoleczka" układowo-kolesiowska istotnie się zwinęła. Zawiało za silnie !!!

Mądry obywatel @ 18:06, 22.10.2018178.235... ... @ 18:11, 22.10.2018

IP: 2a00:f41...4e15

Do Mądry obywatel @ 18:06, 22.10.2018178.235...117

To się wyprowadz. Już mi nie jest przykro że Cię nie ma 😁

Łukasz @ 18:11, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...2397

Nasza Ostrołęka to chyba czerwone pająki

Ty mądry obywatel @ 18:12, 22.10.2018

IP: 188.146...211

Dosyć już ludzi co w 1 rzędzie stoją w kościele jacy to oni prawoi świeci a tylko widzą czubek własnego nosa. Dlaczego w poprzednich kadencja tak zarzarcie bronili swoich radnych np. Pani że stacji kiedy wojewoda wygaszal jej mandat i innych prawych?

Ostrołęka to nasze miasto @ 18:12, 22.10.2018

IP: 178.42...114

Bezpartyjni, młodzi, Ci dla Ostrołęki, jak weźmiecie się do roboty i odbudujecie te miasto to za 5 lat żadna partia nie będzie rządzić nigdy więcej tym miastem.
Życzę sukcesów, powodzenia i dobrej współpracy. Dajcie wszystko z siebie dla naszego miasta. a mieszkańcy to docenią.

Sara @ 18:12, 22.10.2018

IP: 188.147...62

Już wolę Kotowskiego niż Kulika

biegły sądowy @ 18:13, 22.10.2018

IP: 5.173...105

To teraz się zmieni dyrekcja ciepłych posad.To i dyrektor wydziału komunikacji będzie nowy , to i tablice rej. z 00 na końcu znajdą się dla zwykłych obywateli.Bo do tej pory to trafiały do "swoich".Tak Prezydent kontrolował ten wydział wassat

$$ @ 18:13, 22.10.2018

IP: 5.172...244

Super pogoniony pis

geos @ 18:15, 22.10.2018

IP: 178.235...77

deo Mądrego obywatela - oj, chyba nie całkiem mądrego. Ukraińskość pochodzenia nie wymaga pisania dużą literą, a tak między nami wychodzisz na ksenofoba, a gdzie umiłowanie bliźniego wyznawane co niedzielę? Prezio, twórca różnych paskudnych etykietek, oklapł po niedzielnym "sukcesie", ale nie mówił żeby się wynosić gdzieś. Trzymaj fason, trzeba ścierpieć !!!

Ribbentrop Mamątow @ 18:18, 22.10.2018

IP: 159.205...195

Mądry obywatelu wiem że stołeczek się pali ale nie martw się. Co prawda etatów katechety i kierowników basenów i oceków nie będzie, ale w budowlance jest naprawdę spore zapotrzebowanie a i pieniądz niezły. Smutnym panom z PiSuaru już dziękujemy. Czas na młodych energicznych. Liczymy na rozliczenia i audyt starej ekipy

Pokraki i Szuje @ 18:20, 22.10.2018

IP: 188.146...109

napisze wzorem PISlamskich trolli:

- ale słychac kwik odrywanych od koryta tongue laughing

Mam nadzieję ze tak będzie - dokładna miotła która wymiecie wszystkich nieudaczników z urzędów i spółek miejskich. Dokładny audyt pozwoleń na budowę i przetargów.
Co za szczęsliwy dzień !!!!
Panie Kulik - do roboty - dwa tygodnie ciężkiej pracy , jeszcze nic nie wygrane !!!

akk @ 18:21, 22.10.2018

IP: 178.42...138

O rzesz, jak ja się cieszę smile smile smile smile smile

maniek @ 18:22, 22.10.2018

IP: 31.0...169

Dzięki Ci Panie Boże że wyzwoliłeś nas od tej hołoty, która nie znała umiaru.

Elo @ 18:25, 22.10.2018

IP: 107.167...226

Frydryk, Niewiadomski - liczę na Was, zróbcie dla mieszkańców coś dobrego

molek @ 18:33, 22.10.2018

IP: 178.42...209

szuje czerwone won z ostrołeki na czele z zielinym trawnikiem i czerwoną mordą

Tomek @ 18:33, 22.10.2018

IP: 37.248...134

Mariusz Łuba, gratulacje dla Ciebie kolego. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

pp @ 18:33, 22.10.2018

IP: 178.235...9

Sądząc po składzie rady miasta jeśli Pan Kulik będzie wybrany na prezydenta może mieć problem z absolutorium za rok czy za dwa.

Kulik i Kleczkowski @ 18:35, 22.10.2018

IP: 188.147...63

No to wreszcie mamy opozycję. Super, ciekawe co potrafi.

Pp @ 18:35, 22.10.2018

IP: 188.146...211

Jak będą mu utrudniać życie to za 4 lata wogole się nie złapią do rady

Zuzi @ 18:36, 22.10.2018

IP: 188.146...41

Jeszcze 2 tura tak się nie cieszcie. W poprzednich wyborach było podobnie i Kotowski wygrał, mam nadzieję że i w tym roku tak będzie. Nie ma czegoś takiego jak bezpartyjne zawsze za kimś się jest.

Dziś wspomnienie JP II @ 18:36, 22.10.2018

IP: 31.0...166

św Jan Paweł II -FIKCJA WOLNOŚCI, KTÓRA ZNIEWALA..

Te Sprawy Nie Mogą Mnie Nie Obchodzić, Nie Boleć.
„(…) Może dlatego mówię tak, jak mówię, ponieważ to jest moja matka, ta ziemia! To jest moja matka, ta Ojczyzna! To są moi bracia i siostry! I zrozumcie, wy wszyscy, którzy lekkomyślnie podchodzicie do tych spraw, zrozumcie, że te sprawy nie mogą mnie nie obchodzić, nie mogą mnie nie boleć! Was też powinny boleć! Łatwo jest zniszczyć, trudniej odbudować. Zbyt długo niszczono! Trzeba intensywnie odbudowywać! Nie można dalej lekkomyślnie niszczyć!"

Dziś jest dzień wspomnienia JP II. Umieszczam te słowa, aby przypomnieć każdemu z nas, którzy jako katolicy cierpimy podział społeczeństwa przez ludzi z partii politycznych.

oka @ 18:37, 22.10.2018

IP: 176.109...70

Możecie podać ilość głosów oddanych na poszczególnych kandydatów???

Alojz @ 18:37, 22.10.2018

IP: 79.185...172

Janusz Rz. poniósł karę za zdradę i przejście do pis.wyborcy nie dali się nabrać

Kulik i Kleczkowski @ 18:38, 22.10.2018

IP: 188.147...63

pp, jeśli Kulik się nie sprawdzi na stanowisku prezydenta to opozycja może go sprawdzić.

Ojojoj @ 18:39, 22.10.2018

IP: 84.219...236

Jestem już pełen nadziei pomimo tego, że nie mogłem głosować. Za 2 tygodnie już będę i wsppmogę wszystkich, którzy rozpoczęli nowy etap dla Ostrołęki. Myślę, że Ci co przespali ten radosny dzień także zdobędą się na podniesienie tyłka z fotela i odłożenie pilota od telewizora. Ludzie ruszcie się historia na Was patrzy

ostrołęczanin @ 18:41, 22.10.2018

IP: 94.254...123

Żegnajcie pisowska dyktaturo ciemniaków, żegnaj alumnie, teraz albo na organistę do Zbawiciela albo na kościelnego do Rozóg..i nie do zobaczenia..

wyborca @ 18:41, 22.10.2018

IP: 5.172...178

Mądry obywatelu,pisowcu jak nie masz nic mądrego do napisania to lepiej wyłącz się. Brawo wreszcie w Ostrołęce zostanie rozwalony układ kolesiowski. tylko nie wiem dlaczego kaczyński twierdzi, że wygrali wybory do samorządów

realista @ 18:42, 22.10.2018

IP: 188.146...249

Spokojnie powoli ,po efektach działania będziemy oceniać.Zobaczymy jakie podatki zostaną uchwalone ,opłaty za śmieci ,wodę- wysokość diet-to pewnie główny cel większości kandydatów.Może wreszcie zaczną pracować społecznie bo-Grupa opozycyjnych radnych wyszła z propozycją aby obciąć diety członkom Rady Miasta i przewodniczącym zarządów ostrołęckich osiedli. W ten sposób w miejskiej kasie miałoby zostawać ponad 100 000zł rocznie.Wniosek w tej sprawie złożyli radni: Maciej Kleczkowski (PO), Waldemar Popielarz (PO), Łukasz Kulik (OdW). Wpłynął on do Urzędu Miasta 1 kwietnia,2011r wnioskodawcy zapewniają jednak, że to nie żart, a obcięcie diet ma przynieść realne oszczędności.

Free @ 18:43, 22.10.2018

IP: 178.235...66

Ale pięknie ale pięknie :)
Wczoraj wieczorem po tych sondażowych wynikach na MO była lekka załamka ..a dzisiaj aż chce się żyć. Dzięki Wam ludziska, teraz do roboty i za dwa tygodnie łomot z przytupem ;)

prawda @ 18:46, 22.10.2018

IP: 5.173...25

no to jak bedzie kler 2 to nawet mieszkancy obejrza :))))))))) tongue crying laughing

Do Zuzi @ 18:46, 22.10.2018

IP: 176.109...85

Co za Bzdury, nie trzeba należeć do partii i dobrze wykonywać swoją pracę. Ja wiem, że nie chce takiej Ostrołęki jaka jest teraz i mam nadzieję, że będą duże zmiany.

Kulik i Kleczkowski @ 18:47, 22.10.2018

IP: 188.147...63

wyborca, jeśli zostanie rozwalony układ kolesiowski, to musi powstać nowy. Co tego, że PiS ma teraz więcej w tych wyborach to nie ma wątpliwości.

gosia @ 18:48, 22.10.2018

IP: 176.109...163

Ostrołęka wreszcie zrzuciła z siebie jarzmo pislamu!!!!!!!!!!!!!

Ktosiek @ 18:49, 22.10.2018

IP: 82.139...233

Wszystko spoko, tylko po co ten Kleczkowski, on nic nie zrobił dla Ostrołęki...

Sprawdzamy @ 18:52, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...9c97

Bezpartyjne Miasto Ostrołęka teraz mając ludzi w radzie będą mogli udowodnić, że nie są PisBis. Zobaczymy z kim zawiążą koalicję. Czy są ludźmi honoru czy kłamcami. Ludzie na koniec kadencji ocenią waszą pracę i wyciągnąć wnioski. Życzę więc mądrego i rozwarznego działania na rzec miasta, a nie podrzucania kłod pod nogi.

Pato @ 18:55, 22.10.2018

IP: 157.25...130

Ostrołęka wstaje z kolan , PiS na Rozogi wraca

kwik_kwik_nie_bedzie_koryta @ 18:56, 22.10.2018

IP: 194.50...203

.
.
.
.
.
.


Cudnie nie widzieć kilku nazwisk .
- Bralski, Maciak, Rzewnicki

niestety smutek człowieka ogarnia widzac kilka innych :(

Kulik i Kleczkowski @ 18:58, 22.10.2018

IP: 188.147...63

Sprawdzamy, niech się sprawdzą czy chcą czegoś dobrego dla miasta. Niech zawiążą koalicję z tym co chcą czegoś dobrego dla miasta.

😁 @ 19:00, 22.10.2018

IP: 2a00:f41...4e15

Czy czujecie się zjednoczeni znow?!

Ja czuje ulgę i mogę powiedzieć że kocham was wszystkich którzy podjęli taka decyzję.

tren @ 19:05, 22.10.2018

IP: 78.152...49

Sprawdzamy, a od kiedy każdy komitet musi zawiązywać jakąś koalicję? Koalicję to może ktoś zaproponować, zaproponować coś w zamian... zawsze tak jest i karty będzie rozdawał rządzący

brta @ 19:05, 22.10.2018

IP: 176.109...138

Żegnajcie pisowska dyktaturo ciemniaków, żegnaj alumnie, teraz albo na organistę do Zbawiciela albo na kościelnego do Rozóg..i nie do zobaczenia..taka wena reespect

Kulik i Kleczkowski @ 19:06, 22.10.2018

IP: 188.147...63

Za dwa tygodnie wyborcy dopasują prezydenta do rady miasta.

ula @ 19:06, 22.10.2018

IP: 176.109...138

a najbardziej mi żal kolorowych jarmarków

Prawda @ 19:07, 22.10.2018

IP: 109.226...151

Nie dla PiS Bis ( BP) i tak będzie większość jak zostaną z PiS poza.

Seba @ 19:10, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...bd06

Ludzie nie ma PiS nie ma kasy dla ostrołęki co PO wam da

Obserwator @ 19:15, 22.10.2018

IP: 194.50...250

Wydaje się, że już wkrótce nastąpią transfery. Jestem o tym przekonany.

rerere @ 19:16, 22.10.2018

IP: 89.149...81

Koalicja Obywatelska 3 radnych hahaha

Krzyś @ 19:20, 22.10.2018

IP: 37.248...66

Jestem ciekaw ilu urzędasów uda się na L4 jeżeli Łukasz wygra drugą turę.TPO zatonęło razem z kapitanem ze Społem i egzaminatorym z WORDU.

rr @ 19:27, 22.10.2018

IP: 5.173...127

TO ZA TO ZE MUSIALEM JECHAC NA KLER DO LOMZY!!!!!!!!!!!1111111




laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing

ty @ 19:32, 22.10.2018

IP: 178.235...160

Zobaczymy co Wam dadzą młodzi ludzie, nie mający pojęcia o rządzeniu,przekonacie się sami,niedługo będziecie żalowali, za głupi wybór???

Szczesliwy @ 19:33, 22.10.2018

IP: 2601:192...b015

To wspaniała wiadomość mafia rozbita!!!

Leszek Konieczny @ 19:33, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...6c07

czerwony piesek ma rzadzic Ostroleka i mna.O, nie wyprowadzam sie z Ostroleki. Czerwoni jeszcze nie odpowiedzieli karnie za popelnione zbrodnie i bankructwo kraju.

wstawać z kolan !! @ 19:34, 22.10.2018

IP: 88.156...151

Ciekawe czy teraz każda rada miasta będzie się zaczynać modlitwą laughing

Ja @ 19:34, 22.10.2018

IP: 5.172...249

A kotowski to niby miał pojęcie o rządzeniu ????
W życiu nic głupszego nie słyszałem laughing laughing laughing

Dość @ 19:38, 22.10.2018

IP: 31.41...75

Jaki stronniczy artykuł. Przy każdej okazji szpileczki. Wiecie kiedy powieje świeżością? Jak śmierdziele pracujący w tym portalu pojmą że ich praca to g..n..ó..j.
Karma wróci nie tylko do tego kto Wam każe tw taki sposób pisać. Trochę profesjonalizmu.

