wtorek, 20 sierpnia 2019 r., imieniny Bernarda, Sobiesława, Samuela

KurpGrupa

Aktualności

W Stora Enso od rana trwa strajk

Pracownicy zakładu Stora Enso rozpoczęli w poniedziałek 15 lipca strajk. Ostrołęcka załoga firmy już wcześniej zapowiadała podjęcie strajku ostrzegawczego i generalnego, domagając się m.in. wyższych zarobków. Do protestu nie włączyły się zakłady spółki zlokalizowane poza Ostrołęką np. w Tychach czy Łodzi.

Na początku lipca pisaliśmy, że część załogi Stora Enso z Ostrołęki zapowiada strajk. Głównymi postulatami było żądanie wyższych zarobków.

Reklama W firmie przeprowadzono referendum strajkowe, a pracownicy przedstawili postulat wzrostu wynagrodzenia. Referendum, z 56 proc. frekwencją, przeprowadzone zostało przez zarząd Związku Zawodowego "Celuloza". Trwały negocjacje zarządu spółki z pracownikami, jednak nie wszystkie rozmowy przyniosły oczekiwany skutek. Jak informowało wówczas biuro prasowe firmy, z jednym ze związków zawodowych nie udało się dojść do ugody.

Następstwem braku porozumienia jest wszczęty strajk. Prośbę o potwierdzenie sytuacji skierowaliśmy do Stora Enso. Z przesłanych nam informacji wynika, że na pierwszej zmianie, do strajku przystąpiło 111 osób.

Reklama - W dniu dzisiejszym o godz. 6.00 rozpoczął się strajk w Stora Enso Poland S.A. Do strajku nie przystąpili pracownicy z zakładów Stora Enso w Łodzi, Mosinie, Tychach i z pozostałych lokalizacji poza Ostrołęką. Na pierwszej zmianie do strajku przystąpiło 111 osób z 1600 zatrudnionych w Stora Enso Poland S.A - informuje Agnieszka Stolarow z działu komunikacji Stora Enso.

Z informacji wynika, że atmosfera i forma protestu nie zagraża obecnej działalności firmy.

- Strajk przebiega w spokojnej atmosferze i przybrał formę, która naszym zdaniem nie wpłynie na bieżącą działalność spółki. Zarząd spółki podtrzymuje swoją gotowość do dalszego poszukiwania sposobu polubownego rozwiązania sytuacji - informuje rzeczniczka spółki.

Strajk w Stora Enso Ostrołęka rozpoczęto 15 lipca br. o godz. 6.00.

Wyświetleń: 23282 komentarze: 158 Wrzuć na Facebooka 15.07.2019, 13:40r. Drukuj




Powrót


yjyhy @ 13:45, 15.07.2019

IP: 188.147...113

yhyhyhyh

zygmunt @ 13:46, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...20d5

Tak trzymać az do skutku.a wstyd tym co się wyruszyli

vi @ 13:47, 15.07.2019

IP: 94.254...21

Ile tam się zarabia a ile chcą pracownicy (nie mylić z o ile więcej)? tylko konkretnie MO

Minionek @ 13:48, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...f917

Frekwencja jak na jedną zmianę całkiem niezła 111 osób, a jeszcze 2 zmiany przed nami :)

Elo @ 13:49, 15.07.2019

IP: 188.147...41

Nie dajcie się

V @ 13:55, 15.07.2019

IP: 109.241...46

a ukraince tylko czekaja

Adam @ 14:03, 15.07.2019

IP: 95.40...201

Strajk powinien byc taki, zeby dzialalnosc firmy byla zagrozona tylko wtedy centrala w Finlandii wyciagnie jakies konsekwencje wobec kierownictwa

Kurp @ 14:04, 15.07.2019

IP: 5.173...252

A tektura cała stoi

Bodzio @ 14:08, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...d349

Toć tam poniżej 4 to chyba nikt nie ma

Iza @ 14:16, 15.07.2019

IP: 37.30...41

Strajk strajkiem a i tak smrody puszczają

Box @ 14:28, 15.07.2019

IP: 188.147...11

Strajkujemy ale zeby wszyscy wiedzieli że nie chodzi tez o pieniądze tylko o godne traktowanie

Leon @ 14:30, 15.07.2019

IP: 188.146...155

Możemy strajkować i tygodniami aby skutek był bo jak nie będzie to lipa jak wypłaty nie będzie i wtedy panie Marku CH. Za co żyć. Kruki nie srają nie jest źle.

Rychu @ 14:34, 15.07.2019

IP: 5.173...189

Pieknie tak trzymac Panowie i Panie!

stalker malina @ 14:38, 15.07.2019

IP: 37.47...56

walczcie o swoje bo przez tych podludzi pisowców wasze wnuki będą się pytać jak wyglądała i smakowała... zupa
jak ten MEM z kotem- "Jarek to jebnie" żeby 500+ na worek ziemniaków nie starczyło

xxx @ 15:00, 15.07.2019

IP: 188.147...9

słyszałem o strajku rotacyjnym,większej bzdury nie słyszałem,nic tym nie wskóracie 4godz praca 4 godz strajku tak będziecie walczyć o swoje do usranej....dla zakładu nie ma strat i faktycznego zagrożenia nie ma sprawy ,takie jest moje zdanie!!!!!

xxxxx @ 15:18, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...b5d4

Stora powinna wypieprzyć całe te towarzystwo nierobów bo normalni ludzie z nimi nie wytrzymują , większość tych co siedzą w biurze na załadunkach i Panowie wózkowi to jak święte krowy ważniejsi od dyrektorów się porobili.Kierowca przyjedzie na załadunek czy rozładunek to za przeproszeniem w dupi......... go mają i jego czas pracy.

Krasnal @ 15:31, 15.07.2019

IP: 94.254...219

Gdyby nie worki to by za przeproszeniem ch**ja zjechali formatów na maszynach i nic towaru by nie wyjechało poza zakład . Gdyby właśnie pracownicy agencji tymczasowej zrobili strajk to zakład by upadł z tego względu że napewno stali pracownicy stora enso by nie pracowali na odbiorach , wiekszosc w tym zakładzie robione jest rękami pracowników agencji a premie dostaje pracownik story , to jaka tu polityka ?? I co za sprawiedliwość , jak worki traktują jak śmieci i worki zasuwają na premie operatora maszyny .

Wos -xxxx @ 15:39, 15.07.2019

IP: 37.47...129

Dokładnie przyjedziesz dokładnie na daną godzinę a te dzbany jeszcze towaru nie mają gotowego jeżdżą po całych magazynach szukają i szukają trochę z tym pogada trochę z tym mają wy...ane .. ostatnio tam ładowałem to od 3 w nocy stałem pod jedną rampę gdzie po 2 godzinach biurowa mówi żeby przejechać pod inną rampę podjechałem a tam jeszcze samochód nie załadowany .. i znowu stoisz 3.5h... w końcu czas na mnie podstawilem się po rampę i nic się nie dzieje kolejne 2 godziny w d.pę..
Takim sposobem praktycznie cały dzień zje..any przed jedną Ala firmę .

Snajper @ 16:04, 15.07.2019

IP: 94.254...123

Tak trzymać, do boju do boju ZZ Celuloza...

