wtorek, 25 lutego 2020 r., imieniny Cezarego, Wiktora, Konstancjusza

Reklama   |   Kontakt
Eldor

Aktualności

Pierwsze powyborcze komentarze lokalnych polityków

Co sądzą o sondażowych wynikach wyborów kandydaci z naszego regionu? Czy są zadowoleni i czy liczą na mandat. O wypowiedź poprosiliśmy posła Arkadiusza Czartoryskiego, Mariusza Popielarza, Bartosza Pawelczyka, Bartosza Truszkowskiego Jakuba Żmudzińskiego i Mariana Krupińskiego.

Arkadiusz Czartoryski, Prawo i Sprawiedliwość

- Dziękuję wyborcom z Ostrołęki z naszego okręgu. Mam nadzieję, że w okręgu siedlecko-ostrołęckim będzie lepszy wynik niż w całej Polsce. Zawsze tak było i mam nadzieję, że tak będzie i przede wszystkim bardzo dziękuję za zaufanie, które otrzymaliśmy, bo to jest wielkie zobowiązanie dla nas, po czterech latach rządzenia zwiększyć poparcie. Nikomu się to do tej pory nie udało. Dla mnie osobiście jest to ogromne wyzwanie dla Ostrołęki i regionu. Jest dużo rzeczy do zrobienia: obwodnica, trzeci most, ale nie tylko, bo są także do zrobienia rzeczy o mniejszej wagi, które są przede mną i to nie jest łatwe. Praktycznie nie istnieje współpraca między miastem a mną, więc nie jest to łatwe, ale jest to wielkie zobowiązanie, że muszę jakoś w tej rzeczywistości zrobić dla miasta tyle, ile można, korzystając z tego, że jestem w grupie stronnictwa zwycięskiego i korzystając też z tego, że jest koniunktura w kraju - powiedział poseł Arkadiusz Czartoryski.

Reklama Mariusz Popielarz, Koalicja Obywatelska

- Przede wszystkim chciałbym podziękować wyborcom, wszystkim którzy w Ostrołęce oddali głos na Koalicję Obywatelską. Czekamy na wyniki do Sejmu oraz wyniki do Senatu. Spodziewam się, że wynik KO będzie zdecydowanie lepszy niż cztery lata temu. Liczę na to, że do senatu wyniki pozwolą zahamować antydemokratyczne zapędy Prawa i Sprawiedliwości - powiedział w rozmowie z nami Mariusz Popielarz.

Marian Krupiński, Polskie Stronnictwo Ludowe

- Jestem zadowolony, nawet przewidywałem ciut niższy wynik, że bedzie około 8-9 proc. Jesteśmy usatysfakcjonowani tym wynikiem. Byśmy życzyli sobie, aby te wyniki potwierdziły się i jak już będą głosy zliczone, żeby ten wynik był jeszcze lepszy w granicach 11-12 proc. Bardzo serdecznie dziękuję wyborcom, znam już wyniki z kilku komisji obwodowych, one potwierdzają sondaże, które już znamy. Bardzo serdecznie w imieniu Polskiego Stronnictwa Ludowego chciałbym podziękować wszystkim osobom, które głosowały na komitet PSL Koalicja Polska. Będziemy starali się, żeby program przygotowany przez PSL wspólnie z Kukiz'15 był w parlamencie realizowany. Zrobimy wszystko, aby tak było - mówi Marian Krupiński.

Reklama Jakub Żmudziński, Konfederacja

 - Chciałem podziękować wszystkim, którzy głosowani na Konfederację, którzy głosowali na mnie. Nie chcę być optymistyczny, pamiętamy co było w Eurowyborach, gdzie też sondaże exit poll dawały nam powyżej 6 proc., a skończyło się poniżej progu, więc poczekam aż będą oficjalne wyniki. Mam nadzieję, że to będzie jeszcze więcej niż jest to w sondażowym wyniku, że będzie to kilkudziesięciu, a nie kilkunastu posłów i mam nadzieję, że PiS nie będzie miał większości tak, jak jest to teraz, bo to będzie coś niedobrego na pewno dla Polski. Jestem zadowolony, lecz liczyłem na ciut więcej. Myślałem, że będzie około 8 proc. Zadziwia mnie wynik PSL. Myślałem, że to my będziemy mieli taki wynik, a PSL będzie balansował nad progiem. Okazało się odwrotnie. Tak jak mówiłem, PSL największe zaskoczenie - stwierdził Jakub Żmudziński.