BRAWO! @ 19:41, 22.10.2018

IP: 178.42...145

BRAWO! Nie ma BRALSKIEGO! laughing laughing laughing

@ Leszek konieczny @ 19:44, 22.10.2018

IP: 83.28...110

Wypierrr :) choćby jutro :)

Do Dario @ 19:46, 22.10.2018

IP: 31.41...75

Cieszę się że otwierasz oczy wyborcom. Tych machlojek i nieuczciwych chwytów Kleczkowskiego jego konkubiny i Kulika i jego konkubiny (ups sorry wzięli na szybko ślub pod wybory) jest znacznie więcej. Jeszcze nie są u żłobu a kombinują a głup...cy się cieszą że nowe nadejdzie hahaha

Łukasz @ 19:46, 22.10.2018

IP: 2a01:110f...2397

Dlaczego ,,Warszawiacy” wybrali Czaskoskiego ? Bo chcą żyć 140 lat i mieć własną kamienicę.

X @ 19:47, 22.10.2018

IP: 176.109...73

A gdzie Pan A.B?

mzk @ 19:51, 22.10.2018

IP: 83.28...47

Panie prezydencie przypominam o obietnicy tańszego paliwa na MZK. Miało być najtaniej w Ostrołęce! Mieszkańcy pamiętają tę obietnicę.

Pytanie do Kulika @ 19:55, 22.10.2018

IP: 5.173...162

Ile będą kosztowały jego wyborcze obietnice? Skąd ma zamiar wziąć pieniądze na ten cel? Podniesienie podatków lokalnych czy w grę wchodzi kredyt?

Dd @ 20:00, 22.10.2018

IP: 176.109...64

Ostroleka male miasto nie glosowali na partie tylko na ludzi

Muzeum @ 20:01, 22.10.2018

IP: 199.203...237

Dobrze ze przewodniczacy pomyslal o.prywatnym biznesie

Jednak Przejęty @ 20:02, 22.10.2018

IP: 188.146...128

Panie Panowie nie cieszmy się, nie obrzucajmy błotem, trzeba zacisnąć zęby i pełna mobilizacja na drugą turę. nie odpuszczajmy żebyśmy nie obudzili się po dniu głosowania ze zdziwioną miną pytając jak to się stało. Zamiast świętować skupmy się i do urn.

X @ 20:02, 22.10.2018

IP: 176.109...73

A podobno Bralski ma być instruktorem nauki jazdy, wiecie o tym?

Kulik ukraińcem @ 20:03, 22.10.2018

IP: 31.41...75

Tak. Podobno ma pochodzenie ukraińskie.
I podobno nawet na sołtysa się nie nadaje. 4 lata poświęcił na co? Nie na robienie czegoś dla miasta a na analizowanie krytykę pracy innych. Zamiast wytykać błędy mógł zajadać rękawy i pokazać co on potrafi.

Popek @ 20:03, 22.10.2018

IP: 31.0...136

Żenada jak Kulik ma rządzić. Szok nic nie zrobi tyle że pogada i liście z chodnika zamiecie a reszta stanie, obudźcie się zawistni polacy. Pomyślcie logicznie nie złością

Prawda @ 20:05, 22.10.2018

IP: 199.203...237

A co Pana Janusza Kotewskiego ojciec robił w Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w 1957 roku w wieku 19 lat. Dane są dostępne na konkurencyjny portalu.

Młodziak @ 20:08, 22.10.2018

IP: 5.173...134

Jak dobrze ze w Radzie nie ma juz tych lisow chytrusow z TPO

Do do dario @ 20:11, 22.10.2018

IP: 5.173...225

Dobrze ze te obecne władze są twoim zdaniem uczciwe i nic nie mają sobie do zarzucenia. Też nie wyciągały przed poprzednimi wyborami brudów? dajcie szansę nowym i nie straszcie że nie będzie kasy. jak PO rządziło to jakoś nasi dali radę w mieście ha ha

mieszkaniec Ostrołęki @ 20:13, 22.10.2018

IP: 176.109...101

Szanowni Państwo, gorzej być nie może! PIS zadłużył miasto na maxa. Nawet sam Salomon by nie pomógł przez najbliższe 12 lat. Ale świeży powiew zawsze to czystsze powietrze. Szanowny Panie Łukaszu Kulik, proszę nie odpuszczać, jest Pan młodym człowiekiem, przed Panem dużo nauki- pomożemy Panu. Proszę zostać Prezydentem. Jako mieszkaniec mam juz dość tej obłudy PISowskiej i narzucania nam jak mamy żyć. PIS niedługo wejdzie nam do domów i będzie sterować co i kto ma co zrobić. Dosyć zasiedzenia przez tych nieuków z PIS- niech szukaja "roboty". Poczując co to znaczy żyć od 1 do 1 miesiąca. Znawcy życia- obłuda i zakłamanie. Panie Kulik proszę tylko pozamiatać ich dyrektorskie stanowiska poczawszy od od Domu Kultury i tego grzesznego Pana Recenzenta, co zabrania nam wyboru co mamy ogladać, a sam pewnie pojechał do Lomzy do kina. Z powazaniem emerytowany nauczyciel tego miasta

Prawda @ 20:14, 22.10.2018

IP: 199.203...254

Może ktoś się tym tematem zainteresuje zamiast doszukiwać się podobno korzeni ukraińskich. Tylko ta osoba jest w stanie poprowadzić miasto. Aby tylko nie wchodził z BO w koalicję ale jak Mariusz Łuba jest w przy Łukasza to nie dopuści do tego.

mieszkaniec Ostrołęki @ 20:17, 22.10.2018

IP: 176.109...101

Szanowny Panie Prezydencie Januszu Kotowski, proszę się nie gniewać, nikt nie chce Pana obrazić a tym bardziej Pana wiary i oddania Panu Bogu. Bóg jest dobry i to u Pana cenię, że o tym Pan mówi. Ale Pana otoczenie prezesów i dyrektorów to grzeszni ludzie.

XXX @ 20:21, 22.10.2018

IP: 84.40...197

Nie rozumiem ,jakim cudem ta Rosak tam jeszcze robi.

Rosomak @ 20:30, 22.10.2018

IP: 94.246...132

Biedronka wita!!! Panie Rosak kasa wita!!! Największe kolejki u Pana z Pana wykształceniem😘

Emerytka @ 20:30, 22.10.2018

IP: 176.109...174

Młodzi do dzieła. Tylko młodzi mogą przeprowadzić wielką robotę w Ostrołęce. A my starsi będziemy Was wspierać. Bądzcie silni. Pozdrawiam .

Abc @ 20:31, 22.10.2018

IP: 31.11...20

Co wy z tą z cenzurą, jak innych filmów nie puszczaja to nie ma problemu.jak nie puscili Kleru to hejt? W czym on jest wyjątkowy?

Do mieszkaniec Ostrołęki @ 20:32, 22.10.2018

IP: 5.173...250

Piszesz brednie, Ostrołęka jest na liście najmniej zadłużonych miast. Dochody miasta na poziomie 380mln zł, dług 102mln zł. Sąsiednią Łomża niby tak dobrze zarządzana, 360mln dochodów (przy 63tys mieszkańców!) 147mln dług!!!! Niestety pycha kroczy przed upadkiem, ludzie jak w jakim amoku poszli głosować na Kulika, a później będzie mądry Polak po szkodzie! Już nas raz oczarowalo PO, a jak to się skończyło każdy widział, polska prawie była bankrutem. Odkąd Polska zaczął rządzić PIS mamy największy wzrost gospodarczy, najniższe bezrobocie, a pieniądze płyną do naszego miasta. W ostatnich latach pozyskaliśmy 159mln zł z zewnątrz!!! Wierzycie że Kulik pozyska chociaz połowę tych pieniedzy? Wierzycie że niewygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?! Spójrzcie na jego program, to jest niemozliwe! Prowadzac racjonalna politykę przegonilismy dużo większa Łomżę, nie popsujmy tego!!!

Haha @ 20:34, 22.10.2018

IP: 176.109...157

Tylko ludzie na stołkach się zmienią a syf zostanie taki sam

Apel!!! @ 20:43, 22.10.2018

IP: 5.173...250

Zbierajcie program wyborczy Kulika. Kopiujcie jego stronę internetową z programem wyborczym. W przypadku wygranej trzeba będzie tego Pana rozliczyć w przyszłości. Wiem że Kotowski to czlowiek o dobrym sercu ale tu by wygrać trzeba grać jak przeciwnik. Agresywnie, pokazując wszystkie slabosci, niedoskonalosci... Odnoszę wrażenie że pewne osoby chcąc wygrać wybory, zniszczyły wizerunek miasta w Polsce! Nie bądźmy na to obojętni, zachowajmy się tak samo!

Polska @ 20:43, 22.10.2018

IP: 94.246...132

Panie Kotowski otoczył się Pan okropnymi ludźmi. PiS w Ostrołęce to porażka. Nic WSPÓLNEGO z PiS nie obrażając Szkolnictwo poziom mierny! ale bierny przy panu. Masakra!!! Do czego Pan dopuścił!!!!!

Free @ 20:43, 22.10.2018

IP: 178.235...66

Echh niestety Żukowski jakimś cudem wymodlił i załapał się do RM. Mam nadzieję że reszta bardziej światłych nieco go "przygasi". Zdrowaśki klepać do kościoła razem z dewotami. Trzymam kciuki za mądre decyzje nowej Rady Miasta

Oka @ 20:46, 22.10.2018

IP: 188.147...12

I co manager z basenu będzie robil

Wiara @ 20:47, 22.10.2018

IP: 199.203...237

- Zasadniczo jestem postrzegany jako człowiek wierzący i gdy chodzi o wiarę w Boga żywego to jest dla mnie sprawa zasadnicza. Natomiast gdy chodzi o tą wiarę ludzką, to tak naprawdę dwa i pół roku temu pewnie bym nie uwierzył, że samorząd poradzi sobie z taką wielką inwestycją. Dziś już nie muszę wierzyć, bo wiem, że pierwsza część tak dużego zadania dla niewielkiego miasta już jest a już w najbliższych dniach ruszy przebudowa tzw starego mostu – mówił podczas uroczystości prezydent Kotowski.

R @ 20:50, 22.10.2018

IP: 5.173...150

Przyjdzie Kulik i Kleczkowski i zobaczycie kogo koledzy będą obsadzani. Ale już moja Ostrołęka pewnie o tym nie napisze. Mam nadzieje, że ten komentarz nie zniknie jak pare innych :) wróci komuna. Można zrozumieć, że ludzie nie chcą już Kotowskiego, ale Kulik nie jest na pewno lepszym rozwiązaniem. Teraz przyjdzie bieda, jeszcze ludzie zobaczycie jak bardzo Was oszukali

Głos @ 20:52, 22.10.2018

IP: 95.49...223

wassat wassat wassat crying crying Będzie ciekawie.......

Do X @ 20:57, 22.10.2018

IP: 94.246...132

Instruktorem jazdy na wstecznym 📢

Pis @ 20:59, 22.10.2018

IP: 37.47...122

Kulik ------koniec świata komuch z PSL

Do abc @ 21:02, 22.10.2018

IP: 2a02:a44d...f6b2

Problem jest w tym że jest wolność słowa i demokracja! Nie można narzucać cenzury Więc jak ktoś może zakazać pokazywać film!

Inspektor @ 21:02, 22.10.2018

IP: 46.101...96

Troche z innej beczki. Maciej Kleczkowski i Leszek Kleczkowski ( inspektor ochrony danych osobowych w sp6 sp10 1 i 2 lo, urzedach w Troszynie i Rzekuniu oraz w dpsie na rolnej) to rodzina ??

racjonalista @ 21:05, 22.10.2018

IP: 77.111...130

To co wiadomo na pewno to wyniki do rady miasta i wyborach na prezydenta Ostrołęki.
Skala przegranej PiS jest nieoczekiwana.PIS utracił większość w radzie miasta.
Nie znam lokalnych uwarunkowań , więc nie wiem kto poza radnymi z komitetu Kulika i radnymi z PO & Nowoczesna jest w stanie stworzyć koalicję z PiS.Bo te dwa ugrupowanie na pewno nie.
Wygląda jednak na to ,że PiS nie ma w radzie zdolności koalicyjnych i nie jest też w stanie rządzić samodzielnie.
Więc na pewno jeden argument do głosowania za obecnym prezydentem Januszem Kotowskim odpada.Mało tego. Z punktu widzenia zdolności do współpracy głosowanie na obecnego prezydenta jest pozbawione sensu.Nie wygląda na to ,że Janusz Kotowski gdyby wybory wygrał - na co moim zdaniem nie ma praktycznie szans-będzie mógł stworzyć trwałą koalicję w radzie, aby móc rządzić sprawnie.

Nie wiemy jaki wynik przyniosą wybory parlamentarne w przyszłym roku.Ja mam nadzieję,że PiS je przegra, i to zdecydowanie przegra.

Trzeba poczekać na oficjalne wyniki wyborów na Mazowszu ,żeby zobaczyć jaka koalicja jest tam realna.Jeżeli się okaże , że współrządzi SLD bądź PO , to przeszkoda w postaci innej opcji politycznej na Mazowszu zniknie. I nie będzie zewnętrznych uwarunkowań, które czynią głosowanie na Łukasza Kulika błędem.
Za to błędne z punktu widzenia interesów Ostrołęki będzie oddanie głosu na Janusza Kotowskiego.
Przejrzałem komentarze tak naprędce.Spora ilość zadaniowanych trolli jak zwykle plujących na obecnego prezydenta.Ale też chyba trochę osób skrajnie naiwnych.
Ludzie , którym się wydaje , że gdy Łukasz Kulik będzie prezydentem i jak pójdą na seans "Kleru", to po wyjściu z kina okaże się ,że powstał trzeci most i obwodnica.
Pieniądze nagle zaczną na drzewach rosnąć.Jak tu czytam te listy życzeń to już widzę jak Łukasz Kulik sypie z helikoptera każdemu według potrzeb.

I tak już na koniec. Tych wyborów nie wygrał radny Łukasz Kulik.Praktycznie do dziś nie wiadomo co chce jako prezydent zrobić-poza oczywiście wymianą kadr.Te wybory na własne życzenie prezydent Janusz Kotowski przegrał.
Jest dla mnie niewiarygodne, w jaki sposób polityk będący o ile mnie pamięć nie myli przewodniczącym rady miasta, radnym w sejmiku, i trzy kadencje prezydentem był w stanie popełnić tyle rażących błędów.
Mając tyle atutów samemu narzucić narrację w tej krypto-kampanii dla siebie zabójczą.I to kilka razy z rzędu.
Kariera polityczne jego , oraz posła i senatora z regionu zostanie utrącona w ich własnej partii. Przecież powinni wiedzieć ,że ich człowiek popełnia właśnie polityczne sepuku. Przegrali w Ostrołęce jako zespół.
Popełnienie tylu błędów i strategicznych i taktycznych jest zdumiewające w przypadku polityków z takim stażem.

