wtorek, 25 lutego 2020 r., imieniny Cezarego, Wiktora, Konstancjusza

Reklama   |   Kontakt
Eldor

Aktualności

Znamy program Dni Ostrołęki 2019! Muzycznymi gwiazdami Kobranocka i Łąki Łan (zdjęcia, wideo)

Tegoroczne Dni Ostrołęki będą się różniły od imprez organizowanych w latach minionych. Główne wydarzenia będą się odbywały na placu Bema, a muzycznymi gwiazdami będą m.in. zespoły Kobranocka i Łąki Łan. Jakie inne atrakcje przygotowano?

Jak zapowiada ratusz, każdy znajdzie w programie coś dla siebie.

Reklama Dla ostrołęczan, poza zespołami Kobranocka oraz Łąki Łan, wystąpią też Poznańskie Słowiki oraz Bum Bum ORKeSTAR. Bedzie też szereg imprez towarzyszących m.in. imprezy sportowe, kulturalne, rozrywkowe, ale też m.in. food tracki, iluminacje, strefa dla dzieci i wiele innych.

Kobranocka to polski zespół rockowy powstały w 1985 roku w Toruniu. Mało kto wie, że początkowo grupa nazywała się Latający Pisuar. Zespół sześciokrotnie wystąpił na festiwalu w Jarocinie, gra muzykę odwołującą się do punk rocka z mocno pacyfistycznymi tekstami. Zespół występował na festiwalach i koncertach w kraju i zagranicą, także w Stanach Zjednoczonych. Liderem grupy od początku istnienia jest Andrzej "Kobra" Kraiński. Największym hitem zespołu jest niewątpliwie utwór pt. "Kocham cie jak Irlandię".

Reklama Łąki Łan to polski zespół muzyczny, który gra połączenie muzyki elektronicznej, rocka i funky. Grupa powstała w 1999 roku. Inicjatorami powołania grupy byli Piotr "Mega Motyl" Koźbielski oraz Jarosław "Poń kolny" Jóźwik. Za warstwę tekstową odpowiada w dużej mierze Włodzimierz Dembowski alias "Paprodziad". Zespół ma za sobą liczne występy na dużych festiwalach, a ich największe hity to m.in. "Jammin", "Lovelock" czy "Pola ar".

Główne atrakcje Dni Ostrołęki będą się odbywały 18 i 19 maja. Nowością wobec minionych imprez będzie m.in. lokalizacja. Jak się dowiedzieliśmy, główne wydarzenia będą miały miejsce na placu Bema. To duża zmiana, bowiem dotychczas miejskie imprezy odbywały się zazwyczaj na stadionie, tak jak w przypadku miejskiego sylwestra. Niestety wówczas lokalizacja stała się kością niezgody pomiędzy władzami miasta a działaczami sportowymi - chodziło o stan murawy po nocnej zabawie mieszkańców miasta.

Nowością względem lat poprzednich ma być także informator na Dni Ostrołęki 2019, wydany przez miejski ratusz. Publikacja w formie "Bywalca" Ostrołęckiego Centrum Kultury, będzie przeznaczona dla mieszkańców. W gazetce znaleźć można będzie szczegółowy program imprezy, daty i godziny oraz lokalizacje wszystkich wydarzeń, opisy poszczególnych atrakcji itp.

Miejskie imprezy nie zakończą się jednak w maju. Także w czerwcu miasto planuje organizację imprez i koncertów plenerowych, a ich wykaz ma być zamieszczony w podobnym folderze informacyjnym.

Szczegóły tegorocznych Dni Ostrołęki poznaliśmy podczas konferencji zwołanej w urzędzie miasta. Udział w niej wzięli m.in. Łukasz Kulik, prezydent miasta, Maria Samsel, dyrektor Muzeum Kultury Kurpiowskiej oraz Agata Sosińska, kierownik Referatu Kultury, Sportu i Turystyki i Jarosław Pasztaleniec, kierownik kina Jantar i p.o. dyrektora Ostrołęckiego Centrum Kultury.

Nowy most będzie cały czas czynny i przejezdny. Szczegóły na temat organizacji ruchu podczas świętowania niebawem poda do publicznej wiadomości ostrołęcki ratusz.

Szczegółowy program Dni Ostrołęki 2019

Zobacz zdjęcia:
Konferencja na Dni Ostrołęki 2019

Więcej zdjęć: Konferencja na Dni Ostrołęki 2019







Wyświetleń: 15977 komentarze: 155
29.04.2019, 12:41r. Drukuj




Powrót


Obywatel @ 12:44, 29.04.2019

IP: 31.0...152

Brawo Ratusz i co Panie Popielarz warto było bić pianę jest program i to super wszystko przemyślane

ddd @ 12:47, 29.04.2019

IP: 5.184...187

na placu bema!!! czyli co nowy most zamykamy dla ruchu za mało korków ? jakieś nieporozumienie chyba

aa @ 12:47, 29.04.2019

IP: 94.254...77

co rok to gorzej jest

Ewa @ 12:52, 29.04.2019

IP: 31.0...132

Wreszcie powiew optymizmu,brawo.

Obywatel @ 12:55, 29.04.2019

IP: 31.0...152

Jaka porażka zawsze są utrudnienia super pomysł pierwszy krok do ożywienia starego miasta

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:58, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Lokalizacja, całkowicie bez sensu - pierwsze porządne dni Ostrołęki (Kobranocka - rarytas) i w tak idiotycznym miejscu - zwyczajna głupota i nic więcej - dlaczego nie na stadionie albo na błoniach - kto to, kura, wymyślił?

Gdzie miejsce dla objazdowej gastronomii, gdzie miejsce na piknik gdzie miejsce na festyn - ludzie, puknijcie się w głowę opamiętajcie się, dopóki jeszcze jest na to czas.

Ona @ 12:59, 29.04.2019

IP: 31.135...205

Po tylu latach w końcu coś naprawdę godnego uwagi ;)

Kolo @ 13:00, 29.04.2019

IP: 37.47...0

I git

Do Jan Kowalski @ 13:04, 29.04.2019

IP: 31.0...152

Właśnie super nie chodzenie po piachu tylko pi bruku nic się nie stanie jak na jeden dzień zostanie zamknięte stare miasto
A na tym stadionie jeden wielki tuman kurzu

1234 @ 13:04, 29.04.2019

IP: 188.146...87

do Obywatel @ 12:55, 29.04.2019IP: 31.0...152

Ale sam wiesz że "oni"
we wszystkim szukają utrudnień
jak coś robi ktoś
co nie myśli tak jak "oni"

1234 @ 13:06, 29.04.2019

IP: 188.146...87

do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:58, 29.04.2019IP: 217.146...86

A chociażby na deptaku, od początku do końca ulicy jest chyba trochę miejsca

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:08, 29.04.2019

IP: 217.146...86

1234, a któż to są Ci "oni"?

.. @ 13:10, 29.04.2019

IP: 178.235...134

Super swietne narescie brawo

Obywatel @ 13:12, 29.04.2019

IP: 31.0...152

Wszystko jest dograne i super ze takie miejsce brawo brawo

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:13, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Ale, plac Bema, to jest zamknięta, ograniczona przestrzeń, która pomieści bardzo ograniczoną liczę osób - umiejscowienie wskazuje na to, że organizatorzy liczą na marną frekwencję.