Bartosz Pawelczyk, Prawo i Sprawiedliwość

- Kampania była wyjątkowa, bo bardzo krótka. Niezwykle cenne doświadczenie dla wszystkich, ale też znak, że musimy powoli rozglądać się za nowymi twarzami w polityce. Poczekajmy do ogłoszenia oficjalnych wyników bo wszystko może się zmienić, gdyż Konfederacja jest powyżej 5 proc. Musimy cierpliwie poczekać do wtorku, wtedy już będziemy pewni ile mandatów przypadnie i w jakiej konfiguracji. Zdecydowanie jestem zaskoczony ilością wolontariuszy. Nie jest tajemnicą, że wykonują zawód adwokata i nie mogłem się zaangażować, tak jak pozostali koledzy politycy, którzy mieli spotkania, konferencje. Mogłem liczyć tylko na kontakt z klientami. Oczywiście obsługujemy w powiecie ostrołęckim i Ostrołęce różne osoby, dlatego ten kontakt był, natomiast nie jestem politykiem i nie mogę być członkiem żadnej partii politycznej.

Start w wyborach był naprawdę fajnym doświadczeniem, bo pierwszy raz uczestniczyłem  w tego typu wyborach - mówi Bartosz Pawelczyk.

Reklama Bartosz Truszkowski, Koalicja Obywatelska

- O ile wyniki exit polls się potwierdzą, niestety w Polsce zderzymy się z ponurym status quo. Poczekajmy jeszcze na wyniki do Senatu, tutaj mogą być niespodzianki, a kontrolowana przez opozycję izba wyższa parlamentu może stanowić blokadę dla stanowiących największe zagrożenie i najbardziej nieodpowiedzialnych pisowskich pomysłów. Jednak takie wyniki do Sejmu niewątpliwie dają partii rządzącej możliwość rządów samodzielnych. Nie mogę powiedzieć, aby było to dla mnie zaskoczenie, bo słupki są zgodne z sondażowymi przewidywaniami. Nie ma więc kubła lodowatej wody, jest raczej kubeł nieczystości, na który można się było przygotować. Jest nieprzyjemnie. Można się zastanawiać czy jest to bardziej zwycięstwo partii zwanej "Prawo i Sprawiedliwość" czy porażka opozycji. Po stronie demokratycznej musimy zasiąść do stołu i zastanowić się nad przyszłymi działaniami, które w mojej opinii pewne zmiany są nieodzowne. Ze swojej i mojego najbliższego środowiska strony mogę zadeklarować jedno - nadal będziemy tej władzy patrzeć na ręce, rozliczać z jej działań i bronić naszych wartości - mówi Bartosz Truszkowski.

Wyświetleń: 17070 komentarze: 38
13.10.2019, 22:37r. Drukuj




Powrót


ekspert @ 22:44, 13.10.2019

IP: 79.184...92

do Pana Truszkowskiego

My w Ostrołęce właśnie patrzymy władzy na ręce i widzimy jak w urzędzie miasta i spółkach zatrudnia takich jak Pan i Pan Żmudziński... Widzimy nepotyzm, zatrudnianie kolesiów i znajomków, konkubiny i innych... I rozliczymy Was w kolejnych wyborach...

theo @ 22:48, 13.10.2019

IP: 90.248...190

Rozproszona opozycja, choć zdobyła w sumie więcej procent głosów, przegrała z rządząca zjednoczoną prawicą. Odpowiedź, na pytanie o źródło sukcesu w tych wyborach jest nadwyraz oczywista.

kolo @ 22:52, 13.10.2019

IP: 83.28...121

PiS wygrało kasą Polaków.

ogdx @ 23:01, 13.10.2019

IP: 46.169...27

szkoda że się nie patrzyło władzy na ręce przez 12 lat sad

Do pana Arkadiusza Czartoryskiego: @ 23:02, 13.10.2019

IP: 37.47...0

A co Pan zrobił dla miasta za poprzednią władzą samorządową? Z którą rzekomo współpraca była możliwa? Co Pan zrobił dla nas, mieszkańców miasta aby zasłużyć na dzisiejsze głosy?