Moja @ 21:06, 22.10.2018

IP: 176.109...99

Za dwa lata będziecie narzekać na tego nowego królika z kapelusza Kulika że taki nie gospodarny, że obiecał, że nie dotrzymał, że zarabia i inne bla bla bla.

Gabi - do Pis @ 21:08, 22.10.2018

IP: 89.67...104

Kulik to komuch? A co powiedzieć o Ryszardzie Żukowskim, wiernym członku PZPR, który nagle odnalazł w sobie wielką wiarę???

Gvb @ 21:10, 22.10.2018

IP: 188.146...134

A jak wygląda rada powiatu?

Imię @ 21:13, 22.10.2018

IP: 46.170...34

Naprawdę uważacie, że osoby wybrane przez elektorat ludzi używających takich określeń na swoich przeciwników jak te powyżej, to szansa dla Ostrołeki ??? Na co pytam hejterzy ??? Na co zawistnicy sterowani przez kiepskich redaktorków ??? Śmiech mnie pusty ogarnia, gdyż mam świadomość, że wygrana pana Kulika pociągnie moje miasto na dno, nie dokończone zostaną inwestycje, ucięte finansowanie, ale za to władza będzie nowa... nie wygrał Frydryk, musi Kotowski. Otwórzcie oczy...

R @ 21:13, 22.10.2018

IP: 5.173...150

Żukowski też komuch prawda
Kulik jeszcze był za mlody, ale spokojnie teraz pokaże, że też komuch

~~~~~~~~~~ostr @ 21:22, 22.10.2018

IP: 178.235...225

Kulik i Kleczkowski na cieciow

Zofia Małkowska @ 21:31, 22.10.2018

IP: 79.184...211

Do bogusia piątka! Ludzie takie okrutne,świat staje się piekłem,więc wskocz do sedesu i nakryj się deklem!! tongue tongue tongue tongue tongue tongue angry wink

Do rascjonalista @ 21:31, 22.10.2018

IP: 94.246...132

Tyż Prawda na Salonach

Wkurzony @ 21:34, 22.10.2018

IP: 37.47...43

DO ŁUKASZA KULIKA - CZY ZGODZI SIĘ PAN, ŻE BANDERA TO P. E. D. A. L, ZBOCZENIE C I MORDERCA DZIECI, KOBIET I STARCÓW, PROSZĘ O ODPOWIEDŹ!!!!!

Ola @ 21:38, 22.10.2018

IP: 193.200...90

Skarbniczka Miasta Pani od ?

Dobry wybór @ 21:39, 22.10.2018

IP: 178.42...114

Co tu gdybać pan KOTOWSKI stracił radę i nie będzie mógł rządzić. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zawiąże koalicji z PIS (wiadomo jak skończyło TPO). Sejmik mazowiecki będzie w rękach KO+PSL (a wiadomo, że PSL nie wybaczy PIS, że chcieli ich wykończyć) a tam są pieniądze na inwestycje dla miasta. O elektrownie nie ma co się obawiać, obiecali prezydentowi USA budowę to będą jakoś musieli się wywiązać. PIS nie przeznaczył żadnych pieniędzy dla Ostrołęki (program pana KOTOWSKIEGO), które można byłoby nam zabrać. W powiecie, w okolicznych gminach PIS poniósł porażkę, więc tylko bezpartyjni mogą rządzić, aby coś ostać na inwestycje. Będzie dobrze KULIK to najlepszy kandydat, który dogada się ze wszystkimi. Druga tura tylko dla KULIKA. To są ostatnie podrygi takiego PIS w Ostrołęce, a i dla PIS bardzo dobrze, dlatego, że zrobią u siebie w partii porządek. Inni z PIS w Ostrołęce dostaną szanse i przyjdą z kasą, aby zawojować o miasto.
Tylko wszyscy zyskamy, ale trzeba wygrać II turę. KULIK na prezydenta.

Kulik i Kleczkowski @ 21:50, 22.10.2018

IP: 188.146...59

Podział sił w radzie miasta wygląda następująco:

Prawo i Sprawiedliwość - 8 radnych;
Nasza Ostrołęka - 5 radnych;
Ostrołęka dla Wszystkich - 4 radnych;
Bezpartyjne Miasto - 3 radnych;
Koalicja Obywatelska - 3 radnych;

Oka @ 21:51, 22.10.2018

IP: 185.166...109

Wstyd Kleczkowski gdz wy macie oczy

obywatel gorszego sortu @ 21:52, 22.10.2018

IP: 188.146...46

No to teraz się okaże czy ta 8 z PiS będzie coś robić dla miasta, czy na każdych głosowaniach będzie dla zasady przeciw

Bezstronny @ 21:55, 22.10.2018

IP: 2a00:f41...3700

Wyniki w Ostrołęce ukazują smutną prawdę o tym, że ludzie coraz bardziej są naiwni, mają krótką pamięć i nie znają się na polityce ani trochę. Czasami żałuję, że pewne osoby znam aż za dobrze, które się dostały. Nie mają nic wspólnego z autorytetem, ale jak rozumiem odpowiadają kondycji moralnej... a raczej jej brakowi. Dla mnie to znak czasu, że wybory wygrywają s.........

dwwed @ 22:00, 22.10.2018

IP: 31.41...90

komuna wróci do Ostrołęki laughing laughing laughing laughing

filip @ 22:02, 22.10.2018

IP: 31.41...214

mam małe pytanie gdzie byles jak 8lat rządzili PO IPSL do racjonalista bo wszyscy wiemy co oni robili sami się przyznali

obywatel gorszego sortu @ 22:06, 22.10.2018

IP: 188.146...46

do dwwed @ 22:00, 22.10.2018IP: 31.41...90

komuna właśnie się kończy

MM @ 22:06, 22.10.2018

IP: 176.109...91

Niewątpliwie zimny prysznic jest potrzebny. Towarzystwo za bardzo się rozpanoszyło. Trzeba wszystkim solidnie potrząsnąć. Mieszkańcy mają dość posła, prezydenta i tych wszystkich rozpasanych współpracowników. My nie chcemy pomników, muzeów, kładek za grube miliony. My chcemy mostu, obwodnicy, inwestorów, miejsc pracy, parków, bulwarów, ścieżek rowerowych, taniej wody i ścieków, obiektów sportowych dla dorosłych i młodzieży, normalności w szkołach, żłobków, przedszkoli. biegacze marzą o bieżni, stadionie, piłkarze marzą o hali, kluby sztuk walki o salach, rowerzyści o ścieżkach rowerowych itd. Chcemy tu żyć ... normalnie żyć. Nie chcemy cenzury !!
Panie Kulik, staje się Pan nadzieją dla tego miasta. Niech Pan tego nie zmarnuje !!!!!!!
Tylko mądre i uczciwe rządy oraz ciężka praca przyniosą efekty. Drodzy Radni i mam nadzieję, nowy Panie prezydencie. Bądźcie ponad podziałami, bądźcie ponad partiami, bądźcie dla nas mieszkańców. Zapiszcie się na kartach wikipedi jako ludzie, którzy czegoś w życiu dokonali. Zostawcie po sobie ślad w historii a nie przemińcie niezauważeni przez najbliższe 5 lat. Panie Łukaszu, życzę Panu aby po tej kadencji cieszył się Pan takim zaufaniem wszystkich mieszkańców jak dziś cieszą się prezydenci Siemianowic Śląskich 85%, Starachowic 84%, Nowej Soli 79% i wielu innych polskich miast, bo to oznacza, że da się być dobrym gospodarzem.
Pozwólcie nam poczuć, że jesteście dla nas a nie odwrotnie !!!!! W mieście jest wiele wspaniałych ludzi z inicjatywą, wspierajcie ich i pozwólcie aby to miasto kwitło !!!!!!
AMEN

Illll @ 22:10, 22.10.2018

IP: 5.173...209

Tylko idioci mogą się z tego cieszyć .Zobaczymy jak wam ci nowi dobrodzieje narobią dobrodziejstwa.

uu @ 22:13, 22.10.2018

IP: 159.205...239

jeśli bezpartyjne miasto pana f. wejdzie w koalicję z pis tzn., że oszukaliście mieszkańców miasta! patrzymy na was!

Marianna @ 22:13, 22.10.2018

IP: 188.147...63

Święta prawda!!!!Niech tak się stanie...

Marianna @ 22:14, 22.10.2018

IP: 188.147...63

Mam na myśli komentarz od MM

obywatel gorszego sortu @ 22:16, 22.10.2018

IP: 188.146...46

do Imię @ 21:13, 22.10.2018IP: 46.170...34

jeżeli po wygranej pana Kulika zostanie odcięte przez władze centralne finansowanie,to będzie znaczyło że dla PiS liczy się tylko ich własny interes, a obywateli mają głęboko w d....

WYBORCA @ 22:30, 22.10.2018

IP: 178.235...102

I SZCZĘŚCIE ZAKWITNIE DLATEGO
ŻE GŁOSOWALIŚMY NA WOJTKA PARZYCHOWSKIEGO

Mały @ 22:33, 22.10.2018

IP: 87.205...200

Wreszcie sama przyjemność nie widzieć nazwiska BRALSKI
Tak na marginesie-podziwiać bezczelność i głupotę żeby startować w wyborach

Myth @ 22:35, 22.10.2018

IP: 5.173...18

Panie Kotowski zaproponowac Frydrykowi stołek wiceprezydenta, w zamian za poparcie, i namascic go swoim następca. Może i trzeba troszkę wstrząsnąć miastem, trzeba świeżej krwi ale nie w tym momencie. Zmiana na Kulika w obecnej sytuacji politycznej spowoduje ogromne straty dla miasta. Widząc jaka politykę preferują panowie i co wypisują na forach ich wyborcy to aż sie wstyd o tym mówić głośno. To nie ten poziom. Dlatego prośba o przemyślane działania. Frydryk jest młody, rozumie młodych, wie co młodzi potrzebują. Oddać Frydrykowi jako młodemu m. in organizacje imprez, sylwestrów itd. Spokojnie ta prezydentura jest do utrzymania. Pomimo iż Kotowski nie miał żadnych mediów za sobą, malo tego była straszna nagonka na niego, to uzyskał świetny wynik. Rozliczyć tych co pisali do ogólnopolskich mediów robiąc z Ostrołęki zaścianek!

Mały @ 22:36, 22.10.2018

IP: 87.205...200

Do Sara
Jak Go wolisz to smacznego

Mały @ 22:38, 22.10.2018

IP: 87.205...200

Pan Przewodniczący Rady też rozczarowany. Boże ,starci tak przez siebie lubiane stanowisko. Co to będzie,aż nie możliwe

oka @ 22:41, 22.10.2018

IP: 176.109...70

Do pisowców jeden z drugim podpisz się nazwiskiem. Nie potraficie teraz.

Mały @ 22:42, 22.10.2018

IP: 87.205...200

Do Realisty
Przewodniczący Rad Osiedli nigdy nie powinni otrzymywać kasy za pełnione funkcje. To zaszczyt i takim powinien zostać.Chcesz kasę , do roboty ,chcesz działać i udzielać się dla innych-SPOŁECZNIE tylko SPOŁECZNIE

~~ostr @ 22:43, 22.10.2018

IP: 178.235...225

Kulik to najgorszy kandydatem w tych wyborach Koniec Ostroleki nie bedzie nic kompletnie nic nawet dolki zakopane pod elektronie tylko bedzie wszedzie KLER wyswietlany

do Myth @ 22:44, 22.10.2018

IP: 176.109...70

Kończ waść.... Tak boli utrata stanowiska. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie układał się z Kotowskim. On i jego Poseł i Senator zakończyli właśnie panowanie. W nst roku podzielą Januszka los. Bezrobocie.

04.11.2018 @ 22:45, 22.10.2018

IP: 176.109...138

zawsze można z radomia polecieć na południe jest bliżej o dobre 100 km lub do rozóg

obywatel gorszego sortu @ 22:50, 22.10.2018

IP: 188.146...46

do ~~ostr @ 22:43, 22.10.2018IP: 178.235...225

Może oświecisz nas jak miasto może zablokować budowę elektrowni

:) @ 22:55, 22.10.2018

IP: 5.173...18

A tak z ciekawości w SP 10 policzyli już głosy?

Xxx @ 22:57, 22.10.2018

IP: 178.42...139

Niech odjedzie pociagiem w godzine 15min do Warszawy....na droge 300plus.....koniec tego nic nie robienia.....

Do do myth @ 22:57, 22.10.2018

IP: 5.173...18

Nikt o zdrowych zmysłach nie zagłosuje w obecnej sytuacji na Kulika....

otto @ 23:03, 22.10.2018

IP: 94.254...155

nic nie pomoże straszenie, że Kulik nie dostanie pieniędzy z budżetu państwa, a tylko Kotowski i będzie bieda w mieście. Nie pomoże takie straszenie, drodzy pissowcy.. Pytam cóż to takiego wielkiego dostał i zrobił Kotowski??????? Po 8 czy 12 latach rządzenia obiecuje, że wreszcie coś więcej dostanie.... hahahaha. Dostał ok. 35 mln ma MUZEUM (prze)wyklętych, aby postawić kolejne ciepłe posadki. Jedno wielkie kolesiostwo. A ten pan od oświaty z kuratorium, Rosak chyba zwany, ofen piszą jak w O-ce można zostać nauczycielem.... A miasto udaje, że nic nie wie, nic nie słyszy.... MOST..... kolejny sukces. Autobusy zlikwidowane, dworzec okupuje Kler 2. I autobusy się zwinęły. A ucząca się młodzież ma w prezencie droższe stancje....Nawet mi się nie chce pisać o poważniejszych sprawach.... Kler wszechwładny w mieście... I fama, że układowi NIKT się nie postawi....
Czas na zmiany!!!!

sj @ 23:05, 22.10.2018

IP: 5.173...36

i znowu chce się "Ż" !!!
tylko uwaga ! szczury nie śpią i myślą jak wyjść z nory, ale myślę że Ostrołęka wreszcie się obudziła.
Pozdrawiam wszystkich, którzy głosowali !

MO totalne dno @ 23:38, 22.10.2018

IP: 78.152...181

Z Prezydentem Kotowskim zle Wam bylo?? to zobaczymy za rok jakie beda efekty

do otto @ 23:41, 22.10.2018

IP: 78.152...181

Te ziomus-frajer jaki dworzec w Ostrolece okupuje kler??Za pomowienia mozesz miec cieplo a nawet bardzo cieplo

Smutne @ 23:47, 22.10.2018

IP: 88.156...56

A tobie z nim tak dobrze było? Załatwił ci pracę jakąś czy co? ;) Bo mi w niczym nie pomógł, nic nie dał, za to jego rządy skutecznie uprzykszały mi życie. Spójrz lepiej jak to miasto umiera, jak ludzie - nawet starsi, nie tylko młodzież po liceum - się stąd wynoszą. Tu nie ma życia! Nie ma pracy, rozrywki, kultury, miejsc do spędzenia czasu z rodziną... chyba, że dla kogoś 1500 na rękę, koncert disco polo raz do roku i wycieczka do KFC to definicja dobrego życia. Ja jednak chcę czegoś więcej i chcę tego w moim rodzinnym mieście. Czas Kotowskiego się skończył. Żegnamy.