Porozmawiaj z mieszkańcami, jak wspominają sylwestry tam organizowane, przecież to był jakiś horror.

mieszkaniec gminyno troszyn @ 13:17, 29.04.2019

IP: 31.41...214

a może obydwa mosty zamknąc to tylko sobota iniedziela

Obywstel @ 13:18, 29.04.2019

IP: 31.0...152

Ulica gliwackiego jeszcze jest cała do wykorzystania to tez element starego miasta
Chodzi o ożywienie glowackiekiego i Bema ale większość już uparła się ze wszystko będzie na bema

Gość @ 13:19, 29.04.2019

IP: 2a01:110f...2993

A co z komunikacją w tych dniach przez nowy most? Proszę napisać czy pl. Bema będzie zamknięty na czas imprez czy przez całe dwa dni?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:25, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Jakie ożywienie?
Ożywienie starego miasta, to powinien być przemyślany zaplanowany proces, a nie dwudniowa impreza, która doprowadzi okolicznych mieszkańców do rozpaczy.

Gość @ 13:40, 29.04.2019

IP: 176.109...53

Super pomysł, brawo Panie Prezydencie.

???? @ 13:45, 29.04.2019

IP: 81.15...33

Dlaczego nie na terenach galerii Bursztynowej, każdy miałby w miarę blisko bo centrum miasta, duże przestrzenie, nawet przypadkowa osoba by się zatrzymała na koncercie. A na Bema? Kompletnie nie trafiona lokalizacja.

Pani X @ 14:07, 29.04.2019

IP: 37.47...205

A mamy scenę przy kupcu na miejscu lodziarnie itp. , twardy grunt . Żeby plac Bema ożywić to potrzebne są lokale godne odwiedzenia dobra gastronomia i rozrywka.
Dni Ostrołęki w tym miejscu nic nie zmienią.

Elo @ 14:14, 29.04.2019

IP: 141.0...99

Prima aprilis

oso @ 14:16, 29.04.2019

IP: 194.50...181

Nieźle! smile

Wera @ 14:22, 29.04.2019

IP: 31.0...92

W zeszłym roku był Oddział Zamknięty jak dla mnie to była gwiazda.
Teraz spodziewałam się po takiej krytyce poprzedników, co najmniej zespołu formatu Enej, Kult, Lady Pank, Perfect,
a tu nic nowego tylko kolejne rozczarowanie nowymi władzami.

su @ 14:23, 29.04.2019

IP: 178.213...198

wielkie dno , zespoły których nikt nie chce już słuchać , miejsce do du.py , na plac bema to można przyjść wypic piwo bo dużo krzaków i będzie gdzie załatwić potrzebe

Się znam @ 14:39, 29.04.2019

IP: 83.24...99

Może 20 lat temu Kobranocka byłaby fajna... ale teraz ? Chyba po taniości idą Kuliki i Kamerki.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:42, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Dyskusja o gustach jest całkowicie bez sensu i nie ma takiej możliwości, żeby organizator trafił wszystkim w ich gusta - jeśli ktoś pisze, że Kobranocka, to nie jest zespół formatu Oddziału, Lady Punk, czy Perfectu, to znaczy, że o polskiej scenie muzycznej wie tyle ile dowie się w TV - porównywanie Kobranocki do Eney, to jest jakieś kompletne nieporozumienie.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:45, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"Chyba po taniości idą Kuliki i Kamerki."

Guns n roses i Metallica, nie mieli terminu laughing

Rebeliant Remek @ 15:13, 29.04.2019

IP: 188.147...253

Fanom eśmieciołęki, co tu grandzą niech parafie organizują przegląd pieśni religijnej i nie muszą się na miejskich imprezach męczyć.

Paweł @ 15:16, 29.04.2019

IP: 176.109...156

Łąki Łan BRAWOOO!!! Za organizację

Aga @ 15:19, 29.04.2019

IP: 156.67...12

Bogaty plan. Każdy znajdzie coś dla siebie. jak dla mnie bomba.

filip @ 15:27, 29.04.2019

IP: 31.41...214

Łąki ł;an to dopieru badziewie chyb zdarmo icos doplaco że by tego g ..a słuchac

filip @ 15:32, 29.04.2019

IP: 31.41...214

sami mocrze a mówi sie że zakomuny tyle było dobrych zespołów atu takie badziewie Panie Kulik czyżbym się pomylił przy wyborach

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:38, 29.04.2019

IP: 217.146...86

filip, tak, na pewno się pomyliłeś, bo Kulik, nie zaprosił Twojego zespołu -- ja, na Twoim miejscu, już zacząłby zbierać podpisy pod wnioskiem o referendum - no jak on tak mógł zrobić, żeby nie zapytać Ciebie.

Kolo @ 15:47, 29.04.2019

IP: 31.11...20

I to ma być ta rewolucja, nowa jakość, mega gwiazdy. Jest tak samo jak bywało dawniej, nic nowego

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:18, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Kolo, o jakiej "mega gwieździe" piszesz, o wielkiej orkiestrze symfonicznej z Wiednia?

Tragedia @ 16:23, 29.04.2019

IP: 188.146...72

Co to ma być?Kobranocka???To oni jeszcze żyją?To ich jeszcze ktoś zaprasza na koncerty?Panie Kulik, liczyliśmy na Prawdziwe Gwiazdy,które aktualnie są na topie,a nie jakiś przeżytek ...!!!!!!Badziew i tyle.

Wielki ukłon @ 16:26, 29.04.2019

IP: 31.0...144

Brawo P.Prezydencie

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:28, 29.04.2019

IP: 217.146...86

Cyt.:
"liczyliśmy na Prawdziwe Gwiazdy,które aktualnie są na topie,a nie jakiś przeżytek ...!!!!!!"

Po pierwsze, kto "Wy"?, a po drugie, jakie, konkretnie, te "Prawdziwe Gwiazdy"?

Mieszkaniec Starego Miasta @ 16:56, 29.04.2019

IP: 5.173...153

Bardzo miło wspominam wszystkie sylwestra które odbywały się na Pl Bema. Przynajmniej był fajny klimat. Następne przy galeri to już porażka tylko błoto i dziadostwo🤗

Szału nie ma @ 16:59, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Jedynie kobranocka spoko, choć już byli w Ostrołęce kilka razy. Mimo to miło będzie posłuchać.
Reszta atrakcji....d..py nie urywa.
No i miejsce imprezy... chyba tylko po to żeby kulik z balkoniku ratusza udzielił błogosławieństwa A kamerka powitał uczestników.

Porównanie @ 17:12, 29.04.2019

IP: 31.0...50

Dla porównania
Dni Łomży 2019:
- zespół Weekend
- Róże Europy
- Enjoy
- Basta
- Tatiana Okupnik
- Andrzej Piaseczny
- Marcin Sójka, zwycięzca 9. edycji programu The Voice of Poland

Impreza rozpocznie się od jarmarku historycznego z obozowiskiem rycerskim, stanowiskami merytorycznymi, ogródkiem animacyjnym dla dzieci, stanowiskami gastronomicznymi ze średniowieczną kuchnią oraz targowiskiem z pamiątkami i przedmiotami historycznymi. Wszystko to odbędzie się na muszli przy ul. Zjazd.