Najwyższa pora ze sceny zejść i pozwolić wykazać się innym. Czekamy na wyniki, oby nastąpiła zmiana.

do kolo @ 23:03, 13.10.2019

IP: 109.241...46

Masz rację . I dlatego to moja partia bo zamiast upychać kieszenie swoim kolego rozdaje pieniądze zwykłym ludziom , na wzór państw do których Polacy wyjeżdżali po socjal . Wreszcie mamy to u siebie ale zawistna natura polaka odzywa sie i plujemy na siebie . Oczywiscie pod dyktando i ku uciesze manipulatorow madialnych .
Ciesze sie ze ludzie przejzeli na oczy :)

nieradiomaryjny jest tańszy o 350 zł miesięc ... @ 23:16, 13.10.2019

IP: 188.146...3

Do pana Arkadiusza Czartoryskiego, w poprzedniej kadencji było rekordowe wsparcie miasta z zewnątrz.

ogdx @ 23:19, 13.10.2019

IP: 46.169...27

Ciekawe dlaczego nikt nie spyta lewicy o zdanie, zwykła normalna moralność dziennikarza:-) tongue laughing

ogdx @ 23:21, 13.10.2019

IP: 46.169...27

Od dziś Moja Ostrołęka to jak KUR wizja jak TVP PIS

Do @ekspert @ 23:23, 13.10.2019

IP: 37.30...17

A Pawelczyk ? To nie nepotyzm? Jak się Stary skompromitował to synekurę dostał słup. Śmiechłem

ogdx @ 23:23, 13.10.2019

IP: 46.169...27

To jest s.....

do "eksperta" @ 23:53, 13.10.2019

IP: 178.235...232

Chłopie, tak jest po każdych wyborach, obudź się. A co do kompetencji wybranych wypowiedz się po kadencji, bo teraz to możesz napisać o nich wszystko. Tylko na jakiej podstawie? Włącz myślenie.

Si @ 01:30, 14.10.2019

IP: 83.31...179

Z Pana T to taki polityk jak... Praca jest? Jest

Pola @ 01:38, 14.10.2019

IP: 37.30...13

Żmudziński lis farbowany. Jaka to konfederacja? Człowiek Kulika

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 05:54, 14.10.2019

IP: 83.28...252

Ekspert ma rację większego kolesiostwa i niekompetencji niż teraz w urzędach i spółkach nigdzie nie ma. To co tu się dzieje to skandal.

WESOŁY @ 06:50, 14.10.2019

IP: 78.152...129

ludzie trzeba umieć przegrywać i wygrywać,,,to ogół decyduje nie jednostki,,gratulacje dla PIS,,

Seba @ 07:36, 14.10.2019

IP: 89.65...225

Beton odetchnął. Nie trzeba będzie żebrać. 4 następne lata u koryta.

Realista @ 07:41, 14.10.2019

IP: 83.28...84

Najlepsze czasy mam po za sobą, wygrał PIS, wbrew woli zdecydowanej większości Polaków, ciekaw jestem jak będą rosły ceny, ile upadnie firm, ile osób straci prace, kto nas będzie leczył? Mniejszość zdecydowała o losie większości Polaków.

Szwagier @ 07:45, 14.10.2019

IP: 37.248...74

Truszek o czym Ty się tu śmiesz wypowiadać życiowy przegrywie. Nie wyszło z prawem to ojce lekarze wepchnęli do polityki? Z ramienia jakiej partii? Nisko upadłeś pajacu. Albo jak mawiał klasyk ru ru rurkowcu 😂

~~Ostr @ 08:18, 14.10.2019

IP: 178.235...243

Brawo PIS !!!!!!!!!!!!! kodziarze placzo i pluje

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 08:24, 14.10.2019

IP: 217.146...87

Służba zdrowie - 69 zamkniętych szpitali, setki pozamykanych oddziałów szpitalnych, tysiące zlikwidowanych łóżek, kolejki u śmierć na SORach.

Szkolnictwo - konieczność organizowania wahadłowego ruchu uczniów na korytarzach szkolnych.

Inwestycje - zamiast planowanych 25%, ledwie 18%.

Wymiar sprawiedliwości - prawdopodobnie, nieprawomocnie wybrany KRS - przynajmniej jeden z kandydatów, nie miał wymaganego poparcia, a ustawa głosowana była całościowo, a więc jedna nieważna kandydatura, powoduje nieważność ustawy.

Ustawa o prokuraturze, która pozwala Ziobrze, na to, za co miał stanąć przez Trybunałem Stanu.