Jon @ 23:50, 22.10.2018

IP: 94.254...115

Wszędzie dobrze ale w rozogach najlepiej

Miś Uszatek @ 00:01, 23.10.2018

IP: 77.111...80

Jak czytam, to co wypisują dyżurne trolle to się włos na głowie jeży.
Nagle z nastaniem prezydenta Kulika wszystko ma być.Boiska, autostrady do Troszyna, baseny, filharmonia, lądowisko dla Marsjan, chodniki ze szczerego złota.
Was naprawdę poyebauo. Tylko nikt jeszcze nie napisał skąd się znajdą na to pieniądze.

Zacznie się od karuzeli personalnej.Jedna ekipa pożegna się ze stołkami, a zastąpi ją inna.Będzie to koalicja kilku ugrupowań, każde z nich będzie chciało chapnąć synekurki dla swoich. I mam wątpliwości , czy profesjonaliści obecnie pracujący w urzędzie utrzymają swoje posady, a na ich miejsce nie zostaną obsadzeni mierni karierowicze. Bo oprócz kilku partyjnych nominatów to w urzędzie znaczna większość to osoby sumienne z dużym doświadczeniem i wiedzą.A może być czystka do przysłowiowych sprzątaczek.

obserwatorium @ 00:01, 23.10.2018

IP: 92.219...154

Wszyscy tu zapłaczecie cienkim głosem jak Wam PO i ich wszyscy pobratańcy zgotują Wam wolną europę, równość i swieżość w mieście

Leoś @ 00:23, 23.10.2018

IP: 176.109...136

Gdzie się podział Jaj Kowalski z Ostrołęki? Lubę czytać jego wpisy ponieważ wnosi do dyskusji świeżość i merytoryczną wiedzę, jak kiedyś "gwidon."Jeżeli chodzi o meritum to martwię się o P.Łukasza czy zdobędzie sojusz w radzie miasta z nowo wybranymi radnymi.Dziwię się dlaczego wybierając na Prezydenta młodą osobę wybiera się na radnego P. Żukowskiego. Jak te światy mają ze sobą współpracować?

dan @ 00:42, 23.10.2018

IP: 5.172...46

Kurcze, gdzie ja teraz kwiatki do ogrodu kupię jak Kulik zamknie swój biznes? No chyba że będzie pospieszne przepisywanie na żonkę, ojczulka, braciszka czy innego pociotka ;)
Miś Uszatek powyżej ma trochę racji, poza gębami przy korycie wiele się nie zmieni. Powiem więcej lepiej nie będzie, oby tylko gorzej nie było sad

zenek @ 02:17, 23.10.2018

IP: 5.172...181

No i po igrzyskach ,zróbcie rachunek sumienia ,popiół na głowy i wory pokutne ,a tyle pisałem ,rozliczajcie do bólu ,a co zrobiliście ,dalej nie wiecie ,czyj jest parking pod szpitalem ,bo powinien być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,,,,,,,,,,,,,,KURPIE,gdzie wasza wiara,,,,,,,,,,róbcie tak dalej ,a kolejne 30 lat ,będziecie chodzić na kolanach ,,,,,,,,,,,,,,,CZY TAK CHCECIE?

Do dan @ 05:17, 23.10.2018

IP: 5.173...221

Jeżeli Frydrych nie poprze Kulika to na bank jest PIS BIS. A jeśli tak jest to nie ma z mojej strony żadnych gratulacji dla ich radnych. Już widziałam, że życzy powodzenia na fb Kotowskiemu, a Kotowski już jedzie po Kuliku. Panie Łukaszu i tak wierzę, że damy radę. Powodzenia!

Dan sran @ 05:36, 23.10.2018

IP: 5.173...221

Sam Kleczkowski miał w drugim okręgu więcej głosów niż cała lista bezpartyjnego miasta, Luba fuksem wszedł do rady

Oriana @ 06:05, 23.10.2018

IP: 31.0...163

Taka mnie refleksja naszła z rana. Kleru nie było w Ostrołęce, a Kotowski jak wiemy jest ex klerykiem. Ciekawe dlaczego zrezygnował ? Ktoś z Państwa wie ? Może to jakieś prywatne animozje ? Trzeba było może jakieś konkretne wykształcenie zdobyć. To chyba nazywa się .... fart życiowy.

Kulik i Kleczkowski @ 06:13, 23.10.2018

IP: 188.146...59

do dan, jeśli Frydrykowi nie będzie pasował program Kulika to ze swoimi radnymi go nie poprze.

wściekły @ 06:19, 23.10.2018

IP: 94.254...137

Kotowski przegrał przez pomysły PiS , budowa elektrowni i muzeum wyklętych .Komu to potrzebne w tym mieście.Teraz Pan poseł powinien zapewnić swojemu koledze coś w zamian , jak go tak wystawił do wiatru . crying

Dan sran @ 06:26, 23.10.2018

IP: 5.173...221

Mieli wiele podobnych punktów w programie. Takie pieprzenie...

AntyPOPiS @ 06:39, 23.10.2018

IP: 2405:8100...f736

Kulik ma bardzo bogaty program wyborczy, aż mam ochotę go zachować i sprawdzić za kilka lat jak idzie.
A jaki program wyborczy ma Kotowski?

Do Ktosiek
Akurat Kleczkowski zrobił bardzo dużo dla Ostrołęki jako radny opozycyjny.
Nie bał saię zadawać trudnych pytań, których inni radni nie chcą zadawać.

Do R
Do tej pory byli obsadzani koledzy Kotowskiego. Nie przeszkadzało ci kolesiostwo pisiorów? To i kolesiostwo Kulika nie powinno ci przeszkadzać.
O ile rzeczywiście tak będzie, bo jeszcze nie wygrał wyborów.

Do Imię
Jak na razie gang katechetów ciągnie Ostrołękę na dno, więc gorzej już być nie może.
Tym bardziej, że Kulik to przedsiębiorca, wie jak zarządzać kasą.

Do otto @ 06:41, 23.10.2018

IP: 94.254...211

W samych ostatnich dwóch latach pozyskaliśmy jako miasto 159mln do ze środków zewnetrznych... Czemu nie piszesz prawdy? Poszukajcie oświadczenia majątkowego Kulika z 2014 r. Zobaczcie oświadczenie Kulika jak dostał się do rady, facet jest managerem wcześniej figurował jako kierownik, pensja 23000 brutto rocznie tj 1950zl brutto miesięcznie, czyli do ręki 1650zl.... To jest manager? :D Gość sprzedaje ziemie ogrornicza, środki na insekty itd i on ma zarządzać miastem? Ma tu budować drogi, elektrownie? Sorry...

do do Otto @ 07:01, 23.10.2018

IP: 176.109...212

To ty spojrz na oświadczenia majątkowe z początku kariery Kotowskiego, sekretarza miasta, Makowieckiego, Juchasa itp. Zobacz tam jakimi oni byli rockefeller'ami.
Jakie oni mieli doświadczenie. Więc skończ waść......

Rebeliant Remek @ 07:10, 23.10.2018

IP: 188.146...87

Tren, pazerny pisbisie od frydryczka. Masz rację. Po co ci popierać Kulika. Mieliście z Mierzejewskim , Łubą i Frydrykiem zastąpić strażnika Teksasu i jego ludzi z TPO i to róbcie. Nikt na was nie liczy. Jesteście czytelni i będziecie olani.

Yyy @ 07:16, 23.10.2018

IP: 5.173...221

Kotowski był katecheta zanim został prezydentem także wiesz takie porównania są bez sensu

sprawca @ 07:26, 23.10.2018

IP: 94.254...212

do otto a na co ta elektrownia w tym ciemnogrodzie.Prąd jest tu zbędny bo nawet w kinach nie ma co oglądać .

nepota @ 07:28, 23.10.2018

IP: 46.170...1

Ale się rodzina Popielarzy ustawiła !!!

Cool ik is cool @ 07:34, 23.10.2018

IP: 178.235...196

Kotowski przegrał akcjami z Panem Bralskim, że przymuszała Rada zdominowana przez PiS do jego dalszego zatrudniania, przegrał przez akcje z Panią Żebrowską - Rosak gdy nie wygaszała Rada jej mandatu pomimo, że prawo o tym stanowi. Mżonki o elektrowni tez zrobiły swoje plus mierni ale wierni na stołkach wokół

tak @ 07:38, 23.10.2018

IP: 95.49...192

Wstyd za głosy na pis bis BMO. Słabo ...

Oo @ 07:49, 23.10.2018

IP: 176.109...91

Przepraszam a jakim managerem byl przed wyborami obecny prezydent, a jakim jest teraz ? Kto mi poda chociaz 2-3 firmy które zechciały zainwestować w ostrołece i stworzyć miejsca pracy ? To nie manager, to KONSERWATOR, bo tylko takie działania prowadzi w mieście. Powiem więcej, to Kustosz tego skansenu jakim staje się Ostrołęka. Jak tu ściągać inwestorów jak tu nie można wjechać i wyjechać normalnie ???? Jak tu zatrzymać młodych ludzi? Pracą w galerii ????

uuuu @ 07:53, 23.10.2018

IP: 212.244...24

Tylko prawdziwi IDIOCI z tego się cieszą.

Romek @ 08:14, 23.10.2018

IP: 188.147...250

Patrzec nie moge na tego pajaca Gra... ze stacji.

Sv @ 08:16, 23.10.2018

IP: 217.214...100

A tak na marginesie:co tam słychać u dyżurnego trola anki?

Ostrołęczanka @ 08:20, 23.10.2018

IP: 94.254...193

Ostrołęka jest na liście najmniej zadłużonych miast. Dochody miasta na poziomie 380mln zł, dług 102mln zł. Sąsiednią Łomża niby tak dobrze zarządzana przez młodych, 360mln dochodów (przy 63tys mieszkańców!) 147mln dług!!!! Niestety pycha kroczy przed upadkiem, ludzie jak w jakimś amoku poszli głosować na Kulika, a później będzie mądry Polak po szkodzie! Już nas raz oczarowalo SLD czy PO, a jak to się skończyło każdy widział, Polska prawie była bankrutem. Odkąd Polską zaczął rządzić PIS mamy największy wzrost gospodarczy, najniższe bezrobocie, a pieniądze płyną do naszego miasta. W ostatnich latach pozyskaliśmy 159mln zł z zewnątrz na inwestycje!!! Wierzycie, że Kulik pozyska chociaz połowę tych pieniedzy? Wierzycie, że niewygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?! Spójrzcie na jego program, to jest niemozliwe! Prowadzac racjonalną politykę przegonilismy dużo większa Łomżę, nie popsujmy tego!!!
odpowiedz









Przede wszystkim idźmy 4 listopada tłumnie , tak jak 21 października na drugą turę i zagłosujmy . Historia pokazuje , że wszystko się jeszcze może zdarzyć ( jak będzie m.in. mała frekwencja ).
odpowiedz • oceń

Ostrołęczanka @ 08:20, 23.10.2018

IP: 94.254...193

Ostrołęka jest na liście najmniej zadłużonych miast. Dochody miasta na poziomie 380mln zł, dług 102mln zł. Sąsiednią Łomża niby tak dobrze zarządzana przez młodych, 360mln dochodów (przy 63tys mieszkańców!) 147mln dług!!!! Niestety pycha kroczy przed upadkiem, ludzie jak w jakimś amoku poszli głosować na Kulika, a później będzie mądry Polak po szkodzie! Już nas raz oczarowalo SLD czy PO, a jak to się skończyło każdy widział, Polska prawie była bankrutem. Odkąd Polską zaczął rządzić PIS mamy największy wzrost gospodarczy, najniższe bezrobocie, a pieniądze płyną do naszego miasta. W ostatnich latach pozyskaliśmy 159mln zł z zewnątrz na inwestycje!!! Wierzycie, że Kulik pozyska chociaz połowę tych pieniedzy? Wierzycie, że niewygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?! Spójrzcie na jego program, to jest niemozliwe! Prowadzac racjonalną politykę przegonilismy dużo większa Łomżę, nie popsujmy tego!!!

Ostrołęczanka @ 08:25, 23.10.2018

IP: 94.254...193

W najnowszym rankingu pisma samorządowego „Wspólnota” oceniającego mijającą kadencję samorządu nasze miasto zdobyło 1 miejsce wśród powiatów grodzkich w kategorii „Sukces społeczny”.  Awansowaliśmy w niej o 26 pozycji. Poprawiliśmy też nasze notowanie w klasyfikacji ogólnej „Sukces kadencji” awansując z 32 miejsca w roku 2014 na 18 pozycję obecnie.


Ostrołęka poprawiła także swoją pozycję w dziale „Sukces ekonomiczny” przeskakując do góry o 20 miejsc – z 47. na 27. To znaczący awans, świadczący o ciągłym wzroście gospodarczym w naszym mieście i  dobrej formie lokalnych przedsiębiorstw

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:25, 23.10.2018

IP: 78.152...14

Zaraz zainteresujemy Pana Kaczyńskiego, radną, która zasiada w spółce skarbu państwa i poczekamy na reakcję - czy Kaczyński zadziała, czy ugryzie się w język.

janusz @ 08:34, 23.10.2018

IP: 5.173...131

a gdzie Krzysiu Czartoryski i Andrzejek Szabłowski????????

I @ 08:46, 23.10.2018

IP: 83.28...169

brawo ostrołęczanie, pamiętajmy tylko o 4 listopada, będziemy przyglądać się uważnie działaniom każdej władzy, niezależnie od opcji...

Prawda @ 08:50, 23.10.2018

IP: 176.228...129

Kto kogo nie poprze już przed wyborami kręcił się u Kulika, rozmawiał też z innymi. Takiej lizi d... nie widziałem. Strategia mierNika.

WKurzony @ 08:57, 23.10.2018

IP: 37.47...43

NIECH TO WSZYSTKO SZLAG TRAFI, BYŁEM PRZECIWKO KOTOWSKIEMU, ALE NIE DOPUSZCZALNE JEST ABY UKRAINIEC ŁUKASZ KULIK RZĄDZIŁ SIĘ W MOIM RODZINNYM MIEŚCIE, WYSTARCZAJACO ZA DUŻO SIEDZI TYCH STEPOWYCH B. Y.D.L.A.K.O.W W SEJMIE I DLATEGO ODDAJĘ GŁOS NA KOTOWSKIEGO, PRZYNAJMNIEJ JEST POLAKIEM I MAM NADZIEJĘ, ŻE WYGRA, A TY UKRAINCU WON NA STEPY!!!!!!!!!!!!

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:57, 23.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Wierzycie, że Kulik pozyska chociaz połowę tych pieniedzy? Wierzycie, że niewygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?"

A, w jaki inny sposób możemy się o tym przekonać, niż dając mu szansę?

Wiesz ile Kotowski przeznaczył na premie i nagrody? Dlaczego zrobił z tego tajemnicę?