Tam to będą atrakcje i miejsce super

Dni ostrowi @ 17:23, 29.04.2019

IP: 31.0...50

Podczas dni ostrowi mazowieckiej wystąpi Enej.
W ostrowi to mieszkańcy wybierają.
Mieli do WYBORU: enei, Markowska, mrozu.

Nie dość że mają wybór to jeszcze spośród kogo!!!!

Nędza Panie Kulik, nędza

Ale to już było @ 17:33, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Część atrakcji Kulika- "...Ale to już było..."

Dni Ostrołęki 2018:
W programie Dni Ostrołęki znalazły się również m.in. konkurs recytatorski, festyn spółdzielczy, Etnosakralia Kurpiowskie (festiwal muzyki sakralnej) czy też wystawa fotograficzna. Do programu dni miasta wpisano także dwie duże imprezy sportowe - Memoriał im. Arkadiusza Gołasia w siatkówce, a także Półmaraton Kurpiowski. 

Głównymi wydarzeniami Dni Ostrołęki mają być imprezy: zlot foodtrucków (11-13 maja w godz. 14.00-22.00), a także Konwój Country (12 maja od godz. 13.00 na stadionie miejskim). Wystąpią m.in. Droga Na Ostrołękę, Tomasz Szwed, Colorado Band, Drink Bar, Andrzej Trojak, Cold Beer i Teren C.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:59, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Do "dni ostrowi" - jak myślisz, kiedy odbył się ten wybór? Sądzisz, że Ci wskazani do wyboru artyści, z zapartym tchem czekali, aż w ostatniej chwili zostaną wybrani?

Wiecie kiedy podpisuje się kontrakty z artystami?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:03, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Idź i spróbuj wynająć zespół na wesele, to dowiesz się, na ile wcześniej musisz to zrobić, żeby, jako alternatywa, nie pozostał Ci jedynie, szczerbaty Józef grający na grzebieniu.

Helo @ 18:14, 29.04.2019

IP: 31.11...20

Przecież mieli czas od listopada!!! Mało?

filip @ 18:21, 29.04.2019

IP: 31.41...214

do Jan niechce żeby konsultował ale nie takie badziewie to jest jaklas 4liga okręgowa litości a o referndum nie mysle i nigdy nie zrobie a to tylko moje skromne zdanie co ja myślę o tych zespołach

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:25, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Tak, żeby dać wybór, czyli przeprowadzić jakieś wstępne rozmowy z potencjalnymi gwiazdami, to jest bardzo mało.

filip, a kto byłby dla Ciebie gwiazdą?

ja @ 19:10, 29.04.2019

IP: 83.28...170

No to igrzyska już mamy zapewnione. Gorzej z chlebem i ...inwestycjami miejskimi.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 19:31, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Przez 12 nie mieliśmy ani igrzysk, ani chleba, co najwyżej kościelne obrzędy, a więc idzie ku lepszemu.

Kaban @ 20:31, 29.04.2019

IP: 178.213...84

Ale sabizna. Nie wiem z czego niektórzy tu się cieszą? Kobranocka? Węgierski zespół ludowy? Dajcie spokój.

Do Jan Kowalski @ 20:56, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Czyli kobranocka to jedyny zespół w Polsce który miał wolny termin?

jos @ 20:56, 29.04.2019

IP: 79.185...115

Sokół być miał być tam:)

Jos @ 20:57, 29.04.2019

IP: 79.185...115

To już w niektórych gminach lepsze zespoły występowały

jurek @ 21:02, 29.04.2019

IP: 37.30...16

gowno nie dni ostroleki a MO sie podnieca jak by to Bog organizował.dno

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 21:09, 29.04.2019

IP: 89.230...113

Przez 12 mieliśmy igrzyska, i chleb, i kościelne obrzędy, a teraz idzie ku gorszemu.

Czas pomyśleć o obniżce pensji prezydenta.

Nie było tak źle... @ 21:22, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Trochę historii. Jakie gwiazdy gościły w Ostrołęce w ubiegłych latach??

2017 - gwiazdą była Markowska
2016 - Agnieszka Chylińska, Kalwi i Remi oraz Najlepszy Przekaz w Mieście 
2015 - Akcent, Bischin, Calibra
2014 - Formacji Nieżywych Schabuff
2013 - Boys, Weekend, Donatan, Tede, Lady Pank i Perfect, Kult
2012 - oddział zamknięty
2011 - rekonstrukcja bitwy pod Ostrołęką oraz otwarcie Aquaparku podczas, którego wystąpiły zespoły: Volver i Danzel. 
2010 - Afromental i Robert Gawliński
2009 - Bajm
2008 - Gosia Andrzejewicz, Szymon Wydry i zespół Carpe Diem 
2007 - Kayah

Do Jurek @ 21:24, 29.04.2019

IP: 31.0...195

Dla MO kulik i kamerka to bogowie.
Muszą pisać te swoje artyKULIKi pochwalne.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 21:28, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Odnosiłem się nie do zespołu, bo dla mnie, porównywanie Kobranocki do Enei, to jest jakiś kompletny absurd, kogoś, kto o muzyce nie ma bladego pojęcia, tylko do możliwości wyboru spośród kilku gwiazd.

Tępy, myśl, myśl - przez 12 lat myślałeś wyłącznie o podwyżce, to teraz czas pomyśleć o obniżce.

Ola @ 21:36, 29.04.2019

IP: 83.28...11

😂😂😂 zmienili tylko miejsce A tak to porażka jak zawsze!!! Kobranocka wiele lat temu wystepowala kilkukrotnie w Oce i nigdy nie byli gwiazda wirvzotu na głównym koncercie A teraz nagle sa😊

Humanoidalny robot Andrzej @ 21:38, 29.04.2019

IP: 5.173...31

Sabaton mógłby być. To by było coś...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 21:44, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Ola, przypomnij mi kiedy występowali nie, jako gwiazda.

Sabaton na miejskim festynie?
Na którym śmietniku znalazłeś mózg?

Humanoidalny robot Andrzej @ 21:47, 29.04.2019

IP: 5.173...31

Haha "boś i baran"

Mm @ 21:49, 29.04.2019

IP: 178.235...93

Rozumiem, że to pianie z zachwytu w komentarzach, to ironiczne jest? Zgadzam się z jednym z powyższych komentarzy: "co rok, to gorzej".

Humanoidalny robot Andrzej @ 21:53, 29.04.2019

IP: 5.173...31

Nie ukrywam że chetnie bym ich posłuchał, wieczorem... na placu Bema, całkiem dobra sceneria...
No ale mieć a chcieć...
A Ty Janek kogo byś posłuchał gdybyś mógł sobie wybrać?