Odmowa wydrukowania orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego.

Odmowa wykonania, prawomocnego wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego.

Brak decyzji prokuratury odnośnie sprawy z powództwa Birkfelnera.

Odmowa ABW, sprawdzenia oświadczeń majątkowych Kaczyńskiego.

Nieprawidłowości w oświadczeniach majątkowych wiceministra Dworczyka.

Permanentna kompromitacja na arenie międzynarodowej.

Ponad 210 mln dla projektów Pana Rydzyka.

500 mln dla manatów Czartoryskich (nie mylić z Czartoryjskimi)

11 mld na zakup akcji PeKaO S.A.

Można by tak w nieskończoność - taką Polskę wyśniliście? - bo takiej jej chcecie.

@@@@@ @ 09:00, 14.10.2019

IP: 37.30...43

O czym my tutaj rozmawiamy . Większość kandydatów w naszym regionie jest znana lokalnie i miały zadanie podkręcić wynik na listę (tzn . na partię )

OTUA @ 09:24, 14.10.2019

IP: 2a01:110f...7721

Jan Kowalski z Ostrołęki @

koniowalski,a w domu wszyscy zdrowi...? laughing
Jak tam kac powyborczy u ciebie....? laughing laughing laughing

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:43, 14.10.2019

IP: 217.146...87

OTUA, odnieś się do mojego wpisu i martw się o swój dom, nie o mój.

Liberał @ 09:52, 14.10.2019

IP: 178.42...51

Miód na oczy, więcej prawicy w Sejmie i więcej osób pokroju Jana Kowalskiego ze łzami w oczach. To cudowny moment dla polskiej demokracji.

Pozdrawiam

kormo @ 10:32, 14.10.2019

IP: 83.28...8

Jawory Stare jak wam nie wstyd głosować na starego Krupińskiego nie znacie się zupełnie na ludziach on jest fałszywy i zwariowany chłop od czegośinnego
wstyd wstyd wstyd czysta paranoja siedzą pod piecem jak wójty aby tylko zienia
i auta na podwórzach

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:42, 14.10.2019

IP: 217.146...87

Podpisujesz się liberał, a jednocześnie cieszysz się z tej prawicy w sejmie - to się nazywa rozdwojenie jaźni - jeśli masz coś do powiedzenia, to odnieś się merytorycznie, do mojego wpisu.

Tak, masz rację, na Polską należy obecnie płakać - za chwilę usłyszymy wyrok TSUE, o którym PiS mówił, ze się zastanowi, czy go spełni, a uzależnia to od treści wyroku.

TSUE proceduje kolejne sprawy dotyczące Polski.

PiSowi doszło kolejne "ryje odrywane od koryta", w postaci komitetu noblowskiego.

Liberał @ 11:26, 14.10.2019

IP: 178.42...51

A od kiedy liberałowie jednokierunkowo zestawiani są z lewicą Janie Kowalski? Chyba brakuje Ci fundamentalnej wiedzy z filozofii i historii politycznej, ale dla poprawy Twojego samopoczucia i uzupełnienia Twoich braków edukacyjnych, które wynikają ze słabej podstawy programowej szkół podstawowych, średnich i wyższych z kilku dekad do tyłu przedstawię Ci nazwiska wybitnych, prawicowych liberałów takich jak John Locke albo Edmund Burke.
Poczytaj i wróć mądrzejszy.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:35, 14.10.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"A od kiedy liberałowie jednokierunkowo zestawiani są z lewicą Janie Kowalski?"

Napisałem wyraźnie "tą prawicą", nie wspominając ani słowa o lewicy.

Co wspólnego z liberalizmem, ma PiS?

Liberał @ 11:37, 14.10.2019

IP: 178.42...51

A czy ja cokolwiek wspomniałem o PiSie? Ponadto PiS w aspekcie kulturowo-społecznym jest prawicą, jeżeli chodzi o gospodarkę już nie

Obserwator @ 11:39, 14.10.2019

IP: 37.30...59

Proszę o wpisanie zasług Czartoryskiego i Mamontowa dla Ostrołęki i okolic. Czekam:???????

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:46, 14.10.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"A czy ja cokolwiek wspomniałem o PiSie?"