Jaką, pro rozwojową inwestycją by la fontanna za, bagatela 1,2 mln złotych, jaką pro rozwojową inwestycją było kilka rozkładów jazdy za 600 tys. złotych?

Kto dał prawo, komukolwiek do decydowania o tym, co Ostrołęczanie mogą oglądać w miejskim kinie - wiesz, co to jest cenzura?

Ostrołęka, w rankingach Wspólnoty plasuje się na wysokich miejscach, jeśli chodzi o wydatki na administrację, czyli przejadanie publicznych pieniędzy.

Pozostańmy przy władzach miasta, a nie Polski, bo to zupełnie inny temat - napomknę tylko, o tym bezrobociu - porównaj sobie spadającą skalę bezrobocia, z nowo powstającymi miejscami pracy i poczytaj o ludziach, którzy pracowali, ale woleli zamiast tego, dostać 500+, a więc z pracy rezygnowali.

księgowa @ 09:01, 23.10.2018

IP: 194.50...53

spójrz na oświadczenie majątkowe Bralskiego ,na początku kiedy został radnym i obecnie(można znaleźć na stronie urzędu miasta.) to jest przykład klasyczny jak się robi w konia spółdzielców.

Do Wkurzonego @ 09:25, 23.10.2018

IP: 84.219...236

A ja nie życzę sobie aby taki pętak jak ty cokolwiek tu pisał. To jest w iście PIS-owskim stylu inspirowanym przez trolli z Kremla. Trzeba być naprawdę idiotą aby coś takiego wymyśleć. Co napiszeszj jeśli ci powiem, że jestem mieszaniną Żyda, Niemca, Kurpia w dodatku mason i cyklista w okularach.

H @ 09:27, 23.10.2018

IP: 188.147...44

I pomyje się wylały Brawo mieszkańcy Życzę wam żeby was tak wyzywali jak wy wyzywacie

mama @ 09:33, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Panu Kotowskiemu już podziękujemy. To co się w szkołach dzieje jest nie do opisania.
Dojazdy do pracy i do szkół, korki, ciągłe remonty przeprawy, tragiczny rozkład jazdy MZK. Mieszkańcy piszą, proszą, a oni nic z tym nie robią. W PIS chcą tylko wygrać wybory i nic nie robić przez pięć lat. Wszyscy wiemy jak będzie za pana Kotowskiego. Głosuje na KULIKA, czas na zmiany. Trzeba się mobilizować, aby zmienić to co jest.

Iza @ 09:51, 23.10.2018

IP: 188.146...240

A Skowrońskiego nie będzie?

WOS @ 09:57, 23.10.2018

IP: 37.248...178

To ile razy pan Kotowski strzelił sobie w kolano podczas kampanii wyborczej swiadczy tylko o tym, że się nie nadaje na to by rządzić Ostrołęką. Ostrołęka ma atuty by być dobrym miejscem do życia, a niestety jest grajdołem. Nie wiem czy pan Kulik to zmieni, ale panu Kotowskiemu przez 12 lat się nie udało.

tren @ 10:02, 23.10.2018

IP: 78.152...49

Rebeliant Remek @ 07:10, 23.10.2018

Oj Rebciu. Na razie to Ty zostałeś olany przez koleżków. Ludzie z BMO są w radzie miasta, a Ty co najwyżej w radzie internetu i komentarzy na MO.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:06, 23.10.2018

IP: 78.152...14

tren, są i "stawiam talary przeciwko orzechom", że będą dzielnie wspierać PiS - całe szczęście, że TPO nie dostała się do rady - tak, czy inaczej, będziecie w opozycji.

tren @ 10:19, 23.10.2018

IP: 78.152...49

Nie wiem czemu piszesz będziecie, skoro ja nie zostałem radnym. Ba, nawet nie próbowałem, bo i po co mi to. Lepsza konstruktywna opozycja niż taka, która miała miejsce przez ostatnie 4 lata. Mandat zaufania dają zawsze mieszkańcy i warto o tym pamiętać smile Jan Kowalski, wchodzę w zakład. Co proponujesz?

r @ 10:21, 23.10.2018

IP: 91.229...26

Ja za most, korki i jeśli to prawda narzucanie co kto ma oglądać a co nie będę głosował na KULIKA. Ostrołęczanie to mądrzy ludzie i nikt im nie będzie wydzielał co mają oglądać a co nie!! To nie jest prywatny folwark.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:25, 23.10.2018

IP: 78.152...14

Napisałem "będą", a nie "będziecie".

Zwrot "stawiam talary, przeciwko orzechom", jest środkiem wyrazu artystycznego - chcesz nam powiedzieć, że będą w koalicji, przeciw PiS?

każda opozycja, która będzie miała mniej mandatów niż rządząca koalicja, będzie miała, mniej więcej tyle samo do powiedzenia i to, czy tak się stanie w najmniejszym nawet stopniu nie zależy od niej, ale od tych, którzy mają większość i od tego, jak potraktują opozycję, czy tak, jak PiSiory, uważające opozycję za zło wcielone, czy zdobędą się na współprace z nią - w każdym razie, gorzej traktować niż przez ostatnie 12 lat PiSiory, opozycji traktować się, po prostu nie da.

mama @ 10:26, 23.10.2018

IP: 83.28...46

do tren @ 10:02

Panowie bezpartyjni dostaliście się do rady miasta i kogo poprzecie mieszkańców, którzy chcą zmian czy prezydenta Kotowskiego, który chce, aby było jak jest i nie zamierza poprawić sytuacji w szkołach, rozkładu jazdy MZK czy rozwiązywać innych problemów, nie odpowiada na prośby mieszkańców?

Władze już macie, ale czy macie to coś "ikrę", aby pracować dla miasta i mieszkańców? Pomóżcie nam, dlatego was wybraliśmy.

Pojon @ 10:30, 23.10.2018

IP: 5.173...208

Pis ma nie 8 tylko trochę więcej - niestety
Jest tylu zakamuflowanych Pisowców w radzie ale nie czytacie między wierszami i dajecie się dalej nabierać , że pupilki odeszli z PIS .
Mam tylko nadzieję , że Nowy Prezydent nie da się podejść i będzie pamiętał kto czerpał zyski przed "opuszczeniem" Pis .
Nie bądźmy mściwi ale pamiętajmy kto co i jak robił

WKurzony @ 10:34, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO DO WKURZONEGO 84.219...236 POSŁUCHAJ STEPOWY C. H. A. M. I. E JESTEM POLAKIEM I DLATEGO NIENAWIDZĘ UKRAINCOW, A W SZCZEGOLNOSCI BANDEROWCOW!!!!, WSZYSCY POLACY CO KRYTYKUJA UKRAINCOW MUSZĄ BYĆ TROLLEM KREMLA!!!!, WYJAŚNIJ TO B. Y. D. L. A. K. U, DLACZEGO POLACY MUSZĄ KOCHAĆ UKRAINCOW?, A TAK NA MARGINESIE JAK BYŚ POWIEDZIAŁ MI PROSTO W TWARZ, ŻE JESTEM RUSKIM TROLEM, TO STRACILBYS WSZYSTKIE ZEBY I DO KOŃCA ŻYCIA ŻARLBYS KASZĘ MANNE UKRAINSKI PAJACU!!!!!, WON NA STEPY.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:48, 23.10.2018

IP: 78.152...14

wkurzony, patafianie, najpierw zacznij się zachowywać jak dorosły, a później tu wróć - przygłupie.

Tylko ludzie o niskiej kulturze i żadnej moralności, mogą znaleźć powód do nienawiści, za czyny sprzed dziesiątek lat - gdyby, takie jak TY, gnidy - były w większości, to mielibyśmy permanentną wojnę wszystkich ze wszystkimi - jesteś zwykłym chamem, który nie szanuje nikogo - zgiń, przepadnij intelektualny gnomie.

Gość @ 10:53, 23.10.2018

IP: 5.173...238

Ludzie co za bzdury wypisujecie niech dalej rządzi Kotowski to księża będą opłaty pobierać za wejście do kościoła chyba tylko mochery na niego głosują bo się boją że rozgrzeszenia nie dostaną

:) @ 11:02, 23.10.2018

IP: 5.173...17

Zobaczcie oświadczenia majątkowe Kulika od 2014r, zobaczycie jaki z niego manager :D zaczynał kadencję radnego pożyczka konsumpcyjna na 10tys zł, rok temu pożyczka konsumpcyjna do spłaty 45tys zł oraz debet 25 tys, a na koniec kadencji radnego te kredyty zniknęły a pojawił się nowy konsumpcyjny na 158tys zł WTF? Czyżby rolowanie długu? Czy taki ma być nowy gospodarz miasta????

Bsb @ 11:05, 23.10.2018

IP: 37.47...17

Bardzo dobrze, po tylu latach czas na zmiany.

WKurzony @ 11:11, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO JAN KOWALSKI Z OSTROLEKI. TO, ŻE BYŁO TO DZIESIATKI LAT TEMU TO TRZEBA ZAPOMNIEĆ? JAK SIĘ ZAPOMNI TO MOŻE SIĘ ZNÓW POWTÓRZYĆ, ZWŁASZCZA, ŻE UKRAINCY WIELE RAZY JUŻ POWTARZALI, ŻE ZROBIĄ NAM DRUGI WOLYN, ALBO UKRAINA OD SANU DO DONU!!!!! I CO TY NA TO OBROŃCO UPAINCOW, A MOŻE TY TEŻ JESTEŚ UPAINCEM I DLATEGO CIĘ TAK ZABOLAŁO?, PRZYZNAJ SIĘ CZY WIDŁY DO GNOJU TO TWOJE GODŁO?

😈 @ 11:29, 23.10.2018

IP: 37.47...248

Witamy w piekle. To teraz bedzie to co w Rzekuniu 5 lat politycznej wojny. 5 lat straconych dla mieszkańców. Ale co tam będą jaja i będzie do smiechu choć przez łzy 😕

obywatel @ 11:30, 23.10.2018

IP: 94.254...104

Konserwator Bralski, do roboty! kaloryfer pod 11 cieknie i posprzątaj ulotki. Bo ludzie z Twojej mordy wycieraczke maja.

xyz @ 11:49, 23.10.2018

IP: 2a01:110f...f7

Głosujmy na Kulika ! Pisowi życzę na przyszłość ,żeby wystrzegali się takich ludzi jak Bralski ,Grabowski , R osakowie ,itp . A ty Rosak masz już milicyjna emeryturę to precz od stołkow . Nie masz podobnie jak twoja żona za grosz honoru .

mama @ 11:57, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Mieszkańcy mamy wysyp propagandy z PIS. Wróżek, szamanów , którzy przepowiadają apokalipsę. W miastach w których przegrał PIS nie widać żałoby i rozpaczy, ludzie się cieszą, ściskają, śmieją, bawią. Przejedzcie się na przykład do Łodzi to zobaczycie jak wygląda zadbane miasto. Wszyscy wiemy jaka panuje sytuacja w Ostrołęce, wszyscy wiemy, że jak my nie zmienimy władzy to będzie jeszcze gorzej. Zróbmy z wyborów referendum. Mieszkańcy, którzy chcą zmian zagłosują na nowego prezydenta, Ci co chcą, aby było tak jak jest na obecnego.
Wierzę, że większość chce zmienić nasze miasto i mieć prezydenta i radę miasta, która jest wrażliwa na prośby i potrzeby mieszkańców, która o nas dba i nas szanuje. Pójdźmy wszyscy do wyborów. Nasza siła to bezpartyjni mieszkańcy, nie dajmy sobie narzucać woli i wizji partii. Mamy wybór, mamy głos, który ma moc zmienić nasze miasto. Bezpartyjność i frekwencja w wyborach to klucz do naszego sukcesu. Uwolnijmy miasto od partii.

Pneumokok @ 12:06, 23.10.2018

IP: 2a02:a312...b081

Może ktoś z tych 438 osób głosujących na Panią Rosak mógłby mi wytłumaczyć, dlaczego postanowił wykorzystać swój jeden, jedyny głos akurat w taki sposób? Czy to jest jakaś zbiorowa halucynacja? Działalność tej Pani dla osiedla Stacja jest dla mnie zagadką. Próbowałem sobie przypomnieć jakąś jej wyraźną zasługę w przeciągu tylu lat działalności, ale no nic niestety nie przyszło mi do głowy. No może oprócz tych progów zwalniających na ul. Starowiejskiej. Z tym, że żadnych progów tam nie ma (stan na 18.10, bo akurat wtedy tamtędy jechałem, jeżeli przez te 5 dni Pani Rosak je położyła to zwracam honor).

Ludzie na Stacji chyba za dobre serce mają, bo jak widać chętnie przyczyniają się do pomocy radnym w celu ponownego ich posadzenia na wygodnym stołku w Ratuszu, płacenia im wynagrodzenia z podatków i jeszcze wygodniejszego umożliwienia im załatwiania głównie własnych interesów. No chyba, że Pani Rosak znowu straci mandat za kolejną próbę powiązania z urzędem miasta instytucji, w której jest dyrektorem. Chociaż nie, spokojnie, wtedy ludzie znowu ją wybiorą, tak samo jak zawsze. Paranoja.

tren @ 12:07, 23.10.2018

IP: 78.152...49

"Bezpartyjność i frekwencja w wyborach to klucz do naszego sukcesu. Uwolnijmy miasto od partii."

Powiemy sprawdzam podczas tworzenia koalicji :)

marek60 lat!!! @ 12:21, 23.10.2018

IP: 83.28...179

CZY OSTROLEKA nie posiada ludzi prawych wykształconych, i naprawdę umiejących ludzi sluchac i odbudowac OSTROLEKIE z ruin!! Spytacie o ruiny, to już wyjaśniam. WEEKEND w OSTROLECE to pusta OSTROLEKA. zadnego sportu wyczynowego który gromadzi ludzi na trybunach tysiącami i tworzy wiez z miastem!! była narew zniszczona, odpowiedział ktoś za to .. NIE! satkowka meska - była druzyna i co na mecze o awans musieli jechać na wlasny koszt!!! LECZ FONTANNE MAMY ZA MILION!!! zakłady pracy zatrudnienie maja chlopo-robotnicy - którzy o kase nigdy się nie kloca!! bo ziemie jeszcze uprawia i urlop jest mu we wakacje potrzebny ODPOCZAC nie! w pracy odpocznie jak wroci z urlopu

z a k l a d k a r n y @ 12:23, 23.10.2018

IP: 176.109...150

wzakładach karnych wygrała platforma czy jak kto woli koalicja obywatelska więc żaden powód do dumy, ja bym się wstydził

Kulik i Kleczkowski @ 12:27, 23.10.2018

IP: 188.146...208

Pneumokok, to samo pytanie można zadać wyborcom Kulika Kleczkowskiego. Dla mnie działalność tych panów w swoich okręgach wyborczych jest zagadką. Nie mogę sobie przypomnieć jakiejś działalności na rzecz mieszkańców.