Xyz @ 21:54, 29.04.2019

IP: 178.235...102

Łąki łan jest super, w końcu coś do posłuchania i pobawienia się !!!

gosc @ 21:58, 29.04.2019

IP: 46.170...202

Plac Bema czy kogoś w tym ratuszu to juz całkiem pogięło

Porażka ta Kobranocka @ 22:04, 29.04.2019

IP: 178.235...226

Chyba tylko lizus Kowalski się podnieca na siłe.A prawda taka,ze byle co zaproponowali w tym roku!Dni Ostrołęki i Gwiazdy na przestrzeni kilkunastu lat były większego formatu niż,to,co nam teraz zaproponowano ...Porażka !Tym bardziej,ze oczekiwania były przeogromne,po tym,co naobiecywali przed wyborami...Niech to szlak...

Rafał @ 22:08, 29.04.2019

IP: 176.109...14

Yyyyy co to ma być? Ze to niby fajnie? laughing

Humanoidalny robot Andrzej @ 22:12, 29.04.2019

IP: 5.173...31

Janek, jestes? Pewnie oglądasz fakty po faktach?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 22:13, 29.04.2019

IP: 78.152...118

Kobranocka jest muzyczną gwiazdą pierwszej wielkości, jest polską gwiazdą najwyższego formatu, a poza tym, bardzo lubię ich kawałki i nic tego nie zmieni.

@ 22:25, 29.04.2019

IP: 178.235...57

przed wyborami gęby pełne krytyki,
a teraz jak przychodzi test w postaci Dni Ostrołęki, taka sama kicha jak u poprzedników,
a może i gorzej, bo miało być tak zaje...cie... jak jeszcze nie było
jadę do Ostrowi, w Ostrołęce nic ciekawego

skk @ 22:49, 29.04.2019

IP: 95.49...254

Akurat tak sie składa ze jestem melomanem i trochę w życiu przesłuchałem płyt i pisanie tekstów ze Laki łan to badziewie nie najlepiej świadczy o autorze.

Do Jan Kowalski @ 23:37, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Kobranocka muzyczną gwiazdą pierwszej wielkości???

Ile płyt wydali??? Ile tytułów piosenek jesteś w stanie wymienić bez ściągi??? Kto jest liderem zespołu???

99% ludzi zna tylko jedną piosenkę. "Kocham cię jak Irlandię".

Początkowo zespół nazywał się „Latający Pisuar”. Krótko po debiucie nagrania Kobranocki pojawiły się na antenie Rozgłośni Harcerskiej. W latach 1986 - 2005 zespół sześciokrotnie wystąpił na festiwalu w Jarocinie. Gra muzykę odwołującą się do punk rocka z mocno pacyfistycznymi tekstami. Cechą charakterystyczną tekstów Kobranocki (pisanych zwykle przez Andrzeja Michorzewskiego – psychiatrę z zawodu) jest ich abstrakcyjna metaforyka.

Skk @ 23:44, 29.04.2019

IP: 178.235...184

Sorry, ale również dla mnie to badziew. Bez żadnej wartości muzycznej ani przekazu.

Ale gwiazd nad ostrołęką @ 23:55, 29.04.2019

IP: 31.0...87

Nikt wam tyle nie da co kulik obieca.

Miały być gwiazdy podczas dni Ostrołęki i w ogóle szał.

A tu co??? Lipa.
W większości przypadków za Kotowskiego zapraszani byli wykonawcy którzy aktualnie byli na topie (Daniel, akcent, weekend) lub wracali po przerwie np. Gawliński .

Ok. Można się spierać o gusta ale nie o to chodzi. Nawet jak był zespół "stary" to wszyscy znali przynajmniej kilka piosenek i można było poszaleć.
Teraz zaśpiewamy "Kocham cię jak Irlandię " i będziemy stać i słuchać jak debiutantów. Podobnie te łąki łan. Co to jest?
Drrrraaamaaaat!!!

Ale gwiazd nad ostrołęką @ 23:58, 29.04.2019

IP: 31.0...87

Sorry. Miało być Denzel a nie Daniel.

Przy całym szacunku dlawszystkich Danieli :)

Ja @ 01:05, 30.04.2019

IP: 37.248...141

Suport przed łąki łan na Woodstock grał nie kto inny jak Prodigy. Będzie zajefajny koncert. Super

Duchu @ 02:04, 30.04.2019

IP: 176.109...188

Łąki Łan. Brawo.

Daj pan spokój @ 04:48, 30.04.2019

IP: 2a01:110f...2958

A w Ciechanowie 3 maja Ania Wyszkoni, 17 maja Kamil Bednarek. Dziękuję.

E @ 06:33, 30.04.2019

IP: 31.0...158

Ukłon P.Prezydencie

Kezo @ 06:39, 30.04.2019

IP: 37.248...67

Tak to jest kiedy miasto nie chce dać kasy na porządny koncert to nawet Kobranocka jest gwiazdą. No i weź to jeszcze uzasadnij Kowalski. Przed wyborami opowiadali i obiecali wszystko, a teraz Kobranocka. Oni są dobrzy ale na wieczór wspominkowy do klubu, a nie na festyn na który ma przyjść młodzież. I nie opowiadać mi beretów, że od listopada to za mało czasu, jak by się dało pieniądze to spokojnie by się znalazło coś lepszego niż tych dinozaurów.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:11, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Ile płyt wydali???"

Masz to w dyskografii, na Wikipedii, z której przytoczyłeś fragment poniżej.

Cyt.:
"Ile tytułów piosenek jesteś w stanie wymienić bez ściągi???"

Źle trafiłeś, i już Ci tłumaczę dlaczego - otóż, pierwszą, oczywiście winylową płytę Kobranocki, nabyłem w "Antykwariacie", odstawszy swoje w kolejce, która ciągnęła się do WZGS-u, jeśli w ogóle, rozumiesz o czym piszę - nie tylko tytuły, ale cała płytę znam na pamięć, ponieważ słuchałem jest setki razy.

Cyt.:
"Kto jest liderem zespołu???

A, skąd wzięła się jego obecna nazwa?

Cyt.:
"99% ludzi zna tylko jedną piosenkę. "Kocham cię jak Irlandię"

Cyt.:
"Teraz zaśpiewamy "Kocham cię jak Irlandię " i będziemy stać i słuchać jak debiutantów."

Przyjdźcie na koncert, na którym i ja będę i sami się przekonacie, ile ludzi będzie śpiewało wraz z zespołem nie tylko "Irlandię".

Nadal nie doczytałem się w żadnym krytycznym wpisie, jakie to miałyby być gwiazdy.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:13, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Przed wyborami opowiadali i obiecali wszystko"

Przytocz te obietnice i napisz, czy dzięki nim, oddałeś swój głos na Kulika.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:16, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Oni są dobrzy ale na wieczór wspominkowy do klubu, a nie na festyn na który ma przyjść młodzież."

Kobranocka do klubu??? - Ty chyba nie masz pojęcia o jakim zespole piszesz - znasz ich jedną piosenkę i uważasz się za "znafce"?

Cyt.:
"a nie na festyn na który ma przyjść młodzież."

A, starsi nie mogą?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:22, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Wszystkich zapraszam na koncert Kobranocki, sami się przekonacie, czy zasługują na miano gwiazdy, sami się przekonacie, ile osób będzie śpiewało razem z zespołem ich przeboje - to nie jest wina zespołu, że Wsze dyletanctwo, pozwala Wam na znajomości jednego utworu zespołu, który wydał ponad 10 płyt, cieszących się ogromną popularnością - co, miały do Was przyjść i kopnąć Was w cztery litery, żebyście raczyli je zauważyć?