Ha ha @ 16:12, 15.07.2019

IP: 37.248...99

Do panów kierowców wyżej. Was czas oczekiwania w małym procencie zależy od ludzi tam pracujących, wszystko jest robione na maszynach z ogromną prędkością i dosyć często są awarię na nich, więc naprawa takowej maszyny trwa, kolejno uruchomienie jej i najechanie towaru na który czekacie. Wózkowych i operatorów mamy wyszkolonych, którzy robili wszystko co w ich mocy abyście byli na czas załadowani, do teraz :D

Wózek szczękowy @ 16:17, 15.07.2019

IP: 2a01:110f...b6a9

Brawo tektura!!! Oby tak dalej!! Prawie wszystkie maszyny stoją, widać że macie siłę i się nie poddacie!!! Walczymy, w grupie siła!!!!

Młd @ 16:18, 15.07.2019

IP: 5.173...196

Byłem tam z rok temu na rozmowie o pracę. Stanowisko operator maszyny. Ich propozycja - około 2tys na rękę. Nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Za takie pieniądze nie da się żyć. Ludzie przejrzyjcie na oczy, to dzięki Waszej ciężkiej pracy oni pasą swoje tyłki. Stać ich spokojnie żeby zapłacić po 3tys na dzień dobry, ale trzeba robić wyniki żeby akcjonariusze z zagranicy po pleckach dyrekcję klepali. Jak zakład ustanie dopiero przejalkuluja i docenią ludzi. Nie ma co się z takimi pieścić, wyzysk musi się skończyć.

Bocian @ 16:21, 15.07.2019

IP: 37.248...99

Do Krasnal@ tylko że pracownik agencji nie zrobi nic poza, przynieś, podaj, pozamiataj. Tak jak to dzis zauważyć było można, jak operatorów story nie było przy maszynie. A odbierać, czy pomagać przy drobnych nastawach to nie trzeba mieć za wiele pojęcia.

Jan Do xxxxx @ 16:30, 15.07.2019

IP: 2a01:110f...b3f0

Proszę cię nie opowiadaj bzdur bo z 30 letniej mojej pracy zawsze kierowcom się spieszyło i zawsze narzekają że się nie opłaca itd... Najlepiej by było gdyby cały zakład siedział i czekał na jaśnie pana kierowcę bo on jedzie z makulaturą.

Bobo @ 16:36, 15.07.2019

IP: 87.205...212

Mosina, Łódź, Tychy nie przystąpiły do strajku to mogą jakies produkcję przenieść tam a tu sobie strajkujcie.

Grzywa @ 16:39, 15.07.2019

IP: 188.146...13

Bardzo dobrze,oby tak dalej a może w końcu będziemy zarabiać godziwe pieniądze. Trzymajcie się,w kupie siła!

Krasnal @ 16:42, 15.07.2019

IP: 94.254...219

Do Bocian@ gdyby pracownicy agencji byli od przynieś podaj pozamiataj to inaczej by funkcjonował zakład . Cała zasługa że zjechanych formatów jest dzięki pracownikom agencji to nie pier**ol głupot!! Bo tak naprawdę nawet jak operator stanie na odbiorze , to nie ma pojęcia jak układać , bo się gubi mimo że ma kartę technologiczna przed sobą .

Krasnal @ 16:49, 15.07.2019

IP: 94.254...219

Do Bocian@ wnioskując z twojej wypowiedzi to uważasz że worki są traktowani jak śmieci że od " przynieś podaj pozamiataj " ,tylko że każdy zapie*dala jak wół i operator się nie pyta czy ciężko , tylko zależy mu na tym żeby wyrobić cel i mieć premie. Tylko są tacy idioci ,że zjada format a zasługę przypisują sobie że to oni zjechali ,ale niech się zastanowią czyimi rękami . Jest też taka sytuacja ,że cel jest podany na maszynie , ale operator nadgania ,że wyrabia ponad cel i przez to jest większy zapie**oł i w odniesieniu do innych zmian , przez konkurencje miedzyzmianowa robi tak ,że inne zmiany tak samo muszą nadganiac,bo przez jednego głupka podnoszą cel na maszynie .

Labada @ 17:00, 15.07.2019

IP: 176.109...219

Bobo @ jak byś nie wiedział strakuja wysztkie zakłady nawet makulaturownie głosowanie było w całej polsce nie tylko w Ostrołęce

Roofie @ 17:25, 15.07.2019

IP: 5.173...19

Tektura od rana praktycznie cała stała! Druga prawdopodobnie kontynuuje. Brawo!!!

Work @ 17:39, 15.07.2019

IP: 176.109...137

Najgorszy to jest ten łysy operator... Ustawi maszynę i wywalone na worka,ale on dostanie dodatkowe 400 zł miesięcznie :v

Trzysiudemki @ 18:11, 15.07.2019

IP: 178.235...79

Tektura rano stala druga zmiana tez nie pęka zobaczymy co bedzie na noc!! Nie odpuszczajmy wkoncu zobacza jaka ludzie robia ogramna robote za marne pieniadze i w jakich okolicznosciach. Ludzie co ida na noc to wezcie ze soba poduszki :))

ostrołęczanin @ 18:15, 15.07.2019

IP: 176.109...18

Nie dajcie sobą pomiatać.Wiele złego słyszałem o tej firmie.Każdemu pracownikowi należy się szacunek, bez względu na to co robi. wink

Mietek @ 18:56, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...b904

Szacunek aby tak dalej 👏Jest moc tektura stoi workownia stoi

ELek @ 18:59, 15.07.2019

IP: 37.248...216

W końcu! Popieram w pełni strajkujących! Zarobki w Storze na wielu stanowiskach są PRZERAŻAJĄCO NISKIE! A pracy coraz więcej... W innych miastach za tak sumienną pracę w wielkim międzynarodowym koncernie zarabia się często 1,5-2 razy tyle ile w zakładzie w Ostrołęce...

Józek @ 19:00, 15.07.2019

IP: 37.248...168

Na falistej to raczej nie problem w płacy. A w braku szacunku do robola ze strony zarządzającej.
Zapomnieli jak sami "tyrali" przy maszynach...

0le @ 19:06, 15.07.2019

IP: 188.146...14

Muszą być zmiany na górze.Dosć wyzysku.Trzymać się do skutku.

Anita @ 19:12, 15.07.2019

IP: 5.173...27

A to tylko pracownicy fizyczni strajkują?
A dzialy biurowe? Spedycje Sprzataczki?
Czy oni dobrze zarabiaja?

Kiedys mnie do biura tam chcieli przyjąć.

Między @ 19:21, 15.07.2019

IP: 176.109...13

Możecie sobie pogadać to takie polskie to machanie szabelką.Fin to cwany lis i nie pójdzie na układ bo mu nie zależy na ludziach.