do tren @ 12:07 @ 12:31, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Czyli chcecie przyłączyć się do partii PIS? to co z was za bezpartyjni? Chcecie bronic mieszkańców, czy już dogadujecie się z partią PIS o stołki? nie wierzę crying

tren @ 12:35, 23.10.2018

IP: 78.152...49

do tren @ 12:07 @ 12:31, 23.10.2018

Po pierwsze: co to znaczy was? nie jestem członkiem żadnego ugrupowania politycznego, choć zwolennikiem już tak, jak każdy człowiek. Po drugie: wierzę w to że Bezpartyjne Miasto jako nowa siła nie będzie układać się z żadną partią i mogę się o to założyć. Po trzecie: jak można się dogadywać z PIS o stołki skoro PIS przerżnął wybory po całej linii, weź się ogarnij chłopcze laughing

Wwe @ 12:40, 23.10.2018

IP: 78.152...19

Kurdę, niektórzy zero wniosków złożyli przez 4 lata albo po 2 wnioski i znów są w radzie, ludzie kto na nich głosował i za nic nie robienie będą kasować diety wrr

do tren @ 12:35 @ 12:59, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Wiadomo, że jest pan z bezpartyjnych, gdyż jest pan mocno zaangażowany w ich kampanie, a nie wierzę w bezinteresowność. Nie chciałam pana urazić, ale odniosłam widocznie mylne wrażenie z pana wypowiedzi, że nie chcecie tworzyć koalicji z innymi bezpartyjnymi, a z partią PIS. Rozumiem, że jako bezpartyjni nie popieracie kandydata partii PIS aktualnego prezydenta pana Kotowskiego i bardzo się cieszę, że bezpartyjne miasto dąży do odsunięcia od władzy partii w naszym mieście. Głosowałam na was, więc bądźcie z nami mieszkańcami. Dziękuję za wyjaśnienia.

tren @ 13:06, 23.10.2018

IP: 78.152...49

do tren @ 12:35 @ 12:59, 23.10.2018

To oczywiste, że nie jestem, nie startowałem w wyborach i startować nie zamierzam. A bezinteresowność to dobra cecha i właśnie dlatego popieram pana Frydryka bo on słynie z bezinteresowności. Więcej wiary w ludzi, najważniejsze że rada miasta jest przewietrzona smile

Do mamy @ 13:07, 23.10.2018

IP: 176.109...99

Mamo czy ty w ogóle byłaś w Łodzi? Jest to miasto częściowo odbudowane że starych po fabrycznych ruin a tak to niczego poza Piotrowską i manufakturą tam nie ma. Nie siej kitu.

mama @ 13:16, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Byłam w ŁODZI w wakacje, wink

www . podrozepoeuropie . pl / ulica-piotrkowska-lodz /

gorąco polecam

filip @ 13:22, 23.10.2018

IP: 31.41...214

a ja mam nadzieję że w Ostrołęka jest cwana i nieda się nabrac na plewy jak Warszawa Łódz iinne miasta

mama @ 13:23, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Obowiązki wzywają. Panie Kulik kobiety i matki będą na pana głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie niezadowolone matki i zapraszamy na wybory. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej również pan pomoże w oświacie i przywróci ład i porządek, normalność w szkołach. Pan KULIK na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach, jesteście kochani, zasługujecie na więcej szacunku i zrozumienia, razem możemy wszystko. Kocham nasze miasto i jestem bezpartyjna. Życzę wszystkim miłego popołudnia.

Do wyborców @ 13:35, 23.10.2018

IP: 5.173...17

Kulik spójrzcie realnie nic nie zmieni a tylko pogorszy sytuację. Myślę że po pierwszej rundzie Kotowski dostał pstryczka w nos. Kotowski ma dobre relacje z rządem, nie to co było za PO. W ostatnich latach odkąd rządzi PIS pozyskaliśmy rekordowe środki z zewnątrz dla miasta. Nie przerwijmy tego! Też jestem za zmianami, pewnym odświeżeniem ostrołęckiej sceny politycznej, ale nie tak by pogorszyć sytuację. A Kulik nie jest gwarantem sukcesu, raczej tego że sprawy potoczą się w złą stronę. Mamy zmiany, jest w radzie nowy narybek, nie ma już Bralskiego, Maciaka. Wierzę w Kotowskiego. Zróbmy debatę, zobaczycie jaka jest skala różnicy poziomów tych Panów.

Do mama @ 13:39, 23.10.2018

IP: 5.173...17

Jak zostaną zlikwidowane płatne parkingi to będzie musiała parkować przy Leclrcu by zrobić zakupy np w Feniksie. Tak będzie! Ja już to przerabiałem na własnej skórze, gdy były parkingi bezplatne. Sklepikarze rano przyjechali do pracy, zostawili swoje samochody, a ja musiałem 30 minut jezdzic, spalać paliwo, marnować swój czas by znaleźć miejsce na parkingu. A zakupy niosłem z dobre 500m. Teraz podjezdzam, wkaladam 1zl i od razu łatwie sprawy.

Pneumokok @ 13:45, 23.10.2018

IP: 2a02:a312...b081

Świetny wynik Kulika można wytłumaczyć bardzo prosto - beznadziejną, kompromitującą miasto na ogólnopolskiej arenie kadencją Kotowskiego. Ludzie mieli dość, zagłosowali na niego, bo sympatyczny gość i miał niezły program. Gdyby nie było Frydryka to pewnie łyknąłby Janusza w pierwszej turze.

Natomiast Kleczkowski to trochę inna bajka, ale kapitał zbił sobie na ciągłym jechaniu po obecnym prezydencie, działalnością w mediach społecznościowych i udanym promowaniu własnej osoby na tym portalu.

Natomiast Pani Rosak? Oprócz tych progów zwalniających na Starowiejskiej i ostatnio złożonego wniosku do budżetu obywatelskiego na nikomu niepotrzebny skwer z ławkami na ul. Narutowicza ciężko przypomnieć sobie cokolwiek więcej przez tyle lat urzędowania. Nie zrozumcie mnie źle z tym skwerem, po prostu jego budowanie nie ma sensu w sytuacji, gdy zapomniano, że istnieje duża część osiedla bliżej Tobolic, gdzie remontu wymaga tak wiele ulic (Wiejska, Skrajna, Daleka, Ziemska, Żeromskiego, Rolna, również Bobińskiego i Chełmońskiego). Plus do tego sypiący się dworzec PKP wraz z okolicznym placem, gdzie co roku hucznie organizowane są festyny na których mogą się promować miejscowi włodarze. Szkoda tylko, że nikt nie widzi w jakich warunkach się to organizuje, sceneria jak z jakiegoś miasteczka na wschodzie Białorusi.

Kulik i Kleczkowski @ 13:49, 23.10.2018

IP: 188.146...208

Pneumokok, dostałeś mniej głosów niż radna i beczysz na portalach. Ludzie oddali głos na kogo chcieli. Tak jest z każdym radnym.

Jerzy Brojek @ 14:08, 23.10.2018

IP: 178.235...160

Paniom i Panom wybranym do nowej Rady Miasta Ostrołęka gratuluję. Wszystkich Państwa komentujących pozdrawiam. Dziękuję za świetne i bardzo obiektywne analizy
komentującym: racjonalista IP: 77.111...130, oraz MM@ IP:176.109...91.
Z wielkim niesmakiem przyjmuję wpis WKurzonego - odnoszący się do ewentualnego
ukraińskiego pochodzenia Pana Łukasza Kulika. To wygląda tak, jakby WKurzony
uważał się za coś lepszego tylko przez to - że jest Polakiem, Kurpiem???.
Z poważaniem Jerzy Brojek z Ostrołęki dnia 23 pazdziernika 2018 roku.

Pneumokok @ 14:16, 23.10.2018

IP: 2a02:a312...b081

@ Kulik i Kleczkowski

A ty beczysz na mnie na tych samych portalach, za to że ja "beczę". Nie wiem kto z nas dwóch ma nudniejsze zajęcie. Żadnych głosów nie dostałem, bo nigdzie nie kandydowałem, internetowy nostradamusie. Każdy jeden pojedynczy głos na kogokolwiek mogę kwestionować. Tym bardziej jak ktoś wybiera kogoś, na kogo idą również moje podatki i wpływa (lub nie, bo mu się nie chce) na otaczającą mnie rzeczywistość. Na tym polega demokracja.

ostrołęczanin @ 14:26, 23.10.2018

IP: 176.109...151

Czytam wasze wpisy i nie wierzę własnym oczom.Kulika nie znam osobiście ale jest to młody człowiek i co on ma wspólnego z komuną i ze zbrodniami o których jakiś pacan wyżej napisał.Ludzie zastanówcie się co piszecie.Do kościoła większość z was chodzi i takie brednie pisać o bliźnim.Wstyd i hańba. Jak się czujesz jeden z drugim idąc do spowiedzi ? angry

do Ostrołęczanka @ IP: 94.2 ... @ 14:32, 23.10.2018

IP: 176.109...151

Jeszcze coś dodam , może pani podać przykłady wzrostu gospodarczego w Ostrołęce?Bo ja osobiście cosik nie dopatruję się.Byłbym wdzięczny aby ktoś podał kwotę na jaką miasto jest zadłużone.

WKurzony @ 14:36, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO JERZY BROJEK. NIE UWAŻAM SIĘ ZA LEPSZEGO OD INNYCH, TYLKO WKURZA MNIE TO, ŻE NASI NAJWIEKSI WROGOWIE, CZYLI UKRAINCY MAJĄ W POLSCE RAJ NA ZIEMI!!!!!, A TE BYD.. LAKI NIE CHCĄ NAS NAWET DOPUŚCIĆ DO EKSHUMACJI POMORDOWANYCH NIEWINNYCH LUDZI, W WIEKSZOSCI KOBIET I DZIECI!!!, TAKIE BYD.. LE UKRAINSKIE POWINNO SIĘ UDLAWIC POLSKIM CHLEBEM, A ONI WZAMIAN CHCĄ CORAZ WIĘCEJ WLADZY, WIADOMO PO CO!!!! Z POWAŻANIEM WKURZONY 23.10.18

:) @ 14:36, 23.10.2018

IP: 5.173...17

Miasto jest zadłużone na 102mln zł przy dochodzie 380mln zł co daje ok 26% ogólnego budzetu...jest to jedno z niższych zadłużeń w Polsce, biorąc pod uwagę że podatki lokalne mamy na najniższym możliwym poziomie, naprawdę jest to powód do dumy. Pozdrawiam :)

mama @ 15:27, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Wróciłam. 380 mln złotych na rok w miejskim skarbcu i co z tego mają mieszkańcy? Tyle lat blokowaliście remont starego mostu za 20 mln?, a ludzie nie mają jak do pracy dojechać? I to ten sukces? Czy dług, który wzrósł od pierwszej kadencji prezydenta Kotowskiego z 26 milionów do rekordowej sumy 102 mln. Jaki dług planujecie za 5 lat? O planach inwestycyjnych pana Kotowskiego w programie niewiele, nic nie zaplanował?

Poparłam pana Kotowskiego, poparłam rade z PIS, poparłam prezydenta DUDĘ, poparłam kandydatów z PIS do sejmu i senatu. Od trzech lat pełna władza w waszych rękach, w latach 2015-2017 żadnych inwestycji w Ostrołęce, w 2018 roku inwestycje są realizowane za pożyczone pieniądze od banku 30 milionów. Banki nic nam nie pożyczą, bezpartyjny powiat nie da, sejmik mazowiecki zarządzany przez koalicję KO i PSL również PIS nic nie da, rząd PIS nie przewidział inwestycji w mieście Ostrołęka. Czyli PIS nic nam nie może dać, ani obiecać. Tylko bezpartyjni dostaną pomoc od powiatu, od sejmiku, a państwowe inwestycje nie mogą być zatrzymane, gdyż poszły na to pieniądze. Ościenne gminy odsunęły PIS i nie będą współpracować z prezydentem Kotowskim. (na pewno nie Rzekuń) Tylko nowy prezydent i bezpartyjni mogą pozyskać fundusze na rozwój miasta i oddłużyć miasto. Stawiam na bezpartyjność i inwestycje, współpracę i rozwój miasta. Stawiam na KULIKA.

Czas na dobrą zmianę dla mieszkańców, Wy już swoją dobrą zmianę mieliście w PIS.

mama @ 15:40, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Apeluje do bezpartyjnych. Powiedzcie mieszkańcom prawdę. Pieniądze na inwestycje dostaną tylko bezpartyjni, z PIS em nikt nie chce współpracować. Dość zaciskania pasa, przez mieszkańców Ostrołęki. Chcemy normalnych szkół, chcemy dojechać do pracy, do szkoły do lekarza, chcemy połączeń PKS i PKP, chcemy chodzić do kina, rozwijać się, bawić, chcemy tylko żyć jak cywilizowani ludzie, być wolni i decydować o sobie. Bezpartyjni nie układajcie się z PIS poprzyjcie kandydaturę KULIKA. Zróbcie to dla nas wszystkich. Kiedyś trzeba powiedzieć dość. To jest ta chwila. Nie dajmy się podzielić.

Do mama @ 15:44, 23.10.2018

IP: 94.254...171

Zwróć uwagę że podczas rządów PO żyło się Polakom słabo, od 3 lat widać wzrost gospodarczy, co przekłada się też na samorządy. Żeby nie blokada budowy elektrowni za czasów PO, miasto Ostrołęka nawet by nie wiedzialo co to jest dług publiczny... Na most też pien jest nie było... A jak się okazało to jednak znalazły się 159mln zł z zewnątrz. Czytam info na wp i widzę że jednak PIS na samodzielną władzę w 5 sejmikach a warzą się losy mazowieckiego, kwestia jednego mandatu :) PIS umocnił się w Polsce, wybór Kulika na prezydenta pomimu sympatii do Pana Łukasza w chwili obecnej to nieporozumienie...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:58, 23.10.2018

IP: 78.152...14

wkurzony, nacjonalistyczny bur(a)ku, jak myślisz, ilu Ukraińców czci Banderę, tylu ilu w Polsce - Łupaszkę, Burego, Ognia i pozostałych bandytów mordujących ludność cywilną.

Jak myślisz (przepraszam, za ten eufemizm), jak czują się dzisiaj obywatele Litwy, wjeżdżając do Ostrołęki od ronda imienia bandyty, który mordował ich pobratymców?