Kto jest dla Was gwiazdą Enei?

Pipi @ 07:26, 30.04.2019

IP: 176.109...121

dnie łostrołęki bez parady równości,dniemi straconemi
nowe władze,ale tak jakoś... nie nowocześnie i po kościelnemu z tym repertuarem

Rrr @ 07:36, 30.04.2019

IP: 31.0...158

Chcesz disco polo do pobliskiej remizy.tu jest miasto

JużBabcia @ 07:37, 30.04.2019

IP: 188.147...121

Super. Mieszanka muzyki mojej młodości z radością antydepresanta Łaki Łan. Brawo ekipa Kulika smile

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:49, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Przed wyborami opowiadali i obiecali wszystko"

Za chwilę się dowiemy, że Kulik obiecał koncert Beatlesów, Janis Joplin i Jimiego Hendrixa.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 07:52, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Dla wyznawców PiSu, powinni zaprosić Malejonka z Arką i rodzinę Pospieszalskich, a na konferansjerkę, któregoś z dziennikarzy radia, co ma ryja.

Heh @ 07:56, 30.04.2019

IP: 37.248...44

Kowalski weź wyluzuj bo Ci żyła pęknie. Kobranocka to Zespół nie z pierwszej ligi nawet w latach 8otych , a ty chcesz zrobić z nich współczesną gwiazdę? :D Trzeba na ciebie brać poprawkę, ale to już jest śmieszne. To że miałeś przy ich muzyce swój pierwszy raz to mało kogo o chodzi.

lata 80 @ 08:23, 30.04.2019

IP: 5.173...169

Z tymi pacyfistycznymi tekstami Kobranocki lekka przesada (grali/ją też inne numery niż Hipisówka):
"Dałaś mi w brzuch tortowym nożem
na imieninach u teścia..."
"Piszę do Ciebie list z pola boju (poligonu)
Piszę do Ciebie po śmierci
cztery minuty od chwili zgonu
wybuchu przesyłam szmer Ci"
Najlepszy koncert Kobranocki w Ostrołęce moim zdaniem, bodajże w 1995 roku - grali zamiast Wilków (ktoś pamięta?).
Podobało (ubawiłem się) mi się na koncercie Kobranocki kilka lat temu na łączce przy galerii. Nawet nasz ówczesny establishment uczestniczył - do momentu gdy zespół zagrał "Daj na tacę" - nagle towarzystwo zniknęło.
Na koncert oczywiście się wybieram, dźwięki gitar zawsze miłe dla ucha, a i zespół z zasługami. W kwestii miejsca. Kilkanaście lat temu na pl. Bema był finał WOŚP - grała Brygada Kryzys, Armia, a wcześniej np. Nocna zmiana bluesa - klimat był przyzwoity.
Pozdrawiam

Kowalski odleciał @ 08:31, 30.04.2019

IP: 31.0...234

Kowalski dostałeś reprymendę z ratusza za krytykę miejsca imprezy to teraz musisz się starać udowadniać wszystkim że program dni Ostrołęki to kolejny przebłysk geniuszu Kulika:).

W kampani wyborczej wszystkie tego typu imprezy zapowiadano że będą mega bombą a wyszedł kapiszona i to w dodatku niewypał.

Co byś nie napisał to i tak każdy widzi. Nie urodzi "krowa sokoła".

Staraj się dalej, mocniej.

Humanoidalny robot Andrzej @ 08:42, 30.04.2019

IP: 5.173...31

Janek pewnie cały spektakl będziesz podziwiał z okien Urzędu Miasta?

Tekst, @ 08:52, 30.04.2019

IP: 37.248...3

Piosenka o Kowalskim: "I każdemu już wolno się z niego śmiać, i każdemu już wolno się z niego śmiać. Śmiać, śmiać, śmiać!!!"

Ignzc @ 09:01, 30.04.2019

IP: 82.139...238

Panie kulik to zes pan z kamerka wymyśli wiocha i obciach gorzej już nie można a co do miejsca to się lemingi niech nie gardłują dla 50 osób placu wystarczy😂😂😂😂
;😂

Ignzc @ 09:03, 30.04.2019

IP: 82.139...238

Jeszcze info wilnevtefminy ma zespół krzak malin przycięty na wiosnę oraz zaorane pole jak tegoroczne dni ostroleki polecam

1 maja @ 09:38, 30.04.2019

IP: 178.235...184

SLD rządzi w mieście w koalicji z PO, a gdzie pochód na 1 maja??

Kulik z Kleczkowskim z balkoniku ratusza pozdrawialiby redaktorów MO wzoszących radosne okrzyki zachwytu obecną władzą. Ach, cóż to byłaby za defilada. Te kwiaty, te transparenty, te...witaj, witaj.

Może chociaż jakaś tęczowa parada???
Postawcie tęczę na placu Bema.
Jak pokazał przykład stolicy, najlepsza tęcza jest świeżo palona.

Kowalski na odprawie @ 09:39, 30.04.2019

IP: 31.0...234

A gdzie Kowalski?
Czyżby odprawa w MO? Nowe wytyczne z ratusza przyszły???

Dajmy na to @ 09:44, 30.04.2019

IP: 5.173...160

A może by tak zrobił ktoś jeszcze jeden koncert na rozpoczęcie wakacji, pożegnanie wakacji, rozpoczęcie lata i zaprosić na niego można dwóch, albo trzech artystów z różnych pokoleń, żeby i młodzież miała czego posłuchać i starsi, ale takich popularnych, bardziej dla masowej publiczności, że i młodzi i starsi znają te piosenki, a artyści mają ich wiele. Np. z takich aktualnie popularnych wykonawców w całym kraju, takich popularnych w radio, telewizji, Internecie, festiwalach w ostatnich latach to np. Paweł Domagała albo Ania Dąbrowska, albo Sound, and Grace, albo Ania Wyszkoni, albo Ewa Farna, albo Gole uOrkiestra, albo Sylwia Grzeszczak, albo cały zespół Wilki. A z takich zespołów i wykonawców z historią, z niezliczoną ilością przebojów, z którymi się już kilka pokoleń zetknęło to np. Skaldowie, Alicja Majewska, Halina Frąckowiak, Edyta Gepert, Ryszard Rynkowski, Czerwone Gitary.