Brzydki_Zły_i_Szczery @ 19:35, 15.07.2019

IP: 176.109...87

@xxx @ 15:00, 15.07.2019 dla takiego zakładu jak Stora Enso, każda godzina strajku, to ogromne straty. Nawet nie wiesz ile.
@Między Fin to chciał płacić w Ostrołęce równoważność ( nie równowartość) w Euro. Dokładnie 1600 Euro miesięcznie, jako podstawę. Polski zarząd mu to wyperswadował, bo stwierdził, że kurpie, jako "podludzie" nie będą narzekać. No i w tamtych czasach, Stora miała "dobre zarobki".
Ktoś się pytał o jakich pieniądzach mowa? Na tekturze, na dzień dobry masz najniższą plus dwa dodatki, w wysokości ok 500 zł plus premia od 150 do 300 złotych. Na innych działach jest trochę lepiej ponoć.
No i cztero-zmianówka w ruchu ciągłym. Nocki, weekendy, święta (za wyjątkiem tych najważniejszych) pracujesz. Ile chcą? Do ostrołęckiego minimum socjalnego (2600 netto), jako podstawa.
Ja tam ich trochę rozumiem, znam ten zakład jak zły szeląg. Stora wali w rogi pracowników na każdym kroku, prawda jest taka, że nawet w "Narew" nie jest tak cudownie jak wszyscy piszą.
Ale to nie wina Story, że tak sprawa wygląda, przynajmniej nie do końca, polskie prawo tak psuje sprawy.

Pracuje tam @ 19:36, 15.07.2019

IP: 31.0...215

Tam jest ciężko i goroco i trzeba tyrać więc powinna firma się wziąć i zapłacić rozsądnie tak jak tego oczekujemy wyższych zarobków

Roman @ 19:37, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...d349

Ile wynosi średni zarobek pracownika z 10 letnim stażem który jest operatorem 1?

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 20:43, 15.07.2019

IP: 37.30...173

Pracuje tam,

Pozwalam sobie zacytować wpis baca:

"Na rynku pracy obowiązuje zasada popytu i podaży. Dobrzy pracodawcy oferują pracę za godziwą płacę.Pozostali nadal sądzą ,że dając komuś prace nie muszą dbac o płacę.
Teraz mamy czas tzw rynku pracownika.
To pracownik decyduje u kogo, w jakich warunkach,na jakim socjalu, za ile będzie pracował. Wielkie sieci handlowe już dawno to zrozumiały i odpowiednio dbają o to. Prosta zasada : nie ma rąk do pracy ,nie ma obrotu (produkcji czy sprzedaży) a więc nie ma zysku. Złe traktowanie pracowników przez kadrę kierowniczą ,podlizywanie się szefom w konsekwencji doprowadza do zlej opinii o pracodawcy i stąd duża rotacja.
Dobra rada dla pracodawców-dbajcie o dobrych pracowników dobrze im płaćcie, dzielcie się z nimi zyskiem a kasa będzie wam płynąc szerokim strumieniem i będzie kolejka chetnych do pracy . Hej!"

Leon @ 21:15, 15.07.2019

IP: 188.146...221

Zarządzie pracodawco siądź do rozmów i negocjujcie. Jak nie chcesz dać 800 to daj 500 każdemu do podstawy i wracamy do pracy. Jak tak dbacie o klientów jak i pracowników to powodzenia życzę.

Skutek @ 21:18, 15.07.2019

IP: 37.248...8

To jakieś jaja, a nie strajk. Produkcja idzie jak zawsze, magazyny ładują towar na tiry , drewno przyjmują makulaturę również i pytam się co to za strajk! Moim zdaniem jak strajkować to strajkować, a nie bawić się jak dzieci w przedszkolu........weźcie przykład z nauczycieli nic nie wskórali , ale ponad 2 tygodnie zajęcia lekcyjne były odwołane

Haha @ 21:37, 15.07.2019

IP: 5.172...10

Nauczyciele - zły przykład. Strajkowali 3 tygodnie i nic nie wskórali. Stracili 3/4 kasy z pensji miesięcznej i nikt się nad nimi nie zlitował. Najwyżej bardziej po łebkach zrealizują materiał.
Jeśli jednak w storze jeden zakład strajkuje, a inne nie, to efekt będzie taki, że podwyżek nie będzie. A ponieważ nie będą zrealizowane zamówienia, to klienci pójdą gdzieś indziej, mniej zamówień - pracownicy nie będą potrzebni na tyle zmian. Do zwolnienia pierwsi pójdą ci, co strajkują.

Xyz @ 21:40, 15.07.2019

IP: 188.146...199

Do Roman@
Już ci odpowiadam, nie na jedynce, ale na innej maszynie, 34lata pracy ze wszystkimi dodatkami, nocnym i systemowym bez premii(bo raz jest - raz nie ma. 2640. WYSTARCZY PRZENIEŚĆ NA TRZY ZMINY I JEST NAJNIŻSZA KRAJOWA

Wieloletni pracownik @ 22:12, 15.07.2019

IP: 37.248...15

Do Haha@
Nie strasz nie strasz bo się ze srasz

Do xyz @ 22:17, 15.07.2019

IP: 188.146...221

To co ty robiłeś przez te wszystkie lata jak Wojtek kasę rozdawał? Całe życie pewnie w jednym zakładzie i tak dać się robić. Ja robię 9 lat i mam 3200 bez premi ale i tak sądzę że to za mało bo są z krótszym starzem i mają po 3500 i to na podajniku. 4 tys w takich warunkach i systemie to powinna być normą bo wszystko drogie jak holera. Zobaczcie ile będziemy zarabiać jak będzie euro! Między 500 a 800 euro

Alfons @ 22:21, 15.07.2019

IP: 178.235...227

Ja w mleczarni mam ponad 4 tyś. na rękę ,praca na zmiany.

Haha @ 22:27, 15.07.2019

IP: 5.172...10

Niestety, strajki dawały efekty jedynie za komuny, gdy i tak niczego się nie produkowało. Nie powodowały wielkich strat w zakładach pracy. Jedynie zamęt. Teraz w kapitalizmie każdy dzień bez produkcji to ogromne straty finansowe, logistyczne itp, a co za tym idzie - społeczne. Właściciel chce zysków, a to znaczy, że istotna jest jedynie różnica pomiędzy przychodem i kosztami. Jeśli przychód wynikający z produkcji się zmniejszy, to trzeba będzie ciąć koszty - między innymi wynikające z zatrudnienia.
Płaca zawsze powinna być godna. Ten, kogo trudno na jakieś stanowisko wyszkolić, powinien zarabiać dużo, ten, który potrzebuje tylko miesiąca na zapoznanie ze swoim miejscem pracy jest raczej łatwy do zastąpienia przez kogoś z ulicy, kto tez nauczy się w miesiąc. To ktoś taki nie powinien chyba oczekiwać więcej kasy niż ratownik medyczny, nauczyciel czy pielęgniarka.

Pracownik do Haha. @ 22:56, 15.07.2019

IP: 178.235...35

Tak jak bym słyszał byłego Kierownika którego podali do dymisji tez tak muwił, widocznie był słabym Menadżerem czy jakiś łeb musiał polecieć

Do xxxxx @ 22:58, 15.07.2019

IP: 2a00:f41...1cf5

Nie ublizaj pracownikom magazynów, oni wykonują ciężką pracę , kierowcy załadunkow to doświadczeni pracownicy, ilekroć trafię się na załadunek nie mam żadnych zastrzeżeń.