Skoro jesteś taki, Święty, to napisz do Watykanu, żeby Cię kanonizowali - nacjonalistyczna szujo - dom kogo jeszcze rościsz pretensje, do Szwedów, Austriaków?

Takie jednostki jak Ty, powinny być trzymane w zamknięciu, bez możliwości dostępu do środków łączności, żeby nie kompromitować normalnych ludzi, mówiących tym samym językiem - szkoda dla Ciebie powietrza - nacjonalistyczny zbuku.

mama @ 16:00, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Ostrołęka to samorząd chcemy miasto wolne od partii. Chcemy bezpartyjnych. Nie chcemy PO i PiS.

Nic nie wskórasz, pisząc kłamstwa, stołka nie utrzymasz jak nie jesteś uczciwy wobec mieszkańców. Wszyscy mieszkańcy wiedzą jak jest partie nawołują do nienawiści i do podziałów, podzieliliście Polaków. W bezpartyjnym mieście wszystkim będzie żyło się lepiej. Skończy się sortowanie Polaków. Polacy w trudnych chwilach dla Polski zawsze byli razem. Bądźmy razem. Partie upadną, a Polacy pozostaną. Pracujmy wszyscy dla miasta nie dla partii. Rozwój miasta to rozwój naszych dzieci. Koniec z polityka w szkołach, niech nauczyciele skupią się na nauce, kształceniu i edukacji.

Zróbmy to dla nas wszystkich. Bezpartyjne miasto to szansa dla wszystkich mieszkańców. Nie dajmy się manipulować i podzielić. Miasto to my BEZPARTYJNI.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:06, 23.10.2018

IP: 78.152...14

Cyt.:
"Żeby nie blokada budowy elektrowni za czasów PO, miasto Ostrołęka nawet by nie wiedzialo co to jest dług publiczny..."

Wyobraź sobie, że nie wszystko można kupić za pieniądze - zdrowia i życia się nie da, poza tym, gdyby wybudowano elektrownię za czasów PO, to Ostrołęka, dostałaby z tego dokładnie nic, bowiem inwestycja była przewidziana na terenie gminy Rzekuń i to ona poniosła koszty wstępnego przygotowania do inwestycji - PiS, po prostu ukradł Rzekuniowi te ziemię, licząc na łatwe pieniądze - jak dzisiaj, zwolennicy tej grabieży, mogą spojrzeć w oczy, mieszkańcom Rzekunia - pomyślałeś o tym?
Znasz przysłowie, że "kradzione nie tuczy", nawet jeśli ta kradzież, została usankcjonowania prawnie.

Na most, budżet państwa dołożył 42%, czyli 8 % mniej, niż deklarował ówczesny wojewoda - kiedy poprzewracacie się o własne nosy, za te wszystkie łgarstwa?

PiS, dostało w wyborach ledwie 32%, z takim wynikiem, nigdy nie będzie rządzić w Polsce - zapomnij o tym, raz na zawsze - nawet Kukizy dzisiaj odcinają się od polityki PiSu, a wybory już za rok.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:10, 23.10.2018

IP: 78.152...14

Jak UE, w wyniku wyroku TSUE, zakręci kurek z funduszami, to dopiero poczujecie, co potrafią Polacy - będziecie spieprzać, jak Janukowycz z Ukrainy.

Paweł G @ 16:22, 23.10.2018

IP: 31.41...134

Panie Kowalski, czy jak tam się Pan nazywa. Dedykuję Panu słowa człowieka którego zdanie szanuję:
To, co mnie naprawdę porusza i przygnębia, to aż nazbyt liczne dowody tego, co Anglicy nazywają moral insanity, u wyborców. Bo jeśli w moim rodzinnym mieście (mieście wyjątkowej kumulacji kret_ynów, trzeba to powiedzieć bez ogródek) zwycięża przez nokaut osoba, na której ciąży sądowa kondemnatka za oszustwo; jeśli w w Olsztynie zwycięża – i to głosami kobiet – kandydat z poważnym zarzutem o gwałt; jeśli w Poznaniu wygrywa ostentacyjny protektor deviantów; jeśli w Gdańsku najlepszy i prawdopodobnie biorący rezultat osiąga lokalny kacyk, który ma 36 kont bankowych, więc nic dziwnego, że o nich „zapomina”; jeśli wreszcie w stolicy wygrywa w pierwszej turze nie tylko kompletne zero umysłowe, ale środowiskowy i polityczny dziedzic gigantycznego złodziejstwa w Ratuszu, to znaczy, że żadne normy moralne nie mają dla Jaśnie Nieoświeconego Demosu żadnego znaczenia, że wolno najbezczelniej kraść, gwałcić i naruszać wszystkie inne przykazania Dekalogu.

mama @ 16:30, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Bezpartyjni mieszkańcy PIS chce wam odebrać wasze miasto. Nie głosujmy na PO PIS. Głosujmy na bezpartyjnych i KULIKA.

czas na zmiany @ 16:30, 23.10.2018

IP: 31.11...190

Panu Kotowskiemu już podziękujemy.
Dojazdy do pracy i do szkół, korki, ciągłe remonty przeprawy, tragiczny rozkład jazdy MZK. Mieszkańcy piszą, proszą, a oni nic z tym nie robią. Wszyscy wiemy jak będzie za pana Kotowskiego.
Głosuje na KULIKA, czas na zmiany.
Jak wygra Kulik to zmieni się też dyrektor w DPS - koniec z kościołem w miejscu pracy.

WKurzony @ 16:35, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO JAN KOWALSKI Z OSTROLEKI. PRZECZYTAŁEM O "LUPASZCE" I NIE WIDZE TAM NIC ZŁEGO. ŹLI BYLI LITWINI, KTÓRZY WCZEŚNIEJ ZAMORDOWALI BLISKO 40 POLAKÓW, WIĘC TO BYŁ ODWET,A WRACAJAC DO UKRAINCOW, JESTEM POLAKIEM, WIĘC ICH ORGANICZNE NIENAWIDZE, OD 700LAT Z UKRAINCAMI MAMY SAME KLOPOTY I WOJNY, A NAJSŁYNNIEJSZE JEST LUDOBOJSTWO NA WOŁYNIU, WIĘC JANIE NIE MÓW MI, ŻE UKRAINCY SĄ DOBRZY, A TAK NA MARGINESIE KAŻDY KTO BRONI UKRAINCOW SAM MUSI NIM BYĆ!!!!!!!, PONAWIAM PYTANIE, CZY WIDŁY DO GNOJU TO TWOJE GODŁO?

WKurzony @ 16:41, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO PAWEŁ G. ŚWIĘTA RACJA, POPIERAM W 100 %, A TEN JAN KOWALSKI JEST ZA BARDZO PODEJRZANY, OPRYSKLIWY I CHAMSKI, MOŻE TRYZUB, CZYLI WIDŁY DO GNOJU TO JEGO ZNAK I POWÓD DO DUMY?

Do mama @ 16:54, 23.10.2018

IP: 2a00:f41...417b

Dokładnie. Większość osób, które znam głosuje na Pana Kulika! Damy radę!

do Paweł G @ 17:07, 23.10.2018

IP: 77.111...116

Święta racja.Amen.

kurpianka @ 17:11, 23.10.2018

IP: 178.235...51

Wreszcie jakieś światełko! Bez zażenowania będzie można przyznać się do miejsca zamieszkania. Panie Łukaszu Kulik - liczymy na Pana i wspieramy swoimi głosami poparcia

xcfdaae @ 18:01, 23.10.2018

IP: 178.42...169

kulik to czyste obświniostwo i burowaty ped

mieszkaniec gminy @ 18:20, 23.10.2018

IP: 31.41...214

dobrze żesie tak cieszycie a może wybory za rok wygra jedyna idobra pło z psl to moze sprzedadzo reszte co nie zdązyli przez 8lat PIS cos tam odkupuje alenie zdązy podniesie wam wiek emerytalny na 80 lat to rozum wruci i zatesknicie za PIS ale bedzie już pozamiatane i zostanie praca wbiedronkach itd ale bedzie wam dobrze bedziemy najbiednjszymkrajem w UE teraz minelismy portugalje i jestemy w 25 najbogatszych krajach może nie wicie to podpowiadam brawo wy

Kulik i Kleczkowski @ 18:22, 23.10.2018

IP: 188.146...193

mama,

"Kadencja 2014 – 2018 – 159 milionów złotych środków zewnętrznych

35 mln zł – Muzeum Żołnierzy Wyklętych
26 mln zł – Projekt „Mała Mobilność, środki UE
25 milionów zł – ulice Ostrowska i Słowackiego, środki UE
19,9 mln zł – wsparcie budowy przeprawy tymczasowej i przebudowy mostu, Grupa Energa
17 milionów zł – wsparcie budowy przeprawy tymczasowej i przebudowy mostu, środki rządowe
14 milionów zł – projekty oświatowe, środki UE
7 mln – Multicentrum na Stacji, środki UE
6 mln 687 tys. zł – ul. Witosa, środki UE
4 mln zł – ul. Krańcowa, wsparcie Grupy Energa
1 mln 678 tys zł – ul. Blachnickiego, środki rządowe, w dyspozycji wojewody
1 mln 501 tys zł – ul. Wiejska, środki rządowe, w dyspozycji wojewody
1 mln zł – ul. Brzozowa, środki UE
325 tys. zł – remont kortów tenisowych, środki rządow

Kulik i Kleczkowski @ 18:25, 23.10.2018

IP: 188.146...193

Ostrołęka jest na liście najmniej zadłużonych miast. Dochody miasta na poziomie 380mln zł, dług 102mln zł. Sąsiednia Łomża niby tak dobrze zarządzana przez młodych, 360mln dochodów (przy 63tys mieszkańców!) 147mln dług!!!! Niestety pycha kroczy przed upadkiem, ludzie jak w jakimś amoku poszli głosować na Kulika, a później będzie mądry Polak po szkodzie! Już nas raz oczarowało SLD czy PO, a jak to się skończyło każdy widział, Polska prawie była bankrutem. Odkąd Polską zaczął rządzić PIS mamy największy wzrost gospodarczy, najniższe bezrobocie, a pieniądze płyną do naszego miasta. W ostatnich latach pozyskaliśmy 159mln zł z zewnątrz na inwestycje!!! Wierzycie, że Kulik pozyska chociaż połowę tych pieniędzy? Wierzycie, że nie wygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?! Spójrzcie na jego program, to jest niemożliwe! Prowadząc racjonalną politykę przegoniliśmy dużo większa Łomżę, nie popsujmy tego!!!

mieszkaniec gminy @ 18:31, 23.10.2018

IP: 31.41...214

do mama i podobnych bezpartyjny to ja jestem nigy nie należałem do żadnej a reszta to zaliczyła 1albo kilka ci co startowali na Prezydenta nie piszcie ze bezprtyni

bezpartyjna @ 18:36, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Mieszkańcy mamy wysyp propagandy z PIS. Wróżek, szamanów , którzy przepowiadają apokalipsę. W miastach w których przegrał PIS nie widać żałoby i rozpaczy, ludzie się cieszą, ściskają, śmieją, bawią. Przejedzcie się na przykład do Łodzi to zobaczycie jak wygląda zadbane miasto. Wszyscy wiemy jaka panuje sytuacja w Ostrołęce, wszyscy wiemy, że jak my nie zmienimy władzy to będzie jeszcze gorzej. Zróbmy z wyborów referendum. Mieszkańcy, którzy chcą zmian zagłosują na nowego prezydenta, Ci co chcą, aby było tak jak jest na obecnego.
Wierzę, że większość chce zmienić nasze miasto i mieć prezydenta i radę miasta, która jest wrażliwa na prośby i potrzeby mieszkańców, która o nas dba i nas szanuje. Pójdźmy wszyscy do wyborów. Nasza siła to bezpartyjni mieszkańcy, nie dajmy sobie narzucać woli i wizji partii. Mamy wybór, mamy głos, który ma moc zmienić nasze miasto. Bezpartyjność i frekwencja w wyborach to klucz do naszego sukcesu. Uwolnijmy miasto od partii. Nigdy więcej PO i PIS.

Tylko bezpartyjne miasto Frydryk i Kulik. Miasto wolne od polityki. Stop brudnej kampanii PIS.

Kulik i Kleczkowski @ 18:43, 23.10.2018

IP: 188.146...193

bezpartyjna, jaki program mają bezpartyjni?

bezpartyjna @ 18:55, 23.10.2018

IP: 83.28...46

Zdobyć fundusze inwestycyjne od sejmiku mazowieckiego, od powiatu na rozwój miasta. Ratować oświatę w Ostrołęce. Uwolnić szkoły, instytucje i urzędy od polityki. Usprawnić komunikacje w mieście. Na początek wystarczy. Po 12 latach rządów PIS jest chyba wiele rzeczy do roboty. Pięć lat mają, aby pokazali mieszkańcom, że bezpartyjność i brak układów partyjnych w mieście to najlepszy wybór dla samorządów.

Tylko Frydryk i Kulik gwarantują miastu bezpartyjność. Głosujmy na KULIKA.

WKurzony @ 19:05, 23.10.2018

IP: 37.47...43

DO JAN KOWALSKI Z OSTROLEKI. WIDŁY DO GNOJU TO TWOJE GODŁO?

ostrołęczanka @ 19:12, 23.10.2018

IP: 78.152...62

Głosujcie na Łukasza Kulika może coś się tu wreszcie zmieni w tym mieście. Dajmy szansę innym !!!!

mieszkaniec @ 19:29, 23.10.2018

IP: 188.146...106

Dajmy szansę Panu Kulikowi. Pan Kotowski zablokował miasto. Remont mostu odkładał kilkanaście lat. W błoto wyrzucone prawie 20 mln złotych na tymczasową przeprawę. Dośc takiego marnotrawstwa. Miasto zadłużył na ponad 100 mln złotych.

O-ka @ 19:45, 23.10.2018

IP: 2a01:110f...97e3

Jak widać kampania wyborcza prowadzona przez Rosaka (wydzwanianie do nauczycieli, których pozatrudniał) i namawianie do głosowania na Kotowskiego i jego żonę przyniosło pozytywne skutki...

Kulik i Kleczkowski @ 20:02, 23.10.2018

IP: 188.146...174

mieszkaniec, bzdury piszesz, za Kotowskiego miasto się pięknie rozwija, remont mostu nastąpił bez odkładania po stwierdzeniu konieczności remontu. Przeprawa tymczasowa za 11 mln była niezbędna, bo nie można było zostać z jednym mostem na czas remontu, miasto jest zadłużone w niewielkim stopniu.

Kulik i Kleczkowski @ 20:04, 23.10.2018

IP: 188.146...174

bezpartyjna, Kulik nie gwarantuje tego.

"Zdobyć fundusze inwestycyjne od sejmiku mazowieckiego, od powiatu na rozwój miasta. Ratować oświatę w Ostrołęce. Uwolnić szkoły, instytucje i urzędy od polityki. Usprawnić komunikacje w mieście. Na początek wystarczy. Po 12 latach rządów PIS jest chyba wiele rzeczy do roboty. Pięć lat mają, aby pokazali mieszkańcom, że bezpartyjność i brak układów partyjnych w mieście to najlepszy wybór dla samorządów."