:) @ 10:12, 30.04.2019

IP: 81.15...33

W Ostrołęce w programie jest mecz korony HID oraz Narwi Ostroleka.... wow

ddd @ 10:15, 30.04.2019

IP: 31.41...94

Jak uda mi się przedrzeć przez rozkopaną Blachnickiego i nie połamię nóg to będę. laughing

Do dajmy na to @ 10:19, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Dotychczas pożegnanie lata było

Dajmy na to. @ 10:20, 30.04.2019

IP: 5.173...160

Ostrołęka mógł aby się zgłosić do letniej trasy koncertowej jakiegoś radia, albo telewizji, tak jak w sierpniu 2014 roku było w Ostrołęce "Lato z radiem", a w jego ramach koncert Maryli Rodowicz oraz De Mono. Skoro trasa Telewizyjnej Dwójki i Radia Zet mogła być w takich miastach, jak Zamość i Stalowa Wola, czyli też nie wojewódzkich i nie nadmorskich ani górskich, to może mogła by być też w Ostrołęce, tylko na dużej przestrzeni. Koncerty disco polo takie medialne są nie raz na zwykłych, niezbyt dużych wsiach, na jakiś olbrzymich planach, więc nie potrzeba od razu miasta wojewódzkiego, czy turystycznego, żeby zorganizować duży koncert.

propozycja @ 11:24, 30.04.2019

IP: 78.152...129

A ja mam dla prezydenta miasta propozycję aby dogadał się z galerią ( Obi) lub Leclerem i tam na placu w niedzielę w kórej sklepy nie pracują zrobił występy dla miasta

Humanoidalny robot Andrzej @ 11:29, 30.04.2019

IP: 5.173...31

No wszystko fajnie ale to i tak nie to co kiedyś było...
SLD potrafiło sie bawić dziewczynki te sprawy.. "normalne chłopy" a teraz ten cały gender i popieranie LGBT.
Na imprezach u Kwaśniewskiego Edyta Górniak gubiła majtki..
to były czasy

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:38, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Powtarzam, dla niektórych PiSowskich trolli - uważam, że Plac Bema, jest chyba najgorszym do organizacji takiej imprezy miejscem, a ktoś, kto to wymyślił, ma jakiś problem z logicznym myśleniem i znajomością wymagań takiej imprezy - to jest, po prostu głupie i pozbawione sensu - taka impreza powinna się odbyć na stadionie, a w najgorszym wypadku na błoniach, a więc nie wymyślajcie sobie jakiejś nowej rzeczywistości, bo ja zdania nie zmienię.

Co do Kobranocki i oceny ich muzyki - "jeden lubi ogórki, inny dobrodzieja córki", dla jednych gwiazdą jest Enei, dla mnie nie jest, a dla innych Kobranocka - jeśli ktoś dysponuje jakąś definicją gwiazdy muzyki, to niech ją przedstawi.

Autor @ 11:44, 30.04.2019

IP: 89.239...97

No to i dni Ostrołęki. Jak się było radnym to się narzekało na prezydenta a teraz jak się jest prezydentem to nic lepszego się nie robi. Większość imprez i tak by się odbyły bo mają tyle wspólnego z urodzinami miasta co NIC. Mecze piłkarskie miały być i są tylko podciągnięte pod dni Ostrołęki. Podobnie inne imprezy sportowe. Wstyd dla miasta, że dofinansowuje park wodny z kręgielnią a mistrzostwa Ostrołęki w Bowlingu robi na prywatnej kręgielni. Zbieg okoliczności na kręgielni która reklamuje się w portalu w którym pracuje specjalista od sportu. Zmieniła się władzą a schemat jej działania jest taki sam. I czym się zachwycać??? Nie dniami Ostrołęki, które tradycyjnie od wielu lat są na poziomie niskim. Jeszcze niech w program dni Ostrołęki wpiszą wybory do europarlamentu i chwała się że je zorganizowali.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:53, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Bo to jest, jak słusznie zauważyłeś, schemat, który obowiązuje na pewno w całej Polsce, a sądzę, że również na Świecie, że wszelkie imprezy odbywające się w czasie takich miejskich uroczystości, są za zgodą i aprobatą obu stron, podpinane pod dni miast - jeśli znajdziesz miasto, które tak nie robi, to mi je wskaż.

Do janka @ 12:20, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Dlaczego nie pisałeś tego gdy Kotowski był prezydentem, że tak się robi na całym świecie.
Narzekaliście tylko że nawet wydarzenia kościelne były. Nie każdy ma wrażliwość kowadła, a skoro dni Ostrołęki to trzeba uwzględnić potrzeby wszystkich mieszkańców.

Ogrodołęka, kulikołękę miała być INNA, LEPSZA a wyszło...

Agugu @ 12:58, 30.04.2019

IP: 188.147...85

Arka Noego akurat ma więcej niż jeden popularny utwór. Ich piosenki znają i dzieci i dorośli, a był taki czas, jeszcze w zeszłej dekadzie, gdzie byli na szczytach notowań ilości sprzedanych płyt. Ilość sprzedanych płyt jest chyba po dzień dzisiejszy jednym z mierników popularności.

Fajnie by było gdyby w Ostrołęce wystąpił kiedyś raper Tau.

Co do Pawła Domagały, Golec uOrkiestra, Sound and Grace, Skaldów, Alicji Majewskiej i Ani Wyszkoni też by również było fajnie gdyby kiedyś wystąpili w Ostrołęce na plenerowych, miejskich koncertach.

Tego @ 13:25, 30.04.2019

IP: 37.248...189

Najpierw były lamenty na Kotowskiego , że nic nie robi, że słabe gwiazdy. Jak przyszło co do czego to zrobili to samo, tylko z prehistoryczną Kobranocką. Jak chce się zrobić koncert po taniości to taki efekt. Podobno miało być wow, ale za taką kasę się nie da. Trzeba było wydać 200 tyś. , a nie opowiadać jakie to gwiazdy Kobranocka i Łąki ŁAN.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:29, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Dlaczego nie pisałeś tego gdy Kotowski był prezydentem"

Bo wtedy, nikt nie był na tyle głupi, żeby czynić mu z tego zarzuty, co więc miałem pisać?

Cyt.:
"Narzekaliście tylko że nawet wydarzenia kościelne były."

Słyszałeś coś o rozdziale państwa od kościoła, czy może Konstytucję masz za nic?

Cyt.:
"Ich piosenki znają i dzieci i dorośli"

Zapewniam Cię, że piosenki Kobranocki, też znają dzieci i dorośli.

Cyt.:
"gdzie byli na szczytach notowań ilości sprzedanych płyt"

Na równi z Majką Jeżowską laughing

Cyt.:
"Ilość sprzedanych płyt jest chyba po dzień dzisiejszy jednym z mierników popularności."

Słaszałoś, kto Cię tam wiem, czy Ty "aś" czy "eś", o listach przebojów? - na jakich była Arka?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:32, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Trzeba było wydać 200 tyś. , a nie opowiadać jakie to gwiazdy Kobranocka i Łąki ŁAN."

Trzeba było zaprosić Rolling Stonsów, a co tam, czy dług 130, czy 150 mln, co za różnica.

Kezo @ 13:40, 30.04.2019

IP: 31.0...205

Kowalski to powiedz, że nie macie kasy, a nie wciskaj ludziom kit i swój gust muzyczny. Prosto mów: nie mamy pieniędzy, szkoda nam kasy cieszcie się z Kobranocki.

MS @ 14:00, 30.04.2019

IP: 2a00:f41...1801

Uliczne rapy niech wejdą na scenę

Do kezo @ 14:04, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Do takiego przyznania się trzeba mieć jaja. Oni wolą nam wciskać kit jakież to super gwiazdy wystąpią.