Nhkblbbmnbhj@!^/_/* @ 23:24, 15.07.2019

IP: 178.235...35

Jest taki jeden ,,czarny" który pracuje na części starej Papierni i tak się wybielił jak anioł z alternatywy 4.to kaw..ł mędy i sprzedawczyk znam go od lat i rzyczę ci powodzenia Andrzej 😂😂😂😂😂
;

MAŁO INTELIGENTNA @ 23:28, 15.07.2019

IP: 77.113...132

Jak ma być dobrze w firmach, skoro, osoby rekrutujące szukają np. koordynatorów, których pracownicy mają się tylko bać, a sami zaś pracownicy mają zapi...jak maszynki za psi .... Widać mizerną wiedzę, albo całkowity jej brak np. na temat rekrutacji, psychologii, zarządzania zasobami ludzkimi itp. Tak się też czasem kończy zatrudnianie po znajomości nie odpowiednie osoby. Żeby mieć coś dobrego, trzeba czasem zainwestować, czasem stracić by móc więcej zyskać. Żeby mieć dobrych wydajnych pracowników, trzeba czasem najpierw wyjść im naprzeciw, nie stronić od nich i nie wywyższać się, czy ich poniżać. A pracownicy powinni najlepiej wykonywać swoją pracę. W tedy można rozwiązywać problemy na bieżąco, odpowiednio pracowników motywować jak i karać. Ale to chyba każdy pracodawca w O-ce i okolicach powinien wiedzieć, ale może ja się mylę

do Nhkb @ 00:08, 16.07.2019

IP: 5.173...90

Współczuję takich współpracowników jak ten Andrzej;tej tej mendy, skąd on jest to naprawdę jest kur---wa nie kolega uważajcie na niego czy on zawsze taki był?????.

Do nhkb @ 00:32, 16.07.2019

IP: 178.235...35

To jest ten Andrzej z Wojtek taki czarny i jego żona pracuje w laboratorium.

Do xyz@ @ 00:33, 16.07.2019

IP: 178.235...51

Co robiłem, nie podpierd.... alałem nikogo jak ty i nie robiłem wojtkowi loda jak ty.

Xyz @ 00:48, 16.07.2019

IP: 178.235...35

Ty cały czas robisz Wojtkowi nie tylko loda ale przez ciebie Wojtek zostanie kaleką bez rowa czy czarnej drążki smacznego tylko wyjmij włosy łonowe z zębòw😂😂😂㈳
4;😂

Stara nędza @ 03:52, 16.07.2019

IP: 5.173...93

Na wstępie należy pochwalić tekturę - WIELKI SZACUN! za to jaką moc i jedność pokazaliście. Czy ciągłość produkcji będzie zachowana tak jak piszą w artykule - śmiem wątpić. Jest jeszcze papiernia, która nie powiedziała ostatniego słowa - pozdrawiam ciężko harujących chłopaków. Można było rozmawiać wcześniej teraz muszą polecieć główki. Problem w tym że to nie Fin nas gnębi, ale Polak - Polaka.

--- @ 05:20, 16.07.2019

IP: 83.17...106

będzie jak w szkolnictwie, nie ma 100 % poparcia w społeczeństwie, a znam takich i ich żony, którzy krzyczeli powyrzucać strajkujących nauczycieli, a na ich miejsce zatrudnić Ukraińców.
to teraz sami poczują to na własnej skórze, KARMA WRACA.
Polacy to paskudny, zawistny naród.

kl @ 06:29, 16.07.2019

IP: 178.235...99

Do ,,xxxxx,, - masz człowieku charakter i mentalność zwykłego paroba o nie wykształconych podstawowych potrzebach. Jak chcesz zapier..lać za ,,miskę ryżu,, to jest to tylko twoja sprawa. Nie utrudniaj walki swoim kolegom dur..niu o godne warunki pracy i płace.

WK do ---@ @ 06:33, 16.07.2019

IP: 46.76...101

Nie wypowiadaj się na temat Polaków skoro się z nacją nie utożsamiasz. Odwzajemniaj dobrem za zło i nie daj się wykorzystywać.Naucz się myśleć pozytywnie, podawaj pomocną dłoń, a sam ujrzysz efekty własnych dążeń do celu. Szacunku do Polski należy się uczyć, W każdej nacji są hieny, należy je tylko ignorować, dobrymi wzorcami sprowadzać na margines społeczny. Zawsze pamiętaj... Kraj bez Narodu ginie!

Maniek z kadr @ 06:41, 16.07.2019

IP: 5.173...128

Jak Fin przeczyta te wasze komentarze jak się tam kochacie to nie dość że grosza nie ugracie to jeszcze na zbity pysk wylecicie!Do roboty i morda w kubeł!

B @ 07:16, 16.07.2019

IP: 176.109...66

Brawo! Nie dajcie się zastraszyć!

Ja @ 07:19, 16.07.2019

IP: 188.146...135

No i wylało się gó..wno z wiadra. Zarząd myślał, że będzie robił z nas parobków. Dosyć tego! Brawo Finansowy i Spedycja. Macie jaja! Brawo Tektura i Workowania! A gdzie reszta? Lamistrajki czekajacy na gotowe? Nie wstyd wam?

--- do WK @ 08:08, 16.07.2019

IP: 83.17...106

Jestem osobą obytą, wykształconą. w wielu krajach byłam, z wieloma nacjami miałam kontakt. Proszę mi uwierzyć, ale tak zawistnych ludzi jak w Polsce daleko szukać. Cechy wyssane z mlekiem matki. Ludzie patrzą się na swój koniec nosa.
Z kazania polskiego księdza: Katolik w USA modli się: Panie daj mi też taką krowę co ma sąsiad bo dużo mleka daje.
Katolik w Polsce: Panie spraw żeby sąsiadowi zdechła ta krowa co tak dużo mleka daje.
Jesteś pewnie młodym człowiekiem i jeszcze żyjesz ideami, którymi rodziny nie wykarmisz. Ja już dawno wyrosłam z wzniosłych ideii, a za przyczyną wielu Polaków , co mnie na ziemię sprowadzili. Może to straszne, ale prawdziwe.

S @ 08:13, 16.07.2019

IP: 176.109...150

Chyba problemu z podwyżkami nie będzie. Ceny papieru na rynku są na najwyższym poziomie od lat. Tak chwalił się ostatnio dyrektor.
To kto bierze kasę? Bo nie pracownicy produkcji.
Auta służbowe to standard dla elity, zabrać już jaka oszczędności zostawić kilka na terenie zakładu, a nie podróżują za darmo w prywatnych celach.