To jakiej "prawicy" jest w Sejmie więcej, masz na myśli Korwinów, którzy chcą sojuszu z Rosją i wyjścia z NATO i UE - ich miałeś na myśli?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:48, 14.10.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"Ponadto PiS w aspekcie kulturowo-społecznym jest prawicą"

A od kiedy to, prawicę określamy po aspektach "kulturowo - społecznych"?

PiS, to jest nic innego, jak partia populistów, oparta na rozdawnictwie - bo chyba nie masz na myśli ich pseudo katolickich wartości, który nie przeszkadzają im w opluskwianiu ludzi.

Liberał @ 12:03, 14.10.2019

IP: 178.42...51

O to już typowe powiedzenie dla takiego środowiska, oskarżanie o sojusze z Rosją, a nie branie pod uwagę otworzenia rynków wschodnich, wyjście z NATO, a nie branie pod uwagę całego kontekstu wypowiedzi lidera Konfederacji, czyli chęci zawiązania dwustronnego sojuszu z USA, takiego jak ma Izrael, a co do wyjścia z UE to nie mam nic przeciwko. Mniej biurokracji, wtrącania się w wewnętrzne sprawy niepodległego państwa (nie mylić z suwerennością) przez europejskich socjalistów, którzy narażają Europę na zamachy terrorystyczne, utratę tożsamości narodowej w imię chorego kosmopolityzmu i wiele innych rzeczy. Eurowybory pokazały, że coraz więcej państw ma dość lewackich rządów, honorowania Karola Marksa w Parlamencie Europejskim i cichych handlach z Rosją np. sprzętem wojennym. Kto tu jest prorosyjski? I co powiesz na Nord Stream 2? To też nie jest projekt polityczny? Jeżeli to jest Unia, której chcesz to podziwiam poziom ignorancji.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:21, 14.10.2019

IP: 2a00:11c0...87

Cyt.:
"oskarżanie o sojusze z Rosją"

Czy TY, chociaż jedno zdanie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem?

Cyt.:
"którzy chcą sojuszu z Rosją"

Mówi o tym sam Korwin - Mikke, który od dawna jest cichym wielbicielem Putina.

Cyt.:
"a nie branie pod uwagę otworzenia rynków wschodnich"

Przypominam, bo być może o tym nie wiesz, albo zapomniałeś - Rosja anektowała Krym i cały czas okupuje Donbas - chcesz się dogadywać z agresorami?

Cyt.:
"wyjście z NATO, a nie branie pod uwagę całego kontekstu wypowiedzi lidera Konfederacji, czyli chęci zawiązania dwustronnego sojuszu z USA"

Ta wypowiedź, to są jakieś szczyty absurdu - Polska jest członkiem Unii Europejskiej i struktur NATO, na czym więc miałoby polegać to "dogadywanie się", jak z Izraelem - mielibyśmy się dogadywać z USA, gdzieś ponad głowami NATO i UE?

Cyt.:
"którzy narażają Europę na zamachy terrorystyczne, utratę tożsamości narodowej w imię chorego kosmopolityzmu i wiele innych rzeczy."

Przypominam hasła skandowane przez przedstawicieli Konfederacji:
"a, na drzewach, zamiast liści, wisieć będą syjoniści" - chcesz ubarwić polski krajobraz, wisielcami?

Cyt.:
"Eurowybory pokazały, że coraz więcej państw ma dość lewackich rządów"

Lewackich, czyli jakich?

Cyt.:
"Jeżeli to jest Unia, której chcesz to podziwiam poziom ignorancji."

A, Ty, jakiej chcesz i co to ma wspólnego z ignorancją, czyli niewiedzą?

BB @ 20:51, 14.10.2019

IP: 83.31...120

Obserwator - nie doczekasz się. Nie można zrobić listy z czegoś, czego nie ma. :-)

ya @ 23:04, 14.10.2019

IP: 31.0...102

kto to jest ten kowalski ma takie wiadomosci ze wysiadam wszyscy sa glupi a on jeden jest madry

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:56, 15.10.2019

IP: 2a00:11c0...85

Tępe Piebiakowe, pustaki z odzysku, kto jest odpowiedzialny za to, że koszty funkcjonowania muzeum bandytów, zostały przerzucone na Ostrołęczan, chociaż Kotowski do spółki z PiSowskiem rządem, zapewniali, że 100% kosztów, zarówno budowy, jak i jego funkcjonowania, pokryje ministerstwo dziewictwa narodowego - to ma być ta Wasza "wiarygodność"?