Do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:09, 30.04.2019

IP: 188.147...85

Arka Noego otrzymała w 2003 roku nagrodę na Festiwalu Top Trendy w Sopocie za najlepszą sprzedaż płyt w 2003 roku za płytę "Na zgodę", która osiągnęła status platynowej płyty. Piosenka "A gu gu" z płyty o tym samym tytule w 2000 przez 14 tygodni utrzymywała się na "Liście przebojów Trójki", a utwór "Rozpędzony" przez 11 tygodni w 2014 W tym samym roku zespół uzyskał też prestiżowego "Fryderyka" w kilku kategoriach. Utwór "Nieidealna" miał w dwa tygodnie od premiery płyty "Petarda" z 2014 roku z której pochodzi ćwierć miliona odsłon w Internecie. Obecnie ma ponad 3,8 mln. więc to chyba nie mało. Obecnie liczą się nie tylko płyty i listy i słuchalność w radio, ale też wyświetlenia.

Do kowalski @ 14:13, 30.04.2019

IP: 31.0...131

Śmiech ogarnia gdy nazywasz kogoś trollem. Przecież ty jesteś żywą definicją trolla kulikołęki, klekołęki, ogrodołęki.

Do komentujących:
Pierwszy, nadworny troll ostrołęcki każdego kto choćby poddał w wątpliwość działania kulikowa i spółki nazywa posowskim trollem.
Tak więc uważajcie bo szybko zamkną Was w szufladzie z napisem pisior. W ten oto sposób chcą się pozbyć myślących ludzi. A czy to wyborca Kulika czy innego kandydata to już nie ma znaczenia.

Pisz dalej te swoje atyKULIKi bo się skończy kasa z ratusza.

Do do Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:15, 30.04.2019

IP: 31.0...131

Do niego takie argumenty i tak nie trafią.
Rozkaz wychwalania władz padł więc...

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:16, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Kowalski to powiedz, że nie macie kasy,"

A, co Ty z Marsa przyleciałeś i nie wiesz, że 12 letnie rządy PiSu zostawiły miastu 130 mln długu i żadnej dochodowej inwestycji miejskiej?

To napisz, jaka gwiazda by Cię usatysfakcjonowała - mendzić i narzekać potrafi każdy, dla mnie Kobranocka, to jest bardzo dobry wybór, jeśli dla Ciebie nie, to "sorry, Gregory" - jeszcze się taki nie urodził, który by wszystkim dogodził".

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:19, 30.04.2019

IP: 78.152...118

Cyt.:
"Rozkaz wychwalania władz padł więc..."

Wychwalania miasta? - wskaż chociaż jeden akapit w którym wychwalam władze miasta, bo ja Ci wskaże moje wpisy, w których je ganię i potępiam ich decyzje dotyczące lokalizacji - co, to też mi kazali?

Skupcie się na argumentach, a nie bzdurnych zarzutach.

Wiocha @ 14:31, 30.04.2019

IP: 188.146...72

To ma być „gwiazda”?Przeciez ta cała Kobranocka to nudny,stary,zapomniany zespół!?W Ostrołęce na „zwykłych” festynach były fajniejsze .topowe, „aktualne” ,popularne i modne Gwiazy!Wiocha gorsza niż dotąd !!!!!

Do kowalski @ 14:33, 30.04.2019

IP: 31.0...131

Ty to jednak tępy jesteś.
Ale w D...ę włazisz ostro.

No weź @ 14:41, 30.04.2019

IP: 188.147...85

Obecnie bardzo popularny jest Paweł Domagała, zarówno w Internecie, jak i w radio. Ma dobre teksty, z pozytywnym przesłaniem. "Coverują" go (Wykonują jego utwory we własnej interpretacji) i młodzi i starsi. Słuchają też. Jest "na czasie". Mógłby go ktoś zaprosić przy jakiejś innej okazji, w tym roku na jakiś miejski, plenerowy koncert w Ostrołęce.

Droga na Ostrołękę @ 14:41, 30.04.2019

IP: 178.235...184

W programie dni Ostrołęki jest koncert zespołu Drogą na Ostrołękę.
Ciekawe, że zespół nic o tym nie wie.
Mają grać 11 maja na Rozpoczęcie Sezonu Motocyklowego organizowanego przez grupę motocyklową Galloping Bulls Ostrołęka.

"Z dość dużym zaś zdziwieniem skonstatowaliśmy, że gramy w ramach... obchodów Dni Ostrołęki. Otóż śpieszymy donieść, że NIKT nie rozmawiał z nami na temat koncertu z okazji Dni Ostrołęki. NIKT nie przedstawił nam ŻADNEJ propozycji występu w czasie obchodów Dni Ostrołęki. Do programu zostaliśmy włączeni bez naszej wiedzy. Więc jest to informacja nowa również dla nas. Nie jest tak, że nie bylibyśmy skłonni do rozmów na ten temat, ale NIKT TAKICH ROZMÓW Z NAMI NIE PROWADZIŁ. Nie dostaliśmy takiej propozycji."

Czyli kulik wszystko co się będzie działo w czasie Dni Ostrołęki włączył do programu. Nawet koncerty które inni organizują. Również mecze itd.

Coraz uboższy program ratusza na dni Ostrołęki.
Może i kobranocka nic nie wie że ma grać :)

Żenada.

Do Droga na Ostrołękę @ 14:45, 30.04.2019

IP: 31.0...131

Zgadnij dlaczego, tylko Manipulatorzy Ostrołęccy o tym nie piszą?

Do Jan Kowalski @ 14:53, 30.04.2019

IP: 178.235...184

"Słyszałeś coś o rozdziale państwa od kościoła, czy może Konstytucję masz za nic? "

Kowalski, co robi w programie Dni Ostrołęki Msza Św?

Czyżby Twoi idole Konstytucję mieli za nic???

Humanoidalny robot Andrzej @ 14:55, 30.04.2019

IP: 5.173...31

Na pewno prezydent przeprosi za to nieporozumienie, to bardzo krzywdzące dla zespołu.

Do robota Andrzeja @ 15:08, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Powinien również przeprosić wszystkich , których wciągnął do programu Dni Ostrołęki.

A najlepiej żeby przedstawił program imprez które ratusz organizuje samodzielnie, bez dopisywania się pod mecze i inne imprezy, które i tak by się odbyły.

Halo Kowalski @ 15:32, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Weź się za robotę i popisz trochę swoich "mądrości". Zalega Ci kilka wątków.
Narada z centralą przy pl. Bema? :)

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:32, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Kowalski, co robi w programie Dni Ostrołęki Msza Św?"

Nie mnie o to pytaj, ja jestem temu przeciwny - to kolejny błąd władz.

Droga na Ostrołękę @ 14:41, 30.04.2019IP: 178.235...184

Czy ktoś, kto pisał ten tekst, przeczytał w ogóle program???
Czy może jest to efekt, ubiegłorocznej próby staranowania czołgu konno?

Jak byk, stoi tam napisane:

Cyt.:
"Piknik rodzinny z Galloping Bulls"
- koncert zespołu "Droga na Ostrołękę"

Może by w takim razie, zapytać organizatora pikniku rodzinnego, bo skąd niby władze Ostrołęki wiedzą o tym, jaki jest jego program???

Wydawać by się mogło - dorośli ludzie... myślcie, to nie boli!!!

Do Jan Kowalski @ 15:35, 30.04.2019

IP: 178.235...184

Cienko, cienko...