Do "S" @ 08:18, 16.07.2019

IP: 212.166...254

Ceny papieru są najniższe od wielu lat, Niemcy wygaszali papiernie!
Brawo tektura - dalej produkcja stoi, mija już doba od kiedy nie pracują!
Panowie i Panie z ZTFIP szacunek dla Was za to że się nie zlamaliscie

h @ 08:54, 16.07.2019

IP: 94.254...72

powinni z nimi zrobić to co z nauczycielami :D niech nie pracujo, potem zdziwia sie jak wyplate beda odbierac hahahhahaha

WK do --- @ 09:13, 16.07.2019

IP: 46.76...101

Jestem już w wieku emerytalnym... kilka lat bezrobocia (teoretycznie) tylko dlatego, ze nie dałam się kupić i nie pozwoliłam rozdeptać W tym okresie zrobiłam również licencjat, bez jakiegokolwiek wsparcia finansowego ze strony mojej najbliższej rodziny. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem. Postępując wbrew samej sobie tracisz tożsamość i spalasz się wewnętrznie. Komuna w Polsce zrobiła swoje , więc walcz..., lecz własną bronią - etyką i zasadami!. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

KasiaZet @ 09:52, 16.07.2019

IP: 2a00:f41...3942

Strajk? Moja znajoma tam pracuje i twierdzi że super tam zarabia. 4tys na rękę. To kto tu kłamie?

nauczyciel @ 10:11, 16.07.2019

IP: 178.235...145

Jak nauczyciele strajkowali, to w komentarzach pełno było jadu, mimo, że zarabiają na rękę ok. 2000zł na rękę za etat. W Storze zarabiają ok. 4000zł na rękę i jeszcze strajkują. W głowach się poprzewracało.

No proszę! @ 10:41, 16.07.2019

IP: 31.0...107

4000 na rękę? Jeśli nawet operator maszyny zarabia 3000 na rękę, to chyba niemało. Dopiero krzyczeliście, że nauczyciele zarabiają za dużo. 3000 to ma na rękę nauczyciel dyplomowany po 20 latach pracy. A ile czasu uczył się do swojego zawodu operator? Tydzień, miesiąc, dwa?
Do story, na stanowiska fizyczne, idą wielokrotnie ludzie, którzy ledwo potrafią czytać i pisać i oczekują kokosów? Naróbcie dzieci, to PiS wam da po 500. Młodzi jesteście, to jeszcze możecie się dorobić.
Ktoś manipuluje pracownikami, wmawiając im, że mają oczekiwać więcej i jest to pewnie jakiś związkowiec, którego chroni prawo przed utratą pracy. A ciemnym tłumem można dowolnie sterować. Byle się gotowało!

Leon do No proszę! @ 10:49, 16.07.2019

IP: 188.146...206

3tys to nie mało??? Za jeden weekend wolny w miesiącu za pracę w nocy święta i w tym upale bliski sięgającym często gęsto 40stooni?? Maszyny stare awaryjne a tu ci każą pędzić bo samochód stoi czeka i zachowaj jeszcze jakość wyrobu gotowego. Kiedy ty w każdą sobotę robisz grilla i pijesz piwo to ja muszę iść do roboty. Chcesz to przyjdź dostaniesz 3 tys i pracuj

Xxx @ 11:08, 16.07.2019

IP: 178.235...127

Prawda jest taka zapierdziel i mało kasy!

Marek @ 11:08, 16.07.2019

IP: 79.162...182

Nie słuchajcie zawistnych ludzi. Nie dajcie się zastraszyć!

Norek @ 11:27, 16.07.2019

IP: 94.254...13

W storze na start 2600 brutto podstawy dają

RADZIO @ 11:35, 16.07.2019

IP: 37.7...45

Prawda jest taka że jak ci pracownicy nic nie ugraja to wtedy cały zarząd zobaczy wyniki produkcyjne!!!! Bo pracownikom nie będzie zależeć na pracy będzie rotacja pracowników wtedy znaleźć pracownika z takim doświadczeniem za takie pieniądze prubujcie ? I wtedy ktoś będzie rozliczany.

Xyz @ 11:36, 16.07.2019

IP: 178.235...97

Nauczyciele maja wakacje to siedzą na mojej Ostrołęce i wylewają pomyje na (w ich mniemaniu) gorszych od siebie ;) nudzi się w chałupie, to sobie popisze - na lepsze Wam wyjdzie jak usiądziecie i uszykujecie konspekty, sprawdziany, kartkówki - będziecie mieli mniej pracy w ciągu roku szkolnego ;)

Gosc @ 12:04, 16.07.2019

IP: 37.47...232

Do No prosze;; zeby 3000 zl to byloby dobrze;/

Do strajku @ 12:16, 16.07.2019

IP: 31.0...203

Strajk został Przerwany jutro może być wznowienie jak się nie do gadajo z stora enso

miska ryżu @ 12:20, 16.07.2019

IP: 37.30...60

taaa, Fin jak zobaczy zarobki na poziomie 600 E na produkcji na łeb to wypier.... li ale kierownictwo tego bajzlu.

Narew @ 12:56, 16.07.2019

IP: 188.147...60

12 Lat pracy średnio 2700 netto . Patrzę w tył i zaczynam żałować straconego czasu w tym zakładzie.
Muszę naginać dodatkową pracę żeby jechać na wakacje, żeby dzieci miały lepiej niż ja, żeby nie patrzeć na konto czy starczy do końca miesiąca.
Dla wszystkich którzy mają choć trochę rozumu nie dajcie się wykorzystywać można zarobić więcej. Pracy nie brakuje nawet w Ostrołęce.

do Narew @ 13:02, 16.07.2019

IP: 176.109...40

To i tak masz dobrze, tam pracują ludzie co pracują 35 lat i więcej i mają tyle co ty ze wszystkimi dodatkami za prace w nocy i systemie 4-brygadowym

Pracownik @ 14:04, 16.07.2019

IP: 188.146...155

A w następnej kolejności Panie Marku zróbmy porządek z tymi dwoma dzentelmenami z Sevio, KP Logistyka i Bóg wie co tam jeszcze jest. Powodzenia

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 14:23, 16.07.2019

IP: 37.30...173

No proszę! ,

"Do story, na stanowiska fizyczne, idą wielokrotnie ludzie, którzy ledwo potrafią czytać i pisać i oczekują kokosów? Naróbcie dzieci, to PiS wam da po 500. Młodzi jesteście, to jeszcze możecie się dorobić. "

Nauczyciele nie biorą 500+? Jeśli nie chcesz 500,+ to nie pisz wniosku. Tym bardziej, jeśli uważasz, że to tylko jest dla tych, co ledwo potrafią pisać i czytać.

Patrycja @ 15:06, 16.07.2019

IP: 178.235...58

Tam ciężko ludzie pracują .Nie mają wolnego weekendu ,świąt.Nie mają możliwość wykorzystać nawet urlopu-bo mało pracowników.Pracują po nocach ,hałas gorączki,praca niebezpieczna przy maszynach.Za mało płacą na tak ciężkie warunki.Tam pracują ludzie z różnym wykształceniem.Pracują jak niewolnicy za grosze.
Wstyd nie dać ludziom zarobić za tak ciężkie warunki pracy..

Patrycja @ 15:08, 16.07.2019

IP: 178.235...58

Polak biały murzyn tylko za najniższe-a za to nie da się żyć ani zdechnąć.Wegetacja.

Bhg @ 15:25, 16.07.2019

IP: 31.0...52

Do czego to doszło, żeby robotnik zarabiał więcej od nauczyciela?

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 15:35, 16.07.2019

IP: 37.30...173

Bhg, taki jest rynek pracy. Coraz więcej ludzi idzie na studia, więc robotników jest coraz mniej i dlatego trzeba więcej dać zarobić, by nie stracić pracowników.