bezpartyjna @ 20:22, 23.10.2018

IP: 83.28...46

My kobiety, matki mamy dość tej brudnej kampanii PIS opluwania bezpartyjnych kandydatów Frydryka i Kulika. Staje się to obrzydliwe. Wstyd politycy z PIS. To wasza strategia? o której pisał poseł Czartoryski na stronach Tygodnika Ostrołęckiego

TO "Poseł Czartoryski komentuje przegraną Kotowskiego w I turze"

Pan poseł powinien zareagować na ten hejt ze strony PIS. Proszę o powściągliwość w wypowiedziach ludzi z PIS. Tak wyborów nie wygracie. Wyjdźcie do ludzi z propozycjami. Jak rozwiązać problemy mieszkańców, a nie wasi wyborcy wylewają nienawiść na bezpartyjnych kandydatów. Odejdźcie z honorem i klasą.

Rebeliant Remek @ 20:23, 23.10.2018

IP: 188.146...87

Tępy. Nie kombinuj z nikami bo i tak pdolisz jak potłuczony. Przy okazji. Nacjonal. Faszystowski grubasie. Radnym nie zostałeś 😁 Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy 😁

Do Kulik i Kleczkowski @ 20:29, 23.10.2018

IP: 2a00:f41...886a

Za sam fakt, że chce powalczyc ze smrodem ze Story (oczywiście bez szkody dla firmy, ktora daje tyle miejsc pracy) - ma wiele głosów mieszkańców Wojciechowic. Mala rzecz a cieszy.

Do WKurzony @ 20:42, 23.10.2018

IP: 31.0...83

Twoim największym wrogiem jest Twoja pusta głowa.

Speed @ 20:43, 23.10.2018

IP: 178.235...196

Ostrołęka jest wykluczona komunikacyjnie na mapie Polski i to jest główny powód jej powolnego ale systematycznego upadku. Stworzenie obwodnicy Olszewa - Borek poprzez połączenie e61 z e53 nic nie zmieni. Trzeba zrobić ekspresówkę do Warszawy ale rządzący PiS się nie pali do tego, a miejscowi działacze tej partii nie umieją tego załatwić.

i @ 21:48, 23.10.2018

IP: 78.31...114

myślę ze te dane powinny przekonać Państwa ze ten prezydent i sprzyjający mu radni te cztery lata wykorzystali dla miasta Ostrołęki należycie żeby mogła się prawidłowo rozwijać i to dzięki rządowi w kraju:
Dochody w 2010 roku - 193.118.962 zł Dochody w 2017 roku-334.183.697,32 zł Dochody w 2018 roku - 364.577.202,90 zł
Wydatki w 2010 roku - 225.024.162 zł Wydatki w 2017 roku - 319.060.172,44 zł Wydatki w 2018 roku - 380.274.278,00 zł Wydatki inwestycyjne na 2010 rok - 52,5 min zł Wydatki inwestycyjne na 2017 rok - 17,9 min zł Wydatki inwestycyjne na 2018 rok - 83,3 min zł
Środki zewnętrzne na inwestycje i projekty - 230 milionów złotych
Kadencja 2014 - 2018 -159 milionów złotych
Wprowadziliśmy własny system gospodarki odpadami. Jesteśmy niezależni do prywatnych firm.
Zbudowaliśmy Samorządową Stację Segregacji Odpadów. Koszt - 40 min zł. Dotacja ze środków unijnych około 25,5 miliona złotych.
Powołaliśmy spółkę miejską - Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne. Sami odbieramy śmieci od mieszkańców.
Wybudowaliśmy 11 boisk ze sztuczną nawierzchnią za ok. 10 milionów złotych Powstał nowoczesny zespół basenowy przy ul. Witosa
50% środków finansowych uzyskało Miasto na modernizację i przebudowę hali sportowej w Wojciechowicach
325 tys. złotych dofinansowania ze środków rządowych trafiło na przebudowę kortów tenisowych przy ul. Hallera
205 tys. - tyle osób skorzystało z basenu w 2017 roku

to tylko nie które dziedziny którymi zajmowało się miasto i udało się to zrobić dla mieszkańców tego miasta jeśli Państwo potrzebuje więcej informacji to służę sadze ze ta skala pracy która została zrobiona dla miasta to zasługa Prezydenta Miasta Janusza Kotowskiego i Radnych którzy pracowali dla mieszkańców a nie uprawiali polityki . to dzięki rządowi i wsparciu Ostrołęka się rozwija .
Macie Państwo racje że potrzeba nam jeszcze więcej inwestycji remontów dróg, chodników, ścieżek rowerowych żeby miasto jeszcze bardziej piękniało ale to może tylko dokonać Prezydent Janusz Kotowski

do i @ 21:49, 23.10.2018

IP: 178.235...181

Kulik puści w kinie KLER i w lato zrobi koncert disco polo :D Widocznie niektórym tylko to potrzeba do szczęścia :D

Mieszkaniec @ 22:00, 23.10.2018

IP: 176.109...146

Czas po tylu latach na zmiany. Gratulacje dla Pana Kulika. Niech się towarzystwo trochę przewietrzy. Mój głos ma Kulik. Niech się młodszy wykaże.

bezpartyjna @ 22:05, 23.10.2018

IP: 178.42...159

Poniżajcie dalej mieszkańców. Podziękują wam w urnach.

Żadnych partii nam tu nie trzeba, ani PO, ani PIS. Ostrołęka jako samorząd może być zarządzana przez bezpartyjnych mieszkańców. Żadnych układów partyjnych i polityki w kościołach, szkołach, urzędach i instytucjach. Tylko bezpartyjni to przyszłość naszego miasta. Każdy mieszkaniec będzie mógł zwrócić się do radnych z problemem do rozwiązania i dostanie odpowiedz, każda złotówka zostanie rozliczona, pieniądze w pierwszej kolejności na inwestycje. Nagród nie przewidujemy.

bezpartyjna @ 22:14, 23.10.2018

IP: 178.42...159

Panowie z PIS piszcie sobie. Ja podziękuję idę spać, nie każdy ma pracę za biurkiem, rano muszę wstać, a wy nie wiecie ile kobieta ma obowiązków.

Życzę miłego wieczoru, proszę zachowywać się taktownie, bez wulgaryzmów i obrażania. Dobranoc.

mieszkaniec @ 22:16, 23.10.2018

IP: 188.146...106

Do kajima zapytaj Kotowskiego po co i za ile sprzedał ostrołęcki zakład OPEC?

Dajmy szansę Panu Kulikowi. Pan Kotowski zablokował miasto. Remont mostu odkładał kilkanaście lat. W błoto wyrzucone prawie 20 mln złotych na tymczasową przeprawę. Dośc takiego marnotrawstwa. Ostrołękę zadłużył na ponad 100 mln złotych.

aaa @ 22:54, 23.10.2018

IP: 2a01:110f...fde1

PISie wypier ,,aj Ostrołęka to nasze miasto a nie wasz folwark do zatrudniania znajomych na stanowiska do nic nie robienia

do do i @ 22:59, 23.10.2018

IP: 2a01:110f...fde1

a ty idź spać , bo już niedługo nie będziesz bezkarnie głaskał dzieci zdradzieckich mord

zenek @ 23:16, 23.10.2018

IP: 5.172...121

No i po igrzyskach ,zróbcie rachunek sumienia ,popiół na głowy i wory pokutne ,a tyle pisałem ,rozliczajcie do bólu ,a co zrobiliście ,dalej nie wiecie ,czyj jest parking pod szpitalem ,bo powinien być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,,,,,,,,,,,,,,KURPIE,gdzie wasza wiara,,,,,,,,,,róbcie tak dalej ,a kolejne 30 lat ,będziecie chodzić na kolanach ,,,,,,,,,,,,,,,CZY TAK CHCECIE?

Hahaha @ 00:29, 24.10.2018

IP: 178.235...86

Poczytałem troszkę I zastanawiam się czy płakać czy śmiać się z Tycho głupoty a racket z kudzu Co te głupoty pisze Julio już siedział w razie ileum tam lat I Majeczko prawa goody Co zrobił dla ostrołęki a niby teraz coś zebu jaki prezydent prezydent to tylko gymkhana reprezentacyjna

opcja @ 01:06, 24.10.2018

IP: 178.235...130

ten cały anty PIS niech ma świadomość tego że PINIENDZY NIE MA I NIE BĘDZIE a te piniądze które każdy sobie odkłada na emeryturkę w zusie bo ofe to nie wiadomo co to "Te pieniądze nie są polaków" Donald T. i tyle w tym temacie więc kto jest przeciwko temu a kto jest za, Ja jestem za tym że piniondze są od kiedy PIS zaczął rządzić a to co w zusie to też myżle że się zmieni i nie będzie podejścia typowego złodzieja jak donald t. że powie to co che a i tak wszyscy będą tak naiwni i będą za nim. Człowieku nie bądź naiwny i chociaż staraj się zmienić zdanie na lepsze POZDR

opcja @ 01:10, 24.10.2018

IP: 178.235...130

ten cały anty PIS niech ma świadomość tego że PINIENDZY NIE MA I NIE BĘDZIE a te piniądze które każdy sobie odkłada na emeryturkę w zusie bo ofe to nie wiadomo co to "Te pieniądze nie są polaków" Donald T. i tyle w tym temacie więc kto jest przeciwko temu a kto jest za, Ja jestem za tym że piniondze są od kiedy PIS zaczął rządzić a to co w zusie to też myżle że się zmieni i nie będzie podejścia typowego złodzieja jak donald t. że powie to co che a i tak wszyscy będą tak naiwni i będą za nim. Człowieku nie bądź naiwny i chociaż staraj się zmienić zdanie na lepsze POZDR

Kniaź Vargoth @ 07:10, 24.10.2018

IP: 79.184...200

Żądam publicznej debaty pomiędzy p. Kotowskim a p. Kulikiem. Chcę wiedzieć jaki p. Kulik ma program rozwoju miasta, p. Kotowski już go zaprezentował. I Czemu p. kulik unika debaty??? Czyżby 'Ku-Klecz- Klan' nie miał nic Ostrołęczanom do zaoferowania, oprócz pompowania newsa, jak to lewacki 'Kler' nie będzie wyświetlony w kinie? Bo w tech chwili tak to wygląda. To kiedy ta debata?

Rebeliant Remek @ 08:00, 24.10.2018

IP: 188.146...87

/archiwum.moja-ostrolekal/sztab-janusza-kotowskiego-odwolal-kolejna-de


bate,

Poczytaj sobie Kniaź, a program wyborczy Ostrołęki dla Wszystkich jest dostępny dla wszystkich tylko ty bido nie możesz znaleźć 😁

Kolega @ 08:23, 24.10.2018

IP: 5.173...193

Jak Kulik pójdzie z "bezpartyjnymi" PiSowcami to będzie jego koniec. Kot z Czartem będą pociągać za sznurki "bezpartyjnych" i na następne wybory Kulik sam sobie wypromuje konkurencję.

Aaaaaa @ 10:19, 24.10.2018

IP: 2a00:f41...e179

Ja myślę, że jedna osoba powinna odpowiedzieć za głoszenie takich poglądów przeciwko innym narodowościom. Taka nienawiść wobec obywateli innych państw.

Mam nadzieję, że Pan Kulik tego nie zostawi.. Aż przykro czytać takie brednie.

Debata @ 12:56, 24.10.2018

IP: 37.47...137

Nam ostrołęczanom żadna debata nie jest potrzebna. Mówimy dość 12 lat obecnych rządów . Ktokolwiek inny będzie lepszy. Brawo Panie Kulik

mirosław @ 14:51, 24.10.2018

IP: 178.213...176

A Kulig już nie jest szefem SLD w ostrołęce.

smerf @ 15:07, 24.10.2018

IP: 188.147...131

brawo PIS

do mirosław @ 14:51 @ 15:43, 24.10.2018

IP: 83.28...40

TVP i TVN na okrągło podają KULIK BEZPARTYJNY

Bezpartyjne miasto Ostrołęka bez układów

maniek @ 19:21, 24.10.2018

IP: 37.248...22

Swobodę wyboru i WOLNOŚĆ, poczucie własnej wartości,równe traktowanie bez względu na przynależność partyjną - to da nam mieszkańcom nasza nadzieja na zmianę
Lukasz Kulik.

SKOWRONEK @ 21:42, 24.10.2018

IP: 95.49...148

Skowronek odsunął jak pięknie. Skończy się dyrektorowanie

zenek @ 23:22, 24.10.2018

IP: 5.172...29

No i po igrzyskach ,zróbcie rachunek sumienia ,popiół na głowy i wory pokutne ,a tyle pisałem ,rozliczajcie do bólu ,a co zrobiliście ,dalej nie wiecie ,czyj jest parking pod szpitalem ,bo powinien być szpitalny ,a pieniądze powinny iść na potrzeby chorych ,,,,,,,,,,,,,,KURPIE,gdzie wasza wiara,,,,,,,,,,róbcie tak dalej ,a kolejne 30 lat ,będziecie chodzić na kolanach ,,,,,,,,,,,,,,,CZY TAK CHCECIE?

Glos z daleka @ 05:12, 25.10.2018

IP: 108.50...116

Po wynnikach I tury wyglada ze w Ostrolece:
- Nie chca pracy, investycji (elektrownia)
- Chca podwyzszony wiek emerytalny a obnizony szkolny
- Nie chca Rodzina 500 plus
- Chca powrotu korupcji
- Tesknia za SLD
No coz od nadmiaru wodki rozum maly i pamiec krotka.

podatnik @ 08:38, 25.10.2018

IP: 83.28...74

A wy czego chcecie większych nagród z pieniędzy odebranych Polakom, bo wam się należy? Tania propaganda nie bierze, my pracy w elektrowni nie znajdziemy, nie mamy kont w Amber Gold i mieszkań w Warszawie. Nikt nam nic nie dał sami pracujemy na swoje rodziny i dzieci, a przy okazji na was z partii PO PIS.

Wszędzie w Polsce idą zmiany, miasta chcą się rządzić same, koniec partii w miastach, czas na mieszkańców bezpartyjnych. Bezpartyjni to my paradujący i utrzymujący Wasze partie, my bezpartyjni głosujemy na bezpartyjnych.

x @ 12:15, 25.10.2018

IP: 185.149...148

Panie Łukaszu czy to prawda, że korzysta Pan z chwilówek wysoko procentowych i zamierza je Pan spłacić po objęciu prezydentury?

asd @ 14:39, 25.10.2018

IP: 188.146...245

Czy ktoś z Was wie gdzie można znaleźć program wyborczy tego Pana Kulika? Ja nie mogę znaleźć... chyba nie ma go w ogóle...

Nino @ 15:32, 25.10.2018

IP: 109.241...89

Paweł G. >>> NIC DODAĆ NIC UJĄĆ