Kulik nie będzie zadowolony Twojej odpowiedzi.

Humanoidalny robot Andrzej @ 15:38, 30.04.2019

IP: 5.173...31

Tak, tak tylko jeśli sam zespół czuje się urażony cała sytuacją to warto by było ze strony urzędu złożyć odpowiednie wyjaśnienia ewentualnie przeprosiny...

Do kowalski @ 15:42, 30.04.2019

IP: 31.0...216

"Kolejny błąd władz"

No to tu się zgadzamy: kolejny błąd władz. Zbyt wiele tych błędów jak na pół roku.

Na mieście słychać że zaczynają mnożyć stanowiska dyrektorskie. Wcześniej ktoś był kierownikiem, a teraz likwidują stanowisko Kierownika i tworzą dyrektora ( oczywiście że swoim człowiekiem).

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:49, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Kulik nie będzie zadowolony Twojej odpowiedzi."

Mam nadzieję, że z obu.

Robot, przeprosić można zawsze, ale może najpierw warto by wyjaśnić zaistniała sytuację i sprawdzić, kto, kogo i za co ma przepraszać - w ramach programu Dni Ostrołęki, jest Piknik Rodzinny, a w jego ramach koncert zespołu, a więc wyjaśnić należy, skąd urząd miasta wziął informację o takim koncercie, bo moim zdaniem od organizatora pikniku i do niego powinien się zwrócić przedstawiciel zespołu, bo urząd miasta nie jest w tym nieporozumieniu stroną - gdyby się okazało, że urząd miasta, umieścił tę informację bez porozumienia z organizatorem pikniku, to byłoby wówczas nie w porządku, ale może najpierw to wyjaśnijmy.

Do Jan Kowalski @ 15:51, 30.04.2019

IP: 31.0...216

"Może by w takim razie, zapytać organizatora pikniku rodzinnego, bo skąd niby władze Ostrołęki wiedzą o tym, jaki jest jego program??? "

No chyba władze znają program (daty, przebieg) skoro włączają do Dni Ostrołęki.
Włączają w ciemno nie wiedząc co będzie? Aż taka olewķa, byle się odbyły dni Ostrołęki? Organizator pikniku chyba wie o tym, że ich piknik jest włączony do programu miejskich obchodów Dni Ostrołęki.

Zbyt trudno zrozumieć?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:52, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"No to tu się zgadzamy: kolejny błąd władz. Zbyt wiele tych błędów jak na pół roku."

Kotowski popełniał ten błąd, przez 12 lat, to nie było za dużo?

Cyt.:
"Na mieście słychać..."

A, w którym miejscu?

Zamiast słuchać, co mówią na mieście, pytajcie Kulika poprzez radnych, po co rozsiewać plotki - macie radnych, niech się wykażą.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:53, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"No chyba władze znają program (daty, przebieg) skoro włączają do Dni Ostrołęki."

A, skąd znają, chodzą do wróżki?

Do Jan Kowalski @ 15:55, 30.04.2019

IP: 31.0...216

A co mnie obchodzi Kotowski???
Teraz jest kulik. Brak Ci argumentów.

Gdzie słychać? No nie żartuj. Ty pierwsze ucho w Ostrołęce i nie wiesz. Tam gdzie jest nowy dyrektor.

Do Jan Kowalski @ 15:58, 30.04.2019

IP: 31.0...216

To przejaw ignorancji mieszkańców.
Ratusz robi Dni Ostrołęki i włącza w te obchody jakiś piknik nie znając nawet programu pikniku?
A może tam miał być zjazd gejów i lesbijek? A może neofaszystow?

Nie obchodzi Kulika co będzie podczas dni Ostrołęki?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:59, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"A co mnie obchodzi Kotowski???"

A, to, że Ci to wówczas nie przeszkadzało.

Cyt.:
"Tam gdzie jest nowy dyrektor."

To co, już ma nie być dyrektorów?

Do Jan Kowalski @ 16:03, 30.04.2019

IP: 31.0...216

Skąd wiesz że nie przeszkadzało? Zmień wróżę. Chyba chodzisz do tej samej co Kulikowi nie powiedziała o programie pikniku.

Mają być dyrektorzy. Niebawem dowiemy się więcej...
Do tej pory kierownik ogarniał a teraz musi być dyrektor. Miasto ma kasę.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:03, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"To przejaw ignorancji mieszkańców. "

Jeśli Ty jesteś mieszkańcem,, to na pewno jet to przejaw Twoje ignorancjo - jeśli nie znasz znaczenia słów, to może się nimi nie posługuj, bo wychodzisz na ignoranta.

Cyt.:
"Ratusz robi Dni Ostrołęki i włącza w te obchody jakiś piknik nie znając nawet programu pikniku?"

Nie zna, ale go wpisuje w kalendarz obchodów?

Zmień kolejność, najpierw myśl, a dopiero później pisz.

Do Jan Kowalski @ 16:06, 30.04.2019

IP: 31.0...216

Wyjdź już z D...y włodarzy bo gó...niane teksty piszesz.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:06, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Do tej pory kierownik ogarniał a teraz musi być dyrektor. Miasto ma kasę."

Z tego, co mi wiadomo, Kulik zlikwidował, przynajmniej jedno dyrektorskie stanowisko, o powstaniu nowego, nic mi nie wiadomo, jeśli Ty coś wiesz, to napisz - co, boisz się, a może wstydzisz?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:08, 30.04.2019

IP: 217.146...85

Cyt.:
"Wyjdź już z D...y włodarzy bo gó...niane teksty piszesz."

No, wreszcie zacząłeś się posługiwać swoim językiem i od razu Ci lepiej idzie, nie wychodzisz już na ignoranta, ale na chama, ale to chyba dla Ciebie żadna nowość.

Humanoidalny robot Andrzej @ 16:14, 30.04.2019

IP: 5.173...31

Oj Janie, myślę że znaleźli byście wspólny język, po co to całe "halo"

Skutek @ 16:15, 30.04.2019

IP: 188.146...143

Co to ma ku.....
Być buhhaha!!!

Do Jan Kowalski @ 16:20, 30.04.2019

IP: 31.0...216

Chcesz nam wmówić że kulik nie zna programu Dni Ostrołęki???

Przecież jest w programie wpisany koncert zespołu Drogą na Ostrołękę.

Tragikomedia @ 16:42, 30.04.2019

IP: 188.146...72

Kolejny przykład bezczelnosci, buty i arogancji ktosia zwanego prezydentem to fakt,ze w obchodach Dni Ostrołęki jest koncert zespołu Droga na Ostrołękę ,która ...nic o tym nie wie...!To najwyższy wyraz braku szacunku dla samego zespołu oraz wyraz nieposzanowania cudzego zdania!Kulik podpina pod obchody Dni Ostrołęki wszystkie imprezy,które organizowane są w tym czasie w mieście,a które odbyłyby się nawet wówczas,gdy Dni Ostrołęki nie byłoby!Cwaniactwa i błazenady ciąg dalszy !

X @ 21:16, 30.04.2019

IP: 176.109...93

Kocham was za Łąki Łan ❤ Jednak Ostrołęka może utrzymać kulturę, pierwsze dni Ostrołęki, w których wezmę udział