Klaudia @ 15:42, 16.07.2019

IP: 178.235...58

Nauczyciele się dobrze maja .Mają dwa miesiące wakacji ,ferie zimowe.przerwy świąteczne 18 godzin tygodniowo pracy,korepetycje po godzinach (18).A i tak nie każdy z nich umie nauczyć-niestety.Mają dobre zarobki.nadgodziny ,wychowawstwo,klasy łączone. motywacyjne dodatki.Mają dużo czasu by się zregenerować.Urlopy zdrowotne.
NAUCZYCIELE,NAUCZYCIELE .SĄ TEŻ INNE GRUPY KTÓRE ZARABIAJĄ ZA MAŁO.
ZARABIAMY ZA MAŁO ,A MAMY CENY ZACHODNIE

Nauczyciel @ 15:50, 16.07.2019

IP: 178.235...145

Proponuję iść do pracy w szkole. Najpierw 5 lat studiów, potem że 3 lata podyplomówek a zarobki 2300 na rękę po 10 latach pracy. I jeszcze ci wszyscy wdzięczni za Twoje zaangażowanie w pracę ludzie nazwą cię nierobem.

Ae @ 16:38, 16.07.2019

IP: 5.184...58

A te niby robóle tez mają 5 letnie studnia i pracują 30 i więcej .Pracują na zmiany w halasie i zarabiają 2.2 do 2.5 na rękę

pracownik z NARWI @ 17:19, 16.07.2019

IP: 2a00:f41...a272

Po 12 latach pracy, żona ma 2700 na rękę... 5 lat studiów, język obcy, praca w biurze z wiecznie niezadowolonym klientem w stresie przez 8 godzin dziennie.
Koncern, który ma bardzo dobrą pozycję na rynku, który wynajmuje biura w drogim biurowcu w Warszawie, który w Ostrołęce notuje rekordowe zyski... i chwali się tym! NIE JEST W STANIE ZAPEWNIĆ NAWET ŚREDNIEJ KRAJOWEJ???!!! Śmiech na sali... Do "szanownego" managementu z Ostrołęki: to nie wy wypracowujecie te zyski ale jesteście ich głównymi beneficjentami z punktu widzenia wynagrodzeń i bonusów, jak wy możecie patrzeć ludziom w oczy? ludziom którzy mają takie same potrzeby jak wy... żenujące.

--- do KLAUDIA @ 18:40, 16.07.2019

IP: 83.17...106

Kto zazdrości pracy nauczycielom to studia kończyć, kurs pedagogiczny i w międzyczasie kilka podyplomówek. Sama to przerabiałam. Wiem co piszę.
Z moich dzieci osobistych nikt nie poszedł do szkoły. Skończyli studia techniczne i praca na nich czekała maks. 3-mc. z zarobkami na początek 3razy wyższymi, niż nauczyciel z 20-letnim stażem.
Ja to nie wiem, kto będzie uczył przedmiotów zawodowych w szkołach, jak obecnie w technikach są zatrudniani emeryci, bo nie ma chętnych młodych. Na 150 studentów na politechnice kończy 17, nie piszę o chemii czy fizyce, bo w płacach są blisko najniższej krajowej.
KLAUDIA- zamiast biadolić przy kompie bierz się za naukę. nie zazdrość nikomu tylko rób wszystko, żeby tobie było lepiej i najlepiej na studia politechniczne. Tam mało kto kończy, ale po nie narzeka na kasę. Takiemu absolwentowi, to wiem po własnych dzieciach prezes się kłania, bo dobrzy albo będą sznowani, albo Europa otworem. Tam młodym też nie chce się uczyć

Vvvv @ 18:48, 16.07.2019

IP: 2a00:f41...cc31

Szczera prawda, wszyscy by studiowali i na górę się pchali a nauczyciele niech nie narzekają 18 godzin tygodniowo smiech na sali a tak wogóle to współczuję panom którzy mają za żony nauczycielki

Ja @ 20:26, 16.07.2019

IP: 5.173...252

Klaudia, tobie to żaden nauczyciel nie zaszkodził i już nie zaszkodzi, z pustego w próżne to i ...

Btw @ 21:21, 16.07.2019

IP: 37.47...47

Rozumiem małe zarobki każdy chciałby zarabiać jak najwiecej piszecie ze dwa tysiące na rękę to są śmieszne pieniądze i jak wyżyć ale trzeba było pisowska Ostrołękoi pisowski powiecie nie głosować na kaczkę i jego bandę jak już nam dowalili jaki wzrost cen za energię jak żywność drożeje a kryzys już widać od kilku miesięcy myślicie ze jeśli dostaniecie 500 plus to będziecie bogatsi z taka drożyzna jaka się robi to 700 oddacie temu pseudo rządowi ale dalej na nich głosujcie to dopiero dowala ceny a żadnych podwyżek nie będzie e pracy jedynie tych w sklepach bo tylko to potrafią udupic wszystkich szykuje się takie erdolniecie ze jak zaraz firmy zaczną upadać to trzeba będzie brać każda robotę za każdy pieniądz stonoga ostrzegał to trzeba go było zamknąć za prawdę wiec pisioraki noe zapomnijcie zagłosować na jarka to za rok trzy tysiące na rękę nie wystarczy i tysiąc plus

Ojojoj @ 21:30, 16.07.2019

IP: 178.213...6

Żenada nauczycielska.
Ile można się chwalić tymi studiami. Już od wielu lat prawie każdy kończy studia to żadna duma. Skończyło się (przynajmniej powinno) zadzieranie nosa że skończyliście studia. Te wasze studia nie są nic więcej warte niż inne kończone przez ludzi którzy nie są nauczycielami.
A kurs pedagogiczny to formalność. Też mam choć nie jestem nauczycielem (miałem krótko taki zamiar).

Co potrafi obecny nauczyciel? Patrząc na forach to chyba tylko poprawiać ortografię. Aż wolę sam douczać swoje dzieci. A czasem wręcz muszę (dobrych matematyków jak na lekarstwo).

Curioni @ 21:55, 16.07.2019

IP: 2a01:110f...75f4

Temat o SE, a żalą się nauczyciele....

Dadada @ 22:49, 16.07.2019

IP: 5.173...210

2600, brutto no nie nie wierzę tu chyba ktoś kłamie, do chole.... Ry toć tam Świątek piątek i niedzielę trzeba zapier.... C za ryja tych co na górze, zedrzec z nich te krawaty i potrzymac na workowni z tydzień niech zobaczą na własne oczy nie dać im nawet zatyczek do uszu może prędzej usłyszą wołanie pracowników o godziwsze place. Powodzenia.

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 23:30, 16.07.2019

IP: 188.146...140

Btw, u mnie ceny za energię nie wzrosły. Co ma rząd do cen żywności?

Rzekuński kozioł @ 00:14, 17.07.2019

IP: 178.235...171

A praca na oczyszczalni jest wspaniała.Kierownik do rany przyłóż.Spełnia każde moje zachcianki.A o panu Sławku z mosiu naszym kochanym technologu to już naprawdę brak mi słów .


Pozdrawiam wasz kochany kozioł

Dolek @ 06:22, 17.07.2019

IP: 176.109...40

Żywność jest bardzo droga i to jest fakt. 1 kilogram ziemniaków kosztuje 4 złote.

nieradiomaryjny jest o 350 zł tańszy @ 06:30, 17.07.2019

IP: 37.30...28

Dolek, faktem jest też to, że rząd niewiele ma do tego. Jest wolny rynek ziemniaków. Mogli ludzie sadzić więcej ziemniaków, to byliby teraz bogaci. Nie słyszałem, by rząd narzucił jakieś większe podatki na żywność i przez to jest bardzo droga.

Ja @ 06:31, 17.07.2019

IP: 5.173...252

Trochę honoru, dostajesz 500+, to nie wypisuj głupot na rząd. Drogo jest,ale masz na to dodatkowe pieniążki, to po co te żale?

Btw @ 08:38, 17.07.2019

IP: 37.47...47

ciemnogród klapki marki pis na oczach to ma rząd do drogiej żywności ze drożeje prąd za czym idą większe koszta produkcji w zakładach za kilka miesięcy ZUs 1500 to jak myślisz wszystko będzie taniec czy drożeć ? Paliwo dostaną koncerny podatek nałożony przez rząd to będzie napewno tańsze nie ? Wszystkie zakłady kontrolować walić kary az te upadną

Do ja

Nie dostaje 500 plus ja ani moja rodzina samo 500 plus to oczywiście rzecz dobra ale nie w kraju którego na to nie stać gdzie dług publiczny rośnie a Tobie wydaje się ze dostajesz 500 plus to pokryjesz koszta większych wydatków na żywność itd przecież to jest program dla dzieci i przypominam nie w każdej rodzinie jest 500 czy to jest program dla dzieci gdzie np dziecko idąc na studia wynajmie bez problemu mieszkanie czy musi godzić prace ze studiami bo przez te kilka lat nic nie odłoży bo przecież trzeba pokryć koszta droższego życia całej rodziny a podwyżki w pracy nie ma

Btw @ 08:47, 17.07.2019

IP: 37.47...47

Do tego cały ten program spowodował lenistwo i niechęć pracy u wielu januszy jedno nie pracują w ogóle bo przecież rodzina dostaje 1000 co miesiąc a drugi widząc ze brakuje ludzi do pracy to chciałby 30 na godzinę dziś pracownik jest droższy to i produkt musi być droższy a płaca tez za niego rodziny nie pobierające jak to nazwał ja dodatkowe pieniążki

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:49, 17.07.2019

IP: 217.146...87

Cyt.:
"Dolek, faktem jest też to, że rząd niewiele ma do tego."

No pewnie, a nowe 34 daniny państwowe, których PiS nie chce nazywać podatkami, to pewnie powodują impuls deflacyjny.

Tępy, przez wiele lat władzy PiS w Ostrołęce, zrzucałeś odpowiedzialność za indolencję władz, na opozycję i rząd, a teraz nagle, rząd niczemu nie jest winny?

Ceny ropy na Świecie, na najniższym od lat poziomie, a u nas paliwo podrożało o około 20 groszy na litrze, jak myślisz dlaczego?

Podpowiadam - opłata paliwowa, którą niby miały wziąć na siebie Orlen i Lotos.

Do Jana Kowalskiego @ 09:21, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...5941

Proszę o odpowiedź na pytanie-
-czy widzisz jakieś minusy(błędy) które popełnili politycy PO podczas gdy sprawowali władzę?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:57, 17.07.2019

IP: 217.146...87

Oczywiście, było ich całe mnóstwo.

Ja @ 11:06, 17.07.2019

IP: 159.205...0

Każdy temat dobry, aby narzekać na PiS. Trzymajcie się tematu, a nie urządzacie regularne pyskówki!

Declan @ 12:13, 17.07.2019

IP: 78.152...221

Cały zakład dzisiaj strajkuje

Vvvv @ 14:35, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...40fd

Jakieś nowe wieści na temat strajku

gość @ 15:03, 17.07.2019

IP: 194.50...9

gotowość do polubownego załatwienia przejawiła się tym, że dano podwyżki najbardziej "krzyczącym" i tak uciszyli Ich. Brawo kierownictwo na pewno zatrzymacie swoje stołki bo jakby zamknęli zakład to właśnie WY nie znajdziecie tak dobrze płatnej pracy.
Związkowcy zarabiają więcej niż zatrudnieni na takich samych stanowiskach pracownicy. Brawo związkowcy.

Leon @ 15:07, 17.07.2019

IP: 188.146...68

Podobno 3 stówy dają i stówę na następny rok i dla lizusów od Wojtka na waciki. Żadnego strajku na tekturze już nie ma

Aaa @ 15:25, 17.07.2019

IP: 5.173...108

Na papierni wszystkie maszyny zatrzymane

Gagga @ 15:34, 17.07.2019

IP: 5.173...56

Jaka stawka maszynista tekturnicy? Brutto

ZiomekM @ 15:39, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...d2ea

Tak, dokładnie maszyny stoją na starej papierni, ale czy to przez strajk? Wczoraj produkcja szła!

Nfhn @ 15:44, 17.07.2019

IP: 5.173...56

Leon skad wiesz o 3 stowach??

Op @ 15:54, 17.07.2019

IP: 5.173...56

16:15 maja sie spotkac, zobaczymy co wtedy

ZiomekM @ 16:44, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...d2ea

@Op czyli jednak produkcja stanęła przez strajk?

Op @ 16:47, 17.07.2019

IP: 5.173...56

Zarzad ma sie spotkac ze zwiazkami, Prezes wyslal @ i chyba cos chca negocjowac

Josef @ 17:07, 17.07.2019

IP: 5.173...177

Widzę, że góra jest tak mocno wpatrzona w swój czubek nosa, że postraszą i wszyscy podkulą ogony. Okazało się, że teraz sami będą mieli gorące stołki i ból głowy. Nie można odpuścić, aż do uzyskania pozytywnego wyniku negocjacji. Naczelny wodzu rewolucji prowadź do zwycięstwa!

Leon do Nfhn @ 17:31, 17.07.2019

IP: 188.146...221

Ludzie uczestniczą w spotkaniach i
mówią. Wszystko zależy od zarobków ale większość dostanie 300 w przedziale 3001-4600brutto wynagrodzenia zasadniczego. Na tekturze produkcja na pierwszej i drugiej zmianie szła. Od 1 stycznia dla każdego jeszcze 100 brutto do podstawy i 80 zł do nocnego dodatku. Szału nie ma ale zebrać wszystkie podwyżki z tego roku to niezła sumka wyjdzie.

Absurd @ 17:38, 17.07.2019

IP: 5.173...154

W pozostałych zakładach tej firmy zarobki wyższe o 1200zl na rękę niż w O-ce. Strajkować do bólu.

Vvvv @ 17:40, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...f8fd

Na startej papierni maszyny stanęły przez strajk, wiem to z prawdziwego źródła

Leon @ 17:43, 17.07.2019

IP: 188.146...221

I jeszcze jedna ważna zecz z pewnej reki nowo zatrudniony pracownik po roku czasu ma zapewnioną stawkę zasadnicza 3tys plus stałe dodatki ponad 700 zł czyli 3700 brutto. Nauczyciele macie takie stawki?? Nie??? To zapraszamy. Ps Op i Nfhn ten sam IP. Nie widzisz tego cebulaku??

Yyyy @ 17:43, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...f8fd

Co to jest 300 brutto

Do Absurd @ 17:46, 17.07.2019

IP: 82.139...45

Bzdury piszesz.

Leon @ 17:58, 17.07.2019

IP: 188.146...221

Następny co dwóch nicków używa mniej tożsamość nie bądź cytoplazmą. Mało 3brutto to siądź sobie gdzieś na kasie za 3netto. Ludzie przez 30 lat pracowali za mniej niż 3brutto i do niedawna pracowali

Hshsj @ 18:12, 17.07.2019

IP: 5.173...56

Dzieki za cynk leon, nie zauwzylem zemam to samo ip bur. aku. Jakbys nie widzial nie podpisuje sie imionami tylko wpisuje byle co zeby cos napisac. Nie mam nic do ukrycia

GrzesiekN @ 18:18, 17.07.2019

IP: 178.43...57

No w końcu się postawili. Jak tu robić jak dyro się buja Volvo V90, pewno ma jeszcze mieszkania ze Story. Ze Story się teraz ucieka! Na wejściu dostałem 500 zł więcej i to na jedną zmianę. Praca czeka w Ostrołęce. Stora to nie wszystko tylko trzeba trochę poszukać i nie bać się zmiany.

Stanisław Paluch @ 18:21, 17.07.2019

IP: 37.30...169

Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu. Niech żyje nam! A praca na tekturnicy jest wspaniała.Kierownik do rany przyłóż.Spełnia każde zachcianki.A o panu Sławku maszyniście naszym kochanym to już naprawdę brak mi słów .

Hsjw @ 18:28, 17.07.2019

IP: 5.173...56

@ABSURD sugerujesz ze operatorzy maja np w Tychach 1200zlwiecej niz w Ostrolece?

Jajsj @ 18:30, 17.07.2019

IP: 5.173...56

STANISLAW ile pracujesz na tekturnicy?

Do Leon @ 18:55, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...196e

300 złotych brutto podwyżki

Chce sie plakac @ 19:00, 17.07.2019

IP: 94.254...240

Napisz ile maja w Ostrołęce np na tekturnicy OP1 to powiem czy w Tychach maja lepiej

Leon @ 19:13, 17.07.2019

IP: 188.146...221

Przykład kolegi z 10 letnim starzem. Na początku roku miał 3brutto dostał od kierownika 350zł doszło 7% zaraz dojdzie do wypłaty ok100 jeszcze. Jak zakceptuja dzisiejsza propozycje to dojdzie mu jeszcze 300. W sumie dostanie ponad 1100zl podwyżki w tym roku. 4100zł plus 700 dodatku =4700brutto plus premia. Mało ??? A od stycznia kolejna kasa. Zaczynał od stawki 1700 brutto zasadniczej.

Chce sie plakac @ 19:28, 17.07.2019

IP: 94.254...240

1200 to w Ostrołęce macie wiecej a nie w Tychach

LIZ @ 19:29, 17.07.2019

IP: 82.139...45

350 podwyżki za dobrą pracę? Bez chodzenia i proszenia się? Pogratulować i pozazdrościć. A 300 zł jak będzie to wystrajkowane, nie ma co bić brawo za to pracodawcy. Szczególnie, że przez lata kompletnie nic się w tym temacie nie działo i przez kolejne (obym się mylił) pewnie też nie będzie.

Do Leon @ 19:43, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...2df

Napisz gdzie ten kolega pracuje co tak dostaje te podwyżki, doskonale wiemy jakie są zarobki ,niestety Ci na dole muszą wypracować premię dla tych na górze, a im co skapnie

Anonek @ 20:21, 17.07.2019

IP: 5.173...108

Hahaha pokazaliśmy nauczycielom jak się strajkuje, podwyżki od 1200 do 1500 zł brutto, płatne za czas strajku plus stażowe

Jsjskw @ 21:02, 17.07.2019

IP: 5.173...56

Ponoc juz po strajku? 300 brutto tak?

Ja @ 21:26, 17.07.2019

IP: 188.146...31

300 brutto? Ale cyrk. Ja się nie zgadzam!

Leon @ 21:29, 17.07.2019

IP: 188.146...206

Na tekturze pracuje oczywiście w Ostrołęce. Oprócz tych 350 od kierownika to wszyscy dostali przecież swoje procenty. Kluczowi operatorzy to mają koło 4podstawy jak nie ponad a zakładając że dostali też od kierownika to podwyżki w tym roku sięgną i 1500 bo ich 7%znacza więcej. To i ponad 5tys plus premia oczywiście brutto mają i to nie żadna tajemnica bo każdy ze sobą rozmawia. Nie ma sprawiedliwości w zarobkach rozbieżności są duże nawet między operatorami na tej samej maszynie

Do Absurd @ 21:29, 17.07.2019

IP: 188.146...31

To prawda. W Tychach operatorzy mają więcej. Prawie zgadłes!

Operator @ 21:56, 17.07.2019

IP: 176.109...202

Teraz to na piąteczce mogą mnie cmoknąć
Dziekuje związkom oczywiście tym prawilnym

Pracownik @ 22:15, 17.07.2019

IP: 2a00:f41...b9c0

My wiemy kto z namy, o nas i dla nas walczył,ale w jedności siła

Papiernia rządzi. @ 06:16, 18.07.2019

IP: 95.40...243

Wszyscy pracownicy papierni dostali 1200zł podwyżki. A ten czarny dziad z Wojtek dostał około 2000tysi. A to jeszcze nie koniec podwyżek bo nowy kierownik Wojtek dostał jeszcze pulę do podziału... Wojtuś jeszcze tylko żebyś pogonił tego dziada źrebaka zwanego technologiem to będzie super i atmosfera wspaniała.

ZiomekM @ 07:48, 18.07.2019

IP: 178.43...57

No to maszyny ruszyły. Jupi!

Alf @ 14:56, 18.07.2019

IP: 94.254...228

Te podwyżki tycza się tylko Ostrołęki czy mają obdzielic również pozostałe zakłady?

Konan @ 15:02, 18.07.2019

IP: 5.173...149

Tylko papiernia dostanie po 1200,reszta po 200-300

Porozumienie @ 16:50, 18.07.2019

IP: 94.254...228

Piszą że zawarto porozumienie a zero szczegółow

Pracownik @ 17:54, 18.07.2019

IP: 178.235...98

To był Cyrk nie strajk jeśli przewodniczący przyjął te warunki co słyszałem 380,480,580 zł i to negocjacje na 2020 rok😂😂😂😂€
514;😂😂😂😂
8514;😂😂😂😂
28514;😂pracodawca jest gurą -Wstyd panie Marku.

Pracownik @ 17:59, 18.07.2019

IP: 178.235...98

Pracownicy Papierni niedostali po 1200zł tylko 120 zł dostaną😂😂😂😂&
#128514;😂😂😂

Mm @ 20:08, 18.07.2019

IP: 37.47...57

Cyrk i wodorosty szkoda tylko pracy na odstawianie i ruszanie ciągów i maszyn